Bli vår nästa Business Manager / Säljande Konsultchef
Deploja AB
Företagssäljare

Vi söker drivna och förtroendeingivande personer med en stark entreprenörsanda och passion för sälj, ledarskap och IT.Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. Företaget har höga ambitioner och din insats kommer att belönas i linje med det värde du skapar för kunderna. I den här rollen spelar du en viktig roll, både internt och externt – du är en drivande kraft som skapar framgång för både kunder och konsulter.Här får du möjligheten att vara en del av företagets tillväxt och bygga upp ett starkt team av toppkonsulter inom IT. Du får en flexibel anställningsform som innebäreget bolag inom bolaget, samtidigt som du får tillgång till vår infrastruktur, nätverk och stöd. Din ersättning är direkt kopplad till din prestation, vilket ger dig möjlighet att tjäna betydligt mer än i en traditionell anställning, samtidigt som du behåller friheten och entreprenörsandan. I den härrollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års erfarenhet ifrån IT-konsultbolag, IT-Konsultförmedlingalt. IT-Bemanning. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska.Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Boendestödjare till Finn Malmgrens vägs gruppbostad
Humana AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss Gruppbostaden Finn Malmgrens väg ligger i Hammarbyhöjden och välkomnar personer med funktionsnedsättning. Det är nära till natur och vackra grönområden samt nära till tunnelbana och buss till Stockholm city. Här finns sex lägenheter med vardagsrum, sovalkov/sovrum, kök, badrumoch balkong. Det finns även gemensamma utrymmen att träffas och umgås i och en gemensam uteplats för samtliga i fastigheten. Gruppbostaden ligger i ett flerfamiljshus. Om tjänsten Vi söker nu en ny boendestödjare till vår verksamhet som vill arbeta dag och kväll. Som boendestödjare arbetar du med människor som behöver stöd med sin dagliga livsföring.Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med kollegor. Tjänsten är en nattjänstpå deltid 70%. I rollen arbetar du med att: - Ge individuellt stöd, omvårdnad och serviceinsatser - Planerar och genomför aktiviteter med klienten - Genomför delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter Vem är du? Som person är du serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Tjänsten som boendestödjare ställer även krav på tålamod, flexibilitet och lyhördhet. Som medarbetare på Humana tar vi ett gemensamt ansvar för vår arbetsmiljö och strävar efter att skapa ett gott klimat på enheten och i arbetsgruppen genom ett respektfullt bemötande. Stor vikt kommer därför att läggas vid personlig lämplighet. För att söka tjänsten krävs det att du har: - Utbildning som undersköterska, specialpedagog eller beteendevetare - Erfarenhet från liknande verksamhet - Kunskaper inom lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift då dokumentation är en stor del av arbetet Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Om Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjeverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter: Yasmin Khodr [email protected]

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Operatör inom träindustrin – Bli en del av vårt team!
Tillväxt Botkyrka AB
Maskinsnickare och maskinoperatörer, träindustri

Är du händig, tekniskt intresserad och redo för en ny utmaning? Vill du arbeta i ett företag där kvalitet, hantverk och innovation står i fokus? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu engagerade operatörer till vår produktion inom träindustrin på Ekerö. Här får du chansen att arbeta i en modern och växande verksamhet som tillverkar kundanpassade produkter av högsta kvalitet. Vi arbetar med hållbara material och innovativa lösningar för att skapa långsiktiga värden för våra kunder. Som operatör kommer du bland annat att: Montering av trädetaljer och komponenter. Bearbetning av material med moderna maskiner. Svetsning (MIG/TIG) för sammanfogning av konstruktioner. Målning och lackering för att säkerställa en hög finish. Sågning och kapning av trämaterial. Önskad Profil: Erfarenhet av verktygshantering och tekniska arbetsuppgifter. Förmåga att läsa ritningar. Bakgrund inom industriell produktion eller träbearbetning. Truckkort och erfarenhet av att köra ledstaplare och motviktstruck. B-körkort och tillgång till bil. Vi söker dig som är: Noggrann och har ett öga för detaljer:Du ser till att arbetet utförs med hög precision och kvalitet. Lösningsorienterad och trivs med tekniska arbetsuppgifter:Du gillar att lösa problem och har ett intresse för teknik och hantverk. Arbetsvillig och har en positiv inställning:Du är engagerad, tar initiativ och bidrar med en bra energi på arbetsplatsen. Van att arbeta självständigt men också fungerar bra i team:Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du samarbetar väl med kollegor. Övrigt: Start: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Mån-fre Placering: Ekerö. Anställningsform: Heltid. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Anläggare sökes till EZ Gruppen
Tillväxt Botkyrka AB
Anläggningsarbetare

EZ Gruppen bedriver verksamhet inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi erbjuder våra kunder skräddarsydda lösningar inom dessa områden. Vår vision är att vara bland de ledande samarbetspartnerna inom byggbranschen i Sverige och betraktas som det mest attraktiva varumärket som levererar den bästa kundupplevelsen. Våra kunder består av offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal ser vi till att våra tjänster möter både kundens och myndigheters krav. Vi anpassar våra arbetsteam utifrån kundens behov och förutsättningar. Vi söker nu efter engagerade och kunniga anläggare till vårt team för att möta efterfrågan från våra kunder och driva våra projekt framåt. Som anläggare hos oss arbetar du tillsammans med ett kompetent team för att säkerställa kvaliteten i våra projekt. Som Anläggare kommer du bland annat att jobba med: Grävarbeten, schakt och fyllningsarbeten. Hantera maskiner och verktyg som krävs för arbetet. Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter. Samarbeta med maskinförarna och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Hantering av ritningar och planering av arbetet. Skötsel och vård av arbetsfordon. Önskad Profil: Erfarenhet av arbete inom anläggning och entreprenad. B-Körkort är krav. Förmåga att läsa och förstå ritningar. Har kunskaper om regler och säkerhetsföreskrifter inom grävarbete. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Meriterande om du: Har Hjullastarkort. Vi söker dig som: Ansvarstagande och självgående:Vi söker dig som är ansvarstagande och självgående, med förmågan att ta initiativ och leverera hög kvalitet i ditt arbete. Nyfiken och har en vilja att lära dig och utvecklas:Din nyfikenhet och vilja att lära dig hjälper dig att utvecklas både i rollen och inom företaget Engagerad och lösningsorienterad i ditt arbetssätt:Du är engagerad och lösningsorienterad, vilket innebär att du ser möjligheter i utmaningar och bidrar till att driva projekten framåt. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Måndag–fredag, 07:00–16:00. Placering:Du utgår från vårt kontor i Tumba, Loviseberg. Anställningsform:6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Senior Developer - Cloud
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 4+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: AssignmentSenior Developer with expertise in Cloud (AWS, API, Lambda, CI/CD, DevOps). We are inthe startup phase and need a hands-on developer with architect skills who can help us set up theinfrastructure from the ground up for a routing project. Communication, knowledge sharing, andbeing a team player are key qualities for this role. Where will the assignment be performed (Onsite, Hybrid, offsite):Hybrid, Södertälje office roughly 50%Education:Master of Science in IT/Computer Science subject or similar experience LanguageEnglish (fluent)MeritingExperience with larger projects or appsHave worked with maps/Google Maps beforeAutomotive/truck knowledge Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Grävmaskinist sökes till EZ Gruppen
Tillväxt Botkyrka AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

EZ Gruppen är en verksamhet som erbjuder tjänster inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi strävar efter att vara en ledande samarbetspartner inom byggbranschen i Sverige och att leverera marknadens bästa kundupplevelse. Våra kunder är bland annat offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal skräddarsyr vi lösningar för att möta kundens och myndigheters krav. Vårt team anpassar sig utifrån varje projekts behov och förutsättningar.Vi söker nu ytterligare en erfaren grävmaskinist till vårt team. I rollen arbetar du tillsammans med andra anläggare och ansvarar för arbetsuppgifter.Som Grävmaskinist kommer du bland annat att utföra: Gräv och markarbeten enligt ritningar och instruktioner. Ansvara för säker användning och underhåll av grävmaskiner och tillhörande utrustning. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet. Följa gällande arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Önskad Profil: Erfarenhet av att arbeta som grävmaskinist inom bygg och entreprenadbranschen. B-Körkort samt Hjullastarkort är krav. God förståelse för ritnings läsning och arbetsinstruktioner. Certifikat för grävmaskin. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är: Ansvarstagande och självgående: Du trivs med att arbeta självständigt och säkerställer att arbetet utförs på ett noggrant sätt. Lösningsorienterad och nyfiken: Du har ett proaktivt arbetssätt och motiveras av att hitta effektiva lösningar samtidigt som du är öppen för att lära dig nya saker. Engagerad och vill utvecklas i din roll: Du visar ett starkt engagemang och driv för att bidra till företagets framgång och samtidigt utveckla dina egna färdigheter. Meriterande om du: Kan uppvisa tidigare arbeten eller projekt där du har varit delaktig. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07.00-16.00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Loviseberg, Tumba. Anställningsform: 6 månaders provanställning medtillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Fullstackutvecklare
Wisentic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du skapa lösningar som gör skillnad? På Wisentic arbetar du med att förbättra och utveckla vårt system Arbit, som hjälper försäkringsbolag, och försäkringstagare, att hantera administrativa processer effektivare. Här spelar du avgörande roll i arbetet med att ta Arbit till nästa nivå. Som del av ett litet utvecklingsteam är du med och tar fram lösningar som gör skillnad – både för användarna och för framtiden. Om rollen Du kommer du att jobba med vårt system som fokuserar på skadehantering, bilglas- och djurförsäkringar. Som Fullstackutvecklare kommer du att analysera och förbättra vår plattform samt implementera nya funktioner. Du kommer att använda C#/NET Core, Azure för att med hjälp av microtjänster bygga skalbara system som stöttar både kundernas behov och plattformens utveckling. Duvill arbeta nära verksamheten för att förstå hur tekniken används i praktikenoch bryter ner funktioner till konkreta lösningar. Du vill förstå användarnas problem och hitta en lösning på detta med hjälp av tekniken. Du kommer också att optimera arbetsflöden och stödja övergången mot en modern, molnbaserad arkitektur. Du får frihet att påverka systemets tekniska riktning och att vara med och förbättra hur vi arbetar med kodkvalitet, testning och implementering. Du kommer ingå i ett agilt team där du arbetar självgående och tar user stories från ax till limpa. Med din erfarenhet av att bryta ner features och sätta dig in i affärens behov blir du en viktig del i att förvandla idéer till fungerande lösningar. Om dig Du är en erfaren Fullstackutvecklare med bra koll på frontend. Teamet som det ser ut idag har lite mer tonvikt på backend, därför behöver vi dina frontendkunskaper. Du är bekväm att arbeta med både .NET/C# och Javascript. Kanske har du även koll på Typescript och Angular (det är det vi kör med). Du är en person som tar initiativ och skapar lösningar som gör skillnad. Du har ett intresse för att förstå dig på affären och hur det du skapar har en inverkan på den. Du talar och skriver engelska på en professionell nivå. Om oss Wisentic gör det enklare och smidigare och kanske lite roligare för försäkringsbolag att hantera sina administrativa processer. Vi hjälper våra kunder att spara tid och pengar genom att automatisera och förbättra arbetsflöden, vilket gör livet lättare både för dem och deras kunder. I takt med att försäkringsbranschen digitaliseras och efterfrågar smartare lösningar, ligger vi i framkant med innovativ teknik för att effektivisera allt från fakturering till försäkringshantering. Våra SaaS-plattformar anpassas efter varje kunds behov, oavsett om det är stora försäkringsbolag eller mindre aktörer i Norden och runt om i Europa. Hos Wisentic får du vara med och utveckla lösningar som verkligen gör skillnad i en trygg och spännande bransch Bra att veta Vi sitter på Körsbärsvägen 5 i Stockholm, nära KTH. Vi har en flexibel modell där du kan arbeta hemifrån men de flesta arbetar från kontoret 3-4 dagar i veckan.

31 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker en säljansvarig till Frukt & Grönt
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Om tjänsten Som säljansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmenarbetar du på avdelningen och ansvarar över din zon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht.Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs.Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter -Daglig drift på avdelningen- Påfyllning- Beställning- Svinn-Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln,där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt&Grönttidigare samt har kunskap inomAoB eller Store Office. Du ären lagspelare som drivs avresultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmensom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmenoch en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida &Instagram här

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Interim Ekonomichef till vår kund i Kista
Andara Group AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en erfaren och engagerad Interim Ekonomichef till vår kund i Kista. Är du redo att bidra med din kompetens inom ekonomi och skapa framgång för organisationen? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om rollen som Interim EkonomichefSom Interim Ekonomichef kommer du att leda ekonomiteamet och ansvara för att säkerställa en effektiv och korrekt finansiell styrning. Du kommer att arbeta nära ledningsgruppen för att stödja strategiska beslut och förbättra företagets ekonomiska processer.Under uppdraget kommer du att medverkavid färdigställandet av vår kunds årsbokslut. Ansvarsområden Ledning och utveckling av ekonomiteamet Översyn och förbättring av finansiella processer Upprättande och analys av månads- och årsbokslut Budgetering och prognosarbete Rapportering till styrelse och ledning Säkerställande av regelefterlevnad och intern kontroll Din profil Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom ekonomi, med flera års erfarenhet av liknande interimsuppdrag. Du är analytisk, lösningsorienterad och van vid att arbeta i en snabbrörlig miljö. Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt på svenska och engelska är avgörande. Kvalifikationer Civilekonomexamen eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet som ekonomichef eller motsvarande ledande roll Erfarenhet av att leda och utveckla team Goda kunskaper i ekonomisystem Stark analytisk förmåga och förståelse för komplexa finansiella sammanhang Anställningsform och arbetsplats Tjänsten är ett konsultuppdrag medans rekryteringsprocessen pågår, placerad hos vår kund i Kista. Vår kund erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till hybridarbete en dag i veckan.Start omgående! Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Varmt välkommen med din ansökan!

31 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Partner Marketing Manager
Jobbusters AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Arbetsuppgifter För vår kund söker vi en Partner Marketing Manager! Som Partner Marketing Manager kommer du att vara ansvarig för att driva marknadsföringsstrategi och aktivering i samarbete med vår kunds nyckelpartners genom 360-graders kampanjaktiveringar, inklusive interna och externa kanaler. Du kommer också att vara ansvarig för projektledning av deras taktiska kommunikation i externa kanaler. Du kommer att hantera hela processen, vilket innebär att initiera, planera och genomföra marknadsföringskampanjer för att stärka både vår kund och deras partners. Tillsammans med interna och externa intressenter kommer du att optimera resultatet av kampanjerna och säkerställa bästa möjliga resultat. Vidare kommer du att sätta tydliga mål, övervaka prestanda och följa upp på KPI:er. Dina ansvarsområden: Driva bolagets partnermediastrategi från konceptualisering till implementering, och säkerställa en heltäckande strategi för kampanjplanering samt kontinuerlig optimering av marknadsföringsaktiviteter genom hela tratten, inklusive interna och externa kanaler. Ansvara för taktisk kommunikation i externa kanaler, och samarbeta nära med relevanta interna intressenter. Utveckla och upprätthålla ett relevant KPI-ramverk för att följa upp mätbara framsteg mot affärsmål. Hantera och övervaka partnermedia-budgeten och administrationen, och säkerställa en effektiv resursallokering. Arbeta nära bolagets huvudpartners samt andra funktioner inom bolagets MarCom-team. Samarbeta tätt med interna intressenter för aktivering i egna kanaler. Implementera nödvändiga verktyg för att mäta framsteg och KPI-påverkan, och omvandla data och insikter till handlingsbara strategier. Proaktivt identifiera utvecklingsområden och trender inom media och marknadsföring, och driva deras framgångsrika implementering inom deras marknadsföringsramverk. Kvalifikationer Du har en examen inom marknadsföring, ekonomi eller kommunikation. Du har minst 5 års praktisk erfarenhet av projektledning inom media och/eller kommunikation. Du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta inom marknadsföringsområdet, med kunskap om både interna och externa kanaler för kommunikation. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Du är en praktisk projektledare och har en djup förståelse för marknadsföringsstrategier, media och budskap baserat på kundbeteende. Personliga egenskaper Du är duktig på att bygga relationer och förstår värdet av att samarbeta med partners för långsiktig framgång! Du är strategiskt skicklig med god genomförandeförmåga, och kan översätta marknadsföringsstrategi till aktiva kampanjer med konkreta KPI:er. Du är en person som vill driva resultat och tycker om att ta dig an utmaningar. Vi söker någon som kan se helheten, vågar vara proaktiv och har gott omdöme. Som person är du också beslutsam och tar ansvar, men du är även en flexibel lagspelare som bygger goda relationer både internt och externt. Vidare kan du hantera komplex information, dra slutsatser, kondensera och kommunicera essensen. Vi söker en lagspelare som är ivrig att överträffa din senaste prestation. Företagspresentation Vår kund har funnits i Sverige sen början av 2000-talet och de levererar mobil-, bredbands- och tvlösningar till över 4 miljoner svenskar. Mottot här är att människan alltid kommer först och tekniken därefter. Det betyder att det viktigaste är att du alltid ska kunna vara uppkopplad med de som betyder mest för dig. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i början av mars och uppdraget förväntas löpa i till och med 2025-12-31 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025