Vill du vara en viktig del av ett engagerat säljteam i Solna? Har du ett öga för detaljer och trivs i en varierad administrativ roll där service och struktur står i fokus? Då kan detta vara din nästa utmaning! I rollen som säljadmin arbetar du nära vår kunds säljteam och ansvarar för att den dagliga administrationen kring försäljning fungerar smidigt. Du kommer att vara länken mellan säljare, kunder och övriga interna avdelningar för att säkerställa effektiva flöden och hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter – Säljadministration och kundsupport Registrera och följa upp ordrar i affärssystemet SAP Stötta säljavdelningen med offerter, fakturering och leveransuppföljning Hantera kundförfrågningar och säkerställa snabb återkoppling Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till avtal, priser och produktinformation Samarbeta med logistik, inköp och ekonomi för effektiva processer Vi erbjuder: En trygg anställning som konsult hos oss på Andara. Friskvårdsbidrag samt tjänstepension. 37,5 timmes arbetsvecka. Ljusa fräscha lokaler mitt i Solna. Konsulträffar såsom jul & sommarfester. Gemensamma luncher och täta avstämningar med din konsultchef. Vem söker vi? – Administrativt skicklig och serviceinriktad kollega Du är prestigelös, säljorienterad och van att hålla många bollar i luften Du har akademisk bakgrund Har erfarenhet av säljadmin, administration eller kundsupport Trivs i en roll med mycket kontakt internt och externt Är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Bekväm med Officepaketet och gärna erfarenhet av affärssystemet SAP Dina egenskaper och kvalifikationer inom sälj- & kontorsadministration Serviceinriktad och lösningsfokuserad med ett professionellt bemötande Flexibel, självgående och har lätt för att prioritera Anställningsvillkor och information – Säljadmin Solna Omfattning: Heltid Start: Omgående. Rollen är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Andara. Placering: Solna med möjlighet till hybrid arbete 2 dagar i veckan Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta konsultchef på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till vår kunds team i Solna!
Om oss Capio Vårdcentral Lidingö ligger centralt på ön i Stadshuset. Hit är det bra kommunikationer från centrala Stockholm. Här arbetar ett trevligt och stabilt gäng på ca 35 medarbetare. Din roll Vi behöver nu förstärka vårt team med en distriktssköterska. Hos oss får du som distriktssköterska arbeta brett inom primärvården och vi ser gärna att du tycker det är roligt att variera dina arbetsuppgifter med hemsjukvård, mottagningsarbete, chatt och telefonrådgivning. Som distriktssköterska hos oss är du ett stöd och ska kunna företräda patienter och närstående för att främja deras autonomi och självbestämmande i planering av omvårdnaden. Du har fördjupade kunskaper i att leda och utveckla omvårdnaden i primärvården. Vi strävar efter att ha ett hälsofrämjande synsätt som är ett stöd för alla människor i alla åldrar och sjukdomstillstånd. Du kommer att vara den fasta vårdkontakten som ska tillgodose patientens behov av trygghet, kontinuitet, samordning och säkerhet. Vi erbjuder dig En trygg och stabil personalgrupp där du får utvecklas i din roll - vi lär av varandra! Friskvårdsbidrag. Frukost varje dag. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till distriktssköterska. Du är intresserad av primärvård och vill arbeta brett i din profession. B-körkort är ett krav. Du har kunskap om hjälpmedel och medicinsktekniska produkter och kan förskriva dessa och vi ser gärna att du har goda kunskaper kring vaccination. Du kommer att ha goda relationer med andra aktörer och få god lokalkännedom för att gynna kommunikation och samverkan. Sista ansökningsdag: 2025-07-04
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Great Security och HedaHeras (Garda Group Sverige) söker nu en Communications & Marketing Manager för ett vikariat på cirka ett år. Rollen är placerad på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm, och innebär ett nära samarbete med både det svenska teamet och kollegor på koncernnivå. Vad du kommer att göra: Som vår Communications & Marketing Manager får du en central roll i vår fortsatta varumärkesresa. Du ansvarar för både den externa och interna kommunikationen och jobbar nära affärsutveckling, försäljning, HR och koncernens kommunikationsteam. Du kommer bland annat att: Vara drivande i att utveckla och stärka våra varumärken i Sverige Skapa och implementera marknads- och kommunikationsstrategier Arbeta med content marketing, SEO och digital annonsering Säkerställa enhetlig kommunikation över alla kanaler och kontaktytor Planera och genomföra mässor och events Bidra med strategisk höjd – och samtidigt vara operativ i det dagliga arbetet Delta och driva gemensamma utvecklingsprojekt inom koncernen Samverka med andra funktioner inom koncernen Vi tror att du har: Minst 3 års erfarenhet från en liknande roll inom kommunikation eller marknadsföring Stark digital kompetens och en förståelse för det snabbt föränderliga medielandskapet Erfarenhet av att bygga varumärkesstrategier – och att förverkliga dem God vana att samarbeta med både ledningsgrupper och specialister En vana att arbeta i presentationsprogram (PowerPoint, Keynote, etc.) och är tech-savvy Utmärkta kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift En känsla för design och kan skapa visuellt tilltalande presentationer och material (T ex Photoshop, Illustrator, Express eller liknande program) Relevant akademisk utbildning, gärna inom marknadsföring eller kommunikation Kunskap om webbpublicering och CMS, framförallt WordPress Meriterande om du också har: Erfarenhet från B2B-marknadsföring Jobbat inom teknik-, säkerhets- eller installationsbranschen Intresse för digitala verktyg, t.ex. AI för contentproduktion Som person ser vi gärna att du är: Självständig, drivande och trygg i din yrkesroll Strategisk och kreativ – men också praktiskt lagd och lösningsorienterad Kommunikativ, social och positiv – du gillar att samarbeta och bygga relationer Nyfiken på nya idéer och verktyg som tar vår kommunikation till nästa nivå Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande. Vikariatet startar i september och pågår i cirka ett år. Du kommer rapportera till Affärsutvecklingschef.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om CHAS CHAS är ett värderingsdrivet och familjärt konsultbolag med cirka 33 erfarna konsulter. Som en del av Chas Visual Management-koncernen har de tillgång till hela kursutbudet från CHAS Academy, vilket möjliggör snabb och relevant kompetensutveckling – exempelvis inom nya teknologier som AI. Deras säljorganisation leds av två civilingenjörer med djup förståelse för lösningsarkitektur, vilket säkerställer att varje konsult matchas med rätt uppdrag, både tekniskt och strategiskt. De arbetar främst med myndigheter, regioner och kommuner, inklusive Finansinspektionen och DIGG. Deras 80/20-modell innebär att du som konsult får 80% av intäkterna, vilket ger en högre lön och flexibilitet. Mellan uppdrag har du möjlighet att resa eller vidareutbilda dig, och de erbjuder coachning inför intervjuer samt hanterar all administration och fakturering. Om rollen Vi söker en erfaren IT Management-konsult med minst 10 års erfarenhet inom områden som IT-projektledning, teknisk projektledning, produktägarskap eller liknande. Du kommer att arbeta med att leda och koordinera komplexa IT-projekt inom offentlig sektor och stora organisationer. Kvalifikationer Obligatoriska: Minst 10 års erfarenhet inom IT Management. Erfarenhet av arbete i SAFe-styrda organisationer som tillämpar PM3. Relevant högskoleexamen inom IT, gärna civilingenjör. Flytande svenska i tal och skrift. Svenskt medborgarskap Meriterande: Certifieringar inom SAFe, PMP, PMI, Prince2 eller liknande. Genomförda Astrakan-utbildningar. Erfarenhet av LOU, upphandling/inköp, leverantörsstyrning, budget, teknisk kravställning och regulatorisk verksamhet. Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor, gärna myndigheter eller stora företag Personliga egenskaper Analytisk och strukturerad. God kommunikationsförmåga. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Hög integritet och säkerhetsmedvetenhet. Vad CHAS erbjuder 80/20-modell med högre lön och flexibilitet. Tillgång till CHAS Academys kursutbud för kontinuerlig kompetensutveckling. Coachning inför intervjuer och stöd i hela konsultprocessen. Förmåner som rabatterade bolån, friskvårdsbidrag på 5000 kr och städtillfällen för nyblivna föräldrar. Ort: Stockholm (eller på distans), Remote: Beroende på vad som efterfrågas av kund Start: Augusti 2025 eller efter överenskommelse Är du redo att ta nästa steg i din karriär som IT Management-konsult? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker nu en driven och erfaren kvalitetsingenjör som vill vara med och utveckla och driva Neko Healths kvalitetsprocesser kopplade till tillverkning och bidra till att deras produkter och tjänster håller absolut högsta standard – redan från första ritning. Tjänsten omfattar många olika delar inom kvalitetsteknik och du kommer ha stor chans att vara med och utforma din roll i takt med att bolaget växer. Om företaget Neko Health är ett svenskt företag inom health-tech som grundades 2018 av Hjalmar Nilsonne och Daniel Ek. Företagets vision är att skapa ett sjukvårdssystem som hjälper människor att hålla sig friska genom förebyggande åtgärder och tidig upptäckt av sjukdomar. Neko Health har utvecklat en banbrytande teknik för medicinsk skanning som gör det både enkelt och prisvärt för alla att få tillgång till hälsokontroller. För att uppnå detta har Neko Health omdefinierat vårdupplevelsen genom att integrera de senaste framstegen inom sensorer och AI. Idag driver Neko Health två kliniker i Sverige, en vårdcentral och två hälsocenter i London, med fler på väg. All utrustning designas och tillverkas internt i Sverige. Om rollen Som kvalitetsingenjör hos Neko Health kommer du att:Äga och driva kvalitetsarbetet relaterat till material och produktion. Ta fram checklistor, mallar och processer för kvalitetssäkring där behov uppstår Ansvara för implementering och uppföljning av materialkontroll och processkontroller som skapar tydliga värden Ansvara för och följa upp inkommande material och supportera leverantörskvalitet Säkerställa att kvalitet byggs in i produkterna – inte testas fram i efterhand Delta i ritningsgranskning, ECO och NPI och samarbeta med konstruktörer för att identifiera avvikelser och anpassningsbehov Ta fram och underhålla rapporter och dokumentation kopplat till kvalitetsarbete Vara ett bollplank för operatörer i takt med att arbetet växer och blir mer decentraliserat I allra högsta grad vara med och forma din egen roll framåt Vem vi söker Vi söker dig som är senior ingenjör och brinner för att bygga in kvalitet i produkterna, och som vill kombinera teknik, struktur och innovation. Du har troligen 5-10 års erfarenhet från en liknande roll, gärna med nära koppling till produktionsteknik, maskinteknik eller elektroteknik. Du behöver ha en god förståelse för ritningar, tillverkningssätt och tekniska komponenter, och vanan att samarbeta tätt med utveckling, konstruktion och leverantörer för att bygga in kvalitet i produkterna. Du förstår vad som skapar reellt värde och vad som bara skapar merarbete på golvet och önskar se ett produktionsgolv utan papper. Med fördel läser och skriver du också kod i något språk. Du förväntas ha djup förståelse och kunskap relaterat till:Att implementera och underhålla kvalitetsprocesser som verkligen fungerar. IQC, FQC, SQE, WI, FMEA, kalibrering, ECR och ERO etc. Att jobba med kvalitetsteknik kopplat till både utveckling, NPI och produktion. Leverantörssamverkan och dokumentation samt avvikelser relaterat till komponenter och slutprodukter. Att identifiera kvalitetsrisker och skapa förebyggande åtgärder Personliga egenskaper För att lyckas i rollen tror vi att du är:Drivande och självgående – du ser vad som behöver göras och gör det Ansvarstagande – du håller ihop helheten och säkerställer kvalitet i varje steg Kommunikativ – du samarbetar lätt med operatörer, konstruktörer och leverantörer Trygg i en start up-miljö – du trivs i en dynamisk vardag där inte allt är satt från början Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt hos Neko Health. Professionals Nord kommer att sköta rekryteringsprocessen och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går via ansvarig rekryterare alternativt till [email protected] Praktisk information Start: Omgående, enligt överenskommelsePlaceringsort: StockholmArbetstider: DagtidOmfattning: HeltidKontaktuppgifter: [email protected]
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Följ med på äventyret: Underhållschef sökes 🚌 Är du redo att styra din karriär i en spännande riktning och besitter en passion för ledarskap och en talang för affärsutveckling? Hoppa ombord - vi har den perfekta platsen för dig! 🔧 Om oss: Transdev är ett företag som är stolt över att leverera tjänster av högsta kvalitet till våra kunder. Vi söker en dynamisk och strategisk underhållschef som vill leda vår underhållsverksamhet till nya höjder. Som en nyckelspelare i vår organisation kommer du att driva process- och affärsutveckling och se till att vi upprätthåller en hög standard för excellens och effektivitet i vår underhållsverksamhet. Vi finns över hela Sverige men denna roll avser en regional roll i Stockholm Nord med ansvar över områdena Norrort, Märsta och Norrtälje. Utöver fordon kommer du även ha ansvar för Fastighet och hållplatsunderhåll, vilket gör denna roll bred och strategisk. 🚀 Rollen: Du kommer stå vid rodret för en dynamisk underhållsverksamhet med över 100 engagerade anställda. Du kommer att leda och inspirera en grupp på 6 personer, som rapporterar direkt till dig. Underhållschefen ska driva underhållsverksamheten framåt och omvandla den till en modell för effektivitet och excellens. Du är hjärnan, strategigurun och den drivande kraften bakom vår underhållsverksamhets tillväxt. 🌐 Huvudsakliga ansvarområden: Process- och affärsutveckling: Leda utvecklingen och förbättringen av processer för underhållsverksamheten Garanti- och felhantering: Övervaka garantier och uppföljning av systemfel, och se till att dessa frågor hanteras effektivt i samarbete med våra leverantörer. Standardisering och effektivitet: Implementera standardisering, främja hög effektivitet och söka nya lösningar för att uppfylla de kvalitets-, kostnads- och trafikmål som anges i våra avtal. Strategiskt beslutsfattande: Fatta kritiska affärsbeslut för att ständigt utveckla och styra underhållsverksamheten i rätt riktning. Regionalt ansvar – Säkerställa hög standard och långsiktig hållbarhet för fordon, fastighet och hållplatsunderhåll inom regionen. 🎓 Kvalifikationer: Utbildning som civilingenjör eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Starkt affärsmannaskap med fokus på kvalitet som en drivkraft för effektiv verksamhet. Förmåga att känna av situationer och prioritera effektivt. Strukturerad, analytisk och skicklig på att skapa hållbara planer. Självgående, målinriktad och erfarenhet av att leda större team. Goda kunskaper i ekonomistyrning med kunskap om budgetering och ekonomisk uppföljning. Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. 🌟 Vad vi erbjuder: Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du är placerad på någon av våra depåer som finns i Täby, Vallentuna, Åkersberga, Märsta och Norrtälje men du förväntas att resa mellan hela vår underhållsverksamhet i regionen. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett generöst förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP, gruppförsäkringspaket och Rikskortet. Vi anordnar jul- och sommarfester, subventionerad massage, fri parkering vid kontoret samt flera andra trivselaktiviteter ------------------ Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du är en strategisk tänkare, en underhållsexpert och en ledare som letar efter en roll där du kan göra en betydande inverkan, uppmuntrar vi dig att söka tjänsten som underhållschef. Följ med oss på denna spännande resa för att lyfta vår underhållsverksamhet till nya höjder! 📈 📝 Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag som är den 2025-06-30 Har Du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Joshua Pineda, HR Business Partner, [email protected] 🌐 Läs mer om oss på: https://transdev.se/ Välkommen att söka!
Följ med på äventyret: Underhållschef sökes Är du redo att styra din karriär i en spännande riktning och besitter en passion för ledarskap och en talang för affärsutveckling? Hoppa ombord - vi har den perfekta platsen för dig! Om oss: Transdev är ett företag som är stolt över att leverera tjänster av högsta kvalitet till våra kunder. Vi söker en dynamisk och strategisk underhållschef som vill leda vår underhållsverksamhet till nya höjder. Som en nyckelspelare i vår organisation kommer du att driva process- och affärsutveckling och se till att vi upprätthåller en hög standard för excellens och effektivitet i vår underhållsverksamhet. Vi finns över hela Sverige men denna roll avser en regional roll i Stockholm Nord med ansvar över områdena Norrort, Märsta och Norrtälje. Utöver fordon kommer du även ha ansvar för Fastighet och hållplatsunderhåll, vilket gör denna roll bred och strategisk. Rollen: Du kommer stå vid rodret för en dynamisk underhållsverksamhet med över 100 engagerade anställda. Du kommer att leda och inspirera en grupp på 6 personer, som rapporterar direkt till dig. Underhållschefen ska driva underhållsverksamheten framåt och omvandla den till en modell för effektivitet och excellens. Du är hjärnan, strategigurun och den drivande kraften bakom vår underhållsverksamhets tillväxt. Huvudsakliga ansvarområden: Process- och affärsutveckling: Leda utvecklingen och förbättringen av processer för underhållsverksamheten Garanti- och felhantering: Övervaka garantier och uppföljning av systemfel, och se till att dessa frågor hanteras effektivt i samarbete med våra leverantörer. Standardisering och effektivitet: Implementera standardisering, främja hög effektivitet och söka nya lösningar för att uppfylla de kvalitets-, kostnads- och trafikmål som anges i våra avtal. Strategiskt beslutsfattande: Fatta kritiska affärsbeslut för att ständigt utveckla och styra underhållsverksamheten i rätt riktning. Regionalt ansvar – Säkerställa hög standard och långsiktig hållbarhet för fordon, fastighet och hållplatsunderhåll inom regionen. Kvalifikationer: Utbildning som civilingenjör eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Starkt affärsmannaskap med fokus på kvalitet som en drivkraft för effektiv verksamhet. Förmåga att känna av situationer och prioritera effektivt. Strukturerad, analytisk och skicklig på att skapa hållbara planer. Självgående, målinriktad och erfarenhet av att leda större team. Goda kunskaper i ekonomistyrning med kunskap om budgetering och ekonomisk uppföljning. Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Vad vi erbjuder: Du erbjuds en spännande roll hos ett värderingsstyrt bolag där våra medarbetare är vår viktigaste tillgång. Våra värderingar ”Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel”, styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Du är placerad på någon av våra depåer som finns i Täby, Vallentuna, Åkersberga, Märsta och Norrtälje men du förväntas att resa mellan hela vår underhållsverksamhet i regionen. Du erbjuds en marknadsmässig lön med ett generöst förmånspaket som inkluderar pensionsplan enligt ITP, gruppförsäkringspaket och Rikskortet. Vi anordnar jul- och sommarfester, subventionerad massage, fri parkering vid kontoret samt flera andra trivselaktiviteter ------------------ Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du är en strategisk tänkare, en underhållsexpert och en ledare som letar efter en roll där du kan göra en betydande inverkan, uppmuntrar vi dig att söka tjänsten som underhållschef. Följ med oss på denna spännande resa för att lyfta vår underhållsverksamhet till nya höjder! Vi sköter processen löpande och kan komma att stänga annonsen innan sista ansökningsdag som är den 2025-06-30 Har Du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Joshua Pineda, HR Business Partner, [email protected] Läs mer om oss på: https://transdev.se/ Välkommen att söka!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om uppdraget Vi söker nu senior supporttekniker till en myndighet med ett samhällsbärande uppdrag inom infrastruktur. Du blir en viktig del i IT-supportteamet och arbetar med både incidenthantering och beställningar, samt bidrar till att upprätthålla hög teknisk standard och tillgänglighet. Arbetsuppgifter I rollen kommer du att: Ta emot och lösa incidenter och beställningar enligt SLA/OLA Agera dispatcher och vidareförmedla ärenden till rätt grupper Installera och felsöka både hård- och mjukvara Hantera enklare paketeringar och programvaruutskick Administrera användarkonton och behörigheter Dokumentera rutiner och lösningar i kunskapsdatabasen Stötta vid interna och externa livesändningar Din kompetensprofil För att lyckas i uppdraget ser vi gärna att du har: Minst 5 års erfarenhet inom IT-support Utbildning inom IT t.ex. NTI-gymnasiet eller KY-utbildning alternativt minst 5 års arbetslivserfarenhet inom IT som supporttekniker/klienttekniker Mycket goda kunskaper i Active Directory 1 års erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem Förmåga att arbeta strukturerat och dokumentera lösningar Vana att arbeta utifrån SLA/OLA God samarbetsförmåga och servicekänsla Flytande svenska i tal och skrift Om uppdraget Placering: Sundbyberg (100 % på plats Resor inom Sverige: Kan förekomma till andra kontor Säkerhetsklassning: Säkerhetsprövning och registerkontroll krävs Omfattning: 100% Startdatum: 30 augusti 2025 Uppdragslängd: 12 månader, med option på förlängning (2+1+1 år)
Job Summary Responsible for building and maintaining the tools, processes, and environments that enable efficient software delivery. This role emphasizes automating workflows, containerizing applications, implementing CI/CD pipelines, and Infrastructure as Code, working closely with cross-functional teams. The position is based in our Stockholm office, we have hybrid work model and excellent flexible working practices. Applicants must hold a valid right to work in Sweden. Job Responsibilities Lead the design and implementation of infrastructure automation and deployment processes. Architect and manage scalable containerization and orchestration solutions for applications. Drive continuous integration and continuous delivery (CI/CD) improvements to optimize workflows. Monitor and enhance system performance, availability, and security through proactive measures. Collaborate closely with cross-functional teams to improve automation and deployment strategies. Implement and maintain Infrastructure as Code (IaC) for consistent and reproducible environments. Mentor junior engineers, providing technical guidance and fostering skill development. Minimum Qualifications, Education, and Skills To be successful in this role, you most likely have: Degree in Computer Science, Engineering, or a related field (or equivalent experience). Significant relevant work experience in DevOps or IT infrastructure. Extensive knowledge of industry trends, company strategy, and cross-functional processes. Deep understanding of scripting, version control, and infrastructure best practices. Comprehensive knowledge of system performance, security, and reliability. Strategic thinking, exceptional problem-solving abilities, high-level proficiency in relevant tools and technologies. Advanced skills in infrastructure automation and deployment. • Expertise in containerization and orchestration. Experience with optimizing and scaling CI/CD pipelines. Ability to lead complex projects, drive strategic initiatives, and influence decision-making. Strong problem-solving and troubleshooting skills. Ability to mentor junior team members and lead initiatives.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du ett tekniskt öga för detaljer, ett intresse för maskinbygge och vill vara med från idé till färdig funktion? Som elkonstruktör med automationsfokus får du en viktig roll i att bygga och förbättra lösningar som faktiskt används, på riktigt! Här väntar en bred och varierad roll där du får kombinera planering, konstruktion och test. Om rollen I den här rollen får du arbeta med hela kedjan inom elkonstruktion och automation, från val av komponenter till installation och funktionstest. Du kommer att: Arbeta med elkonstruktion och pneumatik Välja komponenter och göra automationslösningar Programmera HMI och jobba med felsökning och koppling Arbeta i system som Siemens PLC och Beckhoff Göra riskanalyser och systemberäkningar Vara delaktig i montage, installation och funktionstest Jobba med maskinbygge, och gärna ha ett extra intresse för området Du kommer även att arbeta med projekttidplanering och ha koll på hur du fördelar din tid. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du är en erfaren ingenjör som gillar att ta ansvar, har tekniskt självförtroende och uppskattar att vara nära tekniken. Du är inte rädd för att ta initiativ, och du gillar kombinationen av kontorsarbete och praktiskt genomförande. Vi söker dig som har: Högskole eller civilingenjör inom elkonstruktion/automation Minst 5 års erfarenhet som ingenjör inom elkonstruktion Tidigare jobbat i automationsprojekt Erfarenhet av Eplan eller EproCAD Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av maskinbygge för större industrier Förståelse för mekanikkonstruktion och tillhörande komponenter Erfarenhet av Beckhoff-system Pneumatikkonstruktion Vana att uppskatta och följa upp egen projekttid Som person är du: Öppen, kommunikativ och teknikintresserad Ansvarstagande och trygg i din tekniska kompetens Van att ta lead i projekt och få saker att hända Övrig Information Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Heltid Plats: Stockholm med möjlighet att arbeta hemifrån vid behov Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 9 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer