Är du en god problemlösare som vill du använda ditt driv, din förmåga att bygga relationer och skapa värde—på riktigt? Då har vi en unik möjlighet för dig. Hos Begravningsbolaget® är det mänskliga mötet vår främsta styrka. Vi söker dig som vet vad det innebär att förstå människors behov, guida dem med trygghet och göra skillnad—samtidigt som du skapar resultat. Som coach hos oss blir du en nyckelperson i en av livets mest sårbara stunder. Du skapar förtroende och levererar värde där det verkligen betyder något. Genom ditt stöd hjälper du andra att minnas, hedra och hylla en närståendes liv—och du gör det med professionalism, empati och precision. Du får också utvecklas som människa. Varje samtal ger nya insikter, varje möte nya perspektiv. Här jobbar vi med hjärtat—och med tydliga mål. För hos oss är inte försäljning ett nödvändigt ont, utan ett uttryck för engagemang, servicekänsla och viljan att göra skillnad. Om tjänsten Begravningsbolaget® växer och söker en coach till teamet i Stockholm. Vi söker dig som vill bidra till att arrangera personliga begravningar. Om du är en sann medmänniska som brinner för kundnöjdhet och vill hjälpa människor under en livsomvälvande period: Då vill vi gärna att du kontaktar oss och berättar mer om hur du kan bidra! Som begravningscoach har du möjligheten att själv utforma ditt arbete utifrån kundernas önskemål och behov. Du kommer att ansluta dig till ett dedikerat team med familjär stämning och en gemensam strävan att alltid utveckla och förbättra. Samarbetsförmåga, genomförande-kraft och driv till initiativ är avgörande för att uppnå våra gemensamma mål och resultat. Välkommen hem till en arbetsplats bland vänner! Ansvarsområden Coacha i samband med begravningar är ett förtroendeuppdrag och du möter och vägleder människor, som ofta befinner i sorg. Det är ett förtroendeuppdrag där empati, kunskap, lyhördhet och engagemang är avgörande för att lyckas i rollen. Dina arbetsuppgifter varierar men centrala arbetsuppgifter är rådgivning, hantering och administrering av våra begravningstjänster samt närvaro vid begravningar. Personliga egenskaper Som person är du högpresterande och älskar människor. Arbetsuppgifterna innebär att du behöver vara inkännande, lyhörd, relationsorienterad och därför söker vi dig som är utåtriktad, har hög servicekänsla och förmågan att vinna och upprätthålla förtroende. För att säkerställa kvaliteten i Begravningsbolagets® arbete är tillförlitlig administration en betydande faktor, vi värdesätter därför struktur och noggrannhet. Vi tror att du trivs med att arbeta självständigt och är självmotiverande. Du behöver vara en god lyssnare och uppskatta att arbeta med människor, samtidigt som du är effektiv, en god problemlösare och van vid att samtidigt hantera parallella arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och trivs med att vara en del av ett proaktivt företag i tillväxt som har förväntningar och effektiva beslutsprocesser. Kvalifikationer Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, service och försäljning är meriterande. Tjänsten kräver B-körkort och mycket god datavana. Vad erbjuder vi dig Vi prioriterar personlig utveckling och välmående för våra anställda och vill möta varandra och våra kunder med lyhördhet och medmänsklighet. Du erbjuds ett omväxlande arbete med stimulans i mycket varierande arbetsuppgifter, i stundtals högt tempo, men alltid omgiven av varma kollegor. Vi sitter centralt och utgår från huvudkontoret på Skeppsbron, men uppdrag genomförs i hela Storstockholmsregionen. Välkommen med din ansökan! Är du en person som är intresserad av mötet med människor och samtidigt vill kombinera en professionell utmaning med ett utvecklande och meningsfullt arbete? Då kan rollen som begravningscoach hos oss passa dig. Vi ser gärna att du inkommer med din intresseanmälan så snart som möjligt, dock senast den 13 juli. Skicka in din ansökan redan idag!
Välkommen till Frank! Här växer både du och vi – tillsammans Vill du utvecklas i din yrkesroll och samtidigt vara med och påverka framtidens samhällsbyggande? Då har du kommit rätt. Vi erbjuder en inkluderande och dynamisk arbetsmiljö där vi arbetar med intressanta projekt, professionella kunder och fantastiska kollegor. Vi har en välfylld orderbok och söker därför engagerade installationsledare som vill utveckla Frank tillsammans med oss. Hos oss finns även roller som projekteringsledare, byggledare, miljösamordnare och projektledare. Vi tror att du har varit i branschen en tid och hunnit skaffa dig god kompetens inom tekniska installationer, i synnerhet VVS. Relevant utbildning, erfarenhet av besiktning och arbete på konsult- eller beställarsidan är starkt meriterande. Hos oss får du: Möjlighet att forma ditt arbete och påverka din egen och företagets utveckling Kontinuerlig kompetensutveckling och stöd för att möta nya utmaningar Projekt som verkligen gör skillnad – för våra kunder, för samhället och för klimatet Ett team som värdesätter engagemang, driv, nyfikenhet och en stark laganda Driva varierande projekt, från mindre behovsanalys till större projekt Arbeta med professionella beställare i både offentlig och privat sektor Ett attraktivt förmånspaket med bl a vinstdelning och bra pensionsavsättningar På grund av kommande semesterperiod kan det dröja längre än normalt innan vi återkommer, vi hoppas på förståelse för det. Sök gärna nu så ligger vi steget före inför hösten!
På Hair Lounge Västermalmsgallerian arbetar ett härligt team som du nu har möjlighet att bli en del av! Vi söker både frisörer och trainees som vill fortsätta att utvecklas tillsammans med oss! Salongen är precis nyrenoverad och vi har funnit i samma lokal i 15 år Vi söker främst helg personal Vem är du? • Utbildad frisör (gymnasial eller privat utbildning) • Serviceinriktad med kunden i fokus • Stor passion för frisöryrket Vad erbjuder vi dig? • God arbetsmiljö med stort fokus på trivsel och teamkänsla • Goda lönevillkor och personalförmåner • Utbildningar och personlig utveckling • Team aktiviteter och gemenskap! Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Kika in på vår instagram: @hairlounges
Do you have experience in rotating equipment? We are looking for an experienced Mechanical engineer that wants to be part of our Maintenance Reliability Group at Nynas´ refinery in Nynäshamn. As a Mechanical Maintenance Engineer, you will work with our equipment’s and investigate problems at the refinery. About the Job As a Mechanical Engineer at Nynas, you will be part of the Maintenance department. This department is divided into seven groups: Maintenance Reliability, Maintenance Coordination, Inspection, Warehouse, Mechanical, Electrical and Instrumentation. As a Mechanical maintenance Engineer, you will be reporting to the Maintenance Reliability Manager. Maintenance Reliability Group is responsible to achieve operational excellence for maintenance reliability in the short and long term, with a focus on continuous improvement and to enhance the reliability of the plant. Responsible for Create Asset Tactics, evaluate present preventive maintenance asset tactics, Top bad actor management, support maintenance technicians and major maintenance revisions. The job is a permanent position as a technical expert, where the focus is to improve the performance of the assets and ensure the availability and reliability. You will closely cooperate and support the Mechanical Workshop and other organizational departments. Key responsibilities: Drive continuous improvement in maintenance reliability for refinery equipment. Identify and investigate equipment performance and contribute to equipment reliability. Be responsible for Criticality classification, Root cause analysis & long-term asset plan for mechanical equipment. Develop and apply best practices for installation and maintenance of Mechanical equipment’s, with a focus on rotating equipment. Maintain documentation and asset management systems. Be responsible for the Preventive Maintenance for Mechanical equipment Coordinate with Engineering department for Project deliveries. Ensure preventive maintenance strategies are effective and up to date Lead and support maintenance optimization and reliability improvement project About you We are looking for a driven, proactive, and structured individual who thrives in both independent and collaborative work environments. You are result-oriented, analytical, and capable of working under time constraints when necessary. Requirements needed for the position: Several years of experience in a similar role within the petrochemical or comparable process industry. Solid understanding and hands-on experience with mechanical maintenance, particularly rotating equipment. Master of Science in Mechanical Engineering or equivalent academic background. Strong IT skills and experience working with maintenance management systems (CMMS) such as JDE, API, or equivalent. Fluent in both Swedish and English, written and spoken. Knowledge of Vibration Monitoring, Thermography, and Ultrasound Inspection is a strong advantage. Experience with compressors is considered a significant merit. In return, we offer an interesting position where you will be part of a dedicated team working with challenging tasks in an established, forward-thinking company. You get a collaborative work environment where your expertise will make a real difference. About Nynas Solutions for the transition to a sustainable society. Nynas offers bitumen and naphthenic specialty products for applications that touch people’s lives every day, for example in electrification and road infrastructure. Our core competence is to refine heavy molecules into high performance, long-lasting specialty products. We operate in an international market with a strong focus on Europe, working closely with customers to create solutions to meet challenges and capture opportunities in the transition to a sustainable society. Nynas is covered by the Security Protection Act and the position may be classified in security class. In Nynas we apply random alcohol and drug tests. Contact & Application Selection is ongoing, and the role may be filled before the application deadline. Please have in mind that it is summer holiday which can affect some delays of feedback in the recruitment process. For information and questions about the job, please contact Maroua Ouerghemmi, Maintenance Reliability Manager, [email protected]
Säkerhetstekniker – Installation av larm & kameror | Fast lön + tjänstebil + provision Är du en skicklig tekniker som vill arbeta med installation av professionella larmsystem och kameraövervakning? Då har vi rätt tjänst för dig. Vi söker dig som vill ta ansvar, arbeta självständigt och leverera kvalitet till både företag och privatkunder. Om rollen Som säkerhetstekniker hos oss får du arbeta med: Installation av trådbundna inbrottslarm och IP-baserade kamerasystem Kabelförläggning, inkoppling och systemdriftsättning Felsökning, service och support hos kund Möjlighet till provision när du erbjuder kunden tilläggslösningar Vi söker dig som har Erfarenhet av trådbundna larmsystem och kamerasystem (krav) God teknisk förståelse – gärna erfarenhet av svagström, el eller IT B-körkort för manuell växellåda Självständighet, noggrannhet och god kommunikationsförmåga Svenska i tal och skrift Meriterande kunskaper System som: ATS1135, ATS Advanced, ATS1184 Axema passersystem Hikvision, Dahua, eller liknande CCTV-lösningar Installation enligt SSF 130 Tidigare arbete som: Larmtekniker Teletekniker Kamerainstallatör Svagströmstekniker Det här erbjuder vi dig Fast lön enligt överenskommelse Tjänstebil för arbete ute på fält Provision vid merförsäljning till kund En självständig roll i ett företag med lång erfarenhet och tydliga processer Arbete med beprövade, stabila säkerhetssystem Möjlighet till vidareutbildning inom säkerhet och teknik Fakta om tjänsten Anställningsform: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning Placeringsort: Stockholm Tillträde: Enligt överenskommelse Så ansöker du Skicka din ansökan till [email protected]. Märk mejlet med "Säkerhetstekniker". Bifoga CV och skriv gärna kort om vilka system du har arbetat med tidigare.
Vi söker en erfaren VVS-montör som vill vara en del av vårt team och bidra till att leverera högkvalitativ service till våra kunder. Om Tjänsten: Som VVS-montör hos oss kommer du att: Utföra arbetsmoment som tillhör ROT-arbeten. Arbeta med tappvatten- och avloppsdragningar till kök, badrum, tvättstugor samt slutmontering av dessa. Hantera golvvärmeförläggning, dragningar av värmestammar och upphängning av värmeelement. Utföra små servicearbeten som byte av WC, blandare, trasiga ventiler med mera. Vi söker dig som har: Minst 5 år som VVS-montör. B-körkort. Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift. Personliga egenskaper: Social och ledande personlighet. Självgående och beslutsam. Intresserad av att vara med på företagets resa och stanna för att utvecklas med oss. Vi erbjuder: En unik och utvecklingsbar tjänst där du blir en viktig byggsten i företaget med din kompetens. Korta beslutsvägar med stora möjligheter att påverka. Utbildning. Låter detta som ditt nästa steg i karriären? Skicka din ansökan med CV idag. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning Förmåner: Fri parkering, utbildning och möjlighet till vidareutveckling Vill du bli en del av vårt gäng och bygga en framtid inom elbranschen? Skicka in din ansökan med CV redan idag! Vi behandlar ansökningar löpande, så tveka inte att höra av dig. Vi ser fram emot att höra från dig! Luxel Stockholm AB – Tillsammans skapar vi framtidens elinstallationer!
Vill du vara med och utveckla Stockholms största ambulansstation. Har du flera års erfarenhet av arbete inom ambulanssjukvård eller akutsjukvård och är redo att ta dig an rollen som biträdande stationschef? Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder ett utvecklande och omväxlande arbete med nära kontakt med medarbetare och kollegor, där ingen dag är den andra lik. I rollen som biträdande stationschef erbjuds du ledarskapsutbildning, ansvarsområden och möjlighet att tillsammans med dina kollegor utveckla Västerort/Ekerö till att bli en ännu bättre arbetsplats. Här strävar vi efter att alla medarbetare ska trivas, bli sedda, hörda och utvecklas inom sina olika roller. På Västerort/Ekerö bedrivs ett spännande arbete tillsammans med cirka 160 engagerade medarbetare som brinner för att hjälpa människor i akuta situationer. Vi har 11 akutambulanser, en transportambulans och en jourläkarbil på stationen i Västerort. Till Västerort hör även Ekerö ambulansstation som har en akutambulans som går dygnet runt. Ambulansstationen Västerort är belägen i Ursvik, Rissne och Ekerö delar lokaler med räddningstjänsten Södertörn på brandstationen Ekerö. På arbetsplatserna är det högt i tak och ett gott arbetsklimat. Vår vision är att vara ledande inom prehospital akutsjukvård genom att hela tiden utvecklas för att möta våra patienters, medborgare och samhällets förväntningar. På stationerna leds arbetet av tillförordnad stationschef Jenny Sundblad med hjälp av biträdande stationschefer Madeleine Ljöstad och Tobias Sjövall som nu söker en till kollega. Om arbetet I rollen som biträdande stationschef arbetar du tillsammans med Jenny, Madeleine och Tobias i det operativa arbetet, som till exempel personalfrågor, personaladministration, budget men även frågor gällande drift. Du kommer att ha personalansvar för cirka trettio medarbetare, vilket bland annat innebär arbetsmiljöansvar, arbete kring lönerevision och medarbetarsamtal. I rollen som biträdande stationschef ingår du i AISABs driftjour för att stödja vårt bemanningscenter i personal- och beslutsfrågor, samt leda driften i hela AISAB efter kontorstid och vid särskild händelse. Kravprofil Utbildning som ambulanssjukvårdare, sjuksköterska eller specialistsjuksköterska. Flerårig erfarenhet av arbete i ambulanssjukvård alt akutsjukvård. Minst B-körkort, men gärna C1-körkort och god körvana. Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. God fysisk förmåga. Kvalifikationer Datorvana med kunskaper i Excel, Word och PowerPoint. Det är meriterande om du har utbildning i ledarskap eller organisationsfrågor samt erfarenhet av personal och administrativt arbete som chef, ledare eller instruktör. Erfarenhet av arbete i PA-system tex. Heroma. Personliga egenskaper Det är viktigt att du trivs att arbeta i en dynamisk miljö och med mycket medarbetarkontakt. Du tycker om att utveckla, stödja och motivera dina medarbetare och kollegor. Du är kommunikativ och har förmågan att på ett pedagogiskt och professionellt sätt kunna ge och ta feedback. Själv eller tillsammans med dina chefskollegor kan du komma att ansvara för specifika uppdrag eller projekt vilket förutsätter att du är initiativtagande, har ett kreativt arbetssätt och har mycket god samarbetsförmåga. Du visar på gott omdöme i beslut och avvägningar och agerar utifrån verksamhetens övergripande mål och behov. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Med anledning av sommar och semestrar kommer vi att besvara samtliga sökanden i början av augusti. Om rekryteringen I rekryteringsprocessen tillämpar vi test i problemlösningsförmåga och personlighetstest samt begär in utdrag ur polisens belastningsregister. Krigsplacering kan komma att bli aktuellt. Har du frågor? Välkommen att kontakta tf stationschef Jenny Sundblad på tel: 08-123 120 32 eller 072-582 26 71 eller via mejl [email protected] Låter det intressant? Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte att ansöka! Skicka in din ansökan innehållande CV, personligt brev, tjänstgöringsintyg och examensbevis. Om AISAB AISAB ägs av Region Stockholm och är en viktig del av akutsjukvården i regionen. I våra uppdrag samverkar vi främst med Region Stockholms primärvård, akutsjukvård och SOS Alarm AB för att säkerställa snabbt omhändertagande, god vård och säker transport av sjuka och skadade till rätt vårdnivå. Vi bedriver framgångsrikt även ett prehospitalt träningscenter (KTC) och forskning inom prehospital vård. Tillsammans utvecklar vi ambulanssjukvården! https://aisab.nu/sv-se/jobba-hos-oss Följ oss gärna i sociala medier! https://www.facebook.com/AISAB.nu/ https://www.instagram.com/aisab_ambulanssjukvarden/ https://www.linkedin.com/company/27056850 Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Har du länge drömt om en egen godisbutik? Vill du arbeta i en miljö med glada färger och känna doften av sött och salt? Gillar du försäljning och kundservice? Kandyzkedjan växer och fler butiker skall öppnas! En Kandyzbutik är något utöver det vanliga. Ett besök hos Kandyz är en sann godisupplevelse med ett sortiment på upp till 1000 olika sorter lösgodis i stora fina butiker. I vissa butiker ingår även glasscafé med kulglass, mjukglass, milkshakes m.m. Flera butiker har också Delicato Outlet med bakverk till bra priser. Gott va? Kandyz är en kedja där butikerna drivs av franchisetagare/egna företagare. Det finns över 40 butiker i Sverige, från Östersund i norr till Malmö i söder. Kedjan expanderar med flera butiker varje år. Som franchisetagare får du tillgång till Kandyz välbeprövade affärskoncept, färdiga samarbetsavtal med leverantörer, affärssystem, utbildning, marknadsföring och löpande support. Kandyz stöttar och hjälper dig hela vägen och du har också kontakt med de andra franchisetagarna inom kedjan som delar med sig av kunskap och erfarenheter. Vi söker dig som: Vill arbeta operativt i butik med uppgifter som att ta emot varor, fylla på godislådor, driva försäljning och ta hand om kunder på bästa sätt. Har ledarförmåga och god social kompetens samt grundläggande ekonomiska och administrativa kunskaper. Är driftig och företagsam med stabil ekonomi och har ett startkapital för att komma igång med butiken. Erfarenhet från service- eller dagligvaruhandel är meriterande. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som egen företagare/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Ta chansen till denna unika möjlighet och bli en del av Kandyz! Skicka in din intresseanmälan redan idag! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig för att berätta mer om franchise som företagsform och om franchise inom Kandyz. Kandyz - En god affär!
Gillar du att göra affärer och är en driven säljare? Är du nyfiken och sugen på att driva eget företag? Välkommen att bli en del av Skyltstället och vårt grymma team av företagare runt om i Sverige! Skyltstället erbjuder dig som säljare/franchisetagare ett unikt koncept, där du blir egen företagare, med lågt risktagande och en enkel uppstart. Du säljer! – våra upphandlade leverantörer producerar! Du kan göra affärer från dag 1! Skyltstället är ledande i Sverige inom skylt och synlighet för företag och organisationer. Vi är en rikstäckande franchisekedja med lokala kontor från söder till norr. Varje lokalkontor är en helhetsleverantör inom varumärkesprofilering, med erbjudande av reklam/profil/marknadsprodukter och framför allt skyltar för inne/utemiljö och event. Din roll som säljare/ franchisetagare är att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja företagets produkter och tjänster men också att skapa relation med befintliga kunder och ta hand om inkommande leads. Du är ansvarig för hela säljprocessen från beställning till installation. Genom att bli en del av en kedja får du tillgång till ett beprövat och framgångsrikts koncept. Förhandlingarna med leverantörer är redan klara och vi kan lova dig att du får tillgång till marknadens största och bredaste produktportfölj. För att hjälpa dig i ditt arbete har vi tagit fram ett proffsigt och enkelt affärssystem, en plattform med allt du behöver i ditt arbete. Dessutom får du utbildning och tillgång till support och stöttning av oss på servicekontoret samt av alla andra säljare/franchisetagare inom Skyltstället. Hos oss är du aldrig ensam. Arbetet är fritt och omväxlande arbete. Du planerar ditt arbete och din tid. Det är du som bestämmer hur bra din verksamhet ska bli och hur mycket pengar du ska tjäna! Med Skyltställets produktportfölj i ryggen, i en bransch med stor målgrupp, finns inget stopp. För att trivas som säljare/franchisetagare gillar du att göra affärer. Du är en duktig säljare, som är medveten om att hög aktivitet, driv men även uthållighet ger resultat. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning. Du är kontaktskapande, framåt och orädd, har god kännedom om det lokala området och får gärna ha ett etablerat nätverk. Vi har inget krav på att du varit verksam inom branschen sedan innan eller har erfarenhet av eget företagande, även om det är meriterande. Du innehar B-körkort, behärska svenska i tal och skrift. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som försäljningsansvarig/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Är det dags nu? Ta chansen och bli en del av Skyltstället! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig, för att berätta mer och för att prata om just dina möjligheter till eget företagande inom Skyltstället!
Larmtekniker – Självständig roll med fast lön, tjänstebil och chans till extra provision Vill du ta nästa steg i din karriär som larmtekniker? Oavsett om du söker stabilitet eller är redo att lämna din nuvarande arbetsplats för nya möjligheter – hos oss får du en trygg anställning, tydliga arbetsuppgifter och chans att växa. Vi söker dig som kan självständigt installera trådbundna larmsystem och kameror och som trivs med ansvar, struktur och kundkontakt. Om rollen Hos oss arbetar du hands-on med installation av säkra, professionella säkerhetssystem. Du får möjlighet att fokusera på tekniskt arbete – utan stress, onödiga omvägar eller otydliga uppdrag. I din roll ingår: Installation och driftsättning av trådbundna inbrottslarm och IP-kameror Kabelförläggning enligt branschstandard – snyggt, effektivt och rätt gjort från början Felsökning och service hos kund Kundkontakt vid installation och avslut Provision vid merförsäljning av extra utrustning eller tjänster Vad vi söker hos dig Du har erfarenhet av trådbundna larmsystem och kamerainstallationer Du är van att jobba självständigt – och gillar det Du har B-körkort för manuell bil Du kan kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt Du har grundläggande koll på nätverk (IP, portar, routerinställningar) Meriterande men inte krav Kunskap i: ATS1135, ATS Advisor Advanced, ATS1184 Axema passersystem Hikvision, Dahua eller andra IP-baserade kamerasystem Installation enligt SSF 130 El- eller svagströmsutbildning Det här får du hos oss Fast lön – konkurrenskraftig och anpassad efter erfarenhet Tjänstebil – för arbetet, direkt från hemmet Provision – när du hjälper kunden att se värdet i mer Tydlig struktur och etablerade system – så du slipper börja om från noll En stabil arbetsplats där du blir sedd och lyssnad på Placering & omfattning Heltid, med tillträde enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholm Skicka din ansökan Skicka CV och kort personligt brev till [email protected] – märk med "Larmtekniker". Beskriv gärna vilka system du jobbat med och vad du trivs med i din roll som tekniker.
Välj ett jobb för att visa detaljer