Allakando läxhjälp Segeltorp, privatlärare, Generellt studiestöd
Allakando AB
Arbetsförmedlare

Extrajobba hos Allakando läxhjälp Allakando läxhjälp är Sveriges snabbast växande företag för privatundervisning. Just nu vill rekordmånga elever ha vår läxhjälp och vi söker nu dig som vill göra skillnad för en ung människa som privatlärare & mentor! Läs mer och ansök nu på https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Mer om Allakando läxhjälp på https://www.allakando.se/laxhjalp/ Om uppdraget som läxhjälpare hos Allakando Du matchas ihop med en elev som passar dina ämnen, din personlighet och som ligger geografiskt nära dig. Ni träffas oftast hemma hos familjen eller centralt för en lektion på 120 min, där du hjälper din elev att nå sina mål i skolan! Självklart utbildar & coachar vi dig inför dina uppdrag som läxhjälpare. Att jobba med läxhjälp passar perfekt för dig som studerar eller har studerat på universitet/högskola – då kan du hjälpa alla våra elever. Även du som går på gymnasiet har möjlighet att hjälpa yngre elever. Varför arbeta med just läxhjälp på Allakando? Mycket flexibelt extrajobb, perfekt vid sidan av exempelvis studier Viktig och relevant merit för alla framtida jobb Utveckla pedagogik, retorik & ledarskap Du får utbildning & kontinuerlig coachning från utbildningsspecialisterna på Allakando Passar du som privatlärare på Allakando? Vi söker dig som: Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i de ämnen du vill undervisa i Kan arbeta minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i både tal och skrift Hur ansöker jag? Enkelt och smidigt på vår hemsida Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju Ett av våra många uppdrag nära dig: Allakando läxhjälp: Matematik åk7 Plats: Privatundervisningen sker hemma hos familjen, med Allakando läxhjälp Segeltorp, Stockholm Antal tillfällen och tidsåtgång per vecka: 1 tillfälle, 60 minuter per gång Önskat startdatum för undervisningen: Omgående! Ref.nr: RN83118 Om du inte kan hjälpa till med ovan, så rekommenderar vi dig att söka en generell tjänst direkt på vår hemsida. Då får du sedan erbjudanden om fler uppdrag som passar dig. En annan fördel med för alla privatlärare på Allakando är att du kan arbeta i hela Sverige, oavsett om du bor i storstad eller på landsbygd. Bland annat: Allakando läxhjälp Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Allakando läxhjälp Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Allakando läxhjälp Malmö: https://www.allakando.se/amnen-och-stader/laxhjalp-malmo/ Allakando läxhjälp Uppsala Allakando läxhjälp Västerås Hitta fler städer på vår hemsida Om Allakandos privatundervisning & läxhjälp Som vårt namn Allakando antyder, så är vi helt övertygade om att alla kan mer än de tror. Ibland kanske det låter lite cheesy. Tro oss, den känslan försvinner snabbt. När vi varje år på nära håll får se våra elever nå bättre studieresultat och lära sig att tro på sina egna förmågor, ligger namnet mycket bättre på tungan. Vi består idag av 5 900 passionerade personer som tillsammans hjälper över 26 000 elever varje år. Det gör oss till Sveriges snabbast växande företag för privatundervisning, kurser & digitala utbildningsverktyg. Många möjligheter: Du som söker till oss har även möjlighet att få uppdrag som nanny på https://my-nanny.se/ och https://nannypoppins.se/ samt arbeta som specialist på vår matematikavdelning: https://smartstudies.se/laxhjalp/. En förmån är även att du som har arbetat en längre period hos oss även får tillgång till t.ex. en kurs inför högskoleprovet kostnadsfritt: https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till extrajobbet hos Allakando läxhjälp nu: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Jobba extra hemifrån (kväll och helg)
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Customer Success Agent
Talent & Partner AB
Kundtjänstpersonal

Customer Success Agent! Är du serviceinriktad och älskar utmaningar? Vår kund söker en engagerad kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av att erbjuda fantastisk service och enastående kundbemötande. Vår kund har en tjänst som hjälper mäklares kunder att genomföra sina flyttar enkelt och prisvärt. De erbjuder en helhetslösning för att göra flyttprocessen så smidig och stressfri som möjligt. Här kan kunderna boka flyttjänster, hantera avtal, och få hjälp med allt administrativt som kommer med flytten. Med ett starkt nätverk av leverantörer och kundfokuserad service har de hjälpt över 130 000 flyttare sedan starten 2020. Vi söker dig som har ett stort intresse för service och vill ha nya utmaningar. Här står kundnöjdhet alltid i fokus. Vi letar därför efter någon som brinner för att leverera fantastisk service – även de dagar när tiden är knapp. Du behöver vara en skicklig kommunikatör på både svenska och engelska, du anpassar dig enkelt till olika kunders behov, och är tekniskt kunnig när det kommer till system såsom olika affärs- och CRM-system. Vi söker dig som: Är pålitlig, nyfiken och engagerad Har dokumenterad erfarenhet från kundtjänst Kommunicerar flytande på svenska och engelska Är strukturerad, lösningsorienterad och självgående Behåller lugnet och levererar även under press Meriterande om du har erfarenhet av ekonomi (fakturafrågor m.m.) Arbetsuppgifter: Administrera och svara på frågor om avtal och avtalshantering vid flytt Hantera och lösa kundreklamationer på ett professionellt och effektivt sätt Upprätthålla regelbunden kontakt med leverantörer och samarbetspartners Svara på allmänna kundfrågor via telefon, e-post och våra övriga digitala kanaler Följa upp och säkerställa kundnöjdhet efter avslutade flyttar Arbeta proaktivt med att förbättra interna processer och kundupplevelser Du kan förvänta dig: En dynamisk och utmanande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik Möjlighet att utvecklas i ett snabbväxande företag med stort kundfokus Stöttning från ett engagerat team och utrymme att ta egna initiativ Konkurrenskraftig lön och förmåner Chans att göra skillnad i kundernas liv genom att skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt till [email protected]

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Jobba extra hemifrån (Deltid)
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Personlig Servicetekniker
BILIA AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Personlig servicetekniker  Är du på jakt efter nya utmaningar och samtidigt tekniskt kunnig? Då kan du vara den vi söker som personlig servicetekniker till oss på Bilia Personbilar i Södertälje. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss.  Varför välja Bilia  Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar.   Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.  Om tjänsten  Som personlig servicetekniker utför du både servicearbete, reparationer och tillbehörsmonteringar på nya och begagnade bilar. Du ansvarar för hela processen: från tidsbokning till att bilen är klar för avhämtning samt för återkoppling till kunden. Genom ditt engagerade och yrkesmässiga förhållningssätt får du alltid kunden att känna sig professionellt bemött.  Vad vi önskar av dig  Vi tror att du har ett tekniskt intresse och trivs bra med att arbeta ut mot kunder. Du tycker om att arbeta i ett team som stöttar och motiverar varandra. Vi ser gärna att du har fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper inom glasaffären och däck. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B körkort är ett krav. Har du erfarenhet av olika diagnosverktyg för olika märken är det meriterande. Övrigt   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande 6 månaders provanställning. Placering är på Bilia Personbilars anläggning i Södertälje. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef.  Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.  Vi ser fram emot din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Jobba hemifrån - Kväll och helg
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Erfaren Arkitekt med specialisering inom Windows till Tutus
Nordic recruitment Group AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du arbeta i en dynamisk och säkerhetskritisk IT-miljö där du får möjlighet att bidra med din tekniska expertis och utveckla framtidens IT-lösningar? Vi söker en senior Arkitekt med specialisering inom Windows. Om rollen I denna roll kommer du att ansvara för att hantera, vidareutveckla och designa en stabil, säker och effektiv IT-miljö. Arbetsuppgifterna omfattar teknisk support, systemunderhåll, uppgraderingar och nyutveckling.  Som arkitekt har du en nyckelroll i planering och genomförande av projekt inom ditt specialistområde och genomföra kunddialoger. Du arbetar självständigt med att prioritera och hantera arbetsuppgifter inom IT-drift och utveckling. En central del av arbetet är att identifiera och analysera nya behov och förbättringsområden samt implementera IT-säkerhetsrutiner och policyer. Dokumentation och uppföljning är en del av arbetet för att ständigt förbättra IT-miljön.  I rollen förekommer ensamarbete samt beredskapstjänst. Är det här du? För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande och van att driva ditt arbete självständigt framåt på ett kundorienterat arbetssätt. Du har förmåga att hantera komplexa och varierande uppgifter och kan snabbt identifiera och lösa eventuella underliggande orsaker till problem. Du arbetar proaktivt för att kontinuerligt identifiera, planera och förbättra både arbetsmetoder och processer. Vi värdesätter god samarbetsförmåga och en vilja att aktivt stötta kollegor, samt trygghet i kundbemötande och förmåga att kommunicera tekniska frågor på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Detta är en tjänst som ställer höga krav på säkerhet, varför ett intresse och en förståelse för säkerhet är viktigt och att följa och skapa rutiner.  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du har: Erfarenhet av att dokumentera och designa IT-arkitektur samt leda tekniska projekt Djup kompetens inom IT-arkitektur, säkerhetsklassade miljöer, segmentering, redundans och IAM/Zero Trust Erfarenhet av integration mellan säkerhetskritiska IT-miljöer och implementering av säkerhetsstandarder (PMFS, KSF, NIST, ISO 27001) Automatisering av arkitekturella processer och infrastrukturtjänster Erfarenhet av PKI och hantering av certifikat Erfarenhet av mjukvaror som Citrix, HP Device Manager, Splunk, WithSecure och Safend Erfarenhet av att identifiera, planera och genomföra tekniska förbättringar Erfarenhet att arbeta kundfokuserat Intresse för hårdvara, härdning och krypto Varför jobba hos oss? Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas inom ditt specialistområde. Du kommer att arbeta med modern teknik och ha stor påverkan på IT-säkerhet och drift i en affärskritisk verksamhet. Intresserad av att ansöka eller få veta mer? I denna rekrytering samarbetar Tutus med IDG Recruitment. Vid intresse eller frågor kontakta Johanna Nordberg, Rekryteringskonsult på 070-3343159, [email protected] För att ansöka, vänligen skicka in ditt CV eller ansök med Linkedin. Vi hanterar alla ansökningar löpande. Observera att svarstiderna kan vara något längre än vanligt under sommarperioden. Välkommen in med din ansökan! Om Tutus Data Tutus är ett privatägt svenskt företag, grundat 1992. Vi har sedan dess utvecklat högkvalitativa nätverkskrypteringslösningar åt militär, myndigheter och företag för användning i verksamheter som kräver högsta nivå på säker kommunikation. Som ett oberoende företag samarbetar vi med näringsliv och myndigheter för att kunna tillhandahålla pålitliga, säkra och kostnadseffektiva krypteringslösningar som kan möta deras säkerhetsbehov. Våra produkter är godkända på nivån Restricted / Begränsat hemlig för såväl EU som på nationell nivå. Tutus är huvudleverantören av myndighetsgodkända och -certifierade IT-säkerhetsprodukter i Sverige och vi gör stadiga framsteg mot målet att bli en ledande leverantör av godkända IT-säkerhetsprodukter också inom EU. En anställning hos Tutus är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585). “Vår tjänst är viktig för Sveriges säkerhet och vi är stolta över det vi levererar för samhällsnyttan!”

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Head of BA Centre of Excellence
Ericsson AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Ericsson AB Join our Team About This Opportunity The Head of Business Analyst Centre of Excellence (CoE) enables digital competence across all business flows at the heart of Ericsson’s digital transformation journey. This position ensures the right expertise is available to drive deliverables, outcomes, and transformation success. What You Will Do •    Provide digital expertise and business analyst competence across vertical and horizontal flows. •    Manage a team of Business Analysts, securing the growth, development and staffing of the CoE to drive impactful digital transformation initiatives. •    Support the achievement of program outcomes, ensuring deliverables meet operational and strategic needs. •    Act as an enabler across the organisation, driving consistency of people related processes across CoE (performance management, learning and development,       employee satisfaction...). •    Collaborate with program leads to ensure alignment of resources and expertise with transformation goals. The Skills You Will Bring •    Strong digital transformation and business analysis expertise, focusing on competence building. •    Experience in managing cross-functional teams and enabling organisational success. •    Proven ability to align resources with program goals and drive impactful outcomes. •    Strong collaboration and communication skills, with a focus on delivering results. Why Join the Group Digital Transformation team? The reorganisation of Global Journey Transformation to Group Digital Transformation team is part of the increased focus on Digitalization across Ericsson and the Business Flow Transformation execution. The new Business Flow Transformation aims to tackle the shift towards open, cloud-based, and disaggregated networks by creating a BA-agnostic flow that captures further business value.  This entails reimagining portfolio, sales and delivery processes, simplifying offerings, standardising contracts and commercial constructs, and redefining business capabilities, processes, data and applications to make Ericsson future ready.   The transformation is guided by four main pillars: Sales and Commercial Harmonization, Cross function execution (Business + Digital), Processes, Core and IT systems standardization and re-imagination, Common Data assets and products. This is a unique opportunity to lead and shape Ericsson’s future as we transition towards software-driven solutions and programmable networks. You will be crucial in designing the systems and frameworks that streamline our operations, enhance financial performance, and provide unparalleled customer experiences. This position reports to the Head of Group Digital Transformation.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Business Operations Lead
Ericsson AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Ericsson AB Join our Team About This Opportunity Business Operations Director is responsible for driving operational excellence within Group Digital Transformation. This unit will lead the optimization and streamlining of business processes, managing unit’s budget, backlog management and reporting. This role involves cross-functional collaboration to ensure the efficient execution of digital strategies, process improvements, and innovation.  What You Will Do •    Responsible for the operations of Group Digital Transformation with unit’s budget and cost management, demand and resource allocation. •    Evaluate and improve business procedures, implement process improvements to boost productivity and reduce costs. •    Ensure high-quality standards and compliance with company policies and procedures. •    Support the planning and execution of digital transformation initiatives. •    Align business operations with digital strategy goals and objectives. •    Develop Objective and Key Results for Group Digital Transformation to track digital transformation success. •    Provide insights through data analysis and reporting. The Skills You Will Bring •    Strong leadership, organizational, and communication skills. •    Experience in business operations, process improvement, and digital transformation. •    Strong analytical and problem-solving skills. •    Knowledge of digital tools, automation, and data analytics. •    Excellent communication and stakeholder management skills. •    Familiarity with Agile and Lean methodologies is a plus.  Why Join the Group Digital Transformation team? The reorganisation of Global Journey Transformation to Group Digital Transformation team is part of the increased focus on Digitalization across Ericsson and the Business Flow Transformation execution. The new Business Flow Transformation aims to tackle the shift towards open, cloud-based, and disaggregated networks by creating a BA-agnostic flow that captures further business value.  This entails reimagining portfolio, sales and delivery processes, simplifying offerings, standardising contracts and commercial constructs, and redefining business capabilities, processes, data and applications to make Ericsson future ready.   The transformation is guided by four main pillars: Sales and Commercial Harmonization, Cross function execution (Business + Digital), Processes, Core and IT systems standardization and re-imagination, Common Data assets and products. This is a unique opportunity to lead and shape Ericsson’s future as we transition towards software-driven solutions and programmable networks. You will be crucial in designing the systems and frameworks that streamline our operations, enhance financial performance, and provide unparalleled customer experiences. This position reports to the Head of Group Digital Transformation.

24 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Städare till hemtjänsten i norrort
Aleo Care AB
Städare

Vi söker dig som brinner för att utföra dem sakerna i ett hem som många själv behöver stöd med att få gjort. Tillsammans jobbar vi med kontinuitet, bemötande och kvalité för att du ska känna dig 100% trygg, i ett glädjefyllt arbete med ren känsla Krav: B-körkort Behärska svenska i tal och skrift. Ett lugn och en stark social förmåga. Du har erfarenhet av städ/lokalvård. Meriterande: Mycket meriterande om du har utbildning som lokalvårdare. Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Ett öga för detaljer både i hemmet men även för individen Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Arbetsuppgifter: Dessa uppgifter kan variera och ändras under tidens gång, men här är några exempel på vad som kan ingå; Hemstädning Flyttstäd Fönsterputs Inköp Social samvaro Arbetsperiod och tider: Din arbetsplats är i hela Täby och hela Vallentuna det är därför viktigt att du har en god vana inom lokaltrafiken och dessutom är en stjärna på att hålla tider. Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Du utgår från vårt kontor i Täby eller i Täby Kyrkby. Varför ska du jobba på Aleo? När du jobbar hos oss är det viktigt att du känner dig 100% trygg! Därför har vi självklart försäkringar, kollektivavtal via Fremia och en arbetsledare du kan vända dig till när du har frågor. Du får en introduktionsutbildning vid start och löpande utbildningar i utvecklingssyfte. Vi har många tekniska lösningar som underlättar din arbetsdag, exempelvis har du tillgång till schemat direkt i din mobil. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag Regelbundna utbildningar Utvecklingsmöjligheter Regelbundna uppföljningar Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025