Driven och ansvarsfull Verkmästare till Thermo King i Stockholm
Svensk Autorekrytering AB
Övriga förmedlare

Arbetsbeskrivning I den här rollen får du möjlighet att arbeta i en stabil och välfungerande verksamhet där du ansvarar för att leda det dagliga arbetet i verkstaden. Med ett nära samarbete med både tekniker och kunder är du en viktig del av att säkerställa hög kvalitet, god service och ett effektivt arbetsflöde. Rollen passar dig som trivs med att ta ansvar, fatta beslut och vara en naturlig kontaktpunkt i verkstadsdriften. Som Verkmästare ska du även ta emot och planera bokningar av verkstadsjobb, fördela arbetet till teknikerna samt säkerställa att rätt uppdrag ges till rätt person vid rätt tidpunkt. Du hanterar arbetsordrar och fakturering samt ser till att allt dokumenteras korrekt i systemet. Du kommer även att hantera och beställa reservdelar samt säkerställa att allt material finns tillgängligt i god tid. Du har en nära dialog med kunder och fungerar som kontaktperson under hela processen I rollen rapporterar du till lokal servicechef/verkstadschef i Stockholm och du samarbetar tätt med övriga delar av organisationen för att verkstaden ska fungera så effektivt och kvalitativt som möjligt. Anläggningen är idag belägen i Årsta, men kommer under tredje kvartalet 2026 att flyttas till nordvästra Stockholm. Din Profil Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning eller liknande roller inom fordonsbranschen, alternativt en stark teknisk bakgrund och en vilja att ta större ansvar. Vi ser gärna att du har erfarenhet från fordonsbranschen, gärna från den tunga sidan, men erfarenhet från den lätta sidan fungerar också. För att lyckas i rollen ser vi att du är en strukturerad, tekniskt kunnig och lösningsorienterad person som trivs med att leda andra. Som person är du trygg i dig själv, har en god kommunikativ förmåga och trivs med att skapa struktur och ta ansvar. Du har lätt för att skapa goda relationer med både medarbetare och kunder och har en naturlig förmåga att driva arbetet framåt. God datorvana och kännedom om affärs- och verkstadssystem behövs. B-körkort är ett krav, har du C-körkort är det meriterande. Om företaget Thermo King har sedan länge insett sitt ansvar som branschledande inom transportkyla med att ställa mycket höga miljökrav. Vår ambition berör allt vi gör. Först på marknaden med låg GWP köldmedia R-452A, extremt låg-ljuds alternativ, exceptionellt låga avgasutsläpp och state-of-the-art tillverkningsanläggningar, bara några av milstolparna. Våra kunder behöver veta att de arbetar med den grönaste utrustning på marknaden och inget kommer stoppa oss att förverkliga detta. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Teo Sandahl, [email protected]. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Konsultchef med inriktning på socionombemanning
Ideal BM AB
Personal- och HR-specialister

🔷 Om Ideal Bemanning Ideal Bemanning är ett specialiserat bemanningsföretag som hyr ut kvalificerade socionomer och sjuksköterskor till kommuner, regioner och andra offentliga verksamheter i hela Sverige. Vårt mål är att erbjuda en personlig, tillförlitlig och långsiktig bemanningslösning för våra uppdragsgivare, samtidigt som vi skapar attraktiva och meningsfulla uppdrag för våra konsulter. Vi är inne i en tillväxtfas och söker nu en engagerad och affärsdriven konsultchef med fokus på socionomer, som vill vara en nyckelperson i vår fortsatta utveckling. 🔷 Om tjänsten Som konsultchef hos Ideal Bemanning ansvarar du för hela processen inom socionombemanning – från rekrytering av konsulter till matchning och uthyrning till våra kunder. Rollen innebär nära dialog med både socionomer och uppdragsgivare samt stort fokus på relationsbyggande och affärsmässighet. Du kommer att arbeta självständigt med stöd av ledningen och ha stor frihet att påverka din egen arbetsdag, resultat och inkomst. 🔷 Arbetsuppgifter Rekrytering och urval av socionomer för bemanningsuppdrag Kontinuerlig dialog med befintliga och potentiella kunder Matchning och bokning av konsulter till aktuella uppdrag Uppföljning av pågående bemanning och konsultrelationer Administration kopplad till rekrytering och uppdrag Affärsutveckling inom ditt ansvarsområde 🔷 Kvalifikationer Vi söker dig som har: Erfarenhet av bemanning, rekrytering eller liknande säljroller God kommunikativ förmåga och ett professionellt bemötande Hög arbetskapacitet och förmåga att driva egna processer Intresse för offentlig sektor och förståelse för socionomyrket En strukturerad och lösningsorienterad arbetsstil Starkt resultatfokus och trivs med provisionsbaserad lönemodell 🔷 Vi erbjuder En nyckelroll i ett växande företag med stor påverkan Möjlighet till arbete på distans eller från kontor Fast lön kombinerat med provisionsmodell Ett entreprenöriellt och utvecklingsinriktat företag Möjligheter till karriärutveckling inom bolaget 🔷 Ansökan Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected]

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Automationsingenjör
Elektroautomatik i Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vi söker en driven automationsingenjör till Elektroautomatik Consultant i Södertälje Vill du vara med från start och forma något nytt? Vi på Elektroautomatik söker nu drivna och engagerade automationsingenjörer till vår nyetablerade konsultavdelning i Södertälje. Vi har redan starka team i Göteborg och Skövde – nu är det dags att växa vidare! Din arbetsrollSom automationsingenjör hos oss arbetar du med att utveckla och förbättra våra kunders automationslösningar. Uppdragen är varierade och kan innefatta allt från programmering av PLC-system, integrering av robotsystem och styrsystem, till optimering av befintlig automation och deltagande i digitaliseringsprojekt. Du kommer att arbeta nära våra kunders produktion, teknik- och underhållsavdelningar inom tillverknings-, fordon-, läkemedels- och processindustrin. Eftersom vi bygger upp något nytt i Södertälje har du möjlighet att påverka arbetssätt, kultur och inriktning – och om du vill ta en ledande roll i detta arbete, så finns goda möjligheter. I din roll ingår det att: Arbeta med utveckling och optimering av automatiserade produktionslösningar Programmera och konfigurera PLC-, HMI- och SCADA-system. Integrera och felsöka robotsystem. Genomföra tekniska analyser, tester och driftsättningar. Delta i eller driva inhouse-projekt – från förstudie till implementering. Ha nära kontakt med kunder och agera teknisk expert i lösningsförslag och förbättringsarbeten. Säkerställa hög kundnöjdhet med ett professionellt och engagerat bemötande Eventuellt hålla kurser inom ditt specialistområde. Utvecklas i en flexibel och stödjande arbetsmiljö med stort tekniskt kunnande. Vem är du? Vi söker dig som är nyfiken, självgående och har ett stort teknikintresse. Du har en god förståelse för industriell automation och trivs i en miljö där du får använda din kompetens för att lösa tekniska utmaningar. Du är också kommunikativ, gillar att samarbeta och motiveras av att utvecklas tillsammans med andra. Du har: B-körkort Teknisk utbildning inom automation, mekatronik, el eller motsvarande Några års arbetslivserfarenhet inom industrin eller liknande teknikområden En stark vilja att fortsätta utvecklas inom automationsområdet Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team Meriterande är om du har erfarenhet av: PLC-programmering (t.ex. Siemens TIA Portal, Mitsubishi, ABB)  Robotsystem (ABB, FANUC, KUKA)  SCADA/HMI-system  Felsökning och driftsättning av automationssystem  Industriella nätverk, säkerhetssystem och fältbussar  Projektledning  Branscher som livsmedel, medtech, tillverkning eller automotive  Vision- och kamerasystem (t.ex. Cognex) Detta är Elektroautomatik Ansökan Vi arbetar med urval och intervjuer löpande vilket innebära att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi erbjuder Hos Elektroautomatik är din passion för automation nyckeln till en värld av utmanande uppdrag och spännande utvecklingsmöjligheter. Vi sätter medarbetaren först, värderar hälsa och friskvård högt och tror på styrkan i god gemenskap. Med våra ledord om ansvar, engagemang, affärsmannaskap och samarbete bygger vi ett trivsamt och sunt arbetsklimat för dig att växa i. Vi erbjuder våra anställda bland annat: Ett prestigelöst och sammansvetsat team med en god gemenskap Flextid och möjlighet till distansarbete Kollektivavtal, avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation Om Elektroautomatik Elektroautomatik är Sveriges största automationsintegratör och en helhetsleverantör inom automation. Vi erbjuder kundanpassade automationslösningar, AGV:er, högkvalitativa maskiner, utbildning och service som effektiviserar och kvalitetssäkrar våra kunders produktion och logistik. Med expertis från idé till färdig produktion och ett brett kompetensområde är vi en komplett partner för hållbara och innovativa lösningar. All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.

4 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Assistant Customer Relationship Manager
Bank of China (Europe) S.A. Stockholm Filial
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Bank of China Limited is one of the biggest and most internationalized banks in China. Bank of China (Europe) S.A. Stockholm Branch was established in Sweden on July 2nd 2012. It is the first Chinese funded Bank officially registered in Sweden and doing business in the Nordic area. We now plan to recruit Assistant Customer Relationship Manager in Business Development Department in the Stockholm Branch. Job description - Assist to update marketing progress, and provide the financial products and services of the bank for financing projects; - Maintain relationship with existing customers, and explores additional business opportunity with existing customers; - Provide loan and trade finance services towards corporate customers; - Carry out daily transactions and completes the tasks and goals set by the team leader; - Assist with credit analysis, annual review, risk classification, credit rating, and internal reports; - Post loan management of existing customers, archive and document management; - Understand, comply with and monitor the activities, if necessary, of all applicable laws and regulations regarding Anti-Money Laundering, Compliance and Bank Secrecy Act etc.; - Conducts AML, CDD, ODD and KYC work following the business regulation; - Report suspicious activities to deputy head/head, and/or Branch Compliance Officer when necessary. Basic Requirements - University Bachelor or Master Degree in Finance, Accounting, Economic, or relevant subjects - Knowledge of customer relationship management practices - Fluent in spoken and written English and Chinese, speaking in Swedish is a plus To be successful at this position it is important that you possess a good team work spirit, as well as excellent communication skills. Furthermore, you have a positive and problem-solving attitude, customer-oriented mindset, and are able to work under pressure. Since the selection and interviewing is ongoing; please submit your Cover letter and CV in English as soon as possible to e-mail: [email protected]. All applications will be kept confidential. If you have questions about the position please contact Shelly Zhu via e-mail: [email protected]. We look forward to your application!

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig assistent Sigtuna
ELFA Assistans i Sverige AB
Personliga assistenter

ELFA Assistans i Sverige AB söker nu engagerade och ansvarsfulla personliga assistenter till en av våra kunder i Sigtuna. Här får du chansen att bli en del av ett team som tillsammans skapar en meningsfull, trygg och aktiv vardag för vår kund. Vi söker nu en kvinnlig assistent i åldern 25–50 år (på kundens önskemål) till en ung tjej som är i behov av stöd och hjälp dygnet runt. Arbetstiderna är huvudsakligen förlagda till dag- och kvällspass både vardagar och helger, men flexibilitet är viktigt – särskilt vid sjukdom eller under semestertider. Om tjänsten Som assistent är din främsta uppgift att bidra till en meningsfull, trygg och utvecklande vardag för kunden, med fokus på hennes individuella behov och förutsättningar. Arbetet innebär stöd med bland annat personlig hygien, träning, sondmatning samt på- och avklädning. Du fungerar som ett stabilt stöd i vardagen och bör vara i god fysisk form. Arbetstiderna är förlagda mellan kl 08-21 och vi söker just nu personal för att tillsätta tre tjänster med följande tjänstgöringsgrader: 63,75% 75% 80% Vi är även intresserade av dig som vill arbeta som timanställd vid behov, exempelvis vid sjukfrånvaro eller under semestertider. Kvalifikationer och önskemål Erfarenhet från arbete inom vård och omsorg är ett stort plus Du är ansvarsfull, lyhörd och har ett genuint engagemang för att hjälpa andra Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och god samarbetsförmåga Referenser kommer att efterfrågas Du ska kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan anställning Tillträde: 25/6 Anställningsform: Tjänsterna omfattas av kollektivavtal

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Product Manager – Post Purchase team
Resurs Bank AB
Systemförvaltare m.fl.

Get an idea of the role We’re looking for a Product Manager to join our team in Stockholm! In this role, you’ll work closely with a cross-functional development team to solve real customer and business challenges. Your main responsibility is to ensure that the solutions we build are valuable to customers, viable within our business constraints, and feasible for our engineers to implement. You’ll evaluate opportunities, decide what gets built, and take full ownership of the product backlog. Additionally, you’ll drive product launches and ensure continuous improvements across the product lifecycle. To succeed in this role, you’ll need to be comfortable working independently, making strategic decisions, and collaborating closely with engineers, designers, and business leaders. You have a strong product mindset, a good understanding of modern product discovery and delivery methods, and the ability to communicate complex ideas in a clear and structured way. About the team The Post-Purchase flow is one of our most visited and important parts of the customer journey. It simply has to work - reliably, clearly, and in a way that feels easy for the user. It’s more than just a payment screen; it’s a key part of the experience that shapes how people see our brand every day. You’ll take ownership of this core part of our digital platform and lead the ongoing work to make it better – removing friction, making things easier, and creating a smoother journey that helps build long-term loyalty. This is product management at its core – where a sharp eye for detail and a strong focus on the customer really makes a difference. Who we’re looking for: 3+ years of experience as a Product Manager, Product Owner, or similar. The ability to work independently and drive initiatives forward. Strong communication skills, with the ability to explain complex topics to both technical and non-technical stakeholders. A collaborative mindset, working effectively with engineers, designers, and business teams. Experience or interest in banking or fintech is a plus, but not required. Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and more than 800 colleagues, we are committed to creating long-term value for individuals, businesses, and society. Recognized as a career company for the past six years, we put strong emphasis on both personal and professional growth. We want to make a difference by striving to be our best, acting with kindness, and building trust through clarity and collaboration. Our heart beats strong and it shows in everything we do. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from different countries. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process. #LI-LN1

4 juli 2025
Sista ansökan:
21 december 2025
Senior forskare/projektledare inom fogning
SWERIM AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Vi vill bli fler! Metallforskningsinstitutet Swerim bedriver industrinära forskning och utveckling kring metaller och deras väg från råmaterial till färdig produkt. Vi är 200 medarbetare på två orter i Sverige - Luleå och Stockholm. Vår vision är en fossilfri och cirkulär industri. . Vill du arbeta i norra Europas största resurs för fogningsteknisk forskning? På Swerims Centre for Joining & Structures får du arbeta med alla fogningstekniker samt vara med och utveckla framtidens hållbara, resilienta och cirkulära lösningar - tillsammans med industrin.   Om tjänsten Vi bedriver tillämpad forskning i nära samverkan med svensk och internationell industri inom bl.a. infrastruktur, fordonsindustri och materialteknik. Som projektledare hos oss leder du allt från kortare uppdrag till större forskningsprojekt - alltid med fokus på industrinytta. Du får arbeta i en modern labbmiljö tillsammans med engagerade kollegor och ha tillgång till expertstöd inom materialkaraktärisering, korrosion och mekanisk provning.   Vem söker vi? Vi söker dig som har: * Flerårig erfarenhet av projektledning inom fogning eller svetsning * Civilingenjörsexamen eller doktorsexamen (PhD) inom relevant område * God kommunikativ förmåga på både svenska och engelska * Erfarenhet av ansökningsarbete för offentlig finansiering (meriterande) * Pedagogisk erfarenhet, exempelvis som utbildare eller handledare (meriterande) Du är nyfiken, engagerad och har ett eget driv. Du är van vid samarbete, trivs med att arbeta både operativt och strategiskt - och delar gärna med dig av din kunskap till kollegor.   Vad erbjuder vi? * En stimulerande forskningsmiljö med tillgång till modern teknik * Möjlighet att påverka utvecklingen inom ett av Sveriges viktigaste framtidsområden * Starka nätverk och samarbeten inom akademi och industri * Kompetenta kollegor och en inkluderande kultur Ansökan Tycker du att det låter intressant och vill veta mer? Hör gärna av dig genom att fylla i formuläret nedan senast den 26 augusti 2025. Du får en bekräftelse på att Swerim har mottagit din ansökan. Vi ser fram emot att få höra mer om dig och vad du vill bidra med hos oss.   Vill du veta mer? Besök gärna vår webbplats eller vårt Linkedin-konto för att läsa mer om våra satsningar inom fogning och andra teknikområden.   Kontaktpersoner Alexander Lundstjälk, gruppchef, [email protected] or LinkedIn. Anna Söderbäck, HR, [email protected] Adam Ståhlkrantz, Sveriges Ingenjörer, [email protected]

4 juli 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Projektledare inom inredning
LSI Projects AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Projektledare till LSI Projects – unika miljöer, service & ansvar Vi söker dig som älskar att få saker att hända – och som trivs i rollen som navet i ett projekt. Som projektledare hos oss ser du till att visioner från arkitekter och kunder blir verklighet, från första möte till färdig inredning på plats. LSI Projects är ett specialsnickeri med verkstad i Lund och kontor i Stockholm. Vi tillverkar inredningar till några av Sveriges främsta aktörer inom restaurang, hotell, retail och kontor och har de senaste åren levererat några av de mest omtalande projekten i landet. Vi förverkligar kundunika inredningskoncept, alltid i nära dialog med arkitekter, konceptutvecklare och beställare. Vårt mål är enkelt: Att med kvalité i alla led skapa unika miljöer som håller över tid, och ha kul på vägen. Utöver vår egen produktion har vi ett stort nätverk av leverantörer och vänner – i Sverige och utomlands – som är experter på allt från metall och sten till textil, glas och stoppmöbler. Dessa kombinerar vi friskt för att skapa bästa möjliga lösning för varje unikt projekt. Vårt Stockholmskontor ligger i en kreativ coworking-miljö på A House på Östermalm. Här får du tre fantastiska kollegor och ett nätverk av andra yrkesverksamma i en miljö som andas idéer, energi och framåtanda! Vad du kommer göra Som projektledare hos LSI ansvarar du för hela resan – från ritning till verklighet. Det betyder inte att du skapar designen – det gör kundens arkitekt eller konceptutvecklare. Din roll är att ta deras ritningar och idéer, förstå dem på djupet, och se till att de blir till fungerande, verkliga miljöer. Du kommer att: - driva inredningsprojekt från offert och kalkyl till färdigställt montage - vara länken mellan kund, arkitekt, underleverantörer och vår egen produktion - leda dialoger om material, konstruktion, lösningar och budget - lösa utmaningar tillsammans med ett erfaret team och i samspel med våra snickare och leverantörer - självständigt planera och strukturera ditt arbete för att hålla ihop flera parallella projekt - följa upp ekonomi, tidsplan och kvalitet genom hela processen Vad vi tror att du behöver för att lyckas hos oss Under dina första 6–12 månader kommer du att arbeta parallellt med en av våra erfarna projektledare. Syftet är att du stegvis ska lära dig vårt arbetssätt, våra rutiner och hur vi bäst navigerar genom komplexa projekt tillsammans med kund, arkitekt och produktion. Det viktigaste är att du är rätt person – vi värdesätter din personlighet och ditt driv högre än en perfekt CV-rad. Därför kommer du under din första tid hos oss att jobba tätt tillsammans med en av våra erfarna projektledare, som introducerar dig till våra arbetssätt, processer och rutiner. Vi tror ändå att du: - har viss erfarenhet av att arbeta med inrednings- eller byggprojekt - är bra på att kommunicera med både kunder, arkitekter och leverantörer - har grundläggande förståelse för material och konstruktion - kan läsa ritningar, hantera en tumstock och har gärna viss vana av CAD. - är strukturerad, trygg i samarbeten och får saker gjorda utan prestige Vad du får hos oss - En självständig roll med stort ansvar – men med stöd när du behöver det - En inspirerande arbetsmiljö mitt i Stockholm - Några av Sveriges främsta inredningsprojekt och framstående kunder - En roll där du får påverka, ta egna initiativ och se resultat av ditt arbete - Korta beslutsvägar och härliga kollegor - Kollektivavtal och schyssta villkor Övrig information Plats: Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Kollektivavtal: Finns Skicka din ansökan till [email protected] och märk med “Projektledare – Stockholm”. Vi intervjuar löpande – så vänta inte för länge. Har du frågor? Hör av dig till Tim Hartler på 0708-214 441

4 juli 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Senior Mobile Engineer
AB Electrolux
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Create moments that matter. Decode the future. At the Electrolux Group, a leading global appliance company, we strive every day to shape living for the better for our consumers, our people, and our planet. We share ideas and collaborate so that together, we can develop solutions that deliver enjoyable and sustainable living. Come join us as you are. We believe diverse perspectives make us stronger and more innovative. In our global community of people from 100+ countries, we listen to each other, actively contribute, and grow together. Join us in our exciting quest to build the future home! All about the role: As software is playing an increasingly significant role in enabling digital consumer experiences, we are gearing up to become more agile, faster in responding to market demands, and quicker in identifying new market opportunities. This involves elevating our appliances to digital, software-defined products in a seamless integration of modular electronics, software, and a connectivity platform. What will you do: Develop and maintain mobile applications across iOS and Android platforms using Kotlin Multiplatform Mobile (KMM/KMP) to maximize shared logic and code reuse. Collaborate closely with firmware, cloud, and backend teams to enable seamless IoT integrations. Design intuitive mobile interfaces to interact with connected devices, ensuring smooth interaction and reliability. Implement and optimize communication over IoT protocols. (e.g. MQTT, BLE, WebSockets, HTTP/REST) Define and drive mobile architectural patterns that scale across platforms and devices. Participate in the full development lifecycle: technical design, development, testing, deployment, and performance monitoring. Influence app release strategies, A/B testing, and telemetry collection to guide user-centered improvements. You demonstrate: Collaboration: contributes to a highly collaborative environment where hardware, firmware, and software merge. Communication: effectively exchanges information and ideas with confidence and respect, able to demonstrate progress, raise issues and articulate changes on a frequent basis. Technical knowledge: blend deep technical knowledge with creativity and user-first thinking. Love working with real-world, tangible devices debugging from the app to the edge. Problem-Solving: able to connect the dots between insights, strategy, and conceptual direction. Adaptability & Resilience: can effectively navigate change, challenges, and setbacks while maintaining a positive and flexible approach. Proactivity: eager to learn and grow, sees challenges as opportunities, enjoy code quality just as much as features. Responsibility: accountable, reliable, and proactive in building systems and handling dependencies, contributing to a trustworthy and effective team dynamic. Requirements: 4+ years of mobile development experience in Swift (iOS) and Kotlin/Java (Android) Kotlin Multiplatform (KMP): Proficiency in building shared logic and understanding cross-platform trade-offs IoT experience: Hands-on with connected devices, edge communication, and real-time sync Familiarity with Bluetooth (BLE), MQTT, and cloud messaging architectures Strong understanding of mobile CI/CD pipelines, OTA updates, and mobile release automation Git, GitHub workflows, Agile development practices As part of Electrolux, we will continuously invest in you and your development. There are no barriers to where your career could take you.

4 juli 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Senior Program Manager, Revenue Development & Expansion
Neo4j Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

We are seeking a Senior Program Manager to lead revenue development and expansion initiatives across our customer lifecycle. This role sits at the intersection of sales operations, customer success, and revenue optimization, requiring a strategic leader who can drive cross-functional programs while managing complex technical integrations and process optimization. The Senior Program Manager will work closely with the Vice President, Revenue Development & Expansion, to support the Sales Development, Customer Success, and Renewals teams.  Key Responsibilities Revenue Operations & Lead Management: Manage LeanData and routing systems for Sales Development Representatives (SDRs), troubleshooting routing issues and continuously optimizing for maximum efficiency and conversion rates.  Analyze conversion metrics across the sales pipeline and identify opportunities for further process improvements. Partner with Sales Development leadership to design and implement outreach strategies, such as new workflows based on potential customer personas. Customer Success Operations & Platform Management: Act as primary administrator for ChurnZero, troubleshooting integration issues and serving as the product owner liaison with ChurnZero’s internal teams.  Serve as subject matter expert (SME) for ChurnZero and Salesforce, providing guidance and training to cross-functional teams.  Design and implement automated workflows and playbooks to scale customer success initiatives. Develop and maintain customer health scoring models and early warning systems for at-risk accounts.  Process Development & Risk Management:  Develop comprehensive processes for customer success teams, with particular focus on risk tracking and management to improve renewal forecasting accuracy and reduce churn rates.  Establish standardized methodologies and success metrics for different customer segments and use cases.  Customer Segmentation & Strategy:  Report on performance metrics for each customer segment and design differentiated processes tailored to varying customer needs and business models.  Develop segment-specific success criteria, engagement strategies, and expansion playbooks.  Conduct regular business reviews with key stakeholders to assess segment performance and strategic opportunities.  Create customer journey mapping and optimize touchpoints across the entire lifecycle.  Cross-Functional Collaboration & Communication: Act as the primary bridge between Revenue Development & Expansion (RDX) and the broader operations organization, ensuring alignment with evolving systems and configurations. Coordinate with product, engineering, and data teams to ensure seamless integration of new tools and processes. Develop and maintain stakeholder reporting dashboards and executive briefings. Team Development:  Plan and execute international team summits, managing logistics, agenda development, and cross-regional coordination. Foster a culture of continuous improvement and knowledge sharing across global teams. Customer Engagement & Communication: Manage comprehensive client outreach programs for existing customers, including Net Promoter Score (NPS) surveys, Customer Success newsletters, and Customer Success Associate (CSA) office hour campaigns. Create feedback loops between customers and product teams to inform roadmap decisions. Design and execute customer retention and win-back campaigns. Documentation & Knowledge Management:  Create and maintain comprehensive system documentation, process guides, and standard operating procedures. Establish documentation standards and governance.  Build knowledge management systems and training materials for new team member onboarding. Conduct regular audits of existing documentation to ensure accuracy and relevance. Required Qualifications Bachelor's degree in Business, Operations, or related field. 3+ years of experience in program management, revenue operations, or customer success roles.  Proven expertise with Salesforce, ChurnZero, and data management tools.  Strong analytical skills with experience in data analysis, reporting, and process optimization.  Demonstrated success managing cross-functional programs and international teams. Excellent project management skills with ability to handle multiple complex initiatives simultaneously. Experience with SaaS business models and recurring revenue metrics. Preferred Qualifications Keen understanding of graph database technology and how it fits within the enterprise technology landscape. Experience with international business operations and remote team management. Familiarity with modern data stack tools and customer data platforms. Experience with change management and organizational transformation initiatives.

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025