Servicerådgivare till Torvalla Bil Albyberg
Torvalla Bil Haninge AB
Kundtjänstpersonal

Drivs du av att ge service i världsklass och vill ha ett varierande arbete där du får jobba tillsammans med kunniga och härliga kollegor? Till vår anläggning i Albyberg söker vi nu en servicerådgivare som drivs av arbete där kunden och service är i fokus. Är du vår nya kollega? Sök till oss redan idag! Rollen Som servicerådgivare hjälper du våra kunder från start till mål, från att de lämnar in sin bil i verkstaden till att dem hämtar ut den. Du tar emot och lämnar ut bilar samt ansvarar för daglig kundkontakt som sker över disk, telefon & våra digitala kanaler. Med rätt frågor till kund hjälper du till att planera och boka in arbeten hos vår verkstad. Arbetet är till viss del administrativt genom sammanställning och fakturering av färdiga arbeten samt sammanställning av arbetsordrar. Rollen innebär ett självständigt arbete men med nära samarbete i teamet samt nära kontakt med andra kollegor inom eftermarknad. Tillsammans säkerställer ni en positiv helhetsupplevelse för våra kunder. Din placering är på vår anläggning i Albyberg och du rapporterar till Servicechef. Tjänsten är på heltid med arbetstider måndag-fredag enligt schema, 40 timmars arbetsvecka. Detta är en tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månader provanställning. Du som söker till oss Vi söker en ny glad och positiv stjärna till vårt team som drivs av att ge förstklassig service till våra kunder. Som person är du lösningsorienterad och hanterar enkelt olika typer av arbetssituationer. Du trivs med att ha flera bollar i luften samtidigt och med ett systematiskt arbetssätt levererar du det vi kommit överens om till kund. Du har lätt för att skapa goda relationer och samarbetar väl med dina kollegor. Grundläggande krav Tidigare erfarenhet av arbete inom service Datorvana Flytande svenska och goda kunskaper i engelska både tal och skrift B-körkort (Manuell) Grundläggande fordonskunskap eller erfarenhet av liknande roll ses som meriterande Minst ett års erfarenhet inom bilbranschen i samma yrkesroll ses som meriterande Tidigare arbete inom WinAssist ses som meriterande Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en viktig, social och varierad roll i ett stabilt familjeföretag där vi behandlar alla lika. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp där vi hjälper varandra för att tillsammans skapa goda resultat med nöjda kunder i fokus. Den familjära känslan genomsyrar vår kultur tillsammans med vår värdegrund som grundpelaren. För oss är det viktigt att alla som jobbar hos Torvalla bil mår bra, därför erbjuder vi friskvårdsbidrag men även andra förmåner som rikskort och förmånliga rabatter. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning och samarbeten för att kunna växa i rollen och få mer kunskap. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Fredrik Videll, servicechef, på [email protected]. Observera att ansökan sker via vår hemsida, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Gruppledare inom hotellstädning – XLNT Hospitality AB söker dig!
NRSE Sverige AB
Städledare och husfruar

Om företaget XLNT Group är en dynamisk och snabbväxande företagsgrupp som består av tre specialiserade bolag inom facility services. Med över 30 års samlad erfarenhet, omsätter vi cirka 170 miljoner kronor och har runt 350 anställda (2024). Vi har alltid haft stark tillväxt och de senaste åren har vi varit Di gasellföretag fyra år i rad, och ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times 2022 och 2023. Våra bolag: XLNT Workplace – Arbetsplatser & Kontor XLNT Hospitality – Hotell & Konferens XLNT Facility – Fastigheter & Yttre skötsel XLNT Hospitality söker nu gruppledare för vår kundbas inom Hotell och konferens. Vi erbjuder dig En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med stora utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Du får en grundlig utbildning enligt de arbetsuppgifter du kommer med såväl teoretiska som praktiska moment. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Om tjänsten Som gruppledare inom hotellstädning hos XLNT Hospitality AB spelar du en nyckelroll i att säkerställa högsta kvalitet på våra tjänster. Du kommer att leda och coacha städteamet, säkerställa att alla rum och gemensamma ytor håller hög standard samt arbeta nära hotellledningen för att upprätthålla gästernas nöjdhet. Din Profil Du är självgående och har ett bra öga för detaljer. Det är viktigt att du har förmågan att vara service minded. Du gillar att arbeta med andra för att gemensamt lösa en uppgift. Du följer instruktioner och rutiner samt planerar och arbetar systematiskt. Du ska kunna kommunicera på svenska eller engelska. Ryska är meriterande. Ditt ansvar kommer att innebära Ansvarig för kundkontakt och kvalitet som kontroll av rum och uppföljning Personal ansvar för ett antal lokalvårdare Städa vid behov Påfyllningar och leveranser. Planering av schema enligt hotellets beläggning. Rapportering till närmste chef. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid 100% Plats: Stockholm Anställningsform: Provanställning Lön: Enligt överenskommelse

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Personbilssäljare
Hedin Göteborg Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Akalla. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollen Som Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta med ett brett utbud av våra marknadsledande bilmärken. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du? Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se Övrigt För eventuella frågor är du välkommen att kontakta Poja Pourrajabi, Tf. Försäljningschef, [email protected]

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ekonomiassistent till AR-teamet – Perfekt för dig som är student!
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten är en deltids/timanställning vilket innebär att du arbetar enligt överenskommelse med företaget utifrån behov. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent inom AR-teamet kommer du att arbeta med kundreskontra och stötta teamet i det dagliga ekonomiarbetet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantering och uppföljning av kundinbetalningar Avstämning av reskontrakonton och utredning av differenser Kontakt med kunder och interna avdelningar för att säkerställa korrekta betalningsflöden Administration av påminnelser och kravhantering Stöd i månadsbokslut och andra löpande ekonomiska uppgifter Rollen ger dig en möjlighet att utvecklas inom ekonomi och få värdefull erfarenhet i en dynamisk miljö. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Pågående eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande, sedan minst 1 år tillbaka Arbetslivserfarenhet inom service med kunddialog God data- och systemvana Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska Meriterande med arbetserfarenhet inom ekonomi För att trivas i rollen som ekonomiassistent ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Software Engineer
Coody IO AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At Coody, we're revolutionizing consulting by combining the freedom and flexibility of freelancing with the security of traditional employment. With us, you'll receive a maxed out salary with a full benefit package, the opportunity to work remotely and assignments that are both fun and challenging. On average, joining Coody means increasing your salary by 44%. How do we do it? The math is simple. We pay you more by cutting unnecessary costs — no overpaid bosses, no luxurious conferences, and no fancy offices. Instead, we invest in what matters: you. Coody is all about giving you as an individual the chance to have a free and flexible life to live for your own priorities. Welcome to Gravity Free Consulting. Gravity Free Consulting @ Coody Means: Maximized Compensation: Typically a 44% salary increase. Safety & Comfort: Employment with a generous benefits package. Freedom & Flexibility: No bosses. All digital. Fully remote for those who prefer. Shaping the Future: Assignments with industry innovators like Topgolf, Spotify, Tobii, Volumental, Paradox, Volvo Cars, Varjo, and exciting startups and scale-ups. ABOUT US Coody is a growing and dynamic group of people who are the tech stars of the future. We consists of about 13 different nationalities and work on assignments for digital game changers across Sweden, Finland, USA and the UK, in industries such as EV, Gaming, AI, MedTech, AR and FinTech. We’re more than a company — we’re a community platform. Our approach is built on trust and autonomy. We keep corporate bullshit to a minimum and focus on what benefits our consultants most. Explore our employee handbook for more insight into a genuine supportive, consultant-first environment. WHAT YOU'LL BE DOING As a consultant in Software Engineering at Coody you'll work on technically, intellectually challenging and fun assignments for companies to strengthen their teams and projects. You’ll be an integral part of the organisation and expected to contribute to areas such as; designing and building robust and scalable applications in cloud environments, working methods, product strategy, technical environment and team spirit. You'll need to be adaptable and ready to hit the ground running in new environments. We see new challenges and situations as opportunities for growth. Typically, you'll work on 1-2 different assignments per year for companies in a sector you're passionate about. WHAT WE ARE LOOKING FOR 5+ years of experience working as a Software Engineer Deep understanding of one or more technical areas stated below Fluency in English (verbal and written) Experience working in an agile environment A doers mindset with a proven track record of getting things done WE WOULD LIKE TO SEE THAT YOU HAVE Experience building scalable applications in cloud environments Deep knowledge in at least one programming language, for example; Java, C#.Net, Golang, TypeScript, JavaScript, Kotlin, Python, Rust, Ruby, Erlang/Elixir A degree in Computer Science, Engineering, Mathematics, or a related field If Gravity Free Consulting at Coody aligns with your goals, and you bring the skills we're seeking, we’d love to hear from you. Apply today, and we’ll get back to you within a week if your profile fits our needs.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sjuksköterska till kvällspass ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sjuksköterska till ASIH i Innerstaden - timanställd
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden - timanställd Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är timanställning och inkluderar dag, kväll samt helgpass. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sjuksköterska (vikariat) till ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska (vikariat) till ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten, ett vikariat, sex månader eller längre, max ett år. Heltid, 37 tim/vecka och inkluderar dag- och kvällspass samt var tredje helg. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Business Development Representative till start-up inom IT-konsultbranschen
Hired Sverige AB
Företagssäljare

Är du en målinriktad säljare med erfarenhet av IT- och teknisk försäljning? Vill du vara en del av ett innovativt företag som erbjuder flexibla, kostnadseffektiva och högkvalitativa lösningar för företag i behov av förstärkning av sina tekniska team? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om rollen Som säljare hos vår kund kommer du att spela en nyckelroll i att representera en modern offshore-modell som fokuserar på smidig integration med kundens team och långsiktiga relationer. Du kommer att arbeta nära både vår CCO och COO, vilket ger dig möjlighet att påverka och utveckla vår affär. Dina ansvarsområden inkluderar: Prospektering och aktiv bearbetning av nya kunder inom IT-sektorn genom research, nätverkande och direktkontakt. Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer genom att förstå och tillgodose kundernas behov, med stöd från ditt team. Ha ett nära samarbete med det tekniska teamet och andra säljkollegor för att säkerställa att vi erbjuder rätt lösningar till kunderna. Driva försäljningsprocessen från leadgenerering till avslutande av affärer, inklusive förhandlingar och kontraktsskrivning. Arbeta strategiskt med teamet för att utveckla nya affärsmöjligheter och expandera på marknaden. Uppnå och överträffa försäljningsmål genom en kombination av nykundsförsäljning och expansion av befintliga kunder. Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du är målfokuserad, kommunikativ och självgående. Du har ett affärsmässigt tänk och kan anpassa ditt arbetssätt för att skapa långsiktiga kundrelationer. Du har dokumenterad erfarenhet av försäljning inom IT eller tech och trivs med att arbeta i en snabbföränderlig miljö där du får ta stort eget ansvar. Vi ser även att du: Har minst 2 års erfarenhet av IT/tech/SaaS-försäljning. Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Har god förmåga att bygga relationer och skapa förtroende hos kunderna, med stöd av ditt team. Har utmärkta kommunikationsförmågor, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. Har erfarenhet av att arbeta självständigt men också som en del av ett team för att driva försäljningsprocesser från början till slut. Vad kan vi erbjuda dig? Möjlighet att arbeta nära företagets ledning och påverka bolagets framtid. Stora utvecklingsmöjligheter och möjlighet att avancera till en ledarroll. Flexibelt arbete med stort ansvar och frihet. Friskvårdsbidrag på 5 000 SEK. Semesterersättning och pensionsförmåner. Lönemodell: Grundlön: 30 000 - 35 000 SEK (baserat på tidigare erfarenheter). Provision och bonusar OTE (On Target Earnings): År 1: 80 000 - 100 000 SEK/månad. Är detta nästa steg i din karriär? Då rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, eftersom vi tillämpar löpande urval. Anställningsvillkor Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. Anställningsform: Heltid, 100 %. Denna rekrytering genomförs i samarbete med HIRED, specialister på rekrytering inom kommersiella roller.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Psykolog till Nova Psykiatri (Stockholm)

Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu legitimerade psykologer för att stärka vårt team i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi har även annons ute för PTP-Psykolog, som du kan hitta här. Primära arbetsuppgifterna: Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Arbetet sker främst i eller i närheten av den stad där du är baserad, men kan även ske på orter längre bort. Du bör alltså vara bekväm med visst resande i tjänsten. Delar av utredningarna kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Utöver utredningar kan det bli aktuellt att en del av arbetet sker med andra arbetsuppgifter. Dessa uppgifter kommer dock tas fram i samråd med dig, för att vara någonting som du tycker är roligt och givande. Exempel på vad övriga arbetsuppgifter kan vara: Handledning av PTP-Psykologer eller Psykologpraktikanter. Bidra i att förbättra företagets processer. Delta i arbete i andra delar av verksamheten, exempelvis i marknadsföring, rekrytering mm. Hålla internutbildningar. Utveckla behandlingsprogram för patienterna efter genomförd utredning. Vem vi söker Leg. Psykolog. Erfarenhet av utredningar sedan tidigare är meriterande men inget krav. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är även social och driven, gillar att utvecklas och öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vi letar främst efter rätt person snarare än rätt erfarenhet. Så länge du är psykolog så uppmuntrar vi dig att söka även om du inte har erfarenhet av arbetsuppgifterna. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med mycket av det administrativa i arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön samt framtida möjligheter till bonus. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra.Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025