Arbetsbeskrivning Har du ett starkt fordonstekniskt kunnande eller erfarenhet av att utbilda inom tekniska yrken? Vill du använda din expertis för att inspirera, utbilda och bidra till kompetensutveckling hos några av Sveriges mest välkända bilmärken? Då är detta din möjlighet att göra skillnad - i en roll där din erfarenhet värdesätts och ditt engagemang får ta plats. Som teknisk utbildare blir du en viktig del av VGS Training Academy, där vi ansvarar för att vidareutveckla kompetensen hos Volkswagen Groups återförsäljare och servicepartners. Du genomför både teoretiska och praktiska utbildningar och är med och utvecklar våra utbildningskoncept - allt för att säkerställa hög kompetens och kvalitet ute i organisationen. Du kommer inte bara leverera utbildning - du får också vara med och forma den. Rollen innebär att du arbetar med att utveckla kursinnehåll, skapa engagerande utbildningsmoment och bidra till att framtidssäkra kompetens inom branschen. Utbildningarna varierar i nivå - från teknisk introduktion till avancerade högvolts- och felsökningsutbildningar. Fokus ligger på deltagarcentrerat lärande och engagerande pedagogik. Tillsammans med ett sammansvetsat team bygger du kurser, utvecklar övningar och delar din kunskap i en miljö som präglas av samarbete och ständig förbättring. Din Profil Vi söker dig som antingen har: • Gedigen fordonsteknisk bakgrund, gärna med vana från felsökning och problemlösning, eller • Erfarenhet som teknisk utbildare - från en bransch där du utbildat inom teknik, underhåll eller liknande (t ex. industri, el, automation, flyg, energi eller fordon) Utöver din fackkompetens ser vi gärna att du: • Har intresse för pedagogik och tycker om att dela med dig av din kunskap • Är kommunikativ, engagerad och har lätt för att skapa kontakt • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska • Är självgående, strukturerad och trivs i en roll med frihet under ansvar • Har körkort för manuell växellåda Erfarenhet av blended learning eller digitala utbildningsformat är meriterande. Har du dessutom kunskap inom karosserireparationer är det ett plus. Om företaget VOLKSWAGEN GROUP Sverige AB, med huvudkontor i Södertälje, är Sveriges största bilimportör. Vi marknadsför Volkswagen Personbilar, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen Transportbilar och Porsche - samtliga med starkt fäste på den svenska marknaden. VGS Training Academy har uppdraget att leverera utbildning för alla befattningar hos våra återförsäljare/servicepartners. Vi genomför ca 18 000 utbildningsdagar per år och har upp till 150 kursdeltagare per dag. Vi jobbar kontinuerligt med förbättringsarbete och följer upp vår leverans med identifierade nyckeltal. Volkswagen Group Sverige erbjuder dig en utvecklande roll i en trygg och framtidsorienterad organisation med starka varumärken. Hos oss får du: • Bli en del av ett kunnigt och engagerat utbildarteam • En arbetsmiljö där kvalitet, lärande och innovation står i centrum • Möjlighet att delta i internationella utbildningsprogram hos våra fabriker och därmed få tillgång till den allra senaste tekniken genom train the trainer-program, där du får fördjupa din kompetens och ta del av expertkunskap direkt från källan • En kontorsbaserad tjänst i våra moderna utbildningslokaler i Södertälje Placeringsort: Södertälje Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterare June Pärnänen på 070-622 60 19. Urval sker löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi söker nu personliga assistenter för timmar vid behov till kvinna i Stockholm! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent. Du kommer fylla en viktig funktion då du arbetar för ordinarie personals frånvaron och ledigheter. Du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Du som söker bör tåla cigarettrök. Arbetstider: dag, kväll, helg, natt (med jour). Anställningsvillkor: Timvikarie vid behov. Tillträde: Enligt överenskommelse. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare. Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju.
Arbetsbeskrivning Har du ett genuint intresse för fordonsteknik och vill arbeta med den senaste tekniken inom elektriska drivlinor och transmissioner? AVL utökar sitt team med ytterligare en provcellsingenjör till teamet som ansvarar för provning av el-drivlinor och transmissioner. Här får du en unik möjlighet att arbeta i en högteknologisk labbmiljö, där du kombinerar teori och praktik för att driva utvecklingen av framtidens drivlinor. Om du brinner för teknik, felsökning och utveckling – och vill arbeta i ett världsledande företag inom provning av drivlinor – då är detta jobbet för dig! Vad innebär rollen? • Genomföra provning av elektriska drivlinor och transmissioner i en modern labbmiljö hos kund • Förbereda, installera och kalibrera provobjekt inför tester • Ansvara för underhåll och kalibrering av provceller genom samordning med berörda parter • Felsöka och analysera tekniska avvikelser för att optimera provningsprocessen • Linjera och justera med laser för att säkerställa precision i provningen • Dokumentera och rapportera testresultat och avvikelser samt arbeta i nära dialog med kund och team • Ansvara för och vara drivande för de avvikelser som uppstår i provcellerna Tjänsten innebär skiftarbete med ett upplägg som ger dig en långhelg varje månad och dessutom en helt ledig vecka, vilket ger en bra balans mellan arbete och fritid. Din Profil • Vi ser att du antingen har en högskoleutbildning inom ett relevant område, eller minst 2 års erfarenhet som fordonstekniker eller elektriker, kombinerat med ett stort fordonsintresse • Du besitter ett stort driv och innehar en initiativtagande förmåga. Du tar ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter och ditt arbetssätt präglas av noggrannhet, riskmedvetenhet och kvalité • Vi ser att du besitter social förmåga och är kommunikativ. Vi arbetar i team och i ett nära samarbete, därmed efterfrågar vi en given lagspelare! • Du har god datorvana och erfarenhet av Office-paketet • B-körkort är ett krav • Det är meriterande om du har erfarenhet av el-fordon, transmissioner eller arbete med provning och utveckling i kontrollerad miljö • Det är även meriterande med grundläggande förståelse kring ellära och god kännedom kring detta. Då du kommer att jobba nära spänning (V) erbjuds du utbildningar internt hos oss. Vad erbjuder vi? • En utmanande och varierande roll med stort eget ansvar och spännande utvecklingsmöjligheter. • Ett personligt onboarding-program för en smidig start i verksamheten. • Kollektivavtal, försäkringar och ett förmånspaket med bland annat friskvårdsbidrag. • Möjlighet att arbeta i en högteknologisk miljö där innovation och teknik står i fokus. Är du redo att ta nästa steg i din tekniska karriär? Skicka in ditt CV och personliga brev redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Om företaget AVL är världens största privatägda företag för utveckling, simulering och provning av drivlinor (hybrider, förbränningsmotorer, transmissioner, elektriska drivsystem, batterier, bränsleceller och styrteknik) för personbilar, lastbilar, anläggningsmaskiner, stora motorer och dess integration in i fordon. Placering för tjänsten är på vår anläggning i Södertälje. Ditt arbete är belagt i 4-skift där du kombinerar dagtid- och kvällstidsarbete. Upplägget erbjuder en långhelg och dessutom en helt ledig vecka varje månad! Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Nu söker vi en registrator till Arbetsmiljöverket. I rollen kommer du att arbeta med diarieföring och postöppning. Det kan förekomma att samma arbetsmoment upprepas under hela arbetsdagen, till följd av ett högt inflöde av handlingar. Du kommer att tillhöra Enheten för informationshantering, som ansvarar för hantering av allmänna handlingar på myndigheten. Här arbetar idag cirka 16 medarbetare, varav fem i registratorsfunktionen. Andra förekommande arbetsuppgifter - daglig postöppning, diarieföring av inkommande handlingar - bevakning av officiell e-postlåda - sortering av inkommande mail - kontakter med medarbetare och allmänhet om myndighetens handlingar. Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som registrator är ett konsultuppdrag på heltid med start 2025-08-18 och beräknas pågå till och med tom 2026-01-18, med möjlighet till förlängning i ytterligare 5 månader. Arbetsställe sker på plats i Arbetsmiljöverkets kontor på Svetsarvägen 12 i Solna (Solna Business Park) som ligger 5 minuters promenad från Sundbyberg station. Krav för tjänsten: • Diplomerad registrator, registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt ett (1) års arbetslivserfarenhet som registrator • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3, Platina m.fl.) • Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registrators verksamhet och ansvar • Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i svenska • Goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM. Meriterande för tjänsten: • Erfarenhet av arbete i registratorsfunktion där arbetet huvudsakligen sker digitalt • Erfarenhet från registratorsfunktion i offentlig sektor, minst 2 uppdrag om minst 6 månader de senaste 3 åren. Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga, är trygg i din roll och har en god känsla för service. Du är noggrann, uppskattar ordning och reda samt arbetar strukturerat. Det är viktigt att du kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt, tar eget ansvar och driver ditt arbete självständigt framåt. Dessutom är du bekväm med att jobba i grupp. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är 2025-06-30 Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hannah Trollsås via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu nätverkstekniker till en av våra kunder i Stockholm. Tjänsten är en heltidsanställning där du blir direkt anställd av kunden. Har du flera års erfarenhet av nätverksdrift och konfiguration? Är du van att arbeta i komplexa tekniska system? Då kan du vara den nätverkstekniker vi söker till en av våra kunder i Stockholm! Din nya roll Som nätverkstekniker kommer du att arbeta i uppdrag som omfattar drift, utveckling och uppgradering av nätverkslösningar. Du ansvarar för att nätverksinfrastrukturen fungerar effektivt och säkert, och hanterar allt från implementation till felsökning. Rollen passar dig som har teknisk bredd, god struktur och erfarenhet av att arbeta i system med höga säkerhetskrav. Du kommer att samarbeta med andra teknikspecialister och IT-funktioner, och delta i projekt där din expertis bidrar till stabilitet och utveckling. Rollen innebär att du snabbt behöver kunna sätta dig in i både befintliga och nya miljöer – och att du gör det med ett professionellt förhållningssätt och stor noggrannhet. Du kommer bland annat att Konfigurera och underhålla nätverkslösningar inom LAN-miljöer (Cisco, Dell, HPE, Aruba) Hantera säkerhetslösningar såsom Cisco ISE och Fortigate Delta i uppgraderingar och förbättringsprojekt inom nätverksinfrastruktur Felsöka och lösa nätverksrelaterade incidenter Vi söker dig som.. …har flera års erfarenhet av arbete som nätverkstekniker i komplexa IT-miljöer. Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du har god kommunikationsförmåga och kan samarbeta med olika delar av verksamheten för att säkerställa funktion och säkerhet. Har flerårig erfarenhet av nätverksadministration och konfiguration Har flerårig erfarenhet inom LAN, Cisco, ISE, brandväggar (Fortigate) Är van vid att dokumentera och följa etablerade processer Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager, Mikaela Ehk [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Kwick Expense är ett innovativt scale-up-bolag i stark tillväxtfas. Vi söker dig som vill ta nästa steg i en affärsnära och utvecklande roll inom försäljning – där du får vara med och bygga vidare på en B2B-säljfunktion. Här får du stor frihet, mycket ansvar och möjlighet att växa tillsammans med ett bolag som förändrar hur företag hanterar sina utgifter. På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Account Manager. Rollen passar dig som är självgående, relationsskapande och redo att ta plats i ett litet men snabbfotat team, där varje affär gör skillnad. Om tjänstenSom Account Manager hos Kwick Expense ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Fokus ligger främst på nykundsbearbetning inom både offentlig och privat sektor, där du bygger upp relationer och driver affärer. I början handlar det mycket om att lära sig produkten på djupet och kontakta potentiella kunder via telefon. Du jobbar nära dina kollegor, rapporterar till VD och får en tät introduktion med mycket feedback, coaching och möjlighet att växa in i rollen. På sikt kommer det finnas möjlighet till att vara med och forma säljavdelningen, ta ansvar för onboarding av nya kollegor och utveckla försäljningsstrategin. Kwick Expense har redan nått ut och fått stort förtroende på marknaden – du kliver alltså in i en fungerande modell från start. Prospektera och kontakta nya kunder inom både privat och offentlig sektor Driva hela säljprocessen, från första kontakt till stängd affär Vid behov genomföra fysiska kundmöten (i början cirka 2 dagar/månad) Bidra till fortsatt utveckling av säljstrategi och kundresa Bidra till Kwick Expense produktutveckling genom insikter från kunder Din profil Vi söker dig som är affärsdriven, förtroendeingivande och har lätt för att skapa kontakt, oavsett om det är med en byggfirma eller en bankdirektör. Du har arbetat i en roll som Account Manager och har erfarenhet av kundmöten, känner dig trygg med att arbeta i digitala system samt har förståelse för ekonomiska processer. Du har: Erfarenhet av att driva kunddialoger och försäljningsprocesser Vana av att arbeta i digitala affärssystem och hantera kostnader/redovisning God struktur, initiativförmåga och ett högt eget driv Meriterande om du arbetat med SaaS-tjänster och har erfarenhet från offentlig sektor eller upphandling Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vad Kwick Expense erbjuder dig Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett scale-up bolag. Du kommer till en platt organisation, högt i tak och stor respekt för allas tid och kompetens. Du får en roll där du är med och formar både din vardag och bolagets framtid. Fast grundlön med generös provisionsmodell Friskvård och betald semester Tjänstetelefon, dator och senaste tekniken Stor möjlighet att på sikt utvecklas i rollen Sociala aktiviteter, AW:s, sommar- och julfester Om Kwick Expense Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom. Du anställs direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Säljare till våra butiker i Nacka, Slagsta och Tyresö! Vi söker passionerade och engagerade säljare till våra butiker i Stockholm. I denna roll kommer du ha ett högt fokus på butiksbesök och att ge våra kunder en enastående serviceupplevelse. Vi letar efter individer med tidigare erfarenhet inom försäljning med mycket kundkontakt. Arbetsuppgifter: Ansvara för att välkomna och hjälpa kunder i butiken Aktivt arbeta med försäljning och att uppnå uppsatta mål Ge professionell rådgivning och service till kunder Säkerställa att butikens presentation och varulager upprätthålls på en hög nivå Erfarenhet och kvalifikationer: Vi letar efter dig som är lyhörd, har förmåga att uttrycka dig väl i tal och som brinner för kundbemötande. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning Förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder En positiv attityd och en serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Hög konsultativ förmåga Personliga egenskaper: Utmärkt kommunikationsförmåga Entusiastisk och positiv Serviceinriktad och flexibel Förmåga att arbeta under tryck och hantera olika situationer Om du tror att du har rätt erfarenhet och personliga egenskaper för denna roll, och vill vara en del av ett dynamiskt team ser vi fram emot din ansökan. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande! Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Did you recently graduate with a degree in Wireless, Photonics, or Space? Our client is now looking for a Power Amplifier Design Engineer with an interest in RF, High-Frequency Structure Simulator (HFSS) and design. By starting your career with Nexer Tech Talent you will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! About the role We are looking for a newly graduated Master's student with a background in Wireless, Photonics or Space who is curious, driven and eager to learn. You will be joining one of three closely collaborating teams (about 15 people in each) that together form a strong and experienced group developing Power Amplifiers (PAs) for future radio systems at a leading international telecom company. Our work covers the full development spectrum, including advanced research, predevelopment, product development and aftermarket support. As a designer in our team, you will contribute to the development of amplifiers across all power levels and frequency ranges used in both narrowband and broadband mobile applications. You will be involved in a wide range of activities and gradually grow into the role with support from senior experts in the team. You will gain valuable experience and exposure, from working with simulation tools like ADS and AWR to learning how to engage in technical discussions with transistor vendors, mobile infrastructure companies, universities and research institutes. Experience with tools like HFSS or similar is considered a plus. The work takes place in a large, well equipped lab environment with close collaboration among colleagues across different disciplines. If you are passionate about RF, curious about future radio technologies and ready to grow with a dedicated team, we would like to to hear from you. The role is located in Stockholm. Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specializes in giving young tech talents the ultimate start to their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at the client’s location in Stockholm. The start date is in August. You will be coached by a mentor within your team and by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well supported. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after-work events, and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is to offer you employment with the client. Desired qualifications: Are at the start of your career and have a master's in Wireless, Photonics, or Space. Have an interest in telecom industry, amplifiers and teamwork. As a person curious, driven and willing to learn. Good knowledge in english. Has good knowledge in HFSS, RF and electronics. Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Olivia Holm at [email protected]. We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.
För kunds räkning söker vi säljare! Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Vi är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Säljare till våra butiker i Stockholms-området Vi söker passionerade och engagerade säljare till våra butiker i Stockholm. I denna roll kommer du ha ett högt fokus på butiksbesök och att ge våra kunder en enastående serviceupplevelse. Vi letar efter individer med tidigare erfarenhet inom försäljning med mycket kundkontakt. Arbetsuppgifter Ansvara för att välkomna och hjälpa kunder i butiken Aktivt arbeta med försäljning och att uppnå uppsatta mål Ge professionell rådgivning och service till kunder Säkerställa att butikens presentation och varulager upprätthålls på en hög nivå Erfarenhet och kvalifikationer Vi letar efter dig som är lyhörd, har förmåga att uttrycka dig väl i tal och som brinner för kundbemötande. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning Förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder En positiv attityd och en serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Hög konsultativ förmåga Personliga egenskaper Utmärkt kommunikationsförmåga Entusiastisk och positiv Serviceinriktad och flexibel Förmåga att arbeta under tryck och hantera olika situationer Om du tror att du har rätt erfarenhet och personliga egenskaper för denna roll, och vill vara en del av ett dynamiskt team ser vi fram emot din ansökan. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande! Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
How would you like to make your mark? Do you want to help make the food industry more sustainable, field by field? Improvin’ exists to tackle one of the world's largest challenges: how to producing more food, more sustainably. Our solution focuses on primary production, the source of over 70% of the food industry’s emissions. We help food brands and processors to measure, report, and reduce the climate impact of their value chains. Our mission is both vital and urgent, demanded by consumers, legislators, and progressive food companies. As a full-stack engineer at Improvin’, you will be a part of implementing a platform that helps companies in the food industry lower their climate footprints. You’ll need to have a strong faith in our mission and solution, but also have a passion for software - everything from developing and maintaining front-end and back-end code to integrating systems, building APIs, and working hands-on with large software systems. We’re looking for someone who is dedicated to creating value for, and Improvin’ the day-to-day lives of, our users. You will have first-hand access to the knowledge and experience of product developers, grain industry entrepreneurs and farmers. You'll receive competitive compensation, 30 days of paid vacation, and a pension. We’ll strive to provide all the tools necessary for you to excel and support your professional growth as our fast-scaling business evolves. We use English as our working language. Our hybrid work setup is flexible, but we expect you to come into the office on a weekly basis. We accept applicants from both inside and outside the EU, and we’ll do our best to support your transition. Most importantly, we believe that a diverse workforce is essential to our success. We are committed to creating an inclusive workplace where all employees feel valued, respected, and supported, regardless of race, ethnicity, gender, sexual orientation, religion, age, or disability. We believe you have: - A strong drive to build high-quality software products. - Solid software engineering experience with building scalable, reliable, and easy-to-maintain software systems. You likely have 7 years or more of hands-on experience or hold a technical leadership role (e.g. Tech Lead). - Good communication skills and a commitment to close collaboration with colleagues. - Experience with cloud-based solutions, orchestration, and containers. - A strong willingness to learn, receive feedback, and a desire to grow both personally and professionally alongside your team.
Välj ett jobb för att visa detaljer