Resande Servicetekniker
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Om jobbet Bee Bemanning söker nu en erfaren och engagerad HVAC-tekniker för en tillsvidaretjänst hos vår kund inom transportindustrin, med fast månadslön. I rollen kommer du att arbeta med service, underhåll och reparation av HVAC-system i bussar och tåg över hela Sverige. Om du har erfarenhet av felsökning, reparation samt söker en självständig och utvecklande tjänst, kan detta vara en möjlighet för dig. Dina arbetsuppgifter Som rullande tekniker kommer du att ansvara för att säkerställa att våra kunders klimatsystem fungerar optimalt. Du kommer att ha stor frihet att planera din arbetsdag och utgår oftast från din bostad. Resande är en naturlig del av arbetet, och du kan förvänta dig att vara borta flera dagar i rad under vissa perioder. I rollen får du också chansen att delta i utvecklingen av innovativa HVAC-övervakningslösningar. Vi söker en tekniker med följande kvalifikationer Utbildning som mekaniker eller motsvarande. Erfarenhet av felsökning på elektroniska system, gärna med HVAC eller kylteknik. Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Flexibilitet kring arbetsplats och arbetstider, samt möjlighet att vara borta från hemmet flera dagar i sträck. Hög arbetsmoral och en stark vilja att utvecklas inom HVAC-teknik. Giltigt körkort för personbil. Vi erbjuder En självständig och dynamisk tillsvidaretjänst med frihet att utgå från din bostad. Företagsbil för tjänsteresor. Ett attraktivt lönepaket med fast månadslön som matchar dina kvalifikationer. Möjlighet att vara en del av ett erfaret team som arbetar med klimatstyrningslösningar i hela Skandinavien. En unik chans att utvecklas professionellt inom HVAC-teknik och bidra till framtidens klimatsystem. Kontaktuppgifter och ansökan Rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning AB. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår rekryteringsansvarig Philip Börjesson via e-post: [email protected]. Vi tillämpar löpande urval – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser rekryterings- och bemanningsuppdrag för både små och stora företag över hela landet.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Frontend Developer
Naturalcycles Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Natural Cycles is a leading women’s health company that developed the world’s first birth control app, used by millions globally. We are a fast growing startup, and we promote an international working environment filled with smart and ambitious colleagues based in Stockholm, Geneva, New York, and remotely. Our mission is to pioneer women’s health through research and passion, empowering every woman with the knowledge she needs to take charge of her health. You’re a Frontend Developer who thrives in a fast-paced, data-driven, analytical and agile environment. Your soft skills shine and you can communicate with ease in English. You are passionate about technology, team work, but also have a responsibility and autonomy in your work. You are able to work efficiently in a remote work environment, in a setting where online and asynchronous communication is the foundation. You will be joining the Product team and working on the integration of the app with external temperature measuring devices. What you will be doing Ship top-quality, performant, accessible, inclusive user interfaces, features and products Work on the device integrations with the Natural Cycles core App (built as a Hybrid Web application, packaged for iOS and Android) Work in an agile team together with other software engineers, product manager, designers & testers Work in close collaboration with stakeholders across the organization to deliver top-quality user interfaces and features Work hands-on with data insights and analytics and if possible, always take the data driven approach Ensure continuous delivery of new releases while working in an agile way Maintain a healthy codebase What skills and experience we think you have Experience in frontend development: building websites, web applications, responsive layout Good understanding of modern CSS (e.g Flexbox, Grid), experience with modern pre/post-processors, such as SASS, PostCSS Experience with TypeScript and Angular framework (or ability to quickly learn) Experience working with git, github, pull requests, code review etc. Not required but it would be a bonus if you also have: Experience with native iOS (Swift) and/or Android (Kotlin) development, or app development in general Experience with building software that integrates with connected devices (via Bluetooth, API etc) Experience with Node.js backend development A passion for women’s health Our technology stack includes: TypeScript, Node.js, Express.js running on GCP AppEngine Ionic, Angular, Capacitor, React Firebase Hosting Highly automated CI pipelines (Github Actions) AppStore/GooglePlay releases on a biweekly basis We <3 Open Source, encourage Open Source contributions and often open our general-purpose repositories What we offer Flexible work arrangement - you will be part of a team based in and around Stockholm that values effective collaboration and transparent communication, irrespective of work location Professional development - you will collaborate with industry leading developers, promoting continuous growth and skill enhancement Modern technology - you will leverage innovative technologies and tools, within an environment that empowers you to contribute ideas and take ownership of your work Impactful projects - you will contribute to groundbreaking projects that redefine industry standards and create tangible value Commitment to quality - you will join a dynamic and progressive organization that prioritizes profitable, long-term product development Location We are remote-friendly, but we find great value in being able to connect with our teams in person. Most of the product team you will work with is located in Stockholm. Not living in Sweden? No problem! We offer relocation support to help you move. Sounds interesting? If you want to be part of a successful team, we encourage you to apply for this position as soon as possible. We look forward to hearing from you! How to apply To apply, just upload your CV and answer the questions on the application form. Keep in mind that we can't accept applications through email because of GDPR, and only applications submitted via the career site (and in English) will be considered. At Natural Cycles we value diversity and inclusion because we know that teams with people from different backgrounds and experiences are stronger. We welcome candidates from all walks of life and are committed to creating an inclusive environment for all employees and candidates. Note: We are not looking for consultants or help from recruitment agencies

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Boendestödjare till Viljan
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Nu söker vi boendestödjare till vårt team på Viljan. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Om Viljan Viljan är ett barn- och ungdomsboenden enligt LSS 9:8 för barn och ungdomar med intellektuell funktionsnedsättning, autism eller autismliknande tillstånd med plats för 4 boende. Viljan ligger i utkanten av ett villaområde i Täby kyrkby, norr om Stockholm. Vi har nära till stora grönområden och Vallentunasjön Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour eller vaken natt. Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg, barn och fritid eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning (ändra vid behov) Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-09 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning För mer information kontakta: Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Mall of Scandinavia. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Mall of Scandinavia kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Mall of Scandinavia är en dynamisk och pulserande arbetsplats med 12 engagerade medarbetare, varav 4 farmaceuter. Vi är belägna mitt i ett av Sveriges största och mest populära köpcentrum – Mall of Scandinavia – där du har nära till allt från restauranger och butiker till bekvämligheter och evenemang. Våra långa öppettider gör att vi alltid finns tillgängliga för våra kunder, oavsett om de är shoppare i farten, besökare på väg till Friends Arena, eller bara passerar förbi för att få hjälp med egenvård och recept. Med ett stort fokus på egenvårdsprodukter möter vi dagligen en varierad kundkrets som uppskattar vår personliga service och vårt breda sortiment. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 09.00-21.00, Helger 10.00-21.00. Välkommen till Apoteket!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Mötesbokare
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Mötesbokare till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Mötesbokare hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Mötesbokare blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Försäljare inom telemarketing
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Business Controller
Jobbusters AB
Controller

ArbetsuppgifterVår kund söker en engagerad och noggrann senior Business Controller för ett brett controlleruppdrag som täcker hela deras verksamhet. Huvudsakliga ansvarsområden: Månadsrapportering: Utarbeta verksamhetens månadsrapporter till styrelsen. Kvartalsrapportering: Ansvara för kvartalsvis rapportering till koncernen och bolagets nyckeltalsrapport. Måluppföljning: Följa upp och analysera verksamhetens affärsplan för att säkerställa att vi når våra strategiska mål. Prognosarbete: Koordinera och sammanställa månadsvisa prognoser för driftskostnader. Förvaltningsberättelse: Skriva förvaltningsberättelsen för den externa halvårsrapporten. Konkurrentanalys: Delta i den årliga konkurrentjämförelsen. ERSA-rapportering: Ansvarig för att samordna ERSA (Egen risk och solvens analys)-rapporteringen för 2025. Löpande uppföljning: Hantera och följa upp verksamhetens fasta prisavtal med koncernbolag. Bokslutsarbete: Delta i bokslutsarbete och hantera reserveringar. Fakturagranskning: Granska väsentliga fakturor med fokus på ekonomi och finans. ABC-kalkylering: Utarbeta och rapportera ABC-kalkylering. Kvalifikationer Du har relevant högskoleutbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande. Du har 5-10 års erfarenhet av att arbeta som Business Controller. Du har stor erfarenhet och kunskap inom försäkringsbranschen. Du har dokumenterad erfarenhet av ERSA-rapportering. Du kommunicerar obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskap om Solvens II-direktivet. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga, är detaljorienterad och har erfarenhet av ekonomisk rapportering och analys inom försäkring. Du bör vara självgående, strukturerad och ha en god kommunikativ förmåga. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Sommarjobb inom lager & industri – Stockholm 2025!
Bemannix AB
Lager- och terminalpersonal

Söker du sommarjobb inom lager / industri? Vill du ha ett aktivt och varierande sommarjobb inom lager eller industri? Vi på Bemannix söker engagerade medarbetare för spännande uppdrag hos våra kunder i Stockholm under sommaren 2025! Om tjänsten: Detta är en timanställning där du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (exempelvis studier, ett annat jobb eller idrott på elitnivå), enligt kollektivavtalet. Om du söker heltidsarbete, vänligen kika på våra heltidstjänster. Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Arbetstiderna varierar beroende på uppdrag, med vanliga tider som 06:00-15:00, 07:00-16:00 & 10:00-19:00. (Övertid kan förekomma) Omfattning: Deltid vid behov. Placering: Hela Stockholmsområdet, då våra kunder är utspridda från Rosersberg i norr till Södertälje på södra sidan. Arbetsuppgifter: På Bemannix kommer du att få utvecklas med varierande arbetsuppgifter och anta spännande utmaningar! Du kommer att bli tilldelad uppdrag och ingå i vår resurspool, arbeten utförs ute hos våra olika kundföretag, stora som små, runt om i Stockholm. Exempel på uppdrag kan vara: Orderplock / paketering på lager. Maskinoperatör. Truckförare A-B. Bud- paketbilschaufför (B-körkort). Bärhjälp/expressarbete. Renhållningsarbetare som tex ÅVC eller medåkare på sopbil tillsammans med chaufför. Enklare montering. Du får alltid instruktioner av oss och vår kund på vad som skall göras och vid väl utförda arbeten ökar möjligheten till fler jobb/uppdrag även efter avslutat sommarjobb. Arbetstiderna och timlönen varierar beroende på uppdragets art. Vem är du? Vi söker dig som är anpassningsbar och trivs i en varierad arbetsmiljö. Du har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och känner dig bekväm med att snabbt växla mellan olika uppdrag. Vidare ser vi att du är öppen för förändringar och vid god fysisk form då vissa uppdrag passar dig som gillar att arbeta med kroppen. En självklarhet är att du är noggrann, framåt, samarbetsvillig och kan hantera högt arbetstempo. Personer med rätt inställning och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt arbete med! Så här säger Johan Larsson, rekryterande chef om rollen: ~En typisk arbetsdag börjar med att du dagen innan får all information du behöver för nästa uppdrag. Du kan till exempel arbeta med orderplock och paketering på lager, köra truck eller vara budbilschaufför. Arbetet är varierande, men vissa uppdrag kan vara mer monotona, som plock och packning under längre perioder. Även om det kan vara repetitivt, ger varje uppdrag nya lärdomar och nya kontakter för framtiden. Du kommer alltid ha stöd från ditt team och din konsultchef. Kvalifikationer: Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande kunskaper i engelska. Social kompetens Allmän generell datorvana Fullständig gymnasieutbildning Flexibel, beredd på snabba förändringar Meriterande: Truckkort (A-B) Körkort B Tillgång till egen bil Branscherfarenhet från liknande jobb Om oss: Bemannix startade sin resa i mars 2014 med visionen att skapa ett företag inom bemanningsbranschen som ska tillhandahålla kvalité och arbeta personligt och familjärt i allt vi åtar oss. Viktigt för oss är att du som anställd ska känna dig trygg hos oss. Därför innehar vi kollektivavtal för samtliga anställda och är auktoriserade via Almega. Övrigt: Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som blir aktuella för anställning. Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se! Varmt välkommen med din ansökan!

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Anläggare sökes
M3 Schakt AB
Anläggningsarbetare

Har du erfarenhet av anläggningsarbete och vill bli en del av ett kvalitetsmedvetet och serviceinriktat växande anläggningsföretag? Om detta låter intressant för dig är du välkommen in med din ansökan redan idag. Om företaget M3 schakt AB startade 2008 som ett maskin- och transportförmedlingsföretag inom anläggningssektorn, vilket fortfarande är kärnverksamheten. Bolaget förser bygg- och anläggningsföretag med rätt resurs på rätt plats tillsammans med kostnadseffektiva transportlösningar avseende grus och schaktmassor. Genom en företagskultur som genomsyras av god kommunikation och stort engagemang har de byggt upp långsiktiga relationer med både beställare och leverantörer. M3 Schakt AB:s vision är att vara en ledande leverantör av maskin- och transporttjänster. Bolagets kvalitetsambition är att alla uppdrag ska hålla sådan kvalitet att de kan vara en referens för nästa uppdrag. Våra värdeord genomsyrar hela organisationen: Stolta, Engagerade, Omtyckta. Om tjänsten I din roll som anläggare kommer du vara bolagets ansikte utåt på dem arbetsplatser där du verkar, du kommer även vara en ambassadör och kulturbärare av våra värdeord och kvalitetsambitioner. Rollen är bred och du förväntas ha goda kunskaper i allt från rörläggning till grundläggningsarbeten och finplanering Vi söker dig som Är Positiv Är Lösningsorienterad Är självgående och initiativtagande Har en god kommunikativ förmåga i svenska och engelska Har erfarenhet av ritningsläsning

18 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fullstackutvecklare
Decerno AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta i ett långsiktigt uppdrag där du bidrar till verklig nytta för samhället? Har du samtidigt ett intresse för att förstå och stödja verksamheten på bästa sätt genom de lösningar som tas fram? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Vi söker en utvecklare med kompetens inom antingen Java eller .NET, kombinerat med React på frontend-sidan. Vad gör Decerno? Vi på Decerno är specialister på skräddarsydda digitala lösningar och är stolta över att våra uppdrag bidrar till samhällsnytta. Det betyder att vi förstår att alla kunder är olika och har unika förutsättningar. Vi skräddarsyr våra lösningar utefter kundens behov vilket medför att vi kan erbjuda våra medarbetare ett smörgåsbord av spännande projekt och tekniker. Samtidigt som vi skapar digitala lösningar vill vi också göra skillnad på riktigt. Det är inte bara något vi säger, vi menar det! Sedan vår start 1984 har vår etiska policy varit vår kompass och vi väljer aktivt bort projekt inom vapenindustri, spel om pengar, tobak och alkohol. Om rollen Hos oss får du möjlighet att utveckla innovativa lösningar, främst inom .NET eller Java på backend-sidan och React på frontend-sidan, samtidigt som du utforskar möjligheterna med AI. Vi lägger stor vikt vid att bemanna våra projekt med Decernos egna anställda och tillsammans delar ni med er av olika erfarenheter och hjälper varandra genom projektets alla faser. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Stockholm med möjlighet att arbeta på distans när det passar. Vi tror på att kunna erbjuda våra medarbetare stor flexibilitet och möjligheten att balansera egna behov och förutsättningar med projektets krav. Vissa projekt kan dock kräva en viss fysisk närvaro för att bygga starka relationer med våra kunder och lära känna deras verksamhet på bästa sätt. Ärdethärdu? Minst två års arbetslivserfarenhet av systemutveckling i Java eller .NET och React Du har en högskoleutbildning eller erfarenhet som motsvarar utbildningen Kan kommunicera väl på svenska och engelska, i såväl tal som skrift Vi söker dig som har ett genuint intresse för kod och vill vara en del av ett dynamiskt team där kreativitet och nyfikenhet uppmuntras. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med Azure, DevOps, integrationer, .NET web API, CSS, AI eller maskininlärning. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i team och kommunicerar enkelt och ärligt med dina kollegor. Därför ska du välja Decerno I våra medarbetarundersökningar blir det gång på gång tydligt att det är de fantastiska kollegorna, de roliga och utmanande projekten och möjligheten att kunna bidra till samhällsnytta som gör att vi trivs så bra på Decerno. Sedan finns det också några ytterligare aspekter vilka vi ser som självklarheter: En flexibel arbetsplats med större frihet att planera vardagen för att få arbete och privatliv att gå ihop Extra föräldraförmåner eftersom vi tycker att familjen är viktigast Vi tycker att din kompetensutveckling är viktig! Därför anordnar vi interna utbildningar löpande i vår egen Dec Academy, gör satsningar inom AI, håller i bokcirklar och arrangerar årliga konferenser Vi vill att du ska må bra, trivas och ha roligt på arbetet och därför arrangerar vi regelbundet olika sociala aktiviteter, utmaningar och hälsotävlingar – såväl virtuellt som på plats Utöver detta erbjuder vi även ett brett förmånspaket som inkluderar bland annat friskvårdsbidrag och ett generöst försäkringspaket. Vi berättar gärna mer om du vill veta vad mer vi på Decerno skulle kunna erbjuda dig. Låter detta som ditt nästa steg i karriären? Vad kul, då ser vi fram emot att läsa din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Moa Mattisson på[email protected].

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025