Vill du arbeta med försäljning där du kan påverka din inkomst - varje dag? Vi på Ambivio söker nu drivna och tävlingsinriktade säljare till en kund inom energibranschen. I den här rollen hjälper du företag att sänka sina elkostnader genom att erbjuda skräddarsydda elavtal - samtidigt som du bygger din egen framgång. Du behöver inte kunna allt om el – vi lär dig! Det viktigaste är att du har rätt inställning och vill utvecklas inom försäljning. Vad innebär jobbet? Du kontaktar nya företagskunder via telefon Kartlägger deras behov och erbjuder rätt elavtal Arbetar med hela säljprocessen – från första samtal till stängd affär Du har stöd av ett engagerat team och coachning varje dag Vi söker dig som: Har en stark vilja att lyckas Gillar att prata med människor och bygga relationer Är tävlingsinriktad och drivs av att tjäna pengar Pratar flytande svenska Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande – men absolut inget krav. Vad du får: Endast provisionsbaserad lön – du får betalt per affär, och din förtjänst har inget tak Ett tydligt säljupplägg med snabba resultat Säljutbildning och daglig coaching Tävlingar, teamkänsla och möjlighet att utvecklas snabbt Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan idag! Arbetstider: Mån–tors 09.15–17.45, fre 09.15–16.00 Lön: Endast provision - du tjänar per affär, utan tak! Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Är du på jakt efter ett spännande jobb där du kan utvecklas och arbeta kreativt? Då kanske du är precis den vi söker! Om du är en härlig och händig person som sprider glädje och aldrig lämnar någon utan ett leende, då kommer du passa perfekt hos oss! Vad gör vi, då? Jo, Hired Hand erbjuder hantverkartjänster i Stockholmsområdet. Vi gör en hel del olika projekt så var beredd på varierande arbetsuppgifter. Här är exempel på vad vi gör om dagarna. Installation av Gardiner, skenor, stänger Montering av all typ av inredning Hänga upp tavlor, whiteboards, hyllor och krokar Målning Snickeri Tillverkning och montering platsbyggd inredning Mässor och events Vi älskar nya utmaningar och försöker att aldrig tacka nej till uppdrag. Nu letar vi efter fler grymma personer som vill vara en del av vårt fantastiska team! Vi behöver dig som gillar fysiskt arbete, är flexibel, prestigelös, och alltid ser lösningar istället för problem. Tidigare erfarenhet är bra, men inte nödvändigt däremot är B-körkort ett krav. Vad kan vi erbjuda dig? Ett heltids- eller deltidsjobb med bra förmåner, inklusive friskvårdsbidrag. Goda utvecklingsmöjligheter i ett växande företag. Utgångspunkt från vårat kontor på Kungsholmen i Stockholm Passar du in i rollen? Maila din ansökan till [email protected], Bifoga relevant information för tjänsten
Ansvara för nätverk och säkerställ stabil infrastruktur i en internationell IT-miljö hos Lidl i Stockholm! Vill du arbeta brett med nätverk, i en roll med ansvar och variation? Hos Lidl i Stockholm får du jobba med Cisco-miljöer, nätverksprojekt och teknisk felsökning tillsammans med erfarna kollegor. Du blir en del av ett familjärt team där du både bidrar med din kompetens och får utvecklas vidare i en internationell miljö. Vi erbjuder dig • Stora möjligheter att utvecklas – i första hand i din roll men också långsiktigt, både nationellt och internationellt. • En arbetsplats med både modernt kontor och stor flexibilitet för hybridarbete. • Trevliga förmåner som rabatter, friskvårdsbidrag och gym på kontoret. • Ett härligt team som stöttar dig i din varierade vardag Det här gör du hos oss Som nätverkstekniker på Lidl får du en nyckelroll i att drifta och utveckla vår nätverksmiljö. Du arbetar både operativt och projektbaserat i nära samarbete med kollegor i Sverige och internationellt. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: • Uppgradera, hantera och felsöka Cisco-routrar och switchar • Arbeta med DHCP, DNS och nätverksrelaterad problemlösning • Planera och genomföra nätverksprojekt (ex. SD-WAN, wifi-modernisering) • Skapa och underhålla teknisk dokumentation • Samarbete med kollegor nationellt och internationellt. Ditt team och arbetsplats Du tillhör infrastrukturenheten inom IT och arbetar i ett team med sju personer. Gruppen är sammansvetsad och prestigelös, och delar gärna kunskap mellan varandra. Teamet är baserat på kontoret i Stockholm, Järfälla, där vi bland annat har gym, lunchrestaurang och moderna mötesrum och kontor. Hos oss finns det också stor frihet att jobba remote. Resor kan förekomma i tjänsten. Mer om dig För att lyckas i rollen ser vi att du minst har ett par års erfarenhet som nätverkstekniker i en större IT-miljö. Du har tidigare hanterat Cisco-utrustning och är trygg i att arbeta självständigt med felsökning och drift. Din tekniska kompetens omfattar bland annat DHCP, DNS och IP-adressering, och du har god vana av att dokumentera tekniska lösningar. Du har troligen ett CCNA-certifikat eller motsvarande kunskaper, och du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och lösningsorienterad. Du trivs i en miljö där arbetsuppgifterna varierar, där du ibland hanterar rutinärenden och ibland är involverad i större förändringsprojekt. Det är en fördel om du har arbetat i en internationell organisation tidigare och om du har erfarenhet av Fortinet eller Huawei. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Här finns ett utvecklande jobb inom teknik och support på ett internationellt bolag med stora möjligheter. Sök rollen hos UNOX! Till marknadsledande UNOX söker vi nu en Teknisk Support som vill ge utmärkt kundtjänst och utvecklas inom ett område med stort eget ansvar. Uppskattar du att hjälpa kunder och har du en bakgrund inom elektronik, teleteknik eller ett generellt intresse för teknik? Gillar du att förstå hur saker fungerar, att "meka" och sätta ihop dem igen? Då kan det här vara din nästa möjlighet!Du kommer att få en bred och varierad roll med mycket kundkontakt, där du själv styr över ditt schema och dina arbetsuppgifter. Samtidigt får du utmärkta möjligheter att växa och utvecklas hos världens största tillverkare av professionella ugnar: kombiugnar, bageriugnar och ugnar för bake-off.Vi ser fram emot din ansökan snarast då vi arbetar med löpande urval. Ditt anställningserbjudande UNOX söker en person som vill arbeta i en stimulerande och internationell miljö. Företaget är framgångsrikt och erbjuder en fantastisk plattform för att utveckla sin karriär, antingen på hemmaplan eller internationellt. Den som anställs kommer att få den bästa starten med omfattande produktutbildning, och företaget stöder fortsatt personlig och professionell utveckling. Dessutom ingår inspirerande resor till UNOX huvudkontor i Padova, nära Venedig, för möten och kompetensutveckling. Dina arbetsuppgifter Som Teknisk Support på UNOX kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara: • Support på telefon och mail för våra servicepartners. • Service-, installation-, reparationsarbeten och felsökning på plats och på distans av kommersiella ugnar. • Gör detaljerade och fullständiga rapporter om de problem som finns på fältet. • Diagnostisera fel eller tekniska problem och bestämma de bästa lösningarna. Tjänsten kräver B-körkort Värt att veta Som teknisk support på den svenska marknaden har du löpande kontakt med och besöker UNOX kunder verksamma inom restauranger, storkök, bagerier och dagligvaruhandel. Du ingår i ett det svenska teamet och utgår från UNOX svenska huvudkontor i Kista Bright, Stockholm. Du kommer att ha mycket kontakt med både UNOX huvudkontor i Italien och med din tekniska chef i UK. Våra förväntningar För att trivas i rollen är du en person som motiveras av eget ansvar, teknisk problemlösning och utmaningar. Du är strukturerad och ansvarsfull som person och har lätt för att ta till dig teknisk information. Samtidigt uppskattar du kundkontakten och har en förmåga att lyssna in och förstå kundens behov. Att du kan planera dina dagar självständigt och prioritera bland dina arbetsuppgifter bidrar till ditt engagemang i arbetet och viljan att leverera högkvalitativ service både internt och externt. Du har kanske en gymnasieexamen inom el eller teknik, och har du jobbat inom servicebranschen är det meriterande men inte ett krav. För att snabbt komma in i jobbet tror vi att dock att du har ett genuint tekniskt intresse och gillar att hjälpa människor. Du behärskar god svenska och även engelska i tal och skrift då det är ett koncernspråk. Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG Tech – specialister på datadriven och fördomsfri teknik- och ingenjörsrekrytering, samt bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Har du erfarenhet av utländsk fakturering och momshantering? Vill du anta en ansvarstagande roll i ett familjärt bolag? Då kan denna roll vara något för dig! Vi på Vindex är just nu på jakt efter en Ekonomiansvarig till vår kund. Rekryteringsprocessen sköts i sin helhet av oss på Vindex, medan anställning erbjuds direkt hos kunden. Som Ekonomiansvarig i det här bolaget erbjuds du en varierad roll där du får möjlighet att påverka! Placering: Centrala Stockholm Huvudsakliga arbetsuppgifter Löpande redovisning Svensk och internationell fakturering och momshantering Bokslutsarbete Lönehantering Kontinuerlig dialog med extern byrå Bidra till effektivisering och utveckling av processer och rutiner Förekommande ad hoc-uppgifter Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har en eftergymnasial ekonomiutbildning och flera års arbetslivserfarenhet i en ansvarstagande roll inom ekonomi. Vi värdesätter din gedigna redovisningskompetens och dina kunskaper inom utländsk fakturering och momshantering. Dessutom kommunicerar du obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Som person är du serviceminded och öppensinnad. Du arbetar självständigt, samtidigt som du har ett flexibelt förhållningssätt. Utöver det kommer du gärna med kreativa idéer som bidrar till utveckling och effektivisering inom ditt område! Ansökan Kan den här rollen vara något för dig? Skicka gärna ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer SOLIEA2935. Vid frågor om processen, kontakta ansvariga rekryterare Sofia Johansson ([email protected], 070-541 18 77), eller Lisa Nyström ([email protected], 070-414 50 20). Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Om Vindex Vindex är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat endast mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, ekonomichefer, controllerchefer, Business Controllers, redovisningschefer, koncernredovisningsekonomer, redovisningsekonomer samt lönespecialister. Är du intresserad av fler uppdrag/tjänster som redovisningsekonom? Kika gärna under fliken Lediga uppdrag och jobb.
Karuseller och berg- och dalbanor blir allt häftigare och mer extrema. Det gäller även tekniken och styrsystemen bakom upplevelsen. Vi söker nu ytterligare attraktionstekniker som vill åka med på vår utvecklande och roliga resa framåt. I rollen som attraktionsmekaniker arbetar du med service och underhåll av våra karuseller och berg- och dalbanor. Du utför både förebyggande och akut avhjälpande underhåll, alltid med säkerhet och driftsäkerhet i fokus. Arbetsuppgifterna består främst av underhåll, reparationer och säkerhetskontroller av våra 30 attraktioner. Det innebär arbetsuppgifter inom mekanik men även hydraulik, pneumatik och verkstadsarbete. Vi söker dig som gillare att meka och du har gärna en utbildning inom teknik/mekanik i grunden. Du har tidigare jobbat som mekaniker/servicetekniker inom bilindustri, produktion, pappersbruk, värmeverk eller liknande alternativt erfarenhet som maskinmekaniker. Då vi jobbar med karuseller på hög höjd är det viktigt att du inte är höjdrädd. Du talar och läser svenska och kan du dessutom engelska och tyska är det meriterande. Som person har du god förståelse och erfarenhet av metodisk felsökning. Du är lösningsorienterad och älskar utmaningar, är strukturerad och har alltid fokus på att leverera hög kvalitet i det du lämnar ifrån dig. Du brinner för service till såväl gäster som medarbetare och arbetar gärna i ett arbetsklimat som kännetecknas av ett nära samarbete där nya tankar och idéer alltid välkomnas. Arbetstiden är förlagd till dagtid, under säsongen ingår arbete på kvällar och helger. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning initialt och med start så snart som möjligt. Lön enligt överenskommelse. Ansökan Urval sker löpande så registrera din ansökan redan idag, sista ansökningsdag är den 21 juli. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna Erik Göranson, Teknisk chef Attraktioner & Spel, via mail [email protected]. För frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Daria Halilovic, HR-Partner, via [email protected]. På Gröna Lund finns en lokal fackklubb dit du kan vända dig för frågor gällande en eventuell tjänst hos oss. Du når dem via mejl på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Gröna Lund Gröna Lund är Sveriges äldsta tivoli och omfattar 30 attraktioner, tio restauranger samt ett varierat utbud av lotterier, 5-kampsspel och mat- och snackskiosker. Tivolit bjuder även på en mängd underhållning i form av konserter, dans och barnunderhållning. Under hösten har Gröna Lund en populär Halloweensäsong. Varje år har Gröna Lund ca 1500 anställda under säsong och besöks av långt över 1 miljoner gäster, vilket gör tivolit till en av landets ledande besöksattraktioner. Gröna Lund är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I gruppen ingår några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Kolmården, Furuvik och Skara Sommarland. Parks and Resorts är ett familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.
Vi söker en duktig sjuksköterska med god erfarenhet av primärvård till ett uppdrag på en privat primärvårdsmottagning i norra Stockholm. Arbetsuppgifter Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter på vårdcentral. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad distriktssköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet samt primärvårdsvana. Uppdraget passar perfekt för dig som är engagerad, lättlärd och trygg i din yrkesroll. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift då god journalföring är viktigt. Vi lägger stor vikt vid goda referenser. Du ska ha god medicinsk kompetens, ett stort patientfokus samt bra samarbetsförmåga med kollegor. Period Vecka 30-33 Omfattning Arbetstider: mån-fre 8-15 Om oss Clara Care är det personliga bemanning- och rekryteringsföretaget. Vi är lyhörda och hjälper dig att hitta ditt nästa uppdrag. Vi erbjuder bl.a: Hög ersättning som vårdpersonal förtjänar Flexibilitet utifrån dina önskemål, behov och förutsättningar Boende och resa vid uppdrag på annan ort Avsättning till tjänstepension Vår vision är ett samhälle med en välfungerande vård och omsorg för alla! Där trivs personalen eftersom de har en hållbar arbetsmiljö, bra villkor och ges förutsättningar att göra ett bra jobb samtidigt som de får möjlighet att utvecklas. Där är patientsäkerheten hög och vårdköerna korta. Vi vill göra branschen mer human och tillgänglig, Clara Care är din partner! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Våra uppdrag tillsätts löpande så är du sugen på att veta med, kontakta oss redan idag!
Nu söker vi på Ambivio för kunds räkning fler vassa säljare som vill jobba med B2B-försäljning! Du kommer att erbjuda mobilabonnemang till företag – och ha tillgång till hela operatörsmarknaden. Det betyder att du alltid har något som passar kundens behov. Vad du kommer göra: Kontakta nya företagskunder via telefon Identifiera behov och presentera bästa abonnemangslösningen Stänga affärer och följa upp dina kunder Arbeta i ett drivet team med säljfokus och högt i tak Om rollen: Det här är en roll för dig som älskar att sälja, vill utvecklas snabbt och trivs i ett resultatfokuserat team. Det är ett perfekt jobb för dig som har tidigare säljerfarenhet - eller vill bygga en stark grund i karriären. Vad vi söker hos dig: Du gillar att prata med människor och skapa kontakt Du är tävlingsinriktad och vill påverka din inkomst Du är driven, positiv och vågar ta för dig Du pratar och skriver flytande svenska Tidigare säljerfarenhet är meriterande men inget krav Vad du får: Endast provision – med riktigt goda förtjänstmöjligheter Försäljningsutbildning och daglig coaching Motiverande miljö med en riktig teamkänsla En produkt som alla företag behöver - från alla stora operatörer Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan så kontaktar vi dig inom kort!
Vill du ta en nyckelroll i att stödja ledning och projektorganisation med ekonomiska analyser och uppföljning i en verksamhet med stor samhällspåverkan? Nu söker vi en erfaren affärscontroller till ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder i Stockholm. Din roll Som affärscontroller kommer du att arbeta nära chefer och projektledare inom projektutveckling och bidra till god ekonomistyrning i bolagets investeringsprojekt – både inom nyproduktion och ombyggnation. Du kommer att fungera som ett ekonomiskt bollplank, sammanställa beslutsunderlag och säkerställa finansiell uppföljning genom hela projektens livscykel. Ditt ansvar Ansvara för budget, prognos, riskanalys och slutkostnadsbedömning i investeringsprojekt Ge stöd till projektorganisationen i kalkyler, affärsbedömningar och ekonomiska beslut Följa upp och rapportera projektportföljens ekonomiska status, inklusive nyckeltal och likviditetsplaner Ta fram finansiella planer, månadsrapportering och ekonomiska analyser Arbeta nära såväl projekt- som ekonomiavdelning för att säkerställa affärsmässighet och lönsamhet Förvalta nuvarande struktur tills en ordinarie ersättare är på plats och säkerställa god överlämning Kvalifikationer Akademisk examen inom ekonomi, industriell ekonomi eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet som affärscontroller, projektcontroller eller liknande roll, gärna inom bygg- eller fastighetsbranschen Dokumenterad erfarenhet av budget- och prognosarbete, investeringskalkyler samt risk- och nyckeltalsanalyser Stark Excel-kompetens och mycket god systemvana Svenska i tal och skrift är ett krav Meriterande erfarenheter Erfarenhet av Qlik, Hypergene och Agresso Bakgrund inom fastighetsekonomi, investeringsanalys eller utveckling av ekonomistyrningsmodeller Erfarenhet av att ta fram långsiktiga finansiella planer och beslutsunderlag Placering Uppdraget är baserat i Stockholm, med huvudsaklig placering i Hammarby Sjöstad. Möjlighet till distansarbete 1–2 dagar i veckan beroende på arbetsuppgifter. Tidplan och omfattning Start: 11 augusti 2025 Omfattning: 100% Uppdragstid: Inledningsvis 1 år med möjlighet till förlängning upp till totalt 2 år Är du en analytisk och affärsmässig person som vill bidra till stark ekonomisk styrning i stora projekt? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig! Skicka in din ansökan eller kontakta oss för mer information. Transparens och ansvarsfull AI-användning På Edge of Talent strävar vi efter att arbeta effektivt och professionellt. Vi använder därför ibland AI-baserade verktyg som stöd i vår administration, exempelvis för att strukturera och sammanfatta information. Vi vill dock vara tydliga med att AI aldrig fattar beslut åt oss. Alla beslut om vilka kandidater som går vidare i våra processer fattas av en människa som noggrant utvärderar varje kandidat utifrån kompetenskriterier och hur dessa matchar kundens kravspecifikation för rollen. Vår ambition är att säkerställa en rättvis och transparent rekryteringsprocess där alla kandidater bedöms utifrån sina faktiska meriter och erfarenheter.
Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Lidingö Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift har B-körkort eller förarbevis för moped trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främst elcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=
Välj ett jobb för att visa detaljer