Fastighetstekniker till Heba Fastighets AB!
Performiq AB
Fastighetsskötare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en händig problemlösare som trivs med eget ansvar och mycket kundkontakt? Gillar du tanken på att jobba med fastigheter där trygghet, säkerhet och välmående är i extra stort fokus? Då har vi rollen för dig! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker på Heba arbetar du uteslutande mot våra äldreboenden – totalt sex till sju stycken fastigheter utspridda över Stockholmsområdet. Dina kontaktytor kommer framför allt vara personalen på äldreboendena, exempelvis verksamhetschefer och vårdpersonal. Fokus ligger på att hålla fastigheterna i tryggt och fungerande skick, så att de som arbetar på boendena kan bedriva sin verksamhet på bästa sätt. Du börjar dagen på kontoret där du planerar din dag för att sedan åka ut till dina fastigheter i ditt ansvarsområde. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta: • Rondering av fastigheter och tekniska installationer • Hantering av felanmälningar och akuta ärenden • Kontakt och återkoppling till verksamhetens personal • Nyckelhantering och dokumentation Extra meriterande om du har erfarenhet av: • Sprinkleranläggningar • Brandlarm och övriga brandtekniska installationer Personprofil Vem söker vi? Vi söker dig som är självgående, prestigelös och tycker om att planera och strukturera din egen arbetsdag. Du har en praktisk ådra och har tidigare arbetat som fastighetstekniker, servicetekniker, drifttekniker eller fastighetsskötare. Du är serviceinriktad och trivs i mötet med människor, samtidigt som du inte har något emot att tillbringa många timmar bakom ratten. Krav: • B-körkort (ett måste då resor är en stor del av tjänsten) • Datorvana • Flytande svenska i tal och skrift Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Ute på våra äldreboenden i Stockholmsområdet • Arbetstider: mån 07-18, tis-tors 07-16, fre 07-14 Företagspresentation Heba Fastighets AB är en långsiktig och erfaren fastighetsägare som grundades 1952. Vi erbjuder hållbara och trygga boenden där våra hyresgäster ska kunna trivas i alla skeden i livet. Vi har ungdomsbostäder, hyresbostäder och samhällsfastigheter i centrala lägen i Stockholmsregionen och Mälardalen. Vi tar hand om våra hus och gårdar med stor yrkesstolthet. Det ska vara välskött både i och runt våra hus. Vi vet att det bidrar till en trygg upplevelse, för våra hyresgäster som bor hos oss och för området. Förvaltningen driver vi i egen regi. Ansökan PerformIQ är vår rekryteringspartner i denna process. Vid frågor är du välkommen att kontakta Filip Lundström på [email protected]. Intervjuer sker löpande – skicka in din ansökan redan idag!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Jobba som nanny-pedagog på heltid i ett privat hushåll i Stockholm
RecruitingGroup Sweden AB
Fritidsledare m.fl.

Trött på att känna att du ständigt får släcka bränder och att arbeta i alltför stora barngrupper och i en stressig skolmiljö? Känner du dig ibland otillräcklig som pedagog och upplever att förutsättningarna och resurserna inte räcker till, eller ger dig möjligheten att kunna möta barnens behov och ge dem den tid och stöttning dem behöver för att kunna nå sin fulla potential? Nu kan du jobba med färre antal barn som nanny-pedagog i ett privat hushåll, där du hinner möta barnens individuella behov och kan vara den pedagogen du ständigt strävar efter att vara - den härvarande pedagogen. Om tjänsten: Internationell, aktiv och resglad familj i Stockholm söker en engagerad och hängiven nanny-pedagog som vill jobba i deras familj med deras barn i åldrarna 7 och 11 år. Familjen lägger stor vikt vid att kandidaten är organiserad, självgående och ansvarstagande och som kan möta barnens behov på ett pedagogiskt sätt. Tjänsten är på heltid men då barnen går i skolan om dagarna är det mest för eftermiddagarna som man planerar för och under förmiddagarna och innan man hämtar barnen på skolan förväntas man planera och strukturera upp dagen så att logistiken med barnens aktiviteter flyter på. Matlagning och läxläsning ingår som en del av arbetsuppgifterna. Meriterande är om man har jobbat i ett privat hushåll tidigare, antigen som nanny eller au-pair. Inget hushållsarbete förväntas utföras förutom tvätt av barnens kläder, men ingen städning eller hushållsarbete som ej rör barnen. I rollen som nanny-pedagog skulle de uppskatta en positiv, aktiv och engagerad person som kan vara en god förebild och viktig vuxen för deras barn och som kan och vill skapa en meningsfull och harmonisk vardag för dem. Tjänsten är på heltid. Lönen de tänkt erbjuda speglar kandidatens utbildning och erfarenhet. Familjen ser gärna att nannyn kan tänka sig att resa med familjen vid skollov och även under sommaren. Förväntad start för tjänsten är mitten på Augusti men de är villiga att vänta in rätt person med de rätta kvalifikationerna om denne har uppsägningstid. Körkort är ett krav för att kunna ansöka om tjänsten. Vi jobbar i nära samarbete med The Swedish Nanny Company https://swedishnannycompany.co.uk/sv/nanny/introduktion-till-nannyn/ som specialiserar på svenska utbildade pedagoger som har valt att jobba med barn som yrke. The Swedish Nanny Company förmedlar nanny-pedagoger till privata hushåll och familjer runt om i världen, som har insett vikten av högkvalitativ barnomsorg för sina barn.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Plock/Paketering i Norrort
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera packare för våra samarbetspartners i Norrort. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Plats: Norra Stockholm  Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Deltid/Heltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Biträdande rektor / Specialpedagog
DBGY Kronan AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Drottning Blankas Gymnasieskola har sedan starten 1996 haft en tydlig vision – att skapa en skola där starka relationer och gemenskap står i centrum. Vi tror på kraften i samarbete och hur vi tillsammans kan stötta varje individ att utvecklas och nå sin fulla potential. Vår devis, "Det är viktigt för oss att det går bra för dig", genomsyrar hela verksamheten och präglar vårt arbetssätt, från klassrum till organisationens övergripande mål. Idag finns Drottning Blankas Gymnasieskolor på 26 skolor i 20 städer runt om i Sverige, där vi erbjuder både praktiska och teoretiska gymnasieprogram. Våra värderingar – gemenskap, engagemang och ambition, ger oss vägledning i hur vi ska agera och är grundläggande för vår verksamhet. Vi är engagerade i våra kollegor, elever och omvärld. Tillsammans stöttar vi vår omgivning och låter engagemanget vara nyckeln till utveckling. När vi jobbar tillsammans, med det vi brinner för, når vi högre resultat. Vill du veta mer om hur vi skapar en inspirerande och utvecklande gymnasieskola? Besök oss på dbgy.se och upptäck möjligheterna! Drottning Blankas Gymnasieskola i Nacka startades 2020 och erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar inom följande program, Ekonomi, Samhälle, Teknik, El- energi, Vård, Frisör, Stylist och försäljning och service. Skolan har cirka 800 elever och 60 medarbetare. Specialpedagog /bitr rektor till Drottning Blankas Gymnasieskola i Nacka Ditt uppdrag På Drottning Blankas gymnasieskola i Nacka genomsyrar elevhälsan hela skolans arbete. Vårt elevhälsoteam består av specialpedagog, skolsköterska, kuratorer och SYV. Då vår skola växer söker vi, i en nyinsatt roll, en biträdande rektor med ett brinnande intresse för specialpedagogik som ska leda vårt elevhälsoteam. Du kommer att både leda och bli en viktig del av elevhälsoteamet och i utvecklingen av vårt elevhälsoarbete. I ditt uppdrag ryms både ett utredande och utvecklande arbete med tyngdpunkt på förebyggande och hälsofrämjande insatser. Du medverkar till att våra elever som är i behov av särskilt stöd får ett individanpassat och inkluderande bemötande samt insatser som för alla våra elever leder till ökad måluppfyllelse. I det utredande arbetet ska du, inom din spetskompetens, bland annat: • genomföra pedagogiska utredningar • vara ett stöd i implementeringen av insatser utifrån gjord utredning • ansvara för uppföljnings- och utvärderingsarbetet utifrån gjord utredning I det utvecklande arbetet ska du, inom din spetskompetens, bland annat: • genomföra utbildningsinsatser utifrån skolans identifierade behov • ge handledning till skolans pedagoger och arbetslag • ha goda kunskaper i digitala verktyg som du för vidare till våra pedagoger • vara ett stöd till rektor i analysarbetet på individ-, grupp- och organisationsnivå • bidra till att skapa goda lärmiljöer för alla elever, med fokus på grupp- och organisationsnivå Arbetet innebär också att du som specialpedagog gör riktade, individuella insatser för de elever som är i behov av det. Som biträdande rektor ingår du i skolans ledningsgrupp och har som en del av denna, ett uttalat ansvar att driva arbetet med elevhälsan på skolan. Elevhälsoteamet kommer att rapportera till dig. Din profil Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och arbetar tillsammans med elever och lärare för att skapa och erbjuda den optimala lärandesituationen för samtliga elever. Du är duktig på att inspirera, engagera och få elevernas förtroende. Undervisning och undervisningsutveckling är en naturlig del av ditt uppdrag. Du är engagerad och intresserad av samarbete med kollegor och att driva projekt på skolan som gynnar elevernas kunskapsutveckling. Vill du vara en del av en utvecklande, spännande och glädjefylld arbetsplats - då är vi rätt skola för dig. Det är ett krav att du har examen som specialpedagog eller speciallärare. Har du erfarenhet som lärare på högstadiet eller gymnasiet är det meriterande och har du ämneskombinationen svenska och engelska, alternativt matematik, är det extra meriterande. Vi fäster stor vikt vid lämplighet vid anställningsförfarandet. Det är viktigt att du har en god pedagogisk förmåga och vet vad som inspirerar och engagerar elever till lärande utifrån deras olika behov och kan arbeta tillsammans med lärarna och utvecklingen av undervisningen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att leda kollegor, antingen som biträdande rektor, eller som arbetslagsledare eller liknande. Vi erbjuder Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och vårt globala perspektiv genomsyrar våra skolor. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Tillträde enligt överenskommelse. Vi rekryterar löpande och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-07-12, så lämna in din ansökan redan nu. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna bitr rektor Love Rindström på mailadress [email protected]. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

16 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Product Designer – Web and Brand Experience
Heatly AB
Designer inom spel och digitala medier

Are you passionate about crafting exceptional web experiences that drive growth and build iconic brands? Join Aira, a pioneering Swedish tech company, and help us shape our digital front door!  Aira is at the forefront of clean energy technology. 10% of Europe's CO emissions are caused by residential heating, and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we're making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden, and hubs across the UK, Germany, and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034We are now looking for a talented Product Designer to join our team in Stockholm, focusing on our public webpage and lead generation efforts. This is a unique opportunity to take ownership of the user experience on our most visible platform, ensuring it not only converts visitors into leads but also consistently elevates our brand perception in line with our highly ambitious goals. What you’ll be doing Design and iterate: Take the lead in designing intuitive, engaging, and high-converting user interfaces for Aira's public website. This includes everything from initial concepting and wireframing to high-fidelity mockups and interactive prototypes. Drive lead generation: Collaborate closely with sales, marketing and product teams to understand lead generation goals and design user journeys that effectively capture and qualify leads. Champion user experience: Ensure a world-class, seamless user experience across all aspects of our public web presence, advocating for user-centered design principles at every step. Elevate brand perception: Continuously work to enhance and align the website's visual design and user experience with Aira's brand guidelines, ensuring a consistent and premium brand representation. Collaborate: Work in a cross-functional team with a product manager, engineers, content specialists, copywriters, and data scientists to define problems, explore solutions, and deliver impactful designs. User research & testing: Plan and conduct usability testing and A/B testing to gather insights and data that inform design decisions and drive continuous improvement. Stay current: Keep up-to-date with the latest design trends, web technologies, and best practices in UX/UI and lead generation. What you’ll bring to the role Proven experience as a product designer, UX/UI designer, or similar role, with a strong portfolio showcasing your work on web design, user experience, and ideally, lead generation projects. A deep understanding of user-centered design methodologies, usability principles, and web accessibility standards (WCAG). Proficiency in modern design and prototyping tools (e.g., Figma) and an openness to explore new tools that could help us be even more efficient. Experience with data-driven design and A/B testing methodologies. Experience in translating brand guidelines into compelling digital experiences and an eye for visual aesthetics. A proactive and iterative mindset, comfortable with turning complex problems into simple and elegant solutions. You thrive in a collaborative environment and are comfortable working in-office with our team in Stockholm 4 days a week. Fluency in English is required. Nice to have: Basic understanding of front-end technologies (HTML, CSS, JavaScript) and their implications for design. Experience with conversion optimization for high-consideration purchases. Experience working in an agile development environment. Excellent communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to articulate design decisions clearly. What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy our brand-new office at Norra Stationsgatan 93 in Stockholm. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan and Odenplan stations just a few minutes walk away. At Aira, we champion next-generation energy as well as diversity and inclusion. We firmly believe that a diverse workforce fosters innovation and creativity, enhancing our ability to serve customers and communities effectively. We welcome individuals from all backgrounds, cultures and perspectives to join our team. Our commitment is to uphold equality and inclusivity, fostering a collaborative environment where everyone can thrive and contribute to a better future for our people and the planet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
eLinked söker elektriker i Stockholm
eLinked AB
Installations- och serviceelektriker

eLinked AB är expansivt Konsultbolag som arbetar inom installationsbranschen. Vi arbetar främst med uthyrning av våra fastanställda elektriker och ledande montörer, samt även montörer i övrigt inom installation. Vi arbetstoppar befintliga projekt, eller går in med hela arbetslag. Och hos oss har du därför möjlighet att testa på flera olika projekt och därmed kompetensutvecklas om så önskas. Utöver det arbetar vi även med konsultuthyrning av tjänstemän samt rekrytering inom hela installationsbranschen. Huvudkontor i Göteborg med filialer i Stockholm, Malmö, Nyköping och Oslo.. eLinked sätter alltid våra medarbetare i första rummet och värdesätter att ha en god kontakt med våra elektriker.Vi är lyhörda och måna om att alla skall trivas och må bra. Därför kör vi kontinuerlig uppföljning för att bemöta frågor och önskemål i den utsträckning som går. eLinked söker ett par erfarna elektriker (4+ år) i Stockholm med vana av stora entreprenader. Man kommer att arbeta i stora arbetslag och behöver ha en bra samarbetsförmåga. Högt tempo gäller dock så det är viktigt att man kan jobba på självgående. Projektet är förövrigt säkerhetsklassat och bakgrundskontroller kommer att göras. Jobbeskrivning Som elektriker hos eLinked får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation, underhåll och ombyggnationer. Till detta projektet kommer du att vara med på en större entreprenad och nyproduktion från start till slut. Uppstart under sommaren och väntas fortlöpa minst ett  par år fram. Vi kommer att gå in närmare om projektet vid första möte.  Mycket av arbetet kommer att bestå av: - Dragning av kraft, data, belysning- Brandlarm och övrig svagström som dörrautomatiker, passage mm. - Komplettering - Inkoppling och driftsättning av centraler.   Tjänsten erbjuder Som elektriker på eLinked arbetar du ihop med våra övriga elektriker och ofta ledande montörer ute på projekten. Du går som uthyrd konsult till dom projekten vi är med och samarbetar på. När projektet sedan är klart placerar vi om dig på något nytt likvärdigt projekt, eller efter nya önskemål om du vill testa något annat. Här är möjligheten att få bredda sin kompetens och sitt kontaktnät mycket stora. Många av våra anställda uppskattar variationen av arbetsplatser & arbetsuppgifter vi kan erbjuda, där du har chansen att bredda ditt eget kontaktnät i branschen. Utöver det så erbjudes många härliga arbetskollegor med många trevliga aktiviteter på firman. Vi arbetar kontinuerligt med att kompetensutveckla våra elektriker genom att följa deras erfarenhet och utbilda inom kurser. Många av våra elektriker har startat som 1-3 års montörer och är idag Ledande montör på projekt, eller ledande montörer som idag är arbetsledare eller projektledare. eLinked erbjuder: God lön efter bakgrund/erfarenhet Ackord på de arbetsplatser som erbjuder detta Kollektivavtal: Installationsavtalet med tillhörande förmåner som reseersättning/restid mm. Arbetstelefon med fria samtal och surf Dator eller surfplatta - till projekt/ansvarsroller som kräver tydlig dokumentation Fora: Olycksfalls försäkring - Tjänstepension Friskvårdsbidrag via Nordic Wellness, Sats, 24/7. Ett stort kontaktnät i el-branschen Trevliga aktiviteter med firman God uppföljning och kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar & Kurser Din profil För att vara en attraktiv elektriker på eLinked ser vi gärna att du värdesätter yrkesstolthet, en vilja att göra ett snyggt och bra jobb samtidigt som du är en schysst arbetskollega. Det är viktigt att kunna samarbeta likaväl som att arbeta självständigt. Krav för att söka tjänsten: Fullständig El-utbildning ECY eller likvärdigt el-certifikat godkänt/validerat utlåtande av installatörsföretagen Minst 4 års erfarenhet som elektriker.   B-körkort (Manuell) Meriter: Erfarenhet inom entreprenad, service eller industri Erfarenhet som ledande montör Allmän Behörighet Kurser och certifikat såsom: Liftkort, Fallskydd, ESA 14 mm. Ansökan: Välkommen med att registrera din ansökan via länken med ett uppdaterat CV så kontaktar vi dig så snart vi kan.

16 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Sjuksköterska till sommaruppdrag på Vårdcentral i Stockholm Söderort
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm, Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige. Bemanning av specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO) och uppdrag inom Närsjukvård och Primärvård.  Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Din roll Vi söker självständiga sjuksköterskor som vill ingå i vårt team med duktiga medarbetare under sommaren. Just nu söker vi dig som är sjuksköterska eller distriktssköterska och är intresserad av att jobba heltid på vårdcentral i Stockholm söderort under sommaren. Arbetet innebär bland annat mottagningsarbete, telefonrådgivning och digital vård med omhändertagande av patienter i livets alla åldrar samt hemsjukvård. Meriterande om du har god erfarenhet av sårvård eller diabetes. Om du är en person som är säker i din roll som sjuksköterska och har en god samarbetsförmåga så kan du vara den vi letar efter. Vi erbjuder dig • Marknadsmässig ersättning • Friskvårdsbidrag • Tjänstepension • Kollektivavtal Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska eller distriktsjuksköterska som har erfarenhet av arbete på vårdcentral. Du är trygg i din profession och i dig själv som person och bidrar till ett gott arbetsklimat och kan jobba både i team och självständigt. För oss är personliga egenskaper viktiga. Vi värdesätter flexibilitet, positivitet och ett genuint intresse för människor. Goda kunskaper i Svenska, både tal och skrift Du ska minst ha 2 års erfarenhet som sjuksköterska för att kunna ta uppdrag inom bemanning. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Apotekstekniker till Apotek Hjärtat Österåker
Apotek Hjärtat AB
Apotekstekniker

Därför ska du jobba hos mig, Apotekschef Veronica Nordlund Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Ica Maxi Österåker, Åkersberga. Våra öppettider är alla dagar 08.00-20.00. Vi har haft öppet i ett år och växer hela tiden och behöver nu förstärka vårt fina team med fler medarbetare. För mig som chef, är det viktigt att du brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt och bidrar till en god stämning på apoteket. Det är viktigt att vara en lagspelare och stötta kollegor vid behov samt ta ansvar för helheten. Vi har kunder i alla åldrar och med varierande ärenden. Så här har du möjlighet att hela tiden få användning av dina kunskaper samtidigt som du har möjlighet att lära nytt och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekstekniker. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Såhär jobbar en apotekstekniker på Hjärtat! Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården Som den duktiga kundfokuserade apoteksteknikern du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker. Du är flexibel, utåtriktad och starkt kundfokuserad. Du är en förtroendeingivande och kunnig rådgivare som vill hjälpa kunderna till bättre hälsa och välmående. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Varuansvarig, och Säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Kontaktperson: Veronica Nordlund 072-144 84 32 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent, Botkyrka

Jag är en kille i 30-års åldern med Downs syndrom och autism. På vardagarna går jag på Daglig Verksamhet och jag bor tillsammans med min mamma i Norsborg. Mina intressen är musik, film, promenader, åka och bada i simhallen och att dansa. Nu letar jag letar efter en personlig assistent som gärna talar ryska. Du kommer att assistera mig med det mesta och vara min trygghet så jag känner mig lugn. Har du tidigare erfarenhet av yrket som personlig assistent är det ett stort plus, men för mig är det viktigaste att vi trivs tillsammans. Tjänst: Extra vid behov med möjlighet till fasta pass. Arbetstid: Mestadels kväll och natt med vilande jour men även kunna hoppa in vid andra tidpunkter på dygnet. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Montör/målare/snickare

Vi söker nu en person som kan montera nylackerade köksluckor, innerdörrar, garderober. Även målning av väggar och tak samt snickeriarbeten som byte av kakel, bänkskivor osv.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025