Nu söker vi på Majola dig med erfarenhet från kockyrket som vill ha ett flexibelt jobb med stor variation. Vi erbjuder dig heltids- såväl som deltidstjänster och du får arbeta efter egna önskemål inom allt från skolkök till à la carte . OM MAJOLA OCH VÅRA UPPDRAG: Majola RestaurangKonsult är ett av Sveriges största bemannings- och rekryteringsföretag inom hotell- och restaurangbranschen. Vi bemannar restauranger, hotell, skolor, kursgårdar, caféer & personalrestauranger i främst Stockholms län men även på andra orter runt om i Sverige. Som kock i Majolas bemanningsverksamhet kan du jobba extra, deltid eller heltid och bestämmer själv vilka dagar och tider du jobbar. Som erfaren kock har du även stora möjligheter att själv välja vilken typ av verksamhet du vill arbeta i - ju större kunskaper desto fler arbetsställen kommer du ha att välja mellan. På Majola tycker vi att det är viktigt med personliga relationer och vi brinner för att bygga och vårda dessa. Vårt mål är att du ska trivas, utvecklas och känna att du bidrar när du arbetar för oss. OM DIG SOM SÖKER: Inför sommaren söker vi dig med några års erfarenhet av kockyrket. Du är en glad och positiv person som arbetar självständigt, är stresstålig och driven. Det är positivt om du har arbetat inom olika typer av verksamheter och är flexibel när det gäller arbetstider samt var i Stockholm du kan arbeta. Då många av våra uppdrag ligger strax utanför city så är körkort och bil meriterande. Har du körkort men ingen egen bil finns Majolas firmabilar att tillgå när det behövs. Som anställd på Majola har du en personlig kontakt med oss som arbetar på kontoret. Vi har alla jobbat i restaurangbranschen och vet vad som är viktigt för att du ska trivas på arbetsplatsen. Vi ser fram emot att höra ifrån! Skicka din ansökan direkt via annonsen/vår hemsida!
Main duties: (1) General maintenance of buildings of the Embassy chancery and residence, and equipment and facilities installed wherein. It includes, among other things, daily routine checkup, minor adjustments and repairs of electrical system, plumbing, carpentry and painting. (2) Formulating mid- and long-term repair and upgrade plans, conducting technical and cost analysis, and advising solutions to the administration and management. (3) Organization and oversight of external contractors carrying out their works in the Embassy premises. (4) General administrative duties Qualification and requirements: (1) General knowledge and practical technical skills for the maintenance of building, facilities and equipment, such as boiler, electricity, ventilation, air-conditioning, plumbing and drainage, and has at least 5 years of working experience in these tasks. (2) Excellent command of the Swedish and English languages both spoken and written. (3) Basic knowledge of Microsoft Office (Word, Excel and PowerPoint). (4) Good communication and team-work skills. (5) Possession of Elsäkerhetsverket electrician authorisation B or higher is desirable, but not mandatory. Application *All documents must be prepared in English Required application documents include: (1) A brief resume or CV (2) A motivation letter (within A4 1 page) describing how the applicant if qualified for the position applying. (3) A copy of Swedish National ID or passport identification page. (4) A copy of the working permit (for non-Swedish applicants) (5) A copy or copies of related professional licenses, authorizations and/or industrial qualifications (if any) Please submit each of the required documents as a separate PDF or MS Word file to [email protected] no later than 5pm, July 11, 2025 with "Maintenance staff" in the mail title. If you prefer printed forms, the documents should be reached at the Embassy by the deadline stated above. TO: Embassy of Japan Administration Section Gärdesgatan 10 115 27 Stockholm Only the applicants who pass the first screening of the submitted documents will be contacted for an interview at the Embassy of Japan in Stockholm.
Vill du forma framtidens vård- och omsorg i Håbo kommun? Är du en trygg, modig och strategisk ledare som trivs i en politiskt styrd organisation och brinner för att driva långsiktiga förändringar med genuin påverkan? Då är detta tjänsten för dig. Som förvaltningschef för vård- och omsorgsförvaltningen får du ett övergripande ansvar för en samhällsbärande verksamhet med stor utvecklingspotential. I en kommun med stark framåtanda, höga ambitioner och tydligt medborgarfokus leder du arbetet för att möta framtidens behov – tillsammans med engagerade chefer, medarbetare och politiska företrädare. Det här är en direktrekrytering för Håbo kommun, och vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort i Bålsta och en sysselsättningsgrad på 100 %. Om tjänsten Som förvaltningschef för vård- och omsorgsförvaltningen i Håbo kommun har du det övergripande ansvaret för förvaltningens verksamhet, ekonomi och medarbetare. Du ansvarar för ett brett uppdrag inom äldreomsorg, hemtjänst, hälso- och sjukvård, LSS och myndighetsutövning – med stort fokus på kvalitet, samverkan och utveckling. Tillsammans med dina avdelningschefer och stödfunktioner driver du utvecklingen av en verksamhet som påverkar många människors vardag. Förvaltningen har ca 460 årsarbetare och är inne i ett utvecklingsskede, bland annat med nya ansvarsområden inom LSS. Som förvaltningschef får du en viktig roll i att leda förändring, säkra kvalitet och skapa hållbara arbetssätt – alltid med invånarnas behov i fokus. Du ingår i kommunens ledningsgrupp och rapporterar direkt till kommundirektören. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen kommer att genomföras. För att kunna tillträda tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Leda och utveckla vård- och omsorgsförvaltningen på ett strategiskt, ekonomiskt och operativt plan • Omsätta politiska mål i tydliga prioriteringar, beslut och åtgärder • Säkerställa god kvalitet och effektiva arbetssätt, bland annat genom digital utveckling • Leda ett kunnigt och engagerat ledarteam och skapa en god arbetsmiljö • Utveckla samverkan både inom kommunen och med externa aktörer • Bidra till den strategiska helheten i kommunens utveckling Vem är du? Du har relevant högskole- eller universitetsutbildning och har arbetat med helhetsansvar för verksamhet, ekonomi och personal. Med flerårig erfarenhet av att leda på strategisk nivå inom kommunal vård och omsorg är du trygg i en politiskt styrd organisation. Du är van att föra dialog med politiken, och har en god förståelse för politiska beslutsprocesser. Förmågan att leda genom förändring och att navigera i komplexa sammanhang är en självklar del av din bakgrund. Kunskap om lagstiftning, styrmodeller och uppföljning inom vård- och omsorgsområdet krävs, och erfarenhet från flera delar av verksamheten – exempelvis äldreomsorg, LSS eller hälso- och sjukvård – är meriterande. Som ledare är du tydlig, närvarande och har ett coachande förhållningssätt som skapar engagemang och ansvarstagande. Att bygga tillit genom öppen kommunikation och gemensam riktning är en styrka du använder i hela organisationen. Du har lätt för att samarbeta och etablera goda relationer både internt och externt. Att översätta politiska mål till konkreta, genomförbara insatser faller sig naturligt. Ett starkt engagemang för välfärdsfrågor, kombinerat med analytisk förmåga och ett långsiktigt perspektiv, gör att du ser sammanhang och skapar struktur. För denna tjänst är det krav på B-körkort. Om verksamheten Vård- och omsorgsförvaltningen i Håbo kommun arbetar för att ge stöd, omsorg och trygghet till kommunens invånare – både unga och äldre. Vi står inför en spännande utvecklingsfas med nya uppdrag, fortsatt tillväxt och hög ambitionsnivå. I samarbete över verksamhetsgränser arbetar vi för att skapa bästa möjliga kvalitet och nytta för dem vi är till för. Håbo ligger i ett växande område i Mälardalen, med närhet till både natur och storstad. Kommunen växer och utvecklas, och vår vision är att skapa ett hållbart, tryggt och modernt samhälle för dagens och framtidens invånare. Här kombineras småstadens närhet med storstadens möjligheter.
Vi på God Assistans söker en engagerad och ansvarsfull personlig assistent för att stödja och underlätta vardagen för en snart 21-årig kille som bor i Sundbyberg. Omtanke är grunden i allt vi gör och något som är självklart för att kunna erbjuda bästa möjliga personliga assistans. Just nu söker vi en passionerad individ som vill bli en värdefull del av vårt team. Han behöver några assistenter i sin vardag som fyller hans tillvaro med sådant som han mår bra av och gillar. Han behöver mycket hjälp och uppmuntran för att komma i gång och utföra aktiviteter. Du kommer behöva lära känna han för att tolka han och hans signaler. Han är en lugn och glad kille och du behöver ha tålamod för att låta han utföra sina aktiviteter på sitt sätt. Han kan ta sig omkring på egen hand men han kan inte hitta rätt väg på egen hand. På grund av sin epilepsi behöver han också någon vid sin sida hela tiden för att förhindra att han skadar sig. Han svåra intellektuella funktionsnedsättning gör även att han behöver din hjälp att tolka sin omgivning. Då han får flera anfall varje dag kan hans dagsform variera. Vissa dagar orkar han mer och vissa dagar mindre. Vi söker dig som: * Är över 18 år * Talar flytande svenska och har god kommunikationsförmåga- kan du kommunicera med stödtecken är det meriterande. * Är rökfri * Erfarenhet av intellektuell funktionsnedsättning är en stor fördel men inget krav. * Är en trygg person med hjärtat på rätt plats. * Har nära till lek och som vill fylla hans tid med både trygghet och skratt. Det är bra om du har erfarenhet av liknade funktionsnedsättning sedan tidigare. Men det viktigaste är att du har hjärtat på rätt ställe och att vi trivs tillsammans. Vi söker någon som kan arbeta ca 30-40% i tjänstgöringsgrad. Arbetstider Vardags kvällar 15.00-22.00 Vardags nätter 22.00-08.30 Helg dag 08.00-15.00 Helg kväll 15.00-22.00 Helg natt 22.00-08.00 Vi erbjuder: * Kollektivavtal. * Friskvårdbidrag på upp till 4000kr/år. * Stöd i form av utbildningar och introduktionspass för dig som ny. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag från ALLA anställda. Du beställer själv registerutdraget (enligt God Assistans policy kräver vi belastningsutdraget för arbete på HVB-hem då den visar mer information än LSS) från polisens hemsida, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ * Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU) Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt dedikerade team. Ansök nu och bli en del av God Assistans! #MITT God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se
Haninge Taxi AB söker nu taxiförare i Stockholm. Om du har ett giltigt taxiförarlegitimation från Sverige kan vi hjälpa dig med din ansökan om arbetstillstånd i Sverige. Hos oss får du en konkurrenskraftig lön och omfattande försäkring. Viktiga krav: Giltig taxiförarlegitimation från Sverige. Möjlighet att arbeta heltid eller deltid. Du måste vara beredd att arbeta i fasta 8 - 10 timmars . Bilarna är godkända av Arlanda och Transportstyrelsen. Om tjänsten: Lön: Fast och rörlig lön Arbetsplats: Stockholm, Sverige. Vi erbjuder en stabil arbetsmiljö med fullständiga förmåner, vilket garanterar både säkerhet och arbetstillfredsställelse. Om du har taxiförarlegitimation och söker en meningsfull karriär, ansök nu och börja köra med Haninge Taxi AB !
Interim Business controller till investeringsprojekt inom nyproduktion och ombyggnation Om uppdraget Soros Consulting söker en kvalificerad Business controller för ett interimuppdrag hos en av våra kunder inom fastighetssektorn. Uppdraget sker under tiden för en ersättningsrekrytering och innebär ansvar för ekonomistyrning av investeringsprojekt inom nyproduktion och ombyggnation. Affärscontrollern har en nyckelroll i att stödja ledning, chefer och projektorganisationen med analyser, beslutsunderlag och uppföljning. Målet är att skapa kontroll, affärsmässighet och långsiktig lönsamhet. Ansvarsområden I rollen arbetar du nära chefer och projektledare inom projektutveckling, samt i samarbete med ekonomiavdelningen och controllerenheten. Arbetsuppgifter inkluderar: Ekonomisk styrning av ny- och ombyggnadsprojekt: budget, prognos, uppföljning, riskanalys och slutkostnadsbedömningar. Ekonomiskt stöd till projektorganisationen genom hela projektets livscykel. Sammanställning och uppföljning av projektportföljens ekonomiska status, inklusive likviditetsplaner, driftnettopåverkan och nyckeltal. Ansvar för finansiella planer, månadsrapportering och ekonomiska analyser. Medverkan i utveckling av arbetssätt och systemstöd inom ekonomistyrning. Mål med uppdraget Säkerställa kontinuitet i rollen tills en ordinarie ersättare är på plats, samt möjliggöra en strukturerad överlämning. Kravprofil Utbildning och erfarenhet: Akademisk examen inom ekonomi, exempelvis civilekonom eller civilingenjör inom industriell ekonomi. Minst 5 års erfarenhet som businesscontroller, projektcontroller eller motsvarande. Erfarenhet från fastighets- eller byggbranschen är meriterande. Dokumenterad erfarenhet av budget- och prognosarbete, riskanalys samt investeringskalkyler och finansiella planer. Stark kompetens inom Excel. Mycket god systemvana – erfarenhet av Qlik, Hypergene och Agresso är meriterande. Erfarenhet av utveckling av ekonomistyrning, systemstöd och arbetssätt är ett plus. Personliga egenskaper: Analytisk med god förmåga att se både helhet och detaljer Affärsmässig, lösningsorienterad och proaktiv God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja Förmåga att arbeta både operativt och strategiskt Engagerad, strukturerad och kvalitetsmedveten Språkkrav Mycket god svenska i tal och skrift. Omfattning och plats Omfattning: 100 % Placering: Primärt Hammarby Sjöstad, med inslag av arbete på kontoren i Farsta, Rinkeby och Södermalm Möjlighet till distansarbete: 1–2 dagar/vecka beroende på arbetsuppgifter Uppdragslängd: Initial period under rekryteringsprocessen, med möjlighet till förlängning upp till totalt 2 år Ansökan Välkommen att kontakta Soros Consulting för mer information eller skicka in din intresseanmälan. Urval sker löpande.
Därför är detta jobb för dig Här får du vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Vi erbjuder dig ett kontor i Stockholms epicentrum för Life Science, Forskaren. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Du kommer arbeta i våra egna leveranser med ett team av Semcon-kollegor för att gemensamt leverera ett färdigt projekt till kund, alternativt i våra kunders verksamheter. Dina ansvarsområden är exempelvis: Validering av utrustning och system Se till att projektets tidsplan hålls Koordinering mellan olika funktioner i projektet Vara drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår Leda, koordinera och skriva riskgranskningar Leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer För att trivas i rollen har du ett intresse för teknik, du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och i en roll med flera olika kontaktytor. Du gillar problemlösning, är lyhörd och trivs i en varierande konsultroll. Vi tror även du har: Erfarenhet inom läkemedelsindustrin Erfarenhet inom validering/kvalificering Tidigare erfarenhet från en roll som exempelvis valideringsingenjör, projektingenjör, kvalitetsingenjör eller liknande Ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinteknik, maskinteknik eller motsvarande Goda kunskaper både muntligt och skriftligt i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
SPÄNNANDE TJÄNST HOS OSS Som undersköterska hos oss blir du en viktig del av den digitala och fysiska vården, där du genomför hälsoundersökningar på plats hos våra kunder. Din arbetsplats varierar mellan kundbesök runt Stockholm men även runt om i landet och Norden. Vi arbetar dagtid, måndag-fredag. I korthet kommer du att: Genomföra hälsoundersökningar för våra kunders medarbetare. Här kan du läsa mer om våra hälsoundersökningar. Du reser ca 4 dagar i veckan, varannan vecka inom Stockholmsområdet och varannan vecka i övriga Sverige/Norden då övernattning ingår. Samarbeta med kollegor för att planera och genomföra våra hälsoinsatser. Förutom teamet med sjuksköterskor kommer du att arbeta nära kollegor inom andra kompetensområden som Customer Success, Tech och Sales! VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Positivt arbetsklimat med fantastiska kollegor som stöttar och hjälper varandra. Utvecklingsmöjligheter med regelbundna utbildningar och workshops. Delta i en spännande resa med ett passionerat företag som förändrar företagshälsovård och hälsa i Sverige. VI SÖKER DIG SOM Förutom ett brinnande intresse för hälsa, söker vi dig som har erfarenhet av följande: Minst två års erfarenhet av kliniskt arbete med provtagning inklusive blodtrycksmätning. Erfarenhet av att arbeta inom service. Körkort B och möjlighet att resa i tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska. MAGISKT VORE OM DU HAR Språkkunskaper i danska, norska eller finska. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett genuint intresse för att hjälpa människor och förstår vikten av bemötande och god service, eftersom det är företag och dess medarbetare vi jobbar med. Det är viktigt att du är en teamspelare och tar ansvar för att driva både ditt eget och teamets arbete framåt. I utbyte har du stor möjlighet att påverka och utveckla vårt gemensamma arbete. Vi har en vision om att skapa hållbar hälsa för alla medarbetare och våra undersköterskor är nyckelpersoner i arbetet att förverkliga OneLabs mission! Med rätt hälsoinsatser i rätt tid skapa förutsättningar för en hållbar framtid - för människan, företagen och samhället! ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse. Plats: Utgångspunkt i Stockholm, resor till annan ort förekommer. Omfattning: Tillsvidare, heltid Ansökan: Skicka in Linkedin-profil eller CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’ Ersättning: Lön enligt överenskommelse. Arbetstider: Varierande mellan måndag – fredag 08.00-17.00 (övernattningar på annan ort förekommer) Låter detta intressant? Klicka på "Skicka ansökan" och ansök nu! Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt.
Vi söker dig som älskar mat och förstår vikten av kvalitet och mathantverk. Som kock/köksbiträde hos Take Ramen kommer du jobba i ett högt tempo och därför är det extra viktigt att du förstår att kommunikation är avgörande för ett smidigt och roligt teamwork. Söker dig som är självgående med ledarskap och älskar japansk mat. Tjänsten innebär tunga lyft då du emellanåt kommer göra arbetspass i vårt centralkök i restaurangen.
Vill du forma framtidens vård- och omsorg i Håbo kommun? Är du en trygg, modig och strategisk ledare som trivs i en politiskt styrd organisation och brinner för att driva långsiktiga förändringar med genuin påverkan? Då är detta tjänsten för dig. Som förvaltningschef för vård- och omsorgsförvaltningen får du ett övergripande ansvar för en samhällsbärande verksamhet med stor utvecklingspotential. I en kommun med stark framåtanda, höga ambitioner och tydligt medborgarfokus leder du arbetet för att möta framtidens behov – tillsammans med engagerade chefer, medarbetare och politiska företrädare. Det här är en direktrekrytering för Håbo kommun, och vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort i Bålsta och en sysselsättningsgrad på 100 %. Om tjänsten Som förvaltningschef för vård- och omsorgsförvaltningen i Håbo kommun har du det övergripande ansvaret för förvaltningens verksamhet, ekonomi och medarbetare. Du ansvarar för ett brett uppdrag inom äldreomsorg, hemtjänst, hälso- och sjukvård, LSS och myndighetsutövning – med stort fokus på kvalitet, samverkan och utveckling. Tillsammans med dina avdelningschefer och stödfunktioner driver du utvecklingen av en verksamhet som påverkar många människors vardag. Förvaltningen har ca 460 årsarbetare och är inne i ett utvecklingsskede, bland annat med nya ansvarsområden inom LSS. Som förvaltningschef får du en viktig roll i att leda förändring, säkra kvalitet och skapa hållbara arbetssätt – alltid med invånarnas behov i fokus. Du ingår i kommunens ledningsgrupp och rapporterar direkt till kommundirektören. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen kommer att genomföras. För att kunna tillträda tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Leda och utveckla vård- och omsorgsförvaltningen på ett strategiskt, ekonomiskt och operativt plan • Omsätta politiska mål i tydliga prioriteringar, beslut och åtgärder • Säkerställa god kvalitet och effektiva arbetssätt, bland annat genom digital utveckling • Leda ett kunnigt och engagerat ledarteam och skapa en god arbetsmiljö • Utveckla samverkan både inom kommunen och med externa aktörer • Bidra till den strategiska helheten i kommunens utveckling Vem är du? Du har relevant högskole- eller universitetsutbildning och har arbetat med helhetsansvar för verksamhet, ekonomi och personal. Med flerårig erfarenhet av att leda på strategisk nivå inom kommunal vård och omsorg är du trygg i en politiskt styrd organisation. Du är van att föra dialog med politiken, och har en god förståelse för politiska beslutsprocesser. Förmågan att leda genom förändring och att navigera i komplexa sammanhang är en självklar del av din bakgrund. Kunskap om lagstiftning, styrmodeller och uppföljning inom vård- och omsorgsområdet krävs, och erfarenhet från flera delar av verksamheten – exempelvis äldreomsorg, LSS eller hälso- och sjukvård – är meriterande. Som ledare är du tydlig, närvarande och har ett coachande förhållningssätt som skapar engagemang och ansvarstagande. Att bygga tillit genom öppen kommunikation och gemensam riktning är en styrka du använder i hela organisationen. Du har lätt för att samarbeta och etablera goda relationer både internt och externt. Att översätta politiska mål till konkreta, genomförbara insatser faller sig naturligt. Ett starkt engagemang för välfärdsfrågor, kombinerat med analytisk förmåga och ett långsiktigt perspektiv, gör att du ser sammanhang och skapar struktur. För denna tjänst är det krav på B-körkort. Om verksamheten Vård- och omsorgsförvaltningen i Håbo kommun arbetar för att ge stöd, omsorg och trygghet till kommunens invånare – både unga och äldre. Vi står inför en spännande utvecklingsfas med nya uppdrag, fortsatt tillväxt och hög ambitionsnivå. I samarbete över verksamhetsgränser arbetar vi för att skapa bästa möjliga kvalitet och nytta för dem vi är till för. Håbo ligger i ett växande område i Mälardalen, med närhet till både natur och storstad. Kommunen växer och utvecklas, och vår vision är att skapa ett hållbart, tryggt och modernt samhälle för dagens och framtidens invånare. Här kombineras småstadens närhet med storstadens möjligheter.
Välj ett jobb för att visa detaljer