Just nu söker vi en assistent för en timanställning, men som även kan arbeta mer under sommaren då ordinarie personal har semester. Ett arbete som kanske kan passa dig som pluggar vidare? Vår kund bor med sin familj i Hölö/ Södertälje. Han är en 23 årig kille med flera funktionsnedsättningar, han har EP och har inget talande språk. Vi behöver stärka upp arbetslaget runt kunden och söker dig som är ansvarsfull och omtänksam. Det dagliga arbetet består av att hjälpa till med det han inte klarar att göra själv. Du kommer främst att jobba i hans hem så du behöver vara ödmjuk och lyhörd för både honom och hans familj. Arbetet består mycket av att finnas för kunden. Du behöver också kunna anpassa dig till alla de miljöer han befinner sig i. Kunden har många intressen, så som ridning, gå på bio, bowling, musik, surfa och titta på tv. Vi söker en flexibel och kreativ person som kan motivera kunden i lämpliga aktiviteter, utifrån hans dagsform. Assistentens roll och erfarenhet Som assistent för vår kund förväntas du vara trygg, ansvarstagande, positiv, inkännande och initiativrik. Du bör se möjligheter och kunna guida och motivera kunden när det behövs, samtidigt som du förstår när det är lämpligt att ta ett steg tillbaka. Vi arbetar lågaffektiv, vilket innebär att du behöver vara lugn och empatisk i ditt bemötande. Du som assistent behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra. Vi arbetar tillsammans för att göra kundens vardag så bra som möjligt. Du behöver vara rökfri under din arbetstid. Meriterande erfarenheter och krav Krav • Svenska i tal och skrift. • Ej allergisk mot pälsdjur. Meriterande • Erfarenhet av personlig assistans. • Erfarenhet av teckenkommunikation. • Finska i tal. • B-körkort. • Erfarenhet av EP. Arbetstid/tjänstgöringsgrad • Start omgående eller enligt överenskommelse. • På timmar- extra vid behov. • Semestervikarie juni- augusti. Kontaktperson Kundansvarig: Wenche Iskander E-post: [email protected] Märk din ansökan med referens: HÖLÖ På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://digitaliseringsinitiativet.se/belastningsregistret Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Vill du vara med på vår resa? VO Internmedicin tar nästa steg med nya arbetssätt och bättre omhändertagande för våra sköra äldre på Södersjukhuset Södersjukhuset ska öppna en geriatrisk bedömningsenhet (G-CDU, Geriatric Clinical Decision Unit) med start hösten 2025. Med G-CDU vill sjukhuset etablera en ny vårdform, en bedömnings-/ utredningsenhet, för Södersjukhusets äldre sköra patienter Den nya G-CDU enheten är en del av akutflödet och är organisatoriskt placerad inom Internmedicin. Enheten kommer att ta emot patienter inom samtliga somatiska specialiteter, både ifrån SÖS-akutmottagning och direkt från geriatrik, ASIH eller vård- och omsorgsboende efter överenskommelse. G-CDU kommer att vara öppen från söndag kväll (21:00) till fredag eftermiddag (16:00). Vi kommer att erbjuda snabb bedömning, utredning och behandling samt förbereda patienter för nästa steg. Inom 12-24 timmar ska patienten antingen kunna skrivas ut hem igen, överflyttas till annan specialitet inom SöS alternativt till annan vårdgivare. Nära samarbete med vårdgrannar inom regionen kommer därför blir en stor och viktig del för att få till en så effektiv och snabb vårdkedja som möjligt. Arbetsbeskrivning För att möta utmaningarna i framtidens hälso- och sjukvård arbetar vi kontinuerligt med att utveckla vår verksamhet, med patientens fokus och för en säker vård med hög kvalitet. Tillsammans i teamet arbetar du för högkvalitativ omvårdnad och utveckling av flöden och arbetssätt. Detta innebär att du som sjuksköterska ges möjlighet att delta/driva/medverka i verksamhetens förbättringsarbete, samt arbeta med patientsäkerhetsfrågor i det dagliga arbetet. Kvalifikationer På Södersjukhuset lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Därför ser vi att du är en god förebild och har förmåga att skapa samt bidra till ett positivt arbetsklimat i arbetsgruppen tillsammans med kollegor och chefer. Kompetenskrav Legitimerad sjuksköterska Svenskkunskaper motsvarande minst nivå C1 Erbjudande Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och därför månar vi om att du ska ha ett utvecklande, tryggt och hållbart arbetsliv. Vi erbjuder många olika förmåner och fördelar oavsett var du befinner dig i livet och i karriären. Några av dessa förmåner är: Vidareutbildning. Vi erbjuder regelbundna, kompetenshöjande aktiviteter utifrån medarbetarens och verksamhetens behov. Ett generöst friskvårdsbidrag Personalgym och hälsoteam med fysioterapeuter, ergonomer och hälsopedagoger som kan stötta dig i din träning. Föräldrapenningtillägg och föräldralön. Läs mer om vårt erbjudande här Vi som arbetar på Södersjukhuset har ett viktigt uppdrag, varje medarbetares insats behövs. För att kunna utföra vårt arbete på bästa möjliga sätt och hantera de utmaningar vi möter, arbetar vi tillsammans med att stärka vår kultur och arbetsmiljö. Läs gärna mer om vår Ledar- och medarbetarsyn Övrigt Södersjukhuset tillämpar kontroll i belastningsregistret före beslut om anställning. I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer. Välkommen med din ansökan! Södersjukhuset är ett av Nordens största akutsjukhus, vi finns i hjärtat av samhället, dag som natt för våra patienter. Hos oss står akutsjukvården i centrum och utgör tillsammans med de stora folksjukdomarna vår specialitet. Vi bedriver omfattande klinisk forskning och utbildning, för oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära och personliga patientkontakten. På Södersjukhuset är alla en del i en större helhet där vi tillsammans skapar morgondagens vård. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vill du bli en del av ett härligt team och jobba med kvalitetsfrågor på ett företag i tillväxt?MilDef, en global ledare inom ruggade IT-lösningar, söker nu en Projektkvalitetsingenjör till vårt team i Stockholm (Rosersberg). Ta chansen att bli en del av en bransch som gör skillnad – varje dag. Din nya utmaning Som Projektkvalitetsingenjör spelar du en avgörande roll i att säkerställa högsta kvalitet i våra projekt. Du får möjligheten att arbeta nära både kunder och projektteam, där du driver kvalitetsförbättringar och ser till att våra leveranser håller toppklass. Huvudsakliga arbetsuppgifter Utveckla och implementera kvalitetsplaner och procedurer. Delta i kontrakts- och designgranskningar för att säkerställa att standarder uppfylls. Övervaka projektaktiviteter för att säkerställa efterlevnad av kvalitetskrav. Skapa och utveckla kvalitetsdokumentation för egenkontroll, slut- och leveranskontroll. Ansvara för kvalitetskontroller vid leverans. Driva förbättringsinitiativ och hantera förebyggande samt korrigerande åtgärder. Det här bidrar du med Vi söker dig med erfarenhet av kvalitetssäkring i en projektbaserad miljö. Du är analytisk, noggrann och har en stark kommunikativ förmåga. Erfarenhet av kvalitetsledningssystem är meriterande. Du måste vara svensk medborgare då tjänsten är säkerhetsklassad. Du talar och skriver flytande svenska och engelska samt har körkort för bil, då resor i tjänsten förekommer. Varför MilDef? På MilDef får du arbeta i en engagerad och stöttande miljö där dina idéer och insatser värdesätts. Du kommer att ha möjligheter till kontinuerligt lärande och karriärutveckling samt arbeta i en teamorienterad miljö som främjar innovation och samarbete. Vad vi erbjuder dig En engagerande och utvecklande roll i ett ledande företag. Möjlighet att arbeta med projekt som bidrar till nationell säkerhet och försvar. En samarbetsvillig och stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor. Kollektivavtal inkl. bra försäkringar Friskvårdsbidrag Regelbundna hälsoundersökningar Happiness team som ordnar roliga aktiviteter Ansökan Om du är redo för en ny utmaning och vill bli en del av vårt framgångsrika team, skicka din ansökan snarast. Vi ser fram emot att höra från dig! Läs mer om oss på MilDef.com. Urval kommer att ske efter sista ansökningsdag den 10 augusti. Viktig information Vi genomför bakgrundskontroller och drogtest på alla våra blivande kollegor innan anställning. MilDef - WE ARMOR IT. MilDef is a global systems integrator and full-spectrum provider specializing in rugged IT for military, government and critical infrastructure sectors. MilDef provides hardware, software, and services that shield and protect critical information streams and systems, when and where the stakes are the highest. MilDef’s products are sold to more than 200 customers through companies in Sweden, Norway, Finland, Denmark, United Kingdom, Germany, Switzerland, the United States and Australia, and through partner networks in more than 40 countries. MilDef was founded in 1997 and is listed on Nasdaq Stockholm since 2021. Vi undanber oss vänligen kontakt från annons- och rekryteringsförsäljning. #LI-LB1
Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Byggarbetsmiljöfrågorna står högt upp på dagordningen i och med regelförnyelsen som trädde i kraft 1 januari 2025. Vi behöver därför växa och bli fler arbetsmiljösamordnare som brinner för arbetsmiljöfrågor. I rollen som byggarbetsmiljösamordnare kommer du att arbeta tillsammans med flera olika teknikområden för att tillsammans leverera morgondagens säkra infrastrukturlösningar. Som byggarbetsmiljösamordnare hos oss arbetar du med att: Samordna de som medverkar i projekteringen så att de tar hänsyn till varandras planer och lösningar. Ser till att planering, ledning och samordning av projekteringen görs på det sätt som behövs för att förebygga risker för ohälsa och olycksfall under bygg- och bruksskedet. Stöttar teknikansvariga med risk- och åtgärdsarbetet i uppdrag. Vara en ambassadör för arbetet enligt grundprinciperna i 8 kapitlet i AFS 2023:3. Ansvara för att anpassa rutiner och arbetssätt till varje projekts unika storlek, komplexitet och risknivå. Ta fram och utveckla checklistor, hjälpmedel och stödmaterial för att underlätta och effektivisera arbetsmiljöarbetet i projektet. Gruppen Construction Work Environment består idag av 4 personer som alla jobbar som handläggande Bas-P till vardags, främst i väg och järnvägsprojekt, i blandade skeden. Gruppen är också ledande inom utvecklingen av arbetssätt för arbetsmiljöarbetet inom Affärsområdet Samhällsbyggnad. Genom din roll har du stora möjligheter att påverka morgondagens arbetsmiljö inom byggbranschen! Kvalifikationer Vi söker dig som har 5 års erfarenhet som Bas-P, Bas-U eller en kombination av båda. Du är civil- eller högskoleingenjör inom samhällsbyggnad eller har lång erfarenhet som Bas-P/Bas-U och har relevant erfarenhet från konsult-, beställar- eller entreprenadsidan, gärna inom mark och grundläggning eller väg-/järnvägsprojekt. Du har praktisk erfarenhet av arbete i utförandeskedet av bygg- och anläggningsprojekt. För att du ska lyckas i denna roll ser vi att du är social, engagerad och modig. Du arbetar för att utveckla såväl projektet som dina kollegor och räds inte att utmana invanda tankemönster. Du är bra på att skapa goda relationer och vara lyhörd mot beställaren men även våga ifrågasätta för att säkra den framtida arbetsmiljön. Vidare är du en mycket god kommunikatör och har ett genuint intresse för arbetsmiljö och att skapa värde både för AFRY och din beställare. För denna roll ser vi även att du har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Meriterande om du har: Erfarenhet av produktionsplanering i utförandeskedet av byggprojekt. Erfarenhet som Platschef. Över 5 års dokumenterad erfarenhet i rollen som Bas-P i större vägprojekt eller mark- och anläggningsprojekt. Ytterligare information Läs mer om rekryteringsprocessen på AFRY här: https://afry.com/sv/bli-en-del-av-afry/rekryteringsprocessen-pa-afry. Sista ansökningsdatum är 2025-06-11. Vi går igenom urvalet löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Placeringsort är i Solna med möjlighet att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta: Niklas Bjurenborg, Gruppchef E-post: [email protected] Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Vi söker en Verkstadscoach som är passionerad för både teknik och ledarskap. I denna roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda och coacha vårt team av tekniker, säkerställa effektivitet och kvalitet samt bidra till en positiv och utvecklande arbetsmiljö. Om du har erfarenhet av tekniskt arbete inom bilbranschen och en stark vilja att utveckla och motivera människor, då är detta en perfekt möjlighet för dig! Om tjänsten -Leda ett team av tekniker för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i verkstadens arbetsflöde. -Ansvara för att optimera och förbättra arbetsprocesser inom verkstaden för att maximera produktivitet och kundnöjdhet. -Säkerställa att alla tekniker har den utbildning och de verktyg som krävs för att utföra sitt arbete på bästa möjliga sätt. -Ge kontinuerlig feedback och stöd till teknikerna för att främja deras professionella utveckling. -Arbeta tillsammans med ledningen för att sätta mål och följa upp prestationer inom verkstadsavdelningen. -Säkerställa att verkstaden följer alla säkerhetsföreskrifter och kvalitetsstandarder. -Ha tät kontakt med andra avdelningar för att säkerställa smidiga arbetsflöden och kundnöjdhet. Vi söker dig som -Erfarenhet som tekniker inom bilservice eller fordonsreparationer, gärna i en ledande eller coachande roll. -Starka ledaregenskaper och förmåga att motivera och utveckla ett team av tekniker. -God teknisk förståelse och uppdaterad kunskap om den senaste tekniken inom fordonsbranschen. -Förmåga att analysera och optimera arbetsprocesser för att säkerställa hög produktivitet och effektivitet. -Förmåga att arbeta självständigt, ta initiativ och leda projekt. -Stark kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift. Engelska är meriterande. Vad vi erbjuder -En ledande roll där du har möjlighet att göra skillnad och påverka utvecklingen av teamet och verkstaden -Omväxlande och dynamiskt arbete med möjlighet att utvecklas inom både teknik och ledarskap. -Konkurrenskraftig lön och förmåner. -Inkluderande och samarbetsvillig arbetsmiljö där vi strävar efter att skapa en positiv och hållbar arbetsplats. -Möjlighet till fortlöpande utbildning och personlig utveckling inom både teknik och ledarskap. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett team av tekniker? Tveka inte att skicka in din ansökan och CV redan idag!
Montessoribarnens förskola i Tumba är en fristående förskola som funnits i 13 år. Vi är inspirerade av montessoripedagogiken och har inriktning engelska, vilket innebär att vi eftersträvar att en pedagog per avdelning pratar engelska med barnen. Det är inget krav för att söka, men meriterade att ha goda kunskaper i engelska. Barnskötarutbildning är ett krav. Gå in på vår hemsida www.montessoribarnen.se innan du söker för att se om vi skulle passa dig som arbetsplats! Alla första intervjuer sker via Zoom och efter det ett personligt möte. Tjänsten är 100% och tills vidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Lite kort om oss: Uppe i Storvreten i Tumba ligger vår förskola med skogen inpå knuten. Vår förskola består av fyra avdelningar med 57 barn. Arbetslagen består av rektor, biträdande rektor, pedagogisk utvecklare samt 11 pedagoger. Vi har eget tillagningskök med kock samt en lokalvårdare. Våra öppettider är 6.45 – 17. Det här är du: Utbildad barnskötare Utbildad montessori assistent och/eller har jobbat tidigare med montessoripedagogiken är meriterande Social och kommunikativ Initiativtagande, positiv och glad Insatt i läroplanen och undervisningsbegreppet har en vilja att utvecklas tillsammans med kollegor och barn Vi erbjuder en lugn och trygg miljö med engagerad personal och underbara barn! Kollektivavtal finns. Vi har pedagogiska luncher samt friskvårds bidrag med 2000 kr per år. Observera att vi INTE vill ta emot samtal om tjänsten, utan endast ansökningar via mail. Både CV och personligt brev uppskattas. Tillträde: 4 augusti 2025 Vi rekryterar löpande så tjänsten kan komma tillsättas innan sista publiceringsdag.
Vi söker nu en strukturerad och initiativtagande administratör till ett konsultuppdrag hos Dahl – Sveriges ledande grossist av produkter och tjänster inom VVS, mark & VA, industri, fastighet och kylsystem. Uppdraget startar vecka 35 och pågår till årsskiftet, med möjlighet till förlängning. Din roll Du kommer att vara en viktig del i ett tillfälligt projekt kopplat till ETIM och standardisering av artikelinformation. Målet är att säkerställa att alla produkter är korrekt märkta med ETIM-koder enligt branschstandard, vilket möjliggör struktur och integration i Dahls system. Rollen innebär mycket arbete i Excel, där du kommer att analysera, strukturera och komplettera produktdata. Du arbetar även i deras PIM-system Informatica och har tät kontakt med deras superuser, som också ansvarar för din onboarding. Mycket detektivarbete ingår i rollen – du kommer inte enbart arbeta från en färdig lista, utan det krävs att du själv undersöker, ställer frågor och kopplar ihop olika typer av data. Din profil Mycket goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av administrativa uppgifter. Arbete med produkt- eller artikeldata ses som meriterande. God systemvana – meriterande om du har arbetat i ett PIM-system, gärna Informatica. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Meriterande med kunskap om eller erfarenhet av ETIM-standarder. Meriterande med erfarenhet från VVS-branschen och god produktkännedom inom området. Start: 25/8 -2025 Slut: Årsskiftet 2025/2026 Omfattning: Heltid Placering: Bromma Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Om tjänsten Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare. Vi söker dig som -Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad. -Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem. -Talar svenska och engelska obehindrat. -Innehar B-körkort (meriterande) Det är meriterande om du: -Arbetat i reservdelssystem tidigare. Du som person är: -Strukturerad, ordningsam och noggrann. -Serviceinriktad och lösningsorienterad. -Ansvarstagande och självgående. -Tekniskt lagd. Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag!
. Kock till sommaruppdrag på annan ort - boende och resa fixat! Är du passionerad för kockyrket och gärna vill uppleva ett spännande sommaräventyr? Vi söker nu erfarna kockar för uthyrning till restauranger runt om i Sverige under sommaren! Du kommer vara anställd av oss på Four Service under hela uppdraget men arbeta i köket hos en av våra kunder. Vad vi erbjuder: * Boende: Gratis boende under hela uppdraget * Resa: Betald resa till och från uppdraget * Kost: Fri mat när du jobbar. * Arbetsplats: Spännande restaurangmiljöer med fokus på à la carte-kök * Säsongsanställning: Hos oss på Four Service, en schysst arbetsgivare med kollektivavtal. Om intresse finns kan anställningen övergå i en tills vidaretjänst till hösten. Vi söker dig som: * Har erfarenhet av, och gillar, a la carte-matlagning * Älskar köket och tycker om att skapa goda matupplevelser * Är flexibel och gillar att arbeta i ett team * Kan tänka dig att bo och arbeta på annan ort i Sverige under en eller två månader i sommar Intervjuer sker löpande så se till att skicka in din ansökan så fort som möjligt. Är du intresserad av ett sommaräventyr med god mat, nya bekantskaper och härliga arbetsdagar? Skicka din ansökan till [email protected] redan idag! Har du några frågor är du välkommen att ringa oss på 08-578 578 00. Vi ser fram emot att höra från dig! Four Service har sedan 1989 varit en del av Sveriges blomstrande restaurangscen. Vi hjälper restauranger av alla dessa slag och i landets alla hörn med rekrytering och bemanning av kvalitetspersonal. Alltid öppet kontor, alltid tillgängliga. Läs mer på www.fourservice.se
Har du tekniskt kunnande, ett tryggt ledarskap och gillar att ha koll på läget? Vi söker en verkstadschef som vill ta ansvar för både människor, planering och kvalitet. Om tjänsten Som verkstadschef ansvarar du för den dagliga driften av verkstaden och ser till att arbetet flyter på – från mottagning och planering till leverans. Du leder ett engagerat team av tekniker och mekaniker, sätter struktur och skapar en arbetsmiljö där både effektivitet och trivsel står i fokus. -Arbetsuppgifterna inkluderar: -Arbetsledning och personalansvar -Planering och uppföljning av verkstadsjobb -Kvalitetssäkring, arbetsmiljö och säkerhet -Kontakt med kunder och leverantörer -Bidra till att utveckla arbetssätt och rutiner Många av jobben rör lastbilar eller andra tunga fordon, så erfarenhet eller förståelse för den typen av utrustning är ett plus – men det viktigaste är ditt ledarskap och din förmåga att driva arbetet framåt. Vi söker dig som Du har erfarenhet från en tekniskt inriktad verksamhet, gärna inom verkstad, fordon, industri eller motsvarande. Du är van vid att leda andra, prioritera mellan olika uppgifter och skapa struktur i en miljö med högt tempo. Krav: -Tidigare erfarenhet av arbetsledning -Teknisk förståelse, gärna inom tunga fordon -Ett lösningsfokuserat och kommunikativt arbetssätt -Förmåga att skapa engagemang och laganda Vad vi erbjuder En viktig nyckelroll i ett sammansvetsat team där du får möjlighet att påverka både vardagen och utvecklingen framåt. Här får du arbeta nära verksamheten – i en miljö där kvalitet, ansvar och gemenskap står i centrum. Låter det intressant? Sök redan idag eller tipsa någon som skulle passa!
Välj ett jobb för att visa detaljer