Projektplanerare
Edge of Talent AB
Förvaltnings- och planeringschefer

Om Edge of Talent Edge of Talent är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning, specialiserad på att matcha rätt talanger med rätt företag. Vi erbjuder våra konsulter spännande uppdrag och möjligheter till personlig och professionell utveckling. Din roll Som Project Planner kommer du att spela en central roll i att stötta delprojektledare och koordinera projektens planering. Du kommer att arbeta med tidplaner, avtal, tillstånd samt material- och tjänsteförsörjning för att säkerställa att projektets huvudsakliga syfte, byggnation, uppnås. Ditt ansvar Stödja delprojektledare i planering och uppföljning av projektaktiviteter. Koordinera tidsplaner, avtal, tillstånd samt material- och tjänsteförsörjning. Säkerställa att projektmål och syften uppnås inom uppsatta tidsramar. Använda och underhålla planeringsverktyg som MS Project, Antura Projects, SAP och Excel. Kvalifikationer Civilingenjör eller högskoleingenjör med inriktning mot bygg eller likvärdig utbildning. Erfarenhet av liknande arbete inom projektplanering och -koordination. Goda kunskaper i MS Project, Antura Projects, SAP och Excel. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande erfarenheter Erfarenhet inom bygg- eller industrisektorn. Strukturerad och noggrann med förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter. God kommunikativ förmåga och vana att samarbeta med olika intressenter. Självgående med ett proaktivt arbetssätt. Placering Uppdraget innebär en kombination av arbete på plats hos kunden (2-3 dagar per vecka) samt viss möjlighet till distansarbete. Tjänsten kräver vissa tjänsteresor med övernattningar, främst inom Sverige. Tidplan och omfattning Start: Enligt överenskommelse Uppdragets längd: 6+ (6*3) månader Omfattning: Heltid Stor möjlighet till framtida anställning hos kunden. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast [sista ansökningsdatum]. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Nordic Business Controller

Are you a proactive and analytical business controlling professional looking for an exciting opportunity in an international environment? This could be a perfect opportunity for you! Rantalainen Group is one of the leading accounting and payroll services providers in the Nordics, operating in more than 100 locations across Finland, Sweden, and Norway. We support businesses of all sizes with financial management, payroll, HR, and corporate taxation services. Our 2 000 highly skilled professionals help our 30 000 client companies drive their success. We are now looking for a Business Controller to join our team and support our operations in Finland, Sweden, and Norway! In this role you will contribute to financial reporting, analysis, and strategic decision-making. Your monthly tasks include participating in month-end reporting and financial result analysis while also supporting budgeting and forecasting processes. You provide important business support through various financial analyses and investigations. In addition, you might also contribute to M&A activities with related calculations. You will be part of our Finland-based group finance team, reporting to the Head of Group Business Control. Additionally, you will collaborate closely with our local business operations and teams in Sweden and Norway. Why join us? We offer you an exciting and responsible role in one of the leading and rapidly growing Nordic organization with opportunities for career growth and development. You will receive strong internal support from your team and our highly skilled expert organization, as well as modern work tools, including an ergonomic workstation for remote work. As a flexible employer, we give you the freedom to plan your work, benefit from flexible working hours, and work remotely to ensure a smooth balance between your professional and personal life. We strive to be the best workplace in our field—now and in the future! With us, every employee is valued for who they are, and we offer a supportive work environment with a fair and ethical company culture. What are we looking for? To succeed in this role, you should have at least 5 years of experience in business controlling, supported by excellent Excel skills and a relevant educational background such as an MSc in Economics or Finance. Preferably, you are an expert in management accounting with a good understanding of also financial accounting. Experience in M&A activities or familiarity with system projects and BI applications is an advantage. We are looking for someone with a proactive and analytical mindset and strong communication and interpersonal skills. You are driven for process and system improvement and adaptable to change. Fluency in English and Swedish is required, while Finnish is considered an advantage. You can be based in the Stockholm area or anywhere in Finland. The role requires the ability to travel within the Nordic region. We look forward to welcoming you to our team! Please submit your application by March 16th, 2025. By clicking 'Apply now,' you will be redirected to the Rantalainen Group's application form. For more information about the role, feel free to contact our HR team members via email, Sara Riihimäki ([email protected]) in Finland and Gabriella Palmqvist ([email protected]) in Sweden. To find more information about Rantalainen Group you can get to know our leading local brands. Rantalainen in Finland, Klara Consulting in Sweden and Value Group in Norway.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
People Analytics Specialist
AB Svenska Spel
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Framtidens HR är datadriven – och vi vill att du ska vara med och leda vägen. Som People Analytics Specialist hos oss får du en nyckelroll i att skapa insikter som stärker både HR och affären. Du kommer att utveckla våra analysverktyg, säkerställa att vi arbetar smart och insiktsdrivet samt sätta arbetssätt som gör att data blir en självklar del av beslutsfattandet. Vad kommer du att göra? Du ansvarar för att driva, implementera och utveckla vårt arbete inom People Analytics. Det innebär att du bygger upp strukturer, tar fram strategier och säkerställer att vi har rätt analysmodeller på plats. Din roll är både operativ och strategisk – du hanterar siffror och system samtidigt som du påverkar hur vi ska jobba med data framåt. Genom att skapa visualiseringar och rapporter gör du komplex information enkel och användbar för organisationen. Du samarbetar självklart tätt med HR men även med andra delar av organisationen för att säkerställa att våra insikter blir en naturlig del av beslutsfattandet. Mer konkret kommer du att: Bygga och ansvara för dashboards, rapporter och sätta upp BI-verktyg som ger oss insikter i realtid. Driva utvecklingen av datadrivna beslut inom HRs alla områden. Analysera och visualisera people data för att identifiera trender, skapa prognoser och ge beslutsunderlag. Säkerställa kvaliteten på vår people data i nära samarbete med bland annat teamen inom tech och våra super users. Utbilda och coacha i hur vi kan använda data i vårt dagliga arbete. Hålla koll på de senaste trenderna inom analys, AI och automation för att utveckla vår analysförmåga. Du ansvarar även för att löpande sammanställa och rapportera people data till exempelvis månads-, kvartals- och årsrapportering, vilket säkerställer att våra insikter inte bara driver utveckling utan också skapar transparens och tydlighet i våra förflyttningar. Med andra ord är du den som förvandlar people data till insikter som leder till ännu bättre beslut – både för HR och för våra chefer och ledningsgrupper. Är du den som kommer att göra det? Du är en person som drivs av att skapa insikter som gör skillnad. Med din analytiska förmåga och ditt affärsorienterade tankesätt ser du till att people data blir en naturlig del av beslutsfattandet. Du trivs i en roll där du både får arbeta strategiskt och hands-on, och du har en naturlig förmåga att omsätta data till konkreta åtgärder. Att kommunicera komplex information på ett enkelt och pedagogiskt sätt är en av dina styrkor, och du tycker att samarbetet med HR och chefer är lika viktigt som själva analysen. Du har: Flera års erfarenhet av people analytics eller en liknande analytisk roll. Mycket goda kunskaper i Excel och verktyg som Power BI, Tableau eller andra analysverktyg. Erfarenhet av att jobba med systemlösningar inom HR. Förståelse för statistik, datahantering och visualisering av komplex information. En förmåga att kommunicera analysresultat på ett engagerande sätt till olika målgrupper. Strukturerad, noggrann och har ett affärsorienterat tankesätt. Vi är Svenska Spel Vi är stolta över att vara hela Sveriges spelbolag. Varje dag skapar vi spelglädje med omtanke och ger tillbaka till samhället. Med spel som Triss, Stryktipset och Oddset bjuder vi på spänning, gemenskap och drömmar – men vi är mer än bara ett spelbolag. Som medarbetare hos oss är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor. Hos oss möter du en kultur där vi lär oss varje dag, skapar resultat tillsammans och gör det enkelt. Vi är nyfikna, modiga och tror på kraften i att samarbeta. Våra olikheter är en styrka som hjälper oss att utvecklas, utmana oss själva och hitta nya lösningar. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där vi delar kunskap, vågar testa nytt och alltid strävar efter att bli lite bättre – varje dag. Vill du veta mer om våra förmåner? Besök: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering Stockholm eller Visby med möjlighet till flexibelt distansarbete. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst, ibland är det i hemmet och ibland på något av våra kontor. I maj flyttar vi dessutom in till nya fräscha lokaler vid Slussen. För frågor om rollen eller rekryteringsprocessen, kontakta Joakim Karlsson, [email protected]. Vi utför intervjuer och urval löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan. Vi vet att olika perspektiv och erfarenheter gör oss starkare. Därför strävar vi efter att skapa en arbetsplats där alla, oavsett bakgrund, kan trivas och utvecklas. Vi välkomnar ansökningar från personer med olika erfarenheter och ser fram emot att höra vad just du kan bidra med! #LI-HYBRID

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Erfaren lagermedarbetare till kund i Kungsängen
Boxflow Staffing Syd AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker nu två erfarna lagermedarbetare till vår kund i Kungsängen under perioden April-September med goda chanser till förlängning. Tjänsten innebär mycket truckkörning så erfarenhet och trukkort är ett krav för att söka tjänsten. Som lagermedarbetare hos våran kund kommer du att utföra varierande arbetsuppgifter inom lager, uppgifterna är bland annat: Hantering av lättare inköp In och ut leverans Orderplock Köra skjutstativ och ledstaplare Arbetstiderna är förlagd på dagtid 7-16 måndag till fredag. Tjänsten är under perioden April-September så du ska kunna arbeta hela sommaren. Profil & bakgrund För att trivas i rollen behöver du vara positiv, flexibel och ha en vilja av att utvecklas i rollen. Du är van att arbeta med mycket eget ansvar och utför dina uppgifter noggrant. Vi värdesätter en prestigelös attityd och förmåga att arbeta i högt tempo. Krav B-Körkort och tillgång till bil eller bosatt i kungsängen/brunna. Tidigare erfarenhet av lagerarbete Dokumenterad truckkörning på tidigare arbete. Truckkort A-B Kunna Svenska flytande i tal och skrift Varmt välkommen att ansöka redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm City

We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm City. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Stockholm city, Lidingö, Södermalm and Kungsholmen . Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm City. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Stockholm city, Lidingö, Södermalm och Kungsholmen. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

3 mars 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm Syd

We are looking for new home cleaners to join our team in Stockholm syd. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Stockholm Syd. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

3 mars 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Sjuksköterska till ASIH
Stift Stockholms Sjukhem
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du sjuksköterska som har erfarenhet av ASIH eller är nyfiken på och vill vidareutveckla dig inom en fantastisk vårdform? Nu har du möjlighet att söka dig till Stockholms Sjukhem och vår enhet i Bromma. Om ASIH på Stockholms Sjukhem Vi som arbetar med ASIH är stolta över det arbete vi utför och vårt fantastiska team! Våra patienter är svårt sjuka och i behov av sjukvård men kan vårdas i eget hem. Det gör vi genom att skapa en varm och trygg omvårdnad i en nära relation till våra patienter och deras närstående. Vi tar hand om och fokuserar på hela människan i deras egen miljö. Vården bedrivs dygnet runt, alla dagar i veckan både under korta och långa vårdperioder. Utöver en hög kompetens bland våra medarbetare så är en av våra framgångsfaktorer teamarbetet. Hos oss får du kollegor som visar stor omtanke om varandra och som varje dag går till arbetet för att skapa högkvalitativ och specialiserad vård. Vår arbetsplats andas inkludering, delaktighet och stolthet. Vi vänder oss till dig som; - söker en tillsvidaretjänst dag/kväll När du söker en tjänst hos oss har du möjlighet att göra det utan CV genom att svara på några kompetensbaserade urvalsfrågor - allt för att göra det enkelt för dig. Vi är flexibla och diskutera gärna tjänstgöringsgrad och tillträde. Individuell lönesättning efter överenskommelse. Vi tillsvidaretjänst tillämpas provanställning. Är du vår nya kollega? För att trivas hos oss så krävs det att du kan fatta beslut och arbeta självständigt. Du har alltid nära stöd i dina kollegor och chef men arbetets art bygger på att du själv ska kunna fatta snabba beslut om situationen kräver. Ditt bemötande är mjukt och respektfullt och du har en förmåga att på ett naturligt sätt etablera en god relation till patient och närstående. Variation i arbetet är något du uppskattar och du bidrar gärna med dina perspektiv och din kompetens i ett större sammanhang för att driva på utvecklingen av framtidens vård och omsorg. Du är legitimerad sjuksköterska. Körkort B och god förmåga att uttrycka dig bra i svenska tal och skrift är ett krav för tjänsten. Har du erfarenhet från ASIH, onkologi, hematologi eller basal hemsjukvård är det meriterande. Vi arbetar i journalsystemet TakeCare. Stockholms Sjukhem är en av Sveriges största idéburna vårdgivare. Vi erbjuder ett brett vårdutbud inom äldreomsorg, rehabilitering, geriatrik och palliativ vård. Att bedriva sjukvård och äldreomsorg är ett stort samhällsansvar och som godkänd universitetssjukvårdsenhet arbetar vi ständigt med forskning, utveckling och utbildning. Hos oss arbetar du i en varm miljö som värdesätter det personliga bemötandet och kännetecknas av värdeorden engagemang, kunskap och omtanke.

3 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Är du en problemlösare? Starta din karriär inom kundservice hos Sprio!
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Maskinoperatör till Spiralspecialisten i Tyresö
Andara Group AB
Övriga maskin- och processoperatörer vid stål- och metallverk

Maskinoperatör till Spiralspecialisten i Tyresö Just nu söker vi en maskinoperatör till vår kund Spiralspecialisten i Tyresö. Tjänsten som maskinoperatör innefattar planering, programmering och handhavande av fjäderlindningsmaskiner. Som maskinoperatör arbetar du självständigt med de olika momenten i produktionen. Tillverkningen på Spiralspecialisten är ett precisionsarbete med höga krav på exakthet och noggrannhet. I rollen ingår även daglig drift och underhåll av maskiner. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du kan läsa och förstå ritningar och har gärna en verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande. Det är en merit om du har erfarenhet av fjäderlindningsmaskiner men inget krav. Som person är du strukturerad, noggrann, kvalitetsmedveten, stresstålig, lösningsorienterad samt har en vilja att lära dig nya saker. Du har ett stort engagemang och driv i ditt arbete och har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Meriterande Kunskap inom mätteknik Kunskaper i engelska Truckkort Tekniskt utbildning/erfarenhet Mer om Spiralspecialisten Spiralspecialisten AB ingår i Lesjöfors AB och har sin verksamhet i Tyresö. Här tillverkas drag- vrid- och tryckfjädrar samt vågfjädrar, bladfjädrar och tråddetaljer. Verksamhet bygger på engagemang, lagarbete och strävan efter att ständigt förbättras och hitta nya lösningar för att tillgodose kundens behov. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar och nära till företagsledningen. Lesjöfors AB är en av Europas ledande leverantörer av fjädrar, gasfjädrar och stansade banddetaljer med internationellt välkända kunder. Sortimentet har en unik räckvidd, där ett av marknadens största utbud av standardfjädrar kombineras med högteknologiska, kundanpassade lösningar. Lesjöfors ägs av det börsnoterade bolaget Beijer Alma. Villkor Startdatum: Omgående alt enligt överenskommelse Placeringsort: Tyresö Arbetstider: Dagtid och korta fredagar, då du slutar kl 14. Omfattning: Heltid Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

3 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Arbetsledare inom Ta Material
Daily Crew AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Drivs du av varierande arbete och högt tempo, då kanske du är rätt person för denna roll! Denna tjänst passar dig som vill arbeta med högt kundfokus hos ett av marknadens största företag med inriktning på uthyrning av produkter och tjänster för en säker väg- och byggarbetsmiljö. Arbetsbeskrivning: Vid arbete på väg som påverkar framkomligheten och trafiksäkerheten upprättas en trafikanordningsplan (TA-plan) i syfta med att skapa en säker arbetsplats för såväl personal som trafikanter. TA-planen formas, med hänsyn till befintliga regelverk, utifrån kundens önskemål vad gäller tidsplan, arbetssätt och framförallt en säker arbetsmiljö. Huvudsaklig uppgift innefattar, att konstruera och färdigställa en trafikanordningsplan (TA-plan) utifrån önskemål. Dina projekt kommer genomsyras med ett stork fokus på kundkontakt, och genomförande arbeten. Du kommer till en början få en fullbordad utbildning på plats för att säkerställa att du får all den stöttning du behöver i ditt arbete. Om dig: Vi söker dig som är driven, resultatorienterad och har en god samarbetsförmåga och en förmåga att kunna skapa goda relationer med kunden i fokus. Vidare ser vi att du har ett affärsmässigt förhållningssätt och en problemlösande attityd för att ta dig an de utmaningar du stöter på. Vi lägger extra stor vikt vid din förmåga att vara flexibel i ditt sätt att agera i olika situationer. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom arbetsledning, du skall ha en god förmåga att kunna tolka ritningar och kartor. Att du har en vilja att kontinuerligt utveckla och förbättra ditt arbete ser vi som en självklarhet. Du bör som lägst ha gymnasieutbildning, teknisk eftergymnasial utbildning är meriterande. B-körkort är ett krav. Kvalifikationer: - Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift - Fullständig gymnasieutbildning - Allmän datorvana/systemvana (kartsystem meriterande) - Bakgrund inom ritning/kartor - Social kompetens - B-körkort Meriterande: - Teknisk eftergymnasial utbildning - Erfarenhet från bygg-, anläggning och vägarbetsbranschen - Kunskaper inom arbetsledning/Projektledning Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Företaget erbjuder en stabil arbetsplats med stark sammanhållning och stor entreprenörsanda. Man ser personalen som den viktigaste tillgången, och satsar därför extra på medarbetarna.

3 mars 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025