Arbetsbeskrivning: Som inköpare inom VVS på BAUHAUS arbetar du i nära samarbete med din avdelning som består av kategorichef, inköpare och inköpskoordinator. Det är en varierande roll med stor möjlighet att påverka både operativt och strategiskt. Du får i rollen ett totalansvar för dina varugrupper, vilket bland annat innebär att du: Ansvarar för försäljning, lönsamhet och marknadsföring av dina varugrupper Tar fram attraktiva kampanjerbjudanden till konsument, men även till våra företagskunder Analyserar och förbättrar befintliga leverantörssamarbeten och vid behov, skapar nya samarbeten Ansvarar för inköps- och förhandlingsprocesser Analyserar/bevakar marknaden och genomför konkurrentanalyser Ansvarar för prissättning ut mot konsument Vem söker vi? Att jobba på inköpsavdelningen är att vara en del av navet i verksamheten, så du bör uppskatta ett högt tempo i en ständigt föränderlig miljö. Du är beslutsam, driven och handlingskraftig. Vidare ser du dig som målinriktad med ett gott affärsmannaskap. Vi ser gärna att du har: Eftergymnasial utbildning gärna inom inköp eller motsvarande Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande tjänst eller position inom säljledet för VVS Erfarenhet av försäljning och inköp inom bygg är meriterande Starkt affärs- och resultatfokus kopplat till varumärkes- och produktarbete Svenska- och engelskakunskaper i såväl tal som skrift Goda kunskaper i MS Office Erfarenhet av SAP är meriterande Placering i Bromma. Du rapporterar direkt till kategorichefen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. BAUHAUS erbjuder En kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirerande arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö. Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering Vi accepterar ingen form av korruption Vi arbetar för en hållbar utveckling Vi följer policyer, riktlinjer och lagkrav BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.
Restaurang S har haft öppet i 15 år och vi har samma kvalitetsmål som från första dagen: att vara Stockholms bästa bricklunch! Restaurangen ligger mellan Solna Strand och Sundbyberg i ett företagsområde. Vi söker en driven och engagerad lunchkock som vill bli del av vårt köksteam. Just nu är vi 5 kockar som lagar allt från grunden med smaker från hela världen. Har du erfarenhet från kallkök och kan baka så är det en merit, då vi bakar bröd & bakverk och gör egen glass till vår dessertbuffe. Vi arbetar i öppet kök och lägger alla tallrikar framför gästen. Vi serverar 500-700 gäster/dag. Vi erbjuder en engagerande och trivsam arbetsmiljö med bra arbetstider : mån-fre 06.45-15.15 Vi har förmåner som friskvård och skobidrag. Tjänsten gäller från mitten på augusti.
Axels grill är en populär grill restaurang som funnits mer än 40 år i Hagsätra Centrum. Bra läge vid den stora parkeringen. Vi betraktas som ledande inom begreppet fastfood. Vi har öl och vin fulständiga rättigheter Vi har hamburgare ,kött ,fisk ,kyckling rätter. Vårt goda rykte har vi fått genom att alltid ställa höga krav på snabb och god service, brett utbud av välsmakande rätter, hög nivå på hygien och att alltid utgå från de bästa råvarorna. Nu söker vi ett restaurangbiträde som kan utföra sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer i en restaurang, såsom matlagning, disk och kassahantering. Vi har fulständiga rättigheter, Vi har önskan att personalen kan servera drinkar ,öl ,vin gärna maila [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi på Future People söker en Vi söker en SharePoint-konsult med expertis inom Microsoft 365! Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Har du djup kunskap om SharePoint, Teams och Viva – och drivs av att skapa smarta, användarvänliga lösningar i Microsoft 365-miljön? Då kan detta vara nästa uppdrag för dig! Om uppdraget För vår kund söker vi nu en erfaren SharePoint-konsult som ska bidra till att utveckla, optimera och kvalitetssäkra lösningar inom Microsoft 365. Uppdraget innebär nära samarbete med både tekniska team och verksamhetsrepresentanter och passar dig som är tekniskt vass, självgående och kommunikativ. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Skapande och konfiguration av Teams-mallar Koppling av nyhetsflöden från SharePoint till Teams Utveckling och implementation av Viva-dashboards Skapande av startsidor för produktion i Teams Hantering av MFA och dynamiska grupper Behörighetsstyrning inom Microsoft 365 Testning och kvalitetssäkring av lösningar Dokumentation och överlämning till berörda team Samverkan med team och intressenter, inklusive teknisk kommunikation Vi söker dig som: Gedigen erfarenhet av Microsoft 365, särskilt SharePoint, Teams och Viva God kännedom om adminportaler och konfigurering av Teams-mallar Erfarenhet av nyhetsflöden, MFA och grupphantering Förmåga att dokumentera, testa och kvalitetssäkra lösningar Stark kommunikativ förmåga och trivs med samarbete i team Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Meriterande: Erfarenhet av förändringsledning och implementation av Microsoft 365-lösningar för olika målgrupper. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete i agil miljö. Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% varav cirka 40% på distans Start: 1 juli minst 6 månader Sista ansökningsdag: 1/7 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Är du en engagerad och driven köksbiträde som söker nya möjligheter? Vi på JobYard Sverige AB söker nu Köksbiträde till en av våra kunder. Om tjänsten I denna roll kommer du att arbeta med restaurangkök. Exempel på arbetsuppgifter inkluderar: Förbereda och hantera livsmedel Planera och förbereda mat Tillagning av rätter Säkerställning av hygien och säkerhet i köket Du kommer att vara en viktig del av ett team som värdesätter engagemang, arbetsglädje och ett gott samarbete. Vem vi söker Vi letar efter dig som: ✅ Har erfarenhet av köksbiträde ✅ Är noggrann, serviceinriktad och stresstålig ✅ Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team ✅ Meriterande om du kan tala serbiska, kroatiska eller bosniska ✅ Kan hantera tunga lyft Rätt till Nystartsjobb? Om du har rätt till Nystartsjobb kan detta vara en extra bra möjlighet för dig! För att vara berättigad till Nystartsjobb behöver du uppfylla vissa kriterier som sätts av Arbetsförmedlingen, exempelvis: Har varit arbetslös och inskriven på Arbetsförmedlingen en längre tid. Är nyanländ i Sverige och har uppehållstillstånd. Har nyligen avslutat en längre sjukskrivning eller har en funktionsnedsättning som påverkar arbetsförmågan. Om du är osäker på om du har rätt till Nystartsjobb kan du kontakta Arbetsförmedlingen för mer information. Ansökan Vi hanterar ansökningar löpande och uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du matchar vår kunds behov, kontaktar vi dig för en intervju. 📩 Skicka in din ansökan idag! Om JobYard JobYard Sverige AB hjälper talangfulla individer att hitta rätt arbetsplats. Vi samarbetar med företag inom [bransch] som värdesätter kompetens och utveckling och arbetar för att skapa långsiktiga möjligheter för både kandidater och arbetsgivare.
Om företaget Bake My Day är ett nytänkande och snabbt växande bageri med sin bas i Arlandastad, strax norr om Stockholm. Här skapas Klassiska och moderna bakverk från grunden med stolthet, passion och högkvalitativa råvaror som svenskt smör, grädde och spannmål. Genom att kombinera hantverkstradition med modern teknik, levererar Bake my Day dagligen färska bakverk till både butik och storhushåll. Företaget kännetecknas av entreprenörsanda, högt kvalitetstänk och en kultur där varje medarbetare bidrar till helheten. Vad vi erbjuder Hos Bake My Day får du en trygg och stimulerande arbetsplats där du blir en viktig del av ett team som arbetar tillsammans för att upprätthålla hög produktionstakt och kvalitet. Du kommer in i ett företag som befinner sig i en expansiv fas, där nytänkande och utveckling står i fokus. Här finns stora möjligheter till personlig utveckling och fortbildning samtidigt som du slipper långa resor och får arbeta dagtid på plats i fabriken. Vi erbjuder:En varierad och social arbetsmiljö Nära samarbete med kollegor och produktionsteam Stabila arbetstider på vardagar mellan 08.00 - 17.00 Möjlighet att påverka och förbättra processer i en tekniskt avancerad miljö En arbetsplats med både traditionella maskiner och moderna robotlösningar Vad tjänsten innebär Som Servicetekniker ansvarar du för att underhålla och reparera bageriets maskiner och produktionslinjer. Det innebär att både planera förebyggande underhåll samt akuta insatser när något behöver åtgärdas snabbt. Du arbetar i nära samverkan med både produktion och andra tekniker och bidrar till att minimera driftstopp och förbättra maskinernas prestanda och driftsäkerhet. Arbetet är varierat och du kommer att hantera såväl mekaniska som elektroniska problem. Du behöver kunna planera om din dag vid förändringar vilket kräver både flexibilitet och problemlösningsförmåga. Placeringsort är Arlandastad och arbetstiderna är måndag till fredag mellan 08.00 och 17.00. Vem vi söker Vi söker dig som har ett tekniskt genuint intresse och tycker om att jobba praktiskt med felsökning, maskiner och produktionslinjer. Du har tidigare erfarenhet som mekaniker eller servicetekniker och är van vid att arbeta självständigt men också som en del av ett team. Du är en kommunikativ och social person som uppskattar att dela kunskap samt att samarbeta och bidra till en god stämning på arbetsplatsen. Vidare är du nyfiken, initiativrik och lösningsorienterad och delar Bake my Days värderingar: Pålitlighet, respekt och omtanke. För att lyckas i rollen har du:Erfarenhet som Mekaniker, Servicetekniker eller liknande Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har du även kunskap inom elektronik, data och nätverk eller erfarenhet från livsmedelsbranschen eller tillverkningsindustrin är det meriterande men inte nödvändigt. Intervjuer sker löpande och har du frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att får in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är utnämnt till Gasellföretag, en utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Om PRISMA Security PRISMA Security är ett av Polismyndigheten och Länsstyrelsen auktoriserat bevakningsföretag med säte i Stockholm. Vi har funnits sedan 2013 och har under åren sysslat med ordningshållning, bevakning och samordnande funktioner i såväl små som i stora sammanhang. Nu växer vi och söker därmed Väktare för bevakning och rondering nattetid. Vår vision är att skapa trygghet och tillföra ett mervärde i samhället kopplat till vår värdegrund, höga moral och vår uppförandekod. Det gör att vi kan leverera säkerhetstjänster av väldigt hög standard. Din roll Som anställd Väktare hos PRISMA Security förväntas du med din närvaro kunna skapa trygghet ute hos våra kunder genom att vara tillgänglig för kunden, erbjuda en hög grad av service och säkerhet. Därefter har du uppgiften att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld, sabotage och skador genom din aktiva och vaksamma närvaro kopplat till arbetet stationär bevakning och rondering. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar in till närmaste chef. Du behöver ha genomfört spår och tunnelbehörighetsutbildning KAT 19 (X9) Vi lägger väldigt stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du uppfyller nedanstående grundkrav: Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera stress. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Du är självständig, men jobbar också bra i team. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Vilka krav ställer tjänsten? Du behöver ha gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. För anställning inom PRISMA Security krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag. Vi erbjuder dig Att få göra skillnad för människor och samhället Ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Engagerade och stöttande ledare och kollegor Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus Övrigt Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer urvalstester att användas. Urval sker löpande. Meriterande om du har arbetat inom den offentliga säkerhetssektorn (Polisen, Tullen, Kriminalvården, Försvarsmakten) eller som väktare med flera års erfarenhet med uppgifter så som stationär bevakning, rondering, larmutryckning , reception. Välkommen med din ansökan. #jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om PRISMA Security PRISMA Security är ett av Polismyndigheten och Länsstyrelsen auktoriserat bevakningsföretag med säte i Stockholm. Vi har funnits sedan 2013 och har under åren sysslat med ordningshållning, bevakning och samordnande funktioner i såväl små som i stora sammanhang. Nu växer vi och söker därmed Väktare för bevakning och rondering nattetid. Vår vision är att skapa trygghet och tillföra ett mervärde i samhället kopplat till vår värdegrund, höga moral och vår uppförandekod. Det gör att vi kan leverera säkerhetstjänster av väldigt hög standard. Din roll Som anställd Väktare hos PRISMA Security förväntas du med din närvaro kunna skapa trygghet ute hos våra kunder genom att vara tillgänglig för kunden, erbjuda en hög grad av service och säkerhet. Därefter har du uppgiften att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld, sabotage och skador genom din aktiva och vaksamma närvaro kopplat till arbetet stationär bevakning och rondering. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar in till närmaste chef. Du behöver ha genomfört spår och tunnelbehörighetsutbildning KAT 19 (X9) Vi lägger väldigt stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du uppfyller nedanstående grundkrav: Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera stress. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Du är självständig, men jobbar också bra i team. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Vilka krav ställer tjänsten? Du behöver ha gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. För anställning inom PRISMA Security krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag. Vi erbjuder dig Att få göra skillnad för människor och samhället Ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Engagerade och stöttande ledare och kollegor Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus Övrigt Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer urvalstester att användas. Urval sker löpande. Meriterande om du har arbetat inom den offentliga säkerhetssektorn (Polisen, Tullen, Kriminalvården, Försvarsmakten) eller som väktare med flera års erfarenhet med uppgifter så som stationär bevakning, rondering, larmutryckning , reception. Välkommen med din ansökan. #jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi på Submit söker nu efter flera lagerarbetare till vår samarbetspartner i Älvsjö.Arbetsuppgifter: Som plockare kommer du huvudsakligen att arbeta med färska varor, vilket innebär arbete i kyla. Erfarenhet av arbete i kyllager är därför mycket meriterande. Du kommer att plocka enligt en orderlista och använda armar och ben för att plocka. Vilket kräver en god fysisk. Plockning och paketering Hantering av in- och utleveranser Andra relaterade arbetsuppgifter förekommer Profil: Vi söker en driven och engagerad lagspelare som trivs med att arbeta i högt tempo. Du fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Noggrannhet och ansvarskänsla är en självklarhet för dig. Krav: Tidigare erfarenhet av lagerjobb Flytande svenska i tal och skrift Truckkort är meriterande men inte ett krav Plats: Årsta, Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal Arbetstid: Mån - Fre 05:00-14:00 Låter detta som något för dig? Ansök idag! Observera att vi tar inte emot ansökningar vi mail.
Om PRISMA Security PRISMA Security är ett av Polismyndigheten och Länsstyrelsen auktoriserat bevakningsföretag med säte i Stockholm. Vi har funnits sedan 2013 och har under åren sysslat med ordningshållning, bevakning och samordnande funktioner i såväl små som i stora sammanhang. Nu växer vi och söker därmed Väktare för bevakning och rondering nattetid. Vår vision är att skapa trygghet och tillföra ett mervärde i samhället kopplat till vår värdegrund, höga moral och vår uppförandekod. Det gör att vi kan leverera säkerhetstjänster av väldigt hög standard. Din roll Som anställd Väktare hos PRISMA Security förväntas du med din närvaro kunna skapa trygghet ute hos våra kunder genom att vara tillgänglig för kunden, erbjuda en hög grad av service och säkerhet. Därefter har du uppgiften att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld, sabotage och skador genom din aktiva och vaksamma närvaro kopplat till arbetet stationär bevakning och rondering. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar in till närmaste chef. Du behöver ha genomfört spår och tunnelbehörighetsutbildning KAT 19 (X9) Vi lägger väldigt stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du uppfyller nedanstående grundkrav: Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera stress. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Du är självständig, men jobbar också bra i team. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Vilka krav ställer tjänsten? Du behöver ha gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. För anställning inom PRISMA Security krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag. Vi erbjuder dig Att få göra skillnad för människor och samhället Ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Engagerade och stöttande ledare och kollegor Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus Övrigt Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer urvalstester att användas. Urval sker löpande. Meriterande om du har arbetat inom den offentliga säkerhetssektorn (Polisen, Tullen, Kriminalvården, Försvarsmakten) eller som väktare med flera års erfarenhet med uppgifter så som stationär bevakning, rondering, larmutryckning , reception. Välkommen med din ansökan. #jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer