Tandsköterska till DENTSMILE, Stockholm Är du en engagerad tandsköterska som vill vara en del av ett modernt och växande tandvårdsteam? DENTSMILE i Stockholm söker nu en driven och positiv tandsköterska som vill arbeta i en dynamisk och serviceinriktad miljö där patientvård och kvalitet står i fokus. Om tjänsten Som tandsköterska hos oss på DENTSMILE blir du en viktig del av vårt team. Ditt arbete kommer att omfatta patientomhändertagande, assistans vid behandlingar, steril- och receptionsarbete samt administrativa uppgifter. Erfarenhet av att arbeta delegerat är ett stort plus, då vi gärna ser att du har förmågan att arbeta självständigt och bidra till effektiv patienthantering. Vi arbetar med ett brett spektrum av behandlingar och har ett högt patientflöde, vilket innebär ett varierande arbete med möjlighet till utveckling och ansvarstagande. Vi söker dig som: Har en godkänd tandsköterskeutbildning. Är en serviceinriktad lagspelare med ett varmt bemötande och har ett genuint intresse för att hjälpa våra patienter. Har erfarenhet från arbete som tandsköterska, meriterande om du har arbetat med både vuxna och barn. Har erfarenhet av att arbeta delegerat och trivs med att ta eget ansvar. Är strukturerad, flexibel och trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo. Talar och skriver svenska obehindrat; ytterligare språk är meriterande. Vi erbjuder: En stimulerande och varierande arbetsmiljö i fräscha och moderna lokaler. Möjlighet till kompetensutveckling och vidareutbildning. En positiv arbetsplats med erfarna och engagerade kollegor. Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner. Anställningsform Heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Skicka din ansökan, innehållande CV och personligt brev, till [email protected] . Märk din ansökan med "Tandsköterska Stockholm". Välkommen till DENTSMILE – där vi sätter våra patienter och vårt team i centrum!
Vi söker dig som vill vara vårt ansikte utåt och som tycker det är roligt att ge våra patienter/besökare bästa tänkbara bemötande och service. Rehab Västra är en egen resultatenhet inom Stockholms läns sjukvårdsområde med uppdrag att bedriva primärvårdsrehabilitering (basuppdrag) samt ett tilläggsuppdrag för neuroteam i öppenvård. Våra mottagningar finns i Bromma, Ekerö, Kista och Spånga och tillsammans är vi ca 75 medarbetare. Vi erbjuder en arbetsplats med kompetenta, positiva och drivna arbetskamrater som tillsammans skapar förutsättningar för att förbättra våra patienters livskvalité. Vårt arbete präglas av arbetslust och stort engagemang! I vår verksamhet arbetar vi aktivt för en god arbetsmiljö och en utvecklande lärandemiljö. En hälsosam livsstil och en bra balans mellan arbete och privatliv är för oss en självklarhet! Därför satsar vi på flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. På Spånga Rehab arbetar arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter/ sjukgymnaster, kiropraktor samt receptionist och vi är en lagom stor grupp på 27 personer. Arbetsuppgifter: Du kommer att bemanna vår reception i Spånga och i och med det vara vårt ansikte utåt med mycket patientkontakt via besök och telefon. Du utför kassaregistrering av besök i TakeCare, hanterar ärenden och daglig telefontid i TeleQ, hanterar och fördelar ärenden i chatt i ”Alltid Öppet” samt tidsbokning av de olika yrkeskategoriernas besök. Övriga uppgifter är bland annat scanning av dokument, förråds- och tvättbeställning, posthantering, bokning av tolk och sjukresetillstånd mm. Kvalifikationer: Behärska svenska språket i tal och skrift samt tala och förstå engelska. God datorvana och ha erfarenhet av journalsystemet TakeCare Arbetat inom vård/omsorg eller ha någon form av vårdutbildning. Erfarenhet av primärvård är meriterande samt att ha arbetat med telefonisystemet TeleQ och beställningssystemet Clockwork. Erfarenhet från receptionsarbete är önskvärt men intresset för arbetsuppgifterna är viktigast. Personlig kompetens: Personlig kompetens: Vi söker dig som är serviceinriktad, prestigelös och stimuleras av att ge våra patienter/besökare bästa tänkbara bemötande och service. Du är trygg som person och tycker om att ta på dig nya uppgifter och ta egna initiativ. Du är flexibel, lyhörd och har en god kommunikativ förmåga. Då du kommer att ha mycket kontakt med våra vårdgivande medarbetare behöver du ha lätt för att samarbeta. Som person är du prestigelös och ser alla människors lika värde. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande under annonseringstiden och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag passerat varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Hemfint Group söker en inköpare till vårt team i Stockholm Är du analytisk, har ett gott sinne för ekonomi och trivs i en roll där du får ta egna beslut? Då kan du vara den vi söker! Vi på Hemfint Group växer och söker nu en inköpare till vårt kontor i Stockholm. Du kommer att spela en nyckelroll i vår verksamhet och arbeta nära såväl leverantörer som interna avdelningar för att säkerställa ett konkurrenskraftigt sortiment och effektiva inköpsprocesser. Om Hemfint GroupHemfint Group är en snabbväxande e-handelskoncern som består av Outl1, Hemfint och Trendrum. Tillsammans erbjuder vi ett brett och prisvärt sortiment inom hem, trädgård, möbler och fritidsprodukter till kunder i hela Norden. Genom smarta inköp, stark digital närvaro levererar vi produkter som förenklar vardagen och förverkligar våra kunders visioner för hem och livsstil. Vi har vårt kontor i Stockholm och lagerverksamhet i södra Sverige Om rollenSom inköpare ansvarar du för att: Analysera inköpsdata och identifiera förbättringsmöjligheter Förhandla med leverantörer och fatta beslut om inköp Följa upp beställningar och säkerställa leveranser i tid Scouta nya produkter och leverantörer för att bredda och förbättra sortimentet Arbeta tätt tillsammans med ekonomi, logistik och marknad Bidra till utvecklingen av våra inköpsstrategier Vi söker dig som: Har god förståelse för ekonomi och affärsanalys Är analytisk, strukturerad och trivs med att fatta beslut Det är meriterande om du har erfarenhet av inköp eller liknande roll – men det är inget krav Har goda kunskaper i Excel Talar och skriver engelska obehindrat Vi erbjuder: En viktig roll i ett växande företag med högt tempo Möjlighet att påverka och utvecklas inom inköp Tjänsten är på 100% och utgår från vårt kontor i centrala Stockholm, tillträde enligt överenskommelse.
Om rollen Som Rituals nya Assistant Shop Manager strävar du efter att förvandla din butik till en plats där du och dina kollegor älskar att arbeta, och dina kunder att handla. Detta innebär bland annat att du: Driver butikens resultat genom att säkerställa utmärkt kundservice och produktivt samarbete samt effektiva rutiner. Är Shop Managers högra hand och redo att ta över Shop Manager ansvar vid behov. Stötta dina kollegor till att uppnå sin fulla potential genom att coacha, utveckla och vara en bra förebild. Tillsammans med din Shop Manager bygger en kultur av förtroende som är baserad på positiv och konstruktiv feedback. I gengäld vårdar vi din utveckling genom att kontinuerligt utbilda dig utefter din kunskapsnivå för att ta dina ledaregenskaper till nästa nivå. Du kommer vara omringad av dedikerade, positiva och serviceinriktade kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Kravspecifikation Som Assistant Shop Manager inspirerar du ditt team och når tillsammans butikens mål kring kundnöjdhet och försäljning. Du förstår vikten av utmärkt kundservice och brinner för att stötta och utveckla andra. Utöver detta har du: Minst 2 års erfarenhet av en liknande roll inom detaljhandel eller kundservice. God förmåga att coacha samt utveckla ett team. Förmåga att vara lösningsorienterad och ta ägandeskap Samarbetsvillig, lyhörd och kommunikativ. Goda system- och datakunskaper. Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst på 30 timmar/vecka. Startdatum: Augusti/September Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i vår rekryteringsprocess! I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!
Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Nu söker vi en engagerad lastbilschaufför som vill gå in som vägarbetare och förare av våra häftiga specialfordon till vår etablering i Järna. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Ditt uppdrag som vägarbetare I tjänsten som vägarbetare kommer du att arbeta med våra specialfordon, såsom snabel- och HP27-bilar. Arbetet går ut på att sommartid laga sprickor och hål i beläggningen men även mindre beläggningsåtgärder åt våra kunder inom region mitt. Då arbetsområdet är från Södermanland i syd upp till Dalarna i norr innebär det att du kan behöva ligga ute under veckorna. Arbetet är självständigt där du har kontakt med både kunder och leverantörer samt beställer grus- och emulsion efter behov. Du ansvarar också för att underhålla det fordon du kör. På vintern stöttar vi våra driftområden med driftrelaterade arbeten samt är en del i en vinterjourgrupp där våra fordon utför snö- och halkbekämpningsåtgärder på vägar kring Stockholm. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. Placering på vår etablering i Järna. Vem är du?För att vara aktuell för tjänsten som vägarbetare bör du ha: 2-3 års erfarenhet som lastbilschaufför C-körkort Det är dessutom meriterande om du har: CE-körkort (högt meriterande) YKB Utbildningen Arbete på väg 2.1 Maskinvana Din personlighet är viktig för oss! Vi söker dig som är van att arbeta självständigt och tycker om att ta egna initiativ, du värdesätter en god kommunikation med kollegor och anser att ett bra kundbemötande är en självklarhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter god social förmåga. En del av något större Svevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer. Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar. Varför Svevia? Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta och det är lätt att göra sin röst hörd. Samtidigt blir du en del av en praktisk verklighet och ett företag där konkreta resultat skapas med rykande asfaltmaskiner, stora snöplogar och tonvis med armeringsjärn och betong. Med ditt yrkeskunnande kan du göra skillnad på vägen. Och vi sätter alltid säkerheten först – både med omtanke om din egen arbetsmiljö och andras trygghet. För dig som vill ta nästa steg i utvecklingen finns det många möjligheter. Både om du vill fördjupa dig inom ditt specifika område eller gå vidare i en arbetsledande position. Tillsammans får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 20 juli. Urval görs löpande. Ansökan görs längre ner på sidan. Har du ytterligare frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Tommy Söderholm [email protected]. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi erbjuder kompletta lösningar inom byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – och arbetar alltid med kvalitet och kundfokus i varje led. Vi växer och söker därför en kalkylator som kan bidra till att vi håller hög precision i våra anbud och projektplaneringar. Rollen är nyckelfunktion i vårt team och innebär både analys, struktur och affärsförståelse. Rollens ansvarsområdenSom kalkylator på INAB ansvarar du för att: Räkna på inkommande jobb och offerter Göra budgetering och tidsberäkningar (Eventuellt även arbeta med inköp) Arbeta tätt tillsammans med projektledningen Bidra till att vi ger kunderna rätt lösning till rätt pris Krav Du har en teknisk utbildning i grunden – gärna inom industri, bygg, konstruktion eller produktion. Alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning, men relevant praktisk erfarenhet kan väga upp för det. Du har god förståelse för ritningar, materialval och hur tillverkningsflöden fungerar i praktiken. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från branscher som smide, mekanisk verkstad eller byggrelaterad produktion. Meriterande: B-körkort Certifikat tidigare erfarenhet från smide, verkstad eller entreprenad Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Arbetsplatsen Placering: Nyköping (kontor och verkstad i samma byggnad) Resor kan förekomma vid behov Verkstaden är modern med stor kapacitet och välutrustad maskinpark Vem söker jobbet? Du är noggrann, analytisk och strukturerad. Du gillar ordning och reda, är trygg i dig själv och har lätt för att samarbeta. Du har troligtvis tidigare erfarenhet från teknisk administration, offertarbete eller projektkalkylering. Du är punktlig, kommer i tid, är social och har en god förmåga att både ta ansvar och kommunicera med kunder. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill vara en nyckelperson i projekten, där dina beräkningar gör skillnad Du vill jobba i en organisation med stark yrkesstolthet och korta beslutsvägar Du uppskattar tydliga förutsättningar, bra kollegor och frihet under ansvar Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Vi letar alltid efter nya kollegor! Om det inte finns någon ledig tjänst som matchar din kompetens just nu, skicka gärna in en spontanansökan. Vi hör av oss så snart vi kan. Vill du vara med och bygga system som möjliggör innovation? Gillar du varierande uppdrag inom olika branscher och teknikområden? Trivs du i en miljö där dina idéer och ditt unika bidrag uppskattas? Då tror vi att du skulle passa hos oss på Prevas Test & Measurement! Vi har varit en del av Prevas sedan oktober 2023 och utgör en egen enhet specialiserad på test- och mätteknik. Läs mer om det längre ner. Om rollen Som konsult hos oss kan du arbeta både ute hos kund och med projekt från vårt kontor i Lund. Du blir en del av ett dynamiskt och inkluderande team där samarbete, kommunikation och kunskapsdelning är centralt. Vi skapar lösningar som hjälper våra kunder att säkerställa hög kvalitet genom hela produktkedjan och en effektiv produktion. Det innebär att du kan arbeta med allt från utveckling av automatiserade testsystem till kravhantering och samverkan med intressenter. Vi vet att innovation föds i mångfald, därför värdesätter vi olika perspektiv och erfarenheter i våra team. Här finns plats för både dig som är ny i karriären och dig med lång erfarenhet. Om dig Du gillar att dela med dig av din kunskap och att lära av andra. Du tar initiativ när det behövs och arbetar lika bra självständigt som i team. Du värdesätter balansen mellan att lyssna och bidra, vilket gör dig till en uppskattad kollega. Du har: Civilingenjörs- eller doktorsexamen inom elektronik, teknisk fysik eller liknande Programmeringsvana, gärna i Python, C, C#, C++ och/eller LabVIEW Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Extra plus om du har erfarenhet av... Big data Testning av elektonik Mekatronik Projektledning Optik och fotonik Signalbehandling Hållbarhet och grön teknik Testning och validering Reglerteknik Mätsystem Systemintegration Testsystemdesign Vad vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Vi erbjuder flexibla arbetstider, närvarande ledarskap och sociala aktiviteter som stärker vår teamkänsla. Vi gillar utmaningar och variation. Tillsammans utvecklar vi allt från avancerade testsystem till kreativa lösningar inom en mängd olika branscher. Vi värdesätter balans mellan arbete och återhämtning, och tror att ett hållbart arbetsliv är en förutsättning för att du ska kunna utvecklas, både på jobbet och som människa. Vi jobbar aktivt för att skapa en miljö där alla kan känna sig trygga att bidra och utvecklas. Vårt hållbarhetsfokus Hållbarhet är en självklar del av vårt uppdrag. Vi prioriterar projekt där vi får bidra till utveckling av grön teknik och lösningar som gör skillnad. Idag består vårt team av medarbetare med olika bakgrunder och nationaliteter, varav 30% är kvinnor. Vi vill öka den andelen och fortsätta skapa ännu bättre balans, eftersom vi vet att mångfald gör oss starkare. Vi strävar efter att fortsätta stärka vår arbetsplats där fler perspektiv får ta plats och där alla känner sig välkomna, inkluderade och motiverade att bidra. Skicka in din ansökan! Är du nyfiken på oss? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Under sommaren kan det ta lite längre tid än vanligt innan du hör från oss – vi tackar för ditt tålamod och återkommer så snart vi kan. Om Prevas Test & Measurement Prevas Test & Measurement (tidigare DVel) är specialister på automatiserad test av hårdvara. Vi sitter i centrala Lund och erbjuder både konsulttjänster och kompletta testsystem. Våra projekt är mycket varierande och våra kunder finns inom flera branscher. Vi är idag runt 30 medarbetare och ser fram emot att växa tillsammans med dig! Sedan oktober 2023 är vi en del av Prevas och verkar som en egen affärsenhet inom Prevas Syd med fortsatt fokus på test- och mätteknik.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi arbetar med byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – med kvalitet i varje steg. Det som särskiljer oss är erfarenhet, kapacitet och ett lösningsorienterat arbetssätt. Många av våra kunder väljer oss för att vi kan ta hela kedjan – från konstruktion till färdig leverans. Just nu växer vi och söker därför en nyckelperson till vårt team. Rollens ansvarsområdenSom projektledare hos oss ansvarar du för att: Leda projekt från start till mål – inklusive kalkyl, planering, ritningsgranskning, materialbeställning och uppföljning Hålla i byggmöten och säkerställa att budget och tid hålls Driva smidesprojekt och vara tekniskt bollplank Arbetsleda teamet – både i verkstad och ute på projekt Arbeta självständigt såväl som i grupp, med god överblick och samarbetsförmåga Krav & meriterande Kompetenser: Teknisk utbildning, gärna ingenjörsutbildning i grunden (men rätt erfarenhet kan väga upp) Förmåga att läsa ritningar och räkna på projekt Dokumenterad erfarenhet från liknande roll, helst inom smide eller byggprojekt God materialkännedom B-körkort (krav) Meriterande: Certifikat, truckkort, svetsvana, erfarenhet från entreprenad- eller verkstadsmiljö Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård, fritt och varierat arbete Arbetsplatsen Geografisk placering: Nyköping Kontor och verkstad finns i samma byggnad Verkstaden är modern och välutrustad, med hög maskinkapacitet Vem söker jobbet? Vi tror att du är ordningsam, stabil och trygg i dig själv. Du är noggrann, initiativrik och van att jobba nära både kunder och kollegor. Du gillar struktur, men är också social och har lätt att skapa kontakt. Tidigare erfarenhet från liknande bransch är meriterande – men det viktigaste är att du har rätt driv, rätt värderingar och vilja att ta ansvar. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill ha en fri roll med ansvar – där du får leda projekt och påverka resultatet Du söker ett jobb där både kontor och produktion kombineras Du vill jobba i ett företag där beslutsvägarna är korta och där din insats märks Du vill vara del av ett team med yrkesstolthet och en stark kultur Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Oniverse, tidigare känt som Calzedonia Group, är en italiensk modekoncern specialiserade på badkläder, strumpbyxor, underkläder och kashmirplagg. Sedan 1986 i Italien, har vi byggt upp ett globalt nätverk av mer än 5000 butiker i över 50 länder. I Sverige öppnade vi vår första butik år 2013 och har idag totalt 31 butiker av Calzedonia, Intimissimi och Falconeri. Du hittar oss i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Vi letar efter dig som vill ta dig an en ny utmaning, bygga en karriär inom retail och vill bli en del av oss! Vad du som Sales Assistant kommer göra: Som Sales Assistant kommer du att vara en viktig del av teamet och bidra till att skapa unika kundupplevelser med förstklassig service. Du kommer att bygga och upprätthålla kundlojalitet genom att agera som en förtroendeingivande och engagerad säljare. En del av ditt ansvar blir att driva försäljningen och utmanas av att arbeta mot dagliga mål och KPIer. Du kommer även att hantera leveranser, arbeta med merchandising och säkerställa en butik i Intimissimi-anda. Vem vi letar efter: Du är framåt, positiv, målmedveten och älskar mötet med nya människor Du har passion för service och att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig Du är nyfiken och strävar efter att bli en stark och förtroendeingivande säljare Mode är din grej och du gillar våra varumärken Du är flexibel och kan jobba deltid både vardagar och helger i våra butiker i Stockholm city! Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom retail-branschen Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående och redo att bli en del av teamet. Vad vi erbjuder: Att bli en del av vårt fantastiska team Spännande karriärmöjligheter – väx och utvecklas inom Oniverse Exklusiv personalrabatt på våra varumärken i Sverige Attraktivt bonussystem Tillgång till vår unika läroplattform C-People – för att utveckla dina kunskaper Kontinuerliga utbildningar inom både produkter och service för att hålla dig i framkant Brinner du för mode och service och detta låter som en spännande möjlighet för dig? Hos oss på Intimissimi får du chansen att göra skillnad och skapa fantastiska kundupplevelser varje dag. Ansök redan nu och ta nästa steg i din karriär! Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Lärare i bild och slöjd till Noblaskolan Saltsjö-Boo Noblaskolan Saltsjö-Boo är en för- och grundskola med höga ambitioner och språkprofil. Vi har idag cirka 850 elever i grundskolan och 90 barn på förskolan. Genom goda relationer och höga förväntningar på såväl personal som elever arbetar vi tillsammans för att nå vår vision - Engagemang, glädje och lärande i en trygg miljö. Verksamheten ligger i natursköna Tollare i Saltsjö-Boo och erbjuder en utemiljö som inbjuder till aktiv lek. Ditt uppdrag Varje elev har inom sig det som krävs för att lyckas. Vår uppgift är att locka fram den potentialen genom att ställa krav, stötta och utmana. Framgång är inte en destination, utan en process vi jobbar på under varje lektion redan från grundskolan. Din profil Vi söker dig som har lärarlegitimation i bild och slöjd till en deltidstjänst om 50 %. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barns lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande, ett brinnande intresse för att utveckla våra elevers kunskaper och att samarbeta kollegialt. Som lärare är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Du är tydlig i ditt ledarskap och har en god vana av att leda elevgrupper. Vi erbjuder Som lärare i bild och musik kommer du att arbeta nära dina kollegor i ämneslag, bild och slöjd. Vi vill att du är medmentor för en klass och då tillhör det arbetslaget. I arbetslaget jobbar ni tillsammans kring årskursen och de delar som berör mentorskapet. I ämneslagen samarbetar du med dina ämneskollegor kring planering och bedömning. Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Det är också viktigt att vi har kul på jobbet och att vi alla bidrar till att höja stämningen och lever upp till vår vision även i kollegiet. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem snarast möjligt. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta: Biträdande rektor Anneli Strand på e-post [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer