Slöjdlärare
Västbergaskolan AB
Gymnasielärare

Västbergaskolan är en friskola, f - 9 samt anpassad grundskola, med ca 760 elever som ligger vid Telefonplan . Vill du jobba på en skola som har: * god stämning med ett öppet och välkomnande klimat * goda elevresultat * 25 elever i varje klass * engagerad och skicklig personal * välfungerande elevhälsoarbete med tydliga rutiner * gemensamma regler som skapar trygghet och studiero * god ekonomi där vi prioriterar verksamheten * friskvårdsbidrag på 3000 kr per år * fri sjukvård inom primärvården * trevlig matsal med fantastisk mat lagad från grunden Då är du välkommen att söka till oss! Du kommer främst att arbeta mot arbetslag åk 4-6 som består av skicklig och engagerad personal, i arbetslaget råder en mycket god stämning. Nu söker vi en slöjdlärare på 50%, du har behörighet för båda slöjdarterna. Kommande läsår kommer du att ha textilslöjd, men framöver kan tjänstefördelningen innebära att du kommer att ha den andra slöjdarten. Du sätter eleven i fokus och är en tydlig ledare med en god pedagogisk förmåga. Du har lätt för att skapa goda relationer med kollegor, elever och vårdnadshavare samt ser vikten av att skapa studiero och en god atmosfär i klassrummet. Du är lyhörd för elevernas och verksamhetens behov och är intresserad av att utveckla och anpassa dina arbetssätt till olika förutsättningar. Du är väl insatt i läroplanens mål och du arbetar systematiskt med att göra undervisningen tillgänglig för eleverna. Som person är du positiv, lösningsfokuserad och flexibel. Du är en god förebild för elever och personal och din värdegrund stämmer väl överens med Västbergaskolans. I tjänsten ingår undervisning i slöjd i åk 4-7. Du arbetar inte som mentor men om det är en önskan, kan det diskuteras. Tillsammans med skolans tre andra slöjdlärare, jobbar ni för att ständigt utveckla undervisningen så att varje elev får möjlighet att utvecklas så långt som möjligt. Lön efter överenskommelse. Tillträde: 11 augusti 2025 Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

10 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Asiatisk Kock
Pongpower AB
Kockar och kallskänkor

Pongpower är ett auktoriserat bemanningsföretag som endast bemannar våra egna restauranger. Vi driver asiatiska restauranger inom stor Stockholm. Arbetsplats bestäms efter överenskommelse. Vi söker dig som är kock inom asiatisk mat eller har ett brinnande intresse för asiatisk mat. Vi driver populära asiatiska restauranger inom både buffe, a la carte samt fastfood. Du ska ha älska att laga mat och tycker att alla arbetsmoment är viktig inom arbetsplatsen. Du ska ha stor yrkesstolthet och vill utvecklas inom branschen. Asiatiska kockar sökes till vår expansion av Pong Restauranger. Vi söker duktiga kockar med erfarenhet av asiatiskt kockkonst. Du bör vara stresstålig samt ha god samarbetsförmåga. Vår expansion inkluderar både Buffe och A la carte samt snabbmatsrestauranger. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker både hel och deltidsanställda.

10 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Strategic/Key Account Manager
Hirely AB
Företagssäljare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: The Key Account Manager, will take full ownership of a portfolio of high-value merchants. The goal will be to drive revenue growth, strengthen partnerships, and ensure best-in-class service delivery. The KAM will act as a strategic advisor, helping merchants leverage Avardas payment solutions to achieve their business goals. Key Responsibilities: Manage and grow a portfolio of strategic merchant accounts across multiple markets. Act as the main point of contact for day-to-day operational and strategic matters. Drive account growth through upselling, cross-selling, and collaborative business planning. Analyze account performance (conversion rates, payment method usage, etc.) and recommend improvements. Coordinate internal teams (Product, Risk, Support) to ensure merchants receive seamless service. Lead quarterly business reviews (QBRs) and present account insights and KPIs. Monitor market and merchant trends to identify opportunities for innovation or product enhancement. Handle contract renewals and support negotiation processes. Qualifications and previous experience: Excellent sales, communication, presentation and relationship skills. Comfortable working with data and KPIs to drive insights and decisions. Proactive, solution-oriented mindset with a high level of ownership. Proven track record of driving account growth, improving retention, and exceeding commercial targets. Solid understanding of payment flows, checkout optimization, and digital commerce. Excellent sales, communication, presentation and relationship skills. Great knowledge of payments and within e-commerce is a plus. Excellent in communication and collaboration with external and internal stakeholders. Excellent in Swedish and English.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Customer Onboarding Specialist
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och forma framtidens digitala säkerhetslösning för kritisk kommunikation? Vi söker en Customer Onboarding Specialist till Cosafe!  Vill du arbeta i en teknisk och kundnära roll där du får hjälpa organisationer att skapa en tryggare arbetsmiljö? Har du erfarenhet av kundsupport, onboarding eller Customer Success och trivs i en roll där du får kombinera teknik och kommunikation? Då kan detta vara en möjlighet för dig 🚀 Om Cosafe Vi på Cosafe är ett svenskt SaaS-bolag inom säkerhet som hjälper företag, myndigheter, kommuner och skolor att larma, hantera och förebygga kritiska händelser. Vår plattform används i Europa och Latinamerika, och i Sverige är vi redan etablerade hos mer än 50 % av landets kommuner, där vi säkrar skolor med över 1 miljon elever. Våra kunder inkluderar också flera hundra större företag, vilket gör att vi växer så det knakar! 🚀 Vårt huvudkontor ligger på Gärdet i Stockholm, där vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö med ett högt engagemang och stark laganda. Om rollen: Som Customer Onboarding Specialist blir du en central del av vårt Customer Success-team och får ansvaret för att introducera och vägleda våra kunder i användningen av Cosafe. Ditt största fokus kommer vara att leverera bästa möjliga upplevelse till Cosafes kunder. Du kommer att vara en drivande kraft i den fortsatta expansionen på den svenska och europeiska marknaden som kommer att leda till stora karriärs- och utvecklingsmöjligheter. Dina ansvarsområden 💼 Onboarding och utbildning – Genomföra introduktioner och utbildningar, både digitalt och på plats Kundsupport – Hantera frågor och lösa problem via telefon, mejl och videosamtal Rådgivning – Hjälpa kunder att anpassa och optimera sin användning av Cosafe utifrån deras behov Processutveckling – Bidra till att förbättra våra rutiner och arbetssätt för att skapa en ännu bättre kundupplevelse Det här är en roll där du får kombinera tekniskt intresse med kundfokus och service. Du kommer att ha en viktig roll i att skapa långsiktiga kundrelationer och säkerställa att våra användare får maximalt värde av vår plattform.   Vem söker vi? ⭐️ Vi letar efter en serviceinriktad och pedagogisk person som med stort engagemang och tydlighet kan guida våra kunder och skapa bästa möjliga upplevelse. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har en stark tro på din egen förmåga. Hos oss får du möjligheten att arbeta med en innovativ tjänst som gör verklig samhällsnytta – och samtidigt vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt. Vi ser gärna att du har ✅ Erfarenhet av kundsupport och kundonboarding, gärna inom SaaS eller tech En pedagogisk och lösningsorienterad inställning, med förmåga att guida och utbilda kunder God teknisk förståelse och systemvana – du trivs i en digital miljö och har lätt för att lära dig nya system Förmåga att skapa förtroende och bygga starka kundrelationer Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande om du har erfarenhet av säkerhet, riskhantering eller krishantering, men det är inget krav. Vi erbjuder 🏢 En dynamisk arbetsmiljö där du får vara en del av ett snabbt växande techbolag 📈 Möjlighet att påverka och utveckla våra kundprocesser 💰 Marknadsmässig lön och förmåner, inklusive fullt friskvårdsbidrag 💻 Moderna arbetsverktyg som MacBook och iPhone 🤝 En företagskultur där vi firar framgångar, stöttar varandra och har högt i tak 🚀 Stora möjligheter att utvecklas och växa med bolaget Redo att göra skillnad? Ansök redan idag! Vi välkomnar och granskar ansökningar löpande. Tjänsten kan tillsättas när som helst! #CustomerSuccess #CustomerSupport #OnboardingSpecialist #TechSupport #SaaS #DigitalSäkerhet #Kundsupport #Kundonboarding

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Fastighetsmäklare i Solna
Hirely AB
Fastighetsmäklare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu söker vi ytterligare en kollega som motiveras av att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du gillar att utmana dig själv. Här får du chansen att ingå i ett fantastiskt team med ett bra och stabilt ledarskap. Våra styrkor är att kunna ge våra medarbetare den uppbackning de behöver för att kunna prestera på en hög och jämn nivå. Vi är dessutom ett härligt gäng med blandad erfarenhet där vi tillsammans kompletterar och peppar varandra till fortsatt framgång! Om dig Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av mäklaryrket, du är mån om din personliga utveckling och du vill vara en viktig spelare i vårt framgångsrika lag där du kan bidra med din erfarenhet, energi och ditt driv. För rätt person finns också möjlighet att i framtiden vara med och driva butiken genom ett delägarskap. Kravprofil Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning. Talar och skriver svenska flytande. Övriga språkkunskaper är meriterande. Har lyckats att driva igenom ett antal lyckade försäljningar. Vi ger dig tillgång till Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 80 års branscherfarenhet. Vår framgångsrika försäljningsmetod (samt kontinuerlig kompetensutveckling), moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta Vendela Ejdenwik på [email protected]. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt.   Om Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se   Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
System- och Nätverkstekniker
Hirely AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: IT-bemanning söker nu en engagerad och teknisk skicklig System- och Nätverkstekniker till vår kunds IT-avdelning. IT-avdelningen har ansvar för att leverera system- och teknikstöd till hela koncernen, inklusive både landbaserade och fartygsbaserade miljöer. Det innebär att rollen kan innefatta resor utomlands och beredskap. Din roll Som System- och Nätverkstekniker kommer du att vara en nyckelspelare i det löpande förvaltningsarbetet, installationer och vidareutveckling av vår tekniska plattform. Du kommer att arbeta i en Windowsmiljö med fokus på Microsofts produkter och Fortinet inom nätverk. System Center, Intune, Hyper-V och nätverksbaserade disksystem är centrala delar av kundens infrastruktur. Vad vi söker Vi söker dig som har: 3–5 års erfarenhet av liknande arbete på motsvarande nivå. Djup teknisk kunskap om Fortinet och Microsofts produkter. Erfarenhet av komplexa installationer och drift med höga tillgänglighetskrav. Kompetens inom: Fortinet och Fortigate SD-WAN Windows Server och Windows klientoperativsystem Active Directory och certifikat Exchange, Office 365 och Intune Powershell och scripting Backuphantering, gärna inom Veeam Meriterande kompetens Kunskap inom Extreme Networks, Palo Alto och Hyper-V är meriterande. Vem är du? För att trivas i rollen är du lösningsorienterad, driven och har ett starkt fokus på teknik och utveckling. Du är en lagspelare med god social kompetens och samarbetsförmåga, eftersom du kommer att ha många kontakter både internt och externt. Du behöver ha mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i skrift och tal, då kuden arbetar i en internationell miljö. Om företaget Kunden är ett ledande företag inom sin bransch och erbjuder en dynamisk och utmanande arbetsmiljö där teknik och innovation står i fokus. Här får du möjlighet att vara med och forma framtidens tekniska lösningar i en spännande och internationell kontext. Är du den vi söker? Skicka din ansökan redan idag!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Produktionsmedarbetare - Heltid
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo?  Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som produktionsmedarbetare hos en av våra kunder i Länna. Som produktionsmedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa produkter på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi ser gärna erfarenhet av liknande arbete inom produktion. Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Meriterande:  Körkort  Truckkort A+B Arbetstider: mån-fre 06-15 & 14:15-23:15 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Länna Lön: Enligt ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Jag är snart en 8 årig pojke som söker kvinnlig personlig assistent
Viola Assistans AB
Personliga assistenter

Med utbildning och erfarenhet inom autism och intellektuell funktionsnedsättning. Du ska vara tålmodig ,lyhörd och tänka steget före.Flytande svenska är ett krav .Vid eventuell intervju tag med utdrag ur belastningsregistret.Tjänsten kommer tillsättas omgående.Vikariat över sommaren och möjligt till förlängning om samarbetet fungerar. Arbetsplatsen är i södertälje. Mejla ansökan på [email protected]

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Privatlånerådgivare
Hirely AB
Telefonförsäljare m.fl.

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan rollen som privatlånerådgivare på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person med erfarenhet av att ha jobbat med försäljning över telefon och känner dig redo för ett nästa steg inom finans, kan Ordna Bolån vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av telefonförsäljning Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser: Flerspråkig Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Vad Ordna Bolån erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna Bolån centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Card & Fraud Specialist till mellanstor bank i Solna
SJR in Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

SJR tillsätter nu en Card & Fraud Specialist till mellanstor bank i Solna. Vår kund sitter i fina moderna lokaler, nära Mall of Scandinavia med bra kommunikationer som tunnelbana, buss och pendeltåg. Detta är ett konsultuppdrag med start i augusti/september och inledningsvis 12 månader, med chans till förlängning. Om tjänsten Är du analytisk, noggrann och har ett öga för detaljer? Nu finns möjligheten att ta en viktig roll i en finansiell verksamhet där du arbetar med allt från daglig övervakning av transaktioner till att utveckla interna rutiner för att förebygga bedrägerier. Vi söker dig som vill kombinera operativt arbete med analys, och som trivs med att ha breda kontaktytor både internt och externt. Rollen innebär mycket administrativt arbete och kräver en god uppmärksamhet på detaljer. Ansvarsområden - Daglig övervakning av korttransaktioner för att identifiera avvikande mönster och bedrägeriförsök - Administration av kortregler och hantering av kortreklamationer - Stöd vid kortrelaterade frågor och kontakt med kunder vid misstänkta bedrägerier - Daglig avstämning av korttransaktioner och bokföring på olika konton - Identifiering och rapportering av avvikelser till berörda funktioner - Underhåll av matchningsregler i systemen - Ansvar för rapportering till myndigheter och partners (t.ex. CESOP, QMR, FI) - Analysera transaktionsdata och ta fram rapporter för att minska bedrägeririsken och förbättra kortprestanda - Bidra till utveckling av interna rutiner och processer - Samarbete med andra avdelningar och koncerngemensamma initiativ - Omvärldsbevakning gällande bedrägeritrender och AML-relaterad information Lämplig bakgrund - Erfarenhet av arbete med kort, transaktioner eller fraud management inom bank/finans - God analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt - Vana att hantera flera parallella processer och samarbeta tvärfunktionellt - Ett intresse för att utveckla och effektivisera rutiner Personliga egenskaper Vi ser gärna att du är lösingsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är prestigelös och vi tror att du som söker har hög integritet. Du har förståelse för utredningsarbete och öga för detaljer. Vi ser också att du gärna är anpassningsbar i ditt arbetssätt, där du snabbt kan ställa om och anpassa ditt sätt att arbeta utifrån verksamhetens behov. Då du i din roll kommer ha många interna kontaktytor ser vi din kommunikativa förmåga som en förutsättning för att lyckas i rollen. Vidare är du noggrann, strukturerad samt har en god förmåga att prioritera ditt arbete. Du är självständig i ditt arbetssätt, men vi lägger stor vikt vid en god samarbetsförmåga. Vidare har du flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Kamaliha. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-09. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_1206996091-scaled.jpg

10 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025