Logistikkoordinator på heltid
Academic Work Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vi söker dig som vill bli spindeln i nätet på Henriksdals reningsverk – ett av Sveriges största renoveringsprojekt! En 100 % fältbaserad roll där du växer med ansvar och driver materialflödet i ett meningsfullt och långsiktigt projekt. Läs mer nedan! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för vår kunds räkning en Logistikkoordinator. Uppdraget är på heltid med start i augusti och sträcker sig långsiktigt såvida alla parter är nöjda. Du erbjuds - En långsiktig roll i ett samhällsviktigt projekt - Möjlighet att bli en central person i ett sammansvetsat team - En chans att bygga bred erfarenhet inom logistik, infrastruktur och projektledning ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Det är en fysisk tjänst där du vistas ute på området hela dagarna, samtidigt som du blir en del av projektets tjänstemannastab. Du får inblick i hur projektet växer fram – både ovan och under jord – och blir en viktig länk mellan teknik, människor och framdrift. Du kommer att bland annat: * Hantera och leverera material ute på området med tillgång egen golfbil * Ta emot och registrera gods i vårt logistiksystem * Boka och följa upp leveranser, och se till att rätt material finns på rätt plats vid rätt tid * Ha daglig kontakt med montörer och arbetsledare * Assistera projektledare och successivt ta ett större ansvar inom administration och logistikplanering VI SÖKER DIG SOM - Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet - Har avslutad gymnasieexamen med fördel inom praktiskt program så som teknik, logistik eller annat vi bedömer likvärdigt - Har intresse för arbete både ute på fält och administrativt - Har B-körkort Vi söker dig som är nyfiken och har en genuin vilja att växa in i din roll över tid. Du tycker om att vara där det händer och trivs i ett sammanhang där du får kombinera praktiskt arbete med smart planering. Du är engagerad, visar intresse för både projektet och företaget, och bidrar med en positiv inställning i det dagliga arbetet. Som person har du lätt för att kommunicera med olika yrkesgrupper, tar till dig instruktioner på ett lyhört sätt och är inte rädd för att ta egna initiativ när det behövs. Du har ett kreativt tankesätt och trivs med att kombinera praktiska uppgifter ute i fält med strukturerat administrativt arbete. Med huvudet på skaft, en stark vilja att lära dig nytt och en förmåga att se helheten, är du redo att axla en viktig roll i ett långsiktigt och samhällsviktigt projekt. Övrig information - Start: Augusti - Omfattning: Heltid, 40 h/v med arbetstider 07:00-16:00, måndag - fredag - Uppdrag: Initialt sex månader med chans till förlängning såvida alla parter är nöjda då ambitionen är långsiktigt - Placering: Henriksdal, Stockholm Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Electronics Design Engineer – focus on Product Lifecycle Management
Academic Work Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Join a PerkinElmer company – Perten, a trusted leader in scientific solutions – and contribute to our mission of innovating for a healthier world. Be part of a dedicated team that values collaboration and delivers solutions to meet critical customer needs. OM TJÄNSTEN As an Electronics Design Engineer, you will play a key role in both sustaining and modernizing our existing portfolio of analytical instruments used in the food and grain industries. This senior-level role involves working across the entire product lifecycle – from R&D and development to implementation in production and long-term sustaining. You will be responsible for implementing technical improvements, managing component end-of-life (EOL), and ensuring regulatory compliance. The products are technically complex, requiring a solid foundation in electronics and a strong understanding of how hardware and software interact. This is a hands-on role where you will work directly with instruments and circuit boards in a lab environment, collaborating closely with colleagues in software, mechanics, and product management. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Drive modernization and technical upgrades of existing products. * Manage the full product lifecycle, including sustaining, EOL handling, and production support. * Develop and update electronic circuit boards with digital and analog components (e.g., carrier boards, DC-DC converters, motor drivers, AD converters, LED drivers). * Ensure compliance with applicable regulatory standards. * Perform debugging and repairs at the PCBA level using oscilloscopes, signal generators, and other lab tools. * Participate in verification and documentation for production. * Collaborate with cross-functional teams including software, applications, and product management. * Contribute to basic firmware development, with or without RTOS. VI SÖKER DIG SOM - Post-secondary education in Electrical Engineering or equivalent. - Proven experience in PCBA design from concept to volume production. - Proficiency in Altium Designer or similar eCAD tools. - Strong hardware debugging skills. - Ability to produce test and verification documentation for production. - Experience with communication protocols: SPI, I2C, USB, UART, DisplayPort, HDMI, Ethernet, SATA, MODBUS. - Solid understanding of EMC, ESD, and electrical safety standards. - Fluent in English, both written and spoken. Meriting qualifications: - Experience with opto-electronics, microcontrollers, digital signal processing, and embedded systems. - Experience with FPGA. - Experience in cable and connector selection. - Ability to lead smaller projects. - Background in larger organizations or manufacturing industries. - Swedish language skills. Personal qualities To thrive in this role, you are a structured and responsible individual who enjoys working independently while also being a strong team player. You have a keen eye for detail and the ability to see the bigger picture – from technical solutions to their impact on the product lifecycle. You are curious, solution-oriented, and motivated by continuous improvement. Your flexibility and willingness to take on a variety of tasks are essential in our small but efficient team. Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process. INFORMATION OM FÖRETAGET Perten Instruments specializes in designing, developing, and manufacturing analytical instruments for the food and agricultural industries. Our instruments are known for their precision and reliability.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
CRO Analyst & UX Designer to a Leading Technology Company
Academic Work Sweden AB
Designer inom spel och digitala medier

This role is perfect for you who loves getting into the details, testing new ideas, and collaborating with a team to drive data-backed improvements. If you’re analytical, creative, and eager to make an impact, we would love to hear from you! OM TJÄNSTEN We are looking for a CRO Analyst & UX Designer to join our client’s team. In this role, you will design and optimize user experiences and interfaces for e-commerce platforms, focusing on high conversion and usability. You will analyze data from heatmaps, session recordings, and user flows to identify friction points and improve usability. You’ll develop and test optimized landing pages, CTAs, and forms to boost engagement and conversions, ensuring visual hierarchy, accessibility, and responsiveness across devices. The role involves close collaboration with site owners, analysts, developers, and marketing to implement data-driven UX improvements, continuously refining designs based on real-time data and user feedback. In this role, you will be traveling 10 days a year to Polen. You are offered - Opportunity to create and enhance user experiences on e-commerce platforms with a strong emphasis on improving conversion rates and usability. - Work closely with cross-functional teams to implement UX improvements based on data insights, continuously refining designs through ongoing analysis and user feedback. - A dedicated consultant manager from Academic Work who will support and coach you. This is a long-term assignment at our client, with your employment through Academic Work. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Conduct usability audits, analyze heatmaps and user flows, and propose layout improvements. * Design alternative UI elements, navigation structures, and CTA placements for A/B testing. * Ensure mobile-first and responsive design to create seamless, mobile-optimized experiences that improve conversion rates. * Collaborate with developers to support and ensure proper implementation of CRO and UX changes. * Report UX findings and conversion insights to stakeholders, providing recommendations for ongoing improvements. VI SÖKER DIG SOM - You who have a degree in UX/UI Design, Business, Data Analytics, or a related field. - Experience in e-commerce, CRO, A/B testing, and UX optimization. - Familiarity with customer journey mapping and conversion funnel analysis. - You who have a strong understanding of user behavior, site navigation, checkout flows, and purchase patterns. - Hands-on experience with A/B testing, heatmap analysis, and usability testing tools. - Experience working with Jira, Adobe Target, Adobe Analytics, Content Square, Figma. - Experience with content management systems and front-end UX implementation. - Ability to interpret data insights into actionable design improvements. - You who are fluent in English and Swedish To succeed in the role, your personal skills are: - Optimistic - Social - Responsible We are looking for someone with strong analytical skills, who quickly picks up new technologies and communicates clearly in writing. You work in a structured way, focus on customer satisfaction, and collaborate well with others with respect and dedication. This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Fullstackutvecklare till Emvico
Academic Work Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Har du en passion för kodning och är nu redo att ta nästa steg i din karriär som utvecklare? Vill du även vara en del av en dynamisk och innovativ arbetsmiljö där ditt tekniska kunnande kan blomstra? I rollen som Fullstackutvecklare till Emvico kommer du att få möjlighet att arbeta med ett ledningsteam som har gedigen teknisk erfarenhet från toppositioner inom stora techbolag. Välkommen med din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval. OM TJÄNSTEN Emvico är ett bolag om 30 personer som grundades år 2014 och har en ledning som består av personer med lång teknisk erfarenhet från ledande befattningar i stora techbolag. Emvico erbjuder IT-konsulttjänster av skräddarsydda lösningar och leveranser inom utveckling, arkitektur och ledning. De består i dagsläget av ett mindre team med åtta anställda och 15 near-shore-utvecklare på heltid. På Emvico arbetar de inte primärt med resurskonsulting, d.v.s. att deras anställda tar uppdrag via konsultmäklare eller liknande, utan deras fokus är att som ett team ta sig an ny- och vidareutveckling av viktiga system för kunder där de har god relation. Emvico har en stabil ekonomi och deras prioritet är att behålla lönsamhet samt kvalitet för kunder och anställda medan de växer i lagom takt. De arbetar inte med en specifik teknik, produktflora eller bransch utan med deras nätverk och kontakter hittar de företag där de ges chans att förstå affären och framgångsfaktorer och bygga den – ofta – skräddarsydda lösning som behövs. Anställda inom Emvico har och kommer som del av ett litet team åtnjuta stort inflytande. Eftersom deras kapacitet bygger på ett fåtal anställda som utifrån Emvicos principer och mindset kan leda och styra near-shore-resurser kommer du att ha större påverkan på bolaget än ditt eget arbete. Emvico vill vara ett företag som växer i nära samarbete med kunderna de arbetar med. De har en god chans att förvalta nuvarande kundrelationer men också att ta sig in på nya områden och kunder, med ambitionen att växa och utvecklas. Du erbjuds - Närhet till ledning och mentorskap från seniora kollegor - Stor utvecklingspotential att växa i företaget - Möjlighet till mycket eget ansvar och beslutsfattande - Chans att gå rakt in i viktig leverans med daglig kommunikation med beställare, och dina kollegor som ett utökat near-shore-utvecklarteam - Flexibla arbetstider samt möjlighet till distansarbete ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen som Fullstacktvecklare hos Emvico kommer du arbeta med pågående förvaltning och vidareutveckling av system hos befintliga kunder men även delta i uppstarten av nya projekt hos nya kunder. Ambitionen är att bli en viktig pusselbit i Emvicos leverans på befintliga konton och möjlighet att ta och växa på nya konton. Därför är din möjlighet och vilja att som utvecklare representera bolaget i diskussioner med kund om behov, funktion och prioritering i olika tillfällen viktigt. Du är med andra ord en mycket viktig rekrytering för fortsatta tillväxt. VI SÖKER DIG SOM - Har en utbildning inom datavetenskap, systemvetenskap eller liknande närliggande utbildning - Har minst tre års arbetslivserfarenhet av en liknande roll inom fullstackutveckling - Har goda kunskaper i backend-språk som .NET eller Java samt frontend-teknologier som JavaScript, HTML, CSS och ramverk som Vue eller React. - Är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift, eftersom arbetet kommer ske på båda språken - Har ett stort intresse för utveckling och har säkerligen pysslat eller pysslar en hel del med det vid sidan av utbildning eller yrke För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Problemlösande - Ordningssam - Innovativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Emvico här.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Mätvärdesoperatörer sökes till Vattenfall!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Vi söker en noggrann och lösningsorienterad mätvärdesoperatör till Vattenfall. Du blir en viktig del av teamet som hanterar efterarbetet av den stora mätarutrullningen – med fokus på systemadministration och datakvalitet. Som mätvärdesoperatör kommer du att arbeta heltid inom ett projekt som fokuserar på uppföljning och åtgärder efter den omfattande utrullningen av elmätare. Uppdraget är av administrativ karaktär med fokus på backoffice-funktioner. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Beställa och administrera mätinfrastruktur för att säkerställa korrekt mätning, inklusive hantering av kommunikationsutrustning och planeringsunderlag. Säkerställa att mätdata och mätarinformation är uppdaterad och korrekt i interna system. Följa upp återrapportering från fält och hantera mätarbyten i systemet. Arbeta med att identifiera, åtgärda och följa upp mätrelaterade avvikelser. Bidra aktivt till att förbättra och effektivisera processer för insamling och hantering av mätdata. Tjänsten är en konsultanställning vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar tillsammans med Vattenfall, med kontor i Solna. För denna annons är det tre vakanser. En av vakanserna innefattar uppdragstid fram till och med 31/12, och två av vakanserna är till och med 30/9. Tjänsterna är på heltid där kontorstider tillämpas. DETTA SÖKER VI · Avklarad och godkänd gymnasieutbildning. · Har god vana av att arbeta i olika IT system och har lätt för att lära dig nya system. · Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift. · Är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Meriterande kunskaper: · Erfarenhet av mätinsamling eller mätvärdeshantering. · Erfarenhet från elkraftsbranschen. För tjänsten värdesätts personliga egenskaper högt. För att trivas och sedermera lyckas i rollen tror vi att du som söker gillar att jobba i en omväxlande miljö med mycket problemlösning. Du är självständig på din väg mot uppsatta mål. En god förmåga att kunna samarbeta med andra och vara flexibel när det behövs är även viktigt i denna roll. Har du tidigare arbetat i en liknande roll eller tillsammans med Vattenfall i denna tjänst får du gärna ange detta i dina ansökningshandlingar och vid intresseanmälan. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

26 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Fleet Specialist, Hybrid
Voi Technology AB
Lastbilsförare m.fl.

Your mission at Voi  For the position as a Fleet Specialist, you'll have the possibility of working in two different areas, depending on workload and suitability. We have our mechanical team, where you will be responsible for the maintenance and repair of our vehicles. This means keeping our scooters in top shape and provide strong support to our team on the ground. We also have our In field team, where you'll be utilising our vans to perform different tasks in the Stockholm area, making sure our operations runs as efficiently as possible. Here are some exciting tasks awaiting you as a Fleet Specialist: Ensuring the logistics of collecting and providing Voi scooters. Searching for and collecting damaged scooters.  Battery replacement. Performing quick on-site repairs of the scooters. Diagnosing and repairing broken vehicles. Recycling and dismantling vehicles that cannot be repaired. Assisting with the acceptance, packaging, and provision of new vehicles and batteries arriving at the warehouse. Supporting our on-site team as needed, whether it's identifying damaged vehicles, clearing parking spaces, or setting up fallen vehicles. What you'll need to embark We're looking for a highly motivated and responsible team player who can handle tasks and solve problems independently. With a proactive approach, you should be skilled in finding innovative solutions and achieving set objectives. In addition, the right candidate should have: A valid drivers license for Sweden Fluent english, both verbal and written and if you're fluent in Swedish it's a plus Previous experience with tools or mechanical practices General familiarity with digital tools and applications Local knowledge of Stockholm and experience driving in the city The ability to remain calm in stressful situations (such as difficult parking or traffic) Job conditions  Working hours: Part time Contract type: Fixed term contract (seasonal) Start date: To be discussed  Why Voi? Working at Voi is more than just a job; it's a personal Voiage where you'll grow as a professional and be part of a diverse team and culture that's committed to making a positive impact on society. In addition to this, you'll have the opportunity to: Join Europe's leading micromobility company and one of the fastest-growing scale-ups Make a direct impact on our ongoing success and contribute to the development of the micromobility industry in Sweden. Collaborate with inspiring, motivated, and diverse colleagues who share a common goal Be a part of the micromobility revolution and help create sustainable cities that are clean, quiet, and free from pollution Are you ready to embark on the Voiage with us?

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Butikschef, Stadium Outlet Arninge
Stadium AB
Chefer inom handel

Vill du leda ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Är din passion ledarskap, försäljning och en aktiv livsstil? Ser du dig själv som driven, prestigelös och flexibel? Toppen, då kanske du är vår nästa lagledare! Stadium Outlet vill göra sport och sportmode tillgängligt för alla. För att lyckas med vårt uppdrag måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som oss: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Läs mer om våra drivkrafter på vår karriärsida. Vad innebär det att vara butikschef? Våra kunder ska känna sig välkomna hos oss, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse i hela butiken. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som butikschef skapar du förutsättningar för alla i teamet ska kunna möta kunderna med energi och glädje samtidigt som de ser att butiken är välfylld och attraktiv. Vi arbetar som ett lag där du också är en del av den dagliga driften. Genom att sätta upp mål för butiken, följa upp dem och sätta in åtgärder vid behov så når ni tillsammans önskade resultat. Ännu en viktig del av en lagledares arbete är att skapa en god och säker arbetsmiljö. Det skapar möjligheter för att teamet, på ett hållbart sätt, ska utvecklas och lyckas i sitt uppdrag. Vem är du? Vi tror att du delar vårt sätt att tänka och våra övertygelser när det kommer till att se möjligheter i alla utmaningar. Du har god erfarenhet från att ha jobbat inom retail, gärna i en ledande roll. Du har också goda kunskaper i svenska och engelska språket och god datavana. Genom god samarbetsförmåga, lyhördhet, lösningsfokus och energi bidrar du till butikens och hela företagets framgång. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. **** Varaktighet/arbetstid Tjänsten är tillsvidare på 100% och inleds med provanställning på 6 månader. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest och ett kapacitetstest. Det tar ca 30 minuter att besvara testen. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Innan beslut om anställning fattas genomförs en bakgrundskontroll. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

26 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Rekryterare till Inte Bara Post Bemanning (vikariat)
Rp Rekrytering Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Gärdet Startdatum: 15/9-25 Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett vikariat på 12 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en rekryterare för ett vikariat på 12 månader till vårt rekryteringsteam på Inte Bara Post Bemanning. Inte Bara Post Bemanning är en del av Inte Bara Post Group. Inte Bara Post Group jobbar med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare! Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten.  VAD GÖR DU SOM REKRYTERARE? Som rekryterare hos Inte Bara Post Bemanning rekryterar du externt till våra kunder. Du har en nyckelroll i att självgående leda och genomföra hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till tillsättning. Med ett affärsmässigt och engagerat förhållningssätt bygger du starka relationer med både kunder och kandidater. Du ingår i ett team med en ytterligare rekryterare och samarbetar tätt med kundansvariga samt övriga i leveransteamet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra kravprofil Skriva och publicera jobbannonser Sourcing och aktiv search av kandidater via ATS-system och olika kanaler så som LinkedIn Genomföra intervjuer och bedöma kandidaters kompetenser, erfarenheter och personliga egenskaper Referenstagning och bakgrundskontroller Matcha kandidater med rätt uppdrag och kund Arbeta proaktivt med att bygga långsiktiga relationer med både kunder och kandidater Hantera administrativa uppgifter kopplade till rekryteringsprocesserna Säkerställa positivt employer brand genom att arbeta för en positiv kandidatupplevelse VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen är du relationsskapande och nyfiken på människor, företag och dess affärsverksamheter. Du har en positiv och engagerad inställning med ambitionen att alltid arbeta effektivt och strukturerat. Du är prestigelös och förändringsbenägen. Vidare är du en tävlingsinriktad lagspelare som älskar att ha kul – för hos oss på Inte Bara Post Bemanning är jobbet mer än bara en arbetsplats! Vi söker dig som har: Minst ett års erfarenhet av rekrytering Tidigare erfarenhet av att arbeta med flera rekryteringsprocesser parallellt Eftergymnasial utbildning God datorvana Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av extern rekrytering inom rekryterings- och bemanningsbranschen. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Taxiförare/Taxichaufför till Bolt och Uber
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Rubrik: Taxiförare sökes till Green connection Nu söker vi en chaufför med stationering i Stockholm och närliggande kommuner, företaget är ansluten till både Uber och Bolt. Vi ser helst sökande som redan innehar taxilegitimationen då anställningsstart för tjänsten är snarast. Innan anställningsstart kommer utbildning i företagets rutiner och utrustning att genomföras. Företaget har alla nya Toyota Camry Executive med Premium-paket och BMW 520d som är fullt utrustada och är oerhört bekväma att köra. Bilarna finns tillgänglig för dagskift (kl 06:00-18:00) eller nattskift (kl 18:00-06:00) och kan hämtas från Vårby/Skärholmen/Flemingsberg. Det vi söker är Stockholms bästa chaufförer! Med bästa menar vi dig som inte endast är säker bakom ratten utan vi söker personer som kan leverera god service och med ett glatt humör tar hand om våra kunder. Att köra taxi hos oss handlar framförallt om att erbjuda god service och det är en stor fördel om du gillar mötet med kund och är socialt lagd. Du arbetar med kundkontakt vid varje resa utgör en viktig funktion i vardagen för de som nyttjar våra tjänster. Dina arbetsuppgifter som taxichaufför hos oss är att utföra resor från Uber/Bolt App beställningar i Stockholm och att på bästa möjliga vis ge kunder riktigt god service. Förutom att utföra resor och ta hand om våra kunder så ingår det i arbetsuppgiften att hålla fordonen du utför resorna i rena och välstädade. Betalningar för resorna sker säkert då det går direkt via app, inga kort- eller kontantbetalning. Kunderna är i regel väldigt trevliga och både kunder och förare har möjlighet att betygsätta varandra efter utförd tjänst. Företaget betalar sjukförsäkring, trygghetsförsäkring, livförsäkring och tjänstepensionsförsäkring för alla anställda. Tveka inte att kontakta oss vid frågor, annars ser vi fram emot din ansökan! Kontaktuppgifter: E-post: [email protected] Mobilnummer +46 72 8357251

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Uppdragsledande konstruktör
Jobway AB
Verkställande direktörer m.fl.

Är du en erfaren och visionär ledare som vill ta ansvar för den totala verksamheten inom ett växande företag med starka tillväxtambitioner? Vill du leda en verksamhet där du sätter din prägel och bidrar till hållbara lösningar för framtidens samhällsbyggnad? Då kan detta vara möjligheten för dig - ansök idag! För kunds räkning söker vi nu en uppdragsledande konstruktör till ett framstående konsultföretag som bryter ut delar av verksamheten till ett eget företag där man på sikt kommer att växa in i rollen som VD. Detta är en unik möjlighet för dig att vara med och driva företaget vidare och ta det till nästa nivå. Som en del av deras nya satsning kommer du att vara ansvarig för den totala verksamheten med fokus på konstruktion och fuktsäkerhet. Som uppdragsledande konstruktör kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda och utveckla företaget tillsammans med ditt team på plats i fräscha kontorslokaler i norra Stockholm. Du kommer att driva verksamheten med fokus på kvalitet, innovation och hållbarhet, samtidigt som du ansvarar för den ekonomiska och strategiska utvecklingen. I din roll ingår att bygga och stärka relationer med kunder, leverantörer och samarbetspartners. En central del av ditt arbete kommer också att vara att rekrytera och utveckla nya medarbetare för att säkerställa långsiktig tillväxt och framgång. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Ingenjörsutbildning Tidigare erfarenhet som uppdragsledande konstruktör eller i en ledande roll inom bygg-, teknik- eller konsultbranschen Erfarenhet inom uppdragsledande befattning Erfarenhet som konstruktör Erfarenhet av fuktsäkerhet är meriterande, men inte ett krav Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du besitter förmågan att inspirera och motivera ditt team mot gemensamma mål. Vår kund erbjuder dig: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling Du blir en del av ett företag som är i framkant när det gäller hållbar utveckling och innovation inom samhällsbyggnad Konkurrenskraftiga villkor och möjligheten att arbeta med spännande projekt som gör skillnad. Möjlighet till delägarskap och aktieoptioner Välkommen med din ansökan: I denna rekrytering samarbetar konsultföretaget med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av David Nyrén, [email protected] eller Nicklas Thorstenson, [email protected] tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.  Om företaget: I en värld där städer växer och miljöpåverkan ökar, drivs de av visionen att skapa innovativa och hållbara lösningar för framtidens samhällsbyggnad. Företaget är ett multidisciplinärt konsultnätverk som specialiserar sig på att leverera tjänster inom bygg, installation och infrastruktur. Verksamheten präglas av samverkan, digitalisering, innovation och hållbarhet. Genom nära samarbete med akademin engagerar de sig i forskning och utbildning för att ständigt vara i framkant. Med bas i Sverige tar företaget sig an uppdrag nationellt, alltid med målet att vara en pålitlig partner för sina kunder.

26 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025