Junior Projektsäljare Vägjobb i Sverige AB är en ledande aktör inom trafiksäkerhetslösningar och arbetar med att skapa trygga och effektiva trafikmiljöer för entreprenad- och byggprojekt. Som projektsäljare får du möjlighet att växa i en affärsnära roll där du bygger upp din egen kundbas, arbetar långsiktigt med affärsutveckling och får stöd av ett erfaret tekniskt team. Detta är en roll för dig som vill kombinera kundkontakt, ansvar och utveckling i en bransch med stor samhällsnytta. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstiden löpt ut. - Placering: Stockholm (Botkyrka) - Omfattning: Heltid - Tillträde: Omgående - Resor i tjänsten: Ja (B-körkort krävs) Om tjänsten Vi söker en junior projektsäljare som vill ta nästa steg i sin karriär och bidra till tillväxt inom en samhällsviktig bransch. Tjänsten är placerad inom området trafiksäkerhetsanordningar (TA), där vi erbjuder tjänster och uthyrning till entreprenader och byggprojekt. Detta är en roll för dig som vill bygga upp din egen försäljning och kundbas från grunden. Du kommer att äga din kundstock i sin helhet och arbeta långsiktigt med affärsutveckling tillsammans med dina kunder. Du omges av ett erfaret och rådgivande team som ger dig tekniskt säljstöd och stöd i komplexa affärer. Rollen innebär stort eget ansvar, men också goda möjligheter till utveckling och stöd från organisationen. Arbetsuppgifter - Prospektera och identifiera nya affärsmöjligheter inom entreprenad- och byggsektorn - Arbeta med uppsökande försäljning, inklusive kalla samtal och kundbesök - Genomföra behovsanalyser och presentera kundanpassade lösningar - Driva affärsdialoger från första kontakt till avslut och uppföljning - Utveckla och fördjupa relationer med både nya och befintliga kunder - Arbeta långsiktigt med affärsutveckling inom din egen kundstock - Samarbeta med drift, produktion och projektteam för att säkerställa hög leveranskvalitet - Dokumentera och följa upp affärsaktiviteter i CRM-system - Hålla dig uppdaterad om gällande regelverk och branschutveckling inom TA Kvalifikationer - 1–2 års erfarenhet av arbete med kundkontakt i fysiska möten, gärna inom försäljning, service eller tekniska lösningar - Förmåga att arbeta självständigt och målinriktat - Grundläggande förståelse för affärslogik, ekonomi och lönsamhet - Erfarenhet av att arbeta i CRM-system och Office 365 - B-körkort är ett krav Personliga egenskaper Vi söker en resultatinriktad och initiativtagande person med stark drivkraft. Du trivs med att arbeta mot tydliga mål och motiveras av att skapa affärer. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt och ser motgångar som möjligheter till lärande och förbättring. Du har god social förmåga, inger förtroende och bygger långsiktiga relationer med både kunder och kollegor. Du är prestigelös, strukturerad och bidrar till en positiv arbetsmiljö. - Hög egen drivkraft och initiativförmåga - Positiv attityd och stresstålighet - Vilja att utvecklas och lära av erfarenheter - God samarbetsförmåga och social kompetens - Affärsmässighet och struktur i arbetet - Trygg och förtroendeingivande personlighet Vad vi erbjuder Vi erbjuder en tjänst i ett företag som värnar om långsiktiga relationer – både med kunder och medarbetare. Du får möjlighet att växa i en framtidsbransch med goda villkor och tydliga karriärvägar. - Konkurrenskraftig grundlön - Årligt prestationsbaserat bonussystem - Friskvårdsbidrag - Möjlighet till kompetensutveckling - En arbetsmiljö präglad av samarbete, ansvarstagande och engagemang - Tillgång till tekniskt säljstöd och rådgivande kollegor Sammanfattning Vi söker en driven och engagerad junior fältsäljare som vill utvecklas i en roll med stort ansvar och tydliga möjligheter att påverka. Du kommer att arbeta i en organisation som tror på din potential och ger dig rätt förutsättningar att lyckas – med frihet, stöd och långsiktiga relationer i fokus. Vår rekryteringsprocess I denna rekrytering samarbetar Vägjobb i Sverige med B3 Personal AB och all kontakt sker genom B3 Personal AB. Urval och rekryteringsprocess sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas under pågående annonsering. Vi strävar efter en rättvis och inkluderande rekrytering där alla kandidater ges samma möjlighet att visa sin potential.
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som faktiskt bryr sig om dig. Här du får möjligheten att utvecklas både personligt och yrkesmässigt. Vi söker kockar, kallskänkor och souschefer för välbetald tillsvidareanställning eller extra hos oss. Välj själv vilken anställningsform och hur mycket du vill jobba. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. VILKA ÄR FRAM? På FRAM är vi övertygande om att arbeta på restaurang är världens roligaste jobb. Energin, kollegorna och gästerna. Att jobba med mat och dryck tycker vi slår slöa kontorsarbeten och trötta administrativa jobb i alla avseenden. Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar uteslutande inom hotell- och restaurangbranschen och ser på företag och personal lite annorlunda. Vi uppskattar våra kollegor och brinner för det här. På riktigt. Vi är flera hundra anställda, dussinet på kontoren - det går skitbra för oss. Självklart är vi ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i Visita och anslutna till kollektivavtal. Vi har framgångsrikt tagit över stora delar av marknaden i Göteborg, Malmö och nu har FRAM etablerat sig här i Stockholm på riktigt sedan 2023 med flera ruttade kollegor på kontoret som kan branschen i alla avseenden. Vi satsar stenhårt och har för avsikt att bli den i särklass bästa arbetsgivaren för oss branschfolk inom hotell- och restaurangbranschen. Allt vi gör är transparent, öppet, ärligt och vi skippar skitsnacket. FRAM jobbar endast med seriösa ställen och vi väljer vilka vi jobbar med. Våra kunder är allt från schyssta kvarterskrogar, ledande hotellkedjor, bra företagsrestauranger och mötesanläggningar. Gemensamma nämnaren är att det är reko arbetsplaster, hela och rena kök med schysst nivå och god stämning. HUR FUNKAR DET? Du blir anställd av oss på FRAM och jobbar på olika ställen kors och tvärs över stan. Ibland kan du arbeta på några olika arbetsplaster i veckan eller kör ett långtidsuppdrag på ett och samma ställe. Du får förslag på uppdrag i god tid, du åker ut och jobbar hos våra kunder och du får lön av oss. Ganska straight forward. Vi ser vårt jobb som ett hantverk, vi på FRAM är bäst på vad vi gör. Du väljer helt och hållet hur du vill jobba. Endast dagtid vardagar? Inga problem. Vill du bara jobba kvällar? Absolut. Vill du alltid vara ledig vissa dagar i veckan? Vi löser det! Hos oss tar du ledigt eller semester NÄR DU VILL! Vi anpassar oss efter dig, vart du bor, hur du vill köra och vilken typ av matlagning du vill arbeta med (inget bullshit). Allt annat är ungefär som du tror och vi djupdyker på hur allt funkar på vårt möte här på Västmannagatan. VEM ÄR DU? Vi söker dig som söker tillsvidareanställning som du får efter ett par månaders provanställning eller extra om du är ute efter det med toppenpröjs. FRAM söker dig som som är hel och ren, har några år under bältet som kock, kallis eller souschef och har koll på det mesta. Du behöver inte vara superuttad eller jobbat på stjärnkrog men dina knivar ska vara slipade och dina dojjor snabba. Hos oss sitter du sällan i skiten men du ska kunna beta av en micelista och hajja hur det funkar här i stan vare sig du vill köra på ett schysst lunchpang, en flashig bankett middag eller något hardcore a la carté ställe. Alla som jobbar med oss här på FRAM är ganska vassa på sitt jobb och det viktigaste av allt - alla som jobbar med oss är bra folk. Vi har inga armar och ben, inga dryga översittare, folk som skriker eller tröttmössor hos oss. Vi tar inte in vem som helst och det är inte helt enkelt att få jobb här. FRAM ERBJUDER! Joinar du oss på FRAM så kommer du, ditt välbefinnande alltid först och främst och vi kommer alltid att hålla din rygg. Bra lön! Extra eller tillsvidareanställning efter provanställning om hellre vill det. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Jobba när du vill, som du vill. SL-kort. Fatöl på kontoret (alla seriösa restaurangföretag måste ju ha fatöl på kontoret). ANSÖKAN. Du har bergis ett gäng frågor! Skicka in en ansökan så lovar vi att vi återkommer inom en arbetsdag eller två. I denna här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Vill du höra mer eller har frågor eller funderingar så slå oss en signal på 08 51 51 29 00. Start: Nu i sommar eller i augusti. Lön: Bra! Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal.
Butikskonsulenter sökes - Södertälje. Vi på RG Marknadspartner söker nya medarbetare. Vi söker personal som vill jobba i sommar på fasta timmar men även ta sig an extra timmar från vecka 28 till vecka 32. Vi söker en person som kan börja omgående med inskolning under veckorna 26, 27 och 28. Som butikskonsulent ser du till så att lösvikts- och naturgodiset är välfyllt och ser säljande ut i butik. Du kommer att arbeta med påfyllnad, rengöring och orderläggning. Godiset/naturgodiset levereras direkt ut till butikerna. Vi söker dig som har god social kompetens och är duktig på att kommunicera, då du dagligen kommer att ha kontakt och dialog med våra kunder. Du är noggrann och ansvarsfull som person, har en god känsla för service och trivs med att jobba självständigt. Du får gärna ha erfarenhet av dagligvaruhandeln sedan tidigare, men det är inget krav. Lön enligt Handels kollektivavtal. Mer om oss går att läsa på www.rgmp.se Låter det intressant? Mejla in din ansökan märkt med ”Butikskonsulent Södertälje" till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför din ansökan redan nu!
Vill du driva strategisk utveckling hos våra B2B-kunder och skapa affärsvärde genom smarta systemlösningar? Vi söker en affärsinriktad projektledare som ser teknik som ett verktyg för att utveckla verksamheter och driva affären framåt. Hos oss får du en nyckelroll i våra systemutvecklingsprojekt med ansvar för hela leveransen. Du har förmågan att förstå kundens behov, identifiera utvecklingsmöjligheter och omvandla dem till effektiva digitala lösningar med långsiktigt värde. Du leder projekt med både struktur och engagemang, är trygg i planering och styrning, och kommunicerar obehindrat med såväl tekniska team som verksamheten. Genom att kombinera teknisk förståelse med affärsmässigt mindset ser du till att varje projekt levererar maximal nytta för kunden. I rollen som projektledare hos oss ansvarar du för att: Driva systemutvecklingsprojekt från start till mål – från planering och genomförande, till uppföljning och vidareutveckling. Säkerställa att projekt levereras i tid och inom budget. Leda det operativa arbetet i teamet med att fördela uppgifter och följa upp med rapportering till både kund och internt. Hålla ihop hela leveransen – du fungerar som en central länk mellan kund, systemutvecklare och nyckelintressenter. Identifiera nya behov och affärsmöjligheter hos kunden, samt omvandla dem till värdeskapande digitala lösningar. Vem söker vi? En affärsdriven och ansvarsfull person som tar ägarskap över sina projekt. Du kommunicerar klart och tydligt på svenska och engelska, oavsett om det gäller tekniska team eller affärssidan. Du är analytisk, strukturerad och social, med förmåga att blicka framåt och planera i flera steg. Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom exempelvis systemvetenskap, teknik, ekonomi eller annan relevant inriktning. Erfarenhet av att leda projekt inom IT och/eller teknik. Arbetat verksamhetsnära och förstår hur teknik stödjer affärsprocesser. God kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du också har: Erfarenhet från konsultrollen och vanan att anpassa dig efter olika kunders behov. Arbetat inom IT i branscher som bank, finans, försäkring eller hos företag med liknande storlek och komplexitet som Multisoft. Konsultmannaskap – du är lyhörd, lösningsorienterad och har lätt för att sätta dig in i olika organisationers vardag.
Om jobbet Butikskonsulent sökes till Södertälje med omnejd! Vi söker dig som vill jobba på ovan ort med omnejd. Jobbet utförs främst vardagar, enstaka helger kan förekomma. Du kommer hantera butiker i Sveg med omnejd. Detta är en behovsanställning med timmar som kan variera i veckorna. Som butikskonsulent ser du till att lösvikts och naturgodiset är välfyllt och ser säljande ut i butik. Du kommer att arbeta med påfyllnad, rengöring och orderläggning. Godiset/Naturgodiset levereras direkt ut till butikerna. Vi söker dig som är social, noggrann och ansvarsfull som person, har en god känsla för service och trivs med att jobba självständigt. Du får gärna ha erfarenhet av dagligvaruhandeln sedan tidigare. Lön enligt handelsavtal. Körkort och tillgång till bil är meriterande, men inte ett krav. Låter det intressant maila din ansökan märkt med ”Butikskonsulent Södertälje" till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför din ansökan redan nu!
Ämnesområde Datalogi. Ämnesbeskrivning Datalogi är metodvetenskapen för konstruktion av programvara innefattande såväl teoretisk grund som ingenjörsmässig färdighet för utveckling av produkter och system som baseras på datorer. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna omfattar kursansvar för masterexamensarbeteskurserna i datalogi, vilket inkluderar information, administration, vägledning av studenter före antagning, tilldelning av handledare, examinatorer och opponenter, stöd för nya handledare och examinatorer, stöd för studenter som upplever problem med handledningen från KTH eller uppdragsgivaren, uppföljning, kursvärdering och kursanalys. Adjunkten ska även själv vara handledare för ett antal masterexamensarbeten. Arbetsuppgifterna omfattar även undervisning, handledning och/eller kursadministration i kursmoment och kurser som förbereder för examensarbetet. I arbetet ingår att undervisa på engelska och kommunicera både på svenska och engelska. Behörighet Behörig att anställas som adjunkt är den som har - avlagt examen på grundnivå eller avancerad nivå inom ämnet för anställningen eller har motsvarande kompetens. - yrkesskicklighet som är av betydelse med hänsyn till anställningens ämnesinnehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå i anställningen. - visat pedagogisk skicklighet. Bedömningsgrunder Som bedömningsgrunder vid anställning som adjunkt vid KTH gäller de bedömningsgrunder som anges i avsnitt 1.5. i KTH:s anställningsordning i förhållande till fastställd anställningsprofil. Det är av högsta betydelse att den sökande har - administrativ skicklighet. - pedagogisk skicklighet. Bedömningen av den pedagogiska skickligheten ska också avse personens förmåga till utveckling som lärare även på lång sikt. - ämnesmässig skicklighet av relevans för anställningens innehåll. Det är av näst högsta betydelse att den sökande har - forskarexamen inom ämnesområdet. - förmåga att samverka med det omgivande samhället. - förmåga att utveckla och leda verksamhet och personal, liksom samarbetsförmåga. Däri ingår att ha kunskap om mångfalds- och likabehandlingsfrågor med särskild fokus på jämställdhet. - yrkesskicklighet av relevans för anställningens innehåll. Det är även av betydelse att den sökande har - högskolepedagogisk utbildning. - skicklighet avseende utvecklingsarbete inom området. - yrkeserfarenhet utanför högskolan varav minst fyra år i kvalificerad befattning med anknytning till aktuellt ämnesområde. Fackliga representanter Kontaktuppgifter till https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898 . Ansökan Du som sökande har huvudansvaret för att ansökan är komplett utifrån annonsen. Ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (Central European Time/Central European Summer Time). Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. För mer information om KTH:s bedömning, se https://intra.kth.se/styrning/styrdokument/regler/rekrytering-1.661837 Övrigt Strävan efter jämställdhet, mångfald och lika villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund. För information om behandling av personuppgifter i samband med rekrytering, https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440 Det kan förekomma att en anställning hos KTH är placerad i säkerhetsklass. Om så är fallet för just denna anställning görs en säkerhetsprövning av sökande i enlighet med säkerhetsskyddslagen (2018:585) efter samtycke. I dessa fall är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd efter säkerhetsprövning. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Om KTH KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. https://www.kth.se/om/om-kth-1.885102
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera. Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel. Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska/Engelska Körkort B Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.
Vi siktar högre för en flygledning i världsklass! Jobbet som flygledare är ett spännande och varierande yrke, där du är mitt i händelsernas centrum. Ingen dag är den andra lik. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att flygtrafiken flyter på i Sveriges luftrum och guidar piloter från världens alla hörn på ett säkert, välordnat och effektivt sätt med minsta möjliga påverkan på miljön. Ett stimulerande jobb som innebär ansvar med fokus på att se till att alla är säkra i vårt luftrum. "Det roligaste med utbildningen har varit att få använda sin kreativitet och problemlösningsförmåga – både i simulatorn, där vi hanterar olika typer av scenarier, och i andra delar av utbildningen." Mario elev på flygledarutbildningen Har du vad som krävs? Då är du troligen en person som gillar att ta ansvar och har lätt för att hantera flera saker samtidigt. Jobbet som flygledare passar dig som har en god uppfattningsförmåga, kan behålla lugnet även i stressade situationer och fatta snabba, välgrundade beslut. Är du dessutom bra på att samarbeta och har en bra planeringsförmåga, då är flygledaryrket verkligen något för dig. Hur blir jag flygledare? För att bli flygledare behöver du genomföra vår utbildning på cirka 2,5 år. Den första delen genomförs på Entry Point North som ligger i Malmö Hyllie. Om du uppfyller de formella kraven kommer du att bjudas in till att göra våra kognitiva urvalstester. För att bli antagen till utbildning måste du klara urvalstesterna och vår kompetensbaserade intervju. Efter godkänd utbildning erbjuds du ett jobb på ett av LFVs torn eller radarcentraler runt om i Sverige. Läs mer om utbildningen här Flygledarutbildning. Uppfyller jag kraven? De krav och kvalifikationer du behöver uppfylla för att söka utbildningen kan du läsa mer om här Behörighetskrav. Kom ihåg, att i din ansökan måste du bifoga ditt intyg på gymnasieexamen för att bli behörig till utbildningen. Hur ser processen ut? Uppfyller du våra grundkrav kommer du att få ett e-mail med en inbjudan till det första urvalstestet som sker online. Har du inte fått någon återkoppling, kolla gärna din skräppost då det händer att e-mail ibland fastnar där. För de kandidater som går vidare i urvalsprocessen efter online testet så är fas 1 testerna planerade till v. 35-37 och fas 2 testerna till v. 40 och 41. Testerna genomförs på plats i Malmö eller Stockholm, där 12-18 testdeltagare sitter tillsammans i en datorsal. De personliga intervjuerna kommer troligen att hållas under oktober och november. Du kan läsa mer om våra tester och vår urvalsprocess på vår hemsida, Urvalstester. Utbildningen är planerad att starta i februari 2026. I denna antagningsomgång är det totalt 26 platser uppdelat på både inriktning Torn och inriktning Radar.
Nu söker vi en Driftledare till vår kund inom fastighetsbranschen! I rollen kommer du ansvara för följande: • Ansvara för distriktets energisystem och styrning av datoriserade värme- och ventilationsanläggningar • Ansvara för analys och uppföljning av energiprestanda och OVK • Vara delaktig som distriktets representant i framtagande av mål för energi- och övrig mediaförbrukning • Bistå som expertstöd i ärenden om bristande inomhuskomfort • Stötta områdeschefer och förvaltningskoordinatorer inom teknikområdet • Ansvara för framtagande av budgetförslag för distriktets räkning inom teknikområdet • Ansvara för genomförandet av beslutade åtgärder, antingen i egen regi eller genom projektbeställning • Representera distriktet som mottagande instans i ny- och ombyggnadsproduktionsprojekt gällande driftstekniska frågor • Ansvara för arbetsmiljöfrågor vid planering av projekt och ibland samordning av arbetsmiljöfrågor i samband med genomförandet • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom distriktet. Om dig Vi söker dig som har KY-utbildning inom energi alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har dokumenterat goda kunskaper om energisystem, styr och regler, VVS, mätmetoder och el samt flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och din drivkraft. Som person söker vi dig som är självgående med driv och struktur som har lätt för att samarbeta med andra. Du levererar med kvalitet och är noggrann och professionell i ditt arbetssätt. Övrig information: * Arbetsplats: distrikt Järva. * Uppdragstid: Konsultuppdraget startar i juni/juli - april 2026. * Arbetstider: Måndag-fredag 08-17.00 * Körkort är ett krav * Har du elbehörighet BB2, är certifierad som energiexpert och/eller behörighet som OVK besiktningsman är det meriterande.
Vill du vara med och forma framtidens molnlösningar – och samtidigt sätta din egen prägel på ett växande företag? Om rollen Som Azure Cloud Architect hos oss kommer du att designa, implementera och underhålla avancerade Azure-lösningar för våra kunder. Du blir en del av ett litet, agilt team där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. I rollen får du ett stort ansvar och en central position i att driva Cloudiums utveckling framåt – både tekniskt och strategiskt. Du samarbetar nära kunder och interna team för att skapa lösningar som är både smarta, skalbara och säkra. Vi söker dig som Har stark teknisk kompetens och entreprenörsanda – du ser möjligheter, tar initiativ och vågar tänka nytt. I ett mindre team trivs du med att ha inflytande och ta ägandeskap över projekt. Som problemlösare hittar du de bästa lösningarna för komplexa utmaningar och navigerar smidigt mellan teknik och kunddialog. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flera års erfarenheter att arbeta med Azure och dess tjänster. Praktisk erfarenhet av infrastruktur, scripting, automatisering och/eller utveckling. Erfarenhet av att designa och implementera molnlösningar inom stora organisationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Om Cloudium Med över 35 års samlad erfarenhet inom IT har vi på Cloudium specialiserat oss på infrastruktur, SQL Server och Azure. Vi förstår de utmaningar företag möter vid övergången till molnet och erbjuder skräddarsydda lösningar som optimerar drift, säkerhet och prestanda. Vårt mål är att leverera exceptionell service och överträffa förväntningar. Med djup expertis och ett kundfokuserat arbetssätt guidar vi dig genom hela processen – från strategi till en effektiv, säker och skalbar molnlösning. Är du vår nästa kollega? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en nyckelroll i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med en innovativ och framåtdrivande kultur där vi vågar testa nytt, utvecklas och ha kul på vägen. Vill du vara med och forma Cloudiums framtid tillsammans med oss? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer