Innesäljare för Tre hos Bigacom i centrala Stockholm Är du social, tävlingsinriktad och redo att ta första steget i din försäljningskarriär? Nu söker vi drivna innesäljare till ett nytt och spännande projekt för mobiloperatören Tre (3) – direkt från vårt kontor i Stockholm! Det här är en perfekt roll för dig som är junior i arbetslivet, gillar att prata med människor och vill ha möjlighet att utvecklas inom försäljning – samtidigt som du tjänar riktigt bra. Om rollen Som innesäljare ringer du upp privatpersoner och erbjuder Tre:s mobil- och abonnemangslösningar. Ditt jobb är att förstå kundens behov och guida dem till rätt lösning – på ett engagerat och professionellt sätt. Du kommer att: Ringa upp potentiella kunder via telefon Presentera och sälja Tre:s tjänster Skräddarsy erbjudanden efter kundens behov Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Skapa en positiv upplevelse i varje samtal Vi tror att du är Social, orädd och gillar att ta kontakt med nya människor Målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning En teamplayer som bidrar till god stämning på kontoret Har du erfarenhet av försäljning? Superbra – men det är inget krav. Vad du får hos Bigacom Fast grundlön: 17 000 kr Attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Trygg anställning med pension, friskvårdsbidrag och 25 dagars semester Karriärmöjligheter – många av våra ledare började som säljare Chans att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien Ett peppande team som firar framgångar tillsammans Kontor i centrala Stockholm (Stadshagen) nära tunnelbana & buss Arbetstider: Måndag–torsdag 08.30–17.00 Fredag 08.30–16.00 Om Bigacom Vi är ett växande företag inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i Stockholm och Marbella. Vårt mål? Att skapa en arbetsplats där människor utvecklas och har kul på vägen mot resultat. Ansök nu – vi rekryterar löpande! Skicka in din ansökan redan idag – det går snabbt och enkelt. Rekryteringen hanteras av DocuPartner, och du är varmt välkommen att kontakta: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan!
Join Lumera's dynamic Product Development team in Sweden as we expand our presence in the European Life and Pensions industry. We're seeking an outstanding system developer to help drive our innovative solutions forward as we build tomorrow together. Excited? Submit your open application now! What you’ll be doing: Collaborating with agile teams to build and enhance our cutting-edge market leading insurance product. Utilizing technologies like Java, SQL, with opportunities to explore new tools. Designing, developing and testing our software as well as post-release maintenance Learning, teaching, and executing – together with your team. Curious to hear more about life as a system developer at Lumera from Erik Gyllenstierna? Check out this interview! What you’ll be getting: Amazing colleagues, the best in our field. Daily challenges that keep you engaged and motivated. Access to in-house business knowledge, just a few desks away. Flexible hybrid remote work options, possibility to work remote two days per week. A culture of continuous learning and knowledge sharing. Benefits designed to support a healthy work-life balance. Conveniently located offices in Stockholm To thrive in this role, you: Hold a Bachelor’s degree within IT/Computer Science or related fields. Either just graduated or bring a couple of years of experience as a system developer. Are proficient in English communication, both spoken and written. Have a proactive, solution-oriented mindset. Demonstrate drive, curiosity, and a solution-oriented approach. Have an ability and preference of working with others. Are active in seeking new knowledge from more senior colleagues. Value communication, transparency, and openness. Enjoy solving problems and work with complexity. Does this sound like the perfect fit for you? Apply today! Send us your CV or apply using your LinkedIn profile. A background check will be conducted as part of the recruitment process. For any inquiries or general questions, contact Felix Wallin at [email protected]. We look forward to receiving your application! About Lumera Lumera is dedicated to the digital transformation of the European Life and Pensions industry. As insurtech innovators, we provide future-proof core technology for policy administration. The Prudent Revolution is our mission – bridging technology and partnership to navigate the fastest, safest path through complex change for L&P providers. We combine tech and industry expertise with relevant market experience to offer a broad range of consultancy and data services – from managing faultless legacy system migration to facilitating compelling end-user experiences. Based in Stockholm, Lumera has significant presence with offices in the United Kingdom, the Netherlands, Norway, Sweden, India and Vietnam. Lumera is majority owned by Monterro, a leading Nordic software investor. www.lumera.com Follow us on LinkedIn and Facebook.
Sök rollen som medicinteknisk ingenjör! Om oss Hos oss blir du en del av ett litet men kraftfullt team på fyra medicintekniska ingenjörer. Vi är ett sammansvetsat gäng som har nära till skratt, nära till varandra – och nära till verksamheterna vi stöttar. Det betyder att du inte bara får jobba med avancerad teknik, utan också får se det verkliga värdet av ditt arbete varje dag: tryggare, säkrare och mer effektiv vård. Vi arbetar inom hela Affärsområde Medicinsk Diagnostik – och mer därtill. Vårt arbete omfattar allt från installation och förebyggande underhåll till akuta felsökningar och strategiska förbättringar. Oavsett om det gäller laboratoriemiljöer, bild- och funktionsdiagnostik eller andra delar av vårdens tekniska system, är vi där det behövs som mest. Vi strävar ständigt framåt. Tekniken utvecklas snabbt, och det gör vi också. Hos oss får du utrymme att växa, påverka och bidra – både i det dagliga arbetet och i hur vi formar framtidens medicintekniska stöd i vården. Vi är kända för vår höga kompetens, vårt engagemang och vår förmåga att hitta lösningar när det verkligen gäller. Det är ingen slump att vi ses som det självklara valet när vården behöver teknisk expertis. Vill du vara med på resan? Välkommen till oss Rollen Som medicinteknisk ingenjör hos oss får du en varierad och viktig roll med stort ansvar och nära kontakt med vårdens olika verksamheter. Du deltar i den dagliga verksamheten och planerar den medicintekniska driften, samtidigt som du stöttar verksamheterna i tekniska frågor. Dina arbetsuppgifter innefattar: Delta i den dagliga verksamheten Planera och organisera den medicintekniska verksamheten Utföra avhjälpande underhåll Genomföra ankomstkontroller Utföra förebyggande underhåll Installera medicinteknisk utrustning Kalibrera utrustningar Stödja verksamheten vid inköp av medicinteknisk utrustning Stödja kravställning av nätverk och IT-komponenter för medicintekniska system Medverka i utformning och underhåll av förvaltningsplaner Utföra tekniska valideringar vid behov Rollen är bred och utvecklande – perfekt för dig som vill kombinera teknik, problemlösning och samhällsnytta i en vårdnära miljö Om dig Du har: Högskoleexamen inom medicinteknik, alternativt praktiskt förvärvade kunskaper motsvarande detta Goda kunskaper och förståelse för datorer, nätverk och IT-säkerhet Kunskaper och förståelse av GDPR Kunskaper kring krav gällande ackreditering och standarder Erfarenhet/god kunskap inom IT området Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift B-Körkort Meriterande Yrkeserfarenhet av arbete inom medicinsk teknik och utrustningstyper som exempelvis: Vilo- och arbets-EKG Perifercirkulationsutredning (PCU) Spirometri Ultraljud Endoskopi Data/Bildlagringssytem Operationsutrustning Övrig medicinteknisk utrustning Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är nyfiken, engagerad och gillar att lösa problem tillsammans med andra – någon som vill använda sin tekniska kompetens för att göra verklig skillnad i vården. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Urval och intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna enhetschef Alexandros Mparkertzakis på mejl [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Har du någon erfarenhet av kundtjänst/teknisk support och är i början av din karriär? Vi vill öppna upp dörren för fler tjejer inom IT och arbeta mot en jämnare könsfördelning inom branschen, men du är självklart välkommen att söka jobbet oavsett kön. ARBETSUPPGIFTER: Tillsammans med ett team placerat i Stockholm, kommer du ta emot inkommande samtal från interna eller externa aktörer som ringer in. Din arbetsuppgift är att på ett pedagogiskt vis supportera dem i deras frågeställning och på ett lösningsorienterat sätt hjälpa dem med deras IT-problem via telefon, mejl och chatt. Komplexiteten på frågorna varierar men de aktörerna kan exempelvis ringa in med användar- och lösenordshantering, Microsoft Officefrågor (främst MS Office 365), Windows (främst 7/8/8.1), VPN-problem (företagskunder som ansluter sin dator hemifrån) eller Active Directory (övrig kontorsadministration/behörighetsadministration). VEM ÄR DU? Du är serviceminded med ett brinnande intresse för IT, ett driv att utvecklas och lära dig mer. Vi ser att du har erfarenhet av någon typ av kundtjänst/telefonvana och det är meriterande om du har gått ett IT-relaterat gymnasium. Vi lägger stor vikt i personlig lämplighet och tror även på dig som saknar utbildning, men är engagerad och villig att ge 110%. Vi ser gärna att du tycker det är roligt med problemlösning och kan på ett pedagogiskt vis guida andra så att ni tillsammans kommer fram till en lösning. Det är meriterande om du har erfarenhet av Active Directory, fjärrstyrning, VPN, Windows, ärendehanteringssystem med mera. Du är social och har inga problem med att jobba självständigt, men du tillför ändå en god stämning i gruppen. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav INFORMATION: Plats: Stockholm Befattning: Heltid 100% Lön: Enligt överenskommelse LÅTER DET INTRESSANT? Yay! då välkomnar vi dig att skicka in din ansökan, med eller utan CV. Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till [email protected]. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Drottning Blankas Gymnasieskola har sedan starten 1996 haft en tydlig vision – att skapa en skola där starka relationer och gemenskap står i centrum. Vi tror på kraften i samarbete och hur vi tillsammans kan stötta varje individ att utvecklas och nå sin fulla potential. Vår devis, "Det är viktigt för oss att det går bra för dig", genomsyrar hela verksamheten och präglar vårt arbetssätt, från klassrum till organisationens övergripande mål. Idag finns Drottning Blankas Gymnasieskolor på 26 skolor i 20 städer runt om i Sverige, där vi erbjuder både praktiska och teoretiska gymnasieprogram. Våra värderingar – gemenskap, engagemang och ambition, ger oss vägledning i hur vi ska agera och är grundläggande för vår verksamhet. Vi är engagerade i våra kollegor, elever och omvärld. Tillsammans stöttar vi vår omgivning och låter engagemanget vara nyckeln till utveckling. När vi jobbar tillsammans, med det vi brinner för, når vi högre resultat. Vill du veta mer om hur vi skapar en inspirerande och utvecklande gymnasieskola? Besök oss på dbgy.se och upptäck möjligheterna! Drottning Blankas Gymnasieskola i Jakobsberg startades år 2000 och erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar. Skolan har cirka 350 elever och 35 medarbetare. Vi söker nu en lärare i spanska till vår verksamhet. Lärare i Spanska till Drottning Blankas Gymnasieskola i Jakobsberg Ditt uppdrag Vi erbjuder nu en tjänst på ca. 6h/v med start omgående för undervisning i ämnena Moderna språk Spanska 1,2,3,4. I uppdraget ingår planering, genomförande och utvärdering av undervisning. Lektionerna kommer att vara fördelade på torsdag och fredag eftermiddagar Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad lärare inom Spanska. Vi söker dig med ett stort personligt engagemang för lärande och att utveckla våra elevers kunskap. Som lärare är du lyhörd och vill vägleda eleverna inför framtiden. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet och har lätt att skapa relationer med ungdomar. Vi erbjuder Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och vårt globala perspektiv genomsyrar våra skolor. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en allmän visstidsanställning för tidsperioden augusti 2025 - juni 2026 . Tillträde augusti 2025 Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Pia Johansson på mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Drottning Blankas Gymnasieskola har sedan starten 1996 haft en tydlig vision – att skapa en skola där starka relationer och gemenskap står i centrum. Vi tror på kraften i samarbete och hur vi tillsammans kan stötta varje individ att utvecklas och nå sin fulla potential. Vår devis, "Det är viktigt för oss att det går bra för dig", genomsyrar hela verksamheten och präglar vårt arbetssätt, från klassrum till organisationens övergripande mål. Idag finns Drottning Blankas Gymnasieskolor på 26 skolor i 20 städer runt om i Sverige, där vi erbjuder både praktiska och teoretiska gymnasieprogram. Våra värderingar – gemenskap, engagemang och ambition, ger oss vägledning i hur vi ska agera och är grundläggande för vår verksamhet. Vi är engagerade i våra kollegor, elever och omvärld. Tillsammans stöttar vi vår omgivning och låter engagemanget vara nyckeln till utveckling. När vi jobbar tillsammans, med det vi brinner för, når vi högre resultat. Vill du veta mer om hur vi skapar en inspirerande och utvecklande gymnasieskola? Besök oss på dbgy.se och upptäck möjligheterna! Om uppdraget Elevhälsans uppdrag är att stödja elevernas utveckling mot utbildningens mål, med fokus på hälsofrämjande och förebyggande arbete. Som skolsköterska tillför du medicinsk kompetens som ett viktigt stöd i elevernas lärande. Du följer AcadeMedias riktlinjer för elevhälsans medicinska insats och deltar aktivt i skolans elevhälsoarbete. I uppdraget ingår att: • Identifiera, vid hälsosamtal, tidigt symptom som kan indikera behov av extra anpassningar eller andra insatser • Bidra med kunskap om risk- och skyddsfaktorer för elevers hälsa, sociala situation och lärande • Erbjuda tid för spontanbesök där enklare sjukvårdsinsatser ges • Ansvara för vaccinationer enligt det allmänna vaccinationsprogrammet för barn • Skriva intyg inför arbetsplatsförlagt lärande (APL) för elever på vård- och omsorgsprogrammet, efter bedömning av hälsodeklaration • Erbjuda vaccination mot hepatit B till elever på vård- och omsorgsprogrammet Du ingår i skolans elevhälsoteam och samarbetar nära med skolledning, EHT, pedagoger, vårdnadshavare och externa myndigheter. Uppdraget innebär även att delta i skolans utvecklingsarbete samt i det gemensamma utvecklings- och kvalitetssäkringsarbetet inom den medicinska elevhälsan. Arbetet kräver att du är trygg i din yrkesroll, kan arbeta självständigt, är initiativrik och har god förmåga att se lösningar och möjligheter i olika situationer. Som stöd i ditt arbete ingår du i AcadeMedias nätverk för skolsköterskor, lett av medicinskt ansvarig. Din profil Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning som barnsjuksköterska, distriktssköterska eller skolsköterska. Du brinner för förebyggande hälsoarbete och vill utveckla ett modernt skolsköterskeuppdrag. Du har ett professionellt bemötande, lätt för att skapa förtroende hos ungdomar och god förmåga att planera och prioritera – samtidigt som du är flexibel när situationen kräver det. Tidigare erfarenhet som skolsköterska eller arbete med hälsofrämjande insatser för barn och unga är mycket meriterande. Erfarenhet av det digitala journalsystemet PMO är också meriterande. Vi erbjuder Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och ett globalt perspektiv som genomsyrar vår verksamhet. Som en del av AcadeMedia erbjuder vi kontinuerlig kompetensutveckling via AcadeMedia Academy, intern och extern professionsutveckling samt ett stödjande kollegialt nätverk. Vi erbjuder självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar, samt friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till förmånliga inköp genom netto- och bruttolöneväxling. Praktisk information: • Tillträdesdag: 4 augusti • Placeringsort: Järfälla • Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning Vi intervjuar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten kontakta skolans rektor Pia Johansson [email protected]
Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Vill du vara en del av ett engagerat team där du varje dag gör skillnad i barns och ungas liv? Motiveras du av att skapa trygghet och möjligheter för barn och deras familjer? Vi söker nu en driven och empatisk socialsekreterare till en av våra utredningsenheter inom Barn och Unga i Enskede-Årsta-Vantörs stadsdelsförvaltning. Vi erbjuder En gedigen introduktion med stöd av en mentor. En arbetsplats med engagerade och erfarna kollegor och chefer Friskvårdsbidrag på 3 000 kr/år samt tillgång till gym i huset. Flexibla arbetstider med vinter- och sommararbetstid samt möjlighet till semesterväxling. "Mitt arbete känns som mest meningsfullt när jag får höra barn och ungas röst och känner att jag når fram till föräldrar, att de vill göra en förändring för barnens skull.” – Socialsekreterare, Barn och unga Din roll Som socialsekreterare i vårt team får du ett meningsfullt uppdrag där du: Utreder och följer upp insatser enligt SoL och LVU. Arbetar nära barn, familjer och deras nätverk för att hitta långsiktiga lösningar. Använder evidensbaserade metoder och bedömningsinstrument som iRisk och EARL. Är en del av enhetens utveckling genom erfarenhetsutbyte och reflektion. Vi lägger stor vikt vid ett gott bemötande och ett professionellt förhållningssätt och arbetar aktivt för att skapa en trygg och lärande arbetsmiljö. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som: Har socionomexamen. Tycker om att arbeta med utredningar och att följa upp insatser. Ser nätverksarbete som en självklar del av ett framgångsrikt socialt arbete. Är en skicklig kommunikatör och har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och unga. Kunskap om bedömningsmetoder såsom iRisk, EARL, SAVRY, ADAD och Signs of Safety. God insikt i sociallagstiftningen. Vi tror att du: Är empatisk och lyhörd. Har en god kommunikativ förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa människor. Är trygg i att göra bedömningar och fatta beslut – även i svåra situationer. Är strukturerad och har lätt för att organisera ditt arbete. Har förmågan att hålla dig lugn och stabil i pressade situationer. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ”Jag upplever att jag som anställd i Stockholms stad har en stor frihet under ansvar. Jag känner mig lyssnad på och uppskattad av mina chefer.” – Socialsekreterare, Barn och unga Om oss Vi är en av Stockholms 11 stadsdelsförvaltningar och har vårt kontor i Slakthusområdet vid Globen. Avdelningen Individ och familj består av fyra områden, där Barn och Unga -Mottagning, utredning och familjerätt Sydost är ett av dem. Vi arbetar för att erbjuda rätt stöd och insatser till barn, unga och deras familjer genom flera specialiserade enheter. Hos oss möter du kompetenta och engagerade kollegor, erfarna och närvarande chefer och en kultur där vi stöttar och utvecklar varandra. Vi är cirka 89 medarbetare, där 72 är socialsekreterare. Vi arbetar systematiskt, har barnets bästa i fokus och strävar alltid efter att förbättra våra arbetssätt. Ansökan Vi har tagit bort det personliga brevet, istället får du svara på några frågor om din kompetens och erfarenhet i samband med din ansökan. Observera: Innan anställning blir aktuell kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret. Låter detta som en roll för dig? Vi ser fram emot att höra från dig! Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Enskede Årsta Vantör är en av 11 stadsdelsförvaltningar i Stockholms stad. Som en del av Stockholms stad erbjuder förvaltningen förskola och fritid, omsorg om äldre och funktionsnedsatta, socialtjänst, förebyggande och trygghetsskapande arbete, stadsutveckling och parkskötsel till våra 105 000 stockholmare som bor i stadsdelsområdet. Vi står inför spännande utmaningar när Enskede Årsta Vantörs stadsdelsområde växer och helt nya stadsdelar byggs. Cirka 18 000 nya lägenheter planeras till år 2030.
På Sabis Haga serverar vi dagligen lunchbuffé till ca 400 gäster. Vi driver restaurang, café, cateringverksamhet, representationsvåning och servicetjänster inom Worklife Hospitality. Sabis Haga riktar sig till alla som arbetar i huset och närområdet. Restaurangen är KRAV-märkt. Om rollen Vill du vara med och skapa matupplevelser utöver det vanliga i en miljö där service, kvalitet och omtanke står i fokus? Som biträdande restaurangchef arbetar du operativt och är en viktig del i det dagliga arbetet i restaurangen. Du ansvarar för att leverera catering inom huset, hjälpa till i matsalen under lunchen, stå i vårt café och servera i våra representationsmatsalar vid luncher, middagar och mingel. När platschefen inte är på plats har du det övergripande ansvaret i matsalen, vilket innebär att leda teamet och säkerställa att allt flyter på som det ska. Tjänsten innebär också visst administrativt arbete. Du blir en nyckelperson i det dagliga arbetet och har ett varierat och socialt uppdrag där du både leder och arbetar tillsammans med teamet. Arbetstiden är främst förlagd till dagtid måndag till fredag, men kvälls- och helgarbete förekommer vid behov. Din närmaste chef är platschef Linda Johansson. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av catering, café och servering och som har en naturlig förmåga att leda och engagera andra i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och ett starkt driv att leverera högsta service – varje dag. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från restaurang- och cateringverksamhet samt av att leda andra medarbetare. Som person är du en glad och positiv kundproffs som brinner för att skapa upplevelser i toppklass. Du är ansvarstagande, samarbetsvillig och har en stark vilja att alltid ge det lilla extra. Välkommen till en arbetsplats där vi gör vårt yttersta för att våra gäster ska känna sig sedda, välkomna och nöjda – varje dag. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde den 11 augusti. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Platschef Linda Johansson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Starta din karriär – Innesäljare för Fortum i Stockholm! Är du nyfiken på försäljning och gillar att prata med människor? Nu söker vi på Bigacom dig som vill ta första (eller nästa!) steg i karriären, ett spännande projekt för Fortum, ett av Sveriges största energibolag! Här får du trygg upplärning, bra lön och chans att jobba utomlands – samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden. Vad du kommer att göra: Ringa befintliga kunder (varma leads) och prata om Fortums elavtal Hitta rätt lösning för varje kund Följa hela säljresan – från första samtal till signerat avtal Sprida bra energi till både kunder och kollegor Du behöver inte ha jobbat med försäljning innan – vi lär dig! Vi letar efter dig som: Gillar att prata med människor Är nyfiken och vill utvecklas Trivs i ett team där man stöttar varandra Har en positiv inställning och gillar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder Bigacom: Fast grundlön på 17 000 kr + provision (mållön ca 35 000 kr) Trygg anställning med pension, friskvård & semester Tydlig upplärning och coachning – vi hjälper dig att lyckas Möjlighet att jobba från vårt kontor i Spanien efter 6 månader Härlig teamkänsla och ett centralt kontor i Stockholm (Stadshagen) Arbetstider: mån–tors 08:30–17:00, fre 08:30–16:00 Om Bigacom Vi jobbar med försäljning, kundtjänst och bemanning – och har kontor i Stockholm och Marbella. Vi växer snabbt och sätter alltid människan i centrum – både våra kunder och våra medarbetare. Sök direkt – vi intervjuar löpande! I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. Har du frågor? Hör av dig till: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Unilabs laboratorium för patologi och cytologi är en ackrediterad verksamhet som innebär att våra Biomedicinska analytiker (BMA:er) undersöker vävnads- och cellprover från patienter i Stockholms län. Vi söker nu en Undersköterska för att på olika sätt stötta våra BMA:er i deras arbete. Arbetet som undersköterska hos oss är självständigt och du kommer att ta egna beslut samtidigt som du arbetar i grupp. Arbetsuppgifterna kan till exempel innebära: - Provhantering – att ta emot, registrera, sortera, packa och skicka prover - Arkivering – att postanalytisk hantering och arkivering av prover Vi satsar på individuell kompetensutveckling och vi vill att våra medarbetare har bred kompetens och kan klara flera olika arbetsuppgifter. På Unilabs bedrivs den dagliga verksamheten med korta beslutsvägar och stor laganda. Utmärkande drag i verksamheten är en tydlig ambition att alltid ha patienten i fokus och genomföra arbetet med en flexibel, målinriktad och prestigelös inställning. Arbetet innehåller en del tunga lyft. Arbetstider 07:00-15:30 med flexmöjlighet om arbetet tillåter. Anställningsstart så snart som möjligt. VEM Till den här tjänsten söker vi dig som: - Är utbildad undersköterska, med några års erfarenhet, bifoga gärna yrkesbevis. - Behärskar svenska i tal och skrift. - Har du arbetat i ett sjukhuslab ser vi det som meriterande. - Erfarenhet av bårhusverksamhet är ett plus men inte ett måste. På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens, vi lägger därför stor vikt vid din personlighet. Vi söker dig som är en teamspelare som bidrar till en god stämning bland medarbetare. Du är servicemedveten och har en hög kvalitetskänsla i det arbete du utför. I arbetet har du en blick för vad som behöver göras och du tar eget initiativ till att arbetet blir utfört på bästa sätt. Tjänsten är en tillsvidareanställning, på heltid. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Du kommer att arbeta på Unilabs patologilaboratorium i Huvudsta. Vid behov har vi har vi även viss rotation till vårt labb på St Görans sjukhus. På våra labb arbetar olika yrkesgrupper med skiftande bakgrund och erfarenheter. Välkommen att bli en del av vårt team här på patologen i Stockholm Unilabs verksamheter inom radiologi och laboratoriemedicin är i dag en naturlig del av den svenska vårdkedjan. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1300 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Välj ett jobb för att visa detaljer