Om rollen Som Rituals nya Assistant Shop Manager strävar du efter att förvandla din butik till en plats där du och dina kollegor älskar att arbeta, och dina kunder att handla. Detta innebär bland annat att du: Driver butikens resultat genom att säkerställa utmärkt kundservice och produktivt samarbete samt effektiva rutiner. Är Shop Managers högra hand och redo att ta över Shop Manager ansvar vid behov. Stötta dina kollegor till att uppnå sin fulla potential genom att coacha, utveckla och vara en bra förebild. Tillsammans med din Shop Manager bygger en kultur av förtroende som är baserad på positiv och konstruktiv feedback. I gengäld vårdar vi din utveckling genom att kontinuerligt utbilda dig utefter din kunskapsnivå för att ta dina ledaregenskaper till nästa nivå. Du kommer vara omringad av dedikerade, positiva och serviceinriktade kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Kravspecifikation Som Assistant Shop Manager inspirerar du ditt team och når tillsammans butikens mål kring kundnöjdhet och försäljning. Du förstår vikten av utmärkt kundservice och brinner för att stötta och utveckla andra. Utöver detta har du: Minst 2 års erfarenhet av en liknande roll inom detaljhandel eller kundservice. God förmåga att coacha samt utveckla ett team. Förmåga att vara lösningsorienterad och ta ägandeskap Samarbetsvillig, lyhörd och kommunikativ. Goda system- och datakunskaper. Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst på 30 timmar/vecka. Startdatum: Augusti/September Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i vår rekryteringsprocess! I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!
Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Nu söker vi en engagerad lastbilschaufför som vill gå in som vägarbetare och förare av våra häftiga specialfordon till vår etablering i Järna. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Ditt uppdrag som vägarbetare I tjänsten som vägarbetare kommer du att arbeta med våra specialfordon, såsom snabel- och HP27-bilar. Arbetet går ut på att sommartid laga sprickor och hål i beläggningen men även mindre beläggningsåtgärder åt våra kunder inom region mitt. Då arbetsområdet är från Södermanland i syd upp till Dalarna i norr innebär det att du kan behöva ligga ute under veckorna. Arbetet är självständigt där du har kontakt med både kunder och leverantörer samt beställer grus- och emulsion efter behov. Du ansvarar också för att underhålla det fordon du kör. På vintern stöttar vi våra driftområden med driftrelaterade arbeten samt är en del i en vinterjourgrupp där våra fordon utför snö- och halkbekämpningsåtgärder på vägar kring Stockholm. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. Placering på vår etablering i Järna. Vem är du?För att vara aktuell för tjänsten som vägarbetare bör du ha: 2-3 års erfarenhet som lastbilschaufför C-körkort Det är dessutom meriterande om du har: CE-körkort (högt meriterande) YKB Utbildningen Arbete på väg 2.1 Maskinvana Din personlighet är viktig för oss! Vi söker dig som är van att arbeta självständigt och tycker om att ta egna initiativ, du värdesätter en god kommunikation med kollegor och anser att ett bra kundbemötande är en självklarhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter god social förmåga. En del av något större Svevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer. Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar. Varför Svevia? Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta och det är lätt att göra sin röst hörd. Samtidigt blir du en del av en praktisk verklighet och ett företag där konkreta resultat skapas med rykande asfaltmaskiner, stora snöplogar och tonvis med armeringsjärn och betong. Med ditt yrkeskunnande kan du göra skillnad på vägen. Och vi sätter alltid säkerheten först – både med omtanke om din egen arbetsmiljö och andras trygghet. För dig som vill ta nästa steg i utvecklingen finns det många möjligheter. Både om du vill fördjupa dig inom ditt specifika område eller gå vidare i en arbetsledande position. Tillsammans får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 20 juli. Urval görs löpande. Ansökan görs längre ner på sidan. Har du ytterligare frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Tommy Söderholm [email protected]. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi erbjuder kompletta lösningar inom byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – och arbetar alltid med kvalitet och kundfokus i varje led. Vi växer och söker därför en kalkylator som kan bidra till att vi håller hög precision i våra anbud och projektplaneringar. Rollen är nyckelfunktion i vårt team och innebär både analys, struktur och affärsförståelse. Rollens ansvarsområdenSom kalkylator på INAB ansvarar du för att: Räkna på inkommande jobb och offerter Göra budgetering och tidsberäkningar (Eventuellt även arbeta med inköp) Arbeta tätt tillsammans med projektledningen Bidra till att vi ger kunderna rätt lösning till rätt pris Krav Du har en teknisk utbildning i grunden – gärna inom industri, bygg, konstruktion eller produktion. Alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning, men relevant praktisk erfarenhet kan väga upp för det. Du har god förståelse för ritningar, materialval och hur tillverkningsflöden fungerar i praktiken. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från branscher som smide, mekanisk verkstad eller byggrelaterad produktion. Meriterande: B-körkort Certifikat tidigare erfarenhet från smide, verkstad eller entreprenad Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Arbetsplatsen Placering: Nyköping (kontor och verkstad i samma byggnad) Resor kan förekomma vid behov Verkstaden är modern med stor kapacitet och välutrustad maskinpark Vem söker jobbet? Du är noggrann, analytisk och strukturerad. Du gillar ordning och reda, är trygg i dig själv och har lätt för att samarbeta. Du har troligtvis tidigare erfarenhet från teknisk administration, offertarbete eller projektkalkylering. Du är punktlig, kommer i tid, är social och har en god förmåga att både ta ansvar och kommunicera med kunder. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill vara en nyckelperson i projekten, där dina beräkningar gör skillnad Du vill jobba i en organisation med stark yrkesstolthet och korta beslutsvägar Du uppskattar tydliga förutsättningar, bra kollegor och frihet under ansvar Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Vi letar alltid efter nya kollegor! Om det inte finns någon ledig tjänst som matchar din kompetens just nu, skicka gärna in en spontanansökan. Vi hör av oss så snart vi kan. Vill du vara med och bygga system som möjliggör innovation? Gillar du varierande uppdrag inom olika branscher och teknikområden? Trivs du i en miljö där dina idéer och ditt unika bidrag uppskattas? Då tror vi att du skulle passa hos oss på Prevas Test & Measurement! Vi har varit en del av Prevas sedan oktober 2023 och utgör en egen enhet specialiserad på test- och mätteknik. Läs mer om det längre ner. Om rollen Som konsult hos oss kan du arbeta både ute hos kund och med projekt från vårt kontor i Lund. Du blir en del av ett dynamiskt och inkluderande team där samarbete, kommunikation och kunskapsdelning är centralt. Vi skapar lösningar som hjälper våra kunder att säkerställa hög kvalitet genom hela produktkedjan och en effektiv produktion. Det innebär att du kan arbeta med allt från utveckling av automatiserade testsystem till kravhantering och samverkan med intressenter. Vi vet att innovation föds i mångfald, därför värdesätter vi olika perspektiv och erfarenheter i våra team. Här finns plats för både dig som är ny i karriären och dig med lång erfarenhet. Om dig Du gillar att dela med dig av din kunskap och att lära av andra. Du tar initiativ när det behövs och arbetar lika bra självständigt som i team. Du värdesätter balansen mellan att lyssna och bidra, vilket gör dig till en uppskattad kollega. Du har: Civilingenjörs- eller doktorsexamen inom elektronik, teknisk fysik eller liknande Programmeringsvana, gärna i Python, C, C#, C++ och/eller LabVIEW Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Extra plus om du har erfarenhet av... Big data Testning av elektonik Mekatronik Projektledning Optik och fotonik Signalbehandling Hållbarhet och grön teknik Testning och validering Reglerteknik Mätsystem Systemintegration Testsystemdesign Vad vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Vi erbjuder flexibla arbetstider, närvarande ledarskap och sociala aktiviteter som stärker vår teamkänsla. Vi gillar utmaningar och variation. Tillsammans utvecklar vi allt från avancerade testsystem till kreativa lösningar inom en mängd olika branscher. Vi värdesätter balans mellan arbete och återhämtning, och tror att ett hållbart arbetsliv är en förutsättning för att du ska kunna utvecklas, både på jobbet och som människa. Vi jobbar aktivt för att skapa en miljö där alla kan känna sig trygga att bidra och utvecklas. Vårt hållbarhetsfokus Hållbarhet är en självklar del av vårt uppdrag. Vi prioriterar projekt där vi får bidra till utveckling av grön teknik och lösningar som gör skillnad. Idag består vårt team av medarbetare med olika bakgrunder och nationaliteter, varav 30% är kvinnor. Vi vill öka den andelen och fortsätta skapa ännu bättre balans, eftersom vi vet att mångfald gör oss starkare. Vi strävar efter att fortsätta stärka vår arbetsplats där fler perspektiv får ta plats och där alla känner sig välkomna, inkluderade och motiverade att bidra. Skicka in din ansökan! Är du nyfiken på oss? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Under sommaren kan det ta lite längre tid än vanligt innan du hör från oss – vi tackar för ditt tålamod och återkommer så snart vi kan. Om Prevas Test & Measurement Prevas Test & Measurement (tidigare DVel) är specialister på automatiserad test av hårdvara. Vi sitter i centrala Lund och erbjuder både konsulttjänster och kompletta testsystem. Våra projekt är mycket varierande och våra kunder finns inom flera branscher. Vi är idag runt 30 medarbetare och ser fram emot att växa tillsammans med dig! Sedan oktober 2023 är vi en del av Prevas och verkar som en egen affärsenhet inom Prevas Syd med fortsatt fokus på test- och mätteknik.
INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi arbetar med byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – med kvalitet i varje steg. Det som särskiljer oss är erfarenhet, kapacitet och ett lösningsorienterat arbetssätt. Många av våra kunder väljer oss för att vi kan ta hela kedjan – från konstruktion till färdig leverans. Just nu växer vi och söker därför en nyckelperson till vårt team. Rollens ansvarsområdenSom projektledare hos oss ansvarar du för att: Leda projekt från start till mål – inklusive kalkyl, planering, ritningsgranskning, materialbeställning och uppföljning Hålla i byggmöten och säkerställa att budget och tid hålls Driva smidesprojekt och vara tekniskt bollplank Arbetsleda teamet – både i verkstad och ute på projekt Arbeta självständigt såväl som i grupp, med god överblick och samarbetsförmåga Krav & meriterande Kompetenser: Teknisk utbildning, gärna ingenjörsutbildning i grunden (men rätt erfarenhet kan väga upp) Förmåga att läsa ritningar och räkna på projekt Dokumenterad erfarenhet från liknande roll, helst inom smide eller byggprojekt God materialkännedom B-körkort (krav) Meriterande: Certifikat, truckkort, svetsvana, erfarenhet från entreprenad- eller verkstadsmiljö Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård, fritt och varierat arbete Arbetsplatsen Geografisk placering: Nyköping Kontor och verkstad finns i samma byggnad Verkstaden är modern och välutrustad, med hög maskinkapacitet Vem söker jobbet? Vi tror att du är ordningsam, stabil och trygg i dig själv. Du är noggrann, initiativrik och van att jobba nära både kunder och kollegor. Du gillar struktur, men är också social och har lätt att skapa kontakt. Tidigare erfarenhet från liknande bransch är meriterande – men det viktigaste är att du har rätt driv, rätt värderingar och vilja att ta ansvar. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill ha en fri roll med ansvar – där du får leda projekt och påverka resultatet Du söker ett jobb där både kontor och produktion kombineras Du vill jobba i ett företag där beslutsvägarna är korta och där din insats märks Du vill vara del av ett team med yrkesstolthet och en stark kultur Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Oniverse, tidigare känt som Calzedonia Group, är en italiensk modekoncern specialiserade på badkläder, strumpbyxor, underkläder och kashmirplagg. Sedan 1986 i Italien, har vi byggt upp ett globalt nätverk av mer än 5000 butiker i över 50 länder. I Sverige öppnade vi vår första butik år 2013 och har idag totalt 31 butiker av Calzedonia, Intimissimi och Falconeri. Du hittar oss i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Vi letar efter dig som vill ta dig an en ny utmaning, bygga en karriär inom retail och vill bli en del av oss! Vad du som Sales Assistant kommer göra: Som Sales Assistant kommer du att vara en viktig del av teamet och bidra till att skapa unika kundupplevelser med förstklassig service. Du kommer att bygga och upprätthålla kundlojalitet genom att agera som en förtroendeingivande och engagerad säljare. En del av ditt ansvar blir att driva försäljningen och utmanas av att arbeta mot dagliga mål och KPIer. Du kommer även att hantera leveranser, arbeta med merchandising och säkerställa en butik i Intimissimi-anda. Vem vi letar efter: Du är framåt, positiv, målmedveten och älskar mötet med nya människor Du har passion för service och att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig Du är nyfiken och strävar efter att bli en stark och förtroendeingivande säljare Mode är din grej och du gillar våra varumärken Du är flexibel och kan jobba deltid både vardagar och helger i våra butiker i Stockholm city! Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom retail-branschen Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående och redo att bli en del av teamet. Vad vi erbjuder: Att bli en del av vårt fantastiska team Spännande karriärmöjligheter – väx och utvecklas inom Oniverse Exklusiv personalrabatt på våra varumärken i Sverige Attraktivt bonussystem Tillgång till vår unika läroplattform C-People – för att utveckla dina kunskaper Kontinuerliga utbildningar inom både produkter och service för att hålla dig i framkant Brinner du för mode och service och detta låter som en spännande möjlighet för dig? Hos oss på Intimissimi får du chansen att göra skillnad och skapa fantastiska kundupplevelser varje dag. Ansök redan nu och ta nästa steg i din karriär! Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Lärare i bild och slöjd till Noblaskolan Saltsjö-Boo Noblaskolan Saltsjö-Boo är en för- och grundskola med höga ambitioner och språkprofil. Vi har idag cirka 850 elever i grundskolan och 90 barn på förskolan. Genom goda relationer och höga förväntningar på såväl personal som elever arbetar vi tillsammans för att nå vår vision - Engagemang, glädje och lärande i en trygg miljö. Verksamheten ligger i natursköna Tollare i Saltsjö-Boo och erbjuder en utemiljö som inbjuder till aktiv lek. Ditt uppdrag Varje elev har inom sig det som krävs för att lyckas. Vår uppgift är att locka fram den potentialen genom att ställa krav, stötta och utmana. Framgång är inte en destination, utan en process vi jobbar på under varje lektion redan från grundskolan. Din profil Vi söker dig som har lärarlegitimation i bild och slöjd till en deltidstjänst om 50 %. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barns lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande, ett brinnande intresse för att utveckla våra elevers kunskaper och att samarbeta kollegialt. Som lärare är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Du är tydlig i ditt ledarskap och har en god vana av att leda elevgrupper. Vi erbjuder Som lärare i bild och musik kommer du att arbeta nära dina kollegor i ämneslag, bild och slöjd. Vi vill att du är medmentor för en klass och då tillhör det arbetslaget. I arbetslaget jobbar ni tillsammans kring årskursen och de delar som berör mentorskapet. I ämneslagen samarbetar du med dina ämneskollegor kring planering och bedömning. Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Det är också viktigt att vi har kul på jobbet och att vi alla bidrar till att höja stämningen och lever upp till vår vision även i kollegiet. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem snarast möjligt. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta: Biträdande rektor Anneli Strand på e-post [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
We like to think of ourselves as more than just developers. We're a friendly group of around 500 people with plenty of casual and hardcore gamers, tech heads and creative masterminds, organized planners, and nerdy game fans who make this industry so fun. And we’re all together on a mission to open windows to amazing worlds. We've been making games for over 30 years, crafting and publishing unique experiences that have put us on the path to becoming a leader in Online Worlds. We've got five studios spread across Norway, the USA, Portugal, Sweden, and Romania, and we're always on the lookout for more dedicated people to join our ranks. We're all about creating a relaxed and equal workspace where flat communication and our agile structure are key to delivering world-class games. So, if you're ready to make your mark, we're ready to welcome you! Your Mission in Funcom Funcom is seeking a Senior Technical Audio Designer to join our dynamic audio team. In this role, you will be instrumental in bridging the gap between creative sound design and technical implementation, ensuring immersive audio experiences in our games. How you can have an impact in your position: Develop and integrate complex audio systems using middleware tools like Wwise and game engines such as Unreal Engine 5. Work closely with game designers, programmers, and other stakeholders to ensure audio aligns with gameplay and narrative. Ensure audio assets are optimized for performance across various platforms without compromising quality. Provide guidance to junior audio designers and contribute to the growth of the audio team. Maintain comprehensive documentation for audio systems and establish best practices for the team. We are looking for you to have: Experience: Minimum of 5 years in game audio design, with at least 2 years in a senior or lead technical role. Technical Proficiency: Strong expertise in audio middleware (e.g., Wwise), scripting languages (e.g., Python, C#), and game engines (e.g., Unreal Engine). Proven experience working with C++ in a game development context – you are comfortable reading, modifying, and extending game code related to audio. Proven ability to create high-quality sound designs that enhance player immersion. Strong analytical skills with the ability to troubleshoot and resolve complex audio issues. Excellent verbal and written communication skills, with the ability to convey technical concepts to non-technical team members. We evaluate candidates on an ongoing basis and recommend candidates to apply as soon as possible! Please apply in English. Why Funcom? We’re a Scandinavian company and follow Scandinavian work values. That means we're all about creating a relaxed, equal workspace where you can be yourself and really make a difference in what we do. More so, we're big believers in work-life balance. Our Stockholm Studio is a fun mix of The Outsiders and Funcom. We enjoy the benefits of being a small team with the stability and support of a larger organization. Our studio in Stockholm currently has roughly 60 employees (and 7 dogs) – working on everything from Metal: Hellsinger to Dune: Awakening and beyond. We are located in Södermalm, at the heart of the game dev scene in Stockholm, surrounded by a cozy area with lots of sights, restaurants, and cafés. Working at The Outsiders Studio offers a flexible working schedule, pension plan, healthcare package, social events, and a long list of other benefits. Come join us in a friendly environment of enthusiastic professionals willing to go the extra mile to deliver world-class games.
På Skandias huvudkontor på Kungsholmen serverar vi ca 600 gäster dagligen. Vi driver restaurang, café, cateringverksamhet och representationsvåning. Uppdraget är brett och i nära samarbete med uppdragsgivaren för att underlätta de anställdas arbetsdag. Restaurangen är KRAV-märkt. Om rollen Vi söker en erfaren och engagerad kock till vårt team på Sabis Mat & Prat hos Skandia i Lindhagen. Här lagar vi mat med omtanke, kvalitet och glädje – både till dagens lunchgäster, våra gästmatsalar och till catering. Vi serverar en daglig lunchbuffé till cirka 600 gäster, vilket ställer höga krav på kvalitet, tempo och samarbete. Som kock arbetar du med att tillaga och servera dagens lunch, möta våra gäster i matsalen och vara med och planera menyer. Du ansvarar även för tillagning av à la carte till gästmatsalar samt större bufféer och bidrar med idéer och inspiration till menyer och cateringlösningar. I tjänsten ingår även sedvanliga städuppgifter som är en naturlig del av det dagliga arbetet i köket. Vi arbetar tätt över gränserna mellan kök, matsal och andra funktioner, och har alltid gästen i fokus. Din profil Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet från arbete i varmkök och som gärna har vana av att jobba med både à la carte och större bufféer. Du är en glad och positiv person som trivs med att arbeta tillsammans med andra och bidrar till en stark laganda. Du har lätt för att samarbeta över gränserna, tycker om att ha gästen i fokus och ger alltid ett gott bemötande. Du gillar att arbeta i högt tempo med stora volymer, har god struktur i ditt arbete och kan effektivt planera och genomföra dina uppgifter. Hos oss på Sabis får du arbeta i en miljö där kvalitet, service och matglädje står i centrum – vi ser fram emot din ansökan! Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde i Augusti 2025. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Köksmästare Johnny Löhr på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Plats: Odenplan, Stockholm Omfattning: Heltid, vardagar och helger (varierande tider) Start: Enligt överenskommelse, så fort som möjligt Letar du efter ett jobb där du får använda din sociala förmåga, lösa problem och göra skillnad varje dag? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu fler stjärnor till vårt kundtjänstteam på ett växande techbolag mitt i centrala Stockholm. Här får du jobba med något som många använder dagligen – och hjälpa människor när de behöver det som mest. Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten våra kunder har. Du kommer till exempel att: Svara på frågor via chatt, mejl och telefon Hjälpa till med leveranser, bokningar och tekniska frågor Ge snabb och proffsig service Arbeta i ett team som stöttar varandra och har kul på jobbet Vem söker vi? Vi letar efter någon som är: Är serviceinriktad och gillar att hjälpa andra Är trygg med att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system Trivs i ett högt tempo och gillar problemlösning Tidigare erfarenhet från kundtjänst är meriterande men inget krav – vi lägger stor vikt vid rätt inställning! Vad erbjuder vi? Ett modernt kontor precis vid Odenplan Härliga kollegor och en öppen kultur Utbildning och stöd i din utveckling Möjlighet att växa inom företaget Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!
Välj ett jobb för att visa detaljer