Backend Developer to an exciting FinTech Scale-up!
Eeze Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Our client is a leading provider of expense management solutions, empowering businesses across Europe. With over 30,000 corporate entities relying on their technology, they are revolutionizing financial processes and eliminating inefficiencies. Now, they are looking to strengthen their development team with a skilled Backend Developer. What You’ll Do Develop and maintain robust APIs that support both internal and external clients. Take ownership of backend development within an agile team, ensuring high performance and scalability. Collaborate closely with front-end developers, product managers, and stakeholders to build seamless solutions. Stay ahead of industry trends by identifying and implementing best practices in backend development. Contribute to innovation by brainstorming new features and enhancements that elevate the user experience. What We’re Looking For Must-Haves: Minimum 3 years of experience in backend development, preferably with Java or similar languages. Strong understanding of software development processes and design patterns. Proficiency in relational databases (e.g., MySQL, MariaDB) and experience writing efficient queries. Experience with Git-based version control and API development using tools like Postman. A problem-solving mindset and the ability to work both independently and within a team. Strong communication skills and a keen eye for detail. Nice-to-Have Skills: Experience with Grails, Docker/Kubernetes, GitLab, Python, Kafka, Jira, Ubuntu, or Angular/Typescript. A degree in a relevant field. A passion for new technologies and a drive to continuously improve. Why Join This Company? Work with cutting-edge tech in a fast-growing industry. Collaborate with a passionate and skilled team. Influence the future of expense management solutions. Application Details Start Date: ASAP Work Extent: Full-time Location: Stockholm Submit your application today or contact us for more information. We look forward to hearing from you!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Credit & Backoffice Specialist
Northmill Bank AB
Backofficepersonal m.fl.

Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal. Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 200 anställda i 3 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter. Ta chansen att vara en del av oss och vår resa! Om rollen Som Credit & Backoffice Specialist blir du en betydelsefull tillgång i Northmills omfattande satsning på lån med säkerhet.Lån med säkerhet utgör ett betydande tillväxtområde för Northmill, vilket ger dig en unik möjlighet att utveckla din karriär och påverka vår verksamhet.I denna roll kommer du att ha ansvar för hela processen kring de utlåningsprodukter som vi erbjuder våra privatkunder. Det innefattar att manuellt bedöma kreditförfrågningar som inkommer till banken och utföra backoffice uppdrag på begäran av andra avdelningar.Denna roll kräver att du skickligt balanserar analytiskt och kritiskt granskande med en vänlig och hög servicenivå. Ansvar för hela processen kring de utlåningsprodukter som vi erbjuder våra privatkunder. Fatta kreditbeslut och vara med att bevilja bolåneansökningar. Backoffice administration av banken produkter i vårt system Corniche. Samarbeta med andra personer inom banken, exempelvis kundtjänst och analys. Din bakgrund Minst två års erfarenhet från liknande tjänst där du arbetat med bostadskrediter. Swedsec- licens för bolån God förståelse för konsumentkrediter och lån med säkerhet. Meriterande om du har arbetat med vårt system Corniche tidigare. Vi erbjuder Fantastiskt kontor på bästa läget i Stockholm Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka Stora utvecklingsmöjligheter Aktiviteter, tävlingar, events,sport-och hälsoaktiviteter Livförsäkring Frukost och frukt på kontoret varje dag Stöd för sportaktiviteter (5000 kr ifriskvårdsbidrag) Fun Facts Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan Event - konferens utomlands vartannat år samt härliga “Northchill” afterworks under året Årliga hälsoaktiviteter såsom arrangerade SATS klasser, innebandy och olika löparlopp Frukost och frukt varje dag och helig fika på fredagar Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret Stockholms snyggaste kontor 2020 med härliga ytor och vyer Ansök idag och bli en del av Northmill!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Bli vår nästa Säljande IT-Konsultchef
Deploja AB
Företagssäljare

Vi söker drivna och förtroendeingivande personer med en stark och passion för sälj, ledarskap och IT.Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. Företaget har höga ambitioner och din insats kommer att belönas i linje med det värde du skapar för kunderna. I den här rollen spelar du en viktig roll, både internt och externt – du är en drivande kraft som skapar framgång för både kunder och konsulter.Här får du möjligheten att vara en del av företagets tillväxt och bygga upp ett starkt team av toppkonsulter inom IT. I den härrollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års erfarenhet ifrån IT-konsultbolag, IT-Konsultförmedlingalt. IT-Bemanning. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska.Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.

3 februari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Projektledare till SallyQ
SallyQ AB
Övriga civilingenjörsyrken

Vi är experter med passion att göra skillnad inom Life Science, men vi är också ödmjuka, ambitiösa och övertygade om att vi tillsammans kan bidra till våra kunders framgång. SallyQ erbjuder idag konsultlösningar inom QA, datoriserade system, projektledning och sterility assurance. Vi söker nu ytterligare en passionerad och värdestyrd kollega som kan agera projektledare hos våra kunder. Om rollen Vi söker en positiv och självgående projektledare med erfarenhet av GMP. Du kommer att arbeta som konsult på uppdrag av våra kunder inom framför allt läkemedelsbranschen. Rollen omfattar ansvar för att leda och samordna projektaktiviteter inom GMP eller annan kvalitetsstyrd miljö. Rollen innebär också att ansvara för risker samt säkerställa projektet/projektets framgång. För att trivas i rollen tror vi att du har ett intresse för teknik, processer och komplexa projekt. Du är beslutsför och inlyssnande med en stark förmåga att leda ditt projektteam mot gemensamma mål, och överträffa förväntningar. Du kommer att arbeta nära kundernas QA, produktion och teknikavdelningar för att driva projekt framåt. Ditt arbete kommer att vara varierat, med både tekniska och strategiska utmaningar, där din erfarenhet och expertis blir avgörande för att säkerställa att projektmålen uppnås enligt ställda krav. På SallyQ blir du en del av ett team med seniora kollegor som stöttar och inspirerar varandra. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och koordinera projektaktiviteter, från initiering till överlämning, med ansvar för framdrift, strategi och dokumentation. Ansvara för att projektets tidsplanering håller, samt rapportering av projektet gentemot Styrgrupp. Leda tvärfunktionella projektteam med kravställning och riskanalys. Planera och strukturera arbetet, säkerställa att rätt resurser finns på plats och att projekten genomförs enligt uppsatta mål. Driva, facilitera och följa upp projektarbetet samt både muntligen och skriftligen sammanställa planer, rapporter och andra underlag. Exempel på uppgifter som rollen kan innebära: Arbeta i projekt/delprojekt för utveckling/uppskalning av tillverkningsprocesser samt processförändringar. Medverka i flyttprojekt; tex. flytt av tillverkning eller lab till annan lokal. Uppgifterna kan omfatta allt från att sammanställa krav och önskemål, utföra riskbedömning, planera utformning av nya lokaler, rekvalificering av utrustning som flyttas samt koordination av flytt mm. Medverka vid nyinvesteringar av utrustning. Du bor med fördel i Södertälje, Stockholm eller Uppsala eftersom våra kunder återfinns i Mälardalen och visst arbete alltid kommer att utföras på plats. Din profil Vi söker dig som är driven, engagerad och vill vara med på en spännande resa där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Du brinner för att hjälpa andra att växa och är expert inom ditt område – oavsett om du är erfaren konsult eller nyfiken på att ta steget in i konsultvärlden. Som bolag är vi i uppstartsfas, vilket innebär att du får vara delaktig i att bygga upp bolaget och påverka vår gemensamma riktning. Vi söker någon som trivs i en entreprenöriell miljö där gemensamma beslut, samarbete och delaktighet är nyckeln till framgång. Tillsammans skapar vi mervärde för våra kunder och driver förändringar som gör skillnad. Om du har viljan att påverka, bidra och vara en del av ett växande företag, är detta rollen för dig. Kvalifikationer: BSc eller MSc inom naturvetenskap, teknik eller motsvarande erfarenhet. Minst 5 års arbetserfarenhet av arbete i läkemedelsindustrin som projektledare, ingenjör, QA eller liknande. Du har goda kunskaper om GMP och andra regulatoriska krav såsom ISO 9001, ISO 13485, och/eller FDA-regelverk. Du besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter för att kunna kommunicera med både leverantörer, projektdeltagare och stakeholders inom hela organisationen. Du är driven, strukturerad, ansvarsfull och lösningsorienterad samt har en förmåga att arbeta effektivt i team samt leda projekt självständigt Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har: Teknisk bakgrund samt erfarenhet och kunskap av projekt inom ombyggnationer, investeringsprojekt eller installationsprojekt. Om SallyQ Vi är ett bolag som grundades med viljan att bygga ett kompetensbolag där kundvärde och människan står i centrum. Vi har lång erfarenhet av rekrytering och kvalitetsarbete inom Life Science branschen. Vår vision är att hjälpa innovativa företag och människor att göra så stor positiv skillnad de möjligtvis kan i världen. Vi tror på kvalitet i allt från bemötande, kommunikation, leverans till relation. Vi är experter med passion för att göra skillnad inom Life Science. Vi brinner för kvalitet, är ödmjuka och ambitiösa. Tillsammans med våra kunder skapar vi framgång. Vill du vara med och bidra?Vi erbjuder: En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med möjligheter att växa och utvecklas. En möjlighet att vara en del av ett team med högt engagemang och fokus på kreativitet, innovation och kvalitet. Möjlighet att påverka och bidra till utvecklingen av SallyQ. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Ansökan Låter detta som en roll för dig? Skicka in en ansökan eller slå oss en signal. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Kontaktperson: Ellinor Crafoord,[email protected] Vi söker dig som vill växa, bygga bolag och skapa mervärde för Life Science industrin. Tillsammans driver vi förändring och hjälper våra kunder att nå framgång. Vill du vara med på resan?

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Analytical Specialist - CMC
SallyQ AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Vi ärexperter med passion att göra skillnad som brinner för kvalitet och Life Science, men vi är också ödmjuka, ambitiösa och övertygade om att vi tillsammans kan bidra till våra kunders framgång. SallyQ erbjuder konsultlösningar inom QA, datoriserade system, projektledning och sterility assurance. För att kunna ta oss an helhetsansvar och få en större kritisk massa av kompetens söker vi nu dig som har analytisk bakgrund men som rört dig mot QA, validering och CMO-management. Om rollenSom Analytical Specialist - CMC kommer du att spela en viktig roll i utveckling, optimering och kvalitetssäkring av tillverkningsprocesser samt säkerställa att regulatoriska krav uppfylls. SallyQ är ett konsultbolag vilket innebär att du kommer att bidra internt i uppbyggnaden av bolaget, ständigt fundera över hur vi kan stötta våra kunder och branschen i stort. Din fysiska arbetsplats kommer variera men du kommer alltid ha tryggheten av att vara en del av ett team med senior kompetens i en kultur präglad avöppenhet och mänsklighet. Din drivkraft att bidra och påverka är avgörande får att vi ska bli detbolaget vi har som målsättning att bli. Du bor med fördel i Södertälje, Stockholm eller Uppsala eftersom våra kunder återfinns i Mälardalen. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Säkerställa att analytiska metoder och dokumentation uppfyller GMP, GLP och andra regulatoriska krav. Validera och verifiera analytiska metoder. Genomföra regelbundna kvalitetskontroll av data och processer för att identifiera förbättringsområden. Följa upp och granska analytiska avvikelser samt implementera korrigerande åtgärder. Ansvara för tech transfers av analysmetoder. Din profil Vi hoppas attdu är driven, engagerad och brinner för att hjälpa andra att växa och utvecklas. Du är expert inom ditt område och antingen van sedan gammalt eller nyfiken på att testa livet som konsult.Vi är i uppstartsfas och det här är en möjlighet att få testa vingarna i enentreprenöriell kultur där vi fattar gemensamma beslut och stöttar varandra att nå våra mål. Tillsammans skapar vi mervärde för våra kunder och driver positiva förändringar. Kvalifikationer: Universitetsutbildning inom kemi, bioteknik, analytisk kemi eller liknande område. Minst 3 års erfarenhet av kvalitetsarbete inom analytisk analysverksamheteller liknande miljöer. Erfarenhet av metodvalidering och regulatoriska krav som GMP, GLP, ISO-standarder. Hög analytisk förmåga och noggrannhet i arbetet med att säkerställa datakvalitet. Vana att arbeta i team och förmåga att samarbeta med olika avdelningar. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansökan Intresserad av att veta mer?Skicka in ditt CV eller slå en signal. Vi har jobbat tillräckligt länge i den här branschen för att veta att det enkelt går att höra sig för vad vi är för några. För frågor tveka inte att kontakta Sandra Bydell Sveder, Partner & Senior Rekryteringskonsult. Vi hoppas vi ses! / Ellinor, Charlotte, Sandra, Jonas, Henann, Sara, Lisa & Eloise. Om SallyQVi är ett bolag som grundades med viljan att bygga ett kompetensbolag där kundvärde och människan står i centrum. Vi har lång erfarenhet av rekrytering och kvalitetsarbete inom Life Science branschen. Vår vision är att hjälpa innovativa företag och människor att göra så stor positiv skillnad de möjligtvis kan i världen. Vi tror på kvalitet i allt från bemötande, kommunikation, leverans till relation. Vi är experter med passion för att göra skillnad inom Life Science. Vi brinner för kvalitet, är ödmjuka och ambitiösa. Tillsammans med våra kunder skapar vi framgång. Vill du vara med och bidra?

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Nätverkstekniker till Försvarsindustrin
D-Source AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Om jobbet Vi letar efter en Nätverkstekniker med minst 4 års erfarenhet till vår kund som tillhandahåller IT-tjänster inom drift, support och infrastruktur. Denna kund utför uppdrag inom försvarsindustrin. Om företaget Som anställd hos denna kund får du en anställning på ett globalt bolag som blivit topprankat i Universums undersökning 12 år i rad. De värnar om en familjär känsla samtidigt som de tar ett stort samhällsansvar. Dessutom erbjuder de attraktiva förmåner med omfattande möjligheter till kompetensutveckling. Arbetsuppgifter Din rollvariera och omfattar drift, utveckling eller uppgraderingar för att säkerställa krav på säkerhet och funktion. Uppdraget är placerat i försvarshemliga miljö. Du bör ha bred nätverkskompetens inom bland annat: LAN baserat på Cisco, Dell, HPE Aruba CISCO ISE Fortigate/Checkpoint Övrigt Plats: Järfälla, på sikt i Solna. Startdatum: Enligt överenskommelse. Uppdraget omfattas av försvarssekretess (RK2), vilket innebär krav på svenskt medborgarskap och godkännande av säkerhetsprövning utförd av myndighet. Låter detta spännande så ansök redan idag! För frågor eller mer information kontakta Roger via mail: [email protected] eller via telefon 070-464 98 89. Om D-Source Your source to ITD-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? Inget jobb för dig? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Release Manager/Producer - Games
Embark Studios AB
Regissörer och producenter av film, teater m.m.

We are hiring a Release Manager/Producer to join THE FINALS, our critically acclaimed, innovative online shooter. As part of the production team, you will partner with creative and product stakeholders to support teams in delivering their goals. And as an experienced release manager, you will also ensure smooth game updates and content releases across multiple platforms. You thrive on solving complex problems, staying organized, and keeping releases on track. You understand that a successful release requires proactive planning, seamless coordination, and a focus on both quality and player experience. At Embark, we believe in empowering game makers—people who have ownership over the piece of the game they’re creating. As Release Manager/Producer here, you’ll be the reliable point of contact and support for talented creative and technical teams who bring their best to our players. Example of responsibilities Share in driving the release management process, supporting pre-release planning, and overseeing first-party compliance. Ensure that every build and feature meets platform requirements while navigating submission and certification processes on platforms like PlayStation, Xbox, and Steam Monitor post-release performance, quickly identifying and responding to issues, coordinating hotfixes or patches as needed, and keeping the wider team informed Track and mitigate risks throughout the release cycle, ensuring that potential blockers are identified early and addressed Manage the development process for your teams, nurturing sustainable day-to-day, sprint-to-sprint, and milestone-to-milestone rhythms of production Communicate and overcommunicate with your teams, stakeholders, and external teams - horizontally, vertically, and around corners We would love if you have 3+ years of experience in the PC/console space as a producer or release manager Release management experience on PC and console, and an understanding of first party requirements and portals Strong communication skills that enable you to convey information clearly across teams and solve issues collaboratively A proactive, humble, and detail-oriented approach, with a high sense of ownership over the live operations pipeline An organized and detail-oriented mindset, the ability to thrive within ambiguity and messiness, and the patience to bring the former to tame the latter A passion for video games, particularly competitive or live service titles, and a curiosity for learning how they are built and maintained At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our "Open Application."

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Interim Ekonomichef till vår kund i Kista
Andara Group AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en erfaren och engagerad Interim Ekonomichef till vår kund i Kista. Är du redo att bidra med din kompetens inom ekonomi och skapa framgång för organisationen? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om rollen som Interim EkonomichefSom Interim Ekonomichef kommer du att leda ekonomiteamet och ansvara för att säkerställa en effektiv och korrekt finansiell styrning. Du kommer att arbeta nära ledningsgruppen för att stödja strategiska beslut och förbättra företagets ekonomiska processer.Under uppdraget kommer du att medverkavid färdigställandet av vår kunds årsbokslut. Ansvarsområden Ledning och utveckling av ekonomiteamet Översyn och förbättring av finansiella processer Upprättande och analys av månads- och årsbokslut Budgetering och prognosarbete Rapportering till styrelse och ledning Säkerställande av regelefterlevnad och intern kontroll Din profil Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom ekonomi, med flera års erfarenhet av liknande interimsuppdrag. Du är analytisk, lösningsorienterad och van vid att arbeta i en snabbrörlig miljö. Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt på svenska och engelska är avgörande. Kvalifikationer Civilekonomexamen eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet som ekonomichef eller motsvarande ledande roll Erfarenhet av att leda och utveckla team Goda kunskaper i ekonomisystem Stark analytisk förmåga och förståelse för komplexa finansiella sammanhang Anställningsform och arbetsplats Tjänsten är ett konsultuppdrag medans rekryteringsprocessen pågår, placerad hos vår kund i Kista. Vår kund erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till hybridarbete en dag i veckan.Start omgående! Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Varmt välkommen med din ansökan!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Senior redovisningsekonom till långt konsultuppdrag i centrala Stockholm
Newr AB
Redovisningsekonomer

Vi söker på uppdrag från kund en senior redovisningsekonom för ett konsultuppdrag till ett välkänt bolag inom retail i centrala Stockholm. Uppdraget har start i början av mars och pågår under 1,5 år. Till detta uppdrag söker vi dig som är intresserad av en uppdragsanställning hos Newr. I arbetsuppgifterna ingår: Löpande redovisning Månads- och årsbokslut Momshantering Årsredovisningsarbete Vi söker dig som är självgåendeinom hela redovisningsflödet, inklusive årsbokslut och årsredovisning (K3 redovisning). Som person är du van att arbeta självständigt och att ta ansvar för hela bokslutsprocessen. Du har goda systemkunskaper och om du arbetat i Navision så är det meriterande. Välkommen med ansökan!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kundtjänst, start 24/2
Thalamus IT Consulting AB
Supporttekniker, IT

Trevlig persontill välkänt bolag inom modebranschen Är du service minded och har intresse av att lära dig nya saker? Vi söker nu en ny kollega som vill starta sin karriär som kundtjänstmedarbetare. Är du service minded och har intresse av att lära dig nya saker? Vi söker nu en ny kollega som vill starta eller fortsättasin karriär som kundtjänstmedarbetare inom IT,Vi erbjuder stöttning, trygg anställning och ett härligt team. Vi ser gärna att du är villig att lära dig saker och är serviceinriktad. Lokalerna är placerade i Liljeholmen med bra kommunikationsmöjligheter. Väl på plats så kommer du få en introduktionsutbildning och bli del av ett stort team. Ditt arbete som supportteknikerkommer innebära att svara i telefon och hjälpa kollegor med IT problem, så som mjukvara/hårdvara, behörigheter och mer. I takt med att du lär dig mer så kommer du att tilldelas mer ansvar i enlighet med helpdeskens utvecklingsplan. Utöver detta så erbjuder vi fastanställning med kollektivavtal, fast lön och bra villkor. Du har oss nära till hands för att svara på dina frågor, stötta dig och få dig att trivas. Din bakgrund Vi ser gärna att du har arbetat med telefon som redskap, kanske inom kundtjänst, telefonförsäljare eller reception. Har du arbetat med problemlösning/felsökning så är det intressant. Vi värderar högt Jobbat inom Reception, Telefonförsäljning, Support, Kundtjänst eller annan tjänst som innehåller kundkontakt via telefon, chatt eller mejl är meriterande (inte ett krav) Kan arbeta skift (varierar mellan ca 07-00/01, 8 timmar/pass, ibland helg) Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du som person Viktigt med en inställning av att man vill lära sig och att man gillar problemlösning. Då stor del av ditt jobb kommer innehålla detta. Även att man gillar att prata med människor i telefon, chatt och mejl. Du trivs med att ha kollegor omkring dig men klarar av att jobba självständigt. Din ansökan Alla våra ansökningar sker via vår hemsida och intervjuer sköts löpande.För att vara aktuell för rollen så behöver du kunna starta 24/2. Kunden är placerad i Liljeholmen. Din nya arbetsgivare Thalamus är ett stadigt växande IT-konsultbolag som erbjuder kvalificerade IT-konsulter inom supporttekniker, onsite & drift. Vi är ett familjärt bolag som ligger ute i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Vi erbjuder månadslön, certifierings- och utvecklingsmöjligheter, där du blir fast anställd på Thalamus som IT-konsult. Våra uppdrag sträcker sig ofta under långa perioder och vid avslutade uppdrag hjälper vi dig vidare i din fortsatta utveckling. Då det är viktigt med trygghet och att vi ska få ett långt samarbete tillsammans. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Så att alla konsulter kan dela erfarenheter och glädje. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss! Keywords: first line, firstline, 1st line, ITsupport, IT-support, teknisk support, helpdesk, ittekniker, itteknisk support it-teknisk support, help desk, supporttekniker.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025