Kundtjänstmedarbetare - Hötorget
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till vårt kontor vid Hötorget! Är du den vi letar efter? Vad innebär rollen? Som kundtjänstmedarbetare vid vår Hötorget-enhet blir du en viktig del av vårt kundservice team. Din huvuduppgift är att säkerställa en förstklassig serviceupplevelse för våra kunder. Du kommer att vara den primära kontaktpunkten genom telefon, e-post och chatt. Arbetsuppgifter och ansvar Mottagning av telefon- och e-postförfrågningar från kunder. Lösning och felsökning av kundproblem på ett effektivt sätt. Inmatning och hantering av kundinformation i vårt system. Ge stöd och support via chatt. Aktivt sträva efter att maximera kundnöjdheten genom återkoppling. Din profil och kompetens För att lyckas i denna roll ser vi att du har en naturlig förmåga att sätta kundens behov i centrum och leverera lösningsorienterad support. Du är duktig på att kommunicera tydligt och kan anpassa din kommunikation beroende på mottagaren. Kvalifikationer Flytande svenska i både tal och skrift. God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inget krav. Förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Positiv och proaktiv inställning till service och support. Detaljer om tjänsten Plats: Hötorget, Stockholm Arbetstider: Heltid - Vanligt schema, men flexibilitet med kvällar och helger kan efterfrågas. Startdatum: Omgående, med eventuell anpassning efter uppsägningstid Är du beredd att ta ditt nästa steg och bli en essentiell del av vårt kundserviceteam? Skicka in din ansökan nu! Vi genomför intervjuer löpande så vänta inte för länge med din ansökan. Välkommen till oss på Simplex!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Vasastan - Heltid
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunder? Vi söker en engagerad Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Vasastan på heltid! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara vårt ansikte utåt och hjälpa kunder och chaufförer med deras frågor och ärenden via telefon, e-post och chatt. Din roll innebär att ge ett professionellt och vänligt bemötande samt hitta lösningar på kundens problem för att säkerställa hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, e-post och chatt Hjälpa kunder med produkt- och tjänsteinformation Hantera reklamationer och följa upp kundärenden Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundfrågor Kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Serviceinriktad och lösningsorienterad God datorvana Personliga egenskaper: Positiv och professionell attityd Flexibel och ansvarstagande Bra på att hantera stress och högt tempo Plats: Vasastan i Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande. Flexibilitet är meriterande. Start: Omgående Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjligheter att utvecklas inom företaget. Om du brinner för kundservice och vill vara en del av ett härligt team i Vasastan, skicka in din ansökan idag!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Post-Doc Opportunity in Sustainable Supply Chain Transformation

The House of Innovation is looking for a dedicated scholar with a robust research background to join us for two years. The ideal candidate must be comfortable working collaboratively with a dynamic team. The position will be at the heart of growing research programs on sustainable supply chain transformation/ supply chain ecosystems. The wider context of the House of Innovation allows research delve into the areas of transformative innovation, particularly the twin transition (green and digital) of industries, working primarily with Professors Constantin Blome and Pär Åhlström. The position comes with an option to teach and strong support to publish existing research from the PhD. The successful candidate has built a research agenda during their PhD and is keen to jointly publish in top tier journals. Furthermore, the funding context allows the exploration of unique data access in industry and the pursuit of exiting new research topics. The emphasis of the current research of the candidate can be in the areas of sustainability/ green, digital, geopolitical, or resilience in supply chains. This role is ideal for candidates passionate about advancing our understanding of new/ transient/ emerging supply chain phenomena. A background with experience in qualitative empirical methods (case studies, interviews, and observations) or quantitative empirical methods (secondary data analysis, experiments) is mandatory. The applicants must hold a PhD or equivalent and show an ability and aspiration to publish manuscripts in the top journals of our field. Priority will be given to candidates with research relevant to the topics above. Professional proficiency in English (written and spoken) is a requirement. We expect the candidate to relocate to Stockholm. About the House of Innovation (HOI) The House is an interdisciplinary research, education, outreach, and venturing environment focused on innovation, digitalization and entrepreneurship. The foundation of any successful research environment is the quality of its research output. Where the House of Innovation distinguishes itself in this regard is in its dynamic research environment. Here, internationally competitive researchers are encouraged and supported to explore interdisciplinary nuances in their work and discover uncharted insights. With a strong commitment to developing talent we provide an excellent context and environment for postdoc scholars to advance their academic careers. https://www.hhs.se/en/research/research-houses/house-of-innovation/research/ About the Stockholm School of Economics (SSE) The Stockholm School of Economics is the leading business school in the Nordics (Financial Times rankings). Enjoying a strong international reputation, the School is known for its ability to attract outstanding students and scholars from across the globe. World-class research forms the foundation ofour educational offering, which includes Bachelor, Master, PhD, MBA, and executive programs. About1800 students (excluding executive programs) are enrolled at SSE. Programs are developed in closecooperation with the business and research communities, providing graduates with a solid basis forattaining leading positions in a broad range of organizations, as well as for business venturing. TheSchool is accredited by EQUIS, certifying that all of its principal activities maintain the highestinternational standards, and is the only Swedish member institution of the worldwide business schoolalliances CEMS and PIM, contributing to the high level of quality for which SSE is known.SSE is committed to a balanced gender distribution and values a variety of backgrounds and experiencesamong our employees. We therefore welcome all applicants regardless of their gender, ethnicity, genderidentity or expression, disability, sexual orientation, age, or religion or other beliefs. How to apply: Formal submission will be via the SSE Varbi online platform (Post-Doc Opportunity at the House of Innovation, Stockholm School of Economics (SSE). To apply, please submit the following documents: - a) A cover letter articulating the candidate’s fit with the position description, including research interests and teaching experience. - b) A curriculum vitae - c) A separate document listing both published articles (if any) and articles submitted to journals. - d) Copies of representative research. - e) Names and contact information for three persons willing to provide references. Your application should be received by August 31, 2025 (CET). The earliest starting date for the positions is October 2025. For further questions please contact Constantin Blome ([email protected]) For HR-related questions: Emma Hellsten ([email protected])

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Växtservice/tekniker inomhus
Inredningstaktik i Stockholm AB
Bärplockare och plantörer m.fl.

InredningsTaktik i Stockholm AB är ett företag som ingår i Taktik Alliansen AB. Kontor på Kungsholmen, lager i Bromma Ulvsunda industriområde. Vi söker nu en växttekniker till vårt gäng som ska sköta om våra kunders växter, allt från Orkidé-arrangemang till stora träd inomhus på kontor och offentlig miljö. De ska vattnas, dammas , beskäras , planteras om mm. enligt schema. Vi önskar att du har stort växt-intresse, är lojal och serviceinriktad och fysisk stark. Våra växttekniker arbetar oftast i par så teamkänsla är önskvärt. Vissa dagar använder vi bil så B-körkort är ett KRAV. Du har "gröna fingrar", är serviceinriktad, lojal, stresstålig, ansvarsfull , noggrann och fysisk stark. Tycka om att se till att företagens växter är fina och välmående. Bra om du har lite erfarenhet av växter och vill lära dig mer! Och kunna förstå och tala svenska är krav.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
CNC-operatör till Rosersberg
Auxante AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Dina arbetsuppgifter Vi söker CNC-operatörer till vår kund i Stockholm. Du kommer att jobba med allt från riggning, fixturframtagning, materialbyte, programhämtning, maskinunderhåll och optimering av bearbetningsdata. Detta inkluderar även att modifiera och anpassa befintliga parametriska ISO-program för att säkerställa en effektiv och optimerad produktion. Du bör kunna hantera företagets moderna maskinpark som består av fleroperationsmaskiner för fräsning och svarvning, primärt Mazak 6800-maskin kopplade till ett Fastems palettsystem. Viss dokumentation och administration samt förståelse gällande säkerhetsföreskrifter ingår även i rollen. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Arbetet är förlagt till tvåskift. Din profil För att passa bra in i denna tjänst bör du ha erfarenhet som verkstadsarbetare, alternativt studerat CNC eller motsvarande. Du ska kunna hantera verkstadens maskiner, svarv och fräs. Kunskap inom ISO-programmering med förmåga att optimera och modifiera befintliga program är meriterande samt erfarenhet av GibbsCAM eller SolidWorks. Övriga egenskaper som värdesätts är din noggrannhet, kommunikationsförmåga och struktur. Om oss Auxante AB är ett svenskt bemannings- och rekryteringsbolag som riktar sig till industrin. Det är ett familjeföretag som, genom sina egna erfarenheter inom industriell tillverkning och andra service- och installationsyrken födde idén om ett företag, med syfte att bistå branschens rekryteringsbehov. Så grundades Auxante med ambitionen att engagera och sysselsätta skickliga tjänstemän och yrkesarbetare i Sverige.

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kalkylator/Anbudsingenjör
Bäckström Anläggning AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Kalkylator – Bli en del av oss! Vill du bidra till framgången hos ett företag som värnar om sina medarbetare? Söker du ett självständigt arbete med stort eget ansvar där du får möjlighet att påverka? Då är det dig vi söker till vår kalkylavdelning på Bäckström Anläggning AB! Om rollen Som kalkylator kommer du att besvara och analysera inkomna förfrågningar samt ta fram kalkyler för olika projekt utifrån tekniska lösningar och kunders föreskrifter. Du har stor delaktighet i projekten från start, arbetar med hela processen från anbudsförfrågan till överlämnad offert och håller kalkylgenomgångar. Som kalkylator är du kostnadsmedveten och värdesätter goda relationer. Du samverkar med leverantörer, beställare, UE, konsulter och kollegor genom anbudsprocessen och besitter en god kommunikationsförmåga. Vi söker dig som har: Minst 1 års erfarenhet som kalkylator Erfarenhet av TA-planering och kalkylarbete inom fjärrvärme, vägar eller grunder Arbetat med större projekt på minst 50 miljoner kronor God datorvana Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort Personliga egenskaper: Lösningsorienterad och självgående God kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga Förmåga att hantera stress och prioritera rätt i en tidvis intensiv arbetsmiljö Vi erbjuder: Hos Bäckström Anläggning AB blir du en del av en växande organisation med kvalitet och utveckling i fokus. Här får du arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö med engagerade kollegor, där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor, möjlighet att utvecklas i din roll och en arbetsplats som värdesätter samarbete, innovation och framåtanda. Ansökan: Låter detta som en roll för dig? Skicka ditt CV till [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande, så tveka inte att höra av dig redan idag! Då vi strävar efter att öka antalet kvinnor i företaget ser vi gärna kvinnliga sökande! Märk ansökan med "Kalkylator". Vi ser fram emot din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Lärare juridik Klara Östra

Klara gymnasium Östra i Stockholm är en fristående gymnasieskola belägen vid Gärdet som har ca 650 elever LÅ25/26 och ca 40 medarbetare. Skolan startade 2012 och har tre högskoleförberedande program Ekonomi-, Samhälls- och Naturprogrammet. Vi är en mångkulturell skola och vi får elever från hela Stockholmsområdet med olika skolbakgrund. På Klara Östra Gymnasium tror vi på en naturlig nyfikenhet, för världen och det globala samhället, och att detta är nyckeln till lärande. Nyfikenheten på vad som ska hända är en drivkraft till att lära sig mer. En drivkraft som vi ska väcka, uppmuntra och utveckla hos samtliga elever som i framtiden söker sig till Klara. Vidare vill vi bredda perspektiven, alltid våga förändras och ge samtliga elever en försmak av universitetet redan på gymnasiet. Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss? Vill du vara med att påverka, utveckla och utmanas tillsammans? Ta chansen att bli en av oss! Det här söker vi Vi söker dig som är utbildad/legitimerad lärare i Juridik ämnen med en tjänstgöringsgrad på 100%. Tjänsten kan även komma att innehålla mentorskap. Du är driven, nyfiken och arbetar aktivt för att varje elev ska utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Vi ser även att du motiveras av att utmana dig själv, dina kollegor och elever och inte är rädd för att tänja på gränserna vad gäller nytänkande för att bidra till din egen såväl som skolans utveckling. Du gillar att skapa förtroendefulla relationer och du gillar att variera dina lektioner samt att du är bra på att skapa arbetsro. Du ska vara intresserad av att arbeta i en mångkulturell miljö och du har erfarenhet av att arbeta med flerspråkiga elever och att arbeta språkutvecklande. Du kommer bl.a. ingå i ett programlag samt ämneslag och har därför gärna ett intresse av att arbeta i team med att bidra till det kollegiala lärandet. Det här erbjuder vi dig Du kommer vara en del av en spännande och modern verksamhet med stora möjligheter till utveckling och inflytande. På Klara Östra Gymnasium har vi självklart kollektivavtal och de förmåner och försäkringar som medföljer. Detta innefattar bland annat tjänstepension och pensionsrådgivning, generöst friskvårdsbidrag, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling via vår förmånswebb. Vidare blir du en del av norra Europas största utbildningskoncern där möjligheterna är stora för såväl personlig- som yrkesmässig utveckling. Intresserad? Om den här tjänsten låter som något för dig ansök gärna så snart som möjligt via vårt rekryteringssystem då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor kring tjänsten eller processen kontaktar du: • Stefan Elisson, biträdande rektor, telefonnummer: 072-2220518 Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Entreprenadingenjör
Bäckström Anläggning AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vill du vara med och driva spännande projekt framåt och bidra till lönsamhet, kvalitet och utveckling? Vi söker nu en Entreprenadingenjör som vill bli en nyckelperson hos oss! Om rollen Som Entreprenadingenjör hos oss arbetar du nära Affärschef och Produktionsorganisationen. Du har en central roll i att följa upp projektens framdrift, identifiera risker och möjligheter samt säkerställa att våra projekt genomförs med hög kvalitet och lönsamhet. Du är också ett viktigt stöd i tekniska och entreprenadjuridiska frågor. Arbetsuppgifter Delta i produktionsplanering och bemanning Säkerställa att kompetenskrav uppfylls Analysera juridiska aspekter av kontrakt Följa upp produktionens framdrift Identifiera och hantera risker och möjligheter Stödja dialog med beställare vid hinder/störningar Bidra till effektivitet och kvalitet i produktionen Delta i slutbesiktning Ta ansvar för kontrakt och garantiåtgärder Medverka till erfarenhetsåterföring Uppdatera projektsystem Följa upp KMA-arbete och inköp enligt rutiner Vara ombud i projekt och hantera merförsäljning/ändringar Kvalifikationer Minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Teknisk kompetens samt god förståelse för produktionsprocesser Goda kunskaper inom ekonomi, inklusive planering, budgetering och uppföljning Vana att arbeta i IT-system Högskoleutbildning inom relevant område God svenska i tal och skrift B-körkort Egenskaper Strukturerad och noggrann Kommunikativ och relationsskapande Nytänkande problemlösare Förändringsbenägen och utvecklingsorienterad Trivs med att arbeta i flera projekt parallellt Vi erbjuder Hos Bäckström Anläggning AB blir du en del av en växande organisation med kvalitet och utveckling i fokus. Här får du arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö med engagerade kollegor, där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi erbjuder goda möjligheter att utvecklas i din roll och en arbetsplats som värdesätter samarbete, innovation och framåtanda. Ansökan Låter detta som en roll för dig? Skicka ditt CV till [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande, så tveka inte att höra av dig redan idag! Då vi strävar efter att öka antalet kvinnor i företaget ser vi gärna kvinnliga sökande!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
IT-tekniker | Stockholm | Experis
Experis AB
Supporttekniker, IT

Besitter du en kreativitet som smittar av sig och ett sinne för innovativa lösningar? Låt oss erbjuda dig en varierande vardag, full av utvecklingsmöjligheter! I din roll som IT-tekniker hos Experis ger vi dig chansen att påverka din egna vardag. Vad väntar du på? Ta kontakt med oss redan idag! 🎉 Din vardag Med en passion för teknik och problemlösning kommer du att utföra ett fantastiskt arbete hos oss. Du kommer att skapa smidiga tekniska processer och säkerställa att IT-miljön är flexibel för alla. Som IT-tekniker kommer din vardag att berikas med omväxlande arbetsuppgifter inom allt från installation, systemadministration, felsökning, support och produkttester till IT-drift och IT-säkerhet. Detta gör din roll betydelsefull för varje del av dina kollegors arbete. Med ett innovativt tankesätt kommer du att kunna bidra med de optimala lösningarna för dina kollegors tekniska utmaningar! Vi på Experis värdesätter inte bara din arbetsmiljö utan även din chans att visa och utveckla din potential. Det är mycket betydelsefullt för oss att göra dig till en del av Experis-familjen och sprida ditt nätverk inom arbetslivet. Vi ser framemot att se dig blomstra och bygga vidare på dina kunskaper, som IT-tekniker hos oss! Genom att samverka i team men också arbeta med individuellt ansvar blir din vardag otroligt gynnsam för din personliga utveckling. Har du fått upp ögonen för denna möjlighet? Kontakta Vilma eller Dara! Vi söker dig som har: * Gymnasial relevant utbildning * Minst 2 års erfarenhet som IT-tekniker * Kunskaper om ärendehanteringssystem * Övergripande kunskap om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk och informationssäkerhet * Kunskaper i Microsoft Office eller likvärdigt * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vem är du? Vi tror att du är en flexibel och ansvarstagande person med tekniskt intresse. Vi ser att du är noggrann, serviceinriktad och duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Det viktigaste för oss är att du har en positiv inställning, är driven och vill framåt! Om Experis Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. Du kan anta uppdrag genom ditt eget bolag eller som tillsvidareanställd konsult. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde. På Experis får du en personlig konsultchef och kontinuerlig kompetensutveckling så att du kan hålla dig ajour med ny teknik. Experis, som är en del av ManpowerGroup, har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser. Vi på Experis är ett värderingsstyrt bolag, och allt vi gör genomsyras av våra värderingar People, Knowledge och Innovation. People | Vi inkluderar och välkomnar alla oavsett roll, funktion eller ansvar. Vi värderar kompetens och har förtroende för att individen tar eget ansvar och levererar inom ramen för sin rollbeskrivning. Vi är prestigelösa och vårt arbetsklimat bygger på öppenhet och trygghet. Knowledge | Vi har ett "growth mindset" och håller oss relevanta på marknaden genom att ständigt förflytta och höja vår egen kompetens, våra konsulters samt våra lösningar/erbjudanden. Innovation | Vi vågar testa nytt och misslyckas. Det kräver mod. Vi har ett utifrån och in-fokus och arbetar hela tiden med värdeskapande aktiviteter för våra målgrupper. Vad kan vi erbjuda dig? På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Förutom möjligheten att utveckla dina kunskaper ute på spännande uppdrag erbjuds du provanställning enligt kollektivavtal, marknadsmässig månadslön, reglerad semester och semestersättning, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkring, samt många andra förmåner - precis som det alltid ska vara Övrig information Detta är en generell annons för flertalet olika roller inom IT-administration. När du skickar in din ansökan till oss kommer vi att granska den och bedöma om din profil matchar våra behov. Vi kommer därefter att bjuda in dig till en dialog med någon av våra Talent Acquisition Specialists om du har en matchande profil. Oavsett hur processen fortlöper kommer du alltid att få återkoppling. Vi ser framemot att höra från dig! Låter detta som något för dig? Kontakta Vilma på mailadress [email protected] för att höra mer om vad vi har att erbjuda! Vänta inte, låt IT-äventyret börja! 🚀

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Logistikutvecklare med projektledningsfokus till väletablerat bolag i ti...
Pokayoke AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vill du vara med och utveckla logistikprocesser i ett marknadsledande bolag som står inför stora förändringar och satsningar? Då kan det här vara nästa steg för dig. Vi söker nu en Logistikutvecklare med driv, strukturerat arbetssätt och en naturlig fallenhet för att leda projekt där du får med dig människor.  Om rollen Som Logistikutvecklare får du en nyckelroll i bolagets satsning på ökad effektivitet och strukturerad processutveckling. Du arbetar nära verksamheten, driver utvecklingsprojekt och fungerar som spindeln i nätet mellan logistik, IT och affärsverksamheten. Du förväntas driva processer, implementera förbättringar, dokumentera arbetsflöden och följa upp att förändringarna får genomslag i verksamheten Du kommer till exempel att: Driva och leda logistikprojekt från start till mål Utveckla och dokumentera effektiva processer och arbetsinstruktioner Initiera och följa upp förbättringar i både system och flöden Arbeta nära team inom både produktion, lager och IT Delta i större satsningar som ny automationslösning och uppstart av 3PL-verksamhet Vem är du? Vi söker dig som har ett stort intresse för logistik, processutveckling och projektledning. Här finns utrymme för både dig som är nyexaminerad med höga ambitioner och dig som redan hunnit samla några års erfarenhet. Det viktigaste är att du har ett öga för förbättring och är trygg i att driva arbetet framåt. Du är att du är strukturerad, initiativtagande och har förmågan att omsätta idéer till verklighet i en komplex organisation. Vi tror att du har: Eftergymnasial utbildning inom logistik, industriell ekonomi eller liknande Erfarenhet av att arbeta i eller driva projekt – gärna kopplat till processutveckling eller systeminföranden God förståelse för logistikflöden och systemstöd Förmåga att kommunicera tydligt och skapa samsyn i organisationen Det är meriterande om du har erfarenhet av lean-arbete, arbetat nära IT-utveckling eller har jobbat i miljöer med hög förändringstakt och flera parallella projekt. Om kunden Bolaget är en marknadsledande aktör med lång historik och god lönsamhet. Under de senaste åren har verksamheten investerat i automatisering och logistikutveckling. Nu står man inför en fas av organisatorisk omställning där logistikens roll blir ännu mer central.  Ansökan Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till fast anställning hos kunden. Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag, urval kommer att ske löpande. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta Felicia Pettersson på [email protected].

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025