Vi söker medarbetare till internservice
Ls Jobbet AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker medarbetare till internservice på Mässrestauranger Mässrestauranger serverar all mat och dryck på Stockholmsmässan i Älvsjö under alla arrangemang. Företaget är familjeägt och ingår i Food Family som består av Mässrestauranger i Stockholm och Malmö, Stadshusrestauranger i Stockholms Stadshus, Teaterbaren i Kulturhuset vid Sergels Torg, Engsholms Slott på Mörkö och Great Events Catering på Scandinavian XPO vid Arlanda. Passion för mat, dryck och god service har präglat oss i 4 generationer. ”Service Inifrån och Ut” är vår ledstjärna och det börjar med oss alla. Vi har ett antal fasta restauranger i mässanläggningen men bygger också upp serveringar till varje mässa, bufféer till stora mottagningar, barer till kvällsevenemang mm. Vi utrustar med köksmaskiner och all annan utrustning/material som behövs vid de olika arrangemangen. Vi jobbar med en hög nivå av kommunikation internt och samarbetar i god tid för att säkerställa en hög kvalitet på vår leverans till kunden och våra gäster. Vi söker dig som vill arbeta på internservice med en bredd av olika arbetsuppgifter. Avdelningen Internservice är det kugghjul som får vår verksamhet att fungera smidigt och som arbetar med allt bakom” kulisserna” In- och utpassering, mottagande av våra medarbetare Öppning och stängning av företaget Lager och logistik (varor och material ska finnas på rätt plats vid rätt tillfälle för uppbyggda caféer i hallarna, stora bankettbeställningar osv) Service och reparationer av vår köksmaskinpark, bedömning av när utbyte behövs Se till att lokaler, lastkajer, lager, material, kläder och utrustning hålls i toppskick. Internservice ansvarar för tvätt av arbetskläder. Kompetens och egenskaper Du är en person som brinner för att ge god service och har förmågan att prioritera och ta egna initiativ. Du tycker om att arbeta fysiskt med kroppen och ta i lite extra när det behövs samt är praktiskt lagd. Du är noggrann och har en bra simultankapacitet då många saker kan hända samtidigt hos oss. Då internservice öppnar och stänger Mässrestauranger är det av största vikt att du punktlig och tycker om ordning och reda. Du pratar och förstår svenska och engelska obehindrat och gärna har minst B körkort. Om tjänsten Tjänsten är en visstidsanställning under höstterminen, det förekommer kvälls- och helgarbete. Om du har frågor om tjänsten, Vänligen Maila [email protected] HR chef Ansökan Skicka ditt CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 1 aug 2025 Varmt välkommen med din ansökan! Om arbetsgivaren - Mässrestauranger AB Mässrestauranger AB är ett familjeägt företag som ingår i restauranggruppen Food Family. Företaget driver all restaurangverksamhet på Stockholmsmässan med restauranger och serveringar både i och utanför mässhallarna. I gruppen ingår även Mässrestauranger i Malmö, Teaterbaren på Kulturhuset i Stockholm, Engsholms Slott, Scandinavian XPO vid Arlanda, samt Stadshusrestauranger i Stockholms Stadshus med ansvar bl a för Nobelbanketten.

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Senior Product Owner – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vår kund inom IT söker en Product Owner för området Event Management. Rollen är placerad inom enheten för IT-processer och omfattar ansvar för ITIL-processerna samt tillhörande verktygsstöd, främst inom Service Operation och ITSM/ITOM i ServiceNow. Ditt uppdrag omfattar att: Ha helhetsansvar för Event Management – inklusive processer, informationsstruktur, arbetssätt, integrationsramverk samt verktygsfunktionalitet i ServiceNow. Förvalta och vidareutveckla integrationslösningar mellan ServiceNow/Event Management, Splunk och andra relevanta verktyg. Leda ett tvärfunktionellt, virtuellt team bestående av utvecklare, arkitekter och plattformsspecialister. Planera, samordna och driva aktiviteter utifrån roadmap samt hantera inkommande behov och beställningar. Vara en del av produktägarskapet för Service Operation och ServiceNow, samt bidra i frågor kopplade till IT Operations Management (ITOM). Krav: Djupgående kunskap inom IT Operations Management (ITOM), Event Management och ServiceNow. Gedigen erfarenhet av att arbeta med ServiceNow-plattformen och dess ITOM-funktioner under flera år. Stark förståelse för, och praktisk erfarenhet av, infrastruktur- och applikationsövervakning. Tidigare erfarenhet av rollen som produktägare. Van att leda mindre team och samordna insatser baserat på roadmap samt hantera inkommande uppdrag och krav. Du ska ha tydlig tyngdpunkt på ITOM och ServiceNow-kompetens. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Tillträde och ansökan: Startdatum: 01 aug 2025 Slutdatum: 31 dec 2025 Sista ansökningsdagen: 20 jun 2025 Distansarbete: 25% Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Kyltekniker Stockholm
Miljonbemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Om uppdraget Vårt kundföretag är en ledande järnvägsoperatör som dagligen transporterar tusentals resenärer över hela landet. Med över 150 års erfarenhet av järnvägstrafik har företaget byggt upp en stark position som en pålitlig och trygg transportör. Företaget värdesätter säkerhet, punktlighet och miljöansvar, vilket präglar all verksamhet. Som en del av den kritiska infrastrukturen arbetar företaget kontinuerligt med att underhålla och utveckla sina tågsystem för att säkerställa högsta möjliga standard för resenärerna. Nu söker vi en certifierad kyltekniker för ett akut konsultuppdrag! I denna roll blir du en viktig del av kundföretagets underhållsverksamhet under en kritisk period. Du kommer att arbeta med tekniskt avancerade klimatsystem på pendeltåg, där din expertis inom kylteknisk är avgörande för att säkerställa komfort och säkerhet för tusentals resenärer dagligen. Uppdraget erbjuder möjlighet att arbeta med cutting-edge teknologi inom spårbunden fordonsteknik. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Utföra byte av luftkonditionering (AC) och kondensatorer på pendeltåg Hantera köldmedier enligt gällande säkerhetsföreskrifter och miljökrav Diagnostisera och åtgärda fel i klimatsystem på spårbundna fordon Säkerställa att alla arbeten utförs enligt kundföretagets kvalitets- och säkerhetsstandarder Dokumentera utförda arbeten och rapportera till ansvarig projektledare Bidra till problemlösning vid tekniska utmaningar inom kylsystem Vem är du? Vi söker dig som trivs med varierat arbete i en dynamisk miljö där säkerhet och precision står i fokus. Du uppskattar att arbeta självständigt men också att vara en del av ett professionellt team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad för allmänheten. Som person är du noggrann och kvalitetsmedveten med stark fokus på säkerhet. Du är problemlösningsorienterad med teknisk förståelse och har förmågan att arbeta effektivt under tidspress. Därtill är du ansvarstagande och pålitlig samtidigt som du är samarbetsvillig och kommunicerar tydligt med kollegor. För att kvalificera dig ska du ha: Giltig certifiering kylcertifikat kategori 1 enligt Incert/F-gasförordningen (obligatoriskt krav) Dokumenterad kylteknisk kompetens och erfarenhet Erfarenhet av AC-system i fordon (tåg, bussar eller andra spårbundna fordon är starkt meriterande) Kunskap om köldmedier och säker hantering av dessa Förmåga att arbeta självständigt och följa tekniska specifikationer Flexibilitet att arbeta på olika depåer inom Stockholmsområdet Övrigt Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Arbetet utförs på kundföretagets depåer i Stockholmsområdet. Arbetstiderna är förlagda till vardagar med viss flexibilitet beroende på uppdragets krav och tågtrafikens schema. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då detta är ett akut uppdrag. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Projektingenjör inom arbetsmiljö
Centio Consulting Group AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vi söker projektingenjör - Bas-U handläggare - till mångårigt uppdrag hos Trafikverket i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag.  Tjänsten är på heltid. Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga. Uppdraget Förbifart Stockholm är en ny sträckning för E4 väster om Stockholm som kommer att förenkla vardagen och skapa möjligheter för fortsatt utveckling i en starkt växande region. Leden binder samman de norra och södra länsdelarna, avlastar Essingeleden och innerstaden och minskar känsligheten i Stockholms trafiksystem. Restiden för hela sträckan beräknas till ca 15 minuter. För att skona miljön går drygt 18 km av vägens 21 km i tunnel. Mellan Kungens kurva och Hjulsta går leden i en 16 km lång tunnel med anslutningar via 13 st ramptunnlar. Från Hjulsta till Häggvik finns en tunnel på 1,8 km till Akalla och en 300 m lång tunnel under E4 i Sollentuna. I tunnelsystemet ingår totalt ca 55 km enkelriktade tunnelrör, varav ca 52 km i bergtunnlar och ca 3 km i betongtunnlar. E4 Förbifart Stockholm består även av trafikplatser i Kungens kurva, på Lovön samt i Vinsta, Hjulsta, Akalla och Häggvik. Vägtunnlarna inom E4 Förbifart Stockholm är nu helt utsprängda. Arbetet med att färdigställa tunnlarna invändigt med anläggningsarbeten, byggarbeten och installationsarbeten pågår. Dessa arbeten kommer att pågå till 2030. Installationsarbeten pågår i stora delar av tunnelsystemet och teknikutrymmen. Detta gäller främst installation av elförsörjning, ventilation, övervakning och trafikstyrning. Nedan följer ett antal arbetsuppgifter som hanteras av BasU-handläggare. Arbetsuppgifterna varierar över tid och även mellan medarbetare. Inledningsvis kommer inte BasU-handläggare junior att utföra samtliga av dessa arbetsuppgifter. Trafikverket avser att BasU-handläggare junior då ska arbeta tillsammans med mer erfarna medarbetare för att successivt öka antalet arbetsuppgifter samt att de kan utföras på egen hand. Uppdraget som Bas-U handläggare innebär bland annat att: Genomföra egna ronderingar på arbetsplatsen Initiera omfattning och intervaller för rondering av övriga medarbetare Vid behov deltaga på leverantörers skyddsronder samt leda skyddsronder i egen regi Hålla i och deltaga i möten kring byggarbetsmiljösamordning Se till att allmänna skyddsanordningar inrättas och underhålls och allmänna skyddsregler för arbetsstället tas fram och implementeras Delta i planeringen av arbetet och medverka till att gemensamma arbetsmiljösynpunkter beaktas när arbetsmetoder och arbetsutrustning väljs, när de olika arbetena samplaneras och när tidsplaneringen görs. Delta i leverantörers riskhantering angående arbetsmiljö Vid behov kontrollera dels att tekniska anordningar är behörigen besiktigade och provade, dels att förare har tillräcklig kompetens och i förekommande fall tillstånd Följa upp att leverantör på respektive arbetsställe tillämpar relevanta arbetsmiljöregler på ett systematiskt sätt samt att de följer upprättade planer (arbetsmiljöplan, brandskyddsplan) Förvalta och ge förslag till uppdateringar av de redan framtagna och fastställda planerna såsom arbetsmiljöplan, insatsplan, beredskapsplan, brandskyddsplan m.fl. Samla in information från leverantörer på arbetsplatsen för att uppdatera planer (arbetsmiljöplan, insatsplan, beredskapsplan, brandskyddsplan m.fl.) Planera och genomföra årliga kris- och utrymningsövningar tillsammans med leverantörer, räddningstjänst och eventuellt andra myndigheter Deltaga på arbetsmiljöseminarium med olika teman Sprida goda exempel på arbetsmiljöåtgärder utifrån egna erfarenheter och kompetens Ge underlag till och medverka vid framtagning av månadsrapporter kring arbetsmiljö Följa upp att ”Lessons learned” skrivs vid allvarlig olycka eller tillbud Bas-U Handläggare har mandat att: • stoppa arbeten som inte utförs enligt arbetsberedning eller bryter mot uppsatta regler • stoppa arbeten som kan förorsaka skada eller olycka • avvisa olämplig personal som vid upprepade tillfällen inte beaktar de regler som råder på arbetsplatsen. Krav (OBS, obligatoriska) a) Genomgått arbetsmiljöutbildning för Bas-U enligt Arbetsmiljöverkets riktlinjer. Utbildningen får vara max fem (5) år gammal vid varje given tidpunkt. b) Minst 3 års erfarenhet av bygg-, anläggnings-, eller installationsbranschen varav minst 1 år i anläggnings- eller installationsbranschen c) Minst 1 års erfarenhet av arbetsmiljöarbete. d) Behärska svenska och engelska i tal och skrift. e) Giltigt B-körkort Meriterande För beställaren är det mervärde om konsult har fler års erfarenhet av arbetsmiljöarbete än det som kravställs För beställaren är det ett mervärde att konsulten har personlig mognad samt samarbetsförmåga För beställaren är det ett mervärde att konsulten har en hög förståelse för sin roll i projektet samt kunskap om partsförhållande i branschen Om oss Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt. Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov. Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet. För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst. Läs gärna mer om oss på centio.se. Vänligen skicka ditt CV på svenska.  Vi ser fram emot din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Kock - Cravings Odenplan
Cravings Virtual Kitchen AB
Kockar och kallskänkor

Cravings Mediterranean Vi på Cravings Mediterranean har utvecklats snabbt. Från att börja med endast ett Cloud Kitchen har vi nu vår egen restaurang lokal vid Odenplan. Vi fokusera mer på sittande gäster men även på leverans och take away. Vi har blivit en populär kvarters krog med bra service, bra mat och goda viner. Om Tjänsten (75%-100%) I din roll som kock ser vi gärna att du är lika driven som oss och vill va del av att skapa något nytt. Du gillar högt tempo, brinner för matlagning, kompromissar inte på kvalite och vill vara med på vår resa. Hos oss kommer du få jobba med fina råvaror och fokusera på att erbjuda kunderna hälsosam, näringsrik och god mat. Arbetsuppgifter Prepp Laga mat på service Ta hand om disken Städa Du som person: Du kompromissar inte på kvalite Följer standarder, är noggrann och ser till att maten alltid smakar likadant Självgående, ansvarstagande och dedikerad Flexibel och stresstålig Trivs att arbeta nära med dina kollegor Öppet tider 10:30-21:00/22:00 Tjänst: Kock Anställningsform: 75%-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökningar behandlas löpande. Ange ämne "Kock" i mail ansökan Cravings Mediterranean (English) We at Cravings Mediterranean have developed rapidly. From starting with only a Cloud Kitchen, we now have our own restaurant premises at Odenplan. We focus more on seated guests but also on delivery and take away. We have become a popular neighborhood pub with good service, good food and good wines. About the Service (75%-100%) In your role as a chef, we would like to see that you are as driven as we are and want to be part of creating something new. You like a fast pace, are passionate about cooking, do not compromise on quality and want to join our journey. With us, you will get to work with fine ingredients and focus on offering customers healthy, nutritious and tasty food. Job duties Prep Cook on service Take care of the dishes Clean You as a person: You do not compromise on quality Follows standards, is meticulous and makes sure the food always tastes the same Self-motivated, responsible and dedicated Flexible and stress-resistant Enjoy working closely with your colleagues Open times 10:30-21:00/22:00 Position: Chef Type of employment: 75%-100% Start date: per agreement Applications are processed on an ongoing basis. Enter the subject "Chef" in the email application

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Registrator till Arbetsmiljöverket
Perido AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du registratorutbildning alternativt minst ett års erfarenhet av yrket och söker ditt nästa uppdrag? Vill du bidra till ett viktigt samhällsuppdrag och arbeta i en roll där struktur, noggrannhet och service står i fokus? Här erbjuds du chansen att bli en del av en meningsfull verksamhet med tydligt syfte. Läs mer för att se om detta är ditt nästa uppdrag! Om tjänsten Vi på Perido söker nu en registrator till vår kund Arbetsmiljöverket, en statlig myndighet som har regeringens och riksdagens uppdrag att se till att lagar om arbetsmiljö och arbetstider följs av företag och organisationer. Arbetsmiljöverket verkar för att alla anställda i Sverige har rätt till en bra arbetsmiljö enligt arbetsmiljölagen. Ingen ska behöva skada sig, bli sjuk eller dö på grund av sitt arbete. Denna tjänst är placerad på myndighetens kontor i Solna, Stockholm. Dina arbetsuppgifter Vi hjälper nu Arbetsmiljöverket att hitta en ny registrator. Erfarenhet av arbete i registratorsfunktion där arbetet huvudsakligen sker digitalt är viktigt för att lyckas i denna roll. Arbetsuppgifter: Daglig postöppning, diarieföring av inkommande handlingar Bevakning av officiell e-postlåda Sortering av inkommande mail Kontakter med medarbetare och allmänhet om myndighetens handlingar Dina egenskaper För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga, är trygg i din roll och har en stark känsla för service. Du arbetar strukturerat, har ordning och reda, och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du tar gärna eget ansvar och driver ditt arbete självständigt framåt – samtidigt som du är bekväm med att samarbeta och bidra till gruppen. Vid högt inflöde av handlingar kan det förekomma att samma arbetsmoment upprepas under större delen av arbetsdagen. Därför är det viktigt att du är noggrann, uthållig och trivs med att arbeta strukturerat även i ett högt tempo. Låter detta som en beskrivning av dig? Då tycker vi att du ska skicka in din ansökan redan idag! Kvalifikationer: Diplomerad registrator, registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt ett (1) års arbetslivserfarenhet som registrator Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt Kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3, Platina m.fl.) Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registrators verksamhet och ansvar Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i svenska Goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska Meriterande: Erfarenhet av arbete i registratorsfunktion där arbetet huvudsakligen sker digitalt Erfarenhet från registratorsfunktion i offentlig sektor, minst 2 uppdrag om minst 6 månader de senaste 3 åren Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i 5 månader, med chans till förlängning ytterligare 5 månader. Start mitten av augusti. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35321 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Receptionist/Värd Heltid
Barona Professionals AB
Kontorsreceptionister

Har du fått höra från dina vänner att du har en fingertoppkänsla för service? Motiveras du av att göra det där speciella för människor du möter? Om svaret på frågorna är ’Ja’ tror vi att du med stor sannolikhet är vår kunds nya Customer Experience Manager! Barona har ett stolt samarbete med Europeiska Motor som just nu söker efter en ny stjärna. I rollen receptionist på Europeiska motor kommer du få titeln Customer Experience Manager. Du kommer i din roll att upprätthålla det dagliga arbetet på Europeiska Motors anläggningar. – Ett arbete som präglas av fantastiska kundmöten, samarbete och glädje!  Arbetsbeskrivning Som Customer Experience Manager kommer du tillsammans med ditt team att äga allt som händer i bilhallen. Du är den första personen som kunderna möter och du ansvarar för att guida kunderna i hallen. Du ställer frågor för att ta reda på kundens behov för att därefter lämna över till en säljare på plats. Utöver det fysiska kundbemötandet kommer du även arbeta med mer administrativa uppgifter. Tjänsten är i Vällingby så det är bra om du bor i närheten Förutom ditt närmaste team jobbar du nära andra avdelningar som exempelvis försäljning- leverans och serviceavdelningen. Övriga arbetsuppgifter omfattar:Organisera fordon i anläggningens bilpark Upprätthålla en konstant hög visuell standard i bilhallen Besvara anläggningens telefon Parkeringsinventering Inventering och inköp av kontorsmaterial Hantera provkörningar Din profil Europeiska Motor strävar alltid efter att leverera både fysisk och digital service i världsklass. Vi ser därför att du har ett genuint intresse för service och brinner för att ge kunder en oförglömlig upplevelse vid varje besök i bilhallen. Rollen omfattar mycket eget ansvar vilket bidrar till att vi tror att du har en god förmåga att strukturera och prioritera bland dagens uppgifter. Du arbetar alltid tillsammans med kollegor, både inom din avdelning samt i nära relation till andra avdelningar.  Vi ser också att du som söker har:B-körkort  Erfarenhet av kundbemötande serviceyrken så som butik Erbjudande Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider mellan 09.00 och 18.00 och start i mitten av Augusti. Utöver detta söker vi även en deltidsanställd, där arbetstiderna kan variera under vardagar och helger. Helgarbete sker främst mellan 11.00 och 15.00, och vi kan vara flexibla med schemat för att hitta lösningar som passar dig. Denna deltidsroll är idealisk för dig som till exempel studerar och vill kombinera arbete med dina studier. Du kommer vid uppstart att genomföra utbildningar som ger kunskaper om service och kundens produkter. Rekryteringsprocessen Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och Europeiska Motor. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

17 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Ajs Måleri söker målare för alla typer av måleriarbeten

Vi söker målare till vårt växande team! Är du en noggrann och självgående målare med öga för detaljer? Vill du arbeta i ett seriöst företag med bra sammanhållning , tydliga rutiner och hög yrkesstolthet då kan du vara den vi söker. Vi är AJS Måleri AB etablerat 1963 med ett gott rykte och många nöjda kunder både privat och företagssektorn. Vi erbjuder en trygg arbetsplats där kvalitet, kommunikation och trivsel står i fokus. Vi söker nu en eller flera målare till in och utvändiga uppdrag i Stockholm med omnejd. Vi söker dig som har yrkesbevis eller motsvarande erfarenhet mins 5 år , är noggrann, ansvarstagande och kundvänlig. B-körkort ett plus Svenska eller engelska i tal och skrift Vi har kollektivavtal

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Senior Product Manager – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vår kund inom digital utveckling söker en erfaren Product Manager för att leda teamet Inspire & Discover inom en affärsnära digital organisation. Teamet består av över 15 personer med kompetenser inom bland annat utveckling, dataanalys och design. Rollen innebär ett helhetsansvar för teamets leveranser, prioriteringar och produktstrategi i nära samarbete med affärs- och teknikintressenter. Arbetsuppgifter: Leda dagliga standup-möten med teamet Fånga upp och analysera kund- och affärsinsikter samt omsätta dem till konkreta förbättringar Planera sprintar och kontinuerligt prioritera och uppdatera backloggen Ansvara för roadmap-planering och säkerställa att arbetet är i linje med uppsatta OKR:er (mål och nyckelresultat) Krav: Vana att samarbeta nära med utvecklingsteam och god förståelse för tekniska processer och systemutveckling. Tidigare erfarenhet av att arbeta som senior produktchef. Van vid att leda större produktteam och ta ett övergripande ansvar för leverans och teamdynamik. Flytande svenska och engelska, i tal och skrift. Vänligen skicka in ditt CV på engelska! Tillträde och ansökan: Startdatum: 15 jul 2025 Slutdatum: 01 feb 2026 Sista ansökningsdagen: 20 jun 2025 Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Lagerarbetare till DHL Express i Arlanda | Extrajobb
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du vara en del av ett globalt logistikföretag där varje dag bjuder på nya utmaningar? Vi på Manpower söker nu terminalarbetare till DHL Express Arlanda på morgonskiftet. Hos DHL Express får du vara en del av ett världsledande team som ser till att paket kommer fram i tid - både lokalt och globalt. Tillsammans jobbar vi för att säkerställa att alla logistiska processer flyter på smidigt och effektivt. Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Vad du kommer att göra Som terminalarbetare på DHL Express Arlanda kommer dina arbetsuppgifter vara både varierande och dynamiska. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att: * Sortera och hantera paket * Arbeta med tullagerhantering * Säkerställa att arbetsplatsen är organiserad och effektiv * Samarbeta med ditt team för att bibehålla ett smidigt flöde * Hantera tunga lyft vid behov Övrig information Placeringsort: Arlanda Arbetstider: Måndag-fredag 05.15-09.15/05.30-09.30 Anställningsform: Behovsanställning, du bör kunna jobba runt 3 pass i veckan. Gärna mer under sommaren Vem är du? Du är en person som gillar att arbeta snabbt och effektivt. Du är självgående, har god samarbetsförmåga och trivs i en dynamisk och flexibel arbetsmiljö. Du är lösningsorienterad och kan hantera de utmaningar som uppstår i en snabbväxande logistikverksamhet. Du gillar att jobba tillsammans med andra för att nå gemensamma mål och ser alltid till att leverera bästa resultat. Vi söker dig som För att passa för denna tjänst ser vi att du: * Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier, annat jobb, pension, elitidrott eller eget företag) * Är i god fysisk form och trivs i ett högt arbetstempo * Talar och skriver svenska flytande Truckkort är meriterande, men inget krav. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025