I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med hungriga säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Marbella? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Har tidigare erfarenhet av försäljning Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Marbella och med telefonen som ditt verktyg kommer du att få in nya kunder. Du kommer även att ta kontakt med befintliga kunder för att öka deras utbud.En ledare finns alltid tillgänglig för att hjälpa dig att utvecklas. Du kommer att bidra till ökad försäljningen enligt uppsatta mål. Genom att vara en ambassadör för varumärket delar du din kunskap och entusiasm genom att engagerat berätta om samt sälja våra tjänster. Arbetstider: Måndag till fredag Placering: Marbella
I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med drivna säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Dubai? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningarVi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Arbetstider: Måndag till fredag Krav: Svenska Placering: Dubai Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Dubai och med telefonen som ditt verktyg kommer du att arbeta med nya och befintliga kunder.En ledare finns alltid tillgänglig för att hjälpa dig att utvecklas. Du kommer att bidra till ökad försäljningen enligt uppsatta mål. Genom att vara en ambassadör för varumärket delar du din kunskap och entusiasm genom att engagerat berätta om samt sälja våra tjänster.
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår förskola Norlandia Diktareni Solna. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet somförskollärare på Norlandia Diktaren Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Diktaren Diktaren består idag av 107 barn varav 4 salonger som är uppdelade i två hemvister och barnen är organiserade i små grupper. Vi har fantastiska lokaler för den nytänkande förskolan, en mindre gård och nära till natur och parker. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform:Tillsvidare med 6 månaders provanställning Omfattning: 100% Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 20250331 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsidahär. Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdragetVi söker en erfaren systemutvecklare till ett nyckeluppdrag där du får vara med och forma framtidens digitala lösningar inom en kritisk verksamhet. Uppdraget innebär att stegvis ersätta ett ärendehanteringssystem med moderna, egenutvecklade systemlösningar som direkt påverkar både medborgare och interna användare. Projektet kommer att pågå under flera år, och du kommer ingå i ett agilt team som arbetar nära verksamheten för att säkerställa hög kvalitet och användarvänlighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla och implementera IT-lösningar baserade på microtjänstarkitektur med OpenShift och Java. Planera och genomföra migrering av data från befintliga system till nya plattformar. Utveckla automatiserade tester och arbeta med CI/CD-pipelines för effektiv och säker driftsättning. Samarbeta med tekniska specialister, uppdragsledare och verksamhetsrepresentanter i en agil miljö. Bidra till kontinuerlig förbättring av systemens prestanda och användarupplevelse. Krav för att lyckas i rollenSkallkrav: 6+ års dokumenterad erfarenhet som utvecklare, med minst 1 uppdrag som varat 2+ år på IT-avdelningar. Erfarenheten ska vara inom de senaste 10 åren. 5+ års praktisk erfarenhet av Java-utveckling. 3+ års praktisk erfarenhet av microtjänster och OpenShift. 5+ års praktisk erfarenhet av CI/CD-verktyg och processer. 3+ års praktisk erfarenhet av att utveckla automatiserade tester. 4+ års praktisk erfarenhet av agilt arbete (t.ex. Scrum/Kanban). God förmåga att uttrycka sig på svenska i både tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av migrering av säkerhetsklassificerad data mellan system, specifikt i samband med storskaliga system. Praktisk erfarenhet av systemutveckling på en IT-avdelning inom rättsväsendet. Kunskap om kravhantering och säkerhet relaterat till offentlig verksamhet med särskilt skyddade uppgifter. Vad vi erbjuder Ett långsiktigt uppdrag (fram till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning till 31 december 2026). Möjlighet att vara med från start i ett betydelsefullt samhällsprojekt. En stimulerande miljö med drivna kollegor och modern teknik. Arbete på plats i Stockholm med tydlig koppling till verksamhetens behov. Är du den vi söker?Om du brinner för att utveckla robusta system som gör skillnad i samhället och trivs i en roll där din tekniska expertis möter operativa behov – då vill vi höra från dig! Ansök snarast – sista ansökningsdag är 2februari 2025.
Om jobbet Vi letar efter en Systemadministratörtill vår kund som tillhandahåller IT-tjänster inom drift, support och infrastruktur. Denna kund utför uppdrag inom försvarsindustrin där din kommeratt vidareutveckla och förvalta deras Active Directory-och Privileged Access Management tjänster samt åtkomsttjänster både on-prem och i Azure. Om företaget Som anställd hos denna kund får du en anställning på ett globalt bolag som blivit topprankat i Universums undersökning 11 år i rad. De värnar om en familjär känsla samtidigt som de tar ett stort samhällsansvar. Dessutom erbjuder de attraktiva förmåner med omfattande möjligheter till kompetensutveckling. Arbetsuppgifter I denna roll kommer vara en del av ett fokuserat och sammansvetsat team där du kommer att arbeta med att vidareutveckla och förvalta våra Active Directory-och Privileged Access Management tjänster samt åtkomsttjänster både on-prem och i Azure. Det är en spännande blandning av snabb problemlösning och långsiktigt förbättringsarbete där säkerhet spelar en större roll. Den tekniska miljön är utmanande med tiotusentals användare på olika håll i Sverige och världen, som använder all tänkbar teknik. I teamet kommer ni ställas inför olika utmaningar där du är alltid omgiven av skickliga och prestigelösa kollegor som stöttar och gärna agerar bollplank för att hitta lösningar. Du kommer också vara en nyckelperson när det gäller att förstå, utvärdera och informera om förändringar som sker inom AD och PAM och på vilket sätt utvecklingen kan tillgodogöras i vår verksamhet. Arbetsuppgifterna kräver att du har gedigen erfarenhet av att utveckla och underhålla Active Directory i en miljö med tiotusentals användare Exempel på arbetsuppgifter kan vara att: Verka inom PAM eko-systemet (skripta och automatisera) Tar fram RBAC Samverkar med olika stakeholders Förvaltar och utvecklar våra miljöer Erfarenheter och egenskaper För att trivas i rollen som systemadministratör inom PAM och AD hos oss tror vi att du är en person som tar stort eget ansvar för din uppgift, tar egna initiativ och brinner för att utveckla och förbättra. Vi söker dig som samarbetar väl med andra och anstränger dig för att leverera bra lösningar. Du är prestationsorienterad, noggrann och du arbetar strukturerat mot uppställda mål, såväl självständigt som tillsammans med andra. Teknik samt säkerhet är några av dina stora intressen och du vill hela tiden lära dig mer.För att passa i rollen vill vi att du har: Kompetens inom AD- och privilegierad åtkomsthantering, gärna erfarenhet av CyberArk. (Alternativt om vi i dialog kan utbilda konsulten inom Cyberark) Erfarenhet inom scripting och automation (powershell) Erfarenhet av felsökning Mycket god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i både tal och skrift Det är även meriterande om du har erfarenhet inom: CyberArk Azure Secrets management Arbetat i större projekt Säkerhetsarbete Övrigt Plats: Järfälla, på sikt i Solna. Startdatum: Enligt överenskommelse. Låter detta spännande så ansök redan idag! För frågor eller mer information kontakta Roger via mail: [email protected] eller via telefon 070-464 98 89. Om D-Source Your source to ITD-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? Inget jobb för dig? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.
Vill du ta nästa steg och bli en del av vårt nya team IT Martech? Vi söker nu en senior backend-utvecklare som vill utveckla och utvecklas inom området Martech. Vill du arbeta med utveckling på ett bolag med den senaste tekniken och i ett team där vi har kul på jobbet? Då är detta rollen för dig!I rollen får du: - Arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system, backend-applikationer och dataintegrationer. - Ansvara för och optimera den övergripande systemarkitekturen.- Vara med från starten i vårt nya team IT Martech och kommer kunna påverka teamets way of working. - Vara delaktig i att kontinuerligt förbättra teamets utvecklings- och kvalitetsprocesser. - Stödja affären i att uppnå visionen av ett effektivt och datadrivet arbetssätt för att skapa en sömlös kundupplevelse. Martech är all teknologi som används för att optimera marknadsföringsinsatser, inklusive alla verktyg och processer som hjälper marknadsförare att planera, genomföra, mäta och inte minst optimera kampanjer och aktiviteter för att skapa kundvärde och unika och personliga kundupplevelser. Som senior backend developer i vårt team IT Martech kommer du att arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system och backend-integrationer för dataflöden till och från vårt marketing automation system Adobe Campaign – både för att säkerställa att kampanjteamet kan agera på korrekt data och följa gällande lagkrav samt främja ett hållbart spelande hos våra kunder. Rollen innebär även utveckling av nya microtjänster för kundkommuikation samt robusta integrationer till bland annat en molnbaserad dataplattform. För rätt person kan rollen dessutom innehålla uppgifter som tech lead som i samarbete med IT-arkitekterna ansvarar för marknads övergripande systemarkitektur. Du kommer att samarbeta tätt med andra delar av ATG för att bidra till produktutvecklingen och en datadriven kundupplevelse i världsklass.Är det här du? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har högskoleutbildning eller motsvarande inom systemutveckling samt har förståelse för det agila arbetssättet. Du har även några års relevant arbetslivserfarenhet inom backend-utveckling och ett genuint intresse för den tekniska marknadsföringen och hur man skapar kundvärde genom relevant kommunikation i alla kanaler. Vi ser att du är nyfiken, orädd och ambitiös. Då det är ett relativt nytt team ser vi att du är prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Vidare söker vi dig med en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska, eftersom en stor del av arbetet kan ske på engelska. Det är meriterande med erfarenhet inom Machine Learning och AI. Vi ser att du har några års erfarenhet av: - Kotlin/Java/Spring Boot - Python - AWS - Openshift/Kubernetes - REST, SOAP - Robusta dataintegrationer med höga krav på tillförlitlighet, test och kvalitet. ” Tillsammans kan vi flytta berg” Tillsammans kan vi flytta berg - det finns nästan inget som inspirerar mig mer än starka team där individer får ta plats, blir sedda och kan utvecklas och därmed bidra till något alldeles fantastiskt. Jag bygger mitt ledarskap på transparens och kommunikation, vilket är A och O i att skapa engagemang, motivation och tillit och de rätta förutsättningarna för gruppen. På min lediga tid älskar jag att vara ute i naturen tillsammans med min familj och vänner - i löpspåret, skidbacken eller på golfbanan. Just ATGs fokus på hälsa är enastående och vårt hållbarhetsarbete gällande medarbetarna, våra kunder och hästnäringen, tillsammans med en väldigt inkluderande företagskultur gör att det är roligt att gå till jobbet varje dag.” - Rekryterande chef, Solvejg Berntzon, Manager IT Martech We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Nu söker vi en noggrann och ansvarsfull handläggare till Svea Inkasso. Trivs du med att arbeta strukturerat och med många kontaktytor? Då kan det här vara en roll för dig! Du blir del av ett litet och hjälpsamt team som tillsammans ansvarar för att ta hand om våra uppdragsgivares fordringar. Om rollen Du kommer i rollen som Inkassohandläggare hos oss att arbeta med att handlägga våra kunders fordringar på bästa sätt. Dina arbetsuppgifter är varierande och du har stort eget ansvar för dina ärenden genom hela processen, från början till avslutat ärende. Det dagliga arbetet innebär bl.a. uppgifter såsom att; • Daglig kontakt med kunder och gäldenärer via kundportal, mejl, chatt och telefon • Upprätta avbetalningsplaner • Ansöka om betalningsförelägganden och avhysningar • Visst juridiskt arbete • Kontakt med myndigheter Vem är du? Vi söker en person som trivs i en operativ roll, är administrativt lagd och noggrann i sitt arbete. För den här rollen är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, främst i svenska även om goda kunskaper i engelska också är önskvärt, då du i rollen kommer att ha många olika kontaktytor. Vi ser gärna att du som söker har någon erfarenhet av arbete med inkasso i tidigare roll. Vidare ser vi att du är ansvarsfull och har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete så att det blir gjort på ett effektivt sätt. Även förmågan att hantera ett tidvis högt tempo är viktig, då arbetsbelastningen kan variera över tid. Då du arbetar med människor är det viktigt att du är ödmjuk och lyhörd, förmågan att förstå gäldenärens situation är viktig för att du ska kunna hantera ärendet på bästa sätt. Om Svea Bank Svea är en finansiell koncern med över 2000 anställda och verksamhet i flertalet europeiska länder. Med mer än 40 års erfarenhet är vi stolta över att erbjuda innovativa och hållbara finansiella lösningar till våra kunder. Svea präglas av en familjär företagskultur där varje medarbetare bidrar med sin unika kompetens och engagemang. Vår företagskultur betonar gemenskap, handlingskraft, och balans mellan arbete och privatliv. Välkommen att följa med oss på vår spännande resa! Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Johanna Rooth på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Om jobbetBee Bemanning söker nu en erfaren och engagerad HVAC-tekniker för en tillsvidaretjänst hos vår kund inom transportindustrin, med fast månadslön. I rollen kommer du att arbeta med service, underhåll och reparation av HVAC-system i bussar och tåg över hela Sverige. Om du har erfarenhet av felsökning, reparation samt söker en självständig och utvecklande tjänst, kan detta vara en möjlighet för dig. Dina arbetsuppgifterSom rullande tekniker kommer du att ansvara för att säkerställa att våra kunders klimatsystem fungerar optimalt. Du kommer att ha stor frihet att planera din arbetsdag och utgår oftast från din bostad. Resande är en naturlig del av arbetet, och du kan förvänta dig att vara borta flera dagar i rad under vissa perioder. I rollen får du också chansen att delta i utvecklingen av innovativa HVAC-övervakningslösningar. Vi söker en tekniker med följande kvalifikationer Utbildning som mekaniker eller motsvarande. Erfarenhet av felsökning på elektroniska system, gärna med HVAC eller kylteknik. Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Flexibilitet kring arbetsplats och arbetstider, samt möjlighet att vara borta från hemmet flera dagar i sträck. Hög arbetsmoral och en stark vilja att utvecklas inom HVAC-teknik. Giltigt körkort för personbil. Vi erbjuder En självständig och dynamisk tillsvidaretjänst med frihet att utgå från din bostad. Företagsbil för tjänsteresor. Ett attraktivt lönepaket med fast månadslön som matchar dina kvalifikationer. Möjlighet att vara en del av ett erfaret team som arbetar med klimatstyrningslösningar i hela Skandinavien. En unik chans att utvecklas professionellt inom HVAC-teknik och bidra till framtidens klimatsystem. Kontaktuppgifter och ansökanRekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning AB. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår rekryteringsansvarig Philip Börjesson via e-post: [email protected]. Vi tillämpar löpande urval – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser rekryterings- och bemanningsuppdrag för både små och stora företag över hela landet.
Job DescriptionWe are looking for an HR Specialist - Employee and Labor Relations for the Nordics (Sweden, Norway, Finland, Denmark). You will be responsible for managing Employee Relations cases for designated workforce group(s). Management of Employee Relations includes topics ranging from disciplinary measures to policy interpretation, performance management, and conflict resolution. You are researching & investigating concerns, to identify policy violations and evaluate findings to ensure appropriate actions are consistently administered. Most importantly, be a guardian of our client’s Credo and Code of Business Conduct! Ensure that their employees are treated with dignity and respect while maintaining high levels of trust and integrity in the handling of confidential matters. In the area of Labor Relations, you will be involved in negotiations and consultations with unions and other employee representatives in the countries. With that, you will prepare and administrate the required documentation and support facilitation of Labor Relation processes. Moreover, you will help business leaders as well as colleagues from other HR departments understand local HR policies, labor relations and relevant legislation. In this role, you will acquire experience in the practical application of labor and employment law and HR policies. Their structured development plan will prepare you for increasingly sophisticated challenges and allow you to grow as a dedicated HR Professional. The responsibilities & the impact you will have: Respond to employee and people leader inquiries regarding HR policies, performance management, employment law, and contracts using a case management system. Taking ownership of all assigned tasks, initiatives and inquiries and make sure that they are resolved / completed efficiently and with a superior level of quality. Interact with and provide insights to labor relations representatives. Develop credibility and trust relationships with customers, supervisors, and labor relation representatives as well as with team members. Identify areas for improvement on daily operational processes. Perform special projects and related duties as assigned. Participate in significant workplace events (such as the planning and execution of restructurings, M&A’s, etc.) at the cluster/country level. Qualifications You hold an academic degree in HR and/or Employment/Labor Law. You have work 2-5 years HR-experience in the Nordics (ideally covering all 4 countries Sweden, Norway, Finland, Denmark). You have experience working with various collective agreements, union negotiations, and consultations (particularly during reorganizations). You are fluent in Swedish and English, both oral and written. Personal Qualities You are a detail-oriented and proactive professional with strong organizational and problem-solving skills. You excel at gathering and assessing information to address customer needs effectively while maintaining discretion, integrity, and sound judgment. With a keen ability to quickly grasp systems and processes, you prioritize quality and strive to enhance the overall employee experience. Your eagerness to learn, handle confidential tasks, and contribute to a positive work environment makes you a valuable team player. Company DescriptionOur client is a multinational company from the USA that operates in pharmaceuticals, health care and medical equipment. They are located in Uppsala, Stockholm and Helsingborg. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and Application Full time position, 40h/week. The position will start as soon as possible, and the assignment is expected to run for 7 months with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Stockholm (40% remote allowed). Submit your application in English today, as interviews are ongoing.
Om uppdragetVi söker en erfaren systemutvecklare till ett nyckeluppdrag där du får vara med och forma framtidens digitala lösningar inom en kritisk verksamhet. Uppdraget innebär att stegvis ersätta ett ärendehanteringssystem med moderna, egenutvecklade systemlösningar som direkt påverkar både medborgare och interna användare. Projektet kommer att pågå under flera år, och du kommer ingå i ett agilt team som arbetar nära verksamheten för att säkerställa hög kvalitet och användarvänlighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla och implementera IT-lösningar baserade på microtjänstarkitektur med OpenShift och Java. Planera och genomföra migrering av data från befintliga system till nya plattformar. Utveckla automatiserade tester och arbeta med CI/CD-pipelines för effektiv och säker driftsättning. Samarbeta med tekniska specialister, uppdragsledare och verksamhetsrepresentanter i en agil miljö. Bidra till kontinuerlig förbättring av systemens prestanda och användarupplevelse. Krav för att lyckas i rollenSkallkrav: Minst 3 års dokumenterad erfarenhet som systemutvecklare, inklusive minst 1 års kontinuerligt arbete på en IT-avdelning under de senaste 5 åren. 3+ års praktisk erfarenhet av Java-utveckling. 2+ års erfarenhet av att arbeta med microtjänster och OpenShift. 2+ års erfarenhet av CI/CD-verktyg och processer. 1+ års erfarenhet av att utveckla automatiserade tester. 2+ års erfarenhet av agilt arbete (t.ex. Scrum/Kanban). Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av systemutveckling inom rättsväsendet eller liknande offentlig verksamhet. Vad vi erbjuder Ett långsiktigt uppdrag (fram till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning till 31 december 2026). Möjlighet att vara med från start i ett betydelsefullt samhällsprojekt. En stimulerande miljö med drivna kollegor och modern teknik. Arbete på plats i Stockholm med tydlig koppling till verksamhetens behov. Är du den vi söker?Om du brinner för att utveckla robusta system som gör skillnad i samhället och trivs i en roll där din tekniska expertis möter operativa behov – då vill vi höra från dig! Ansök snarast – sista ansökningsdag är 2februari 2025.
Välj ett jobb för att visa detaljer