Senior DevOps Engineer
Keystone Education Group AB
Utvecklare inom spel och digitala media

Position Overview: We are seeking an experienced DevOps Engineer to join our growing organization. As a Senior DevOps Engineer, you will play a crucial role in building and optimizing our development and production environments. Ensuring the reliability, scalability, and security of our systems is also part of this role. This is an exciting opportunity to work with a talented team of professionals and contribute to the success of innovative products shaping the future of Education Searching. Key Responsibilities: Design, implement, and continuously improve CI/CD pipelines to automate build, test, and deployment processes. Collaborate with development teams to streamline and optimize development workflows. Build, optimize and continuously improve our production environments, fostering automation, proactiveness and self-healing. Optimize our logging, monitoring, observability and alerting solutions to ensure the health and performance of production systems. Manage and configure our cloud infrastructure. Implement best practices for security, compliance, and disaster recovery. Troubleshoot and resolve infrastructure-related issues in production and development environments. Qualifications: Proven experience as a DevOps Engineer or similar role with at least 3 years of experience and good knowledge of DevOps principles and best practices. Experience with CI/CD tools such as GitHub Actions, Git, TeamCity, Octopus. Experience with managing AWS infrastructure as code with CloudFormation. Knowledge of Windows and Linux-based operating systems. Experience with Amazon Web Services cloud platform. Experience with running .NET services on AWS cloud. Proven work experience with containerization. Good communication and collaboration skills. Why Join Us: Opportunity to work with cutting-edge technologies and contribute to innovative products with a mission to improve people's lives with education. Collaborative and supportive work environment with a focus on continuous learning and professional development. Exciting career growth opportunities within a rapidly expanding company. About the team The tech team works as an in-house tech department, based out in Stockholm. The responsibilities of the team encompass developing technical platforms and solutions to lay the ground for the rest of the business at Keystone Education Group. We are a rapidly growing company that is now looking for new talents to strengthen our team. Read more about us here: https://www.keg.com/ . Do you want to join our family? Please send us your application by hitting the button "Apply here!". We are looking for someone who can start as soon as possible in our Stockholm office. Keystone is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are deeply committed to fostering an inclusive environment for all employees.

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Vaktmästare sökes till skola
Perido AB
Vaktmästare m.fl.

Har du ett hjärta för service och en blick för vad som behöver göras? Nu söker vi på Perido en driftig och erfaren vaktmästare till ett omväxlande sommaruppdrag! Om tjänsten Vi på Perido söker nu en vaktmästare för ett sommaruppdrag hos en skola. Tjänsten är placerad i södra Stockholm. Dina arbetsuppgifter Som vaktmästare kommer du att arbeta med praktiska, vardagliga uppgifter kopplade till skolans inre och yttre miljö. Exempel på arbetsuppgifter: Daglig tillsyn av skolans lokaler och utemiljö Enklare reparationer och felavhjälpning Möblering, omflyttningar och montering Varumottagning och intern posthantering Beställning och påfyllnad av material Utlämning och återtag av nycklar Samverkan med teknisk support vid behov (t.ex. AV-utrustning) Kontakt med leverantörer och externa parter vid enklare serviceärenden Stöd vid skolans evenemang eller aktiviteter Dina egenskaper För att trivas i rollen som bör du vara en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt. Då mycket kretsar kring god service är det viktigt att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och gärna samarbetar med andra. Låter detta som din nästa utmaning? Du är välkommen med din ansökan idag! Kvalifikationer: Tidigare arbetslivserfarenhet som vaktmästare Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift Meriterande: Tidigare arbete inom skola Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2025-08-08. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35296 i ämnesraden. Om Perido Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Ekonomiassistent sökes till medieföretag! - sommarjobb
Perido AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du utbildning i ekonomi eller erfarenhet inom ekonomi sen tidigare? Har du grundläggande kunskaper inom redovisning och bokföring? Om svaren är ja, då väntar en kul utmaning i en spännande arbetsmiljö! Vi råder dig varmt att fortsätta läsa! Om tjänsten Perido söker nu en ekonomiassistent för leverantörsreskontra till vår kund, en gigant inom medievärlden. Arbetet sker på plats på kontoret i Stockholm. Dina arbetsuppgifter Din roll kommer omfatta arbete med hela leverantörsreskontraflödet, förkontering av fakturor, leverantörsbetalningar, utredning av felaktiga fakturor, kontakt med leverantörer etc. Inkasso och påminnelsehantering kan även förekomma. Dina egenskaper För att lyckas som ekonomiassistent är det avgörande med flexibilitet, självständighet och en hög grad av noggrannhet och struktur. Ditt analytiska och metodiska tillvägagångssätt kommer att bli viktigt och vara av stor betydelse i tjänsten. Du är serviceminded och tycker om att arbeta både självständigt och i grupp. Då detta är ett kort uppdrag som omfattar ca en månad, är det viktigt att du rät trygg med dina kunskaper och snabbt kan sätta dig in i arbetsuppgifterna. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Minst 1 års erfarenhet av fakturahantering och redovisning genom relevant utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Grundläggande kunskaper inom redovisning och bokföring Kunskaper/erfarenhet av leverantörsreskontra Excel - god grundkunskap God systemvana Erfarenhet av att ha arbetat i ett ekonomisystem Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av Unit4 (fd Agresso) Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2025-08-29. Tillträde 2025-07-21, eller enligt överenskommelse. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35297 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 1300 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Tandsköterska, Solna
Denton Tandvård AB
Tandsköterskor

#jobbjustnu "Högkvalitativ och produktiv tandvård i en lugn och harmonisk miljö", är vårt motto. Kliniken har funnits i 13 år och bedriver endast vuxentandvård. Dina arbetsuppgifter är varierande och aldrig statiska, där de sedvanliga tandsköterskeuppgifterna ingår: såsom sterilarbete, administration, tandläkarassistans och andra uppgifter som förekommer på en klinik. Du ska vara ambitiös, social, initiativtagande, noggrann och kunnig inom ditt yrke samt ha mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift då du har daglig kontakt med patienter. Meriterande om du kan Muntra journalsystem. Det är en liten tandvårdsklinik med 2 behandlingsrum i Ulriksdal/Solna. Idag jobbar 2 tandläkare och en tandsköterska och vi söker ytterligare en tandsköterska för att förstärka teamet. Vi är måna om att våra patienter får bra och kvalitativ tandvård därför kör vi ingen "löparband - princip". Gillar du en modern och familjär atmosfär där samarbete, flexibilitet och arbetsglädje sätts i fokus, är det här rätta arbetsplatsen för dig. Deltidstjänst: 2-3 dgr i veckan, ca 40-65 % Tillträde: fr.o.m. hösten, enligt överenskommelse Kliniken erbjuder dig: - mångsidigt jobb - möjlighet till att utvecklas - möjlighet att bidra med egna idéer - icke stressig men produktiv miljö - bra lön till rätt medarbetare

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Skolläkare till Kulturskolan Raketen
Kulturskolan Raketen AB
Specialistläkare

Kulturskolan Raketen är en fristående, icke-vinstdrivande fristående skola, belägen i Björkhagen. Totalt går här 243 elever från förskoleklass till årskurs 9. Skolan har funnits i ca 30 år och är väl inarbetad i området. Vår profil är "Kultur, miljö och rättvisa" och vi arbetar utifrån devisen "ett barn har många språk" vilket bland annat innebär att vi integrerar de estetiska ämnena med de teoretiska i det vi kallar för tema redan från förskoleklass. Stämningen på skolan är lugn, eleverna ambitiösa och lärarna erfarna. Vi söker nu en skolläkare inför läsåret 25/26. Som skolläkare arbetar du i nära samarbete med vår skolsköterska som förbereder underlag inför skolläkarmottagningar. En skolläkare ska utgå ifrån ett hälsofrämjande och förebyggande arbetssätt, men där det även finns inslag av åtgärdande arbete samt remisshantering. Som skolläkare är du en legitimerad läkare med specialistutbildning inom allmänmedicin, pediatrik eller barn- och ungdomspsykiatri. Du som söker tjänsten ska ha god erfarenhet av att verka som skolläkare i grundskolan, ypperlig samarbetsförmåga och gedigen kännedom om inom din profession. Inom skolläkaransvaret ingår även det medicinska ledningsansvaret, MLA. Du som söker tjänsten ska: sätta samarbetet i fokus ha en positiv elevsyn ha tålamod och förmåga att sätta tydliga gränser ha erfarenhet av att arbeta med elever med NPF Anställningsformen är en tillsvidaretjänst med timarvode. De senaste åren har snittarbetstiden för skolläkare varit ca 100 timmar per kalenderår. Tillträde är 11 augusti 2025 eller efter överenskommelse. Intervjuer kommer att ske löpande. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Aktiv boendestödjare sökes
Sympati AB
Vårdare, boendestödjare

Sympati AB utför boendestödsinsatser med hög kvalitet till drygt 750 personer i Stockholms Stad, Solna Stad och Lidingö. Vi söker dig som är fysiskt aktiv och är intresserad av träning, kost och hälsa. Utöver utbildning med inriktning socialt arbete eller vård och omsorg ser vi gärna att du har förmåga att arbeta självständigt, är inkännande och kommunikativ samt har ett pedagogiskt förhållningssätt med förmågan att motivera andra. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av arbete inom psykiatri eller LSS. Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska är önskvärt. Tjänsten avser en omfattning på 50% Arbete på kvällstid förekommer

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
TRAFIKLÄRARE /Konsult

Lidingö Trafikskola är en väletablerad trafikskola i Stockholm som grundades år 1953. Vi erbjuder utbildningar på såväl 4 hjul som 2 hjul. Både personbil manuell eller automat och moped klass 1. Vi har även BE och B96. Självklart är vi en STR ansluten trafikskola! www.lidingotrafikskola.se Vi söker dig som är en engagerad och driven trafiklärare! Du tycker om att ta eget ansvar och trivs givetvis med att jobba med människor. Det är positivt om du är konsult och har egen bil!! Varmt välkommen med din ansökan om du vill jobba på en trafikskola med schyssta arbetsvillkor! Dina arbetsuppgifter består främst av att utbilda elever för B-körkort genom praktisk och teoretisk utbildning. Du tar ansvar och planerar för dina elever, du ska även kunna individanpassa utbildningen utifrån elevens behov. Tillsammans kommer vi att ta fram ett arbetsschema som passar båda parter.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Affärsdriven Account Manager
Com7 Stockholm AB
Företagssäljare

I rollen som företagssäljare kommer du in med driv, energi och sinne för goda affärer! Com7 erbjuder moderna IT och kommunikationslösningar både till små och stora företag. Med vår breda tjänst och produktportfölj är vår styrka att alltid kunna leverera den bästa lösningen för våra kunder. Vårt huvudsortiment är operatörstjänster, mobila tjänster och molnväxlar samt svarsservice och egna IT-tjänster. Com7 är medlemmar i RingUp kedjan. Vi har kontor i Göteborg och Stockholm. Som Account Manager driver du din egen försäljningsprocess från prospektering, kundmöten, offerthantering och avslut till uppföljning av samarbeten. Du håller hög aktivitet och kontaktar kunder främst över telefon i ett första skede för att sedan träffa dem i sin ”hemmamiljö” under kundmöten. Du kommer att arbeta i ett bolag med en aktiv, driven och positiv företagskultur. Du rapporterar till och får löpande support från din närmsta försäljningschef samtidigt som du även bollar tankar och idéer med dina kollegor i försäljningsteamet. Vi söker dig som gärna har några års dokumenterad säljerfarenhet, helst inom telekom eller IT. Du är en driven individ med sinne för affären och besitter en stark entreprenörsanda. Du har erfarenhet av komplex försäljning sedan tidigare och besitter kunskap att förklara och förstå kundernas framtida lösningar på ett enkelt sätt. Vi erbjuder dig ett roligt och utvecklande arbete i en härlig miljö med högt i tak och fantastiska kollegor. Com7 erbjuder dig en nyckelroll i bolagets fortsatta expansion i Stockholmsregionen. Som Account Manager kommer du arbeta heltid från måndag till fredag med god grundlön och en rörlig del som baseras på dina försäljningsresultat.

4 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Lagerarbetare till kyllager i Jordbro
Simplex Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Söker du ett lagerjobb där du får arbeta fysiskt, ha varierade arbetsuppgifter och utvecklas inom logistik? Då har vi rätt tjänst för dig i vårt kyllager i Jordbro! Lagerjobb i kyllager Jordbro – Beskrivning och arbetsuppgifter I rollen som lagerarbetare på vårt kyllager arbetar du tillsammans med engagerade kollegor för att säkerställa att varorna hanteras effektivt och med högsta kvalité. Tempot är ofta högt och det är viktigt att du trivs med praktiskt arbete i en kylmiljö. Mottagning och kontroll av inkommande gods Orderplock och packning enligt plocklista Arbete med lagerhanteringssystem Lastning och lossning av varor Kvalitetskontroll och temperaturkontroller Säkerställa ordning och reda på lagret Kravprofil för lagerarbete i kylda miljöer Giltigt truckkort (A+B) – krav Erfarenhet av truckkörning och lagerarbete är meriterande God svenska i tal och skrift Kan arbeta i kyliga temperaturer under hela passet Strukturerad och noggrann med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt God fysik och trivs med ett fysiskt aktivt arbete Personliga egenskaper – Rätt inställning till lagerjobb i Jordbro Vi letar efter dig som är ansvarstagande, punktlig och har inställningen att alltid leverera hög kvalité. Du har lätt för att samarbeta med andra, tar egna initiativ och tycker om att hålla ett högt tempo. Struktur, ordningssinne och noggrannhet värderas högt i denna tjänst. Anställningsvillkor och lagerschema Arbetstid: 06:00-15:00 Start: Omgående eller enligt överenskommelse Lön: Fast lön enligt kollektivavtal Om Simplex – Din framtid inom lager och logistik Simplex är ett modernt bemanningsföretag med fokus på lager, logistik och transport. Vi erbjuder möjligheter för dig som vill växa och utvecklas tillsammans med oss och våra kunder. Vårt mål är alltid att sätta rätt person på rätt plats och bidra till en hållbar utveckling – både för företag och individer. Vill du bli en del av vårt team och ta nästa steg i din karriär inom lager och logistik? Skicka in din ansökan redan idag och säkra din plats på kyllagret i Jordbro!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Jobba som personlig assistent till vår barn kund på Vaxholm
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill jobba som personlig assistent hos en flicka i Vaxholm. Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en glad flicka på 11 år. Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Vad innebär den här tjänsten? Tjänsten som personlig assistent innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar barnet med allt i vardagen där funktionsnedsättningen sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Viss fysisk förmåga krävs då arbetet omfattar lyft i samband med förflyttning. Kunden tycker om att göra utflykter, bada och lyssna på musik.  Kunden går i skolan dagtid på vardagar, vi söker i första hand någon som vill arbeta eftermiddag och helg. Arbetet passar dig som studerar eller har annan sysselsättning. Vem söker vi? Du som person är omtänksam, lyhörd och trygg i dig själv. Tidigare erfarenhet av assistansyrket och/eller arbete med barn i behov av särskilt stöd är meriterande. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper: · Har erfarenhet av barn · Är lyhörd, aktiv, social och förstår familjelivet · Tar ansvar och kan ta egna initiativ · Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav · Rökfri · Körkort är meriterande · Goda språkkunskaper i tal och skrift I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Vi erbjuder dig• Ett viktigt arbete där du gör skillnad för kunden • Ett utvecklande arbete • Ett kundnära arbete • Friskvårdsbidrag • Interna utbildningar – Frösundaakademin Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information• Anställningsform: Visstid så länge assistans uppdraget varar • Tjänstgöringsgrad: Deltid • Arbetstider: Varierande • Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta:  Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025