Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som Mötesbokare B2B kommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella företagskunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter: Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål: Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass: Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har tidigare erfarenhet inom försäljning. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydlig Är hungrig på utveckling. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Hemfrid söker timanställda för sällskap till seniorer! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi seniorassistenter till våra kunder! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart – har ett genuint engagemang för äldre! Arbetsbeskrivning Som seniorassistent hos oss får du en viktig roll där du skapar trygghet och social gemenskap. Dina uppgifter kan inkludera: - Ta promenader och vara socialt sällskap - Följa med på aktiviteter och ärenden - Hjälpa till med handling och enklare sysslor Det är en stor fördel om du tidigare har arbetat på ett demensboende eller har erfarenhet av att arbeta med äldre. Vi söker dig som… - Är empatisk, lyhörd och pålitlig - Har erfarenhet av arbete med äldre, gärna inom demensvård - Är flexibel och kan arbeta vid behov - Talar och förstår svenska flytande - Kan arbeta dagtid, kvällar eller helger efter kundens önskemål Vi erbjuder - Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid - Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) - Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av vårt team? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.
Vill du arbeta på ett bemanningsföretag med hög entreprenörsanda och där varje dag bjuder på nya utmaningar? Tranpenad söker en konsultchef som vill arbeta brett med ledarskap, rekrytering och kundvård. Älskar du att knyta nya kontakter och vill arbeta relationsbyggande? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten Som Konsultchef på Tranpenad får du möjligheten att vara med där de händer, ingen dag är den andra lik. I rollen som konsultchef bjuder varje dag på nya utmaningar! Tjänsten är mycket varierande, bestående av ärenden kring både personal och kunder samtidigt som Du arbetar resultatinriktat och lösningsfokuserat. Du har eget ansvar för dina kunder samt eget personalansvar för dina konsulter. Arbetsuppgifter Rekrytering och on-boarding av nya konsulter Daglig kund- och konsultuppföljning i lagermiljö Personalplanering och personalvård Nyckeltals- och leveransuppföljning Personaladministration Försäljning med nya och befintliga kunder Om dig som söker Vi söker dig som är målinriktad, drivs av att utveckla affärer och är duktig på att bygga relationer med kunder, konsulter och kandidater. Du har ett lösningsfokuserat arbetssätt och drivs av utmaningar. Vidare tror vi att du är effektiv och självgående, likväl som du är noggrann och är bra på att prioritera arbetsuppgifter. Våra kunder bedriver verksamhet under växlande tider på dygnet, vilket ställer höga krav på flexibilitet och ansvarstagande hos dig. Gillar du att ha många bollar i luften och är lite utav ett socialt geni, kommer detta att passa dig som handen i handsken. Vi söker dig somKrav B-körkort Meriterande Erfarenhet av tjänster i ledande position Rekryteringserfarenhet Vad vi kan erbjuda dig Hos Tranpenad kommer du till ett företag i en expansiv fas, med hög entreprenörsanda. Som konsultchef hos oss tillhör du ett sammansvetsat och dynamiskt team där du har stora möjligheter att utvecklas i organisationen. Gillar du att jobba med människor, skapa förtroende, samt att få både stora som små saker att hända - då kommer du älska varje dag på jobbet! Övriga villkorOmfattning: Heltid. Lön: Fast månadslön. Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vid frågor om tjänsten går det bra att kontakta kontorschef Marie Ullenius på [email protected]
Hela Försäkring söker engagerade innesäljare Vi söker nu innesäljare till Hela Försäkring som är beläget mitt i centrala Stockholm. Är du redo för en spännande möjlighet inom försäljning och drivs av att hjälpa människor? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker innesäljare som vill vara en del av vår vinnande kultur och bidra till att skapa ökad trygghet för våra kunder genom vår tandvårdsförsäkring. Om tjänsten: Du kommer att arbeta med utgående samtal mot nya kunder, där noggrannhet, lyhördhet och kvalité är av största vikt. Oavsett om du har erfarenhet av försäljning eller inte, inleder vi varje anställning med en veckas betald utbildning inom försäkring, produkt och säljteknik för att du ska vara redo att möta våra kunder på ett professionellt och effektivt sätt. Som innesäljare hos oss erbjuds du: Trygg grundlön och provisionsstege – Perfekt för dig med höga ambitioner. Betald utbildning och löpande coachning för din utveckling. Friskvårdsbidrag, sjukförsäkring via Skandia och tjänstepension. Lojalitetsprogram med möjlighet till konferensresor och roliga tävlingar. Möjlighet till hybridarbete efter 6 månader. AW varje fredag för att fira veckans prestationer. Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är måndag -fredag 8:40-17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon och dialersystem (meriterande). Är orädd och nyfiken, redo att ta initiativ och utvecklas. Mottaglig för feedback och har ett starkt driv. Om Hela Försäkring: Hela Försäkring är ett modernt företag som fokuserar på att erbjuda våra kunder trygghet och välmående genom personlig service och skräddarsydda försäkringslösningar, särskilt inom tandvårdsförsäkring. Vi är delägda av Försäkringsbolaget Säkra, vilket ger oss en stabil grund att stå på och goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Övrig information:Alla anställningar kräver ett uppvisande av belastningsregister samt en kontroll där skulder hos Kronofogden ej får överstiga 100 000 kr. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och ser fram emot att välkomna dig till Hela Försäkring! Vid frågor, kontakta rekryterare Linda Ström på 070-825 08 10 eller [email protected]. Välkommen att bli en del av vårt fantastiska team!
Brinner du för automation och söker nya utmaningar? Vill du arbeta i framkant av teknologin och vara med och forma framtidens industriella lösningar? Vår kund expanderar och vi söker nu en skicklig automationsingenjör till deras team i Stockholm. Du får möjlighet att arbeta med spännande projekt och utveckla innovativa automationslösningar som gör verklig skillnad i industriella processer. Din Roll I denna spännande roll kommer du att arbeta med hela processen inom automation, från kravställning och projektering till driftsättning och testning. Du kommer att ha möjlighet till en ledande teknisk roll. Du kommer även att vara delaktig i beslutsfattandet kring hur kunden arbetar med automation, vilket ger dig möjlighet att påverka och forma deras framtida riktning. Flexibilitet är viktig för vår kund Du erbjuds flexibiliteten att arbeta både från deras kontor i Stockholm och hemifrån. Du kommer också att tillbringa en del av din arbetstid ute hos kunder, vilket skapar en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med ständigt nya utmaningar och stimulans. Dina Kvalifikationer Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet som automationsingenjör och en passande högskole- eller civilingenjör, alternativt annan eftergymnasial utbildning inom lämplig inriktning. Utöver detta är vi särskilt intresserade av kandidater som kan visa på följande: Erfarenhet från kemisk industri, energibranschen, läkemedels- eller livsmedelsindustrin. Gedigen erfarenhet i Siemens TIA portalen och/eller ABB Control builder. Erfarenhet av programmering i Siemens PCS7 och/eller ABB 800xA. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska. Goda IT-kunskaper. Meriterande Meriterande är erfarenhet av programmering av SCADA-system som Zenon och konfigurering av OPC-server. Erfarenhet av driftsättning av automationssystem inom processindustrin är önskvärt. Meriterande är kunskaper inom ISA88 och Batchsystem. Som person är du tekniskt intresserad, nyfiken, kommunikativ och initiativrik. Du vill verkligen göra ett grundligt och kvalitativt arbete. Dessutom har du förmågan att skapa och bibehålla goda relationer både internt och externt. Om vår kund De är ett ingenjörsbolag som inriktar sig mot processindustrin. De erbjuder allt ifrån konsulttjänster till att leverera kompletta projekt till sina kunder. De har lång erfarenhet inom branschen; både av att leverera konsulttjänster, att driva helhetsprojekt och att företräda sina kunder i projekten. Deras kärnkompetenser är projektledning, processdesign, konstruktion, el/instrument, automation, industriell IT samt kvalitetssäkring. De tror på en långsiktig relation med kunden, där de kan ge support i de faser av projekt eller problemlösningar som kunden önskar. De vill arbeta tillsammans med sina kunder och driva projekten så effektivt som möjligt, genom att lägga stor vikt vid vårt personliga engagemang och att ha kunden i fokus. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så här ser rekryteringsprocessen ut Vi ser över hur din ansökan matchar mot rollen du sökt Matchar du profilen? Då är nästa steg en intervju med oss på Envoke Talent Eventuellt arbetsprov och sedan intervju med rekryterande chef Rätt match? Grattis till nya jobbet! Om du får besked att det inte var rätt match denna gång så sparar vi gärna dina uppgifter och presenterar andra tjänster som matchar din profil.
Nu söker vi på Villa Täby Park en undersköterska för tillsvidareanställning på 75-80% till en av våra demensavdelningar. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Villa Täby Park Villa Täby Park är ett nytt äldreboende i den nya stadsdelen Täby Park vid gamla Täby galopp med plats för 80 äldre. Varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det finns gemensam uteplats och balkonger och vi har en vacker och livfull trädgård. Vi planerar att bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här kommer vara utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Vi jobbar helt tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. Till exempel har vi infört VR-teknik som gör det möjligt att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. ”Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 20250401 eller enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 20250315 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Camilla Sundqvist [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Har du erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av att skapa och stänga affärer? Vill du ta nästa steg i karriären och arbeta på ett innovativt SaaS-företag i framkant? Vi söker nu för Qualifiers räkning en Account Executive till deras dynamiskt säljteam som hjälper företag att växa genom smarta och automatiserade lösningar av prospektering och leadsgenerering. Om rollenSom Account Executive kommer du att ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering och möten med potentiella kunder till att stänga affärer. Du får arbeta med en marknadsledande tjänst inom automatiserad prospektering och leadsgenerering samt en ny AI-driven tjänst som optimerar marknadsföring på Google Ads. Dina kunder lämnas över och tas väl om hand av Customer Success-teamet, så att du kan fokusera på att identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter. Du kommer att arbeta mot tydliga mål både individuellt och i team och vara en nyckelspelare i deras fortsatta tillväxt. Arbetsuppgifter: Prospektera och identifiera nya affärsmöjligheter. Boka och genomföra möten, både fysiskt och digitalt. Driva hela försäljningsprocessen från första kontakt till avslut. Säkerställa en smidig överlämning till Customer Success-teamet. Arbeta mot tydliga försäljningsmål och skapa tillförlitliga prognoser. Dela med dig av insikter för att påverka Qualifiers fortsatta utveckling och kunderbjudande Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning och är van att självständigt boka och genomföra kundmöten. Du är duktig på att ta fram och presentera lösningar och erbjudanden baserat på kundernas behov med ett fokus på långsiktiga relationer. Du trivs i en snabbväxande miljö där du får ta stort ansvar för din egen prestation och samtidigt bidra till teamets gemensamma framgång. Du är en driven och positiv lagspelare som förstår och uppskattar vikten av att jobba tillsammans för att både ha kul och prestera tillsammans. För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom SaaS eller digitala tjänster. Är resultatorienterad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har en entreprenöriell och nyfiken inställning, där du ser möjligheter och lösningar. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är en lagspelare som gärna delar kunskap och idéer för att stärka teamet. Om Qualifier Qualifier är en ledande aktör inom automatiserad prospektering och leadsgenerering och har snabbt vuxit till att bli en självklar partner för företag som vill effektivisera sin försäljning. Här får du vara en del av ett litet men sammansvetsat team där beslutsvägarna är korta och gemenskapen stark. Qualifier erbjuder: Konkurrenskraftig lön med fast grundlön och provisionsbaserad bonus. Möjlighet till delägarskap i företaget genom optioner 5000 SEK i friskvårdsbidrag och 30 dagars semester. Möjlighet till hybridarbete från ett centralt beläget kontor på Vasagatan 16 i Stockholm. Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö där du får vara med och påverka. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz och på önskemål av Qualifier hanteras alla frågor rörande tjänsten av Viola Biz. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid
Sommarjobba hos Trans-Auto i Södertälje! Vi söker nu engagerade lagermedarbetare till Trans-auto för sommaren 2025! Om tjänsten: Detta är en tidsbegränsad anställning som sträcker sig över sommaren 2025. Start: Enligt överenskommelse, tidigast V.21. Arbetstider: Måndag-fredag. 07:30-16:30 Omfattning: Heltid, V.22-36 Placering: Södertälje Om företaget: Trans-Auto AB säljer och renoverar drivlinekomponenter inom mobil och marin industri på den nordiska och baltiska marknaden. Trans-Auto representerar världsledande varumärken och med hjälp av bred teknisk expertis och en hög servicegrad kan Trans-Auto erbjuda deras kunder ett komplett stöd under applikationens hela livslängd. Arbetsplatsen är belägen i Södertälje. Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter hos Trans-Auto inkluderar plock, paketering samt inventering av varor. Dessa arbetsuppgifter utförs med handdator därav önskas erfarenhet av detta. Inkluderat i arbetsuppgifterna är även truckkörning därav finns det ett krav på truckkort. Du kommer arbeta i nära samarbete med samtliga avdelningar på arbetsplatsen och du kommer att vara en nyckelspelare i lager-teamet som består av fem personer. Du bör vara i god fysisk form då vissa lyft kan vara fysiskt krävande. Vem är du? Som person är du driven och innehar förmågan att arbeta självständigt och strukturerat. Du trivs även med att arbeta i högt tempo och kan hantera stressiga situationer. Att klara av att arbeta tillsammans med andra är någonting som du hanterar väl. Vidare ser vi att du har en positiv inställning till arbetet, tar ansvar och visar ett driv samt engagemang till att nå uppsatta mål. Är du utöver detta tävlingsinriktad är det ett stort plus! Kvalifikationer: Fullständig gymnasieutbildning. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande kunskaper i engelska. God datorvana. Tidigare erfarenhet av lagerarbete. Tidigare erfarenhet av arbete med handdator. Truckkort A1-A4 & B1-B4. Meriterande: Körkort och tillgång till egen bil. Om oss: Bemannix startade sin resa i mars 2014 med visionen att skapa ett företag inom bemanningsbranschen som ska tillhandahålla kvalité och arbeta personligt och familjärt i allt vi åtar oss. Viktigt för oss är att du som anställd ska känna dig trygg hos oss. Därför innehar vi kollektivavtal för samtliga anställda och är auktoriserade via Almega. Övrigt: Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Denna rekrytering sköts av Bemannix AB i samarbete med Trans-Auto, samtliga frågor och funderingar hänvisas till 08-555 687 00 mellan 09:00-16:00 måndag till fredag. Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på "Skicka ansökan." Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga som kommer till anställningsprocessens slutskede. Besök oss på www.bemannix.se för mer information! Varmt välkommen med din ansökan!
SFABs är verksamma inom fjärrvärme och spelar en betydande roll i den cirkulära ekonomin. Vi bidrar till en trygg och miljösmart energianvändning, hållbar samhällsutveckling samt ett genuint ansvarstagande för vår omvärld. Företaget levererar energi till två tredjedelar av de som bor och verkar i Huddinge, Botkyrka och Salem - en av Sveriges mest expansiva regioner med stora planer på nybyggnation av både bostäder och arbetsplatser. Just nu söker vi en Drifttekniker- Fastighet som kommer ansvara för att underhålla och sköta om SFAB:s produktionsfastigheter och andra fastigheter med dess inventarier och utrustning. Detta innefattar beslut om bästa lämpliga åtgärder för anläggningarnas drift och säkerhet, i samråd med Produktionsansvarig. Du kommer även att utföra egenkontroller av brand, gas och arbetsmiljö. Läs mer om oss & rekryteringsprocessen på vår hemsida: https://rekrytering.sfab.se/ Som Drifttekniker för fastighet kommer du bland annat: Löpande drift, tillsyn och avhjälpande underhåll på våra produktionsanläggningar Tillsyn och skötsel av säkerhetssystem och larm på anläggningen Driftsövervaka och styra kyla produktionen optimalt, inom ramen för gällande miljötillstånd och budget Styra enligt gällande driftsinstruktioner och kontrollprogram för produktion Genomföra daglig tillsyn inkl. verifiering Reservdelslager, förbrukningsmaterial och förnödenheter på anläggningen Beställa reservdelar och avhjälpande underhåll från godkända entreprenörer enligt budget och inköpsrutiner Godsmottagning och mottagningskontroll av inköp till anläggningen Skissera enklare konstruktioner till entreprenörer för t.ex. enklare svetsarbeten på anläggningen Föra driftdagbok på driftomläggningar och händelser Informera närmaste chef om pågående och avslutade arbeten, planerade arbeten samt avvikelser och förbättringar Rapportera avvikelser och tillbud samt vidta korrigerande åtgärder i samråd med Produktionsansvarig Fastighetsskötsel i SFAB:s produktionsanläggningar och andra fastigheter, inklusive städning, snöröjning och hantering av sopcontainer.Du kommer ha en väldigt bred roll med många processer igång samtidigt. Förutom det dagliga rutinbaserade arbetet har du också möjlighet att driva egna projekt för att förbättra fastigheterna och arbeta med underhåll samt restoration. Krav: B - körkort Gymnasial utbildning gärna inom relevant område God svenska i tal och skrift God datavana SFAB arbetar inom samhällskritisk verksamhet och rekryteringsprocessen innehåller bakgrundskontroll för slutkandidater. Vi söker dig som: Har god initiativförmåga; eftersom du kommer starta och driva egna projekt. Är självständig & noggrann; eftersom vi är en samhällsviktigt funktion där det inte får bli några fel som påverkar våra slutkunder. Är flexibel med god prioriteringsförmåga; eftersom du har en bred roll där du kommer ha många processer igång samtidigt måste du se vad som är viktigast. Har god samarbetsförmåga; eftersom du kommer ha daglig kontakt med människor och koordinera entreprenörer. Meriterande om du har: Kunskap inom kylteknik Utbildning som fastighetstekniker Erfarenhet av att arbeta med fjärrvärme Generell maskinkännedom SFAB som arbetsgivare: Vi vet att våra medarbetare är nyckeln till framgång därför arbetar vi medvetet för att skapa en stimulerande och ansvarstagande arbetsplats, där kompetensutveckling och balans i livet är viktiga delar. Mångfald och jämställdhet hjälper oss att utvecklas. Vi erbjuder förmåner som t.ex gym på arbetsplatsen, arbetstidsförkortning, visst distansarbete, attraktivt friskvårdsbidrag, lunchförmån, regelbundna hälsokontroller, men även en aktiv personalklubb. Övrigt: Start: Omgående eller överenskommelse Arbetstider: 7:45 - 16:30 (viss flex) 40h/v, Beredskap ingår i tjänsten Placering: Du utgår från kontoret i Norsborg Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser ansökningar som skickas via mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
We're looking for a skilled, motivated, and flexible Fleet Associate to join our Logistics team in Stockholm. Are you a hands-on person who strives for excellence, development opportunities and wants to make a significant impact on our company’s success? Then this job is for you! WHAT YOU WILL (BUT NOT ONLY) DO Rider admin cases Staffing Supporting team leaders Supporting daily operations Recruitment YOU ARE Flexible Natural communicator (you will make many phone calls) Team worker Hands-on (you get things done!) Analytical and data driven Result oriented REQUIRED QUALIFICATIONS Fluent in English both in speaking and writing (Swedish and any other language in addition is a plus) Experience in similar work considered as a plus Good computer skills (Google Suits and more) Start date: As soon as possible. Working times: flexible working hours/days (can include weekends, working hours can be between 07:00-23:30) Our selection process is continuous and the ad may close before the recruitment process is completed if we’ve moved forward to the screening or interview phase. Our recruitment process will include the following: Interview - Let’s get to know each other a bit better! Case interview - Do your magic and meet us face to face. Reference check - Almost there! WHO WE ARE We’re foodorians, a driven and happy gang of food lovers eager to create the LMD* service of the future! Our core values help concretize what we’re aiming for: We dare, We get it done & We’re equally pink. We’re people from all backgrounds, with different experiences, opinions, and ideas. This is something we value highly since we fully believe that diversity is what builds our culture and success. Success is fun, but let’s be clear: it cannot happen at the expense of sustainability. Since January 2020 we’re a carbon neutral business and hope to lead the way for sustainability within our industry - from supplying 100% electrical transportation to promoting more environmentally friendly food choices. Please check out our Instagram, lifeatfoodora_se, to see what’s going on right now. *LMD = Last Mile Delivery. That, and many other nerdy abbreviations, is something you’ll learn when you start. ;) BENEFITS Central office locations Awesome AWs and (pink) parties Opportunity to grow within the company Opportunity to work in a dynamic and fun environment
Välj ett jobb för att visa detaljer