Försäljningschef Ledvance Vi söker dig som vill ta nästa steg i din ledarkarriär och samtidigt bli en nyckelspelare i ett expansivt bolag med stark framtidstro och hjärtat på rätt ställe. Vi erbjuder nu en spännande och utvecklande roll till ett välmående, prestigelöst företag med tydliga mål, stort engagemang och låg personalomsättning. Vi är idag 31 medarbetare i Sverige varav 20 st sitter i mycket trevliga lokaler intill Globen i Stockholm. Ledvance är en del av en internationell koncern, men kulturen är familjär och värme präglar vardagen. För rätt person kan vi erbjuda fina anställningsvillkor och möjligheter till att vara med på vår framtida resa. Din roll Som försäljningschef kommer du att ha en betydande roll där du både leder, coachar och utvecklar säljteamet och samtidigt är med och driver affären framåt i nära samarbete med VD. Du kommer att ha personalansvar för ett grymt säljteam om 9 st som utgår från hela landet. Rollen innebär också en viktig del i att vidareutveckla våra interna arbetssätt, sätta mål och följa upp resultat. Rollen som försäljningschef kommer att innebära resor och uppskattningsvis 20-30 övernattningar per år. Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet från en liknande roll där du med goda resultat har fått leda och utveckla ditt säljteam. Du arbetar proaktivt, strukturerat och organiserat där du är van vid att prioritera och ta stort ansvar, samtidigt som du har förmågan i att kunna utveckla, engagera och coacha andra i att jobba mot gemensamt uppsatta mål. Vi lägger mycket stor vikt vid din personlighet och ser även till viktiga egenskaper såsom: • Du har en relevant utbildning och/eller erfarenhet som passar för denna roll • Du jobbar med struktur, ordning och reda • Som person är du både kreativ, nyfiken och mycket lösningsorienterad • Du är en utpräglad teamplayer men jobbar även bra individuellt • Du har ett stort affärssinne med en god ekonomisk förståelse, är kommunikativ och van vid att förhandla • Som person är du både prestigelös, tydlig, öppen, social samt har en stor ödmjukhet inför andra människor, både internt och externt • Du hanterar och uttrycker dig mycket väl i både svenska och engelska i tal och skrift • Du har B körkort • Är van vid att jobba i Officepaketet och har lätt att hantera andra system Kontaktuppgifter I den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Bergman på mobil 0702-96 96 91 eller rekryteringskonsult Miguel Olivares på mobil 076-170 51 90 Urval kommer att ske löpande med hänsyn till semestertider. Välkommen med din ansökan redan idag! Om Ledvance LEDVANCE är ett världsledande företag inom allmänbelysning och vi erbjuder ett brett utbud av LED-armaturer, LED-ljuskällor, lösningar för smarta hem samt förnybara energilösningar, både till privatkunder och proffskunder. Vi har verksamhet i över 140 länder, i Sverige är vi ca 31 medarbetare och vårt kontor är beläget i Globen området i Stockholm. http://www.ledvance.se http://www.ledvance.com sökord: Försäljningschef, Salesmanager, Area Sales Manager, Försäljningsansvarig, Head of Sales, belysning, el, teknik
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Avdelningen för ekonomi och styrning finns inom kommunledningskontoret och har en samordnande roll genom att ge stöd och service till hela kommunen. Avdelningens ansvarsområde spänner över hela det ekonomiska spektret såsom ekonomisk planering, redovisning, budget och uppföljning, likviditets- och finansieringsfrågor, investeringar och ekonomiadministration. På avdelningen finns också ansvaret för kommunens inköp och upphandlingar, lokalstrategiska frågor samt uppdraget att hålla samman frågor kring verksamhetsplanering, uppföljning, statistik, kvalitet och analys. Vi driver också kommunens övergripande arbete för en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. ARBETSUPPGIFTER Söker du efter en spännande möjlighet inom ekonomi med fokus på systemförvaltning? Vi letar efter en engagerad systemförvaltare/ekonom för att förstärka vårt team. I denna roll kommer du att arbeta med drift, underhåll och utveckling av kommunens ekonomisystem. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och arbeta i en stimulerande miljö, då kan detta vara rätt roll för dig! Vi söker en erfaren och engagerad systemförvaltare/ekonom för att förstärka vårt team. I denna roll kommer du att ansvara för drift, underhåll och utveckling av kommunens ekonomisystem/e-handel och agera stöd vid frågor rörande e-handel från verksamheten och leverantörer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: • Delaktig i att implementering av nytt e-handelssystem • Att driva förbättringar av processer, rutiner och arbetssätt • Förvaltning och utveckling av system som redovisningsenheten ansvarar för • Bereda beslutsunderlag för vidareutveckling av system • Stötta i andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen vill vi att du: • Har som lägst högskoleutbildning med ekonomisk inriktning eller annan utbildning/yrkeserfarenhet som bedöms likvärdig. • Har flerårig yrkeserfarenhet av administration inom ekonomisystem. • Har god analytisk förmåga • Är självständig, problemlösningsorienterad, har god förmåga att arbeta både individuellt och i team. Det ses som meriterande om du: • Har erfarenhet av systemförvaltning av ett ekonomisystem • Har erfarenhet av arbete inom offentlig sektor • Har erfarenhet av att arbeta med redovisning och inköp Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Är du nyfiken på ögon och vill du bli en del av vårt härliga team? Nu söker vi undersköterskor till ögonakuten. Vårt uppdrag är att ta emot patienter med akuta synhotande tillstånd, olycksfall och andra akuta ögonbesvär som kräver snabb handläggning. Vistelsetiden för patienten är kort. Vi har öppet alla dagar mellan klockan 8 och 16. Vi arbetar i team som består av optiker, undersköterska, ögonsjuksköterskor, sjuksköterskor, specialistläkare samt ST-läkare. Spetskompetens hos teamen bidrar till att kunna arbeta för en god och säker vård. Om tjänsten Basal omvårdnad, assistera vid läkarundersökning, assistera vid suturering, blodprovstagning, hantering av sterilgods, förrådshantering. Bemanna ögonakutens reception, kassaregistrera patientbesök, skapa reservnummer, beställa sjukresa, boka återbesök, bevaka inremisser. Kvalifikationer Vi söker dig som har undersköterskeutbildning med fördjupning hälso- och sjukvård. Vana från att arbeta i journalsystemet TakeCare, självständigt kan ta blodprover och assistera vid suturering. Du ska behärska svenska väl i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i engelska. Tidigare arbete på ögonmottagning eller erfarenhet av ögonsjukvård är meriterande. Personliga egenskaper Du har god samarbetsförmåga och är trygg i din yrkesroll. Du tycker om att arbeta både i team och självständigt. Du är noggrann och ansvarstagande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Urval och intervjuer sker löpande. Om S:t Eriks Ögonsjukhus S:t Eriks Ögonsjukhus är ett av Europas ledande ögonsjukhus. Vi erbjuder högspecialiserad ögonsjukvård och tar varje år emot cirka 175 000 patienter från Stockholms län, Sverige och utlandet. Tillsammans med Karolinska Institutet bedriver vi forskning och utbildning inom ögonområdet. Sjukhuset har 450 medarbetare. S:t Eriks Ögonsjukhus finns i nybyggda och moderna lokaler i Hagastaden. Se även vår webbplats För S:t Eriks Ögonsjukhus är det viktigt att du som medarbetare trivs och är motiverad att driva ögonsjukvården framåt tillsammans med oss. Vi uppmuntrar till nytänkande och kompetensutveckling samt satsar på hälsofrämjande arbetsplatser med god arbetsmiljö. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
We are cleaning company in Stockholm looking for cleaning staff with experience and who can communicate in english and swedish for full , part time job .
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att axla rollen som Platschef för vår anläggning i Spånga. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Platschef har du det yttersta ansvaret att leda, styra och utveckla anläggningen inom bilförsäljning, verkstad och reservdelar. I rollen ansvarar du för att verksamheten utvecklas i linje med bolagets affärsidé, mål och visioner. I arbetsuppgifterna ingår att leda utveckla och motivera medarbetarna och även vård ett produktivt samarbete med generalagenter och återförsäljare. Vidare har du som Platschef ett ledande ansvar över hela verksamheten samt ett drifts- och resultatansvar. Det innefattar säkerhetsställande av att arbetslagar, skydds- och arbetsmiljölagar efterföljs samt att kvalitet- och miljömål uppnås. Rollen innefattar också resursplanering, rekrytering och säkerhetsställande av att rätt kompetens finns på anläggningen. Nyckelkompetenser/förmågor Du drivs av att utveckla verksamheten, öka försäljning och lönsamhet, och du arbetar målmedvetet för att uppnå uppsatta mål. Utmaningar motiverar dig, och en god strukturell förmåga som hjälper dig att navigera i en komplex arbetsmiljö. Som ledare har du en naturlig förmåga att motivera dina medarbetare och skapa en trivsam arbetsmiljö, samtidigt som du inte tvekar att sätta tydliga gränser när det behövs. Ytterligare ser vi att du har: Flera års erfarenhet av bilbranschen, försäljning och eftermarknad/verkstad Dokumenterad erfarenhet av ledarskap Eftergymnasial utbildning inom försäljning är meriterande B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Arbetsbeskrivning Vår vision är att bli Sveriges bästa skolkommun. Sollentunas kommunala skolor når goda elevresultat och har höga trygghetssiffror tack vare fantastiska medarbetare. Genom att använda oss av forskning och beprövad pedagogik siktar vi mot ännu högre kvalitet för att stimulera barns och ungdomars kreativitet och lärande. I våra skolor ska eleverna uppnå utmärkta studieresultat och utveckla de kompetenser och förmågor som krävs för framtida studier och yrkesliv. Häggvik-Skälbyskolan söker nu en legitimerad lärare inom ämnena matematik och NO, teknik i årskurs 7-9. Häggvik-Skälbyskolan är en F-9-skola med ca 570 elever. Skolan har två delar; Skälby åk F-3 som ligger på Skälbyvägen i ett nybyggt skolhus med ca 220 elever och Häggvik åk 4-9. ca 330 elever, som ligger i en klassisk skolbyggnad på Sollentunavägen som vi delar med Sollentuna Musikklasser. Vi söker nu en legitimerad lärare i engelska och ev svenska för åk 7-9 Du kommer att ingå i arbetslag 7-9 och vara mentor tillsammans med en lärarkollega. Genom din undervisning skapar du förutsättningar för alla elever att lyckas och du använder dig av digitala verktyg för att öka lärandet samt för att skapa möjligheter till vidareutveckling. Du låter eleverna systematiskt vara delaktiga i utvärderingen av undervisningen för att skapa delaktighet av elevernas inflytande. Du ingår i ett arbetslag med utbildade lärare och speciallärare där samarbete är av största vikt. Arbetslaget är en viktig del under din arbetsdag, både för kollegialt lärande men även för att gemensamt arbeta fram strukturer och förutsättningar. Kvalifikationer Vi söker dig som är trygg och tydlig i ditt ledarskap samt har lätt för att skapa goda relationer. Du trivs med att arbeta i arbetslag och samarbete är av stor vikt. Du är trygg i din undervisning och digitala verktyg är en viktig del i din undervisning. Du kan annars ha en positiv inställning och vill lära mer för att höja din digitala kompetens i din undervisning. Din undervisning är också nyanserad och reflekterande samt bygger på struktur och det tillgängliga lärandet. Du har stor tilltro till elevernas lärande, deras kompetens och lätt för att föra kommunikation med vårdnadshavarna om såväl stödinsatser som kunskapsutveckling. Att du har erfarenhet av läraryrket är en förutsättning. Vi förväntar oss att du är en ansvarstagande person som är bra på att samarbeta. Du tycker om att inspirera andra och tar gärna egna initiativ. Du är målinriktad och sätter alltid våra elevers behov i första rummet. Du har en god förmåga att anpassa din undervisning så att den når alla dina elever. Du kommer till en skola med en stabil personalgrupp där det råder ett gott samarbetsklimat och god stämning. Elever och lärare trivs på skolan och resultaten är goda. Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till Sollentuna – en kommun mitt i möjligheterna! Tillsammans gör vi Sollentuna bättre varje dag för våra invånare, företagare och organisationer. Vi har tydliga och ambitiösa mål för att skapa trygghet, välfärd och hållbar tillväxt. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och roligt jobb i en stabil miljö där ambitionsnivån är hög. Hos oss får du fantastiska kollegor som vill göra skillnad för andra. Nu söker vi dig som är nytänkande, ansvarstagande och välkomnande. Följ med oss på resan mot att skapa Sveriges mest attraktiva kommun!
I kassan och kundservicen är du ofta det första – och sista – våra kunder möter. Det gör våra kassaledare till viktiga nyckelpersoner i vår kundupplevelse. Som kassaledare leder du det dagliga arbetet i kassa och kundtjänst, med ett coachande ledarskap och ett lösningsorienterat arbetssätt skapar du både trygghet i driften och arbetsglädje i ett engagerat team. Du arbetar operativt och finns nära teamet, samtidigt som du stöttar och inspirerar kollegorna att möta varje kund med engagemang och professionalism. I rollen som Kassaledare ansvarar du för Säker och smidig drift i kassa, kundtjänst, post och spel Professionella kundmöten, reklamationer och returer Kassaredovisning och administrativa uppgifter Schemaläggning och bemanningsplanering Att var fjärde helg ha ett övergripande ansvar för området Du är en positiv, strukturerad och trygg ledare som får människor att må bra och prestera tillsammans. Du gillar att ta ansvar, hitta lösningar och har alltid kunden i fokus. Du trivs när det är mycket att göra – men har också koll på detaljerna. Vi söker dig som har Erfarenhet av liknande arbete inom butik, gärna dagligvaruhandel Tidigare erfarenhet av att leda team och bemanna smart Goda administrativa färdigheter och känsla för struktur Flytande svenska och goda kunskaper i engelska Extra plus om du har Erfarenhet av ATG, Svenska Spel och posthantering Kunskap i SoftOne, StoreOffice/MinButik och AoB Intresse för butiksdrift och förbättringsarbete Om rollen Tillsvidareanställning, i snitt 30 h/vecka Start: 16 spetember 2025 eller enlig övverenskommelse. Varierande arbetstider med helgarbete ca var fjärde helg Bakgrundskontroll och utdrag ur belastningsregistret krävs Om oss Maxi ICA Stormarknad Nacka är mer än en butik – vi är en levande matdestination där passion för mathantverk och omtanke för människor möts. Sedan 2002 har vi jobbat för att vara först och främst som arbetsgivare, butik, servicegivare och samhällsmedborgare. Vårt eget varumärke Nackas Egna speglar kvalitet och hantverk med allt från bröd och bakverk producerade på riktigt till hemlagade rätter och delikatesser från våran inbjudande saluhall. Vi är stolta över många samarbeten där vi tillsammans minskar matsvinn och gör hållbara val- allt för en god morgondag. Vi satsar på våra medarbetare genom vår interna affärsskola Nacka Business School och personliga utvecklingsplaner – Hos oss får du dagliga utmaningar, högt tempo, bra arbetsmiljö och stöd när du behöver. Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, frukostbuffé, utbildningar och verkliga karriärmöjligheter. Vi är stolta över utmärkelser så som Sweden's Best Managed Companies 2025, Årets Nackaföretag 2022 och Årets Butikskonditori 2023. Våra nio priser från Dagligvarugalan genom åren – bland annat Årets Fiskavdelning 2024 och Fernando Di Lucas hederspris 2020 – speglar vår passion för kvalitet och innovation.
Coor söker dig som är noggrann och vill ge service. Vill du vara med och skapa en ren och trivsam miljö varje dag? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? På Coor erbjuder vi en bra och serviceinriktad lokalvård på våra kunders arbetsplatser. Coor är en stabil arbetsgivare med en varm kultur där du kan växa i din roll och i ditt arbete. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor och har självklart kollektivavtal som garanterar bra arbetsvillkor för dig. Här blir du en del av ett team där samarbete är i fokus. Vad kommer du att få arbeta med? Som lokalvårdare hos Coor planerar och utför du lokalvård tillsammans med kollegor och driftledare. Du säkerställer kvalitet och effektivitet i städningen hos våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat: - Hantering av städvagnar och material - Städning av hygienutrymmen, kontor och trappor - Lokalvård på avdelning - Lokalvård på operations utrymmen - Städ på allmänna ytor Vem är du? Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du kan prioritera och lösa problem i ett högt tempo. Du är en flexibel, pålitlig och positiv person. Vi söker dig: - Du har erfarenhet av lokalvård - Gör dig förstådd i både tal och skrift i svenska - Yrkesutbildning inom SRY eller PRYL är meriterande - B-körkort är meriterande Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm arbetskultur - Lön enligt kollektivavtal - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Löpande kompetensutveckling med utbildningar som vår kurs "Clean the Coor way" - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag Om tjänsten - Anställningsform: Timanställning - Arbetstid: 06:00-14.30 - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 mån För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Vi på ALTEN Stockholm söker drivna och engagerade ingenjörer inom produktion, logistik och inköp. Om du brinner för produktionstekniska frågor, förbättringsarbete och att självständigt driva projekt för att uppnå uppsatta mål, kan detta vara möjligheten för dig! Som konsult hos ALTEN har du möjlighet att arbeta med spännande och utmanande projekt hos några av våra mest innovativa kunder inom tillverkningsindustrin. Vi erbjuder dig: Tekniska utmaningar, utvecklingsmöjligheter och inspirerande gemenskap. Personlig utbildningsbudget för både interna och externa kurser via ALTEN Academy. Coachande ledarskap som stöttar dig i din karriärutveckling. Balans i livet med möjlighet att bidra till en hållbar framtid och delta i interna nätverk som ALTEN Sports och Women@ALTEN. OM ROLLEN Som konsult på ALTEN varierar arbetsuppgifterna beroende på uppdrag men kan innefatta: Optimering av leveranskedjan: Förbättra logistik- och inköpsprocesser för ökad effektivitet. Inköpsplanering: Ansvara för strategisk och operativ inköpsplanering samt leverantörsrelationer. Produktionsplanering: Utveckla och implementera effektiva produktionsplaner. Kvalitetssäkring: Säkerställa att produkter och processer uppfyller höga kvalitetsstandarder. Förbättringsarbete: Driva lean-initiativ och processförbättringar. Projektledning: Leda och koordinera projekt för hållbara resultat. KRAV Vi söker dig som har: UTBILDNING: Kandidatexamen eller masterexamen inom relevant område. ERFARENHET: Minst 1–2 års erfarenhet inom ett eller flera av följande områden: Produktionsindustrin Processindustrin Projektledning inom produktion eller inköp Logistik och supply chain management Inköp och leverantörsförvaltning Kvalitetsarbete och kvalitetssäkring AKTUELLA ROLLER Vi söker kandidater till roller som: Produktionsingenjör Processingenjör Automationsingenjör Produktionsingenjör – Projektledare Produktions-/Materialplanerare Projektplanerare Logistikutvecklare Operativ och strategisk inköpare Inköpskoordinator Beredare OM ALTEN ALTEN är ett av Europas största teknik- och IT-konsultföretag med över 57 000 anställda i cirka 30 länder. Våra ingenjörer arbetar med komplexa och tekniska projekt genom hela produktutvecklingskedjan för ledande företag inom branscher som fordonsindustri, försvar och säkerhet, energi, industriell utrustning, offentlig sektor och life sciences. I Sverige har vi cirka 1 300 medarbetare med kontor i 9 städer – från Lund i söder till Skellefteå i norr. ALTEN har för femte året i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen – en utmärkelse som tilldelas arbetsgivare med unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Välkommen att läsa mer om oss på alten.se!
VI SÖKER C++ EMBEDDED SOFTWARE DEVELOPERS! Är du passionerad om inbyggda system och ivrig att arbeta med den senaste tekniken? Vi söker entusiastiska C/C++ Embedded Software Developers som vill bli en del av vårt dynamiska team inom inbyggda system på ALTEN Stockholm – Industry. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och arbeta med spännande projekt, ser vi fram emot att höra från dig! VAD VI ERBJUDER Hos oss får du möjlighet att delta i intressanta utvecklings- och digitaliseringsprojekt i samarbete med ledande företag inom olika branscher. Vi värdesätter din personliga tillväxt och erbjuder skräddarsydda utbildningar samt tekniska utmaningar för att stödja din karriärutveckling. Som en del av vårt team kommer du att arbeta i en inspirerande miljö där vi förenar expertis från flera områden. Vår ambition är att bidra till en hållbar framtid genom innovativa projekt, och vi erbjuder coachande ledarskap för att hjälpa dig att nå dina professionella mål. OM ROLLEN Som C/C++ Embedded Software Developer kommer du att utveckla och testa inbyggd mjukvara samt samarbeta med hårdvaruingenjörer och firmware-utvecklare för att ta fram avancerad teknik och innovativa lösningar. Du deltar i hela utvecklingscykeln, från konceptfas till produktleverans, och säkerställer hög kvalitet i din kod. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi letar efter dig med: Master- eller kandidatexamen i datavetenskap, elektroteknik eller ett relaterat område. Minst fem års erfarenhet av att utveckla inbyggd mjukvara i C/C++. Goda kunskaper i C++ programmering för inbyggda system. Bekantskap med verktyg och miljöer för inbyggd utveckling. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av Jenkins eller Python. ÖVRIGT Svenskt medborgarskap krävs. OM ALTEN ALTEN är ett av Europas största teknik- och IT-konsultföretag med över 57 000 anställda cirka 30 länder. Våra ingenjörer utför komplexa och mycket tekniska projekt genom hela produktutvecklingskedjan hos de främsta företagen inom flera olika branscher såsom Fordon, Försvar & Säkerhet, Energi, Industriell utrustning, Public service samt Life sciences.I Sverige är vi cirka 1300 engagerade medarbetare med 9 kontor i 9 städer- från Lund i söder till Skellefteå i norr. ALTEN har för femteåret i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen, enutmärkelse för arbetsgivare som erbjuder unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Välkommen in att läsa mer om oss på alten.se
Välj ett jobb för att visa detaljer