Säljare till Stockholm För kunds räkning söker vi en säljare till ett företag som arbetar med energieffektiva lösningar för fastigheter. Företaget satsar på ett nytt affärsområde och stärker upp säljorganisationen med nya kollegor. Är du en affärsdriven och självgående säljare som vill vara med på resan och vara med och utöka deras position på marknaden? Läs då vidare! Om tjänsten Som säljare kommer du att bearbeta nya kunder som du följer genom hela processen. Detta innefattar allt från behovsanalys till färdig besiktning samt offert och uppföljning. Som säljare har du ett nära samarbete både med våra kunder och dina kollegor som kommer genomföra arbetet. Du jobbar aktivt med att själv hitta nya kunder, parallellt har du tillgång till vårt nätverk där vi får in leads. Vi vet att det finns ett stort behov av våra tjänster i regionen vilket gör att du som säljare kommer in i ett spännande skede. Vi erbjuder en stimulerande tjänst där du är en nyckelperson i vår fortsatta tillväxt och framgång och erbjuder en utvecklingsorienterad attraktiv arbetsmiljö med marknadsmässig lön och villkor. Placering är i Stockholm och företagets kontor ligger i Täby. Arbetsbeskrivning Du utgår antingen hemifrån eller från vårt kontor i Täby där aven dina kollegor sitter. Tillsammans säkerställer ni att våra kunder får den absolut bästa servicen från oss. Ditt arbete innebär att du självständigt planerar och genomför kundbesök samt säljaktiviteter för att nå uppsatta mål, du har fullt kundansvar för din egen portfölj. Vem trivs här? Till rollen som säljare söker vi dig som är energisk, utåtriktad och duktig på att etablera och upprätthålla relationer. Du har ett stort driv och engagemang och du brinner för att göra affärer och ge kunder god service. Du tar initiativ, är resultatorienterad och sätter höga mål som du strävar efter att uppnå. Du som söker rollen är självgående och strukturerad. Du tar eget ansvar för dina uppgifter och driver processer framåt. Du förstår också vikten av samarbete med kollegor för att uppnå resultat. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet från försäljning mot B2C Minst gymnasiekompetens B-körkort Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Marie Gummerus. Du når Marie på 08-51481642. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Är du redo för en utmanande och meningsfull roll som verkstadscoach? På Bilia BMW & Mini får du möjlighet att kombinera ditt intresse för ledarskap med att skapa hållbara och innovativa lösningar. Om du brinner för att coacha och stötta andra, samtidigt som du vill vara en del av en inkluderande och framåtriktad organisation, då kan detta vara din nästa karriärstege. Varför välja Bilia: På Bilia är vi stolta över att vara en arbetsplats där du inte bara får möjlighet att utvecklas professionellt, utan också personligt. Vi erbjuder en inkluderande miljö där dina kompetenser värdesätts och där du får stöd att växa genom spännande utbildningar och utvecklingsmöjligheter. Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och erbjuder generösa förmåner och personalrabatter för att säkerställa att du mår bra både på och utanför jobbet. Om tjänsten: Som verkstadscoach kommer du att ha en central roll i vår verksamhet. Du kommer att leda och stötta våra tekniker i deras dagliga arbete, med fokus på att skapa en effektiv och lönsam miljö. Du kommer att ha nära samarbete med olika avdelningar både internt och externt, samt med andra bolag inom Bilia-koncernen. Din roll innebär också att coacha och motivera en grupp tekniker för att nå uppsatta ekonomiska mål, säkerställa kundnöjdhet och främja en positiv gruppdynamik. Vad vi önskar av dig: Vi söker dig som har erfarenhet av personal- och resultatansvar, och som brinner för ledarskap och coaching. Biltekniska kunskaper är meriterande, men inte ett krav. Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har god datavana. B-körkort är ett måste. Kunskap i Kobra och Cabas är meriterande. Vi ser gärna att du är en naturlig ledare med ett stort intresse för att utveckla och stötta andra. Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en inledande provanställning på sex månader. Placering är på Bilia BMW & Mini på Lidingö i Stockholm. Tunga lyft förekommer i denna tjänst. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen att bli en del av vårt team! Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser därför särskilt fram emot ansökningar från kvinnor. Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till Bilia!
Därför är detta jobb för dig Du vill vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Du blir en del av vårt affärsområde inom Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Rollen innebär att du tar lead för valideringar, och kan guida och stötta dina kollegor för att gemensamt komma framåt. Du kommer antingen jobba i något av våra valideringsteam där vi levererar ett färdigt projekt till kund eller på plats ute i våra kunders verksamheter. Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Dina arbetsuppgifter kommer vara exempelvis: validering av utrustning och system se till att projektets tidsplan hålls koordinering mellan olika funktioner i projektet drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår leda, koordinera och skriva riskgranskningar leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer Vi söker dig som gillar att leda andra och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar problemlösning och att ha flera kontaktytor. Du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi ser även att du har: erfarenhet från en roll inom validering/kvalificering inom läkemedelsindustrin ingenjörsexamen eller motsvarande god kännedom om GMP meriterande med erfarenhet av koordinering/samordning flytande kunskaper i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Södertälje, Kronstrandsgatan 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Jäderborn, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi på Submit söker nu efter flera produktionsmedarbetare för våra samarbetspartners i Södra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Södra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, eller filippinska är ett plus. Plats: Södra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Join Lumera's dynamic Product Development team in Sweden as we expand our presence in the European Life and Pensions industry. We're seeking an outstanding system developer to help drive our innovative solutions forward as we build tomorrow together. Excited? Submit your open application now! What you’ll be doing: Collaborating with agile teams to build and enhance our cutting-edge market leading insurance product. Utilizing technologies like Java, SQL, with opportunities to explore new tools. Designing, developing and testing our software as well as post-release maintenance Learning, teaching, and executing – together with your team. Curious to hear more about life as a system developer at Lumera from Erik Gyllenstierna? Check out this interview! What you’ll be getting: Amazing colleagues, the best in our field. Daily challenges that keep you engaged and motivated. Access to in-house business knowledge, just a few desks away. Flexible hybrid remote work options, possibility to work remote two days per week. A culture of continuous learning and knowledge sharing. Benefits designed to support a healthy work-life balance. Conveniently located offices in Stockholm To thrive in this role, you: Hold a Bachelor’s degree within IT/Computer Science or related fields. Either just graduated or bring a couple of years of experience as a system developer. Are proficient in English communication, both spoken and written. Have a proactive, solution-oriented mindset. Demonstrate drive, curiosity, and a solution-oriented approach. Have an ability and preference of working with others. Are active in seeking new knowledge from more senior colleagues. Value communication, transparency, and openness. Enjoy solving problems and work with complexity. Does this sound like the perfect fit for you? Apply today! Send us your CV or apply using your LinkedIn profile. A background check will be conducted as part of the recruitment process. For any inquiries or general questions, contact Felix Wallin at [email protected]. We look forward to receiving your application! About Lumera Lumera is dedicated to the digital transformation of the European Life and Pensions industry. As insurtech innovators, we provide future-proof core technology for policy administration. The Prudent Revolution is our mission – bridging technology and partnership to navigate the fastest, safest path through complex change for L&P providers. We combine tech and industry expertise with relevant market experience to offer a broad range of consultancy and data services – from managing faultless legacy system migration to facilitating compelling end-user experiences. Based in Stockholm, Lumera has significant presence with offices in the United Kingdom, the Netherlands, Norway, Sweden, India and Vietnam. Lumera is majority owned by Monterro, a leading Nordic software investor. www.lumera.com Follow us on LinkedIn and Facebook.
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM STÄDARE I STOCKHOLMS LÄN Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Vill du jobba med något som gör skillnad i människors vardag? Hemfrid söker dig som vill arbeta som städare i Stockholm med omnejd! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med allt från hemstädning och fönsterputs till flyttservice – och vi söker nu fler medarbetare som vill vara en del av vårt härliga team. Ett jobb som gör skillnad Som städare hos Hemfrid får du ett varierande och meningsfullt arbete där du bidrar till att förenkla människors liv. Du arbetar i ett team med kollegor från hela världen – tillsammans skapar vi service i världsklass. Vi söker dig som: Gillar att jobba i team Har erfarenhet av städning (meriterande) Är noggrann, engagerad och vill utvecklas Talar svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider Är flexibel att arbeta med olika kunder Har B-körkort och gärna egen bil (meriterande) Vi erbjuder: Timanställning eller tjänst på 50–75 % – du väljer! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Försäkringar (sjukdom, ansvar, pension) och friskvårdsbidrag Kostnadsfri utbildning i hemstädning Fantastiska kollegor och en trygg arbetsplats Ansök redan idag! Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Läs mer och ansök på: www.hemfrid.se/karriar Har du frågor? Kontakta oss gärna på [email protected] HEMFRID IS HIRING CLEANERS IN THE STOCKHOLM AREA Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Would you like a job that truly makes a difference in people’s everyday lives? Hemfrid is looking for cleaners to join our team in the Stockholm region! Hemfrid is Sweden’s leading provider of home services, offering everything from cleaning and window washing to moving services – and we’re growing! A meaningful and varied job Working with Hemfrid means being part of a close-knit team that provides outstanding service to our customers. You’ll work with amazing colleagues from all over the world in a supportive and inclusive environment. We’re looking for someone who: Enjoys working with others Has experience in cleaning (a plus) Is detail-oriented, motivated, and eager to learn Speaks Swedish or English Can work flexible hours Is open to working with different customers Has a driver’s license (B) and preferably access to a car (a plus) We offer: Employment from hourly basis up to 50–75%, depending on your needs Collective agreement and great employment benefits Insurance (health, liability, pension) and wellness allowance Free training in home cleaning Friendly colleagues and a safe, stable workplace Apply today! Do you want to be part of Hemfrid? We look forward to receiving your application! Learn more and apply at: www.hemfrid.se/karriar Questions? Feel free to contact us at [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder i Rosersberg. Som lagerarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Plock och pack i Autostore Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Underhåll av Autostore, agera vid avvikelser Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Erfarenhet av arbete i WMS System är ett krav. Meriterande: Körkort Truckkort A+B Erfarenhet av WMS system Arbetstider: 07-16 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Rosersberg Lön: Enligt Ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Nordea is a leading Nordic universal bank. Job ID: 27374 Are you ready to help shape the future of AI & Generative AI at Scandinavia's largest bank, working alongside a dynamic, fast-paced team? Nordea’s Group Data Management focus on delivering and enabling AI and Gen AI use cases across the organisation, while creating and providing the underlying technology foundations. The new generative AI team unit manages the Bank’s advanced analytics portfolio. We are now looking for a AI Portfolio Manager who is interested in working in the field of advanced analytics (Generative AI and AI) and help business areas prioritize and develop use cases. You will work closely with data scientists, software engineers, and business stakeholders to take AI and Generative AI applications from concept to production. About this opportunity Your passion for working with people from both a technical and a business background, coupled with your curiosity for AI and new innovations like Generative AI, makes you well-suited for this position. As Nordea pioneers its way into an AI and Gen AI driven future, you will thrive by embracing a dynamic environment, fostering collaboration, and maintaining an open and adaptable mindset. What you will be doing: * Collaborate with Nordea’s business areas to translate a business need into advanced analytics use case * Manage the bank's use case portfolio, applying a proper prioritization approach and allocate resources and funding to the use case teams * Support use case implementation by tracking projects milestones and KPIs to ensure they are delivered within the define timelines, scope and budget * Develop operating models and communication plans to guarantee the seamless execution of the project between all internal and external stakeholders Our AI team culture is built on collaboration, continuous learning and innovation. We foster an open environment where diverse ideas thrive, encouraging everyone to push the boundaries of technology while supporting each other´s growth. With a strong focus on well-being, we prioritize work-life balance and encourage open communication. At Nordea, inclusion and diversity are at the heart of our values. We believe that a diverse workforce drives innovation, fosters creativity and creates a more supportive workplace for all. Who you are Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best – and that we imagine you share with us. To succeed in this role, we believe that you: * Lead and inspire multiple teams towards success and tangible results * Enjoy taking initiative and bringing solutions * Embrace a growth mindset * Are curious and passionate about AI and Technology * Enjoy problem solving, and tackling challenges with strategic vision Your experience and background: * BSc, MSc or PhD in Computer Science, Information Systems, Business Administration relevant field, or equivalent practical experience * 5+ years of experience in Project Management or similar role * Proven track record of successfully managing and delivering large-scale AI/ IT projects * Skilled at transforming complex ideas into clear, engaging explanations for senior and executive stakeholders * Fluent in project management principles and best practices, being able to apply it to multiple projects, regardless of the context or topic * Excellent problem solving skills, being able to engage with cross-functional teams to solve any bottlenecks and drive the projects forward * Ability to prepare and drive presentations in multiple stakeholders meetings e.g. project kick-off, steercos, alignment calls etc. * Understanding of AI, GenAI principles and practices, this includes development, deployment and maintenance of advanced analytics models * Understanding of IT systems, this includes Infrastructure, Cloud, Cybersecurity and other emerging technologies If this sounds like you, get in touch! Next steps We kindly ask you to submit your application as soon as possible, but no later than 06/07/2025. We will ongoingly be reviewing applications and conducting interviews as we receive them, and might close the recruitment process before the posting end date. Any applications or CVs sent by email, direct messages, or any other channel than our application forms, will not be accepted or considered. If you have any questions about the role or this recruitment process, please reach out to our tech recruiter and main point of contact Anna Dahlström, [email protected]. At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities, so please come as you are. For union information, please contact [email protected] or [email protected].
Vi på Submit söker nu efter flera produktionsmedarbetare för våra samarbetspartners i Norra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska eller filippinska är ett plus. Plats: Norra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Du kanske inte känner till oss, men det gör inget. Du är helt enkelt inte den målgrupp vi rekryterar mest Men vi är glada att du hittat hit! Vi är Columbus – en arbetsplats där vi utvecklas tillsammans, både som individer och som team. Här får nyfikenhet ta plats, vi lär av varandra och vi gillar att samarbeta. Det här är en roll för dig som vill jobba med rekrytering i framkant och skapa en kandidatupplevelse som verkligen gör skillnad. Vi bygger företaget, en signering i taget. Placering: Stockholm. Vi har ett flexibelt arbetssätt med möjlighet till remote. Vad du kommer få göraI den här rollen driver du rekryteringen för ett eller flera av våra affärsområden. Du stöttar cheferna i allt som rör rekrytering och fungerar som ett rådgivande stöd. Du äger dina rekryteringsprocesser från start till mål – kravprofil, search, intervjuer, signering – och ser till att kandidatupplevelsen håller hög kvalitet. Du blir en del av vårt svenska TA-team, men kommer också att vara med i projekt på både nationell och global nivå inom vårt People-community. Vi jobbar med moderna verktyg som Teamtailor, Alva Labs, Gem och Trustcruit. Gillar du employer branding? Kul! Det gör vi med. Du kommer vara med och vidareutveckla vårt employer brand i Sverige. Vi har precis lanserat ett nytt varumärke och EVP – en spännande resa som vi vill att du är med på. Utöver det finns möjlighet att engagera sig i AI-relaterade initiativ, utbildningar för chefer och andra utvecklingsprojekt kopplade till rekrytering. Vem är du? Du har 4–5 års erfarenhet av rekrytering, gärna inom tech eller konsultbranschen Du har drivit hela rekryteringsprocesser på egen hand Du är van att samarbeta med och ge stöd till olika typer av chefer och intressenter Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Vi letar efter dig som är trygg i din roll, nyfiken och tar ansvar. Du gillar att jobba självständigt men trivs också med att dela idéer och samarbeta med andra. Bonus om du är en rolig prick som inte tackar nej till en fika. Så varför trivs vi i teamet så bra? Vi jobbar nära verksamheten och cheferna, vilket gör att vi ser tydlig effekt av det vi gör. Det är roligt och meningsfullt. Vi har byggt upp ett stort förtroende internt och jobbar både operativt och strategiskt med rekrytering. Hos oss finns det utrymme att testa nytt, tänka om och utvecklas. Vi stöttar varandra, skrattar mycket och är stolta över det vi gör – tillsammans. Vill du lära känna oss mer? Klicka här! Vad vi kan erbjuda Att jobba på Columbus innebär att vara en del av ett värderingsdrivet företag där vi stöttar varandra, har roligt tillsammans och samtidigt växer – både som organisation och individer. Vi är ledande inom Digital Commerce, Affärssystem och Data & AI, och trycket på rekrytering är högt eftersom vi har vind i seglen. Här finns ett varmt team, nyrenoverade kontor mitt i Stockholm, och en kultur som värdesätter balans, nyfikenhet och samarbete – oavsett om det handlar om att fira framgångar med frukost eller ta emot ett paket mitt på dagen. Våra värdeordStay curious, Build trust, Collaborate, Deliver customer successär inget vi bara sätter upp på väggen – de genomsyrar allt vi gör. Ansökan och nästa steg Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt innan ett erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till mig Alexander Tonelli. Intervjuer kommer hållas löpande. Vi använder Trustcruit för att samla in anonym feedback om din upplevelse som kandidat. Det tar bara några minuter och hjälper oss att förbättra vår rekryteringsprocess. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto. På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.
Välj ett jobb för att visa detaljer