Blomsterlandet på Lidingösöker efter en butikssäljare med trädgårdskunskap(vikariat v. 13-35) som brinner för det personliga kundmötet och som har en passion för växter som man gärna delar med sig av i form av vägledning till våra kunder. Brinner du för försäljning, service och människor och har ett starkt växt- och trädgårdsintresse? Då kanske just du är rätt person att komplettera vårt fantastiska team. För att lyckas hos oss tror vi att du är en person med ett stort engagemang för kunden och växter. Vi tror att du tillsammans med hela teamet i vår butik kommer att få både dig själv och butiken att växa. Vi vill att du ska:Älska kundmötet, vara positiv, ha lätt för att samarbeta med andra, vara självgående och ha en utpräglad servicekänsla. Du behöver även vara stresstålig, ordningsam och trivas med att ha många bollar i luften. Krav på erfarenhet:För att lyckas i rollen inom inomhusväxter, säsongsväxter och trädgårdsväxter är det värdefullt att ha kunskaper motsvarande en trädgårdsmästare eller annan relevant växtutbildning. Ett genuint intresse för växter samt erfarenhet av försäljning inom området är också meriterande. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av försäljningsplanering och viss beställning Varumottagning Varuexponering Varuplock Växtskötsel Kundservice samt rådgivning inom växter och trädgård För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar Tunga lyft förekommer i arbetet Om jobbetOrt: LidingöTillträde: Vikariat v. 13-35Anställningsgrad: 30h/v.Arbetstiderna varierar, man ska kunna jobba tidiga mornar och sena kvällar, jobb var tredje helg (rullande schema)
Nu söker vi en erfaren Bilskadetekniker till vår kund i Bromma. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos kunden. Om tjänsten Vår kund expanderar kraftigt och bygger just nu en helt ny verkstad med attraktivt läge i Bromma. Är du rätt person för att tillsammans med teamet utveckla och bygga upp en helt ny verksamhet med auktorisering för BMW? Verkstaden beräknas öppna under hösten/vinter 2024.Vi erbjuder ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du blir del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Du blir också en del i ett företag som erbjuder stora utvecklingsmöjligheter och som expanderar och satsar framåt där visionen är att ”Vi är förstahandsvalet, betrodda av våra kunder och partners och älskade av våra medarbetare. Vi leder branschens utveckling och föregår med gott exempel.” Arbetsuppgifter Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador.Du kommer arbeta med många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador.Exempel på arbetsuppgifter;– Byta och rikta karossdetaljer– Svetsa, limma och nita– Demontering och montering– Samverka med planering, skaderådgivare och arbetsledare för att skapa goda resultat Kvalifikationer - God erfarenhet från rollen som bilplåtslagare/skadetekniker. - B-körkort (Manuell) - Du kan kommunicera och göra dig förstådd på svenska i tal & skrift Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om FordonsakademinVi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen.Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra.VärderingarVi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.
Nu söker vi en erfaren Transportbilsmekaniker till vår kund som ligger i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Om tjänstenSom fordonstekniker kommer du att ingå i ett litet team och arbeta med service, reparationer, felsökning och förebyggande underhåll på personbilar av olika bilmärken, detta är en allbilverkstad. Start omgående. Kvalifikationer: Fordonsteknisk utbildning Flera års arbetslivserfarenhet som bilmekaniker B-körkort är ett krav Du behärskar felsökning och har elkunskaper Du behärskar svenska, både i tal som skrift. Din profilVi söker dig som är självständig i din roll som bilmekaniker och du är aktiv under din arbetsdag. Vi ser att du värdesätter hög arbetskvalitet och nöjda kunder. Vidare värderar vi lyhördhet, ansvarstagande och en god attityd. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om FordonsakademinVi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra
Vi söker just nu en Erfaren Bilmekaniker till vårt team. Är du redo att använda dina färdigheter och erfarenheter för att ge dina kunder bästa möjliga service? Läs vidare för att få veta mer om denna drömmöjlighet. Om rollen som Erfaren BilmekanikerSom Erfaren Bilmekaniker hos oss kommer du att ha en nyckelroll i vårt serviceteam. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du ansvarar för att utföra avancerad diagnostik, service och reparation av olika typer av fordon. Utför diagnostik och felsökning av fordon med moderna verktyg Utför regelbunden service och underhåll Reparera och byta ut komponenter och delar Samarbeta med kollegor för att säkerställa högsta kvalitet på utfört arbete Kvalifikationer för Erfaren Bilmekaniker Flera års erfarenhet som bilmekaniker, gärna med olika fordonsmärken Gedigen kunskap inom diagnos och reparationstekniker Innehav av manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift är ett krav Din profil Vi söker dig som är noggrann och har ett analytiskt sinne med ett genuint intresse för fordonsindustrin. Du är en lagspelare som även tar egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Din positiva inställning och ständiga vilja att lära och utvecklas gör dig till en värdefull del av vårt team. Ansökan för Erfaren BilmekanikerVid frågor om tjänsten, kontakta Marco på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin grundades av specialister inom fordonsbranschen som identifierade ett behov av branschspecifik utbildning. Vi brinner för att matcha rätt kompetens med rätt arbetsplats genom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande kraft inom kompetensutveckling i fordonsbranschen.
Nu söker vi en Skaderådgivare till vår kund i Norrtälje. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett professionellt och engagerat team? Läs vidare för mer information om denna spännande möjlighet. Om rollen som SkaderådgivareSom Skaderådgivare hos vår kund i Norrtälje kommer du ha en central roll i att hantera skadekravsprocesser och säkerställa att kunderna får den bästa möjliga servicen. Du arbetar med att bedöma, dokumentera och kommunicera skador i dialog med kunder och försäkringsbolag. Ta emot och hantera skadeanmälningar från kunder Utföra bedömningar och kalkyler av skador Säkerställa tydlig och effektiv kommunikation med kunder och försäkringsbolag Samarbeta med verkstadspersonal för att planera och följa upp reparationer Kvalifikationer för Skaderådgivare Erfarenhet inom skadehantering eller liknande roll är meriterande Grundläggande teknisk förståelse för fordon och skadereparationer Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort är ett krav Vana vid att använda dator och administrativa system Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt. Du är lösningsorienterad och har en god förmåga att kommunicera med människor på ett professionellt och empatisk sätt. Din vilja att lära och utvecklas inom området gör dig till en värdefull del av teamet. AnsökanFör frågor om tjänsten, kontakta Marcopå telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Vår Kund i NorrtäljeVår kund är ledande inom fordonsservice och skadeteknik i Norrtälje-regionen. Med ett starkt engagemang för kvalitet och kundnöjdhet, strävar de efter att ge sina kunder den mest professionella servicen. Företaget erbjuder en utmanande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet till vidare utbildning och karriärutveckling.
Är du en skicklig mekaniker som är redo att ta ett nytt steg i din karriär? Läs vidare för att få veta mer om denna spännande tjänst. Om rollen som UtrustningsmekanikerSom Utrustningsmekaniker hos vår etablerade kund i Södertälje kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att all utrustning och mekanik fungerar optimalt. Du kommer att arbeta med både förebyggande underhåll och akuta reparationer, samt installationsarbeten för ny utrustning. Utföra regelbundet underhåll och service av mekanisk utrustning Diagnostisera och lösa tekniska problem effektivt Installera ny utrustning och säkerställa korrekt funktion Samarbeta med andra team för att förbättra processer och arbetsflöden Kvalifikationer för Utrustningsmekaniker Erfarenhet av mekaniskt underhåll och reparationer God förståelse för tekniska ritningar och dokumentation Färdigheter i att arbeta med olika verktyg och maskiner B-körkort är nödvändigt Förmåga att arbeta med datorstödda diagnosverktyg Din profil Vi söker dig som är noggrann, tekniskt skicklig och har en passion för mekanik. Du har förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team, och du trivs med utmanande arbetsuppgifter. Din problemlösningsförmåga och ditt engagemang för att hålla hög standard gör dig till en utmärkt kandidat för denna tjänst. AnsökanAnsökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Om Vår Kund i SödertäljeVår kund i Södertälje är en ledande aktör inom sin bransch och är känd för sin innovativa och pålitliga service. De erbjuder en modern och säker arbetsmiljö där utveckling och karriärmöjligheter uppmuntras. Att arbeta här innebär att vara en del av ett framstående team som ständigt strävar efter excellens.
Din rollVi söker en erfaren Controller till ett spännande konsultuppdrag hos vår kund. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i ekonomisk rapportering, inköp och order hantering samt projektstöd inom ett pågående fabriksbygge. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med fokus på struktur, noggrannhet och samarbete. Ditt ansvar Ekonomisk rapportering: Ansvara för månads rapportering till ledningen. Ta fram olika ekonomiska rapporter och analyser. Inköp och order hantering: Stötta inköpsprocesser och order-to-pay-processen. Skapa och hantera inköpssamordningar i enlighet med interna och externa regelverk. Projektledning och support: Arbeta tätt med delprojektledare inom fabriksbygget. Stödja projektledare och procurement-team i deras dagliga arbete. Säkerställa att inköpsposter och beslutsordningar är korrekta och dokumenterade. Kontrakts- och betalningsflöden: Hantera och följa upp betalningsflöden. Implementera och förbättra digitala lösningar för betalningshantering. Regelverk och compliance: Säkerställa att rapportering och dokumentation följer LOU (Lagen om offentlig upphandling) och andra relevanta regelverk. Ha god kunskap om svenska redovisningsregler. Kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta inom tung industri och förståelse för processerna på golvet. Tidigare erfarenhet som Controller i ett internationellt företag. Stark administrativ förmåga och erfarenhet av att skapa och hantera inköpsanmodningar. Erfarenhet av långsiktigt arbete med sikte på produktionsstart 2030. Relevant universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Goda kunskaper i SAP på användarnivå. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av digitala lösningar inom ekonomi och betalningsflöden. Erfarenhet av arbete i komplexa projektmiljöer. PlaceringTjänsten är i huvudsak baserad i Stockholm eller på Gotland, med resor till Gotland vid behov. Tidplan och omfattning Arbetstid: Heltid med flexibla arbetstider. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning på 12 månader med möjlighet till förlängning. Arbetsform: Hybrid, med närvaro på kontoret i Liljeholmen 2-3 dagar i veckan. Tillträde: Snarast möjligt. Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. AnsökanFör att ansöka, skicka ditt CV och personliga brev till vår rekryteringsansvarig. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du en driven och engagerad person som brinner för försäljning och att utveckla affärsrelationer? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team och bidra till att driva företagets tillväxt? House of Control söker nu en målinriktad Sales Development Representative som vill vara en del av en dynamisk miljö. Om du är tävlingsinriktad och har en stark serviceinställning, kan detta vara din nästa karriärmöjlighet! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos House of Control. Om företaget House of Control är en ledande leverantör av molnbaserade programvarulösningar för kontraktshantering och ekonomistyrning, grundat år 2006 av Lasse Sten och fortfarande drivs av honom som VD. Deras tjänster är utformade för att effektivisera hanteringen av avtal och ekonomiska processer för organisationer. Företaget är dedikerat till en kultur av högprestation och värderar öppenhet och värme högt. Med ett engagerat team på 83 anställda och en imponerande kundbas på över 3000 kunder i Norden och användare i över 60 länder, levererar de SaaS-lösningar som ger kunder fullständig kontroll över sina avtal. Genom att integrera avtalen med företagets ansvariga och övervaka betalningsplaner och viktiga händelser, strävar de alltid efter att upprätthålla starka och öppna relationer både internt och externt. På kontoret i Stockholm sitter du tillsammans med 10 drivna och engagerade kollegor i fina lokaler vid Alviksstrand. I din roll som Sales Development Representative har du stora möjligheter att utvecklas internt och påverka din lönetillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som Sales Development Representative hos House of Control har du en central och avgörande roll i företagets säljprocess. Din främsta uppgift är att identifiera potentiella kunder och etablera kontakt med beslutsfattare genom telefon, e-post och andra digitala plattformar för att boka möten och bygga långsiktiga relationer. Du ansvarar för att både initiera och upprätthålla kommunikationen med potentiella kunder samt genomföra en första behovsanalys. Som den första kontaktpersonen från House of Control är det av yttersta vikt att du effektivt kommunicerar företagets lösningar och erbjudanden, anpassade efter behoven hos de beslutsfattare du når. I rollen kommer du att hålla dig uppdaterad om branschnyheter och aktivt engagera dig på LinkedIn, där en betydande del av prospekteringen äger rum. Du kommer att arbeta i företagets CRM-system och ha ett nära samarbete med övriga teammedlemmar inom försäljning, inklusive Account Managers och Customer Success Managers. Rollen som Sales Development Representative är av stor betydelse för säljteamet då du är den som genererar affärsmöjligheter och bidrar till att expandera kundbasen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetserfarenhet inom kundservice med telefon som arbetsverktyg • Meriterande med erfarenhet inom försäljning • Meriterande med arbetserfarenhet eller utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska För att passa i rollen som SDR hos House of Control ser vi att du är en serviceinriktad och social person trivs med många kontaktytor. Du har en stark drivkraft och motivation inifrån med en tävlingsinriktad attityd för att uppnå dina mål och resultat. Du har förmågan att ta initiativ och arbeta självgående, och vi ser att du är en person som arbetar både strukturerat, noggrant och effektivt. Samtidigt är du hjälpsam och samarbetsvillig och trivs i en miljö där man delar med sig av sin kunskap och stöttar sina kollegor. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstidPlats: Stockholm, AlviksstrandLön: Fast månadslön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Hässelgårdens äldreboende i Hässelby. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! Om Hässelgårdensäldreboende Hässelgårdens äldreboende är ett modernt och trivsamt demensboende i Hässelby, med 45 boendeplatser. Verksamheten är belägen i en större samhällsfastighet med tillgång till café, kiosk, bibliotek mm. Hässelgården omgärdas av trevliga bostadskvarter, rogivande grönområden och med promenadavstånd till Hässelby Gårds Centrum med dess caféer, butiker, restauranger och tunnelbana. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-13 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 010-761 27 62 eller 010-761 27 63 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
**Scandic Anglais är hotellet som ligger mitt i stadspulsen på Stureplan!** Scandic Anglais ligger mitt i centrala Stockholm, intill det pulserande Stureplan och den grönskande Humlegården. I kvarteren runt hotellet finns Stockholms bästa shoppingstråk och centrum av Stockholms uteliv. Hos oss kan gäster njuta av Stureplanspulsen i vår populära Bar Anglais, där laptopjobb varvas med klassiska barrätter och stimmiga afterworks. Under sommaren kan våra gäster även besöka vår takbar med utsikt över takåsarna och Humlegårdens grönska. Kännetecknande för arbetet på Scandic Anglais är den familjära stämningen och passionen för god service. Tillsammans strävar vi efter att fortsatt vara en destination för såväl Stockholmare och tillresande samt att ge våra gäster service i absolut toppklass. Så nu söker vi dig som tillsammans med oss vill ge våra gäster service utöver det vanliga! Nu söker vi en Shift Leader Conference till hotellet Scandic Anglais. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Shift Leader agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som Shift Leader Conference? Du som arbetar på vår konferens är den första gästen möter på våran konferensavdelning, därför är det av stor vikt att du har ett varmt bemötande och är uppmärksam på detaljer samt gästens behov. Du har ett brinnande intresse för service samt gillar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk mötesupplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är konferensdrift så som framställande av fikor och luncher, finnas behjälplig under dagen, assistera med tekniska frågor och mycket mer. I rollen som Shift Leader är du även ansvarig för värdskap för hela hotellet både gentemot gäst och medarbetare. Förutom att vara en del av driften, har du den övergripande överblicken över gästflödet på konferensen och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. Vid behov ges du möjlighet att utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Conference Manager med vissa administrativa arbetsuppgifter. Vem är du? För att passa i rollen har du en väl utvecklad social förmåga och är kapabel till att hantera många uppgifter samtidigt. Du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och har både integritet och säljdriv. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur på Scandic! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Välj ett jobb för att visa detaljer