Utvecklingsledare inom integration till Unionen
Bravura Sverige AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om Unionen Unionen är Sveriges största fackförbund och verkar för tjänstemän på den privata arbetsmarknaden. Deras vision är att skapa trygghet, framgång och glädje i arbetslivet. Unionen har nationellt kontor på 23 orter med cirka 1000 medarbetare. I Stockholm arbetar du tillsammans med 600 kollegor i moderna lokaler med tillgång till gym, mitt i Stockholm City. Kontoret präglas av en prestigelös och välkomnande kultur där gemenskap och trygghet värderas högt. Denna roll tillhör sektionen IT-tjänster, där flera grupperingar finns. Du ingår i teamet för Digital Utveckling, som ansvarar för mer utvecklingsintensivaIT-tjänster så som medlemshantering (Dynamics), digitala kanallösningar, business intelligence och mer. Dessutom finns centrala funktioner som övergripande IT-arkitektur, IT-säkerhet och sourcing. Arbetsuppgifter I denna roll leder du det dagliga arbetet i ett utvecklingsteam med fokus på integrationer, både internt och externt. Teamet består idag av fem personer. Du kliver in i en spännande tid för Unionens IT-organisation, där stora satsningar görs för att ligga i teknisk framkant. Som utvecklingsledare har du en nyckelroll i att identifiera och driva förbättringsområden, ta fram förvaltningsplaner och säkerställa att de genomförs på ett strukturerat och effektivt sätt. Du får stor möjlighet att påverka teamets arbete och skapa optimala förutsättningar för verksamheten. I dinahuvudsakliga arbetsuppgifter ingår: •Ta fram och driva arbete enligt förvaltningsplan samt ansvara för uppföljning och budget inom området.•I samarbete med verksamheten, arkitekter och andra utvecklingsledare samordna, planera och leverera enligt back log.•Säkerställa att incidenter hanteras effektivt i andra- och tredjelinjens support.•Följa upp och rapportera status, framsteg och eventuella utmaningar till relevanta intressenter.•Stödja teamet i att identifiera och implementera tekniska förbättringar och effektiviseringar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Teknisk bakgrund som utvecklare eller arkitekt med god förståelse för integrationslösningar•God förståelse för kostnadsoptimering och prestanda, särskilt i molnlösningar baserat på Microsoft•God förståelse för säkerhet, GDPR och andra relevanta regelverk inom integrationslösningar•Obehindrad svenska samt engelska i tal och skrift Vi söker dig som brinner för att göra skillnad – och det kommer du verkligen kunna göra här! Ditt verksamhetscentrerade tankesätt och din förmåga att kommunicera och bygga förtroende är värdefulla egenskaper. Genom kontinuerlig dialog med interna kollegor, konsulter och leverantörer kan du driva förändring effektivt. Din förståelse för hur förändring påverkar organisationer och människor gör att du kan tillämpa best practice för att uppnå positiva resultat. Du är strukturerad och vet när kvalitet bör prioriteras. Du trivs i en ansvarstagande roll och är duktig på att sätta både kortsiktiga och långsiktiga mål för att upprätthålla en hög nivå på både ditt och ditt teams arbete. Vi uppskattar din positiva attityd och din förmåga att kommunicera och skapa entusiasm. Här får du arbeta med lika positiva och kunniga kollegor som ser fram emot att välkomna dig till en både spännande och utmanande roll! Övrig information Start:Enligt överenskommelse Plats:Olof Palmes Gata 17, Hötorget, Stockholm. Möjlighet att arbeta på distans två till tre dagar i veckan. Lön:Enligt överenskommelse, övriga villkor enligt kollektivavtal Facklig kontakt:Elahe Sharifi,[email protected],08-50415430 Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Unionen. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Elice Öhman [email protected] 076-721 49 82.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Senior Material and Logistics Officer (Vikariat)
Ardena Södertälje AB
Lager- och terminalpersonal

Introduktion till Ardena Som en ledande kontraktsutvecklings- och tillverkningsorganisation (CDMO) samarbetar Ardena med läkemedelsföretag av alla storlekar – från framväxande bioteknik till globala branschledare – förenade av uppdraget att hjälpa biofarmainnovatörer att navigera läkemedelsutveckling med precision, kvalitet och snabbhet, och föra sina molekyler från upptäckt till klinik och marknad. Våra helt integrerade tjänster spänner över utveckling av läkemedelssubstanser och läkemedelsprodukter, tillverkning, nanomedicin, klinisk logistik, bioanalytiska tjänster, statlig forskning, fyllning och finish samt CMC-regulatoriskt stöd. Med ett snabbt växande internationellt fotavtryck är Ardena hem för över 750 yrkesverksamma på sex strategiska platser – Belgien (Gent), Nederländerna (Oss och Assen), Sverige (Södertälje), Spanien (Pamplona) och Somerset, New Jersey (USA). Vår öppna och transparenta kultur bygger på samarbete, ägarskap och innovation, vägledd av våra We CARE-värderingar. Vi främjar en kommunikativ miljö där ömsesidig respekt, ansvarstagande och excellens stärker vårt team. Vi letar efter skickliga och motiverade proffs som är ivriga att utveckla sina karriärer i en spännande och fartfylld miljö. Oavsett om du är en erfaren expert eller precis har börjat, erbjuder Ardena en dynamisk arbetsplats där du kan bidra till meningsfulla läkemedelsutvecklingsprojekt, utöka dina kunskaper och vara en del av ett globalt team som är engagerat i att göra skillnad. Som en internationell organisation hjälper vi dig att navigera en karriärväg som utökar dina möjligheter över gränserna och öppnar dörrar till personlig och professionell tillväxt utan gränser. Din potential att växa är gränslös hos oss. Om du är redo att ta dig an nya möjligheter, arbeta tillsammans med branschexperter och bidra till medicinens framtid är Ardena platsen för dig. För vårbusiness unit baserad iSödertälje, letar vi nu efter en: Senior Material and Logistics Officer (Föräldravikariat) DIN ROLL Som Senior Material and Logistics Officer kommer du att spela en nyckelroll i hanteringen av kvalitetsdokument och logistik. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor och avdelningschef. Din roll innebär att säkerställa att alla kvalitetsdokument är korrekt hanterade och att alla in- och utleveranser av gods sker effektivt och i enlighet med interna krav. OBS! Tjänsten är ett föräldravikariat på 6 månader. DINA PRIMÄRA ARBETSUPPGIFTER Ansvara för avdelningens kvalitetsdokument, inklusive säkerställa att alla dokument hanteras enligt gällande rutiner Säkerställa att dokumentation och spårbarhet är i ordning för alla produkter som hanteras, och följa upp på att alla kvalitetskrav efterlevs Säkerställa korrekt hantering av lagerflöden, inklusive inkommande och utgående varor Utföra inventeringar och kontrollera att lagerstatusen är korrekt och att lagernivåerna hålls på en optimal nivå Ha tät kontakt med leverantörer och partners Provtagning av råmaterial DIN PROFIL Har gymnasieutbildning Erfarenhet av administrativt arbete och stöd till ledning. God organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Starka kommunikationsfärdigheter i svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt. Förmåga att arbeta självständigt såväl som i nära samarbete med andra. Positiv inställning och god förmåga att bygga relationer inom organisationen MERITERANDE Erfarenhet inom läkemedelsindustri Erfarenhet av att arbeta med kvalitetsdokumentation och följa regulatoriska krav Truckkort enligt TLP10, minsta krav: B1 (motviktstruck). VAD VI ERBJUDER På Ardena är vi medvetna om att det är våra medarbetare som driver vår framgång. Vi erbjuder: Flexibel arbetstid En dynamiskinternationell arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling Tillgångtill Ardena Academy, vår interna lärplattform för professionell utvecklingEn chans att bidra till banbrytande läkemedelsutvecklingsprojekt som gör verklig skillnad SÅ HÄR ANSÖKER DU Vill du veta mer? Kontakta avdelningschef: Stefanie Olsson på [email protected]. Tjänsten är ett föräldravikariat från juni till november 2025. Är du redo att börja din karriär med Ardena? Klicka på ansökningsknappen och var med och forma framtidens läkemedelsutveckling!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Arbetsledare
DM TAK AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan kontrollera och ansvara för det viktigaste vi gör för våra kunder, nämligen att se att deras beställda tak blir suveränt levererade, inom tid och budget. Därför söker vi nu en DYNAMISK & EFFEKTIV ARBETSLEDARE Vad innebär den här rollen? Som arbetsledare på DM TAKhåller du koll på allt från ”ax till limpa”. Det är krävande och för att ge några smakprov på det du förväntas ansvara för så är det att Du planerar för leverans och genomför startmöten, har även kontakt med underentreprenörer, ser till att rätt personal och allt material som krävs finns på plats vare sig det rör sig om plåt, papp, takpannor, service eller målning. Du ser till att budget hålls och att nödvändiga dokument blir gjorda samt att arbetsplatsen och de som arbetar där följer våra säkerhetsregler. Du hjälper till att lösa löpande problem som kan uppstå och korrigerar och uppmuntrar personalen. Under arbetets gång och i samband med avslut på projekten, genomför du kvalitetskontroller och ser till att de som behöver informeras löpande blir underrättade. Allt för att vi skall kunna leverera tak som håller längre. Vad krävs av dig? Som du säkert förstår är det här inget enkelt jobb utan det kräver mycket. Det viktigaste är dock att du har den rätta viljan och ambitionen för att bli en högpresterande person i DM-TAKs team. Du har alltid varit effektiv och gillar verkligen att få saker gjorda. Det är det bra om du har erfarenhet från att delta i eller leda byggen och det du inte har kunskap om kommer du, om du har rätt ambition och arbetar hårt, få lära dig. Därför är det viktigt att du ser långsiktigt på den här tjänsten. Du gillar att hjälpa människor och du har redan visat att du har en god kapacitet och stort intresse att få det du ansvarar för gjort som det förväntas eller bättre. Så även om du inte arbetar som arbetsledare idag så har du demonstrerat att du är riktigt produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Du kommer arbeta från vårt kontor i Länna och därifrån åker du till de leveransadresser som ni arbetar med. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift, är relativt snabb på datorn och du har körkort. Vad erbjuder vi? Förutom att du kommer få intressanta utmaningar, kommer du troligtvis växa genom att ta hand om både dina kollegor, underentreprenörer och beställare och skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att leda projekt och handledning och löpande support, men speciellt under uppstartsfasen. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller leverans, kvalitet och tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Du kommer att ha en fast lön kommer utvecklas uppåt i takt med att du kan leverera mer. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Junior säljare
DM TAK AB
Företagssäljare

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa våra framtida kunder att hitta rätt lösningar för deras tak och därför söker vi dig som vill anta rollen som SERVICEINRIKTAD JUNIORSÄLJAREVad innebär den här rollen? Som säljare på DM-TAK så representerar du ett av Sveriges mest kvalificerade takföretag. Du representerar kvalité, professionalism och en leveransavdelning som gör allt för att kunden skall bli helt nöjd. Du kommer jobba med många kunder parallellt både per telefon och via personliga möten på plats hos kunden. Vissa affärer kan du avsluta väldigt snabbt medan andra kan ta från veckor till månader och ibland kan det ta ännu längre tid. Du kommer löpande få prospekts att kontakta och det rör sig normalt om privatkunder, representanter för bostadsrättsföreningar och fastighetsskötare. Vad krävs av dig? Du gillar att hjälpa människor och vet att du har en god kapacitet och stort intresse att hjälpa kunder ta bra beslut. Så även om du inte arbetar som säljare idag så har du visat att du är produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt.Vi ser det som självklart att du behärskar svenska väl i både tal och skrift samt har datorvana och körkort. Vad erbjuder vi? Du kommer få intressanta utmaningar och med tiden kan du växa in i rollen som en fullt etablerad och kunnig toppsäljare genom att skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att sälja och i takt med att du producerar så ser vi till att du får mer träning så att du kan fortsätter att växa och ta dig an större säljuppdrag. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. I tillägg till en fast lön kommer du ha provision. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Projektadministratör
DM TAK AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa till med planering, dokument och uppföljning kring våra projekt. Vi söker därför dig som gillar iden med att vara en EFFEKTIV PROJEKTADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Ditt jobb är övergripande att ta hand om inkommande beställningar och se till att de blir effektivt levererade till våra kunder. Det innebär att få många delmoment genomförda och väl kontrollerade. Personalplanering, materialinköp, logistik, uppföljning och koordinering med underentreprenörer tillhör ditt ansvarsområde och du samarbetar med och rapporterar direkt till produktionschefen. Vad krävs av dig? För att klara den här ganska tuffa utmaningen behöver du självklart vara produktiv. Van att få saker och ting snabbt beslutade och genomförda. Du behöver kunna visa oss att du jobbat hårt för att få till bra resultat i tidigare arbeten. Du har tagit ansvar och dessutom visat att du kunnat skapa goda relationer med både medarbetare, kunder och/eller leverantörer. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat i vår bransch men du vet att du med god praktik kan utveckla dina kunskaper (om så krävs) för att kunna fungera som en stabilt professionell projektadministratör för DM TAK. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift och har körkort. Har du även ett truckkort är det ett plus. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Physical Power Trading Lead
H2GS AB
Inköpare och upphandlare

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel.So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’tperfectlyalign with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in ourrapidlygrowingbusiness. About us: Stegra, formerly know as H2 Green Steel,is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. PhysicalPower Trading Lead In this role, you will play a critical role in establishing and managing our physical electricity trading operations. You will be responsible for day-ahead and intraday market trading in the Nordic region. Additionally, you will oversee the development of trading systems and strategies, ensuring compliance with regulatory frameworks while driving the profitability of Stegra's energy portfolio. This is a unique opportunity to be at the forefront of building Stegra’s physical trading desk, ancillary services offerings, and automated trading systems from the ground up. You will report to the Head of Energy and collaborate closely with other teams, such as IT, automation, and production, to optimize and implement energy strategies. Key Responsibilities: Trading Operations: Trade electricity in Nordic day-ahead and intraday markets, optimizing profitability and refining strategies. Collaborate with analysts to develop automated, data-driven trading signals. System Development: Design and implement advanced trading systems and tools, ensuring robust infrastructure. Ancillary Services: Develop Stegra’s ancillary services portfolio, ensuring compliance with regulatory requirements. Leadership & Collaboration: Build and mentor a high-performing trading team, aligning with energy portfolio goals. Regulatory & Contractual Oversight: Ensure compliance, manage energy contracts, and optimize supplier partnerships. Qualification: 5+ years in Nordic/European power trading with proven strategy execution. Strong expertise in ancillary services and algorithmic trading. Experience working with quantitative teams and advanced analytics. Degree in Energy, Economics, or Engineering. Competitive, results-driven, and highly collaborative. Fluent in English; Swedish skills are a plus. What we offer: The chance to build and lead a critical function within one of the most ambitious energy projects in the Nordic region. An inclusive, collaborative, and innovative work environment. Opportunities for professional and personal growth in a rapidly expanding company. A competitive compensation package and the chance to make a tangible impact on sustainability and decarbonization. The opportunity to work with a dynamic and highly skilled team, learning from industry experts. Location: Stockholm or Boden, Sweden. Hiring Manager: Arne Österlind -Head of Enerty Portfolio What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that Stegra'sgrowth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Lokalvårdare
MIAB AB
Städare

Vi växer så att det knakar inom vårt segment Vård & Omsorg – Är du den passionerade lokalvårdaren vi söker? MIAB ABs kundsegment Vård & Omsorg växer och vi söker nu lokalvårdare som tillsammans med sina kollegor kommer vara nyckelpersoner för att vi har en välfungerande leverans till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av: Planera det dagliga arbetet Dagligen säkerställa kvaliteten och genomförandeplan följs, gentemot våra kunder Samt övrigt i vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten. Våra förväntningar på dig är: Att du är ansvarsfull, strukturerad och serviceinriktad Att du har öga för detaljer och kan föreslå förbättringar Att du är positivt inställd och lätt för att samarbeta Dina kvalifikationer: Språkkrav för tjänsten: Svenska i tal och skrift. Erfarenhet av motsvarande tjänst, minst 1-2 år Har god kunskap om städteknik och städkvalitet Ha god kunskap om Basala hygienrutiner Städutbildning som SRY/PRYL eller likvärdig Utbildning i INSTA 800 är meriterande Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag – här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person! Tjänsten är på deltid. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Kontaktuppgifter och övrig information Vid frågor, kontakta [email protected] Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Operatör inom träindustrin – Bli en del av vårt team!
Tillväxt Botkyrka AB
Maskinsnickare och maskinoperatörer, träindustri

Är du händig, tekniskt intresserad och redo för en ny utmaning? Vill du arbeta i ett företag där kvalitet, hantverk och innovation står i fokus? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu engagerade operatörer till vår produktion inom träindustrin på Ekerö. Här får du chansen att arbeta i en modern och växande verksamhet som tillverkar kundanpassade produkter av högsta kvalitet. Vi arbetar med hållbara material och innovativa lösningar för att skapa långsiktiga värden för våra kunder. Som operatör kommer du bland annat att: Montering av trädetaljer och komponenter. Bearbetning av material med moderna maskiner. Svetsning (MIG/TIG) för sammanfogning av konstruktioner. Målning och lackering för att säkerställa en hög finish. Sågning och kapning av trämaterial. Önskad Profil: Erfarenhet av verktygshantering och tekniska arbetsuppgifter. Förmåga att läsa ritningar. Bakgrund inom industriell produktion eller träbearbetning. Truckkort och erfarenhet av att köra ledstaplare och motviktstruck. B-körkort och tillgång till bil. Vi söker dig som är: Noggrann och har ett öga för detaljer:Du ser till att arbetet utförs med hög precision och kvalitet. Lösningsorienterad och trivs med tekniska arbetsuppgifter:Du gillar att lösa problem och har ett intresse för teknik och hantverk. Arbetsvillig och har en positiv inställning:Du är engagerad, tar initiativ och bidrar med en bra energi på arbetsplatsen. Van att arbeta självständigt men också fungerar bra i team:Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du samarbetar väl med kollegor. Övrigt: Start: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Mån-fre Placering: Ekerö. Anställningsform: Heltid. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Anläggare sökes till EZ Gruppen
Tillväxt Botkyrka AB
Anläggningsarbetare

EZ Gruppen bedriver verksamhet inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi erbjuder våra kunder skräddarsydda lösningar inom dessa områden. Vår vision är att vara bland de ledande samarbetspartnerna inom byggbranschen i Sverige och betraktas som det mest attraktiva varumärket som levererar den bästa kundupplevelsen. Våra kunder består av offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal ser vi till att våra tjänster möter både kundens och myndigheters krav. Vi anpassar våra arbetsteam utifrån kundens behov och förutsättningar. Vi söker nu efter engagerade och kunniga anläggare till vårt team för att möta efterfrågan från våra kunder och driva våra projekt framåt. Som anläggare hos oss arbetar du tillsammans med ett kompetent team för att säkerställa kvaliteten i våra projekt. Som Anläggare kommer du bland annat att jobba med: Grävarbeten, schakt och fyllningsarbeten. Hantera maskiner och verktyg som krävs för arbetet. Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter. Samarbeta med maskinförarna och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Hantering av ritningar och planering av arbetet. Skötsel och vård av arbetsfordon. Önskad Profil: Erfarenhet av arbete inom anläggning och entreprenad. B-Körkort är krav. Förmåga att läsa och förstå ritningar. Har kunskaper om regler och säkerhetsföreskrifter inom grävarbete. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Meriterande om du: Har Hjullastarkort. Vi söker dig som: Ansvarstagande och självgående:Vi söker dig som är ansvarstagande och självgående, med förmågan att ta initiativ och leverera hög kvalitet i ditt arbete. Nyfiken och har en vilja att lära dig och utvecklas:Din nyfikenhet och vilja att lära dig hjälper dig att utvecklas både i rollen och inom företaget Engagerad och lösningsorienterad i ditt arbetssätt:Du är engagerad och lösningsorienterad, vilket innebär att du ser möjligheter i utmaningar och bidrar till att driva projekten framåt. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Måndag–fredag, 07:00–16:00. Placering:Du utgår från vårt kontor i Tumba, Loviseberg. Anställningsform:6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

6 februari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Grävmaskinist sökes till EZ Gruppen
Tillväxt Botkyrka AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

EZ Gruppen är en verksamhet som erbjuder tjänster inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi strävar efter att vara en ledande samarbetspartner inom byggbranschen i Sverige och att leverera marknadens bästa kundupplevelse. Våra kunder är bland annat offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal skräddarsyr vi lösningar för att möta kundens och myndigheters krav. Vårt team anpassar sig utifrån varje projekts behov och förutsättningar.Vi söker nu ytterligare en erfaren grävmaskinist till vårt team. I rollen arbetar du tillsammans med andra anläggare och ansvarar för arbetsuppgifter.Som Grävmaskinist kommer du bland annat att utföra: Gräv och markarbeten enligt ritningar och instruktioner. Ansvara för säker användning och underhåll av grävmaskiner och tillhörande utrustning. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet. Följa gällande arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Önskad Profil: Erfarenhet av att arbeta som grävmaskinist inom bygg och entreprenadbranschen. B-Körkort samt Hjullastarkort är krav. God förståelse för ritnings läsning och arbetsinstruktioner. Certifikat för grävmaskin. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är: Ansvarstagande och självgående: Du trivs med att arbeta självständigt och säkerställer att arbetet utförs på ett noggrant sätt. Lösningsorienterad och nyfiken: Du har ett proaktivt arbetssätt och motiveras av att hitta effektiva lösningar samtidigt som du är öppen för att lära dig nya saker. Engagerad och vill utvecklas i din roll: Du visar ett starkt engagemang och driv för att bidra till företagets framgång och samtidigt utveckla dina egna färdigheter. Meriterande om du: Kan uppvisa tidigare arbeten eller projekt där du har varit delaktig. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07.00-16.00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Loviseberg, Tumba. Anställningsform: 6 månaders provanställning medtillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

6 februari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025