Nyexaminerad civilingenjör till Scandinavian Infra
Envoke Talent AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vilka är Scandinavian Infra? Scandinavian Infra är ett växande konsultbolag inom samhällsbyggnad med fokus på projektledning, infrastruktur och byggprojektering. De erbjuder analys, koncept och design som resulterar i hållbara, innovativa och effektiva lösningar. Scandinavian Infra präglas av en familjär stämning, platt hierarki och en öppen företagskultur där du alltid har dina kollegor nära till hands. De är idag ca. 40 anställda med kontor i både Stockholm och Göteborg. Du kan läsa mer om Scandinavian Infra och deras projekt här. Karriärprogrammet – vi hjälper dig att bli framtidens medarbetare I samarbete med Scandinavian Infra erbjuder Envoke Talent Karriärprogrammet, en onboardingprocess som är skräddarsydd utifrån din unika karriär. Under nio månader får du ta del av både individuell coachning och coachning i grupp för att träna upp dina mjuka värden, samtidigt som vi erbjuder onlineutbildningar i tekniska färdigheter. Allt för att stötta din utveckling i en bransch som snabbt förändras. Vad ingår i rollen? Som projektingenjör har du en varierande roll med många olika arbetsuppgifter inom infrastrukturprojekt. Till en början får du stöttning av en senior kollega och följer då med i olika uppdrag och projekt, med målsättningen att bli självgående och så småningom ta dig an egna projekt. Dina arbetsuppgifter inkluderar bl.a.: Föra mötesanteckningar och skriva protokoll. Tidsplanering. Ansvara för ekonomi och budget i projekt. Skapa prognoser. Upprätta risklistor. Gå skyddsronder. Provtagning. Hantera olika frågeställningar mellan beställare och entreprenörer. Lösa olika tekniska frågor. CAD. Vi söker dig som har: En civilingenjörsutbildning inom samhällsbyggnad eller annan relevant inriktning. Goda kunskaper i Officepaketet. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har: Ett eller flera års relevant arbetslivserfarenhet. Läst kurser eller har erfarenhet inom miljö. Kunskap samt erfarenhet inom Autocad, Civil3D och/eller Power civil. Ytterligare ett språk utöver svenska och engelska. B-körkort. Vidare söker vi dig som motiveras av att utveckla din kompetens, är flexibel och lätt anpassar dig i en föränderlig miljö, samt tycker det är stimulerande att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Du trivs med att arbeta i team där du delar med dig av din kunskap samtidigt som du är öppen för att lära dig mer av dina kollegor. Du ser problemlösning som en möjlighet att öka din kunskap och tycker om att arbeta mot konkreta mål. Om du har läst så här långt är chansen stor att du är rätt person för rollen. Vi ser fram emot din ansökan! Så här ser rekryteringsprocessen ut: Vi ser över hur din ansökan matchar mot rollen du sökt Matchar du profilen? Då är nästa steg en intervju med oss på Envoke Talent Intervju med rekryterande chef Rätt match? Grattis till nya jobbet! Om du får besked att det inte var rätt match denna gång så sparar vi gärna dina uppgifter och presenterar andra tjänster som matchar din profil. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vi söker kurator till ASiH Täby Forenede Care AB

BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN Vi söker kurator till vårt ASIH team i Täby/Arninge. Vi har lång erfarenhet av palliativ vård och avancerad hemsjukvård. Detta är ett unikt tillfälle att arbeta i en kunnig arbetsgrupp med ett etablerat teamarbete. Hela verksamhetsområdet består av ASiH-team som utgår från Täby/Arninge, Lidingö och Norrtälje samt specialiserad palliativ slutenvård på våra två avdelningar på Roslagens sjukhus i Norrtälje och Byle Gård i Täby. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm. Vi har ett tätt samarbete mellan teamen men din placering kommer huvudsakligen att vara på ASIH Täby/Arninge. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som kurator inom palliativ vård och hemsjukvård. Arbetet sker i samarbete mellan läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, dietist och kurator. All personal deltar i planeringen kring patienten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är kurator, med några års erfarenhet. Erfarenhet inom liknande verksamhet är meriterande. Vi ser att du har ett intresse av palliativ vård och sorgebearbetning. Arbetet kräver att du kan arbeta både självständigt och flexibelt, men också att du ser vinsterna av att samarbeta och samverka i team. Du har ett gott bemötande och ett empatiskt förhållningssätt. Personlig lämplighet är viktigt för oss. KRAV Körkort B (manuell) ARBETSTID/VARAKTIGHET Tillsvidareanställning. 80 – 100 % tjänstgöringsgraden kan diskuteras. LÖN Månadslön, kollektivavtal finns TILLTRÄDE Från 2025-04-01, tillträddes datum kan diskuteras SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-02-23 Ansökningarna behandlas löpande tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. KONTAKTPERSON: Britt-Mari Halvarsson, Enhetschef ASiH Forenede Care Tel: 073/358 16 94 Mail: [email protected] Susanne Thoors, Enhetschef ASiH Forenede Care Tel: 0733/150 099 Mail: [email protected]

4 februari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Däckskiftare till Kista
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! ArbetsuppgifterVi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till våren och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad med moderna lokaler och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Kista i Stockholm. Din profilVi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Pharma Industry söker driven Mediasäljare
Rubino Rekrytering AB
Övriga förmedlare

Vill du arbeta med starka varumärken inom medicinsk kommunikation och bidra till att sprida viktig kunskap till vårdpersonal och läkemedelsindustrin? Är du en relationsbyggare med passion för försäljning? Då kan det här vara din nästa utmaning! Just nu söker Pharma Industry en mediasäljare som vill vara med och utveckla vår annonsaffär och bygga långsiktiga relationer med företag inom läkemedels- och medicinteknikbranschen. Om rollen: Pharma Industry Publishing är en del av Add Health Media, en av Nordens ledande aktörer inom medicinsk kommunikation. Genom våra tidskrifter, digitala plattformar och utbildningstjänster når vi ut till både vårdpersonal och läkemedelsindustrin. Som Mediasäljare får du en nyckelroll i att sälja annonser och marknadsföringslösningar i våra tidskrifter Onkologi i Sverige och Neurologi i Sverige. Dina kunder är företag som utvecklar produkter och behandlingar inom onkologi och neurologi. Rollen passar dig som är affärsdriven, snabblärd och duktig på att skapa starka relationer. Vi söker dig som: Har 3–5 års erfarenhet av försäljning av digitala tjänster och print Har ett starkt driv och brinner för försäljning och affärer Är en skicklig relationsskapare och nätverksbyggare Är självgående, resultatinriktad och trivs med frihet under ansvar Har en god förståelse för kundernas behov och kan se "the bigger picture" Har en administrativ ådra och vana av att arbeta strukturerat med CRM-system Erfarenhet från Life Science eller läkemedelsbranschen är meriterande men inget krav Vad vi erbjuder: På Pharma Industry värdesätter vi initiativkraft och nyfikenhet och skapar en arbetsplats där du kan trivas, utvecklas och må bra. Hos oss får du en fast lön med generös provision, tjänstepension enligt ITP1 och sjukvårdsförsäkring för din trygghet. För ditt välmående får du friskvårdsbidrag och friskvårdstimme samt möjlighet till distansarbete. Vårt moderna kontor i Hagastaden i Stockholm, ger en inspirerande arbetsmiljö. Ansökan: I denna rekrytering samarbetar Pharma Industry med Rubino Rekrytering. Urval samt intervjuer sker löpande så vi önskar din ansökan så snart som möjligt. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidater. Har du frågor om tjänsten? Kontakta ansvarig rekryterare Hanne Rubino på +46 739 015 911 eller [email protected]. Låter det som en arbetsplats och ett jobb för dig? Välkommen att bli en del av vårt team! Om oss: Pharma Industry Publishing är sedan 2022 en del av Add Health Media. Add Health Media grundades 1999 med målet att alltid ha patienten i fokus – oavsett om det gäller att utbilda läkare för att förbättra patientvården eller att ge högkvalitativ men lättförståelig information till allmänheten. I samarbete med vården och patienter har vi utvecklat och anpassat tjänster för att öka kunskapen och motivationen kring hälsa. Idag driver vi bland annat Doktorn.com och Doktorn väntrums-TV, som når ut brett till allmänheten, samt PraktiskMedicin.se, en viktig resurs för vårdpersonal. Genom förvärvet av Pharma Industry Publishing och dess plattformar OnkologiiSverige.se och NeurologiiSverige.se, har vi breddat vårt erbjudande till läkemedelsbranschen och Life Science-sektorn. Våra plattformar erbjuder nyheter, utbildningar och en jobbsökarsajt – och de flesta av våra tjänster är marknadsledande inom sina segment och finns i flera nordiska länder.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Usk Sommarjobb Åsengården
Humana AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Drömmer du om ett meningsfullt sommarjobb där du får göra skillnad för andra – varje dag? Då är det här din chans! På Humana Åsengården söker vi nu engagerade och ansvarsfulla sommarvikarier som vill vara med och skapa en bättre vardag för våra äldre. Sök nu och bli en del av vårt härliga team där glädje, ansvar och engagemang står i centrum! Om tjänsten Hos oss på Humana Åsengården arbetar vi med ett personcentrerat förhållningssätt – varje äldre persons önskemål och behov är vår prioritet. Som sommarvikarie är du en nyckelperson för att skapa en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag för våra seniorer. Tillsammans med kollegor i ett positivt arbetsklimat gör du varje dag skillnad! Arbetstid: Schema med varierande arbetstider (dag, kväll, helg och natt) under juni–augusti. Tjänstgöringsgrad: Timanställning. Lön: Individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Tillträde: 25-06-10 Vad innebär rollen? Som omvårdnadspersonal hos oss får du ett varierat och givande jobb. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Planering och utförande av dagliga uppgifter tillsammans med dina kollegor. Dokumentation och hantering av eventuella avvikelser. Samarbete med sjuksköterskor och rehabpersonal för att skapa bästa möjliga vård och omsorg. Är du den vi söker? Vi letar efter dig som är en lagspelare med stort hjärta och ett ansvarstagande sätt. Du gillar att samarbeta, men kan också ta egna initiativ och arbeta självständigt. Det är ett plus om du har erfarenhet av personcentrerat arbete, och vi tror att du är bra på att bygga relationer och hålla humöret uppe i alla lägen! Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet från omsorgsarbete. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Observera att du behöver kunna uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten att arbeta i Sverige. Vad får du hos oss? En chans att göra skillnad. Du skapar trygghet och glädje för våra äldre varje dag. Utveckling och erfarenhet. Bygg på din kompetens inom vård och omsorg. Ett meningsfullt sommarjobb. Jobba i ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang. Så här söker du Vi hanterar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Har du frågor om jobbet eller rekryteringsprocessen? Tveka inte att höra av dig, vi svarar gärna! Välkommen till Humana, vi ser fram emot din ansökan! Kontaktuppgifter Nina Folbäck Verksamhetschef; [email protected]

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Enhetschefer till Basal hemsjukvård i Innerstaden
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Aleris Basal Hemsjukvård växer och just nusöker vi två engagerade enhetschefer som vill vara med och driva och utveckla vår verksamhet. Är du utbildad sjuksköterska eller distriktssköterska, har gedigen chefserfarenhet och ett intresse för att utveckla hälso- och sjukvårdsverksamheter? Då kan det vara dig vi letar efter! Om oss Vi erbjuder dig en arbetsplats med ett sunt arbetsklimat och genom våra värderingar: ansvarsfullt, enkelt och innovativt skapar vi en trivsam arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor. Hos oss får du möjlighet att bidra till att skapa en personcentrerad vård för våra patienter. Aleris utför basal hemsjukvård i fem av åtta områden inom Region Stockholm och du kommer att tillhöra område Innerstaden. Vi utför basala hälso- och sjukvårdsinsatser i patientens hemmiljö kväll, natt och helg på uppdrag av Region Stockholm och privata vårdgivare. Rollen På enhet Innerstaden består den lokala ledningen idag av en biträdande verksamhetschef, en enhetschef för jourverksamhetensamt en enhetschef för nattverksamheten.Du kommer tillsammans med dinchefskollega att jobba mot jourverksamheten och ha det övergripande ansvaret för en medarbetargrupp som består av undersköterskor och sjuksköterskor som gör hemsjukvårdsbesök. Du rapporterar till biträdande verksamhetschef och har ansvar för det dagliga arbetet såsom budget- och resultatansvar, personal- och bemanning, kvalitetsarbete samt en nära samverkan med husläkarmottagningar, vårdgrannar mm. Din arbetsplats äri våra trevliga lokalerpå Sabbatsbergs Sjukhus och du har som enhetschef en viktig roll i att leda, motivera och utveckla verksamheten tillsammans med dina medarbetare. För att lyckas med uppdraget arbetar du i nära samarbete med våra samordnande sjuksköterskor, koordinatorer, bemanningsadministratörer och rekryterare för att tillsammans skapa rätt förutsättningar för våra kliniska medarbetare i deras arbete ute hos patient. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss inom hemsjukvården erbjuder vi dig även: En väl genomtänkt introduktion med uppföljning Chefs- och ledarskapsprogram En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Vår verksamhet präglas av ett systematiskt förbättringsarbete, ett nära ledarskap och ett starkt medarbetarskap för att gemensamt nå våra mål för vårt verksamhetsområde. Vi ger dig som chef förutsättningar för att utvecklas i ditt ledarskap, ta ansvar och anta utmaningar. Ett kontinuerligt arbete med kompetensutveckling och kvalitetsarbete gör att vi ständigt arbetar för att höja kvaliteten på vården, utveckla våra medarbetare och vårt arbetssätt. Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska ellerdistriktssjuksköterska Är en erfaren och trygg ledare med flera års chefserfarenhet. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har god dator- och systemvana Meriterande är om du har lett verksamheter i förändring och/eller har erfarenhet från hemsjukvård Du en person somhar lätt att kommunicera och en förmåga att skapa en öppen och tillitsfull arbetsmiljö där medarbetare känner sig sedda och hörda. Du är trygg i din chefsroll och du drivs av att motivera ditt team och skapa en arbetsmiljö där medarbetaren känner sig värdefull och uppskattad. Vidare är du organiserad och har en god förmåga att planera och strukturera arbetet på ett sätt som säkerställer en effektiv och patientsäker sjukvård. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter förändrade förutsättningar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet kommer att ske löpande och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

4 februari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Deltidsjobb på lager – Perfekt för studenter!
Jobwise AB
Lager- och terminalpersonal

Om rollen Vi söker en engagerad lagermedarbetare för ett deltidsjobb på 50 % i Veddesta, Stockholm. Du kommer att arbeta på ett svenskt, innovativt och kvalitetsfokuserat företag som utvecklar och distribuerar ergonomiska produkter för en bättre arbetsmiljö. Företaget har en stark passion för teknik, funktionalitet och hållbarhet och levererar sina produkter till både företag och privatpersoner över hela världen. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %, exempelvis studier eller annat arbete, och kan uppvisa intyg på detta. Start sker omgående! I rollen kommer du att ha en viktig funktion på lagret där du ansvarar för plock och pack, förbereder beställningar och säkerställer att rätt produkter skickas ut till kund. Eftersom noggrannhet och effektivitet är avgörande i arbetet, söker vi dig som är strukturerad, ansvarsfull och alert. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och ser till att varje beställning hanteras på ett smidigt och kvalitetsmedvetet sätt. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 08.00–12.00, med viss möjlighet att byta enstaka förmiddagspass mot eftermiddagspass vid behov. Våra kompetenskrav Intyg på en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Behärskar svenska i tal och skrift Detta är även meriterande Har truckkort B-körkort Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Modersmålslärare i wolof
Omniglot AB
Elevassistenter m.fl.

Dina arbetsuppgifter Omniglot söker nu en modersmålslärare i wolofpå ~ 25% med start omgående. Som modersmålslärare undervisar du barn och ungdomar i ditt modersmål på olika grundskolor i Stockholmsområdet. Detta är alltså en ambulerande tjänst och man arbetar inte endast på en och samma skola. Undervisningen sker utanför ordinarie skoltid, i regel på eftermiddagen mellan 14.00-17.00, ibland mellan 8:00 och 9:00 på morgonen. Dina arbetsuppgifter är: - planering och genomförande av modersmålslektioner; - när- och frånvarohantering av dina elever; - mejlkontakt med vårdnadshavare; - betygsättning och omdöme; - rapportering av dina arbetstimmar och tät kontakt med Omniglots centrala enhet; - deltagande i kompetensutveckling tillsammans med övriga lärarkollegor. Din profilFör att bli anställd måste du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret som är mindre än ett år gammalt: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vi söker dig som: - Bor i Stockholmeller närliggande områden; - Har wolofsom modersmål; - Talar och skriver svenska eller engelska obehindrat; - Har god datorvana; - Är lyhörd för elevens behov och intresse; - Är flexibel och trivs med att samarbeta med både kollegor, vårdnadshavare och personal på skolorna.Undervisningserfarenhet är meriterande.Vi tar emot ansökningar endast genom denna plattform och intervjuer sker löpande. Om ossOmniglot – En del av Tellusgruppen Omniglot har över 200 modersmålslärare i 70 språk som arbetar på 60 olika skolor i Stockholmsområdet samt i andra delar av landet. Vi erbjuder även studiehandledning, fjärrundervisning och tolk. Vår vision är att ge alla elever, oavsett bakgrund, samma möjligheter och förutsättningar för en bra utbildning genom modersmålsundervisning. Tellusgruppen är en långsiktig ägare av välskötta bolag inom sektorerna för utbildning och för barnomsorg. Koncernen är för närvarande huvudman för 25 förskolor, sju grundskolor och tillhandahåller även barnpassning och läxhjälp.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Stödperson/avlösare till ung man i Danderyd heltid/deltid
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende och vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en engagerad avlösare till en ungman. Du kommer att spela en viktig roll genom att ha omsorg om honom så att närstående får avlastning i vardagen.Tjänsten är på heltid eller deltid, vardagar kl. 9-18 med viss flexibilitet. Vid behov kan även helgarbete bli aktuellt samt resor utomlands. Kundens intressen är bl.a.fotografi, film, tv-spel, kläder och mode. Vi söker dig som har utbildning och erfarenhet av att arbeta med människor med autism, OCD och tvångstankar. Du är empatisk, inkännande, har god kommunikationsförmåga och är en förtroendeingivande person. Kvalifikationer: Utbildning och/eller dokumenteraderfarenhet av vård och omsorg Ansvarsfullhet, empati och god förmåga att kommunicera. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till andras behov och rutiner. Positivt bemötande och förmåga att skapa en trygg och kärleksfull miljö. Personlig lämplighet och förmåga att samarbeta med både brukaren och anhöriga. Intervjuer sker löpande, så vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet i Norden värnar om såväl kundernas som personals trygghet. Därför begär vi alltid utdrag ur belastningsregistret för alla anställda. Vi ber dig att beställa ditt registerutdrag från polisen så snart som möjligt, då handläggningstiden kan vara upp till två veckor. Du beställer detta med mobil bank IDpå polisens webbplats Detta utdragska du beställa https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr.. Vänliga hälsningar, OmsorgsCompagniet i Norden

4 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Projektadministratör
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

ArbetsuppgifterSom Projektadministratörär du spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Projektadministratören ska vara beställaren behjälplig och bidra till att effektivisera arbetet genom att stödja medarbetarna i projektet och följa befintlig struktur. Projektadministratören behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana att arbeta med många uppgifter samtidigt. Arbetsuppgifterna kommer bland annat inkludera: Ansvara för vissa administrativa uppgifter/processer såsom dokumenthantering Varaett stöd till projektledare/samordnare samt projektmedlemmar med administrativa uppgifter och processer Ansvara för diarieföring samt arbete med dokumenthantering i bland annat dokumenthanteringssystemet Avima Delta på vissa möten och föraminnesanteckningar och annan mötesdokumentation Ta emot och kontera faktura (första granskning så de är korrekt ställda) Kvalifikationer Du har som minst engymnasial examen. Du har4-6 års arbetslivserfarenhet av arbete som program- eller projektadministratör. Du har minst fem års erfarenhet av Microsoft Office paketet. Du harminst fyra års erfarenhet av fakturahantering i ekonomisystemet Agresso. Du harminst fyra års erfarenhet av Agresso, Antura, Avima eller liknande ekonomisystem, dokumenthanteringssystem, system för diarieföring. Du harminst fyra års erfarenhet av arbete i EDIT (Platina). Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Projektadministratör så ser vi att duhar en god kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation utifrån mottagarens behov. Du trivs med att samarbeta, bygga team och skapa långsiktiga relationer. Som person är du ansvarstagande och självgående, samtidigt som du håller vad du lovar och säkerställer att leveranser sker enligt överenskommelse. Du har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt och kan prioritera på ett effektivt sätt. Vidare är du systematisk och strukturerad, med en förmåga att skapa effektiva arbetssätt. Du är lösningsinriktad och tar dig an utmaningar med en öppen och positiv inställning, där du gärna bjuder in till dialog och samverkan. Företagspresentation Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Det som kännetecknar deras verksamhet är det stora engagemanget bland deras medarbetare samt stoltheten över deras samhällsuppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-03-03 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2027-12-31 med option påförlängning om 1+1+1+1 år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2025-02-17.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025