I Upplands-Bro kommun är vi cirka 2000 medarbetare som arbetar med att ge våra invånare och besökare bästa möjliga service och upplevelse av kommunen. Hos oss är du med och bygger en kommun där helhetssyn, engagemang och professionalitet genomsyrar organisationen och tillsammans arbetar vi med att utföra det gemensamma samhällsuppdraget. Är du student och söker sommarjobb där du får relevant arbetslivserfarenhet inom ekonomi och fastighetsförvaltning och har möjlighet att arbeta heltid under hela perioden 1 juli till 8 augusti? Då har vi jobbet för dig! Fastighetskontoret i Upplands-Bro kommun söker en sommarvikarie som vill vara med och stötta vårt arbete under en spännande uppstartsfas. Vi erbjuder en varierad roll där du får arbeta både administrativt och i kontakt med pågående bygg- och renoveringsprojekt. Om tjänsten Fastighetskontoret i Upplands-Bro kommun befinner sig i en spännande uppstartsfas efter att kommunen övertagit alla verksamhetslokaler från Upplands-Bro Kommunfastigheter i april 2025. För att säkerställa hög kvalitet i den ekonomiska redovisningen söker vi nu en sommarvikarie som vill stötta med både administration och projektuppföljning. Som sommarvikarie kommer du att: - Granska och föreslå kontering av inkommande leverantörsfakturor i kommunens ekonomisystem. Nästa person i work-flowprocessen kommer att granska föreslagen kontering samt godkänna fakturan. - Säkerställa korrekt bokföring av kostnader (t.ex. konto, objekt, projekt) Skilja på drift och investeringar samt fördela kostnader korrekt - Vara beställarrepresentant i renoveringsprojekt under sommaren - Hålla kontakt med projektledare och entreprenörer för att följa upp projektens framdrift Vi söker dig som - Är student eller har läst ekonomi, byggteknik, anläggningar, fastigheter eller liknande område Har god administrativ förmåga och arbetar noggrant och strukturerat - Trivs med både självständiga arbetsuppgifter och samarbete - Kommunicerar tydligt och tar egna initiativ - Tidigare erfarenhet av bokföring eller projektarbete är meriterande, men inte ett krav. Om tjänsten: Detta är en sommaranställning mellan 1 juli och 8 augusti 2025, och det är viktigt att du kan arbeta under hela perioden. Om rekryteringsprocessen: Du ansöker enkelt genom att bifoga ditt CV men utan personligt brev. Svara i stället på våra urvalsfrågor. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter detta som en roll för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Upplands-Bro kommun är en av Sveriges mest expansiva kommuner där utveckling står i centrum. Vi välkomnar dig till en arbetsplats där ledorden i vårt arbete och förhållningssätt är Helhetssyn, Engagemang och Professionalitet.
Är du ung, trygg och social? Bor du nära Bro? Vi söker dig! Madickens Assistans & Omsorg söker nu en ung kille som vill jobba extra som personlig assistent åt en härlig ung kille med autism och intellektuell funktionsnedsättning. Du behöver kunna prata och förstå svenska bra eftersom kommunikation är superviktig i rollen! Tjänsten är deltid, främst helger, perfekt för dig som pluggar eller vill ha ett meningsfullt extrajobb. Du behöver bo nära Upplands-Bro för att det ska funka praktiskt. Vi söker dig som: Är lugn, pålitlig och rökfri Gillar att hitta på saker: gym, spel, bio, sport Kan hjälpa till med vardagssysslor (hygien, dusch, kläder m.m.) Har tålamod, är ansvarstagande och gillar att stötta andra Du blir inte bara ett stöd, du blir en kompis i vardagen. 📬 Skicka en kort presentation om dig själv till [email protected] Rekrytering sker löpande, så hör av dig redan idag!
Hej, Truecaller is calling you from Stockholm, Sweden! Ready to pick up? Our goal is to make communication smarter, safer, and more efficient, all while building trust everywhere. We're all about bringing you smart services with a big social impact, keeping you safe from fraud, harassment, scam calls, or messages, so you can focus on the conversations that matter. Top 20 most downloaded apps globally, and the world’s #1 caller ID and spam-blocking service for Android and iOS, with extensive AI capabilities, with more than 420 million active users per month. Founded in 2009, listed on Nasdaq OMX Stockholm and is categorized as a Large Cap. Our focus on innovation, operational excellence, sustainable growth, and collaboration has resulted in consistently high profitability and strong EBITDA margins. A Team of 400 people from ~35 different nationalities spread across our headquarters in Stockholm and offices in Bangalore, Mumbai, Gurgaon, and Tel Aviv, with high ambitions. As an ASO Specialist, you will own ASO strategy to boost organic app growth—managing keywords, metadata, A/B testing, localization, and reporting—while working cross-functionally to align with growth goals. The impact you will create: Develop, manage and execute best-in-class ASO strategies for Truecaller across the App Store and Google Play Store Create, maintain and optimize all store listing elements—titles, descriptions, icons, screenshots and keywords—in multiple languages, ensuring alignment with Truecaller’s brand and core features. Plan, run and analyze A/B tests on store pages to improve download conversion rates and drive higher store traffic Work closely with UA on identifying, planning, executing, and measuring opportunities to stimulate organic growth. Conduct regular competitive analysis in our key markets. Create reporting dashboards for key stakeholders across the organization. Stay up to date with the latest ASO and digital marketing trends and best practices. What you bring in 4 years of experience in a similar role. Proven knowledge of mobile platforms and technologies. In-depth understanding of the different App stores and their processes. Proven track record using ASO tools (e.g. AppTweak, MobileAction) and translating data into actionable insights. Strong analytical skills with the ability to measure uplift in installs, optimize conversion funnels, and report results clearly. Excellent written and verbal communication—able to collaborate with product, UA, design, and marketing stakeholders. Highly organized and self-driven: you set priorities, manage projects end-to-end, and deliver on deadlines without hand-holding. Creative problem-solver who gathers feedback, generates fresh ideas, and turns them into structured plans of action. Passion for mobile technology and a keen eye for emerging trends in app discovery and user engagement. It would be great if you also have: Familiarity with user acquisition and paid campaign management Understanding of lifecycle marketing tactics Background collaborating with creative teams Life at Truecaller - Behind the code: https://www.instagram.com/lifeattruecaller/ Sounds like your dream job? We will fill the position as soon as we find the right candidate, so please send your application as soon as possible. As part of the recruitment process, we will conduct a background check. This position is based in Stockholm, Sweden. We only accept applications in English. What we offer: A smart, talented, and agile team: An international team where ~35 nationalities are working together in several locations and time zones with a learning, sharing, and fun environment. A great compensation package: Competitive salary, 30 days of paid vacation, flexible working hours, private health insurance, parental leave top-up, pension contribution, Udemy membership to keep learning and improving, and free gym membership. Great tech tools: Pick the computer and phone you fancy most within our budget ranges. Office life: We strongly believe in in-person collaboration and follow an office-first approach while offering some flexibility. Enjoy your days with great colleagues with loads of good stuff to learn from, and a wide range of yummy snacks and beverages. In addition, every now and then, check out the playroom for a fun break or join our exciting parties and or team activities such as Lab days, Running team, movie nights in our cinema, or a Geek lunch. There’s something for everyone! Come as you are: Truecaller is diverse, equal, and inclusive. We need a variety of backgrounds, perspectives, beliefs, and experiences to keep building our great products. No matter where you are based, which language you speak, your accent, race, religion, color, nationality, gender, sexual orientation, age, marital status, etc. All those things make you who you are, and that’s why we would love to meet you.
Om tjänsten I denna roll arbetar du enbart med kunder som redan har uttryckt intresse för våra tjänster och ett specifikt erbjudande som vi har marknadsfört. Din uppgift är inte att sälja in företaget eller dess tjänster från grunden, utan att identifiera kundens behov och vägleda dem till rätt behandling och anläggning. Om oss Ecoshine är Sveriges ledande företag inom miljövänlig bilvård. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive biltvätt, bilrekonditionering och däckbyte, och har anläggningar över hela landet. Om rollen Vi söker en engagerad och resultatinriktad person som förstår vad det innebär att arbeta som säljare. Trots att våra kontakter enbart är med kunder som redan visat intresse, krävs en hög energinivå och en stark förmåga att leverera förstklassig service. Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas och växa inom bolaget med mer avancerade säljroller vid intresse. En garantilön kompletterad med provision. En dynamisk och växande startup-miljö där ditt bidrag gör verklig skillnad. Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning (erfarenhet av B2B är meriterande, men inget krav). Flytande svenska i både tal och skrift. Intresse för bilar är ett plus, men inget krav. Plats Du utgår från vårt kontor i Kungens Kurva i södra Stockholm. Har du frågor om tjänsten? Maila [email protected] eller ring 0729048540
Erfaren och rutinerad lagerarbetare sökes . Erfarenhet är meriterande men det är viktigt att du också besitter egenskaper som att kunna arbeta självständigt som i grupp, att kunna ko-ordnera med andra i arbetsteamet och att ställa upp för andra i arbetslaget. Arbetet är fysiskt krävande så det är viktigt att du har en god fysik och kan klara de stressiga arbetsmoment som kan förekomma. Vi bjuder på en bra arbetsmiljö och kamratsskaplig arbetsanda som underlättar arbetsdagen. Vi erbjuder tillsvidare anställning till lämplig person. Är du den vi söker, tveka inte att kontakta oss.
Vill du utvecklas som dietist i ett engagerat och glatt team? Vi på Solna Sundbyberg Rehab stärker dietistgruppen med en till legitimerad dietist , så vi blir 6 dietister på plats. Välkommen till vårt härliga gäng! Arbetsuppgifter: Vill du göra en verklig skillnad som dietist? Hos oss på Solna Sundbyberg Rehab blir du en viktig del i rehabiliteringen av patienter i alla åldrar, från barn med allergier eller selektivt ätande till äldre med komplexa näringsbehov. Som dietist hos oss kommer du att arbeta med patienter som har livsstilsrelaterade sjukdomar som diabetes, hjärt-kärlsjukdom, övervikt samt mag-tarmsjukdomar, undernäring och allergi/intolerans. Ditt arbete kommer att inkludera: Bedömning, behandling och rådgivning både på mottagningen och vid hembesök inom hemrehabilitering Hålla i grupper tillsammans med andra professioner, som artros- och livsstilsskola Arbetsformer: Mottagningsbesök: Träffa patienter på vår mottagning för individuella konsultationer Hembesök: Besök patienter i deras hem för att ge personlig och anpassad vård Gruppbesök: Leda och delta i gruppsessioner för patienter med liknande behov Videobesök: Genomföra konsultationer och uppföljningar via videolänk Telefonsamtal: Ge stöd och rådgivning över telefon Vi värdesätter din kompetens och engagemang, och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du även får möjlighet att handleda studenter och samverka med anhöriga, hemtjänst och andra vårdgivare kring dina patienter. Rehab Nordväst erbjuder primärvårdsrehabilitering i Solna, Sundbyberg, Märsta–Sigtuna, Järfälla och Upplands Bro. Vi har fyra mottagningar med cirka 140 medarbetare, inklusive arbetsterapeuter, fysioterapeuter/sjukgymnaster, dietister, logopeder, kuratorer, kiropraktorer och administratörer. Du kan läsa mer om oss på Solna Sundbyberg rehab (regionstockholm.se) Vi erbjuder: Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) skapar goda förutsättningar för att du som medarbetare ska utvecklas och bli riktigt bra inom din profession. Som medarbetare har du förmåner såsom fri sjukvård, extra ersättning vid föräldraledighet, avtalspension samt försäkringar. Läs mer om våra förmåner på Förmåner hos Stockholms läns sjukvårdsområde (regionstockholm.se) Varför välja oss? Bred patientgrupp: Arbeta med patienter i alla åldrar, från barn till äldre Flexibla arbetsformer: Mottagningsbesök, hembesök, gruppbesök, videobesök och telefonsamtal Stöd och utveckling: Handledning av studenter och samarbete med ett engagerat team Balans i livet: Flexibla arbetstider och generösa förmåner som friskvårdsbidrag och fri sjukvård Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid 100%. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Kvalifikationer: Legitimerad dietist, gärna med erfarenhet från primärvård och/eller hemrehabilitering Det är positivt om du har erfarenhet av att dokumentera i journalsystemet Take Care Du är trygg i din profession med god förmåga till självständigt arbete samt är bra på att samarbeta med andra professioner Du är intresserad att vara med och driva utvecklings- och förbättringsarbete B-körkort erfordras Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är kommunikativ och har god förmåga att självständigt och flexibelt planera ditt arbete. Du arbetar mot ett ekonomiskt årsmål och ser det som en positiv utmaning att lägga upp ditt arbete efter de krav som ställs. Eftersom vi arbetar i patienters hem måste du klara av att vistas i miljöer med husdjur/pälsdjur och inte vara känslig för röklukt. Övrig information: Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan komma att kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vill du vara en del av ett världsledande teknikföretag och arbeta i en spännande miljö där du får bidra till projekt med stor samhällsnytta? Just nu söker Poolia en Projektadministratör till ett konsultuppdrag hos Saab i Järfälla. Uppdraget passar dig som trivs med administrativa uppgifter och vill stötta projektledare i deras dagliga arbete. Om tjänsten Som konsult via Poolia kommer du att arbeta på plats hos Saab i Järfälla. Du blir en viktig del av projekten och ansvarar för att säkerställa att administrativa processer fungerar smidigt och effektivt. Uppdraget startar så snart som möjligt och löper initialt över 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen som projektadministratör kommer du bland annat att: -Stötta projektledare med administrativa uppgifter -Hantera accesser till lokaler och system -Skriva mötesprotokoll och notat -Sköta dokumenthantering i affärssystemet IFS -Koordinera kurirleveranser och post -Hantera fakturagodkännanden -Lägga beställningar av material och tjänster -Utföra övrig löpande administration kopplad till projekten Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande administrativa uppgifter och gärna har arbetat i en projektintensiv verksamhet. Du är strukturerad, noggrann och trivs med att ha många bollar i luften. Det är meriterande om du har kunskap i affärssystemet IFS eller liknande system. Du behöver även kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. Om verksamheten Som konsult hos Poolia får du möjlighet att utvecklas i spännande uppdrag hos attraktiva arbetsgivare. Du omfattas av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra förmåner – samtidigt som du får ett engagerat konsultchefsstöd genom hela uppdraget.
Vi söker nu en chaufför som utför leveranser till våra restauranger med vår egna kylbil. Jobbet avser heltidsanställning eller deltid med utgångspunkt från centralköket i Sundbyberg i Stockholm. Erfarenhet är meriterande. B-körkort är ett krav.
Creative Media House Sweden AB är ett litet, snabbt växande team med stor passion för digital marknadsföring. Vi hjälper våra kunder att nå rätt målgrupper genom smart annonsering – främst på Meta (Facebook/Instagram). Nu söker vi dig som vill vara med och driva kampanjer från idé till resultat. Om rollen Du kommer att ansvara för våra kunders kampanjer på Meta – från att skapa annonser till att följa upp resultat. Det krävs ingen teknisk kunskap eller erfarenhet av tunga program som Photoshop – vi använder enkla och effektiva verktyg. Arbetsuppgifter inkluderar: Skapa och hantera kampanjer i Meta Business Optimera annonser baserat på resultat Löpande uppföljning och rapportering Kontakt med kunder vid behov Vi söker dig som: Har erfarenhet av Meta Business och vet hur man sätter upp och justerar kampanjer Är strukturerad, självgående och lösningsorienterad Har god social förmåga – du kommer ibland ha direktkontakt med kunder Gärna har erfarenhet från andra plattformar (exempelvis Google Ads), men det är inget krav Vi erbjuder: En trygg plats i ett företag med familjär stämning Möjlighet att växa med företaget Arbete på plats i våra lokaler i Kungens Kurva (distansarbete kan förekomma) Snabba beslutsvägar och stor frihet under ansvar Ansökan Skicka ditt CV och några rader om varför du söker tjänsten
Du gillar struktur och är full av idéer, precis som vi Vi söker dig, en erfaren, engagerad och positiv lärare med legitimation mot yngre åldrar som älskar att undervisa och utveckla elevernas förmågor. Vi kan erbjuda en tillsvidareanställning på 100 % med start 12/8-25. Kymlingeskolan är en mycket väl fungerande skola, med gott rykte, goda resultat, studiemotiverade elever och en enormt positiv och engagerad personalgrupp. Majoriteten av eleverna har en annan kulturell bakgrund än svensk, så vi har många berikande koplingar till övriga världen. Vi ser vår mångfald som en styrka och försöker ta vara på det vi kan lära oss av olika kulturer. Kymlingeskolan har sedan starten 2014 vuxit från färre än 100 elever till nu 550 elever. Vi är 65 anställda. Skolans värderingar sammanfattas i ordet KRAM som står för; Kunskap, Respekt, Ansvar och Motivation. Blir du nyfiken på att läsa mer hittar du det på vår hemsida. Vi har stort fokus på kvalitet och likvärdighet och lägger därför stor vikt vid rutiner och struktur samt god samarbetsförmåga. Som lågstadielärare förväntas du planera, genomföra och bedöma elevernas resultatet och din egen undervisning. Du strävar efter att utvecka både undervisningen och elevernas kunskaper. Vi vill att du är professionell, lösningsorienterad och har ett brinnande engagemang för eleverna och deras utveckling. Du är van att arbeta i team och ser det som en styrka att samarbeta och dela med sig. Du är välstrukturerad och trivs med tydliga och gemensamma rutiner som skapar kvalitet och systematik. Vi förväntar oss att du arbetar i enlighet med Sundbybergs stads personalpolicy. Personliga egenskaper väger tungt. Provanställning kan komma att tillämpas. Vi behöver din ansökan senast 30/6 och tar inte emot ansökningar via e-post. Vi håller intervjuer löpande. Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret.
Välj ett jobb för att visa detaljer