Krafttag AB söker administratör till samhällsviktigt projekt Krafttag AB är ett ingenjörs- och konsultföretag med spetskompetens inom elkraft, infrastruktur och energiomställning. Vi är verksamma i hela Sverige och samarbetar med ledande aktörer inom både offentlig och privat sektor. Just nu söker vi en driven och strukturerad administratör/projektingenjör för ett uppdrag hos en av våra statliga kunder. Uppdraget är placerat i Sundbyberg och är en viktig del av ett större infrastrukturprojekt inom GIS. Uppdraget – Projektingenjör GIS, statligt verk I detta uppdrag söker ett statligt verk en projektingenjör som ska stödja huvudprojektledningen i ett större GIS-relaterat infrastrukturprojekt. Rollen innebär ansvar för administration, dokumenthantering, resursplanering, onboarding, diarieföring samt uppföljning av entreprenörers dokumentleveranser under byggtiden. Projektingenjören kommer även att arbeta med styrande dokument, kvalitetssystem och rapportering till styrgrupp. Placering: Tjänsten är placerad vid verkets kontor i Sundbyberg med 100 % kontorsnärvaro som utgångspunkt. Möjlighet till distansarbete kan diskuteras längre fram i projektet, men basen kommer alltid vara kontoret i Sundbyberg. Omfattning: 100 % heltid under uppdragets löptid. Säkerhetsprövning krävs innan uppstart. Att vara anställd hos oss innebär mycket frihet under ansvar, engagerande uppdrag och inte minst – ett gäng härliga och smått tokiga ingenjörer som stöttar varandra. Vi värdesätter social kompetens högt och kommer lägga stor vikt vid den personliga matchningen i våra intervjuer. Tack för att du vill bli en del av Krafttag – vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker en teknikförvaltare till mångårigt uppdrag hos myndighet i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag. Tjänsten är på heltid. Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget I myndighetens uppdrag ligger att bereda och verkställa beslut om inriktning och omfattning för en långsiktigt hållbar kollektivtrafik. Dessutom ansvarar de för styrning och uppföljning av trafikdrift samt upprätthållandet av infrastrukturens funktion, säkerhet och värde. Varje dag reser mer än 700 000 personer med den allmänna kollektivtrafiken, det vill säga resor med tunnelbana, bussar, pendeltåg och lokalbanor. BEST-sektionen (Bana, El, Signal, Tele) inom Teknikavdelningen är utsedda till anläggningsägare och ansvarig för förvaltning och utveckling av infrastruktur till tunnelbana, spårväg och järnväg. Den strategiska inriktningen för myndigheten som helhet är att leverera kollektivtrafik genom att upphandla tjänster från marknaden. För att vara en god beställare och kravställare krävs god kännedom om systemens sammanhang, nedbrytning och funktionella samspel på olika nivåer. Bansystemgruppen behöver nu förstärkas med en teknikförvaltare inom spårteknik. Arbetsuppgifter · Förvaltaren ansvar för avtalsuppföljning samt uppföljning och kontroll av utförande i anläggningen. · Senast 1 månad efter uppdragsstart ska konsulten inneha minst spårbehörighet KAT X9. · Som anläggningsägare följa upp drift- och underhållsentreprenörens åtagande. · Upprätta tidplaner, budgetar och prognoser, samt uppföljning av dessa. · Planera, leda och delta i förvaltningsmöten, byggmöten, samordningsmöten m.m. · Följa upp anläggningens störningar, och verka för åtgärder som ökar anläggningens tillförlitlighet. · Granskning av fakturor Krav (OBS, obligatoriska) Civil- eller högskoleingenjörsexamen alternativ yrkeshögskoleexamen inom spårinfrastruktur. Examen ska kunna verifieras med examensbevis. Eller 7 års arbetslivserfarenhet av arbete med spårsystem. Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av projektledning av produktion inom banöverbyggnad för spårsystem. Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av entreprenad inom banöverbyggnad för spårväg. Minst 3 års erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning av fasta anläggningar. Inneha minst spårbehörighet KAT X9. Kravet ska uppfyllas senast 1 månad efter uppdragsstart. Meriterande Minst 2 års erfarenhet av avtalsuppföljning av drift- och underhållskontrakt inom infrastruktur. Minst 2 års praktisk erfarenhet av underhåll av spårvägsinfrastruktur. Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska. Vi ser fram emot din ansökan!
Erfaren Bilmekaniker/Fordonstekniker Sökes! Är du en skicklig och mångsidig bilmekaniker eller fordonstekniker som gillar att meka med bilar? Har du en passion för att lösa tekniska problem och en förmåga att arbeta med olika typer av fordon? Vill du vara en del av en varierande arbetsplats där din erfarenhet och expertis verkligen uppskattas? Då är det dig vi söker! Om tjänsten: Vi söker en erfaren bilmekaniker/fordonstekniker som kan hantera allt från rutinunderhåll till mer komplexa reparationer. Du kommer att arbeta med olika typer av fordon och problem, vilket kräver både teknisk skicklighet och kreativ problemlösning. Stiven Bilverkstad är ett bilskadecenter som varit verksamma i Handens industriområde i över 14 år. Vi har medarbetare från många olika kulturer och ägarna talar både svenska, arabiska och engelska. Här blir du en del av en trevlig gemenskap och ett bra team. Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet som bilmekaniker eller fordonstekniker Har B-körkort Har relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande erfarenhet Är en lagspelare med en positiv attityd Är mångsidig och kan hantera olika typer av reparationer och underhåll Urval sker löpande, Välkommen med din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Brinner du för kvalitet, miljö och hållbarhet? Då vill vi ha dig med på vår resa! Är du en tekniskt lagd person som är snabb på att upptäcka potentiella förbättringsområden? Gillar du struktur, problemlösning och att driva förändring på riktigt? Perfekt – vi letar efter dig! Om Revent & information om tjänsten Vi på Revent International AB är ett företag som utvecklar, tillverkar och säljer utrustning till bagerier över hela världen. 1958 uppfann Revent stickugnen och har sedan dess varit marknadsledande och omtalade i branschen för sin innovation. Utöver stickugnar utvecklar vi även jässkåp och vakuumkylar.Vårt huvudkontor ligger i Upplands Väsby och här arbetar cirka 100 personer inom marknadsföring, utveckling, konstruktion, service, inköp och produktion. Utöver detta har vi dotterbolag i USA, Tjeckien och Mexiko, samt ett omfattande återförsäljarnätverk i cirka 50 länder världen över.Vi söker nu en ny kollega, en KMA-ansvarig som vill vara en drivande kraft bakom våra kvalitets-, miljö- och hållbarhetsinitiativ och ta en central roll i vår utveckling. Hos oss får du arbeta både strategiskt och operativt, med stort eget ansvar och nära samarbete med ledning och kollegor i hela verksamheten. I din roll rapporterar du direkt till VD. Vad kommer du att göra hos oss? Övergripande kommer du att ansvara för att utveckla och implementera gemensamma arbetssätt kring kvalitet, miljö och hållbarhet. Detta både i Sverige och hos våra dotterbolag med ett specifikt fokus på USA. Vi vill att samma standard tillämpas konsekvent inom hela bolaget, oavsett geografisk lokalisering. Dina arbetsuppgifter i detalj: Kvalitet i fokus – Du utvecklar och dokumenterar vårt kvalitetsledningssystem (ISO 9001), följer upp nyckeltal, leder interna och externa revisioner och säkerställer att vi gör rätt – varje gång. Du är också vår kontaktperson mot kunder och certifieringsorgan. Miljö och hållbarhet – Du hjälper oss att ta vårt miljöarbete till nästa nivå. Det innebär att forma och förankra miljöpolicy, utbilda organisationen och se till att vi når våra miljömål (ISO 14001). Avvikelsehantering och förbättring – Om något går snett, är det du som driver utredning, åtgärder och lärande – ibland ensam, ibland med ett team som du samordnar. Ledningsstöd – Du sammanställer rapporter, KPI:er och protokoll till ledningen och är en nyckelperson i arbetet med ständiga förbättringar. Utbildning och kultur – Du sprider ett positivt kvalitets- och miljötänk i hela organisationen och ansvarar för att kompetensen inom området finns på plats i alla led i organisationen. Vi söker dig som Är en drivande person samt trivs att jobba i en internationell miljö. Du har även:Eftergymnasial utbildning – gärna teknisk Minst 3 års erfarenhet av kvalitetsarbete inom tillverkande industri Goda kunskaper i ISO 9001, ISO 14001, LEAN, Six Sigma och gärna TS Erfarenhet av visuell styrning och målstyrning Certifiering som internrevisor (merit) Starka kunskaper i Excel och MS Office Är trygg i din kommunikation – både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska Gillar att resa och är okej med att resa upp till 10 gånger/år Vad vi erbjuder dig Hos oss får du en nyckelroll där du verkligen kan göra skillnad – både i vardagen och i det långsiktiga utvecklingsarbetet. Du får stort förtroende och arbetar nära både ledningen och övriga delar av verksamheten. Tillsammans driver vi arbetet för en mer hållbar och ansvarsfull framtid. Vår arbetsmiljö präglas av engagemang, samarbete och ständig utveckling – här växer vi tillsammans. Är du redo? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande!Har du frågor? Tveka inte att höra av dig till Josefine Nelander Staffing & Recruiting Partner [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du legitimerad lärare med behörighet att undervisa i svenska och svenska som andraspråk/SVA för årskurs 7–9? På Råsunda centralskola blir du en viktig del i varje elevs utveckling. Här får du möjlighet att som lärare inspirera eleverna till att nå nya höjder i sin kunskaper inom svenska och SVA. Varmt välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Råsunda Centralskola är en skola för årskurs 7–9 med lokaler på Parkvägen. Skolan har 4–5 paralleller och leds av två biträdande rektorer som tillsammans med rektor, arbetslagsledare och förstelärare strävar efter att ge goda förutsättningar för samarbeten och kollegialt lärande. Lärarna är organiserade i årskursvisa arbetslag. Inom ämnet och årskursen finns schemalagd tid för samarbete mellan lärare som delar ett ansvar för undervisningen i ämnet och årskursen. Visionen för skolan är att varje person ska komma till sin rätt. I vår gemensamma värdegrund kring eleverna tänker vi att eleven vill om hen kan, att lika inte alltid är rättvist men framförallt att varje elev är rätt elev. Skolan har ett väl utvecklat elevhälsoarbete och en välfungerande och prioriterad organisation för särskilt stöd. Vi gör oss måna om att se varje elev som en individ och samarbetar kring eleverna i årskursvisa arbetslag. Välkommen till vårt glada gäng! Vårt erbjudande - Trygg anställning med goda anställningsvillkor och individuell lönesättning. - Ett meningsfullt arbete där du bidrar till elevers lärande. - Gott kollegialt samarbete och kunskapsutbyte där du får växa i din yrkesroll. - Friskvårdsbidrag samt andra förmåner. Läs gärna mer om Solna stad som arbetsgivare https://www.solna.se/jobba-hos-oss/solna-stad-som-arbetsgivare Om tjänsten Du har, tillsammans med övriga lärare, ansvar för den pedagogiska verksamheten. Du kommer att ingå i ett arbetslag som skall utforma och utveckla verksamheten och lägga en god grund för elevernas utveckling. Vi fokuserar på att utveckla vår pedagogiska kompetens och undervisning och våra utvecklingsområden omfattar språkutvecklande arbetssätt samt trygghet och studiero. En viktig del av arbetet är att utveckla det sociala klimatet så att alla elever mår bra och trivs i gruppen. Till läsåret 25/26 går vi in i det tredje året i samarbete med Uppsala Universitet och projektet IBIS. I tjänsten ingår alla delar som omfattar ämnena svenska och SVA: från att utveckla idéer och planera arbetet till att skapa och utvärdera arbetet. Du genomför lektioner, pedagogisk dokumentation, bedömning samt strävar efter att skapa en trygg och välkomnande miljö där alla elever kan känna sig sedda. Vem söker vi? Vi söker dig som - är legitimerad lärare - har behörighet att undervisa i svenska och SVA för årskurs 7-9 - har erfarenhet av pedagogiskt arbete - har erfarenhet av pedagogisk dokumentation - är väl förtrogen med läroplanen - har kunskap inom IKT (informations- och kommunikationsteknik) och assisterande teknik - kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av arbete som lärare i svenska och SVA, och gärna även arbete med nyanlända elever. Vi söker dig som är engagerad, initiativtagande och intresserad av skolans utveckling. Du arbetar också aktivt med att på ett strukturerat sätt utveckla det pedagogiska arbetet i klassen. Som lärare hos oss är du relationsskapande och har en vilja att följa elevernas lärande och vill stötta dem i att utvecklas vidare mot nästa steg. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och är lugn, stabil och tydlig i din kommunikation. Mer information och ansökan Tjänsten är ett föräldravikariat under läsåret 25/26 med tillträde vid läsårsstart 12/8-25 eller enligt överenskommelse. Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till rektor Maria Källmark Molitor, [email protected] Urvalsarbetet kan komma att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan innehållandes CV senast den 1/7-25. I denna rekrytering ansöker du utan personligt brev. När du söker kommer du få svara på frågor relevanta för tjänsten. OBS! Om du inte har ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret rekommenderar vi att du beställer ett sådant så snart som möjligt då vi behöver se detta innan du kan börja din anställning inom skolan. Solna stad har gjort medieval för samtliga rekryteringar, så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster. I Solna arbetar engagerade medarbetare med uppdraget att utveckla staden och välfärden med solnaborna i fokus. Detta gör oss till en spännande och utvecklande organisation att arbeta inom. Barn- och utbildningsförvaltningen svarar för omsorg och utbildning av barn och ungdomar. I verksamheten ingår förskola och öppna förskolan, fritidshem, grundskola, gymnasium, anpassad skola och anpassad gymnasieskola. Solna är en framtidsstad i tillväxt, unikt belägen mellan kungliga nationalstadsparkens lugn och storstadens puls. Vår vision är att Solna ska vara en levande och trygg stad, som förenar hållbar utveckling med en god ekonomisk hushållning för att trygga framtidens välfärd. Här finns attraktiva bostäder, framgångsrika företag, utmärkta kommunikationer, förstklassig samhällsservice och ett rikt kultur- och idrottsutbud. Solna stad är nu inne i en spännande utvecklingsfas, befolkningen växer och många företag söker sig hit.
Vi söker en balanserad, positiv och omtänksam personlig assistent till en 27-årig kvinna i Sollentuna (Stockholm). Hon lever med PANS/PANDAS – en autoimmun sjukdom vilket innebär att hon har komplexa symtom som påverkar både det fysiska och psykiska måendet, och som kan förvärras vid infektioner. Hennes mående varierar, och vid skov behöver hon mer stöd och närvaro i vardagen. Läs mer om PANS/PANDAS på: https://sane.nu/ Du som söker är en trygg person med tålamod, empati och ett positivt förhållningssätt – någon som ser lösningar snarare än hinder. Du klarar att möta både lugna och mer utmanande dagar med värme och stabilitet. Du blir en viktig del i att skapa struktur, trygghet och livskvalitet. Hon tycker om hästar, kläder, film och musik – särskilt Taylor Swift – och har ofta sällskap av sin mamma, syster och lilla hund. OM UPPDRAGET Arbetet handlar om att finnas nära, lyssna och anpassa sig efter dagsform. Det kan innebära: ● Personlig omvårdnad och hygien ● Stöd vid måltider, medicinering och vila ● Hjälp att skapa rutiner och struktur ● Enklare hushållssysslor ● Promenader, ärenden och aktiviteter ● Vara ett närvarande och inkännande sällskap Du behöver vara rökfri, noggrann med hygien och visa hänsyn vid sjukdom, då hon är infektionskänslig. VI SÖKER DIG SOM: ● Är kvinna i åldern 27–50 år ● Är balanserad, trygg, empatisk och lösningsfokuserad ● Har förståelse för varierande dagsform och skov ● Har god samarbetsförmåga men kan arbeta självständigt ● Talar och skriver flytande svenska ● Har helst liknande intressen (t.ex. djur, natur, musik, kläder och film) ● Körkort och bil är ett plus, men inget krav Tidigare erfarenhet av personlig assistans är meriterande, men det viktigaste är att ni trivs tillsammans. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ARBETSTIDER Vi söker en assistent som vill arbeta 50-70% med arbetstid belagd under under dag- och kvällstid. Exempel på arbetspass är 08:00 - 15:00 och 15:00 - 21:00. TILLTRÄDE Omgående. ATT VARA ANSTÄLLD PÅ VIVIDA Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har! DIN LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Sista ansökningsdag är 2025-07-20. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan! Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Snickare för projekt i Norrtälje. projektet är nyproduktion av villa/parhus i trä. Primära uppgifter: Utvändigt arbete: Resning och montering av trästomme (väggar, bjälklag och takstolar) Montering av ytterväggar och takskivor Montering av ytterpanel och fasadbeklädnad Fönster- och dörrmontage Isolering av ytterväggar samt montering av vind- och fuktskydd Takläggningsförberedelser (läkt, papp) – i vissa fall även montering av takbeläggning Bygge av altaner, entrétrappor, carportar och liknande Invändigt arbete: Invändig regelväggsresning Isolering och montering av ångspärr Gipsning av väggar och tak Montering av innerdörrar, foder och socklar Köksmontering och annan fast inredning Förberedande arbeten inför el och VVS (i samarbete med installatörer) Golvläggning och invändiga snickeriarbeten Rivning och uppbyggnad av väggar, väggkonstruktioner i badrum och kök, fönsterbyten, snickerier, takarbeten m.m. Krav: Minst 5 års erfarenhet Bra svenska Körkort B Referenser Meriterande: Egna verktyg (Arvode tillkommer) Yrkesbevis som träarbetare/snickare (alt. dokumenterad yrkeserfarenhet) Flera års erfarenhet av nyproduktion, särskilt småhus, villor eller parhus God kunskap i regelresning, stomresning och fasadmontage Erfarenhet av gipsning, invändiga snickeriarbeten och köksmontering Vana vid att arbeta självständigt med ritningar och arbetsbeskrivningar
Juridiska institutionen är en av de större institutionerna vid Stockholms universitet med ca 170 anställda och ca 5 500 studenter. Drygt 100 lärare är på heltid engagerade för att undervisa och bedriva den forskning som utbildningen vilar på. Ett fyrtiotal professorer med olika rättsvetenskapliga inriktningar finns vid institutionen, som utgör en dynamisk miljö med forskning av högsta klass och med stark internationell prägel. Teknisk/administrativa (TA) gruppen vid Juridiska institutionen är en stor administrativ grupp som består av flera funktioner. Vårt mål är att ge service av hög kvalité till både anställda och studenter samt stödja och bidra till utveckling av utbildning och forskning vid institutionen. Nu söker vi två vikarierande kursadministratörer som trivs med att jobba med administration, koordinering och att ha många kontakter. Mer information om oss finns på: https://www.su.se/juridiska-institutionen/. Arbetsuppgifter Befattningen innebär ett övergripande administrativt ansvar för de kurser som ligger inom ansvarsområdet. Kursadministratören fungerar som en länk mellan studenter och lärare för att ge studenterna bästa möjliga förutsättningar att bedriva sina studier. Med många kontakter och bred tillgång till information inom verksamheten är kursadministratörens bidrag till institutionsgemensamma utvecklingsprojekt en naturlig del av rollen. Som kursadministratör ser du till att institutionens kurser administreras med både hög kvalité och god serviceanda utifrån institutionens och universitetets riktlinjer och regler. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. schemaläggning, lokalbokning, rapportering av betyg, hantering och spridning av information via lärplattformen, hemsidan, mejl och telefon, administrativ hantering av externa lärare (arvodering, resor, etc.), samt löpande arkivering och dokumenthantering. Du förväntas att utifrån givna riktlinjer själv planera och utföra arbetsuppgifterna i samarbete med övriga kollegor inom kursadministrationen samt med lärare. Övriga administrativa uppgifter inom TA gruppen kan förekomma, till exempel, genomlysning och utveckling av rutiner och processer samt organisation av möten och events. Kvalifikationer Vi söker dig som har minst kandidatexamen och minst två års erfarenhet av liknande administrativt arbete. Erfarenhet av kursadministrativt arbete inom universitet eller högskola är meriterande. Du ska ha en vana av att kunna arbeta i flera olika system samtidigt. Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska i tal och skrift. Arbetet kräver att du är noggrann och strukturerad, serviceinriktad och har mycket god samarbetsförmåga. Arbetsbelastningen varierar och vid exempelvis terminsstart eller tentaperioder kan det vara en hög arbetsbelastning; därför är det viktigt att du kan prioritera vid arbetstoppar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Anställningarna avser vikariat och är tidsbegränsade till ett år med möjlighet till förlängning. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning. Tillträde 18 augusti eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder Hos oss får du dynamiken i samspelet mellan högre utbildning och forskning som gör Stockholms universitet till en spännande och kreativ miljö. Du arbetar i en internationell miljö och får förmånliga villkor. Universitetet ligger beläget i Nationalstadsparken med goda förbindelser till city. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Närmare information om anställningen lämnas av administrativ chef Vladimir Vešović, mailto:[email protected]. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Intervjuerna genomförs digitalt och kan komma att ske löpande. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Ny startad trafikskola i Sundbyberg söker trafiklärare Deltid/Konsult omgående. kontakta oss så snart ni kan
Om rollen Som farmaceut i detta e-handelsapotek får du en bred roll med fokus på recepthantering, rådgivning kring läkemedel och egenvård, samt försäljning via mejl och telefon. Du blir en viktig del av ett engagerat team som värdesätter kvalitet, bemötande och trygg kundkontakt. Du arbetar också med moment kopplade till logistik, som plock, pack och lyft av varor vilket ger en varierad och aktiv arbetsdag. Arbetsplatsen ligger i Norra Stockholm. Vi berättar mer om rollen och arbetsplatsen vid ett inledande samtal. Övriga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Stötta kollegor med farmaceutiska bedömningar Bidra till att skapa mervärde för våra kunder genom professionell rådgivning Hålla dig uppdaterad om kampanjer och sortiment Om dig vi söker Vi söker dig som är legitimerad farmaceut, receptarie eller apotekare, och som tycker om att kombinera farmaceutisk rådgivning med god service. Du har lätt för att kommunicera, gillar att jobba i team och trivs i en miljö där du får bidra både med din expertis och ditt engagemang. Tidigare erfarenhet från apotek eller e-handel är meriterande men inte ett krav. Arbetstid och anställningsvillkor Tillsvidareanställning direkt hos kund Provanställning tillämpas Tjänstgöringsgrad: 75–100 % Arbetstider: vardagar 08.00–18.00, lördag–söndag 10.00–18.00 Redo att ta nästa steg? Skicka in ditt CV redan idag så berättar vi mer! Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer