Om företaget Gardeco är ett svenskt företag som i över 30 år har specialiserat sig på att erbjuda förstklassiga affärs- och kassasystem anpassade för modebranschen. Med en helintegrerad administrativ programvara för orderhantering, lager, fakturering och redovisning, samt ett branschanpassat butikssystem, förenklar Gardeco affärsprocesserna för modeföretag och stärker relationen mellan företag och kund. Företaget har etablerat långvariga samarbeten med välkända varumärken och är omtalade för sitt orubbliga engagemang för kundvård och service. Och framgångarna bara fortsätter! Tillväxten är stark och nya kunder fortsätter att onboardas! Nu ska Gardeco stärka upp teamet i och med sin tillväxt- och framgångsresa! Därför söker vi nu en Customer Success Coordinator till deras huvudkontor i Hammarby sjöstad, Stockholm. Här blir du en del av ett sammansvetsat gäng på nio medarbetare som blivit kända för sin supportfunktion av yppersta klass där kundnöjdhet och kundrelation står i första rummet. Du kommer få äran att ansvara för onboardingen och löpande supporten för flera av bolagets nya kunder. Välkommen in med din ansökan! Du erbjuds: En kundnära nyckelroll i ett stabilt och växande bolag En gedigen och genomarbetad introduktionsplan när du är ny i din roll En närvarande chef och en prestigelös och familjär företagskultur Fast lön och goda förmåner Om rollenI rollen som Customer Success Coordinator tar du dig an ett brett ansvar för Gardecos löpande support i allmänhet och för onboardingen av bolagets nya kunder. Du kommer i den här rollen bli projektansvarig för att de nya kunderna får en smidig introduktion i Gardecos affärs- och kassasystem. Du arbetar nära tre ytterligare medarbetare i supporten och har löpande kontakt även med IT, ekonomifunktion och såklart: kunderna. Arbetet utförs delvis på plats på kontoret (via teams och mail), men delvis också på plats ute hos kund. Du kommer bland annat att: Onboarda nya kunder i affärs- och kassasystemet Projektleda arbetet med att få upp kundernas artiklar via e-handel där Gardeco står för betal- och systemlösningen Hantera kundärenden kopplat till betalningar, intäkter, utgifter, lager och fakturor Ansvara för löpande och förvaltande support gentemot kunderna och ge dem service i världsklass Kvalifikationer Högskoleexamen i ekonomi eller motsvarande Minst ett års arbetslivserfarenhet från butik God system- och datavana Obehindrad svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaperVi ser gärna att du är kommunikativ, noggrann, service-minded och besitter det man på Gardeco benämner fulfillment, vilket innebär: kraft och vilja att genomföra och slutföra din uppgift! Övrig informationAnställningsform: Fast med provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 9-18. Även jour vissa helger ingår. OBS! Går att utföra på distans! Plats: Stockholm Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande
At Yabie we are changing the Payment industry game. Our vision is to help merchants thrive by creating a modern Point-of-Sale (POS) system that allows them to focus on running their business rather than on the technology around it. We are now looking to strengthen our team Support. If you are looking for an exciting opportunity to grow your career and contribute to the success of a growing company, we encourage you to apply for this position. We offer competitive salary and benefits, as well as the opportunity to work with a dynamic and talented team. Come join us to build the next big thing in Fintech! THE ROLE - WHAT WE NEED Yabie is on an incredible journey and is developing rapidly in all aspects. On this journey we need to strengthen our support function. You will be a part of Yabie’s Operations team and specifically the support team. We are looking for a Support Agent that loves serving customers and has a great doer mentality. At Yabie we love serving our customers and believe that customer interactions serve a larger purpose than simply fixing problems. This is a role where you have to love serving customers, working in a fast moving environment that is constantly changing and improving and wanting to be a part of creating structure and processes.The support is via mainly phone, e-mail and chat. You will take care of the actual support tasks together with the team, make sure we meet our targets and work with continuous improvements. This is a role that will require much from you but it will also give a lot to you. Yabie is rapidly changing and this will require a lot from you. This will also come with great opportunities for development in the role but also in the organisation. Responding to customer queries in a timely and accurate way via email, phone, or chat. Identifying customer needs and helping customers use specific features Analyzing and reporting product issues to the relevant teams Sharing feature requests and effective workarounds with colleagues Following up with customers to ensure their issues are resolved Gathering customer feedback and sharing it with the relevant teams Identify and create leads for various products and features Be proactive and help to think about how we can optimize our processes and product EXPERIENCE AND SKILLS - WHO YOU ARE Customer focused and always have the mindset to put the customer first Tech-savvy and experience from hands on work in a support function Experience from case handling and/or CRM-systems, preferable Salesforce Excellent communication and interpersonal skills. English and Swedish knowledge are required. Norwegian is a big plus Ability to perform multiple tasks at the same time and work in a high pace environment Ambitious with a willingness to make continuous improvements Love creating a great customer experience Experience from the Point-Of-Sales industry or payments/fintech in general is a big plus WHAT'S IN IT FOR YOU Join an inspiring and diverse environment, with skilled and creative colleagues, where you will directly impact both how we are disrupting the Point-of-Sales/Payments industry and how we continue to shape our young company. With your help, we will keep building our inclusive, friendly culture where we aim for growth by always keeping our merchants in focus while we challenge the industry. If you have the right attitude, Yabie offers the possibilities. We are a fast growing team of 80 highly motivated people from all over the world. Our HQ is located in the heart of Stockholm at Regeringsgatan 67. Yabie is very well funded and among its shareholders you will find leading investors like Swedbank, Creades, NFT/Collector Ventures and Brightly Ventures.
Vi söker en Junior Digital Content Coordinator för att stödja vår kund med innehållsmigrering och formatering i Contentful. Rollen innefattar att flytta befintligt innehåll, lägga till nya block och säkerställa SEO-optimering. Arbetsuppgifter Migrera och strukturera innehåll i Contentful. Skapa och optimera innehållsblock enligt riktlinjer. Säkerställa att SEO-blocken implementeras korrekt. Samarbeta med teamet för att förbättra användarupplevelsen. Kvalifikationer Erfarenhet av CMS-plattformar, gärna Contentful. Grundläggande SEO-kunskaper. Erfarenhet av innehållsmigrering och formatering. Meriterande med erfarenhet från e-handel, ServiceNow eller teknisk support. Flytande i svenska och engelska. Om uppdraget Start: 25 februari 2025 Slut: 25 april 2025 Omfattning: 100% (25% distansarbete) Plats: Stockholm Ansökan Uppdaterat CV i Word-format Tillgänglighet för start En motivering kopplad till dina erfarenheter och kompetenser Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Just nu söker vi dig som studerar och har erfarenhet inom orderhantering! Om rollen som Orderkoordinator Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är kundorderhantering, leveransplanering och hantering av kundklagomål. Andra arbetsuppgifter är t ex orderhantering via Netsuit, leveransbevakning, fakturering, koordinera med transportör/inköpare, räkna ut tullmoms, kontrollera tullkoder, packning av order tillsammans med produktion och kontakt med transportföretag och försäkringsbolag. Teamet Du är spindeln i nätet och står för struktur och support. Andra avdelningar du samarbetar med är produktion, logistik och säljavdelningen. I din roll ingår mycket kontakt med andra människor, såväl företag som kunder, leverantörer och myndigheter. Dina kvalifikationer • Erfarenhet från orderhantering med stora flöden och mycket kundkontakt • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Studerar logistik eller ekonomi • Tidigare arbetat med Netsuit Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som orderkoordinator tror vi att du är en strukturerad och noggrann person som kan arbeta självständigt. Du är serviceinriktad och gillar att ha kontakt med kunder. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid v. 25 - 32 och dina arbetstider är kl. 8-17, mån-fre • Du kommer utgå från kontoret i Gustavsberg. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.
Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag? Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo söker nu en undersköterska till Fresta södra allé i Upplands-Väsby. Fresta Södra alle' är ett särskilt boende men 4 demensavdelningar och 2 somatikavdelningar. Vi söker nu en trevlig och duktig undersköterska för vikariat med goda chanser för fortsatt anställning. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Utmärkta kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegering. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. Att skapa en positiv och social atmosfär under måltiderna är en stor del i din roll samt att kunna bidra med olika aktiviteter som förgyller vardagen för våra äldre. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Vid behov hjälpa till med att exempelvis förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Vem är du? Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov och är engagerad i deras närstående. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-03-03 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Vikariat Tjänstgöringsgrad: 80% Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Vi söker en erfaren Strategic Procurement Manager inom marknadsföring till vår kund i Stockholm. Rollen innebär strategisk utveckling och ledning av specifika inköpskategorier inom marknadsföring. Du kommer att ansvara för att identifiera möjligheter, utveckla och implementera kategoristrategier samt hantera leverantörsrelationer. Arbetsuppgifter Identifiera och analysera utvecklingsmöjligheter inom din kategori. Genomföra spend-analyser och strategisk planering för att optimera inköpsprocesser. Skapa och implementera kategoriplaner och säkerställa efterlevnad av avtal. Hantera leverantörsrelationer och förhandla avtal. Driva förändringsarbete och innovation inom inköpsstrategier. Samarbeta med intressenter och leda kategoriteam. Kvalifikationer Gedigen erfarenhet inom marknadsföringsinköp, inklusive media, produktion, digitala tjänster och event. Erfarenhet av strategiskt inköp och förhandlingar i en större organisation. God förståelse för olika prismodeller och avtalsstrukturer. Vana att arbeta med komplexa förändringsprocesser och driva långsiktiga resultat. Flytande engelska i tal och skrift. Relevant universitetsutbildning inom inköp, ekonomi, industriell ekonomi eller liknande. Om uppdraget Start: 24 februari 2025 Slut: 30 juni 2025 Omfattning: 100% (50% distansarbete) Plats: Stockholm Ansökan Ansök via vårt system med: Uppdaterat CV på engelska Tillgänglighet för start En kort motivering om varför du är lämplig för uppdraget, med referenser till tidigare erfarenheter. Vi utvärderar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Samordnare till Nyckeln Hemtjänst ABVill du ha en nyckelroll i en växande verksamhet där du får möjlighet att planera, koordinera och skapa trygghet för våra kunder? Nyckeln Hemtjänst AB söker nu en samordnare som vill vara med och utveckla vår verksamhet och bidra till en meningsfull vardag för våra kunder. Om oss på Nyckeln Hemtjänst Nyckeln Hemtjänst är ett privat företag som har varit verksamt sedan 2017 och arbetar på uppdrag av Botkyrka och Salems kommun. Vår värdegrund bygger på respekt för individens integritet, livssituation, kultur, trosuppfattning och sexuella läggning. Vi arbetar för att ge våra omsorgstagare en trygg och självständig vardag i hemmet, där språklig förståelse och kulturell anpassning är viktiga delar av vårt arbete. Vi är ett växande företag med fokus på tydliga rutiner och medarbetarutveckling. Idag har vi två samordnare som planerar scheman områdesvis och vi behöver nu stärka vårt team med en tredje samordnare. Om rollen som samordnare Som samordnare hos oss blir du en viktig del av verksamheten och arbetar nära både medarbetare och verksamhetschef. Du kommer att ansvara för att planera och organisera det dagliga arbetet inom hemtjänsten, säkerställa att våra kunder får sina beviljade insatser samt följa upp kvaliteten på utförda tjänster. Du blir "spindeln i nätet" och arbetar dagligen i planeringssystemen LifeCare och Carefox för att skapa fungerande scheman både på kort och lång sikt. Du säkerställer att insatserna utförs i enlighet med biståndsbeslut och har regelbunden kontakt med biståndshandläggare, anhöriga och omsorgstagare. Dina arbetsuppgifter: Planera och samordna insatser enligt Socialtjänstlagen Hantera schemaläggning och bemanna arbetsslingor för medarbetare Upprätta genomförandeplaner i samråd med omsorgstagaren och kontaktpersonen Säkerställa att dokumentation sker enligt socialtjänstlagen Genomföra hembesök vid nya insatser eller förändringar i behov Ha löpande kontakt med omsorgstagare, anhöriga och biståndshandläggare Delta i arbetet med att förbättra och utveckla verksamheten Vara redo för inhopp i omsorgsarbetet vid behov Ha beredskapstelefonen kl 6-23 var tredje vecka, inklusive helger. Önskad profil: Vi söker dig som har: Utbildning som undersköterska Erfarenhet av administrativt arbete erfarenhet av schemaläggning för hemtjänst Goda kunskaper i digitala system och dataprogram Erfarenhet av LifeCare och Carefox (meriterande) B-körkort Personliga egenskaper Lösningsorienterad & strukturerad – Eftersom arbetet innebär att planera och hantera scheman samt lösa oväntade förändringar, behöver du vara flexibel och snabbt hitta lösningar. Självständig & initiativrik – Du har ett stort eget ansvar för att insatserna planeras och genomförs på rätt sätt, vilket kräver att du kan arbeta proaktivt utan ständig handledning. Lagspelare & kommunikativ – Som samordnare samarbetar du dagligen med vårdpersonal, kunder, anhöriga och biståndshandläggare. God kommunikation är nyckeln till att skapa smidiga arbetsflöden och hög kvalitet i omsorgen. Tillmötesgående & serviceinriktad – Du är ofta den första kontakten för både kunder och anhöriga, vilket kräver ett professionellt och empatiskt bemötande. Ditt sätt att kommunicera kan påverka både tryggheten för kunderna och arbetsmiljön för personalen. Övrigt Start: Omgående Arbetstider: Dagtid med beredskapstelefon var tredje vecka kl 6.00-23.00 på ett rullande schema. Placering: Söderort, med kontor i Botkyrka Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Skicka ansökan: Skicka din ansökan här OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser ansökningar som skickas via mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Brinner du för att skydda vår planet och har en talang för försäljning? Naturskyddsföreningen i Stockholm söker nu modiga och utåtriktade värvare till vårt dynamiska team. Vill du ta ställning för en frisk och levande planet och en hållbar framtid? Vill du jobba 6 timmar per dag, livet är trots allt inte bara arbete. Utvidga ditt nätverk, arbeta med fantastiska kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning eller kommunikation Har hög social kompetens och älskar att engagera människor Är modig och inte rädd för att möta nya människor på stan. Din roll: Möta människor på stan och inspirera dom att bli månadsgivare och medlemmar. Kommunicera effektivt och engagerande om våra viktiga miljöfrågor. Bidra till att öka vår medlemsbas och därmed vårt genomslag för miljön. Vi erbjuder: Två olika anställningsformer. En flexibel anställning för dig som vill ha det. Möjlighet till fast anställning med månadslön och SL-kort. Marknadens kanske bästa sälj och marknadsutbildning. Daglig coachning och träning. Goda karriärmöjligheter. Join the good Guys – save the planet. Ansök nu! Om Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation och en folkrörelse som sedan 1909 står upp för naturen. Vi sprider kunskap, bildar opinion och påverkar beslutsfattare – lokalt, nationellt och globalt. Klimat, skog, jordbruk, miljögifter, vatten, hav och hållbar konsumtion är våra viktigaste arbetsområden. Bra Miljöval är vår miljömärkning och Sveriges Natur vår medlemstidning. Välkommen att bli medlem, engagera dig eller skänk en gåva. Tillsammans har vi kraft att förändra. Naturskyddsföreningen vill vara en inkluderande folkrörelse som speglar samhället, och vi vill att det ska genomsyra hela vår verksamhet. Vi vill vara en arbetsplats som är attraktiv för alla, eftersom vi tror att en variation av perspektiv, erfarenheter och bakgrund gör oss ännu starkare. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Övrigt Tjänsten är antingenen tillsvidareanställning på 75% med månadslön. Du arbetar fem dagar i veckan. Eller en visstidsanställning på mellan tre och fem dagar i veckan. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Naturskyddsföreningen tillämpar provanställning. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Frågor Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vid frågor om rekryteringsprocessen eller tjänstens innehåll, kontakta: Raluca Roiescu, F2F chef, 073-782 01 65, [email protected] Göran Beskow F2F säljledare 073-675 57 17 [email protected] Fackliga kontaktpersoner Unionen: @Jakob Svensson, 072-014 87 84 Saco:@Petra Holgersson, 072-565 44 05
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 14 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Stockholm, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person med ett stort tekniskt intresse? Då är det kanske dig vi söker! Om rollen: Vi söker nu erfarna Servicetekniker som kan byta ut digitala skärmar och säkerställa att våra digitala lösningar alltid fungerar smidigt och effektivt. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga Är lösningsorienterad och gillar att ta egna initiativ Är flexibel och trivs med att arbeta både självständigt och i team Har ett stort tekniskt intresse och har erfarenhet av liknande arbete Har tidigare erfarenhet som servicetekniker Har B-körkort (meriterande) Svenska i tal och skrift (krav) Vi erbjuder: Spännande arbetsuppgifter Möjlighet att utvecklas inom teknik och service Ett dynamiskt och positivt arbetsklimat Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag! B-kort inget krav. Uppdraget är norr om Stockholm. Arbetstider: 07.00-16.00 måndag-fredag Uppdraget kan även ske kvällstid tex 16.00 -22.00 vardagar.
Välj ett jobb för att visa detaljer