Projektledare, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Därför är detta jobb för dig Du vill vara en del av regionens främsta Life Science-konsulter och driva projekt som gör skillnad. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människans liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet.  På Knightec Group är vi specialister på att driva projekt inom en rad olika industrier. Vi har djup kompetens inom projektledning och även en egen välkänd metodik, XLPM (Excellence in Project Management). Hos oss får du dessutom möjlighet att engagera dig i nätverk med fokus på projektledning, vilket ger dig goda förutsättningar att utvecklas vidare i din roll som projektledare. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer driva varierande projekt tillsammans med våra under, antingen på plats i deras verksamheter eller i våra egna leveranser. Projekten kommer variera i komplexitet och omfattning. Rollen kommer bland annat att innebära:  Leda investeringsprojekt, installationsprojekt, projekt rörande ombyggnation eller liknande Ansvara för projektets budget, tidplan och kvalitet Leda arbetet i projektet och ansvara för projektets resultat inför en styrgrupp Hantera projektets intressenter och risker Motivera och engagera dina projektmedlemmar Kvalifikationer Vi söker dig som har ett intresse för teknik och komplexa projekt. Du är självgående, duktig på att hitta lösningar och van vid att arbeta under föränderliga förutsättningar. Du trivs även med att leda och engagera andra. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Utbildning civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande inom relevant område (t.ex. kemiteknik, maskinteknik, medicinteknik) Dokumenterad erfarenhet av teknisk projektledning inom Life Science-industrin, gärna med erfarenhet från produktion Erfarenhet av projektledningsverktyg Kunskap om branschens lagar, krav och riktlinjer Flytande kunskaper på svenska och engelska Meriterande med kännedom/ utbildad inom någon projektmetodik En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Södertälje, Kronstrandsgatan 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Valideringsingenjör, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Därför är detta jobb för dig Här får du vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Du kommer arbeta i våra egna leveranser med ett team av Semcon-kollegor för att gemensamt leverera ett färdigt projekt till kund, alternativt i våra kunders verksamheter. Dina ansvarsområden är exempelvis: Validering av utrustning och system Se till att projektets tidsplan hålls Koordinering mellan olika funktioner i projektet Vara drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår Leda, koordinera och skriva riskgranskningar Leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer För att trivas i rollen har du ett intresse för teknik, du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och i en roll med flera olika kontaktytor. Du gillar problemlösning, är lyhörd och trivs i en varierande konsultroll. Vi tror även du har:  Erfarenhet inom läkemedelsindustrin Erfarenhet inom validering/kvalificering Tidigare erfarenhet från en roll som exempelvis valideringsingenjör, projektingenjör, kvalitetsingenjör eller liknande Ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinteknik, maskinteknik eller motsvarande Goda kunskaper både muntligt och skriftligt i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Södertälje, Kronstrandsgatan 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Säljare till Stockholm
Säljpoolen i Sverige AB
Företagssäljare

Säljare till Stockholm För kunds räkning söker vi en säljare till ett företag som arbetar med energieffektiva lösningar för fastigheter. Företaget satsar på ett nytt affärsområde och stärker upp säljorganisationen med nya kollegor. Är du en affärsdriven och självgående säljare som vill vara med på resan och vara med och utöka deras position på marknaden? Läs då vidare! Om tjänsten Som säljare kommer du att bearbeta nya kunder som du följer genom hela processen. Detta innefattar allt från behovsanalys till färdig besiktning samt offert och uppföljning. Som säljare har du ett nära samarbete både med våra kunder och dina kollegor som kommer genomföra arbetet. Du jobbar aktivt med att själv hitta nya kunder, parallellt har du tillgång till vårt nätverk där vi får in leads. Vi vet att det finns ett stort behov av våra tjänster i regionen vilket gör att du som säljare kommer in i ett spännande skede. Vi erbjuder en stimulerande tjänst där du är en nyckelperson i vår fortsatta tillväxt och framgång och erbjuder en utvecklingsorienterad attraktiv arbetsmiljö med marknadsmässig lön och villkor. Placering är i Stockholm och företagets kontor ligger i Täby. Arbetsbeskrivning Du utgår antingen hemifrån eller från vårt kontor i Täby där aven dina kollegor sitter. Tillsammans säkerställer ni att våra kunder får den absolut bästa servicen från oss. Ditt arbete innebär att du självständigt planerar och genomför kundbesök samt säljaktiviteter för att nå uppsatta mål, du har fullt kundansvar för din egen portfölj. Vem trivs här? Till rollen som säljare söker vi dig som är energisk, utåtriktad och duktig på att etablera och upprätthålla relationer. Du har ett stort driv och engagemang och du brinner för att göra affärer och ge kunder god service. Du tar initiativ, är resultatorienterad och sätter höga mål som du strävar efter att uppnå. Du som söker rollen är självgående och strukturerad. Du tar eget ansvar för dina uppgifter och driver processer framåt. Du förstår också vikten av samarbete med kollegor för att uppnå resultat. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet från försäljning mot B2C Minst gymnasiekompetens B-körkort Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Marie Gummerus. Du når Marie på 08-51481642. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Valideringsledare, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Därför är detta jobb för dig Du vill vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Du blir en del av vårt affärsområde inom Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Rollen innebär att du tar lead för valideringar, och kan guida och stötta dina kollegor för att gemensamt komma framåt. Du kommer antingen jobba i något av våra valideringsteam där vi levererar ett färdigt projekt till kund eller på plats ute i våra kunders verksamheter. Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Dina arbetsuppgifter kommer vara exempelvis: validering av utrustning och system se till att projektets tidsplan hålls koordinering mellan olika funktioner i projektet drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår leda, koordinera och skriva riskgranskningar leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer Vi söker dig som gillar att leda andra och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar problemlösning och att ha flera kontaktytor. Du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi ser även att du har: erfarenhet från en roll inom validering/kvalificering inom läkemedelsindustrin ingenjörsexamen eller motsvarande god kännedom om GMP meriterande med erfarenhet av koordinering/samordning flytande kunskaper i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Södertälje, Kronstrandsgatan 1. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Jäderborn, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Lager/Produktionspersonal i Södra Stockholm
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera produktionsmedarbetare för våra samarbetspartners i Södra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Södra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, eller filippinska är ett plus. Plats: Södra Stockholm  Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
System Developer
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Join Lumera's dynamic Product Development team in Sweden as we expand our presence in the European Life and Pensions industry. We're seeking an outstanding system developer to help drive our innovative solutions forward as we build tomorrow together. Excited? Submit your open application now! What you’ll be doing: Collaborating with agile teams to build and enhance our cutting-edge market leading insurance product. Utilizing technologies like Java, SQL, with opportunities to explore new tools. Designing, developing and testing our software as well as post-release maintenance Learning, teaching, and executing – together with your team. Curious to hear more about life as a system developer at Lumera from Erik Gyllenstierna? Check out this interview! What you’ll be getting: Amazing colleagues, the best in our field. Daily challenges that keep you engaged and motivated. Access to in-house business knowledge, just a few desks away. Flexible hybrid remote work options, possibility to work remote two days per week. A culture of continuous learning and knowledge sharing. Benefits designed to support a healthy work-life balance. Conveniently located offices in Stockholm To thrive in this role, you: Hold a Bachelor’s degree within IT/Computer Science or related fields. Either just graduated or bring a couple of years of experience as a system developer. Are proficient in English communication, both spoken and written. Have a proactive, solution-oriented mindset. Demonstrate drive, curiosity, and a solution-oriented approach. Have an ability and preference of working with others. Are active in seeking new knowledge from more senior colleagues. Value communication, transparency, and openness. Enjoy solving problems and work with complexity. Does this sound like the perfect fit for you? Apply today! Send us your CV or apply using your LinkedIn profile. A background check will be conducted as part of the recruitment process. For any inquiries or general questions, contact Felix Wallin at [email protected].  We look forward to receiving your application! About Lumera Lumera is dedicated to the digital transformation of the European Life and Pensions industry. As insurtech innovators, we provide future-proof core technology for policy administration. The Prudent Revolution is our mission – bridging technology and partnership to navigate the fastest, safest path through complex change for L&P providers. We combine tech and industry expertise with relevant market experience to offer a broad range of consultancy and data services – from managing faultless legacy system migration to facilitating compelling end-user experiences. Based in Stockholm, Lumera has significant presence with offices in the United Kingdom, the Netherlands, Norway, Sweden, India and Vietnam. Lumera is majority owned by Monterro, a leading Nordic software investor. www.lumera.com Follow us on LinkedIn and Facebook.

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Städare - Hemfrid Stockholm

HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM STÄDARE I STOCKHOLMS LÄN Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Vill du jobba med något som gör skillnad i människors vardag? Hemfrid söker dig som vill arbeta som städare i Stockholm med omnejd! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med allt från hemstädning och fönsterputs till flyttservice – och vi söker nu fler medarbetare som vill vara en del av vårt härliga team. Ett jobb som gör skillnad Som städare hos Hemfrid får du ett varierande och meningsfullt arbete där du bidrar till att förenkla människors liv. Du arbetar i ett team med kollegor från hela världen – tillsammans skapar vi service i världsklass. Vi söker dig som: Gillar att jobba i team Har erfarenhet av städning (meriterande) Är noggrann, engagerad och vill utvecklas Talar svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider Är flexibel att arbeta med olika kunder Har B-körkort och gärna egen bil (meriterande) Vi erbjuder: Timanställning eller tjänst på 50–75 % – du väljer! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Försäkringar (sjukdom, ansvar, pension) och friskvårdsbidrag Kostnadsfri utbildning i hemstädning Fantastiska kollegor och en trygg arbetsplats Ansök redan idag! Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Läs mer och ansök på: www.hemfrid.se/karriar Har du frågor? Kontakta oss gärna på [email protected] HEMFRID IS HIRING CLEANERS IN THE STOCKHOLM AREA Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Would you like a job that truly makes a difference in people’s everyday lives? Hemfrid is looking for cleaners to join our team in the Stockholm region! Hemfrid is Sweden’s leading provider of home services, offering everything from cleaning and window washing to moving services – and we’re growing! A meaningful and varied job Working with Hemfrid means being part of a close-knit team that provides outstanding service to our customers. You’ll work with amazing colleagues from all over the world in a supportive and inclusive environment. We’re looking for someone who: Enjoys working with others Has experience in cleaning (a plus) Is detail-oriented, motivated, and eager to learn Speaks Swedish or English Can work flexible hours Is open to working with different customers Has a driver’s license (B) and preferably access to a car (a plus) We offer: Employment from hourly basis up to 50–75%, depending on your needs Collective agreement and great employment benefits Insurance (health, liability, pension) and wellness allowance Free training in home cleaning Friendly colleagues and a safe, stable workplace Apply today! Do you want to be part of Hemfrid? We look forward to receiving your application!  Learn more and apply at: www.hemfrid.se/karriar Questions? Feel free to contact us at [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Lagerarbetare - Heltid
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo?  Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder i Rosersberg. Som lagerarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Plock och pack i Autostore Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Underhåll av Autostore, agera vid avvikelser Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Erfarenhet av arbete i WMS System är ett krav. Meriterande:  Körkort  Truckkort A+B  Erfarenhet av WMS system Arbetstider: 07-16 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Rosersberg Lön: Enligt Ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lager/Produktionspersonal i Norra Stockholm
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera produktionsmedarbetare för våra samarbetspartners i Norra Stockholm. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska eller filippinska är ett plus. Plats: Norra Stockholm  Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Talent Acquisition - TA-Partner till IT-konsultbolag
Columbus Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Du kanske inte känner till oss, men det gör inget. Du är helt enkelt inte den målgrupp vi rekryterar mest Men vi är glada att du hittat hit! Vi är Columbus – en arbetsplats där vi utvecklas tillsammans, både som individer och som team. Här får nyfikenhet ta plats, vi lär av varandra och vi gillar att samarbeta. Det här är en roll för dig som vill jobba med rekrytering i framkant och skapa en kandidatupplevelse som verkligen gör skillnad. Vi bygger företaget, en signering i taget. Placering: Stockholm. Vi har ett flexibelt arbetssätt med möjlighet till remote. Vad du kommer få göraI den här rollen driver du rekryteringen för ett eller flera av våra affärsområden. Du stöttar cheferna i allt som rör rekrytering och fungerar som ett rådgivande stöd. Du äger dina rekryteringsprocesser från start till mål – kravprofil, search, intervjuer, signering – och ser till att kandidatupplevelsen håller hög kvalitet. Du blir en del av vårt svenska TA-team, men kommer också att vara med i projekt på både nationell och global nivå inom vårt People-community. Vi jobbar med moderna verktyg som Teamtailor, Alva Labs, Gem och Trustcruit. Gillar du employer branding? Kul! Det gör vi med. Du kommer vara med och vidareutveckla vårt employer brand i Sverige. Vi har precis lanserat ett nytt varumärke och EVP – en spännande resa som vi vill att du är med på. Utöver det finns möjlighet att engagera sig i AI-relaterade initiativ, utbildningar för chefer och andra utvecklingsprojekt kopplade till rekrytering.  Vem är du? Du har 4–5 års erfarenhet av rekrytering, gärna inom tech eller konsultbranschen Du har drivit hela rekryteringsprocesser på egen hand Du är van att samarbeta med och ge stöd till olika typer av chefer och intressenter Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Vi letar efter dig som är trygg i din roll, nyfiken och tar ansvar. Du gillar att jobba självständigt men trivs också med att dela idéer och samarbeta med andra. Bonus om du är en rolig prick som inte tackar nej till en fika. Så varför trivs vi i teamet så bra? Vi jobbar nära verksamheten och cheferna, vilket gör att vi ser tydlig effekt av det vi gör. Det är roligt och meningsfullt. Vi har byggt upp ett stort förtroende internt och jobbar både operativt och strategiskt med rekrytering. Hos oss finns det utrymme att testa nytt, tänka om och utvecklas. Vi stöttar varandra, skrattar mycket och är stolta över det vi gör – tillsammans. Vill du lära känna oss mer? Klicka här! Vad vi kan erbjuda Att jobba på Columbus innebär att vara en del av ett värderingsdrivet företag där vi stöttar varandra, har roligt tillsammans och samtidigt växer – både som organisation och individer. Vi är ledande inom Digital Commerce, Affärssystem och Data & AI, och trycket på rekrytering är högt eftersom vi har vind i seglen. Här finns ett varmt team, nyrenoverade kontor mitt i Stockholm, och en kultur som värdesätter balans, nyfikenhet och samarbete – oavsett om det handlar om att fira framgångar med frukost eller ta emot ett paket mitt på dagen. Våra värdeordStay curious, Build trust, Collaborate, Deliver customer successär inget vi bara sätter upp på väggen – de genomsyrar allt vi gör. Ansökan och nästa steg Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt innan ett erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till mig Alexander Tonelli. Intervjuer kommer hållas löpande. Vi använder Trustcruit för att samla in anonym feedback om din upplevelse som kandidat. Det tar bara några minuter och hjälper oss att förbättra vår rekryteringsprocess. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto. På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025