Medicinsk fotvårdare till fortbildningsuppdrag
REGION STOCKHOLM
Fotterapeuter

Akademiskt primärvårdscentrum (APC) har ett övergripande forsknings-, utbildnings- och utvecklingsuppdrag för primärvården i Region Stockholm. APC och de tre universitetsvårdcentralerna Jakobsberg, Gustavsberg och Liljeholmen utgör primärvårdens universitetssjukvårdsenhet (USV) och är en viktig del i den nya organisationen för kunskapsstyrning nationellt och regionalt. Verksamheten bygger på en nätverksorganisation där majoriteten av våra medarbetare har sin grundanställning i klinisk primärvårdsverksamhet. Stockholms Läns Sjukvårdsområde, SLSO, är huvudman men APC:s verksamhet bedrivs oberoende av driftsform inom hela Region Stockholm. https://www.akademisktprimarvardscentrum.se/ Beskrivning Liljeholmens universitetsvårdcentral har ett särskilt ansvar för fortbildning och utveckling inom kardiovaskulär prevention inklusive diabetes, kritisk ischemi och fotsår samt för luftvägssjukdomar och allergi. Vi bedriver forskning inom flera områden. Arbetsuppgifter I våra uppdrag kring fortbildning och utveckling inom olika kunskapsområden erbjuder vi fortbildningar i form av kurser och verksamhetsbesök i primärvården inom olika prioriterade kunskapsområden. Vi stöttar verksamheter i kvalitetsarbeten, i att arbeta för jämlik- och evidensbaserad vård genom kunskapsstyrningen samt att omvärldsbevaka området. Arbetet utgörs till stor del av utbildningstillfällen där olika professioner inom primärvården deltar. Du arbetar nära informationsläkare, informationsapotekare och övriga medarbetare inom fortbildningsuppdrag. Vi strävar även efter att utveckla högskolepoänggivande uppdragsutbildningar i samverkan med Karolinska Institutet för primärvårdens professioner. Vi söker nu en medicinsk fotterapeut till vårt uppdrag; ökad kunskap om diabetes och kardiovaskulär prevention i primärvården. Du ska ha stor klinisk erfarenhet inom aktuellt område, gärna vetenskaplig kompetens samt erfarenhet av att föreläsa. Kvalifikationer Utbildad fotterapeut Klinisk erfarenhet av arbete som medicinsk fotsjukvårdare/podiater, företrädesvis inom primärvård Vidareutbildning inom diabetes samt minst 7,5 hp inom ämnesområdet Ha kunskap inom aktuella riktlinjer, rekommendationer och vårdförlopp. God datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet (Microsoft Word, Excel, Powerpoint) God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande Vetenskaplig kompetens som forskarstudier, disputation samt magisterexamen Erfarenhet av arbete med kvalitetsarbete och kvalitetsuppföljning Pedagogisk erfarenhet och/eller utbildning Personliga egenskaper Du behöver vara en ansvarsfull, flexibel, driven och kreativ person som är van att arbeta självständigt och i team. I arbetet krävs det även att du har en social kompetens med pedagogiska färdigheter och ödmjuk inställning. Villkor Ansökningarna kommer beredas fortlöpande och intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstidens utgång. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

23 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Special Lärare
Internationella Engelska Skolan i Sverige AB
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Om jobbet  Vill du vara en del av en dynamisk och internationell skola där undervisning, samarbete och engagemang står i centrum? Nu söker Internationella Engelska Skolan (IES) i Liljeholmen en engagerad speciallärare som har en intresse och passion för matematik.  Tjänsten är ett föräldravikariat till Juni 2026. Om oss  Internationella Engelska Skolan (IES) är en av Sveriges ledande friskolor, känd för hög akademisk kvalitet och en trygg skolmiljö. Våra skolor är tvåspråkiga, med undervisning på både engelska och svenska, och vi arbetar för att utveckla varje elevs fulla potential. Om rollen  Som speciallärare i åk 7-9 hos oss kommer du att arbeta nära elever i mindre grupper, med fokus på språkutveckling och anpassad undervisning i matematik. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår bland annat kartläggning av elevernas behov, planering och genomförande av stödundervisning samt viss dokumentation. Tanken är att du följer elevernas kunskapsutveckling och arbetar både med att handleda lärarna och utföra direkta insatser både med enskilda elever, i mindre grupper samt i klass. Undervisningen sker främst på svenska, men eftersom vi är en internationell skola är goda kunskaper i engelska en viktig del av arbetet. Vi söker dig som: - Är legitimerad speciallärare eller har motsvarande kompetens. - Har djup ämneskunskap i matematik och är en entusiastisk pedagog som trivs med att arbeta nära elever. - Brinner för språkutveckling och att stödja elever på deras läranderesa. - Är positiv, lösningsorienterad och en lagspelare som värdesätter samarbete och engagemang. - Har goda kunskaper i både svenska och engelska. Vi erbjuder: - En internationell och stimulerande arbetsmiljö där professionalism och arbetsglädje är i fokus. - En arbetsplats där lärare får möjlighet att undervisa och elever får de bästa förutsättningarna att lära. - Ett team av engagerade kollegor som delar din passion för lärande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Butikschef Gina Tricot, Ringen
Gina Tricot AB
Chefer inom handel

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en erfaren och passionerad person för rollen som butikschef på Gina Tricot i Ringen, Sthlm. Om du brinner för försäljning, har en stark ledarskapsförmåga och älskar att arbeta i modebranschen så kan du vara den perfekta kandidaten för oss!  OM ROLLEN Som butikschef tar du ägarskap över butiken och ansvarar för dess resultat. För att du ska kunna fortsätta utveckla dina ledaregenskaper ger vi dig stöd i din ledarroll samt tillgång till våra utbildningar i Gina Tricot Smile Academy. Här är det viktigt för oss att du själv tar initiativ för att växa i din roll.    VEM ÄR DU? Vi söker dig som är positiv, social och driven. Du strävar alltid efter att vara i toppklass och är en sann teamplayer som inte bara står bredvid utan är aktivt engagerad ute på golvet med ditt team. Att visa vägen genom eget exempel är en självklarhet för dig när du motiverar ditt team för att skapa meningsfulla upplevelser för våra kunder. Dessutom är du flexibel och kan anpassa dig till olika arbetstider, inklusive kvällar, helger och intensiva perioder som julen. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet från service och försäljning Erfarenhet av att coacha och utveckla ett säljteam mot utmanande mål Stort intresse för försäljning och nyckeltal En passion för mode och trender Ett öga för det visuella Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget.   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (38,25 h/v). Vi tillämpar provanställning.   Är du rätt person för utmaningen?  Intervjuer och tillsättning sker löpande. I slutskedet av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll i syfte att säkerställa en rättvis och trygg rekryteringsprocess. Kontrollen görs via Fortcheck, och du som kandidat identifierar dig själv med BankID och får ta del av resultatet innan det delas med rekryteraren.

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Facility Assistant till internationellt bolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Backofficepersonal m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start augusti Uppdragslängd: Löpande  Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu till vår kund, en glad och social Facility Assistant som brinner för att leverera service i världsklass! Vår kund är ett internationellt bolag med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och uthyrd till vår kund. Annonsen är anonym. Vi delger givetvis vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen fokuserar du på att stötta den dagliga driften av kontoret för att säkerställa en välfungerande och smidig arbetsmiljö. Du rör dig på kontorets interna ytor och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du arbetar du tätt med 2 kollegor i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt att du även är ansiktet utåt för företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra postrutiner och pakethantering Besvara inkommande samtal Växel- och mailhantering Kafferundor Tömma och fylla på diskmaskiner Utföra dagliga kontorsrundor Se till att kontoret är snyggt och välkomnande  Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt Stötta receptionen vid behov VEM ÄR DU?  För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är social, prestigelös och trivs i ett högt tempo. Du är initiativtagande, lösningsorienterad, en teamplayer och har lätt för att se vad som behöver göras – och du agerar. Din professionella attityd och ditt öga för detaljer gör dig till en självklar ambassadör för både företaget och arbetsmiljön. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av serviceyrket Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då vår kund är ett internationellt företag Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Radio SW 5G Developer
Ericsson AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Ericsson AB Join our Team About this opportunity: Are you at the start or about to start your career? We are now expanding our team and looking for new colleagues with a passion and interest in C++ and 5G Radio SW development! We are seeking enthusiastic new C++ developers to join our dynamic software development teams. Upon joining you will become part of a multi-functional team responsible for tasks ranging from initial studies to customer acceptance testing of new radio functionality. Your role will involve designing, developing, and optimizing software solutions, particularly focusing on radio software applications using C++ and Java-based test frameworks within agile development practices. What you will do: •    Collaborate with cross-functional teams to define, develop, and test software solutions. •    Participate in system design, software development, and comprehensive testing of Radio Units. •    Tackle complex technological challenges alongside experienced colleagues. •    Contribute to end-to-end embedded development activities, closely coordinating with both software and hardware teams. •    Engage in software application development primarily using C++, alongside Java-based test framework development. The skills you bring: •    Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science, Electrical Engineering, Wireless Communication, or a related technical field. •    2-3 years experience with object-oriented C++ programming. •    Good understanding of Linux-based development environments. •    Familiarity with essential software development tools including version control systems, build systems, and scripting languages. •    Basic knowledge of CI/CD processes. •    Awareness of agile software development methodologies, such as Scrum or Kanban.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Stödperson i Norrort familjeprojektet Stark och Trygg
SOS-Barnbyar Sverige
Personliga assistenter

Vill du stötta och stärka en familj och bidra till barns rätt till en trygg uppväxt? SOS Barnbyar bedriver, med stöd av Erling Perssons Stiftelse, projektet Stark och Trygg för att stötta familjer i Stockholms län där ett eller flera barn är placerat i någon form av heldygnsvård. Genom att stötta föräldrarna och de barn som bor kvar i ursprungsfamiljen med ett preventivt och familjeorienterat stöd vill vi tillsammans skapa goda förutsättningar för att stärka upp familjens skyddsfaktorer. Vår erfarenhet visar att familjer med ett utökat behov av stöd ofta saknar ett individuellt helhetsstöd, framför allt saknas det stöd till de barn vars syskon är placerade. Vi riktar oss till familjer där ett eller flera barn är placerade, oavsett placeringsform eller orsak till placeringen. Om uppdraget som stödperson Som stödperson är du anställd per timme och ditt uppdrag innebär att stötta en familj genom individuella träffar upp till ett års tid. En familj har två stödpersoner kopplade till sig som tillsammans ser till både barnen och föräldrarnas behov av stöd. En stödperson fokuserar på föräldrarna och de yngsta barnen och en stödperson fokuserar på de barn i familjen som är i skolåldern och uppåt. Stödet handlar om att bidra till att barnen i familjen får en stärkt skolgång, en meningsfull fritid och rätt till psykosocialt stöd vid behov. Det handlar också om att stötta och stärka föräldrarnas förutsättningar att kunna trygga sina barns uppväxt. Projektet arbetar utifrån en metod som bygger på individuella målsättningar framtagna utifrån varje familjs livssituation och stödbehov. Vid inskrivning i projektet genomförs en mätning för att förstå familjens behov av stöd. Därefter utformar stödpersonerna tillsammans med familjen en stödplan. Ni träffas på de tider och allmänna platser som passar er, vanligtvis efter kontorstider, kvällar eller helger. Stark och Tryggs mål är att ge varje familj just det stöd de behöver utifrån de individuella behoven. Din uppgift och mål är att skapa en förtroendefull och respektfull relation med familjen. De flesta familjer som kommer att ta del av stödet är bosatta inom Stockholms Stad eller i Österåker kommun. Anställningsformen som stödperson i våra nationella program är flexibel, med andra ord är du inte garanterad timmar. Vi matchar våra stödpersoner och familjer utifrån familjens behov och din erfarenhet. När du tillfrågas om uppdrag stämmer vi av om du har möjlighet att starta upp samt omfattningen av uppdraget. I regel omfattar ett uppdrag cirka 10 timmar/månad och utförs utöver din ordinarie sysselsättning. Inför uppdraget genomgår du en utbildning i SOS Barnbyars regi. Inom ramen för varje stödpersonsuppdrag ingår handledning och kompetenshöjande aktiviteter. Inför anställning kommer utdrag ur Polisens belastningsregister att begäras och referenstagning göras. Vi söker dig som: har utbildning inom socialt arbete eller är under utbildning, alternativt har inhämtat motsvarande kunskaper på annat sätt har erfarenhet av arbete med antingen föräldraskapsstöd och/eller arbete med barn och unga har god kännedom om det svenska samhället och dess struktur god förmåga att kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska Meriterande: erfarenhet av skolvärlden erfarenhet av arbete som kontaktperson inom kommunal, privat eller ideell sektor. Som stödperson hos SOS Barnbyar har du ett ansvar att efterleva och följa vår Uppförandekod samt Child and Youth Safeguarding Policy med tillhörande riktlinje. Detta innebär att vi arbetar utifrån ett riskmedvetet läge och att den enskilda arbetaren är ansvarig för att hens arbete inte på något sätt utsätter barn och unga för risk att fara illa. Svaret på din ansökan kan råka hamna i din skräppost.

23 juni 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Inköpare, vikariat
Comex Electronics AB
Inköpare och upphandlare

Comex Electronics AB är en etablerad och välkänd leverantör av IT-säkerhet till Försvarsmakten samt myndigheter och statliga verk med högt ställda krav på informationssäkerhet. Vi har även egen produktutveckling och produktion av avlyssningssäker datorutrustning, datorlösningar för extrema miljöer samt avancerade kortterminaler för autentisering med smarta kort och fingerbiometri. Vi söker en vikarie vid ordinarie inköpares föräldraledighet. Arbetsuppgifter: Du har, tillsammans med inköpschef, ett ansvar för kostnadseffektiva inköp i rätt tid vilket innebär *inköpsarbete enligt rutinbeskrivning i verksamhetshandbok *offertförfrågningar till leverantörer *tillse att inköpspolicy efterlevs *bevakning leverans av inköpsorder *assistera vid leverantörsutvärdering och -bedömning Din profil: * Erfarenhet av inköpsarbete, gärna inom IT-företag * Erfarenhet av affärssystemet Pyramid * God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Meriterande: *Kunskap inom industriell ekonomi Personliga egenskaper: Du är utåtriktad och har god förmåga att kommunicera, då leverantörskontakt och kontakt med övrig personal i företaget är en naturlig del i arbetsuppgifterna. Du är positiv, självständig, och strukturerad. Vi ser gärna både manliga och kvinnliga sökanden och för anställning hos oss krävs svenskt medborgarskap.

23 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Förskollärare

Raoul Wallenbergförskolan Järvastaden startade hösten 2017 och består av 12 avdelningar som är indelade efter ålder. Vår hälsoprofil är väl inarbetad där närheten till ett fantastiskt naturreservat skapar möjligheter att utforska vår närmiljö och bidrar till en positiv upplevelse av naturen. Vi har ett väl utvecklat arbete kring språk, hälsa och digitalisering som stimuleras genom sång, dans och drama. För oss är trygghet och tillit en grund för ett livslångt lärande. Vi söker nu en engagerad förskollärare till vårt fantastiska team! Uppdraget som förskollärare inom en Raoul Wallenbergförskola är ytterst spännande, utmanande och utvecklande. Fokus ligger både på pedagogiskt och karaktärsmässigt ledarskap. Arbetsuppgifterna innebär att du tillsammans med kollegor arbetar målinriktat, planerar, genomför och utvärderar verksamheten enligt gällande styrdokument och företagets värdegrund. Du leder och utvecklar utbildningen tillsammans med hela arbetslaget. Du har ett särskilt ansvar för undervisningen och arbetar med läroplanen som bas och utifrån varje barns kunskaper, förutsättningar och specifika förutsättningar. Kom och utvecklas med oss! Vi söker dig som: Är utbildad förskollärare och innehar förskollärarlegitimation. Behärskar det svenska språket i tal och skrift. Har några års erfarenhet då vi värdesätter det pedagogiska arbetet högt. Är väl förtrogen med förskolans olika styrdokument. För att trivas hos oss tror vi att du förutom din formella kompetens: Har ett professionellt förhållningssätt både mot såväl barn och vårdnadshavare som kollegor. Är en medforskande pedagog som kan utmana barnen i vardagen genom lek och fantasi. Har förmåga att arbeta självständigt med pedagogisk dokumentation som en del av vårt systematiska kvalitetsarbete för att synliggöra barnens lärprocesser. Kan arbeta målinriktat tillsammans med kollegor genom att planera, genomföra och utvärdera verksamheten enligt gällande styrdokument och Raoul Wallenbergskolornas värdegrund. Har ett gott ledarskap där du ser vikten av att vara lyhörd och arbeta med delaktighet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper samt din förmåga till god kommunikation med såväl barn och vårdnadshavare som kollegor. Vill du bli en del av vårt fantastiska team? Då kan vi erbjuda dig: Friskvårdsbidrag Fyra planerings/utvärderingsdagar per år Fria, pedagogiska luncher Arbetskläder En närvarande ledning med en tydlig pedagogisk idé som tillsammans med pedagogerna arbetar mot ambitiösa mål Tjänsten som förskollärare är en tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders inledande provanställning. Tillträde sker den 8 augusti eller enligt överenskommelse. Ansökan Sök tjänsten genom att fylla i ansökningsformuläret och bifoga ditt CV. Rekrytering sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. För att arbeta inom skola krävs ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister. Du beställer blanketten på följande länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Sista ansökningsdag är den 15 juni 2025 Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor. Vi ser fram emot din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Johannas trädgård söker sommarpersonal
Täby kommun
Vårdbiträden

Vill du vara med och göra skillnad? Varje dag gör vi skillnad för individer genom att se till att äldre får den omsorg och stimulans de behöver i sin vardag. Kom och jobba hos oss! Om jobbet Vi söker nu omsorgspersonal som kan ersätta ordinarie bemanning under sommarperioden. Johannas trädgård är ett äldreboende i Täby kyrkby, sammanlagt 86 platser, med både somatisk- och demensinriktning. Här arbetar vi i team med sjuksköterska, omsorgspersonal, arbetsterapeut och sjukgymnast. På Johannas trädgård erbjuder vi ett tryggt och värdigt boende med professionell omsorg och ett varmt omhändertagande. Som omsorgspersonal, undersköterska och vårdbiträde, arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom vård och omsorg vilket kan omfatta till exempel personlig omsorg, deltagande i social samvaro och aktiviteter. Vi arbetar utifrån individuellt anpassade genomförandeplaner med fokus på kontaktmannaskap och att skapa ett innehåll i dagen för våra äldre. Hantering av läkemedel sker genom delegation genom sjuksköterska. Arbetstiden innebär dag-, kväll-, natt- och helgarbete.  Vem är du? • Vi söker dig som har ett intresse av att möta och jobba med människor. Det är meriterande om du har omsorgsutbildning eller utbildar dig inom socialt arbete. Det kan vara till exempel pedagog, socionom, psykolog, beteendevetare, lärare, arbetsterapeut, fysioterapeut eller sjuksköterska. • Du är en trygg och ansvarstagande person med ett intresse för äldre människor. • Du är flexibel i tanke och handling och du har god samarbetsförmåga. • Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och du måste kunna kommunicera i det svenska språket i tal och skrift. • Du ska ha fyllt 18 år. Övrigt Låter det intressant? Välkommen att registrera dig via ”ansök”. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller brev. Urval, intervjuer och tillsättning sker löpande. Sista ansökningsdag är den 6 juli 2025. I Täby kommun prioriterar vi trygg och säker vård och omsorg. Notera att det krävs ett utdrag från polisens belastningsregister innan en eventuell anställning. I samband med intervjun kommer du få utföra ett arbetsprov bestående av att svara skriftligt på frågor gällande vård, omsorg och arbetsuppgifter på särskilt boende. Om rekryteringsprocessen I Täby kommun genomförs rekrytering utifrån metodiken kompetensbaserad rekrytering. Rekryteringen omfattar även olika typer av bakgrundskontroller för en kvalitetssäkrad process. Innan en eventuell anställning i Täby kommun ombeds du som kandidat verifiera relevanta utbildningar och arbetslivserfarenhet samt uppvisa ett utdrag ur Polisens belastningsregister ”Utdrag från belastningsregistret för enskild person enligt 9 § 1 stycket lagen (1998:620) om belastningsregister”. Utdraget ska uppvisas i obrutet kuvert och går att  beställa på Polisens hemsida Kontrollera egna uppgifter, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se). I det fall tjänsten är säkerhetsklassad kommer även en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras före beslut om anställning. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Behandling av personuppgifter När du registrerar din ansökan kommer Täby kommun att behandla dina personuppgifter för att administrera din ansökan. Kommunstyrelsen i Täby kommun är personuppgiftsansvarig för dessa behandlingar. Läs gärna mer om hur Täby kommun behandlar personuppgifter på Personuppgifter - Täby kommun (taby.se). Vi vill upplysa om att din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen, vilket innebär att dina ansökningshandlingar kan begäras ut.   Om Täby kommun Täby är en av Sveriges mest välskötta kommuner med stor valfrihet, välfärdstjänster av hög kvalitet, attraktivt näringslivsklimat och stabil ekonomi. Skolorna i kommunen uppvisar toppresultat, förskolorna erbjuder en trygg och stimulerande miljö och vid kommunens äldreboenden är nöjdheten stor. Läget är attraktivt med närhet till både Stockholm och Arlanda, samtidigt som tillgången till skog, hav och strövområden ger möjlighet till naturupplevelser och rekreation. Täby utvecklas med nya attraktiva och trygga miljöer och genom att befintliga områden vidareutvecklas – hållbart, med omsorg om kulturarv och där större sammanhängande grönområden värnas. Halva Täby ska vara grönt och hela Täby hållbart. Trafik och infrastruktur ska fungera i vardagen och utvecklas för framtiden. Social omsorg är ett av Täby kommuns verksamhetsområden. Här ger vi stöd och service till Täbyborna inom områdena äldreomsorg, individ- och familjeomsorg och funktionsnedsättning.

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Heltid i Stockholm
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en serviceinriktad person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Karlaplan. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema Plats: Karlaplan, Stockholm Start: Så snart som möjligt – du behöver vara tillgänglig för arbete under majoriteten av sommarperioden och helst av allt mellan vecka 28–32. Någon enstaka vecka kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter - Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl - Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden - Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning Vi söker dig som - Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation - Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider - Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav) Vi erbjuder - Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Karlaplan - Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid) - Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025