Vill du leda och utveckla omvårdnadsarbetet i en högspecialiserad och modern vårdmiljö för barn och ungdomar? Vi söker dig som vill ta ett viktigt steg i din karriär som omvårdnadschef på vår barnuppvakningsavdelning i Solna – en arbetsplats där din insats gör skillnad varje dag och där du tillsammans med kompetenta kollegor driver vården framåt med fokus på trygghet, kvalitet och utveckling. Du erbjuds Ett spännande arbete som omvårdnadschef på vår fullbemannade barnuppvakningsavdelning i Solna Möjlighet att göra skillnad varje dag Att i samarbete med specialiserade och högt motiverade sjuksköterskor och undersköterskor driva utvecklingen av våra rutiner och arbetssätt framåt Självklart får du också ta del av våra generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder dig. Om tjänsten Som omvårdnadschef på Barnuppvakningsavdelningen (BUVA) är ditt jobb att skapa förutsättningar för att tillvarata och utveckla allas kompetenser och förmågor. Ledarskapet delar du med din närmsta OVC kollega som liksom du är sjuksköterska gärna med specialisering inom barn, intensivvård eller anestesi. Du kommer även ingå i Medicinsk enhet Perioperativ medicins operativa ledningsgrupp där du arbetar nära tillsammans med chefer för våra andra enheter. På Barnuppvakningsavdelningen pågår arbetet dygnet runt och är lokaliserad i anslutning till barnoperationsavdelningen. På BUVA vårdas majoriteten av alla opererade barn och ungdomar postoperativt. Vi vårdar barn i alla åldrar, från de allra minsta till tonåringar. Alla barn och ungdomar vårdas ur ett familjecentrerat och barncentrerat omvårdnadsperspektiv på en egen övervaksplats. Medarbetargruppen på BUVA utgörs av specialistsjuksköterskor, undersköterskor och ett fåtal grundutbildade sjuksköterskor. Gruppen har ett stort engagemang för att ge våra patienter den bästa postoperativa omvårdnaden. Vi arbetar i nya lokaler med toppmodern operationsmiljö och ingår i ett högspecialiserat team med interprofessionellt kunskapsutbyte tillsammans med våra opererande specialiteter. Läs mer om hur det är att arbeta som chef på Karolinska Universitetssjukhuset här. Vi söker dig som Värdesätter och skapar förutsättningar för samarbete Har förmågan att ge våra drivna medarbetare förutsättningar att ge den bästa vården för våra patienter Är en handlingskraftig och inspirerande ledare med förmåga att se helheten Har ett stort intresse för den postoperativa omvårdnaden av barn Är lyhörd och inlyssnande med god kommunikationsförmåga Uppskattar det delade ledarskapets möjligheter där ni leder enheten och medarbetargruppen tillsammans Kvalifikationer Krav: Legitimerad specialistsjuksköterska inom intensivvård, anestesi eller barn Ledarskapserfarenhet Meriterande: Erfarenhet från postoperativ vård Erfarenhet av arbete med omvårdnad av barn Erfarenhet av chefsuppdrag Magisterexamen Om rekryteringsprocessen Ansökningstiden för denna tjänst sträcker sig över semesterperioder. Vi planerar att påbörja urvalsarbetet under vecka 31. I vår rekryteringsprocess kan vi komma att använda oss av Assessios tester MAP och Matrigma. MAP är ett personlighetstest och Matrigma är ett icke-verbalt begåvningstest och båda bygger på arbetspsykologisk forskning. Testerna används som ett komplement till dina erfarenheter och kompetenser och syftet är att göra vår urvalsprocess kvalitetssäker och transparent. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för rollen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Varmt välkommen med din ansökan - Tillsammans är vi Karolinska! Inför tillsättning av befattning som innefattar vård av barn och ungdom, kontrolleras den som erbjuds tjänsten mot misstanke- och belastningsregistret. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Som anställd på Karolinska Universitetssjukhuset kan du komma att krigsplaceras. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/var-arbetsplats/totalforsvarsplikt-allman-tjansteplikt-och-krigsplaceringar-pa-karolinska-universitetssjukhuset/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. För tillsvidaretjänster kan provanställning komma att tillämpas. Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på https://www.karolinska.se/ och följ oss på sociala medier! Funktion Barn PMI Barn-Perioperativ medicin och intensivvård bedriver sjukvård på hög internationell nivå. Vi ansvarar för transporter av svårt sjuka patienter och vård på BIVA/ECMO. https://www.karolinska.se/for-vardgivare/funktion-barn-perioperativ-medicin-intensivvard-och-transport/ Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående kock som vill köra extra. Känner sig säker på grunderna i matlagning. Trivs med att jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 170 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 12h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet )vid längre resor). Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner, kök
Tech Lead - Care Technology Vill du leda teknikutvecklingen och skapa lösningar som gör skillnad i människors vardag? Som Tech Lead på Nobina får du en nyckelroll i ett backendfokuserat team där du driver nyutveckling och förbättring av system och appar. Tillsammans med ditt team utvecklar du smarta tjänster från att säkerställa att förare får rätt information till att ge resenärer en smidig reseupplevelse. Om tjänsten I rollen kommer du att arbeta med systemutveckling i en Microsoftmiljö med .NET och Angular i frontend, samt i Azure för våra molnbaserade lösningar. Som Tech Lead får du också möjlighet att påverka arkitekturella beslut och strategier för hela Nobina IT. Du kommer att ansvara för tekniska vägval, säkerställa kodkvalitet och leda tekniska initiativ som driver våra lösningar framåt. Vi ger dig utrymme att växa som teknisk ledare och möjligheten att stärka ditt inflytande över Nobinas systemlandskap. Här kan du ta nästa steg i din karriär, ta större ansvar och bidra till att forma framtidens kollektivtrafik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva och utveckla tekniska strategier och arkitekturval inom ditt team och Nobina IT Arbeta hands-on med utveckling i .NET och Angular i en modern Microsoft- och Azure-miljö Säkerställa att utvecklingsarbetet håller hög kvalitet och följer best practices Stötta och coacha utvecklare i teamet och främja en kultur av kunskapsdelning Analysera krav, identifiera tekniska lösningar och implementera dem effektivt Samarbeta med andra team och intressenter för att driva teknisk innovation Vem är du? Vi tror att du är affärsorienterad och har en förmåga att skapa förtroende, både hos ditt team och hos intressenter. Du är kommunikativ, har en god analytisk förmåga och ett starkt intresse för att förbättra arbetssätt. Du brinner för teknik och vill driva innovation inom en samhällsnyttig verksamhet. Vi ser gärna att du har: Examen i datavetenskap eller motsvarande erfarenhet Flerårig arbetslivserfarenhet inom systemutveckling, med fokus på fullstack eller backend Erfarenhet av att arbeta i komplexa systemlandskap och molnbaserade lösningar Erfarenhet av arkitekturella beslut och strategisk systemutveckling Förmåga att kommunicera tekniska lösningar till både utvecklare och affärsstakeholders Erfarenhet av agila metoder och DevOps-principer Förmåga att coacha och stötta teammedlemmar Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Varför Nobina? På Nobina är vi engagerade i att skapa en inkluderande arbetsmiljö där varje medarbetare gör skillnad. Våra ledare tar ansvar, fattar modiga beslut och strävar alltid efter att möta våra resenärers och samhällets behov. Genom att vara affärsdrivna och fokusera på helheten strävar vi efter att utveckla vår verksamhet och skapa hållbara lösningar för idag och för framtiden. På ett coachande sätt är vi engagerande. Vår kultur bygger på respekt, vi bryr oss och tar ansvar och vi söker ständigt nya perspektiv för att driva innovation. Ansökan: Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan, urval och intervjuer sker löpande. Välkommen att bli en del av Nobina!
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i norra delar av Stockholm, exempelvis Sollentuna, Bålsta, Norrtälje, Åkersberga och Upplands Väsby Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 25h per vecka. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Telefonförsäljare Är du en social person med stark drivkraft? Motiveras du av utmaningar och är redo att ge ditt yttersta varje dag, för att sedan fira dina framgångar tillsammans med ett engagerat team? Om svaret är ja, då har du möjligheten att bli vår nästa säljare. Hos oss på Hittainfo.se värdesätter vi egenskaper som positivitet, teamwork och arbetsglädje. Vi har höga ambitioner och har redan kommit en lång bit på vägen. Företaget är nystartat men växer snabbt, med en ledning som har över 30 års erfarenhet inom B2B-försäljning. Vi är idag ett starkt och sammanhållet team på åtta personer som stöttar varandra och har roligt både på och utanför jobbet. Vårt kontor ligger i Slagsta strand i ljusa, trevliga lokaler med restauranger och butiker inom räckhåll. Om dig Du är driven och tvekar inte att lyfta luren. Du älskar försäljning och har självförtroende i din roll, men är också öppen och nyfiken på de lärdomar som väntar. Här finns stora möjligheter till utveckling både karriärmässigt och personligt. Tidigare erfarenhet inom försäljning är inget krav då vi erbjuder utbildning på plats. Vi söker dig som: - Har ett enormt driv - Bidrar till en positiv arbetsmiljö - Älskar att tjäna pengar - Strävar efter att nå mål - Har ett starkt intresse för försäljning - Talar flytande svenska - Är engagerad i personlig utveckling Arbetsuppgifter Ditt uppdrag innebär att sälja våra produkter via telefon inom B2B-segmentet. Du kommer att kontakta nya, spännande företag och arbeta med några av Sveriges mest framgångsrika entreprenörer. Vårt erbjudande Vi erbjuder en grundläggande säljutbildning och kontinuerlig coachning för att du ska kunna nå din fulla potential. Med en konkurrenskraftig provision utan tak, du kan känna dig trygg samtidigt som ditt hårda arbete belönas. Vi erbjuder även flexibilitet med möjlighet till distansarbete.
Combitech i Stockholm söker nu dig med erfarenhet av testautomatisering som vill utvecklas och göra skillnad inom spännande branscher som försvarsindustrin. Vi är ett företag som värdesätter mångfald och inkludering, och vi tror att olika perspektiv är nyckeln till innovation och framgång. På Combitech erbjuder vi: Inkluderande arbetsmiljö: Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla känner sig välkomna och värderade. Balans mellan arbete och fritid: Flexibla arbetstider och i vissa fall möjlighet till distansarbete för att hjälpa dig att balansera karriär och personligt liv. Utvecklingsmöjligheter: Vi erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar för att stötta din professionella tillväxt. Rollen I rollen kommer du att: * Utveckla och genomföra automatiserade tester för att säkerställa hög kvalitet i utveckling och leverans. * Arbeta både som konsult hos våra kunder alternativt i våra in-house team. * Bidra till kompetensdelning och vidareutveckling av testmetodik och strategi. * Evaluera och implementera nya testverktyg och tekniker. Vi söker dig med * Relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet. * Minst tre års erfarenhet av testautomatisering. * Kunskap om testramverk som Selenium och Robot Framework. * Erfarenhet av programmeringsspråk som JavaScript, Java, Python, C#, och C++. * Erfarenhet av att arbeta med molntjänster eller kundens egen infrastruktur och CI/CD-flöde. * God kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift. Observera att tjänsten omfattas av försvarssekretess och kräver att du genomgår och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Vi uppmuntrar personer från olika bakgrunder att söka. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt dynamiska team. Urval sker efter annonsens utgång och vi ser fram emot att höra från dig! Kom och gör skillnad! Vi arbetar främst med kunder inom försvarssektorn och industrin. Vi vill ständigt öka vår förmåga att möta och överträffa de krav som ställs i ett osäkert omvärldsläge. Vi är specialister på våra kunders unika behov och vi accelererar kundens utveckling genom att skapa team med rätt kompetens, tydligt driv och en passion för uppdraget. Hos oss får du vara med och utveckla ditt ledarskap för att möta kraven i framtidens samhälle. Vårt kompetensutvecklingsprogram Combitech GROW ingår som en naturlig del i din anställning. Vi ger dig möjlighet att växa i en företagskultur som uppmuntrar till såväl personlig som professionell utveckling, samtidigt som du arbetar i spännande och givande uppdrag. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor på vår webb! Kontakt/rekryterande chef: Petra Charlotte Arrenäs, [email protected] Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.
Om tjänsten Nu söker vi en service host till vår kund som är ett globalt modehus med kontor i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta flytande i tjänsten och vara ansiktet utåt för företagets externa gäster och medarbetare. Ditt uppdrag handlar om att skapa en inbjudande och varm atmosfär, där du möter varje besökare med ett genuint leende och service i världsklass. Du arbetar smidigt och flexibelt, tar egna initiativ och ser till att receptionsytan alltid är prydlig och välkomnande. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna och ta emot externa gäster och medarbetare med ett professionellt och varmt bemötande Erbjuda kaffe, vatten och annan service för att göra besöket så trevligt som möjligt Hålla receptionsområdet rent, prydligt och inbjudande Arbeta flexibelt och ta egna initiativ för att förbättra gästens upplevelse Hantera enklare administrativa uppgifter kopplade till receptionen vid behov Täcka upp i receptionen vid behov Samarbeta med övriga teamet för att skapa en sammanhållen och välkomnande atmosfär Vem är du? Vi söker dig som är genuint utåtriktad, positiv och serviceinriktad. Du trivs i mötet med människor och har en naturlig förmåga att få andra att känna sig välkomna och sedda. Du är flexibel, tar egna initiativ och är noggrann i ditt arbete för att skapa en trivsam och professionell miljö. Du har en god kommunikativ förmåga och arbetar enkelt och smidigt i en dynamisk miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt. Samarbete och en hjälpsam inställning kommer naturligt för dig, samtidigt som du tar ansvar för att receptionen alltid är i toppskick. Som person är du trygg, positiv och sprider energi – någon som får gäster och kollegor att känna sig välkomna och uppskattade från första stund. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställningen Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: Deltid, 50% Start: Augusti 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 07:30-11:30 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Taxi Chaufför Taxi legitimation Uber och Bolt Ring tel. 0704-266425 .................................................................................................................................................. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Internationella Engelska Skolan i Kista söker just nu en engagerad och kunnig fritidspedagog som, tillsammans med andra pedagoger, kommer att ansvara för den pedagogiska planeringen och genomförandet av fritidsaktiviteter. Du blir en del av ett team av lärare och personal med en multikulturell bakgrund, där arbetsspråket är engelska. Vår personal har ett stort ansvar för våra elevers utveckling, både akademiskt och socialt. Därför söker vi en professionell, uthållig och kreativ person. Vi värdesätter också tidigare erfarenhet av arbete inom fritidsverksamhet. Vidare söker vi en kvalificerad, flexibel och samarbetsvillig lagspelare. Du måste kunna kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt, samt förstå engelska. Vi anställer nu för en heltidstjänst inom fritidsverksamheten, tillfälligt fram till jul 2025. Startdatumet blir den 7 augusti. Rekrytering pågår löpande, så skicka in din ansökan (CV och personligt brev) via vår karriärsida så snart som möjligt. _____________________________________________________ Internationella Engelska Skolan in Kista is currently looking for an engaged and knowledgeable leisure educator who, together with other educators, will be responsible for the pedagogical planning and implementation of after-school activities. You will become part of a team of teachers and staff with a multicultural background, where the working language is English. Our teachers and fritids staff have a shared responsibility for our students' development, both academically and socially. Therefore, we are looking for a professional, resilient, and creative individual. We also highly value previous experience working in after-school care. Furthermore, we seek a qualified, flexible, and cooperative team player. You must be able to communicate in Swedish, both verbally and in writing, and understand English. We are now hiring for a full-time position in after-school care, temporary until Christmas 2025. The start date will be 7th August. Recruitment is ongoing, so please submit your application (CV and cover letter) via our careers website as soon as possible.
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Stockholm Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 25h per vecka. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Välj ett jobb för att visa detaljer