Köksbiträden sökes till Bosphorus
Tillväxt Botkyrka AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bosphorus grundades 2003 och är ett livsmedelsföretag med eget lager där vi producerar och tillagar allt från grunden. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu fler medarbetare till vårt team. Vår verksamhet präglas av noggrannhet, effektivitet och kvalitet, och vi söker personer som vill vara en del av vår tillväxtresa. Som köksbiträde kommer du bland annat att: Läsa av recepturer och laga mat utifrån dessa Hantera och rengöra köksmaskiner Säkerställa att köket håller högsta hygienstandard Arbeta både självständigt och i grupp Ta ansvar för dina arbetsuppgifter och vara självgående Önskad Profil: Kunna läsa och skriva på svenska Tidigare erfarenhet av arbete i storkök eller liknande miljö Förmåga att arbeta självständigt Vi söker dig som: Är uthållig – Arbetet kan vara fysiskt krävande och kräver att du håller ett jämnt tempo under hela arbetspasset. Är fokuserad – Det är viktigt att du följer recept och arbetsrutiner noggrant för att säkerställa hög kvalitet i matlagningen. Är ansvarsfull – Du har en viktig roll i köket och förväntas ta ansvar för dina arbetsuppgifter, både vad gäller hygien och maskinhantering. Trivs i en tempofylld miljö – Köksarbetet sker ofta under tidspress, och du behöver kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Har en stark arbetsmoral – Vi söker någon som tar sitt arbete på allvar, är pålitlig och bidrar till en god arbetsmiljö. Meriterande om du kan: Turkiska eller Ryska. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 06:00–17:00 (8-timmarspass) måndag–fredag (helgarbete kan förekomma) Placering: Loviseberg, Tumba. Anställningsform: 6 månaders provanställning, därefter tillsvidareanställning. Kollektivavtal finns. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
50% Säljare - Sport, löpning och träning
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Länna! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. I avdelningen för Sport, löpning och träning har vi allt för boll- och racketsport, ishockey, vattensport, löpning och träningsutrustning. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor, och bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål Trivs med att jobba i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Svetsare till verkstad – Heltid
Submit AB
Svetsare och gasskärare

Vi på Submit AB söker just nu efter flera erfarna svetsare till vår kunds verkstad i Strängnäs Här får du möjlighet att arbeta med byggnadssmide i en verkstad med högt tempo tillsammans med ett härligt team. Om jobbet: Du kommer främst att arbeta med svetsning, kapning, slipning och borrning. Arbetet är varierande och du kommer att vara en del av ett team där alla bidrar till att uppnå de bästa resultaten på ett effektivt sätt. Företaget i fråga tillverkar stålkonstruktioner till byggbranschen. Profil: -Initiativtagande och ansvarsfull. -Trivs med varierande arbetstider. -God samarbetsförmåga Krav: -Genomförd svetsarprövning i MIG/MAG och/eller MMA -Erfarenhet som smed eller relevant utbildning -Behärskar svenska språket i tal och skrift -B-körkort Meriterande: -Truckkort -Flera språk -Genomförd svetsarprövning i metod 136 & 138 Arbetsplats: Strängnäs Start: Omgående Arbetstid: 06.30–16.00 (mån–tors), 06.30–13.00 (fre) Lön: Enligt kollektivavtal Ansök redan idag! Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
AG Advokat söker nyutexaminerade och tingsmeriterade biträdande jurister
AG Advokat KB
Affärs- och företagsjurister

AG Advokat är Sveriges ledande byrå inom entreprenad- och fastighetsbranschen. Våra medarbetare är specialiserade på juridiken inom dessa affärsområden och vi har lång erfarenhet av transaktioner, finansiering, byggprojekt, leveransavtal och tvister. Vi är idag cirka 60 medarbetare och sitter i NK-huset. Du kan läsa mer om oss här. Är du i slutet av din juristutbildning eller tingtjänstgöring och är nyfiken på en karriär inom entreprenad- och fastighetsbranschen? Nu söker vi fler kollegor till byråns samtliga verksamhetsområden med start hösten 2025. Våra verksamhetsområden Transaktion Inom vår transaktionsverksamhet erbjuder vi byråns klienter kvalificerad rådgivning inom fastighetsrätt, transaktions- och avtalsrelaterad juridik. Verksamhetsgruppen består av ett team med omfattande erfarenhet av fastighetstransaktioner, privat M&A, hyresrätt och kommersiella avtal. Entreprenad - avtal Inom vår avtalsverksamhet arbetar vi med traditionell entreprenadjuridik med särskild inriktning mot proaktivt arbete där vi granskar, upprättar och förhandlar de avtal som används inom bygg- och fastighetsutveckling (huvudsakligen entreprenad- och konsultavtal). Hos oss kommer du att få arbeta med juridiken i Sveriges mest spännande byggprojekt! Vi följer också pågående entreprenadprojekt med löpande rådgivning och hantering av uppkomna tvister. Entreprenad - tvist Inom vårt verksamhetsområde tvist arbetar vi med att driva tvister i domstol eller skiljenämnd, inte sällan avseende större bygg- och anläggningsprojekt med omfattande tvistebelopp. Därutöver agerar vi som juridiskt projektstöd i pågående entreprenader, exempelvis i större infrastrukturprojekt. Vi bistår också upphandlande myndigheter/enheter som anbudsgivare av upphandling av tjänster, varor och byggentreprenader. Vi söker Vi söker dig som befinner dig i slutet av din juristutbildning eller tingtjänstgöring. Goda studieresultat, relevant arbetslivserfarenhet och engagemang vid sidan av studierna är meriterande. För att vara framgångsrik i rollen som biträdande jurist ser vi att du har ett genuint intresse för affärsjuridik. Vi sätter även stort värde på att du drivs av att utveckla både dig själv och din omgivning, för att successivt kunna bidra alltmer i ärenden och arbetsgruppens utveckling. Du tar ansvar för ditt arbete och eftersträvar att leverera med hög kvalitet. Vidare är du nyfiken med en god problemlösningsförmåga. Vi arbetar ofta nära våra klienters verksamhet som ”externa bolagsjurister”, vilket förutsätter att du är serviceinriktad, har ett affärsmässigt fokus och förmåga att skapa goda relationer. Vi erbjuder Vi erbjuder en brant inlärningskurva med ständiga möjligheter att utvecklas i det dagliga arbetet. Genom ett nära samarbete med kollegor bistår du våra klienter med kvalificerad rådgivning där du får förutsättningar och verktyg för att utveckla en djup specialistkompetens. Det som utmärker arbetet hos oss är att även juniora biträdande jurister tidigt får klientkontakt och en helhetsbild av de ärenden vi arbetar i. Du får även en handledare som stöttar dig i din utveckling och stärker din kompetens ytterligare genom vårt utbildnings- och utvecklingsprogram. Vi månar om att vara en arbetsplats med god stämning och stark sammanhållning. Förutom spännande och utvecklande ärenden där du arbetar i team med Sveriges ledande specialister inom fastighet och entreprenad, erbjuder vi även många roliga personalaktiviteter under året. Låter detta som något för dig? Varmt välkommen att skicka in din ansökan innehållande CV, personligt brev och betyg. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Frågor om tjänsten besvaras av HR-specialist Caroline Blomqvist på [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Som en del i vår rekryteringsprocess genomförs en bakgrundskontroll på slutkandidater. Information lämnas till slutkandidater innan kontrollen påbörjas av vår samarbetspartner.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Teknisk testare

Nu söker ett av våra team i Stockholm inom IT Försäkring ytterligare en teknisk testare. Brinner du för att arbeta med kvalitetssäkring och vill jobba med Skandias försäkringssystem Lumera? Sök då denna roll redan idag! Att jobba som teknisk testare Som teknisk testare hos oss blir du en nyckelspelare i att säkerställa kvaliteten i våra system och applikationer för våra REST API:er inom Lumera. Du arbetar framför allt med automatiserade tester och ansvarar för regressionstester, acceptanstester samt API-tester. Med fokus på testdatahantering, mockning, testautomatisering och loggning skapar du effektiva testlösningar för teamets applikationer och flöden. Du blir en del av ett samarbetsorienterat team bestående av testare, utvecklare och en mjukvaruarkitekt. Vi sitter tillsammans i våra lokaler på Lindhagensgatan 86 i Stockholm, där vi dagligen jobbar nära varandra för att lösa utmaningar och utveckla våra system genom bland annat par-mobbarbete. Teamet arbetar agilt enligt SAFe där vi gemensamt går igenom user stories för att estimera arbetsinsatser och säkerställa högsta möjliga kvalitet. Rollen innebär att du samarbetar med andra testare och team för att säkerställa att Lumera fungerar i en komplex och dynamisk miljö. För dig som gillar att testa gränserna, automatisera processer och lösa problem tillsammans med andra, erbjuder vi en utmanande och utvecklande roll där du verkligen gör skillnad. Vi arbetar hybrid, vilket innebär idag tre dagar på kontoret. I rollen kommer du att rapportera till en av våra gruppchefer inom Maskinella flöden. För att lyckas i rollen Som person är du kreativ, problemlösningsorienterad och har förmågan att se helheten. Du är samvetsgrann och kan samarbeta med olika stakeholders internt. Vi tror att du är en lagspelare som bidrar till att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Vi ser att du har några års arbetserfarenhet av automatiserade tester. Du har arbeta med testautomatiseringsramverk, såsom Postman, Bruno, Cypress eller liknande JavaScriptverktyg. Dessutom behöver du kunna kommunicera flytande på svenska både i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med versionshanteringssystem, som till exempel Git och arbetssättet Git-Flow samt har praktisk erfarenhet av bygg- och deployprocesser, gärna med Azure DevOps och Octopus Deploy. Vi har dessutom påbörjat vår resa med Github Copilot och ser det som en naturlig del att du vill ligga i framkanten inom AI-stödd systemutveckling. Vad händer nu? Vi jobbar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. I ansökan kommer vi att ställa ett antal urvalsfrågor som ligger till grund för första urvalet. För att göra rekryteringsprocessen så rättvis och objektiv som möjligt kommer det att ingå intervjuer, tester via Alva Labs, bakgrundskontroll samt digital referenstagning. Om du har frågor om rollen, vänligen ta kontakt med rekryterande chef Robert Blomquist på [email protected]. Om du har frågor kopplat till rekryteringsprocessen maila gärna [email protected]. #LI-HB Vi ser fram emot din ansökan! Mer om IT Vi på Skandia IT är stolta över att vara en kundorienterad enhet som levererar effektiva och säkra lösningar för våra kunder. Med cirka 600 engagerade medarbetare är vi mitt i en spännande transformationsresa, där vi utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Vi arbetar agilt och har sedan 2017 använt oss av SAFe (Scaled Agile Framework), där leverans och kundvärde alltid står i centrum. Var 12:e vecka samlas vi i vår inspirerande Ljusgård på kontoret i Stockholm för två planeringsdagar. Planeringsperioden består av sex tvåveckorssprintar, där den sista är en innovationssprint – en chans att utveckla och förfina våra system. Vill du vara med på vår resa? Välkommen till Skandia IT! Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

24 februari 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Senior Frontend Developer till IT Customer and accounts
AB Trav och Galopp
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

I rollen får du:• Skapa värde för våra produkter och kunder.• Jobba med fantastiska medarbetare i en lärande och utvecklande miljö.• Flexibelt arbete och balans i livet.Vi söker nu två frontend-utvecklare till IT customer and accounts. Teamet jobbar med centrala applikationer i ATG:s miljö inom områdena payment, responsible gambling och anti money laundry, så det är en fördel om du trivs med att jobba i komplexa och transaktionstunga miljöer. Gör du det så välkomnas du till ett team som har kul tillsammans och som tror på öppenhet och transparens i arbetet. Vi jobbar blandat på kontoret och hemifrån, men har daglig kontakt i teamet och samarbetar även tvärfunktionellt med andra team inom IT.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har flera års arbetslivserfarenhet inom frontend-utveckling. Vidare ser vi att du är nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Det är viktigt att du är en teamspelare som har en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Meriterande är om du har erfarenhet av och intresse för backend-utveckling samt app-utveckling och eventuellt vill gå mot att bli fullstack-utvecklare på sikt. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och värdesätter teamarbete men även eget ansvar. Vidare ser vi att du gillar att hålla dig uppdaterad om och är nyfiken på att lära dig nya tekniska lösningar. Vi ser att du har erfarenhet av: • React • Typescript • Redux • Redux Saga • HTML • CSS• React Native • (GraphQL)Meriterande: • AWS • Microfrontend• Playwright"För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare” Jag är en engagerad ledare som drivs av att se människor och organisationer utvecklas. Jag litar på mina medarbetare fullt ut. De är experterna, och jag finns där för att stötta och skapa så bra förutsättningar som möjligt för att alla ska kunna göra ett bra jobb och trivas på arbetsplatsen. Jag har arbetat med IT sen början av 00-talet, men är själv inte tekniskt utbildad, istället finns mina styrkor i ledarskapet och organisationsutvecklingen. För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare. - Lisa Oldmar, Manager IT Customer and Accounts.We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. ​ För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. ​ Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.​ Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.

24 februari 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Sommarjobb - Säljare
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt sommarjobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt skickliga team på XXL Länna! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nu söker vi säljare till våra avdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och att de är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar butiken. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och en snygg butiksstandard. Som sommarvikarie är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. Introduktionen kommer att starta i Juni. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som sommarvikarie på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Operationsplanerare/Sjuksköterska
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om oss På vår ortopediska mottagning på Sophiahemmet är vi ett team på 21 personer. Vi strävar efter att vara en glädjefylld arbetsplats med högt i tak och med gott samarbete. ArbetsuppgifterSom sjuksköterska/operationsplanerare är dina arbetsuppgifter till stor del administrativa. Du tycker om att planera och har ett gott öga för struktur och organisering. Rollen innebär ett nära samarbete med samtliga yrkeskategorier samt kontakt med våra patienter. Du planerar främst för artroskopiska operationer och kommer även att lära dig flödet inom höft-och knäplastikoperationer. Du arbetar både enskilt och i samråd med 5 andra sjuksköterskekollegor och teamens ansvariga läkare. Därtill ansvarar du för väntelistor samt telefonrådgivning med patienter där du med en helhetssyn, respekt och omtanke, informerar kring olika frågor. Din huvuduppgift hos oss är planering inför operation. Det kan förekomma kliniskt arbete på mottagningen, såsom kontroll av sår inför operation samt bemanna vår EKG-mottagning preoperativt i samarbete med narkosläkare. Vi erbjuder dig • Kollektivavtal • Klinikdagar där vi både arbetar tvärprofessionellt och har trevligt tillsammans • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Som anställd har du fri tillgång till vårt stora moderna gym, även med gruppträningspass • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Arbete vardagar med ledigt röda dagar Om dig Erfarenhet inom ortopedi är meriterande. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av operationsplanering och är van användare av TakeCare. Vi söker dig som är flexibel med en vilja till utveckling och förändring. Vi ser gärna att du är självständig och klarar av att organisera ditt arbete på ett effektivt och strukturerat sätt. Du ska vara trygg i dig själv, prestigelös och kunna peppa ditt team. Du behöver ha en stor tilltro till teamarbete som är navet i vårt dagliga arbete där vi alla hjälper varandra efter behov och delar med sig av erfarenheter och kunskaper. Då vi har höga patientflöden under vissa delar av dagen behöver du kunna hantera stressiga situationer och vara lösningsfokuserad. Legitimerad sjuksköterska med flera års erfarenhet inom yrket. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Säljare B2C – Starta din karriär hos Tryggsam! 💼
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi växer och söker nu fler säljare till vårt huvudkontor ett stenkast från Slussen! Här blir du en del av ett energifyllt team där vi tävlar, skrattar och utvecklas tillsammans. Med telefonen som ditt främsta verktyg kontaktar du potentiella kunder och får chansen att påverka din egen lön. Vi letar efter dig som: Är social, utåtriktad och har rätt inställning Gillar att arbeta mot mål och vill utvecklas Har erfarenhet av försäljning (meriterande, men inget krav) Vad vi erbjuder: Garantilön + provision AWs, kickoffs och roliga tävlingar Utbildning inom försäljning Friskvårdsbidrag & halvdagar före röd dag Om rollen: Heltid, mån–fre (kontorstider) Tillsvidare med provanställning Rekrytering sker löpande – ansök idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025