Vi på Submit söker nu efter flera packare för våra samarbetspartners i Norrort. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, eller filippinska är ett plus. Plats: Norra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Deltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Vi söker dig som vill arbeta som Office Manager eller Receptionist för kommande uppdrag hos våra kunder. För att trivas i rollen ser vi att du är fullt bekväm med att använda teknik och digitala verktyg för att underlätta administration på kontoret. I rollen som Office Manager och Receptionist ansvarar du vanligen för besökare och gäster, likväl som att ge de den bästa servicen för internt anställda medarbetare. Du är en självgående person som är serviceinriktad, kan ta initiativ och hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Uppdragen hos våra kunder varierar både i längd, omfattning och ansvarsområden, men vanligt förekommande arbetsuppgifter som Receptionist/Office Manager är; • Verksamhetsdrift av kontor • Välkomna besökare och gäster • Kontor-och ekonomiadministration • Hantering av enklare ekonomiuppgifter, t.ex. avtal • Konferensansvarig vid möten och evenemang • Hantering av post och bud • Inköp av kontor-och förbrukningsmaterial • Svara vid inkommande samtal och mail Vem är du? För att trivas i rollen som Receptionist/Office Manager hos våra kunder har du ett stort engagemang för service och mötet med andra människor. Du är hjälpsam, engagerad och har lätt för att skapa förtroende. Du är en positiv person som har ett öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter. Du har god vana att arbeta i Officepaketet och ärendesystem, samt god förmåga att utrycka dig i tal och skrift. Om du är en driven person som gillar att organisera och effektivisera på olika arbetsplatser, tveka inte på att skicka in din intresseanmälan till oss idag! Vad erbjuder vi? Vi på Jurek Business Support erbjuder dig som konsult spännande utmaningar där du får möjlighet att utvecklas inom reception och office management. Vi månar om dig som konsult och ar efter långsiktiga samarbeten både med kunder och konsulter. Som konsult hos oss ges du, förutom spännande uppdrag, möjlighet att dela din resa med andra konsulter. Med jämna mellanrum anordnar vi tillfällen för er att mötas genom seminarier och roliga konsultaktiviteter. Självklart kommer du också ha en dedikerad kontaktperson hos oss på Jurek, som finns där som bollplank och stöd. Du kan själv välja om du vill samarbeta med oss som underkonsult eller föredrar en anställning hos oss – där vi förstås erbjuder kollektivavtal. Är du intresserad av att höra mer om våra konsultuppdrag och hur det är att jobba via oss kontakta Hedda Grenlöv på [email protected] När du registrerar dina uppgifter nedan hamnar du i vårt nätverk av konsulter och kan matchas med uppdrag som kommer in. Även om du inte hör av oss direkt kan du fortfarande vara aktuell för framtida konsultuppdrag.
Vill du arbeta med både teknik och administration i en unik miljö där säkerhet, kvalitet och glädje går hand i hand? Vi söker nu en strukturerad och lösningsorienterad person som vill bli en del av vårt tekniska team! Om tjänsten Som Teknisk Support arbetar du i hjärtat av vår teknikverksamhet. Du har en nyckelroll i att stödja attraktionsteknik med administrativa uppgifter, teknisk dokumentation och databasarbete. Du har ett ansvar att övervaka, förbättra och administrera digitala system som används inom attraktionsteknik. I rollen förväntas du vägleda våra tekniker i deras dagliga arbete och samordna arbeten mellan attraktionsteknik och andra avdelningar. Därför lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper – särskilt din samarbetsförmåga, kommunikationsstil och förmåga att skapa struktur. Du är med och utvecklar våra arbetssätt, förbättrar rutiner och bidrar till vår höga säkerhetsstandard. Vem söker vi Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete, gärna inom en teknisk verksamhet där du fått kombinera administration med teknisk förståelse. Du har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system. Du är van att kommunicera med olika yrkesgrupper och kan uttrycka dig väl i tal och skrift – både på svenska och engelska. Du trivs med att arbeta strukturerat, gillar att ha ordning och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du har även ett säkerhetstänk i allt du gör och uppskattar att arbeta i en miljö där både tempo och glädje är högt. Tidigare erfarenhet från arbete med säkerhetssystem, automation eller styr- och reglersystem är meriterande, liksom erfarenhet av praktiskt tekniskt arbete. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten gäller dagtid men jourtjänstgöring kan ske under säsong. Lön enligt överenskommelse. Ansökan Urval sker löpande så registrera din ansökan redan idag, sista ansökningsdag är den 21 juli. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten är varmt välkommen att kontakta Erik Göranson, Teknisk chef Attraktioner & Spel, via [email protected]. För frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Daria Halilovic, HR-Partner, via [email protected]. På Gröna Lund finns en lokal fackklubb dit du kan vända dig för frågor gällande en eventuell tjänst hos oss. Du når dem via mejl [email protected]. Om Gröna Lund Gröna Lund är Sveriges äldsta tivoli och omfattar 30 attraktioner, tio restauranger samt ett varierat utbud av lotterier, 5-kampsspel och mat- och snackskiosker. Tivolit bjuder även på en mängd underhållning i form av konserter, dans och barnunderhållning. Under hösten har Gröna Lund en populär Halloweensäsong. Varje år har Gröna Lund ca 1500 anställda under säsong och besöks av långt över 1 miljoner gäster, vilket gör tivolit till en av landets ledande besöksattraktioner. Gröna Lund är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I gruppen ingår några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Kolmården, Furuvik och Skara Sommarland. Parks and Resorts är ett familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.
Vi på Submit söker nu efter flera fabriksmedarbetare för våra samarbetspartners i Norra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska eller filippinska är ett plus. Plats: Norra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Vill du arbeta inom ett högspecialiserat område där du gör verklig skillnad för andra människor? Vi söker nu två personer för vikariat på Reproduktionsmedicin, Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge – en spännande och meningsfull arbetsplats med fokus på avancerad fertilitetsvård! Du erbjuds ett meningsfullt och varierat arbete inom ett högspecialiserat område möjlighet att arbeta med både klinik och administration, beroende på intresse och bakgrund en arbetsplats med stark teamkänsla och hög kompetens inom reproduktionsmedicin en lärorik miljö där du får möjlighet att utvecklas inom avancerad fertilitetsvård Självklart får du också ta del av våra generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder dig. Om tjänsten På Reproduktionsmedicin på Karolinska universitetssjukhuset i Huddinge har vi ett komplett utbud av olika typer av assisterad befruktning. Vi är specialiserade på komplexa utredningar och avancerade behandlingar av ofrivillig barnlöshet, infertilitet för patienter i behov av högspecialiserad vård. Två kollegor går på föräldraledighet och vi behöver nu två nya stjärnor för två vikariat! Den ena tjänsten kan innehålla mer administration och arbete med vårt donationsarbete om du är rätt person för en sådan tjänst. Den tjänsten innebär koordinering i donationsteamet samt rekrytering av nya donatorer. För att passa i denna roll behöver du kunna vara snabb att ta dig ann ett upparbetat arbete med digitala verktyg. Som barnmorska hos oss arbetar du tätt ihop med dina övriga barnmorskekollegor, undersköterskor och läkare. Tjänsten innefattar planering och omhändertagande vid IVF behandlingar och högspecialiserade reproduktionsmedicinska tillstånd som exempelvis PGT, donation, fertilitetsbevarande åtgärder och komplexa andrologiska tillstånd med tillhörande kirurgi. Reproduktionsmedicin har uppdraget att bedriva nationell högspecialiserad vård (NHV) av patienter med behov av Preimplantatorisk Genetisk Testing (PGT). Vi tar emot patienter från hela landet och även utomlandspatienter. Vi söker dig som är nyfiken och flexibel har lätt för att samarbeta med andra professioner och har ett empatiskt förhållningssätt till andra omkring dig är ödmjuk och snabb på att ställa om när verksamheten kräver Kvalifikationer Krav: Legitimerad barnmorska alternativt legitimerad sjuksköterska med IVF erfarenhet Meriterande: IVF erfarenhet Om rekryteringsprocessen Ansökningstiden för denna tjänst sträcker sig över semesterperioden. Urval och kontakt kommer att ske löpande under ansökningstiden. Vi planerar för intervjuer från v.31 och framåt. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för rollen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Varmt välkommen med din ansökan – Tillsammans är vi Karolinska! Inför tillsättning av befattning som innefattar vård av barn och ungdom, kontrolleras den som erbjuds tjänsten mot misstanke- och belastningsregistret. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Som anställd på Karolinska Universitetssjukhuset kan du komma att krigsplaceras. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/var-arbetsplats/totalforsvarsplikt-allman-tjansteplikt-och-krigsplaceringar-pa-karolinska-universitetssjukhuset/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. För tillsvidaretjänster kan provanställning komma att tillämpas. Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på https://www.karolinska.se/ och följ oss på sociala medier! Tema Kvinnohälsa och hälsoprofessioner Kvinnohälsa omfattar all verksamhet inom reproduktionsmedicin, benign gynekologisk vård, graviditets-, förlossnings- och fostermedicinsk vård i både Huddinge och Solna. Vi har även ett nationellt högspecialiserat uppdrag inom fostermedicin. https://www.karolinska.se/om-oss/teman-och-funktioner/tema-kvinnohalsa-och-halsoprofessioner/ Hälsoprofessioner; fysioterapeuter, kuratorer, dietister, logopeder och psykologer möter patienternas behov och skapar mervärde i samarbetet tillsammans med andra professioner inom sjukhusets alla teman och funktioner. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vill du arbeta med Sveriges främsta föreläsare, moderatorer och inspiratörer? Som Booking Agent på Talarforum matchar du enastående personer som har en speciell talang att fånga en publiks uppmärksamhet med våra kunders behov i deras planering inför sina kommande evenemang. Om du har ett stort inre driv och du vill arbeta fritt under eget ansvar kan detta vara rollen för dig. Är du nyutexaminerad eller på väg att avsluta dina studier och redo att för ett jobb inom B2B-försäljning? Då är detta din chans att kickstarta din karriär! Vi söker dig med en entusiastisk inställning, som brinner för kundservice och försäljning och är redo att anta nya utmaningar. Som idealisk kandidat är du målinriktad, modig och en skicklig problemlösare. Vi värdesätter noggrannhet och ett bemötande med ett personligt tilltal. Har du tidigare erfarenhet från försäljning eller kundservice? Det är ett stort plus! Men viktigast av allt är din inställning och vilja att lära och växa hos oss. I rollen arbetar du tätt med dina kunder för att förstå vad de har för behov och specifika önskemål. Kunderna består av allt från globala bolag till mindre företag och planerar allt från galamiddagar till ledningsmöten. Efter initial kontakt görs en behovsanalys och du tar reda på kundens syfte och mål med sitt event, och matchar sedan olika personligheter för att slutligen boka in de personer som passar bäst för kundens event. Vi erbjuder Ett roligt, stimulerande och omväxlande arbete Glada och positiva kollegor, kunder och talare Stora möjligheter till både personlig och professionell utveckling Möjligheter till att driva igenom egna idéer Trygg grundlön Provision utan tak Trygg arbetsgivare Daglig kontakt med svenska och internationella tungviktare inom sport, media, underhållning, politik och kultur Vi söker nu flera personer som vill stärka vårt team! Vi söker dig som: har viljan att lära och utvecklas är social och serviceminded Har en förmåga att vara fokuserad och strukturerad är driven och vill arbeta fritt under eget ansvar vill ha ett kul och stimulerande jobb med stora utvecklingsmöjligheter vill ingå i ett team där vi peppar, uppmuntrar och hjälper varandra vill komma med egna idéer för att driva företaget framåt har en förmåga att tänka utanför boxen Vi värdesätter om du har arbetslivserfarenhet från serviceyrken jobbat med att söka upp nya kunder erfarenhet från någon form av säljande roll, gärna inom B2B eftergymnasial utbildning, t ex från universitet/högskola. Vill du ansluta till vårt team där pepp och sammanhållning är en del av vardagen när vi strävar efter att slå mål och rekord? Om du saknar erfarenhet från försäljning, men brinner för att lära dig och utvecklas, kan kavla upp armarna, har mod, vilja och beslutsamhet att göra vad som krävs för att lyckas - sök gärna tjänsten och tala om varför just du är rätt för oss.
Vi på Submit söker nu efter flera fabriksmedarbetare för våra samarbetspartners i Södra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Södra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska eller filippinska är ett plus. Plats: Södra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Har du examen inom maskinteknik eller liknande och drivs av att lösa problem? Vill du arbeta med innovativa produkter som andningsutrustning för brandmän och proffesionella dykare? Då är denna tjänst en spännande möjlighet för dig! Interspiro erbjuder en roll på ett spännande företag där den sociala sammanhållningen är mycket god och trivseln på arbetsplatsen är hög! Som testingenjör kommer du att ingå i ett team på 4 personer och få vara med och arbeta med Interspiros produkter i alla faser i produktutvecklingen, från att testa ett nytt koncept till att validera en uppdaterad funktion på en äldre modell av en produkt. Teamet är även ansvariga för att hjälpa till med utredningar i samband med reklamationer. Du kommer att tillsammans med övriga kollegor i teamet arbeta i laboratoriet där mycket av arbetet handlar om problemlösning och du varvar praktiskt arbete med en del beräkningar och teori. Arbetsuppgifterna kan även till viss del anpassas utifrån dina intressen och din bakgrund. Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Interspiro i Täby med tillträde snarast enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter inkluderar Att arbeta med Interspiros produkter i alla faser i produktutvecklingen Testa nya koncept men även validera uppdaterade funktioner på äldre modeller av en produkt Hjälpa till med utredningar i samband med reklamationer. Arbeta praktiskt med problemlösning Ett fåtal internationella resor kan förekomma i tjänsten. Din profil Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom maskinteknik eller liknande Trivs med praktiskt arbete Några års erfarenhet av liknande arbete eller av produktutveckling Kommunicerar på både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du drivande, flexibel och har en god teknisk allmänbildning. Det är meriterande om du har praktisk yrkeserfarenhet av mekatronik, elektronik, polymera material, mätteknik eller pneumatik. Ansökan och kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Interspiro AB med Dinkel & Friends AB och rekryteringskonsult Jessica Dinkel. Intervjuer och urval kan komma att ske löpande. För mer information kontakta Jessica, [email protected] Om Interspiro Interspiro utvecklar, tillverkar och säljer andningsutrustning för rökdykare, kemdykare och professionella och militära vattendykare. Huvudkontoret har ca 60 medarbetare och är beläget i Täby. Produktionen ligger i Lettland. Säljkontor finns i Österrike, Tyskland, Malaysia, Holland, Schweiz, Storbritannien och USA. Dessutom finns ett nästintill världstäckande nätverk av återförsäljare och serviceverkstäder. Besök vår hemsida för mer information: www.interspiro
Därför är detta jobb för dig Du vill vara en del av regionens främsta Life Science-konsulter och driva projekt som gör skillnad. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människans liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. På Knightec Group är vi specialister på att driva projekt inom en rad olika industrier. Vi har djup kompetens inom projektledning och även en egen välkänd metodik, XLPM (Excellence in Project Management). Hos oss får du dessutom möjlighet att engagera dig i nätverk med fokus på projektledning, vilket ger dig goda förutsättningar att utvecklas vidare i din roll som projektledare. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer driva varierande projekt tillsammans med våra under, antingen på plats i deras verksamheter eller i våra egna leveranser. Projekten kommer variera i komplexitet och omfattning. Rollen kommer bland annat att innebära: Leda investeringsprojekt, installationsprojekt, projekt rörande ombyggnation eller liknande Ansvara för projektets budget, tidplan och kvalitet Leda arbetet i projektet och ansvara för projektets resultat inför en styrgrupp Hantera projektets intressenter och risker Motivera och engagera dina projektmedlemmar Kvalifikationer Vi söker dig som har ett intresse för teknik och komplexa projekt. Du är självgående, duktig på att hitta lösningar och van vid att arbeta under föränderliga förutsättningar. Du trivs även med att leda och engagera andra. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Utbildning civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande inom relevant område (t.ex. kemiteknik, maskinteknik, medicinteknik) Dokumenterad erfarenhet av teknisk projektledning inom Life Science-industrin, gärna med erfarenhet från produktion Erfarenhet av projektledningsverktyg Kunskap om branschens lagar, krav och riktlinjer Flytande kunskaper på svenska och engelska Meriterande med kännedom/ utbildad inom någon projektmetodik En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Södertälje, Kronstrandsgatan 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Därför är detta jobb för dig Här får du vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Du kommer arbeta i våra egna leveranser med ett team av Semcon-kollegor för att gemensamt leverera ett färdigt projekt till kund, alternativt i våra kunders verksamheter. Dina ansvarsområden är exempelvis: Validering av utrustning och system Se till att projektets tidsplan hålls Koordinering mellan olika funktioner i projektet Vara drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår Leda, koordinera och skriva riskgranskningar Leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer För att trivas i rollen har du ett intresse för teknik, du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och i en roll med flera olika kontaktytor. Du gillar problemlösning, är lyhörd och trivs i en varierande konsultroll. Vi tror även du har: Erfarenhet inom läkemedelsindustrin Erfarenhet inom validering/kvalificering Tidigare erfarenhet från en roll som exempelvis valideringsingenjör, projektingenjör, kvalitetsingenjör eller liknande Ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinteknik, maskinteknik eller motsvarande Goda kunskaper både muntligt och skriftligt i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Södertälje, Kronstrandsgatan 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer