Rättspsykiatri Vård Stockholm söker IT-samordnare
REGION STOCKHOLM
Systemförvaltare m.fl.

Om verksamheten Rättspsykiatri Vård Stockholm är en regional klinik som bedriver rättspsykiatrisk vård i Stockholms län och har cirka 550 medarbetare fördelade på två sektioner, i Huddinge och Upplands Väsby. I vårt uppdrag ingår att ta emot personer som, under påverkan av allvarlig psykisk störning, begått brott och av domstol överlämnats till vård enligt lagen om rättspsykiatrisk vård. Läs mer om vårt uppdrag på Rättspsykiatri Vård Stockholm. Nu välkomnar vi en IT-samordnare till vår stab med placering i Flemingsberg, Huddinge. Vi är 12 medarbetare som i våra olika funktioner stödjer och utvecklar klinikens verksamhet. Vi sitter i kontorslokaler mittemot Huddinge sjukhus, ca 10 minuters promenad från pendeltågsstationen och med goda bussförbindelser. Vi erbjuder flexibel arbetstid och goda förmåner, så som fri hälso- och sjukvård, avkortad arbetstid, generöst friskvårdsbidrag om 5000 kr/år, möjlighet till friskvård på arbetstid, förmånliga försäkringar och utökat antal semesterdagar för dig över 40 år. Uppdraget I rollen som IT-samordnare ingår att stötta organisationen i det dagliga arbetet i IT-miljön. Syftet är att stärka verksamhetens förmåga att använda IT som ett verktyg för att uppnå sina mål samt bidra till en säker IT-miljö. Du är kontaktperson mellan verksamheten och centrala digitala funktioner på Stockholms läns sjukvårdsområdet. Genom att vara en tillgänglig och kunnig resurs hjälper du att optimera IT-användning och främja informationssäkerhet i organisationen. Arbetsuppgifter (ett urval): - Samordning av IT-behov och stöd inom IT-system - Informationssäkerhet - Utvecklingsarbete inom IT-användning - Utbildning, information och kommunikation om IT-rutiner och processer - Hårdvaruhantering och kostnadskontroll - Licenshantering - Beställningar av behörigheter och kontoadministration. Kompetenskrav och profil: - Relevant utbildning inom systemförvaltning/IT - Teknisk kunskap inom olika IT-tjänster, system och teknologier (t.ex. webbaserade tjänster inom regionen) - Teknisk kunskap inom IT-kringutrustning och telefoni - Erfarenhet av administration av IT-system - Kommunikationsfärdigheter och förmåga att hantera förändringar. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom hälso- och sjukvårdsverksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsform Tillsvidareanställning. Heltid, 39.5 timmar/vecka. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Vi tillämpar drogtestning i samband med anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
HR-administratör till bank på 50 %
SJR in Sweden AB
Löne- och personaladministratörer

Är du en erfaren HR-administratör som söker ett spännande deltidsuppdrag på bank? Om tjänsten Vi söker nu en strukturerad och självgående HR-profil för ett uppdrag med start i början av augusti! Fokus i rollen är administration, rappotering och compliance. Kunden sitter i centrala Stockholm, uppdraget är på 50 % och sträcker sig ca 6 månader framåt. Ansvarsområden • Dokumentation och rapportering för interna och externa granskningar (audits) • Arbete med ICFR, RoPa, ESG och CSRD • Stöd i IPO-förberedelser och årliga policygranskningar • Uppdatering och publicering av HR-policys och guidelines i SharePoint • Koordinering av HR-aktiviteter och förbättring av HR-processer Lämplig bakgrund • 2–5 års erfarenhet av HR-administration eller liknande roll • Erfarenhet av HR-rapportering • Grundläggande kunskap om arbetsrätt och GDPR • Goda kunskaper i Excel och Office-paketet • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande Personliga egenskaper Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Du har hög integritet, är lösningsorienterad och trivs med att arbeta med både detaljer och helhetsperspektiv. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Lindqvist. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-06-31. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/02/05ce7340-115e-4353-a749-2d600444505a-2.jpg

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
AI & Visual Content Intern
Piab AB
Bild- och sändningstekniker

About Piab Group: At Piab Group we improve our customers' productivity, sustainability, and safety through evolving industrial automation and have done so since 1951. We believe in an automated world where no resources are wasted, and no humans are injured. With annual sales of ~3 billion SEK and more than 1200 employees, Piab is a global organization, serving customers in more than 100 countries from a vast network of subsidiaries and channel partners. Since 2018, Piab Group has been owned by Patricia Industries, part of Investor AB. What awaits you at our company: Innovative Culture: Be part of a team that thrives on entrepreneurship and innovation. Global Impact: Work with a company that is a world leader in industrial automation Global Presence: You will work in a truly global company with employees in more than 27 countries Sustainable Vision: Contribute to an automated world, reducing resources waste and promoting safety Professional Growth: Access opportunities for continuous learning and international career advancement. Diverse and Inclusive: Join a workplace that values diversity and fosters an inclusive environment. Stable fast-growing employer: As part of Patricia Industries and connected to the Wallenberg family, Piab Group benefits from strong support and a commitment to long-term growth and sustainability. Job Mission: As an AI & Visual Content Intern, you will be instrumental in supporting our Group Communications and Learning team by managing visual content and exploring innovative AI tools. Your role will involve organizing and updating our visual assets, capturing new content, and assisting with creative projects to enhance visual storytelling. Additionally, you will investigate and implement AI technologies to improve content creation and productivity, guiding the team in their effective use. Key Responsibilities: Organize Piab Group’s existing visual content library. Capture new photos and videos as needed (e.g., for internal channels or event documentation). Support storytelling and communication with clear, visual materials. Create and publish content in Piab Group’s primary communication channels. Explore AI tools for content, design, and productivity, applying insights to improve content creation, communication, and brand asset management. Evaluate and present the usability and impact of selected AI tools. Preferred Competencies: We are looking for someone who: Has a passion for AI and emerging technologies in the creative or communication space. Possesses skills in image and video editing/management (e.g., Photoshop, Premiere Pro, Canva, or similar). Is curious, proactive, and enjoys sharing what they have learned with others. Is organized, detail-oriented, and good at structuring content. Communicates fluently in English. Experience and Education: Currently studying or recently graduated in media, communication, design, marketing, or a related field. This is what our employees say about us: "One of the many reasons to love Piab is the growth opportunity. With constant acquisitions, there's always room to develop and expand. #CareerGrowth #Piab" "Working in a collaborative environment where everyone's voice is valued, that's the difference. #Piab #Inclusivity #Teamwork" How to Apply: If you are passionate about innovation and want to make a difference in the world of automation, we would love to hear from you! Click the link to upload your CV in English. Please be advised that a valid work permit for the country we offer the open vacancy is required for non-EU citizens. Unfortunately, applications without a valid work permit cannot be considered.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Senior Software Engineer
Einride AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Want to be part of transforming road freight – for good? Einride is showing the world a new way to move, based on the latest digital, electric and autonomous technologies. Through freight capacity as a service, we enable businesses around the world to accelerate towards their sustainability goals. Founded in 2016, Einride became the first company in the world to deploy a cab-less autonomous electric vehicle on a public road (Sweden, 2019). In 2022, we were the first to successfully operate such a vehicle on a US public road. Today our award-winning technology has been launched across 8 countries (and counting). Our clients are some of the world’s biggest shippers, including Fortune 500 companies. We are also operating Sweden’s largest truck dedicated public charging network and counting. In this role, you will be joining one of the teams working on our freight management platform for electric transport. The platform includes systems for handling vehicle telematics and backends, systems and interfaces for transport planning, and machine learning models for energy consumption. We are looking for an enthusiastic, humble and creative Senior Software Engineer who is passionate about creating simple, beautiful and helpful solutions to empower the transport industry to go electric. You will: Use modern technologies for backend development, using Go, gRPC and Google Cloud Platform as your primary development tools. For more information about Einride's technology stack, see our Backend Tech Radar. Work in a modern organization of empowered product teams, who value fast flow of customer value, own what they build, and ship to production several times per day. Contribute to enhancing our backend technology stack and architecture by having a good perception and anticipation of customer needs. Understand and solve complex system requirements rooted in real-life business-to-business use cases in the transportation domain. We expect you to have: Several years of experience with backend development and you constantly push yourself to improve your skills and understand new concepts and domains. Experience with Go is not required but considered a strong plus. Experience developing business systems, and translating complex business processes into effective system designs using techniques such as Domain Driven Design. Experience of and preference for dynamic and fast-paced environments. Able to work in a diverse team and collaborate with others as well as mentoring and coaching colleagues. Are curious and open-minded about technologies. Our engineers strive towards T-shapedness.Learn from fantastic colleagues and share your knowledge and experience. It's considered a bonus if you have some experience in Data Engineering or similar. This is a full-time position based in Stockholm or Gothenburg. We recommend that you submit your application as soon as possible since selection and interviews are held continually. At Einride, we are innovators, building solutions the world has never seen before - but urgently needs. That's why we take action, and it's why we are always eager to be challenged. We know that our best innovations come from having a diverse mix of people, including those of different experiences, career paths, and walks of life. By coming together and sharing our perspectives openly - by disagreeing, discussing, and committing - we deliver greater impact.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Personliga assistenter-37-årig kille i Täby
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Jag är en kille på 37 år som bor i Täby och som nu söker assistenter i någorlunda jämn ålder som vill arbeta med mig som min personliga assistent. Några av mina intressen är museum av olika slag, gå på bio, konserter, musik, släktforskning och även historia. Jag är väldigt hockeyintresserad och Aik är det lag som står mig varmast om hjärtat. Kul om även du gillar hockey och kanske till och med Aik, men om du föredrar något annat lag så gör det naturligtvis inget. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med att äta, dricka, av- och påklädning, dusch och toalettbestyr, det vill säga mer eller mindre allt. Assistans har jag för att kunna leva och tycker om att komma ut och hitta på saker utanför hemmet först och främst. Jag förstår allt men kan inte tala verbalt. När jag kommunicerar använder jag kroppspråk och en bokstavstavla för att berätta vad jag vill. Jag tränar just nu på att få fram nytt kommunikationshjälpmedel som är ögonstyrt. Jag har en svår CP-skada sedan födseln, är spastisk i mina muskler och har epilepsi. Jag kan få lättare kramper emellanåt som tar på mina krafter och min energi, men det går alltid över av sig själv. Det kan vara lite frustrerande att inte alltid bli förstådd, så det är bra om du har tålamod så det räcker åt oss båda. Jag är en kille med mycket humor så jag ser gärna att du har nära till skratt och är positiv som person. Ser gärna att du är bra på att komma med egna initiativ och förslag när det kommer till roliga saker man kan göra om dagarna. Du ska vara flexibel, det vill säga gärna komma med förslag och vilja hitta på saker, men också ha stor förståelse att det kan variera från dag till dag beroende på min dagsform och vad jag vill. Jag har en Kungspudel så därför är det bra om du inte är allergisk mot hundar. Ibland har jag även en liten West Highland white terrier som jag passar åt min syster. Jag gillar att bada och därför vore det passande om du också tycker om det samt inte är allergisk mot klor. Gillar att spela spel för då kan jag kasta tärningar med mera på egen hand vilket är en skön känsla. Jag är under somrarna ibland på mitt landställe i Riala och på grund av dåliga kommunikationer dit och hem är det bra om du har körkort och tillgång till bil, men inte ett krav för att söka. När behövs du? Vi kommer överens i förväg om arbetspassen. Andra dagar och tider kan också förekomma. Större behov i augusti eller september. Det kan även dyka upp dagar och tider med kort varsel och då är det bra om du kan hoppa in och jobba även om det inte är planerat i förväg. Jag har inget krav på tidigare erfarenhet av liknande arbete utan personlig lämplighet är det som värderas högst och jag ser gärna manliga sökanden.   Anställningsvillkor Timlön  Anställningsvillkor, ob-ersättning, tjänstepension med mera regleras enligt gällande kollektivavtal. Rekrytering sker löpande. Välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Innesäljare till Hela Försäkring
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Hela Försäkring söker engagerade innesäljare – utveckla din karriär i ett växande bolag mitt i Stockholm! Vill du arbeta med försäljning i ett företag som kombinerar trygghet, gemenskap och personlig utveckling? Hela Försäkring söker nu en driven innesäljare som vill vara med och göra skillnad – både för sig själv och för våra kunder. Vi erbjuder marknadens ledande tandvårdsförsäkring och söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär. Om rollen:Som innesäljare kontaktar du nya kunder via telefon med målet att presentera och sälja vår uppskattade tandvårdsförsäkring. Du arbetar med moderna dialersystem i en strukturerad arbetsmiljö där kvalitet, lyhördhet och tydlig kommunikation står i centrum. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad, målinriktad och tycker det är kul att prata med människor. Du inleder din anställning med en betald utbildning där du får lära dig allt om försäkring, våra produkter och effektiv säljteknik – perfekt för både nybörjare och dig med erfarenhet. Vi erbjuder: Trygg grundlön + provisionsmodell som belönar engagemang och prestation. Betald introduktionsutbildning och kontinuerlig coaching. Tjänstepension, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring via Skandia. Lojalitetsprogram med möjlighet till bonusresor, tävlingar och andra belöningar. AW varje fredag – vi firar framgångar tillsammans! Hybridmöjlighet efter 6 månader. Arbetsplats i centrala Stockholm, nära kollektivtrafik. Arbetstid: heltid, vardagar 08:40–17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon (meriterande men inte krav). Är nyfiken, social och orädd – du gillar att ta initiativ och driva på. Har ett starkt driv och trivs i en energifylld miljö Är mottaglig för feedback och gillar att utvecklas. Om Hela Försäkring: Hela Försäkring är ett modernt och växande bolag med fokus på hälsa och trygghet. Vår mest efterfrågade produkt är tandvårdsförsäkringen, och vi arbetar varje dag med att göra försäkring begriplig och relevant för våra kunder. Vi är delägda av Säkra, en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare – vilket innebär stabilitet, kvalitet och stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill växa. Övrigt:Alla anställningar kräver ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Skulder hos Kronofogden får ej överstiga 100 000 kronor. Tjänsten är heltid, med start så snart som möjligt – intervjuer sker löpande. Ansökan: Skicka ditt CV och några rader om dig själv till: [email protected] Vid frågor: 070-825 08 10

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Digital Learning & Development Intern
Piab AB
Marknads- och försäljningsassistenter

About Piab Group: At Piab Group we improve our customers' productivity, sustainability, and safety through evolving industrial automation and have done so since 1951. We believe in an automated world where no resources are wasted, and no humans are injured. With annual sales of ~3 billion SEK and more than 1200 employees, Piab is a global organization, serving customers in more than 100 countries from a vast network of subsidiaries and channel partners. Since 2018, Piab Group has been owned by Patricia Industries, part of Investor AB. What awaits you at our company: Innovative Culture: Be part of a team that thrives on entrepreneurship and innovation. Global Impact: Work with a company that is a world leader in industrial automation Global Presence: You will work in a truly global company with employees in more than 27 countries Sustainable Vision: Contribute to an automated world, reducing resources waste and promoting safety Professional Growth: Access opportunities for continuous learning and international career advancement. Diverse and Inclusive: Join a workplace that values diversity and fosters an inclusive environment. Stable fast-growing employer: As part of Patricia Industries and connected to the Wallenberg family, Piab Group benefits from strong support and a commitment to long-term growth and sustainability. Job Mission: As a Digital Learning & Development Specialist, you will be part of elevating the company’s digital learning experience, targeting our internal workforce as well as the extensive external workforce of our channel sales partners. You will contribute with knowledge on how to use digital learning to create growth and build competence for Piab Group and our partners across the globe. Key Responsibilities: Collaborate with subject matter experts across divisions to design, storyboard, and develop digital learning courses and modules, taking them from initial concept through to completion. Manage and optimize the Learning Management System (LMS) to ensure a seamless and efficient user experience. Support the migration of content by assigning appropriate attributes within the LMS database. Innovate and expand learning opportunities by exploring and implementing new methods and technologies. Effectively prioritize tasks, set deadlines, and allocate resources to maximize efficiency and ensure timely project execution. Preferred Competencies: To excel in this role, you should: Have a strong interest in instructional design, educational technology, or related fields such as education and curriculum development. Be proactive, taking initiative to make things happen and accepting responsibility for outcomes. Excel at building and leveraging networks of contacts and relationships to achieve objectives, collaborating effectively with others and sharing your knowledge and experience. Demonstrate commitment and determination in executing plans, consistently striving to achieve high-quality results. Act with integrity and self-confidence in all your endeavours. Pay attention to detail, maintaining thoroughness in your work. Be innovative, generating fresh and imaginative ideas and solutions. Be adaptable and unpretentious, capable of handling both operational and strategic tasks with ease Experience and Education: Is currently studying or recently graduated in instructional design, educational technology, education, curriculum and instruction, or a related field This is what our employees say about us: "One of the many reasons to love Piab is the growth opportunity. With constant acquisitions, there's always room to develop and expand. #CareerGrowth #Piab" "Working in a collaborative environment where everyone's voice is valued, that's the difference #Piab #Inclusivity #Teamwork" How to Apply: If you are passionate about innovation and want to make a difference in the world of automation, we would love to hear from you! Click the link to upload your CV in English. Please be advised that a valid work permit for the country we offer the open vacancy is required for non-EU citizens. Unfortunately, applications without a valid work permit cannot be considered.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Bolagsekonom till Fastighetsägarna Service
Eclipse Sverige AB
Redovisningsekonomer

Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbete från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.

4 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Fysioterapeut Nacka Forum Rehab – Var med och förändra framtidens vård!
Arthro Therapeutics AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Brinner du för att hjälpa människor återfå livsglädje och funktion – och vill du vara en del av något större än bara ett jobb? Då har vi plats för dig i vårt team på Nacka Forum Rehab! Vi är pionjärer inom digital och fysisk fysioterapi och söker nu en legitimerad fysioterapeut med hjärta, nyfikenhet och driv till vår moderna klinik i Nacka Forum. Här kombinerar vi den personliga kontakten på kliniken med vår smarta digitala plattform – och tillsammans skapar vi en vård som är tillgänglig, träffsäker och effektiv. Vad du får hos oss: Ett varmt och engagerat team som stöttar, inspirerar och utvecklas tillsammans En möjlighet till flexibilitet och att arbeta i en inspirerande miljö med fräscha lokaler och stort, modernt gym En vardag där du blandar fysiska patientmöten med digitala videokonsultationer – du får det bästa av två världar Möten med patienter i olika åldrar och från olika kulturer – ingen dag är den andra lik Ett nära samarbete med andra vårdgivare i Nacka, där du är med och driver vården framåt Din roll: Som fysioterapeut hos oss får du göra det du är bäst på – hjälpa människor att må bättre! Du kommer att: Ta emot och behandla patienter med olika typer av besvär – både på plats i vår fina klinik och genom vår lättanvända digitala plattform Göra bedömningar, sätta mål och skapa individuella behandlingsplaner Föra en nära dialog med patienter och följa deras utveckling – både i ord och handling Vara en viktig del av vår vision att förändra hur vård levereras i Sverige och i världen Vem är du? Vi ser att du är en legitimerad fysioterapeut som gillar att tänka nytt, jobba nära patienter och som ser möjligheterna med digifysisk vård. Du: Är strukturerad, nyfiken och trygg i din kompetens Gillar att arbeta i team men tar också självständigt ansvar Kommunicerar tydligt och lyhört Är öppen för förändring och vill vara med och forma framtidens vård Det här får du: Ett meningsfullt jobb där du verkligen gör skillnad i primärvården Möjlighet att bredda din kompetens och kombinera det kliniska med det digital Konkurrenskraftig lön och bra förmåner inom friskvård, pension och försäkringar En kreativ och tvärvetenskaplig miljö med människor från vård, tech och forskning Redo att bli en del av vårt team? Sök idag och var med och forma framtidens fysioterapi – tillsammans med oss på Nacka Forum Rehab.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Idrottslärare
Värmdö kommun
Professionella idrottsutövare

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Viks skola är en kommunal skola med kulturinriktning. Skolan ligger ca 6 km österut från Gustavsberg i ett äldre område nära skog och hav. Viks skola är en F-6 skola med ca 520 elever och 70 medarbetare. Vi är en skola som lägger stor vikt vid skolans demokratiska uppdrag, vår gemensamma värdegrund, att bygga goda relationer och  lyfta det som är positivt. Vi ska belysa det som fungerar bra hos alla elever och hos varandra. Vi vill ge våra elever överblick och sammanhang för att växa som lärande, självständiga och solidariska människor. Vi vill stimulera elevernas kreativitet och nyfikenhet genom att variera undervisningen, gärna med hjälp av musik, dans, drama, bild och digitala verktyg som självklara delar i verksamheten. Nu söker vi en idrottslärare 100% Vi söker dig som är behörig lärare i idrott och hälsa, gärna med erfarenhet av att undervisa i yngre åldrar. Vi ser samarbete, tillsammans med en undervisning som möter varje elevgrupp utifrån ett differentierat upplägg, som en viktig framgångsfaktor för god undervisning och kvalitet. Vi vill att du har ett medvetet pedagogiskt arbetssätt där elevens delaktighet och ansvar är en självklarhet. Vi vill vidare att du är nyfiken på och ständigt vill lära dig mer om elever i behov av särskilt stöd och hur skolgången bäst kan göras tillgänglig för alla elever. Det är viktigt att du är trygg i din yrkesroll, och att du förstår vikten av ett nära samarbete och en god dialog med vårdnadshavare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga till samarbete med all personal på skolan. Rollen som idrottslärare innebär att du ansvarar för planering, genomförande, dokumentation och utvärdering av undervisningen tillsammans med en nära kollega. Vi ser gärna att du är nyfiken på och ständigt vill lära dig mer om elever i behov av särskilt stöd och hur undervisningen bäst kan göras tillgänglig för alla barn.Det är viktigt att du är trygg i din yrkesroll, och att du förstår vikten av ett nära samarbete med kollegor samt en god dialog med elever och vårdnadshavare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga till samarbete med all personal på skolan.Du kommer att undervisa i åldrarna F-6.  Våra gemensamma konferenser bygger på ett kollegialt lärande och en kontinuerlig utveckling av våra utvecklingsområden. Kommande läsår kommer all personal på skolan att få utbildning i PBS- positivt beteendestöd, ett arbetssätt som bland annat syftar till att på ett strukturerat sätt arbeta på grupp och individnivå för främja en trygg och inkluderande skolmiljö.  För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens belastningsregister en förutsättning för anställning. I Värmdö kommun erbjuder vi ett generöst friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar även aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Anställningen omfattar heltid och är en tillsvidareanställning. Tillträde 11 augusti 2025. Ansökan Du söker tjänsten via vårt webbaserade rekryteringsverktyg. Klicka på ”sök tjänst” nedan och följ sedan instruktionerna. Välkommen med din ansökan senast 15 juni 2025. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Victoria Ekman, rektor telefonnummer 08 570 477 03. Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du påhttps://www.varmdo.se/fackligaorganisationer Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

4 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025