Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. För att kunna fortsätta expandera söker vi nya drivna medarbetare till vårt Team Jobbet Vi söker nu utbildade sanerare/rivare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara rivning, asbest och PCB sanering. Vi söker endast dig med godkänd utbildning och flera års erfarenhet. Goda möjligheter till utveckling och att få arbetsledarroll för rätt person. Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar. Erfarenhet av kund- och personalkontakter Krav Branscherfarenhet Asbest- PCB utbildning är ett krav B-körkort Tunga lyft förekommer alltid så god fysik är ett måste God svenska i tal och skrift Meriterande Heta Arbeten Säkra Lyft Fallskydd och Mobila arbetsplattformar Placering: Stor Stockholm med omnejd, Kontor: Stocksund Lön: efter överenskommelse Tillträde: efter överenskommelse Omfattning: heltid, deltid, timanställning efter överenskommelse Är du redo för utmaningar och vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. Vill du vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest innovativa elteknikföretag? GARO söker nu en utåtriktad och engagerad Utesäljare som vill vara med och stärka vår närvaro hos elgrossister och installatörer i Mälardalsregionen. Det här är en roll för dig som gillar att bygga relationer, visa upp produkter och skapa synlighet – både i butik och ute på fältet. Din roll Som Utesäljare hos GARO är du en viktig länk mellan våra produkter och våra kunder. Du besöker elgrossister och deras butiker, demonstrerar vårt breda sortiment och ser till att GARO syns – både på hyllan och i samtalet. Du arbetar aktivt med att bygga relationer med butikspersonal och installatörer, och du är med och säkerställer att våra produkter får rätt plats i både fysiska och digitala butiker. Du representerar hela vårt erbjudande inom GARO Electrification och GARO E-mobility, och du samarbetar tätt med våra försäljningsansvariga, kollegor inom Area Sales och vår sales support. Du utgår från hemmet och rör dig i regionen kring Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västerås, Eskilstuna och Örebro. Vem är du? Du är en social, serviceinriktad och målinriktad person som trivs med att möta människor och skapa förtroende. Du har erfarenhet av att presentera produkter inför grupper, och du har lätt för att kommunicera både muntligt och visuellt. Du har slutfört gymnasiet, är van att samarbeta och har ett intresse för teknik och försäljning. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, har B-körkort och är bekväm med att resa i tjänsten. Har du tidigare arbetat i butik, med försäljning eller i en liknande roll är det meriterande – men viktigast är att du är nyfiken, driven och vill lära dig. Vi erbjuder • En varierad och social roll med stort eget ansvar • Möjlighet att representera ett starkt varumärke i en framtidsbransch • Ett företag i förändring med tydlig strategi och stort fokus på samarbete • En hållbar arbetsmiljö där människan står i centrum • Förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och frihet att styra din vardag Välkommen till GARO – tillsammans elektrifierar vi framtiden GARO utvecklar och levererar smarta, hållbara lösningar för elinstallation och elbilsladdning. Vi står mitt i en spännande förändringsresa där vi bygger framtidens Team GARO – med större delaktighet, tydliga mål och fokus på att ta fram det bästa i varje medarbetare. Vill du vara med? LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK Group. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]
Nu söker vi Fukttekniker Servicepumpen är ett fullserviceföretag inom fastighetsservice och skadeservice. Vi har specialkompetens för att klara av de tuffa krav som ställs på sanering, Ventilation och fukt & mögel utredningar . Nu söker vi en fukttekniker till vårt team! Välkommen till oss! Vi sätter kvalité framför kvantitet och siktar alltid på långsiktighet i våra samarbeten. Nu söker vi dig som har arbetat med kontroll/utredning av fukt – och mögelskador. Kunskap om mikroorganismer, fuktmekanik, fuktmätningsrutiner och du ska kunna hantera olika mätinstrument. Bedömning av riskkonstruktioner och fuktmätning i samband med åtgärdsförslag ingår i dina vardagliga uppgifter. Skapa och bygga kundrelationer samt samarbeten en självklarhet. B-körkort är ett krav. KRAV Måste ha erfarenhet från fukt och mögelutredningar samt bra kunskap inom ventilation. Minst 3-års erfarenhet Aktuellt tjänstbarhetsintyg B-körkort Förmåga att läsa och förstå det svenska språket Meriterande Godkänd fukt- samt tentamen för Överlåtelsebesiktning av SBR. har kunskaper om hur installation av FTX går till. LÖN Enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månadslön eller Timlön Arbetsplats Stor Stockholm med omnejd Kontor Stocksund Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. ÄR DU REDO ATT DRIVA FÖRSÄLJNING OCH BYGGA RELATIONER I ETT EXPANSIVT FÖRETAG? GARO söker en Area Sales Manager till Mellansverige GARO är en ledande aktör inom elinstallationsmaterial och elbilsladdning. Vi utvecklar och tillhandahåller hållbara lösningar för framtidens elektrifiering. Nu söker vi en engagerad och affärsdriven Area Sales Manager som vill vara med och utveckla försäljningen av våra installationsprodukter och projektaffärer i Mellansverige. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett företag i förändring? Då kan det vara dig vi söker! ROLLEN Som Area Sales Manager hos GARO Electrification får du ett självständigt och varierat arbete där du ansvarar för försäljning inom installation och projekt i Mellansverige – från Östergötland till Dalarna, Stockholmstrakten och Örebro. Du utgår från hemmet och reser regelbundet inom regionen för att möta kunder, installatörer och samarbetspartners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Besök hos installatörer och industrikunder för produktpresentationer och teknisk rådgivning. • Försäljning via personliga möten, telefon och digitala kanaler. • Utveckling av projektaffärer och behovsanalys för optimal eldistribution. • Samarbete med kollegor inom Area Sales samt Sales Support. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av extern försäljning, där du både har arbetat med att vårda befintliga kundrelationer och driva nykundsbearbetning. Du har slutfört gymnasieutbildning och har tidigare haft en roll där kommunikation och samarbete varit centrala delar. Du behöver också ha möjlighet att resa inom regionen, inklusive övernattningar, samt ha B-körkort. Det är viktigt att du har god IT-vana och känner dig bekväm med både svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom en bakgrund inom el, exempelvis som elektriker, erfarenhet av försäljning av installationsprodukter, kunskap om upphandlingar och förhandlingar, eller förståelse för försäljning via grossister – då ser vi det som meriterande. Det är också en fördel om du har vana av att presentera produkter inför grupper. Du är en utåtriktad och målinriktad person med starkt kundfokus. Du har ett lyhört och representativt bemötande, är service-minded och delar gärna med dig av din kunskap. Du har lätt för att lära och trivs i en roll där du får vara både rådgivare och relationsbyggare. VARFÖR GARO? GARO står mitt i en spännande förändringsfas med ett nytt ledarskap som fokuserar på delaktighet, samverkan och tydliga strategier. Du får arbeta i en organisation där människan står i centrum och där arbetsmiljön är hållbar och inkluderande. Vi erbjuder förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och stor frihet att planera din tid. Du får också möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i ett företag som satsar på innovation, hållbarhet och mångfald. LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK People. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]
We are currently looking for an CRO Analyst/Content Specialist to an exciting opportunity with our client Samsung! This is a consultancy opportunity starting as soon as possible and the assignment is until further notice. About the company: Help Us Create What Can´t Be Done Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today´s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company´s survival. As we have done for 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. Purpose of the role: We´re looking for a hands-on CRO (Conversion Rate Optimization) & Content Specialist to join our team and play a key role in optimizing our eStore´s conversion rates and user experience. You will be a part of the Marcom & CX team, involved in projects and improvements where specific skills and recommendations are needed. Working closely with site owner, marketing, UX, and data analytics, diving into analytics dashboards, run A/B tests, and refine on-page content to boost engagement and sales. Job Scope & Key Deliverables: • End-to-End CRO Accountability: Own conversion rate optimization strategy together with other CX Team members, analysing customer behaviour and implementing data-driven improvements across the eStore. • Experience & Content Optimization: Continuously refine key flows, A/B test layouts, and optimize on-page content to improve engagement and conversion. • Data-Driven Decision Making: Use analytics tools to monitor performance, identify bottlenecks, and implement data-backed improvements. • Traffic & Funnel Optimization: Ensure alignment between traffic sources and landing page experiences to maximize conversion rates. • Performance Monitoring & Insights: Track key CRO metrics, including bounce rate, time on page, exit rates, and conversion paths. • Stakeholder Engagement: Communicate test results, insights, and recommendations to leadership and cross-functional teams. • Collaboration: Collaborate with European Office representatives - CRO consultants, analysts, and content specialists to drive initiatives and align on goals, timelines, and success metrics. Role Tasks: • Daily Performance Monitoring: Review eStore analytics dashboards, track traffic trends, and analyze conversion funnels. • A/B Testing & Experimentation: Develop A/B and conduct tests to optimize product pages, category layouts, and checkout flows. • Content & Visual Merchandising: Update and test banners, product highlights, and promotional elements to ensure maximum engagement and click-through rates. • Collaboration & Communication: Work closely with site owners Marketing, UX, and Data Analytics teams to align on optimization strategies. • Reporting & Insights: Provide weekly/monthly reports on key CRO metrics, highlighting wins and areas for further testing. What makes this role interesting for a candidate? • This role is perfect for someone who loves getting into the details, testing new ideas, and collaborating with a team to drive data-backed improvements. • If you´re analytical, creative, and eager to make an impact, we´d love to hear from you! Main competence: • Analysing and Interpreting - Shows evidence of clear analytical thinking. Gets to the heart of complex problems and issues. Applies own expertise effectively. Quickly learns new technology. Communicates well in writing. • Organising and Executing - Plans ahead and works in a systematic and organised way. Follows directions and procedures. Focuses on customer satisfaction and delivers a quality service or product to the agreed standards. • Supporting and Co-operating - Supports others and shows respect and positive regard for them in social situations. Puts people first, working effectively with individuals and teams, clients and staff. Behaves consistently with clear personal values that complement those of the organization. Most relevant qualifications, education and training: • Degree in Business, Data Analytics, or related field • Experience in e-commerce, CRO, A/B testing, and UX optimization • Strong understanding of site navigation, checkout flows, and purchase behavior. • Hands-on experience with A/B testing and analytics tools. • Familiarity with customer journey mapping and conversion funnel analysis. Most relevant previous work experience: • Comfortable with content management systems, analytics tools, and an ability to interpret data into clear next steps. • Experience working with Jira, Adobe Target, Adobe Analytics, Content Square, Figma. • Strong multitasking skills with experience managing CRO initiatives. • Ability to communicate test results and insights to cross-functional teams. • Analytical thinker with a passion for experimentation and continuous improvement. • Skilled at identifying and solving conversion bottlenecks. Customer-focused and data-driven, with a strong drive to achieve results and exceed targets. • Experience in preparing decision support materials for A/B test approval, ensuring alignment with objectives and guidelines to drive data-driven decision-making. Required language skills: • Fluency in English & Swedish Required travel days per year: • 10 days, to Poland Sounds interesting? If you are up for the challenge and reckon that this position fits your profile, we would like to hear from you. Apply today, as we are reviewing applications ongoingly and the position might be filled before the application deadline.
GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. Vill du vara med och driva elektrifieringen av Sverige – och samtidigt bygga upp ett helt nytt affärssegment? GARO söker nu en Sales Manager – Infra med teknisk höjd, affärsdriv och förmåga att skapa långsiktiga relationer. Det här är en nyckelroll för dig som vill vara med från start när vi etablerar oss som en självklar leverantör inom större infrastrukturella elnätprojekt. Din roll Som Sales Manager – Infra får du ett tydligt uppdrag: att positionera GARO som en stark aktör inom elnätssegmentet. Du ansvarar för att identifiera och bearbeta nya kunder, främst inom infrastrukturella projekt och med elnätsinstallatörer. Du representerar hela GAROs erbjudande – från smarta centraler till hållbara lösningar för framtidens eldistribution. Rollen innebär ett nära samarbete med våra affärsområden Electrification och E-mobility, samt med kollegor inom försäljning och support över hela Sverige. Du utgår från hemmet och rör dig främst i Mälardalsregionen, med regelbundna kundbesök och cirka 10–20 övernattningar per år. Vem är du? Du är en affärsmässig och tekniskt kunnig person med erfarenhet av försäljning och en stark vilja att bygga nytt. Du har lätt för att skapa förtroende, är lyhörd i mötet med både kunder och kollegor, och delar gärna med dig av din kunskap. Du har tidigare arbetat med liknande uppdrag och har god förståelse för hur tekniska lösningar kan möta kundens behov. Erfarenhet av större infrastrukturella projekt är meriterande. Du uttrycker dig väl på både svenska och engelska, har B-körkort och är van att arbeta självständigt i en roll med stort eget ansvar. Vi erbjuder • En nyckelroll i ett framtidsområde med stor tillväxtpotential • Möjlighet att påverka och forma ett nytt affärssegment inom GARO • Ett företag i förändring, med tydlig strategi och starkt fokus på samarbete • En hållbar arbetsmiljö där människan står i centrum • Förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och stor frihet i din vardag Välkommen till GARO – tillsammans elektrifierar vi framtiden GARO är ett innovativt företag med stark lokal förankring och internationell närvaro. Vi utvecklar och levererar produkter som möjliggör den gröna omställningen – och vi står mitt i en spännande förändringsresa där vi bygger framtidens Team GARO. Vill du vara med? LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK People. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]
Vill du vara med och forma framtidens infrastruktur på ATG? Tillsammans arbetar vi dagligen för att uppnå vårt mål att skapa världens bästa spelupplevelse. Vi värdesätter drivkraft, respekt och ägande i allt vi gör. I rollen får du: • Arbeta med patchning och livscykelhantering. • Arbeta med incident och changehantering.• Arbeta med utvecklande aktiviteter som främjar snabba leveranser. • Möjlighet att arbeta med moderna tekniker. I denna roll kommer du att ansvara för den dagliga driften av ATG:s eventplattform, med fokus på tillgänglighet, prestanda och support till utvecklingsteamen. Plattformen är affärskritisk och du kommer att arbeta i ett litet team som stöttar med drift och support till en plattform dedikerad till event och messaging. Det är ett agilt team som har tät kontakt med både utvecklare och internationella kontakter. Du kommer dagligen att arbeta med drift, övervakning och optimering av vår Solace-baserade eventplattform. Är det här du? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du är en lagspelare med hög ansvarskänsla som tar ett starkt ägarskap i ditt arbete. Vi ser att du har en teknisk bakgrund och en högskoleutbildning eller motsvarande inom exempelvis systemvetenskap. Som person är du nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Vidare söker vi dig med en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska, eftersom en stor del av arbetet sker på engelska. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och att du har en stor förståelse för vikten av GDPR och säkerhet i ditt arbete. Vi söker dig som har: • Erfarenhet av meddelandehantering (Kafka, Solace, MQ eller liknande). • Stor erfarenhet av systemadministration. • Erfarenhet från drift av affärskritiska system i transaktionstunga miljöer. • Förståelse för eventdriven arkitektur och microtjänstmiljöer. • Goda kunskaper i DevOps-verktyg som Ansible, Python, GitHub. • Vana att arbeta i agila team med Jira och Confluence. Meriterande: • Java-kompetens (plattformen har många Java-baserade integrationer). • Erfarenhet från finans- eller regulatoriskt styrda branscher. • Erfarenhet av kubernetes plattformar. • Kunskap inom certifikathantering. • Erfarenhet av The Cloud, AWS eller Solace Cloud. ”Laget före jaget” Jag är stolt att jobba för ATG, där vinsten av vår verksamhet går till ett högre syfte. Men även den transparens som finns från högsta ledning till att för mig få jobba med kompetenta människor och teknik i framkant. Sen uppskattar jag möjlighet till träning och alla aktiviteter som ordnas. Som ledare tänker jag laget före jaget, att vi tillsammans som ett team kan bygga något fantastiskt. Därför tycker jag också det är viktigt att ansvar och beslut tas så mycket som möjligt i teamen och som leder till innovation. När jag inte jobbar spenderar jag mycket tid med familj och vänner, jag gillar också skidåkning och segling sommartid.-Rekryterande chef, Håkan Fahlén, Manager IT Core Infrastructure.Med anledning av sommarsemester kommer vi att återuppta arbetet med ansökningarna under v.33. We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Vi söker säljare till Stockholm/mälardalsregionen – kom och väx med oss på Engelmanns! På Engelmanns älskar vi Delibrickan – med riktigt god ost, chark, marmelader, kex och alla dess tillbehör. Vi är en svensk grossist som har valt att specialisera oss helt på att hitta och leverera det bästa till Delibrickan från Europas bästa leverantörer och till butiker och kunder över hela Sverige. Vi väljer våra produkter med omsorg – smak, kvalitet och hantverk står alltid i fokus. Med bas i Kungsängen utanför Stockholm och ett härligt gäng på ca 50 personer, samarbetar vi tätt mellan sälj, lager och kontor. Trots att vi växer snabbt har vi kvar vår familjära känsla och starka teamkultur. Våra kunder är matbutiker och dess deliavdelning – där vi är en pålitlig och kunnig partner som verkligen brinner för det vi gör. Vi söker dig som är: • Ny i karriären och pepp på nästa steg • Har jobbat i matvarubutik i några år • Har ett extra gott öga till deli-/delibrickan och alla dess former • Vill vara ute och träffa våra kunder i butik i Stockholm med omnejd/mälardalsregionen – och som älskar försäljning i butiksmiljö Om rollen Som säljare på Engelmanns ansvarar du för våra butikskunder. Det innebär att du varje vecka är ute på butiksturné – träffar butiksanställda, bygger relationer, fyller på hyllor, gör säljdrivande exponeringar och tar order direkt i butik. Rollen kräver både energi och fingertoppskänsla – du är Engelmanns ansikte utåt och en nyckelspelare i att få våra produkter att synas och säljas. Dina huvudsakliga uppgifter: • Träffa kunder i butik – från livsmedelskedjor till enskilda handlare • Ta order på plats och säkerställa god produktplacering • Visual merchandising – skapa säljande och inspirerande exponeringar • Aktiv nykundsbearbetning – hitta och vinna nya butiker • Sälj och "klipp" – agera snabbt, ta tillfällen och driva resultat • Delta i interna utbildningar och inspirationsresor – du utvecklas med oss Vi tror att du: • Har jobbat några år en matbutik, gärna i deliavdelningen och är redo och pepp för nästa steg • Trivs i butiksmiljö och är inte rädd för att ta initiativ eller kavla upp ärmarna • Har ett intresse för mat – extra plus om du gillar ost och delibrickan • Har en positiv, självgående och resultatinriktad inställning • Innehar B-körkort och har grundläggande datorvana (Office) Vi erbjuder: • Ett fritt, rörligt och självständigt jobb där du utgår hemifrån • En tjänstebil och allt du behöver i form av telefon, dator och surfplatta • Ett starkt varumärke och riktigt bra produkter som är lätta att vara stolt öve • En varm arbetskultur, korta beslutsvägar och engagerade kollegor Redo att kliva in i osthyllan med oss? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Engelmanns! Ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Engelmanns med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post. Allt gott från oss på Engelmanns! Sveriges delikatessleverantör med smaken i fokus! Engelmanns är ett svenskt familjestartat företag med över 40 års erfarenhet av delikatessbranschen. Hos oss står smaken i centrum. Vi är nyfikna och söker ständigt efter det absolut bästa. Med vår gedigna erfarenhet vill vi vara den självklara länken mellan Europas finaste delikatesser och våra kunder – så att fler får möjlighet att njuta av goda smaker. Vi vill inspirera dig med vårt fantastiska sortiment och erbjuda en helhetslösning för er delikatessavdelning. Vi är väldigt stolta över vårt breda urval av noga utvalda ostar, marmelader, chark, antipasti och kex. Välkommen att upptäcka en ny värld av fantastiska smaker tillsammans med oss! Krav: Körkort: * B (Personbil)
Uppdragsbeskrivning Som löneadministratör ansvarar du för att hantera löneprocessen från start till mål, inklusive registrering av löneunderlag, beräkning av löner, förmåner och avdrag. Du säkerställer att löneutbetalningar sker korrekt och i tid samt hanterar rapportering till myndigheter. Arbetet innefattar även support till anställda i lönerelaterade frågor och uppdatering av lönesystem. Du samarbetar med HR och ekonomiavdelningen för att säkerställa efterlevnad av lagar och avtal. Skallkrav 5års erfarenhet från liknande roll Erfarenhet av lönekörning Erfarenhet av Administration Gärna från systemet Palasso Kunskaper i Excel Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass? Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning. Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Startdatum för rollen är i mitten av augusti. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Välj ett jobb för att visa detaljer