Lärarvikarie på Ekerö
Bemannia AB (Publ.)
Grundskollärare

Vi söker engagerade lärarvikarier som vill bidra till ungas lärande genom ett flexibelt och utvecklade extrajobb i Ekerö kommun. Om uppdraget Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med Ekerö kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala grundskolor. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar. Om skolan inte tillhandahåller med planering i förväg kan du behöva tillhandahålla en sådan själv. Efter avslutad undervisning så ansvarar du för den eventuella dokumentation som behöver göras samt att lämna över till ordinarie personal. Dina kvalifikationer Avslutad gymnasieexamen eller motsvarande. Minst sex (6) månaders erfarenhet av undervisning på heltid alternativt tolv (12) månader på halvtid samt goda ämneskunskaper Du ska kunna arbeta minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon. God datorvana. För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild. Du har även ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] . Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

18 juni 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Cafépersonal sökes till Blidö Bageri
Blidö Bageri AB
Kassapersonal m.fl.

Vill du jobba i vårt café och sälja mat- o kaffebröd, tårtor m.m.? Blidö Bageri kommer starta upp i mitten av juli och vara öppet under sommaren och sedan fredag, lördag , söndag. Hör av dig om det skulle vara ett jobb som passar dig!

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundansvarig säljare till Framtiden
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker dig som drivs av att vinna! Din inställning och vilja är viktigare än erfarenhet. Vi värdesätter egenskaper som laganda, tävlingsinstinkt och förmågan att ge allt för att nå målet. Här får du möjlighet att ta din vinnarskalle till nya höjder i en inspirerande och utvecklande säljroll. DINA ARBETSUPPGIFTER Som kundansvarig säljare hos Framtiden får du en nyckelroll i att förena talanger med spännande karriärmöjligheter. Du är företagets professionella ansikte utåt och bygger långsiktiga relationer med våra kunder. Din vardag är varierad, med grunden nedan: •Prospektera nya kunder •Hantera kalla och varma samtal till kund •Identifiera personalbehov hos nya och befintliga kunder •Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov •Genomföra säljmöte, både digitalt och främst fysiskt på plats hos kund •Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt DIN PROFIL Vi söker dig som är hungrig att utvecklas och har drivet att lära dig mer inom försäljning! Du är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar, och driver själv på för dig egen utveckling! Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans! Krav: •Minst 1 års erfarenhet inom försäljning •Flytande i svenska och engelska •B-körkort Meriterande: •Erfarenhet av uppsökande försäljning, ex telefon- eller fältförsäljning •Idrottsbakgrund •B2B-erfarenhet OM FRAMTIDEN Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige. Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller. För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell. Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig. VÅR REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess följer nedan: •Telefonintervju •Personlighets- och logiktest •Intervju med rekryterare •Referenstagning •Intervju med rekryterande chef VILLKOR Start: Augusti Omfattning: 100% Ort: Stockholm Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

18 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Senior Developer
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och skapa en bättre morgondag? Sigma Industry Development befinner sig i en spännande expansionsfas! Nu letar vi efter dig som vill tillhöra Sveriges bästa konsultbolag där din personliga utveckling står i fokus! Om Sigma Du kommer att tillhöra Sigmas kontor i Stockholm där företagskulturen är öppen och varm. Tillsammans strävar Sigma efter att bli ett av Sveriges mest välskötta ingenjörsinriktade konsultbolag. Du kommer att få arbeta med allt från startups till de största företagen i Svensk industri vilket kommer att ge dig stor variation i din vardag! Arbetsuppgifter Arbetet kommer vara varierande där du succesivt kommer få ta mer ansvar. Du kommer ingå i projekt inom elektrifiering, batteriteknik, autonoma system, robotik, hårdvaru-/mjukvarudiagnostik, mjukvaruutveckling och projektledning. Dina arbetsuppgifter kommer innebära kodning, test & verifiering, metodutveckling, elektronikkonstruktion och systemdesign inom hårdvara/mjukvara. Du kommer även få en gedigen introduktion samt få en tilldelad mentor som bollplank. Skallkrav Högskoleingenjör - eller Civilingenjör inom Mekatronik, inbyggda system, Datavetenskap eller annan relevant bakgrund Minst 5-10 års relevant arbetserfarenhet inom mjukvara Engelska i tal och skrift Matlab C/C++ Meriterande Kunskap inom Machine Learning /AI Svenska i tal och skrift Personliga egenskaper Professionell Engagerad Flexibel Lösningsorienterad Kommunikativ Övrig Information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 9 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. I denna process samarbetar Sigma Industry med A-hub. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta A-hub.

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Säljare - HR-tech
Hirely AB
Företagssäljare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Fortcheck är ett snabbväxande bolag med en unik position på marknaden – och vi letar efter dig som vill ta plats i ett högpresterande, jordnära och kul team där idéer blir verklighet snabbt. Här får du jobba med varma leads, moderna säljverktyg och tydligt fokus på resultat. Du är med och driver hela säljresan – från första kontakt till onboarding. Låter det som din nästa utmaning? Detta får du hos Fortcheck: ⭐ En roll på ett bolag med starkt momentum och unik position på marknaden ⭐ Stora karriärmöjligheter i ett företag i snabb tillväxt ⭐ 30 semesterdagar, friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och tjänstepension ⭐ Arbetstider som passar livet: 09.00–16.00 på vardagar ⭐ Hybridupplägg med kontor i Västerhaninge, Stockholm 💼 Din nya vardag hos Fortcheck Som säljare på Fortcheck är du med och driver hela kundresan – från första kontakt till avslut och onboarding. Du har daglig dialog med HR-chefer, säkerhetsansvariga, vd:ar och inköpare och blir en strategisk partner i deras rekryteringsarbete. Fortcheck jobbar smart. Tack vare automatiserade mejlflöden (bl.a. via Hubspot) får du snabbt tillgång till varma leads och effektiva säljprocesser. Fortcheck jobbar teamorienterat och flexibelt – den som har bäst förutsättningar att vinna affären driver den vidare. 👀 Vem vi tror att du är Du är en självgående doer som brinner för att göra affärer och skapa långsiktiga kundrelationer. Du älskar struktur, är resultatinriktad och trivs i en föränderlig miljö där du får ta stort ansvar – men också ha kul längs vägen. ✅ Vi tror att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning Är kommunikativ och trygg i både tal och skrift Är positiv, ansvarstagande och prestigelös Är van att arbeta målinriktat och gillar att ta initiativ 🎯 Det är ett extra plus om du: Har jobbat inom HR-tech eller rekrytering Har erfarenhet av automatiserade säljflöden Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Vi är nyfikna på vad vi kan skapa tillsammans – inte bara vad du gjort tidigare. 📍Praktisk information Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: 09.00–16.00 Start: Gärna 11 augusti – men vi är flexibla Plats: Förrådsvägen 2, Västerhaninge – hybridarbete är möjligt. Kontoret är hundvänligt. 💡Om Fortcheck Fortcheck är ett nytänkande HR-techbolag som vill förändra hur bakgrundskontroller används i rekrytering. Vi grundades 2023 med en tydlig vision: att skapa en mer transparent, smidig och rättvis rekryteringsupplevelse – för både arbetsgivare och kandidater. Bakom bolaget står erfarna entreprenörer med bakgrund från bland annat Workbuster, bemanningsbranschen och Schibsted. Vi är ett litet team med stora ambitioner – och vi har kul på vägen! 🔍 Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess, ansök till tjänsten direkt via annonsen. När du skickat din ansökan kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. De som tar sig vidare kommer sedan få genomföra en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Efter detta tar Fortcheck själva över rekryteringsprocessen. Referenstagning kommer att genomföras på slutkandidater. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 💡Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Super User till lager
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Super User till automatiserat lager i Märsta Är du tekniskt lagd, trivs med ansvar och har lagererfarenhet? Då kan det här vara nästa steg för dig. Vi söker en Super User till ett högautomatiserat lager i Märsta. Du blir en nyckelperson i driften och ser till att tekniken fungerar – varje dag. Som Super User har du ett utökat ansvar i den dagliga driften. Du kommer till exempel att: - Övervaka och säkra automatiserade processer - Felsöka och hantera driftstörningar - Stötta teamet och samarbeta med IT/systemstöd - Arbeta operativt vid behov, exempelvis med plock, pack och inleverans Vi söker dig som: - Har erfarenhet av lagerarbete - Är tekniskt intresserad och lösningsorienterad - Har god datorvana - Har truckkort (meriterande men inget krav) - Har erfarenhet av WMS eller automatiserade lager (starkt meriterande) Plats: Märsta Arbetstider: Dagtid eller skift – enligt överenskommelse Start: Snarast eller enligt överenskommelse Varför söka? Du får arbeta i ett modernt lager med fokus på teknik, där du kan växa i både ansvar och kunskap. Uppdraget är långsiktigt och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Ansök nu Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Simplex – vi öppnar dörrar till nästa steg i din karriär.

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Senior fullstackutvecklare
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nowhere Networks letar efter en vass fullstackutvecklare som vill vara med och bygga nästa generations analys- och övervakningsplattform. Tänk realtidsdata, kartor, grafer, egenbyggd kundportal och en hel drös roliga sidoprojekt – allt i ett bolag som älskar att tänka nytt och snabbt. Här får du jobba med både frontend och backend, påverka användarupplevelsen direkt och skapa funktioner som gör skillnad på riktigt – till havs, dessutom. Du kommer in i ett tight team med mycket frihet, där du får ansvar att driva projekt själv men alltid har kollegor nära till hands för att bolla idéer. Det är snabba puckar, mycket kreativitet och framför allt: kul teknik. Dina framtida arbetsuppgifter Hos Nowhere Networks får du en varierad roll med mycket nyutveckling och möjlighet att vara med från idé till release. Du jobbar både självständigt och i team, beroende på projekt, och får ett brett ansvar över funktionalitet, gränssnitt och teknisk lösning. Exempel på arbetsuppgifter: Utveckla och vidareutveckla internt analys- och monitoreringssystem Bygga interaktiva visualiseringar i realtid med kartor och grafer Designa och implementera ny funktionalitet i kundportal Integrera tredjepartslösningar Automatisera och förbättra interna processer och verktyg i molnet Samarbeta med teknikteamet kring speciallösningar för olika kundcase Vi söker dig som Har du stenkoll på både backend och frontend, gillar att grotta ner dig i kod och triggas av att lösa komplexa tekniska problem – då kommer du trivas här. Du bör ha flerårig erfarenhet av utveckling i moderna tekniker samt passion för programmering och viljan att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har erfarenhet av: Några av följande tekniker: Kotlin, TypeScript, Vue 3, PostgreSQL, Docker, Kubernetes, AWS Fullstackutveckling i någon form Databashantering och grundläggande nätverksförståelse Meriterande: Erfarenhet av realtidsapplikationer eller datavisualisering Tidigare arbete med övervakningssystem, larm eller liknande plattformar Som person är du nyfiken, självgående och trygg med att ta ansvar – men också prestigelös och öppen för samarbete. Det är en stor fördel om du är en problemlösare ut i fingerspetsarna. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Bromma. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare. Om företaget Nowhere Networks revolutionerar bredbandsupplevelsen för fartyg i Europa med sitt egenutvecklade radiosystem. De är förstahandsvalet för många stora passagerarrederier och växer snabbt – med tydlig expansion över hela kontinenten. Visionen är enkel: snabbt och stabilt internet på havet, som på land. De är ett nyfiket team som gillar att tänka fritt och utveckla smarta lösningar tillsammans. I deras nyrenoverade kontor vid Bromma flygfält drivs arbetet framåt med kreativitet, samarbete och en stor dos teknikpassion. Om Wrknest Engineering Wrknest Engineering är specialiserade på att hjälpa dig som ingenjör eller tekniker att hitta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med framtidens företag och erbjuder både rekryterings- och konsultuppdrag inom teknik och industri – alltid med människan i centrum. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer och strävar efter att vara en engagerad och lyhörd partner. Via oss får du möjlighet att vara en del av tekniska framsteg som formar morgondagens samhälle – i roller där din kunskap gör verklig skillnad. Vår ambition är att du ska trivas, utvecklas och känna dig stolt över ditt arbete. Läs mer på www.wrknestengineering.se.

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Business and Operations Coordinator
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Vill du ha en roll där du får kombinera administration, kundkontakt och försäljning – och samtidigt bli en nyckelperson i ett litet företag med stora ambitioner? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker dig som har systemvana, affärsdriv och gillar att ha många kontaktytor. Rollen är bred, utvecklande och perfekt för dig som vill påverka både arbetssätt och resultat. Om Bonthron & Ewing Bonthron & Ewing har en rik historia som sträcker sig tillbaka till 1917 och är idag en av Sveriges ledande leverantörer av kvalitetsprodukter till verkstadsindustrin. Företaget samarbetar med marknadens främsta leverantörer och erbjuder moderna lösningar anpassade för framtidens behov. Med snabba beslutsvägar och en företagskultur som präglas av öppenhet och ansvar får du här möjlighet att påverka på riktigt. Du erbjuds En varierad roll med mycket ansvar och inflytande. Arbete i ett mindre, stabilt företag med högt i tak och snabb implementering av idéer. Möjlighet att växa, både i ansvar och kompetens. Extern säljutbildning samt löpande kompetensutveckling. Trevliga kollegor, årliga konferenser och återkommande sociala aktiviteter. Arbetsuppgifter I rollen som Business and Operations Coordinator får du en nyckelroll i Bonthron & Ewings vardag och framtid. Initialt ligger fokus på att ta ansvar för affärssystemet Pyramid, där du blir en central systemresurs. Parallellt är du ett administrativt och kommunikativt nav i kontakten med kunder och leverantörer. På sikt breddas rollen mot säljstöd, ordermottagning, inköp och deltagande vid mässor. Dina huvudsakliga uppgifter blir att: Ansvara för affärssystemet Pyramid – struktur, register, mallar och support. Hantera inköp, leverantörskontakter och lagerbeställningar. Ta emot och registrera kundorder samt ge support till kunder och utesäljare. Bidra i försäljning, säljstöd och offertarbete. Samordna marknadsföringsinsatser och delta i externa aktiviteter som mässor. Koordinera leveranser, installationer och interna rutiner för effektivitet. Rapportera direkt till VD och vice VD. Vi söker dig som Har arbetat med affärssystem – gärna Pyramid, SAP eller liknande. Är duktig på struktur, system och Excel. Har erfarenhet av administration, innesälj och/eller inköp. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Är en positiv person som gillar att skapa ordning och driva saker framåt. Trivs i en bred och föränderlig roll där du får kombinera sälj, administration och system. Vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll på ett mindre eller mellanstort företag och söker en miljö där du får större ansvar och mer påverkan. Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt eller försäljning är det ett stort plus. För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, prestigelös och ha förmåga att ta egna initiativ. Du gillar att förbättra rutiner och är trygg i att hantera både människor och system. Låter det intressant? I den här rekryteringen samarbetar Bonthron & Ewing med Reperio Search. Ansök via länken nedan eller kontakta rekryteringskonsult Malin Nordh på 072–325 66 96 om du vill veta mer. Bonthron & Ewing ser gärna kvinnliga sökande då företaget eftersträvar en jämn könsfördelning.

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Erfarna truckförare
Hirely AB
Truckförare

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Bli en del av Simplex – Vi söker dig som vill arbeta som truckförare hos världsledande bolag i Nykvarn! Truckförare Nykvarn – Ny möjlighet inom lager & logistik hos marknadsledande företag Är du erfaren truckförare och vill ta nästa steg i karriären? Nu har du chansen att arbeta på ett världsledande företag inom logistik och produktion i Nykvarn. Hos oss får du vara med och driva logistiken framåt på en modern arbetsplats där säkerhet, utveckling och sammanhållning prioriteras. Din roll som truckförare på ett världsledande företag I rollen som truckförare arbetar du med daglig hantering och förflyttning av gods på lagret samt lagerhantering av material och varor. Du använder dina truckkunskaper i en miljö där noggrannhet och effektivitet värderas högt. Arbetet styrs av både rutiner och tempo – ingen dag är den andra lik! Köra och hantera truckar (A+B) Orderplock, in- och utleveranser Materialhantering och lossning/lastning av gods Kvalitetskontroller och scanning av varor Löpande arbete med ordning, säkerhet och arbetsmiljö Vem är du som söker truckförarjobb i Nykvarn? Du är noggrann, pålitlig och trivs med varierat och fysiskt arbete Har truckkort A och B samt erfarenhet av lager- eller industrimiljö Tar eget ansvar, gillar teamarbete och är flexibel Du har gott säkerhetstänk och förstår vikten av tydlig kommunikation Du behärskar svenska i tal och skrift och har gärna erfarenhet av att arbeta i IT-system/handdator Meriterande erfarenheter och kompetenser Erfarenhet från större lager, terminal eller tillverkningsindustri Körkort B och tillgång till bil God datorvana och vana av arbetsorderhantering Ytterligare truckbehörigheter Om tjänsten – Truckförare i Nykvarn Placering: Nykvarn Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid/kväll Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse Därför ska du söka truckjobb hos Simplex och världsledande bolag i Nykvarn Säker och trivsam arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter Stora chanser till att växa inom logistik- och industribranschen Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Starkt fokus på mångfald och jämställdhet – vi välkomnar alla sökande! Ansök som truckförare i Nykvarn redan idag Ta chansen att bli en del av ett världsledande företag och utvecklas tillsammans med oss! Skicka in din ansökan så snart som möjligt – rekrytering sker löpande. Simplex erbjuder möjligheter för dig som vill framåt och värdesätter ett inkluderande team. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att lära känna dig och vara med på din resa mot nästa steg i karriären!

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Personalplanerare
Hirely AB
Löne- och personaladministratörer

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Personalplanerare till Norrtälje trafikområde! Om oss Vill du arbeta på ett av de marknadsledande bolagen inom persontransporter, där hållbarhet har ett stort fokus? Transdev är ett internationellt bolag som strävar efter att ligga i framkant vad gäller den senaste tekniken och metodiken. Inom Transdev Sverige AB ryms även andra varumärken såsom Snälltåget, Bussakuten, Styrsöbolaget och Blidösundsbolaget. Transdev är ett bolag som satsar på sin personal och det finns goda möjligheter att på sikt växa inom bolaget, både nationellt och internationellt. Våra värderingar – Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel – styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Transdev i Norrtälje har drygt 100 bussar och vi är totalt 281 trafiknära medarbetare, inklusive servicepersonal och tjänstemän är vi 319 anställda. Du kommer att arbeta i ett team tjänstemän på totalt 7 personer + tre ersättande roller. Om tjänsten Som personalplanerare är din uppgift att leda, fördela och kontrollera den löpande personalbemanningen i produktionen Du arbetar med schemaläggning, bemanningsplanering, semester- och ledighetsplanering Du tillser att vår bemanning följer gällande lagar och avtal Du följer upp och rapporterar utförd planering; korrigerar och säkerställer underlag för resultat och uppföljning Planerar och genomför en schemasökning åt trafikpersonalen inför varje tidtabellsskifte Planerar bemanningen och ledigheter inför semesterperioder Tidföring av alla avtalskategorier samt regelbunden framtagning av underlag för lönerapportering Säkerställa korrekt lönehantering inför samt efter lönekörning Du skall också Stödja enhetschefer med verktyg som behövs i deras personalledning angående lönefrågor, lagar och avtal Vem är du? Vi söker dig som trivs med att vara "spindeln i nätet" och har en serviceinriktad personlighet med goda ledaregenskaper. Du tycker om att samarbeta och anser att långsiktighet, öppenhet, delaktighet och ansvarstagande är nyckelord för att få medarbetarna att trivas. Arbetet har tidvis hög belastning och det är viktigt att du har lätt för att anpassa dig till ändrade förutsättningar samt att du kan behålla lugnet och arbeta ihärdigt och effektivt även under press. Du är en kreativ problemlösare som vågar fatta beslut. Rollen kräver fallenhet för noggrann administration och planering. Kvalifikationer Avslutad gymnasial utbildning Erfarenhet av arbetsledning, personalplanering och logistik/transport är meriterande Trivs med datorn som arbetsredskap och har lätt för att lära dig nya system (kunskap inom HASTUS är högt meriterande) Körkort med behörighet B är krav och D samt YKB är meriterande Ansökan Passar du in på den här beskrivningen? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi jobbar med löpande urval, så tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens utgång. Vid frågor vänligen kontakta rekryterande chef: Susanna Svedberg, Depåchef Norrtälje Mail: [email protected] (Observera! vi kan inte behandla ansökningar som inkommer via mail) Rekrytering sker löpnade. Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025