Skicklig Customer Care Agent till 3rd line i Stockholm
Securitas AB
Kundtjänstpersonal

Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Om rollen Gillar du administrativa arbetsuppgifter där vissa är snabba och enkla och andra är långa och kluriga så är det arbetet för dig. Förutom att vara riktigt bra på administration passar rollen dig som är driven och självgående, har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och system plus bidrar positivt i en grupp. Stämmer detta så skicka in din ansökan redan idag. Securitas Customer Care är en serviceorganisation för våra kunder och olika avdelningar inom företaget, inkluderat platskontor runt om i landet. I rollen så kommer det även att vara kontakt internt med säljare, projektledare och tekniker. På Securitas vill vi vara bäst i vår bransch och som Customer Care Agent kommer du ha en viktig roll genom struktur, ditt driv och ditt engagemang i dialogen med kollegor och kunder omkring dig. På 3rd line jobbar vi med fakturering, åtgärder, avtal, storkunder, ramavtal, prisjusteringar, konkurser och administration för Jourmontör med mera. Rollen passar dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag. Tjänsten avser kontorstider helgfria vardagar mellan 8.00-16.30, med möjlighet att börja från kl 7 med placering i Stockholm (ett stenkast från Rålambshovsparken på Kungsholmen). På hela Customer Care så jobbar ett 50-tal kollegor. 3rd line sitter även i Göteborg och Malmö. Efter 6 månader finns möjlighet till hemarbete upp till två dagar per vecka. Friskvårdsbidrag, fredagsfrukost och årlig konferensresa är några av våra förmåner på Customer Care. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. 6 månaders provanställning tillämpas. Kravspecifikation För den här rollen krävs det att du Har lätt för att samarbeta i grupp, men har även en god förmåga att kunna arbeta självständigt och effektivt. Krav: Har gymnasieutbildning eller motsvarande med godkänt resultat i svenska, engelska och matematik. Har erfarenhet av administration, utredningsarbete och/eller kundtjänstarbete. Obehindrat behärskar svenska i tal och skrift. Du bör även behärska engelska i tal och skrift då det är Securitas koncernspråk. Meriterande för tjänsten är: Ytterligare eftergymnasiala utbildningar God system- och datorvana Intresse för ekonomi och redovisning Grundläggande kunskaper i Excel Vi vill även att du ska vara ansvarskännande och strukturerad. Securitas värdegrund är ärlighet, vaksamhet och hjälpsamhet, det ska kännas som en självklarhet för dig. Viktigt att du är en person som bidrar till hela Customer Care både socialt som professionellt. Ytterligare information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval och kan komma att avsluta rekryteringsprocessen innan sista ansökningsdatum, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du varmt välkommen att höra av dig till kontaktperson: Fredrik Nyblom Customer Care Manager 3rd line på [email protected] eller 0767-992 964. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är den 29 juni Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och hur det är att jobba hos oss hittar du på securitas.se

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ambitiös förskollärare som gillar att leda, med sinne för problemlösning.

Förskolan Flygande mattan Förskolan Flygande mattan är en fristående organisation med stor mångkulturell representation och interkulturellt arbete. Du ska därför ha lätt för att aktivt jobba och frodas med kollegor, föräldrar och barn från andra kulturer och religioner. Flygande mattan jobbar som alla förskolor med Läroplanen och kommunens riktlinjer för förskoleverksamhet, samt vår egna verksamhetsplan som grund. Vi har en islamisk värdegrund, interkulturell, språk och hållbar utvecklingsprofil. Vi eftersträvar en hög kvalité i vår pedagogiska verksamhet och vi har höga och unika framtidsambitioner för våra förskolor, där din roll är viktig. Vi har tre förskolor, två i Haninge, i Brandbergen och i Jordbro och en förskola i Skogås, Huddinge. Vi söker förskollärare till våra förskolor i Haninge och Huddinge kommun. Arbetsbeskrivning Med oss har du unik möjlighet och betydelsefulla möjligheter att påverka barnens utveckling och förskoleverksamheten i stort. Som förskollärare medverkar du till en positiv och utvecklande miljö, med en god balans av omsorg och lärande. Som förskollärare leder och utvecklar du det pedagogiska arbetet i samverkan med övriga kollegor. Du är en engagerad och positiv ledare som är villig att bidra till hela verksamhetens framtidsvisioner. Du är inte rädd för att måla “utanför ramarna” och vill gärna bidra med innovativa idéer till verksamheten. Vår pedagogiska idé bygger på ett utforskande arbetssätt med och för barnen. Med hjälp av verktyg som observation, dokumentation och reflektion synliggör vi barns lärandeprocesser och tar ut riktning för nästa steg i det pedagogiska arbetet. Vi ser också den pedagogiska dokumentationen som en självklar del i vårt systematiska kvalitetsarbete och vår verksamhetsutveckling. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbetet med barn med särskilda behov och kunskap om lågaffektivt bemötande. Rollen som förskollärare innebär att du ansvarar för undervisningen på förskolan samt säkerställer att utbildningen håller en hög kvalitet. Du har god samarbetsförmåga och backar inte för förändringsarbete eller kvalitetsutveckling som individ eller med ditt arbetslag. Varje vecka avsätts tid för planering och utvärdering. Vi söker dig som: har förskollärarutbildning samt en förskollärarlegitimation. har minst tre - fem års erfarenhet som förskollärare. är engagerad, professionell och initiativtagande. har hög motivation för utveckling, innovation och problemlösning. är villig att bidra positivt till organisationens framtidsvisioner. har hög social förmåga och motivation för att utveckla gott samarbete med kollegor och ledning. kan omsätta förskolans läroplan i det vardagliga arbetet. är ansvarstagande och strukturerad, med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. har kunskap om hur du synliggör och vidareutvecklar barns lärprocesser med hjälp av pedagogisk dokumentation. har en stark drivkraft att hålla utvecklingen av den pedagogiska miljön levande är empatiskt ledare och kommunikatör. har erfarenhet av arbete med barn i behov av särskilt stöd. har stor respekt och nyfikenhet för mångkultur, språk och religioner. har drivkraft för att skapa en bra samverkan mellan förskola och hem. har god digital kompetens och är van att använda digitala verktyg både i undervisningen och för administration, dokumentation och samarbete. uttrycker dig väl i tal och skrift, kan kommunicera förskolans arbete internt och externt väl förtrogen med att leda samtal, aktiviteter och planering har en helhetssyn över verksamheten och kan ta dig uppgifter som “samordnare” i framtiden. Vi erbjuder våra anställda på förmåner som bland annat pedagogisk lunch, friskvårdsbidrag och arbetskläder. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna, arbetserfarenhet är ett krav. Vi söker dig som vill arbeta 80 eller 100 % i vår verksamhet. Vi söker dig som kan börja jobba i augusti 2025. Heltid/deltid. Månadslön. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Inom förskolan måste du enligt lag visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Beställningsblanketten kan hämtas på www.polisen.se. Vid mejl ansökan använd "förskollärare" som referens/ämnesraden.

19 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Handläggare till SMOB
Södertörns Högskola
Övriga handläggare

Södertörns högskola är ett lärosäte i Stockholm som utbildar, forskar och samverkar för en hållbar samhällsutveckling. Här studerar runt 14 000 studenter på cirka 80 program och över 300 kurser. Utbildning och forskning bedrivs inom humaniora, samhällsvetenskap, teknik och naturvetenskap. Högskolan erbjuder också lärarutbildning med interkulturell profil och polisutbildning. Mycket av forskningen handlar om frågor som rör Östersjö- och Östeuropaområdet. På Södertörns högskola blandas ämnen, perspektiv, människor och erfarenheter. Här finns de nyfikna och de ifrågasättande, de som söker oväntade kombinationer, utveckling och utmaningar. Södertörns högskola har sedan 2015 bedrivit polisutbildning på uppdrag av Polismyndigheten, och har idag cirka 800 studenter som läser polisprogrammet. Polisprogrammet ges i dagsläget i två former, en på plats på campus och en funktionsinriktad polisutbildning (FPU) som ges i huvudsak på distans, och från och med hösten 2024 kommer vi även ge möjlighet att läsa det ordinarie programmet på distans. Institutionen för polisiärt arbete (IPA) har idag ca 120 medarbetare, varav merparten är lärare med polisiär kompetens som är utlånade från Polismyndigheten. Vid institutionen samverkar vi även med lärare och forskare från andra institutioner på högskolan. Utbildningen ska vila på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet, varför vi strävar efter att öka lärarnas och forskarnas vetenskapliga kompetens kontinuerligt. Utöver polisprogrammet finns det också möjlighet att läsa till en kandidatexamen i polisiärt arbete och kriminologi. Hösten 2024 startade samverkansprojektet Sverige mot organiserad brottslighet (SMOB) vid institutionen, ett excellensinitiativ som ska stärka Sveriges förmåga att bekämpa organiserad brottslighet, med särskilt fokus på den kriminella ekonomin. Vi söker nu en handläggare med inriktning på uppföljning och utvärdering till IPA/SMOB. För fullständig information se nedanstående länk: https://www.sh.se/ledigajobb?rmpage=job&rmjob=9022&rmlang=SE Anställningen Anställningen är tidsbegränsad med en omfattning om 100% med varaktighet 12 månader. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Sista ansökningsdag är 2025-07-10. Ytterligare upplysningar Amir Rostami, projektledare: [email protected]

19 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Senior Fullstack Developer
Sambla Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Sambla Group is a fast-growing fintech company with the clear goal of empowering customers to improve their personal finances and provide them with the best consumer finance products in the industry. Backed by a winning mindset and over 350 colleagues in 4 countries, we have successfully helped more than 1 million customers improve their financial situation by consolidating their personal loans and helping them seek better terms. Now, we need you, your ambition and your skills to join us in an exciting opportunity as we launch a brand-new pension advisory service at Sambla Group. You will be joining a team of experts, building a customer-facing product at an early stage of development and making a strong impact on the product and customer experience. What we offer you You will be part of a vertically integrated product team including business development, sales & advisory and design. We need you who enjoys being engaged in the product development process and actively participating in discovery and prioritisation with an ability to balance delivery speed versus technical necessities. We are looking for a skilled and well-rounded senior developer, who is curious about learning new technologies, comfortable researching and implementing sound and scalable technological choices and solutions, and vocal in brainstorming sessions to effectively contribute to the best possible outcome. We specifically appreciate a tinkering and enquiring mindset, willing to experiment with solutions on a small scale as a way to unpack a problem. We expect you to not shy away from interacting with the full team and asking extensive questions as part of the discovery process. We are keen to look into any public repositories you may want to share on your Github. Our primary languages are TypeScript and JavaScript, with Node.js powering our backend, and React (JS/TS) for our frontend framework. Our system consists of AWS lambda services in a serverless architecture defined by AWS CDK stacks that utilize multiple serverless services in the AWS infrastructure. The system is powered by a Neptune graph database. As a department, we continuously strive to enhance our skillsets, tools, and working environment. Parts of achieving this is through our architecture forum and a strong focus on developer experience. Key Responsibilities Collaborate with a cross-functional team to design, develop, and implement the platform for the new product. Participate in all phases of the product development lifecycle, from concept to deployment. Write clean, maintainable, and efficient code. Troubleshoot, test, and maintain the system to ensure good product fit and technical excellence. Contribute to the continuous improvement of the product by actively seeking feedback and providing innovative solutions. Participate in creating efficient development processes in a team that is starting from scratch. Engage in highly mission driven sessions on a daily basis to facilitate rapid development. Qualifications Proven track record as a developer with a minimum of 5 years of relevant experience, preferably with full stack responsibility and high shipping frequency Relevant Computer Science or Engineering Education at least at BA level. Solid understanding of software development principles and methodologies Ability to work effectively in a collaborative, fast-paced environment. Strong problem-solving skills and attention to detail. We value experience or familiarity with our chosen technologies such as Node.js, React, graph databases, Docker, AWS and microservice architecture, but for the right candidate who has shown curiosity in different technologies and architectures, we will provide the necessary learning environment to quickly get up to speed with our stack and ways of working. What you will get Work directly with a senior developer with extensive domain knowledge, gaining valuable insights and mentorship. Be part of a highly motivated and innovative team dedicated to creating the next product offering for Sambla Group. Opportunity to make a significant impact on the development and success of a new product. Engage in a Skunk Works style setting where we do things together to foster creativity, collaboration, and rapid problem-solving. We are looking forward to receiving your application!

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Erfaren barnskötare

Vi är en fristående förskola belägen i Haninge och Huddinge kommun. Vi söker medarbetare till vår enhet i Huddinge och Haninge. Vi arbetar med Läroplanen och kommunens riktlinjer för förskoleverksamhet samt utifrån islamiska värdegrund (i vårt bemötande) interkulturalitet, språkutvecklande arbete och hållbar utvecklingsprofil. Vi erbjuder även en språkavdelning (engelska) på två av våra enheter. Vi söker en engagerad och erfaren barnskötare med särskild kompetens inom pedagogisk miljöutveckling anpassat för de yngre åldrarna. Tjänsten innebär att aktivt bidra till att skapa inspirerande, utvecklande och trygga lärmiljöer för barnen, i linje med förskolans pedagogiska riktlinjer. Det är en fördel om du värdesätter utomhusverksamhet högt, eftersom vi är dagligen ute, i ur och skur och jobbar med den inställningen att lärande sker lika mycket inne som utomhus. Vi värderar personalens utveckling lika högt som barnens, arbetar med både pedagogernas arbetsprocess samt barnens läroprocess samt uppmuntrar och stödjer pedagoger i sin egna utvecklar, söker inspiration och innovation. Anställningsform ca 75%, beroende på befattning och tjänst med en månadslön. Vi söker också dig som är utbildad barnskötare med minst 3 års arbetserfarenhet. Tillsammans med dina kollegor skall du ta ansvar för att planera, genomföra, utvärdera och utveckla barnens utbildning utifrån Lpfö18 på förskolan. Du har goda kunskaper i att implementera läroplanen, arbeta med systematisk kvalitetsarbete och andra styrdokument i verksamheten. Vi söker dig som tycker om att samarbeta med andra, inte rädd för att leda och ta ansvar samt ser kommunikation och bemötande som en viktig del i arbetet med att nå ett gott arbetsklimat på arbetsplatsen. Du har en god skrivkunskaper och social kompetens och ett professionellt bemötande av barn, vårdnadshavare och kollegor. Du är aktiv och närvarande pedagog med barnen. Du som söker är driven, initiativtagare, ansvarsfull med ledaregenskaper, lekfull och samarbetsvillig. Du inspireras av barnens frågor, nyfikenhet och kreativitet. Du ser leken, den pedagogiska miljön och lärandet som en viktig del i utbildningen och undervisningen. Eftersom du arbetar tätt ihop med kollegorna på enheten är det viktigt att du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll. Du utgår ifrån allas lika värde och skapar en god atmosfär i mötet. Vi söker barnskötare till vår förskoleenhet i Huddinge och Haninge, med start i augusti 2025. Anställningen är för ett längre vikariat samt en deltidstjänst. Låter detta som en intressant utmaning? Maila din ansökan till oss snarast. Skriv "barnskötare" i ämnesraden. Rekrytering pågår löpande och omgående anställning.

19 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Fritidsledare till Bo skola
Lidingö kommun
Fritidspedagoger

Bo skola är en charmig F-3 skola med cirka 180 elever endast 15 minuters resväg från Ropsten. Skolan ligger i ett lugnt område med ett fantastiskt läge direkt närhet till naturen, skog, ängar och vatten. Skolan har en liten idrottshall, en fantastisk skolgård som inbjuder till lek, spel och kreativitet. Vi arbetar för att behålla barnets lust till att lära och ge eleverna möjligheter till inflytande. Genom samverkan mellan fritids och skola vill vi erbjuda eleverna en rolig, meningsfull, lustfylld och trygg verksamhet. På Bo skola möts du av engagerade kollegor som alltid finns där för att ge dig det stöd och den uppmärksamhet du behöver för att lyckas i din roll. Vi är en arbetsplats där du blir sedd och uppskattad! Lidingö stad har 11 kommunala grundskolor, vi fokuserar på kunskap och lustfyllt lärande vilket syns i våra goda studieresultat. Vi erbjuder en skola som är en del i det digitala samhället och vi lägger stor vikt vid att förbereda eleverna inför framtiden. Skolledarna och lärarna på Lidingö utbyter erfarenhet, lär av varandra och utvecklas tillsammans. ARBETSUPPGIFTER Som fritidsledare på Bo skola får du en nyckelroll i att utveckla en meningsfull och stimulerande fritidsverksamhet. Du blir en viktig del av ett engagerat arbetslag som driver den pedagogiska utvecklingen framåt, där vi ständigt anpassar oss efter elevernas behov. Hos oss är samarbete och samverkan mellan skola och fritidshem en naturlig del av vardagen vi tror på att dra nytta av allas unika kompetenser och intressen. På fritidshemmet arbetar vi kreativt för att förstärka lärandet under eftermiddagarna. Du kommer att ha ansvar för att skapa en levande rastverksamhet med en bred variation av aktiviteter som engagerar våra elever. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en lärorik och trygg miljö under hela skoldagen. I tjänsten ingår också att upprätthålla en nära dialog med vårdnadshavare. Du blir en viktig länk som bidrar till en positiv helhetsupplevelse för elever, föräldrar och övrig personal. På Lidingö stad värdesätter vi gott ledarskap och alla våra chefer har genomgått utbildning i Utvecklande ledarskap. Vi är dedikerade till att våra medarbetare ska trivas och utvecklas. Därför erbjuder vi kontinuerlig kompetensutveckling, inspirerande hälsodagar och utbildning i aktivt medarbetarskap. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete på fritidshem och som med din entusiasm kan bidra till vår verksamhet. Eftersom digitala verktyg är en central del av vår undervisning behöver du ha en god digital kompetens och givetvis goda kunskaper i det svenska språket. Som person är du självgående, stabil och har ett starkt kreativt sinne. Du är tydlig i din kommunikation och har en naturlig förmåga att samarbeta med kollegor, ledning, elever och föräldrar. Vi ser gärna att du är nyfiken på ditt eget lärande och har en stark vilja att tillsammans med oss driva utvecklingen av verksamheten framåt. I Lidingö stad lever vi efter värdeorden engagerad, professionell och initiativrik. Om du delar dessa värden och vill vara en del av ett team som gör skillnad varje dag, då är du varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Staden tillämpar individuell lönesättning. Tillträde enligt överenskommelse. Sex månaders inledande provanställning kan eventuellt komma att tillämpas.  Välkommen till Lidingö stad! Här kan du njuta av närheten till natur & skärgård med endast 15 minuters avstånd till T-centralen. Vi vill vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder utvecklingsmöjligheter. Vi vill ständigt förbättras och strävar efter att vara en lärande organisation i framkant. Om du delar vår passion för utvecklande ledarskap, ett aktivt medarbetarskap och en inkluderande arbetsplats är det till oss du ska söka för att bli en del av oss i Lidingö stad! Tillsammans kan vi skapa en meningsfull och berikande arbetsmiljö där vi kan växa och göra skillnad tillsammans. Lidingö stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering så att varje person bedöms utifrån sin kompetens och att vi motverkar diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har Lidingö stad tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

19 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Supply Chain Operations Assistant
Sudio AB
Företagssäljare

ABOUT US Orange Sky AB is a Stockholm-based e-commerce company founded in 2012. We are the proud home of four rapidly growing brands – Sudio, Gaston Luga, Marc Mirren, and Mighty Solo – and we have a strong track record of launching and scaling brands globally. With teams in Stockholm, Sweden (HQ) and Zhongshan, China, we are now over 60 co-workers united by the ambition to reshape industries. At Sudio, we aim to become one of the top 5 headphone brands in the world within the next 3 years. It’s a bold goal, but with our fast-paced, collaborative culture, we are confident we’ll get there. Today, we sell in over 30 markets and are recognized as one of Northern Europe's fastest-growing audio brands. Our culture is creative, ambitious, and highly international. If you're passionate, driven, and ready to grow, you might just be who we’re looking for. WE’RE HIRING: BACK-END SALES REPRESENTATIVE (Innesäljare) Who You Are You take initiative and thrive working independently. You’re structured, reliable, and enjoy ensuring things run smoothly. You have a passion for communication and enjoy supporting both teams and customers. What You’ll Do Ensure all incoming B2B orders are processed, tracked, and completed smoothly and accurately. Coordinate with customer service, marketing, and sales teams to understand demand and support campaign execution. Follow up with distributors, resellers, and sales agents to make sure all leads are prepped and that nothing falls through the cracks. Proactively identify and prepare leads for outreach by the sales team. Be the go-to person for order and stock-related questions from our internal teams. Bonus Experience with Nystartsjobb / Instegsjobb is a plus (but not a requirement). Previous sales support, customer service, or logistics coordination experience is valued. Apply now! Send your application or questions to: [email protected] Please include the position title (“Innesäljare”) in the email subject line. We review applications on a rolling basis. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Sjuksköterska till uppvaksavdelning - Nordiska Kliniken, Stockholm
AB Nordiska Kliniken Stockholm
Grundutbildade sjuksköterskor

Nordiska Kliniken är en av Sveriges största och snabbast växande privata klinker inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Idag har vi ca 70 medarbetare. Vår filosofi är att erbjuda högkvalitativa behandlingar och service i världsklass. Vi ställer höga krav på oss själva och vår kompetens för att kunna erbjuda moderna och säkra behandlingar av hög kvalitet. Vår specialistklinik är centralt belägen mitt i Stockholms hjärta vid Sergels torg. Kliniken som är på hela 1500 kvm är toppmodernt medicinskt utrustad och arkitektritad. Här finns fyra stycken operationssalar, uppvakningsenhet, konferensrum, mottagningsrum och behandlingsrum. Vi erbjuder exklusivitet, komfort och tillgänglighet för våra patienter från hela landet. Vem söker vi? Är du en serviceinriktad och professionell sjuksköterska som tycker om att arbeta kvälls- och dagpass? Då är det kanske dig som vi söker. Vi söker dig som värnar om att erbjuda god omvårdnad, hög servicenivå och ett professionellt personligt bemötande i patientarbetet. Du ser positivt på vår typ av bransch och får vara med och utveckla verksamheten. Som sjuksköterska är du självständig och anpassningsbar till våra arbetssätt och ska ha lätt att arbeta både i grupp samt självständigt. Du har även förmågan att ta egna initiativ och se vad som behövs göras. Vi värdesätter att du är intresserad av plastikkirurgi, samt att du vill utvecklas i din profession. Du är positiv till utveckling och förändringsarbeten samt har en vilja att tillsammans med kollegor och chef ständigt förbättra arbetssätt och flöden. Yrkesvana inom plastikkirurgi är en fördel, dock inget krav. Vi söker nu en sjuksköterska som vill arbeta tillsammans med vårt team på vår operationsavdelning i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Du kommer primärt att arbeta på vår postoperativa uppvakningsavdelning. Du kommer bland annat att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter för en operationsavdelning. I sjuksköterskans arbetsuppgifter ingår bl.a. att ansvara för patientens omvårdnad före, under och efter operation. Arbete på vår uppvakningsavdelning är en stor del av tjänsten. Du kommer att ha ansvar för uppföljning av våra patienter. Du ser helheten och hanterar b.la. patienternas medicinering och sjukskrivning. Du kommer att ha kontakten med patienter före och efter operation. Start för tjänsten Hösten 2025. Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra från dig.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Servis - Sommar på Sjöpaviljongen

Är du en erfaren servitris/servitör med passion för service och en värdskap? Restaurang Sjöpaviljongen söker nu nya kollegor inför sommarsäsongen. Vi söker dig som är en god lagspelare, bidrar till god arbetsmiljö, är trygg och erfaren i din yrkesroll, har en varmt och välkomnande personlighet och tillsammans med oss vill leverera fantastiska service. Kort info om oss: Idylliska Sjöpaviljongen är en klassisk Sjökrog. som håller det svenska matarvets fana högt. Vi har öppet året runt och håller hårt på traditionerna, både smak- och kalendermässigt. Under året dukar vi upp för påsk, fars- och morsdag, midsommar, kräftpremiär, och julfirande samt nyår. Menyerna bygger på klassiska svenska smaker med tyngdpunkt på hav och grill – svenskt mathantverk inspirerat av årstidens växlingar. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse och god kunskap om mat och dryck Har flera års dokumenterad erfarenhet av a la carte servering Är flexibel, kreativ och lösningsorienterad Brinner för att överträffa gästens förväntningar Är strukturerad, ordningsam och har god samarbetsförmåga Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Sysselsättningsgrad 75% Tillträde omgående alt enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen in med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Byggsmed
Auxante AB
Svetsare och gasskärare

Dina arbetsuppgifter Vi är på jakt efter byggsmeder Arbetsbeskrivning: I det här projektet kommer du arbeta med enklare svets och montage runt om i Stockholm. Du kommer arbeta i lag om två och åka runt på olika projekt där ni utför montage av räcken, trappor, hisschakt mm. Det förekommer även en del svetsning. Ni kommer gemensamt ansvara för att tidsplaner hålls. Här får du möjligheten att jobba med ett väletablerat företag inom smidesbranschen. Din profil Din profil: Du ska ha erfarenhet av att svetsa MMA och MAG (111, 135/138). Utbildning och/eller minst 1 års erfarenhet av svetsyrket. Du ska vara erfaren inom montageyrket och kunna läsa ritningar. Du ska vara en lagspelare och målmedveten. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Ta möjligheten att vara med i detta spännande projekt och ge dig själv möjligheten att utvecklas ännu mer i din yrkesroll. Är du rätt person kommer det finnas goda möjligheter att förlänga din anställning tillsvidare. Vid en första intervju kommer du få veta mer om projektet och går du vidare kommer du även få göra ett svetsprov. Anställning kommer ske löpande och omgående så skicka in din ansökan redan idag. Om oss Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer vara anställd hos Auxante AB medan arbetet sker hos vår kund där god uppföljning sker mellan anställd och arbetsgivare. Målet för oss och vår kund är att du efter en period blir direkt anställd hos vår kund. Vid en eventuell intervju kommer vidare information om tjänsten och företaget att presenteras.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025