Logistikadministratör till Ahlsell Norsborg!
Performiq AB
Lager- och terminalpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en fena på administration, kundservice och lagerarbete? Då kan du vara den vi söker till Ahlsell Norsborg! Vi söker dig som är sugen på något mer än bara vanligt orderplock eller packning. De är ett litet team och tillsammans ska ni kunna utföra alla funktioner som krävs av ett lager i sin helhet. Det innebär en hel del administrativa uppgifter som inte ingår i sedvanliga lageruppgifter. I arbete ingår; • Kontroll av inkommande gods. Godset ska stämma med följesedel • Skriva produktbeskrivningar • Orderplock • Inventering • Mellanlagring. Ahlsell har gods som kund äger, de hör av sig när grejerna ska ut. Detta innebär mejl/telefonkontakt mellan lagerarbetare, säljare och kund • Mejl och telefonsupport. Om gods försvinner ska man genom datorsystem och lite snabbt tänk kunna lokalisera vart gods tagit vägen • Lossning/lastning av lastbilar Personprofil Noggrann och strukturerad – Behöver ha detaljsinne och god förmåga att hålla fokus, då det sker noggranna kontroller samt registrering av gods. God datorvana – En stor del av arbetet sker administrativt i deras datasystem. Har du arbetat i WMS (Warehouse Management System) samt Excel är det meriterande. Serviceinriktad och kommunikativ – Löpande kundkontakt, främst via mejl och telefon men även fysiska möten. Kommer att vara ansiktet utåt för Ahlsell. Initiativtagande och kan ta egna beslut – Kommer att arbeta under stort eget ansvar och kunna svara för ett helt artikellager. Stresstålig – Klarar snabba vändningar och att arbeta under tidspress. Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriter: Erfarenhet och truckkort för skjutstativ- och motviktstruck. Ska kunna vara behjälplig vid orderplock samt lastningar/lossningar. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Övrigt Start: Augusti Omfattning: Heltid Plats: Norsborg Arbetstid: 8-17

3 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Ekonomiansvarig sökes omgående - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en ekonomiansvarig till ett välrenommerat industribolag med en omsättning på cirka 2 miljarder kronor, verksamt inom högvärdesmaterial och tillverkning. Efter uppdraget har du möjlighet att bli överrekryterad till kunden!  Om rollen: Du får ett övergripande ansvar för bolagets ekonomifunktion, inklusive både operativa och strategiska delar. I rollen ingår bland annat: • Ansvar för den legala redovisningen och intern/extern rapportering • Kontakter med externa parter såsom bank, revisorer, försäkringsbolag och juridiska rådgivare • Lönehantering, utbetalningar och attest • Personalansvar för ett team på två personer • Budget- och prognosarbete samt resultatuppföljning • Bokslut, deklarationer och hantering av moms och skatt • Lageravstämningar samt analyser med fokus på lönsamhet och kostnadskontroll • Vara ett aktivt bollplank till vd och stötta organisationen i ekonomiska frågor • Ansvara för vidareutveckling av rutiner, processer och affärssystem (Pyramid) Vi söker dig som har god erfarenhet av redovisning, gärna från producerande verksamhet, och trivs i en bred roll med både operativt ansvar och ledningsnära samarbete. Krav: • Flera års erfarenhet av redovisning och ekonomistyrning o Bokslut, årsredovisningar, skatte- och momshantering o Erfarenhet av att upprätta budget, prognoser och analys • Dokumenterad erfarenhet av ekonomiansvar o Tidigare roller som ekonomichef/redovisningsansvarig o Personal- eller teamansvar ses som starkt meriterande • Vana vid att arbeta nära verksamheten och vara bollplank till ledning/VD • Erfarenhet av affärssystem såsom t.ex. Pyramid, Visma, Fortnox, Agresso, SAP m.fl. • Erfarenhet av lönehantering, utbetalningar och attestering • Meriterande med erfarenhet från producerande företag • Kommunikativ och pedagogisk – kunna coacha team och verksamhet i ekonomifrågor • Flytande svenska och god engelska i tal och skrift Tillträde och ansökan: Startdatum: omgående Uppdragets längd: 6 månader Sista ansökningsdagen: ASAP Plats: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Erfaren VVS montör till VS Stockholm
Tillväxt Botkyrka AB
VVS-montörer m.fl.

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. VS Stockholm är ett nytt bolag med välrenommerat rykte, som arbetar med service och entreprenad i hela Storstockholm. Vi erbjuder professionella VVS-lösningar för såväl privatpersoner som företag.  Idag är vi ett sammansvetsat gäng på 5 personer som ställer upp för varandra, är professionella och har mycket kul tillsammans. Vi expanderar och söker nu en erfaren servicemontör som vill arbeta självständigt i en roll med frihet under ansvar.  Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Du utgår hemifrån och arbetar självständigt ute på uppdrag med en fullt utrustad servicebil som kontoret har förberett. Arbetsledaren skickar ut uppdrag i förväg och finns tillgänglig för stöd och samordning vid behov.  Som servicemontör kommer du bland annat: Utföra sedvanliga VVS-arbeten inom både service och entreprenad. Läsa och tolka arbetsbeskrivningar och ritningar. Säkerställa korrekt utförande enligt specifikationer. Självständigt hantera ombyggnationer, granska ritningar från kund och säkerställa korrekt utförande enligt specifikationer. Dokumentera arbetet med bilder i vår app samt föra timdagbok. Köra till grossist för materialinköp vid behov. Ansvarsområden Du ansvarar för att hålla ordning i din servicebil, följa våra rutiner för dokumentation och ha ett professionellt bemötande i alla kundkontakter. Du representerar VS Stockholm ute på fältet och är en viktig del i att våra projekt håller hög kvalitet och punktlighet. Önskad Profil: 5 års erfarenhet av VVS-arbete. Gymnasial VVS-utbildning eller motsvarande erfarenhet. B-körkort. Ritningskunskap. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vi söker dig som... ...är självgående och ansvarstagande, med god materialkännedom och ett öga för ordning och reda. Du trivs med kundkontakt, är van att planera och kommunicera direkt med kund. Du är flexibel och lösningsorienterad, då arbetet varierar dag för dag – du behöver snabbt kunna anpassa dig till nya uppdrag och miljöer. Eftersom du jobbar självständigt är det viktigt att du kan fatta egna beslut, dokumentera ditt arbete noggrant och har ett strukturerat arbetssätt. Du gillar service, är händig och har en stark vilja att hitta lösningar även i oväntade situationer. Meriterande om du har: VVS ceritifikat Heta arbeten Säker vatten Övrigt: Start: enligt överenskommelse Arbetstider: 7-16 Placering: Startar hemifrån. Kontor i Hägersten Anställningsform: heltid med 6 månaders provanställning Kollektivavtal: Inte anslutna ännu, men uppfyller kraven och planerar att ansluta oss. Sök jobbet här! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

3 juni 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Undersköterska kväll till Nyckeln hemtjänst
Tillväxt Botkyrka AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Nyckeln Hemtjänst Vill du arbeta inom hemtjänst där omtanke och kvalitet står i fokus? Nyckeln Hemtjänst AB är ett privat företag som erbjuder professionell hemtjänst i Salem och Botkyrkakommun. Vi söker nu engagerade medarbetare för att förstärka vårt team och ge våra kunder en trygg och personlig omsorg i vardagen. Nyckeln Hemtjänst erbjuder: Personlig service och omsorg Ledsagning och avlösarservice Vi erbjuder även tjänster med RUT-avdrag, såsom städning, klädvård, fönsterputs, matlagning. Våra tjänster anpassas alltid efter varje kundens önskemål för att skapa trygghet, kontinuitet och respekt för individens livsstil och kulturella bakgrund. Vi arbetar aktivt för att förbättra villkoren för våra anställda. Vi söker nu fler undersköterskor till vårt team Nyckeln Hemtjänst har idag ett 40-tal medarbetare, och vi söker nu 10 undersköterskor på heltid för att fortsätta erbjuda välplanerad och trygg omsorg och service. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat friskvård en timme i veckan på arbetstid. Våra tjänster utgår från vårt kontor i Norsborg, och du arbetar på en slinga som roteras beroende på språk och behov. Som undersköterska hos Nyckeln hemtjänst kommer du bland annat: Social dokumentation Personlig omvårdnad Förbereda måltider Promenera eller handla tillsammans med kunden eller handla ensam Ledsagning och social samvaro Hjälpa till med personlig hygien Utföra städning och andra hushållssysslor Bidra med socialt stöd Önskad Profil vi söker dig som har: Utbildning som undersköterska B-körkort Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Erfarenhet av att arbeta med äldre Vi söker dig som är: Professionell, lyhörd, empatisk och har ett respektfullt förhållningssätt. Du vill jobba heltid och bli fast anställd. Du är ärlig och kommunikativ för att arbetet ska fungera bra med kunder och dina kollegor. Du kan arbeta självständigt och i dubbelbemanning, samt kan köra elsparkcykel och bil. Meriterande om du har: Intyg på covid-19-vaccination (2 doser) Undersköterska med Socialstyrelsens licens Kunskaper i andra språk, gärna finska eller kantonesiska Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 15.30-22.00, med rullande schema Placering: Botkyrka Anställningsform: Inleds som timanställning, med möjlighet till fast anställning, vilket är vårt mål. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

3 juni 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Servicetekniker/mekaniker till Ståthögas verkstad i Tullinge
Tillväxt Botkyrka AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den via mejl. Ståthöga MA Teknik är ett väletablerat och växande industriföretag med huvudkontor i Norrköping och verkstäder runt om i Sverige – även i Tullinge. Vi erbjuder service, underhåll och reparation av pumpar och annan roterande utrustning till t.ex. värmeverk, vattenverk och reningsverk. Vi är stolta över vår höga kundservice, vårt engagerade team och vår stabila position på marknaden. Med egen verkstad, hög teknisk kompetens och kvalitetsprodukter är vi en trygg och långsiktig arbetsgivare. Nu behöver vi ytterligare servicetekniker/ mekaniker som vill växa med oss under 2025! Om tjänstenSom servicetekniker/mekaniker hos oss arbetar du både i verkstaden i Tullinge och ute hos kund. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Service och reparation av pumpar och roterande utrustning Demontering och felsökning av maskiner Reparation, rengöring och kompositbehandling Montering, funktionstest och återinstallation hos kund Svetsning och montering (gas, el, TIG, MMA) i verkstad och på plats hos kund Lagerhantering och materialplanering i samarbete med arbetsledare Du jobbar oftast i team om två och arbetsledaren ansvarar för materialbeställning och projektplanering. Önskad profil Minst 4–5 års erfarenhet av mekaniskt arbete, gärna inom industri God svenska i både tal och skrift Körkort B Stark och fysiskt frisk – arbetet är tungt och smutsigt emellanåt Svensk medborgare och godkänd bakgrund: våra kunder kräver medborgarskap, säkerhetsprövning inklusive utdrag ur belastningsregistret och kreditupplysning Vi söker dig som: Du är punktlig och självgående – det är viktigt att du kan ta ansvar för dina uppgifter, särskilt i ett litet team där din insats gör stor skillnad. Du är serviceinriktad och förstår vikten av att bygga goda kundrelationer eftersom det är en viktig del av vårt varumärke. Du trivs med praktiskt arbete, har ett tekniskt öga för detaljer och gillar att se resultatet av ditt arbete. Meriterande: Truckkort Säkra lyft Heta arbeten Mobila plattformar Övrigt Start: Omgående Arbetstider: Mån–tors 07.00–16.00, fredagar 07.00–14.30 Placering: Verkstaden i Tullinge (viss resor till kund förekommer) Anställningsform: Heltid med 6 månaders provanställning Förmåner: Kollektivavtal, friskvårdsbidrag, utbildningar i tjänsten Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten är hos Ståthöga MA Teknik. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

3 juni 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Betongarbetare med yrkesbevis till STH Spår och Entreprenad
Tillväxt Botkyrka AB
Betongarbetare

Betongarbetare inom järnväg sökes till STH Spår & Entreprenad AB OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den via mejl. Om företagetSTH Spår & Entreprenad AB är ett tjänsteföretag inom järnvägsbranschen som grundades 2015 med målet att leverera högkvalitativa tjänster i och kring spårområdet, alltid med kvalitet och kunden i fokus. Vi är en del av Nordisk Bergteknik-koncernen, norra Europas största aktör inom berghantering och grundläggning. Vi utför projekt i hela landet, med särskilt fokus på Mälardalen, och våra kunder inkluderar Trafikverket, Infranord, Nykvarns Kommun, Implenia, Gävle Hamn, AB Stockholms Spårvägar, RV ALCISA, Strukton Rail, Eltel, Infrakraft, NRC, SWECO Sverige AB, Gnesta Bergbyggare AB och M3 Schakt. Vi söker nu erfarna betongarbetare för att stärka vårt team och säkerställa att våra projekt fortsätter att hålla högsta standard. Om tjänstenSom betongarbetare hos oss kommer du att: Utföra reparationer och förebyggande underhåll på järnväg. Arbeta med hela processen, från rivning till gjutning. Delta i planering och genomförande av betongarbete på järnväg. Säkerställa att betongarbetet utförs enligt högsta standard och givna säkerhetsföreskrifter. Arbetet är fysiskt krävande och innebär resor, att sova borta, främst inom Mälardalen men även i övriga delar av Sverige. Önskad profil Krav: Minst 3 års erfarenhet av liknande arbete. Yrkesbevis att visa upp (certifierad utbildning). B-körkort. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, enligt krav från Trafikverket. God fysisk hälsa; läkarundersökning krävs innan anställning. Vi söker dig som: Är flexibel när det gäller arbetsuppgifter och arbetstider, och som drivs av att leverera hög kvalitet i ditt arbete. Du är stresstålig och hanterar kritiska situationer med lugn och fokus samtidigt som du har en stark yrkesstolthet och är en prestigelös lagspelare. Du är driven och gillar att prestera under tidspress, men det är lika viktigt att du alltid sätter säkerheten först. Du är en lagspelare och vill stanna på en trygg arbetsplats. Meriterande: Tidigare erfarenhet inom järnvägsbranschen. Övrigt Start: Omgående. Arbetstider: Måndag till fredag, 07:00 till 16:00. Obekväma arbetstider och resor är mycket vanliga. Placering: Varierande arbetsplatser inom Sverige, främst i Mälardalen. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

3 juni 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Interims- och underkonsulter inom ekonomi till Stockholm
Andara Group AB
Redovisningsekonomer

Är du ekonom och redo för nya konsultuppdrag? Vi på Andara Group söker just nu erfarna ekonomer och redovisningsexperter till vårt nätverk av interimskonsulter i Stockholmsområdet. Våra kunder har ett växande behov av kompetens inom ekonomi – och vi söker dig som vill bidra med din expertis i spännande uppdrag, både kortare och längre, heltid eller deltid. Har du en bakgrund inom redovisning, bokslut, controlling eller ekonomistyrning? Då kan du vara den vi matchar mot våra aktuella och kommande uppdrag! Vad erbjuder vi? Som interimskonsult hos Andara Group får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag hos olika företag inom olika branscher. Du blir en nyckelperson i kundens ekonomiteam – ofta i ett skede där din insats gör verklig skillnad, t.ex. vid organisationsförändringar, arbetstoppar eller tillfälliga vakanser. Vi erbjuder: Uppdrag som matchar din erfarenhet och dina mål. Möjlighet att arbeta via eget bolag eller som anställd konsult hos oss. En professionell och personlig konsultchef som följer dig genom hela processen. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet inom redovisning, bokföring eller controlling Goda kunskaper inom svensk skatt och moms Erfarenhet av olika ekonomisystem och digitala verktyg Flytande svenska och god engelska i tal och skrift Förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsmiljöer och processer Du är analytisk, självgående och har en lösningsfokuserad inställning. Med din kommunikativa och serviceinriktade stil blir du snabbt en uppskattad kollega – både i konsultrollen och hos våra kunder. Vill du bli en del av vårt nätverk? Registrera ditt CV hos oss, så kontaktar vi dig när rätt uppdrag dyker upp. Frågor? Kontakta gärna Linda Gadd, ansvarig rekryterare, på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

3 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
HOUSE MANAGER
Staff by Five Moments AB
Hovmästare och servitörer

HOUSE MANAGER TILL PRIVAT VILLA – SJÄLVGÅENDE OCH DEDIKERAD TJÄNST Vi söker en erfaren och självgående House Manager till en privat villa i Stockholm. Du är en person som brinner för service i toppklass, har öga för detaljer och trivs i en diskret, men närvarande roll där du är en viktig del av vardagen – och av det lilla extra. Arbetsuppgifter: Daglig dukning och servering av frukost, lunch och middag Värdskap vid privata tillställningar och event Mottagande av gäster Städning och ordning i hushållet Förberedelse och koordinering av måltider i samarbete med köks kockar  Flexibel hantering av oförutsedda händelser Löpande stöd i hemmet med ett professionellt, tillmötesgående bemötande Vi söker dig som: Har erfarenhet från liknande roll inom privat hushåll, hotell, restaurang eller event Är ansvarsfull, pålitlig och diskret Har hög känsla för service och bemötande Är självgående, initiativrik och prestigelös Har B-körkort Kan arbeta cirka 5 dagar i veckan under perioden juni till september Talar och skriver flytande svenska och engelska Trivs med att vara tillgänglig utan att ta plats – du vet när du ska synas, och när du inte ska det. Tjänsten: Heltid under sommaren (juni–september), ca 5 dagar i veckan Placeringsort: Stockholm Tillträde enligt överenskommelse Låter detta som du – eller någon du känner? Välkommen att skicka in din ansökan via ansöknings knappen!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Utvecklingsingenjör inom Mekatronik/Elektronmekanik
WeStaff Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

WeStaff Sweden söker nu nästa stjärna till vår uppdragsgivares verksamhet i södra Stockholm.  Detta är en direktrekrytering för fast anställning. Vill du jobba på en arbetsplats som genomsyras av engagemang och där det finns stora ambitioner, utmanande arbetsuppgifter samt goda utvecklingsmöjligheter? Sök tjänsten redan idag! Vår samarbetspartner befinner sig just nu i en spännande utvecklingsfas, därför behöver vi förstärka Teamet ytterligare inom produktutveckling.  Idag finns ett starkt utvecklingsteam med flera erfarna ingenjörer som arbetar gemensamt för att nå våra mål. Uppdragsgivarens inriktning är snabba elektromekaniska ventiler som genom dess unika egenskaper lägger grunden för nya möjligheter inom reglering av tryckluft och vätskor.  För att åstadkomma detta behövs det både innovativ mekanikdesign, och smarta elektroniska lösningar med regler-algoritmer anpassade för att uppnå maximal prestanda. Om jobbet: Arbetet sker i projektform och även om var och en har ett eget ansvarsområde så är det högt i tak och alla hjälps åt för att komma närmare målet. De elektromekaniska produkter vi jobbar med har tack vare sin prestanda och livslängd, positionerat sig som något av det bästa som finns på marknaden idag. Projektet vi behöver förstärka har en grundläggande konstruktion men behöver tas in i nästa steg, förfinas och optimeras samt anpassas för serieproduktion. Det dagliga arbetet innehåller finmekaniskt konstruktion, beräkning, simuleringar, verifiering och test. Kontakt med underleverantörer och slutkund är även det en naturlig del av arbetet.  Att förstå och dokumentera kraven är avgörande i rollen för att i slut ändan få fram en stabil konstruktion för serietillverkning. Din profil: Vi tror du har en bakgrund inom maskinteknik med inriktning mot mekatronik, elektromekanik eller motsvarande. Praktiska erfarenheter från liknande system där du tagit hänsyn till hela systemet, antingen professionellt men även på hobbynivå är meriterade.  Vi tror att du är både teoretisk och praktiskt lagd med ett tekniskt djup och viljan att förstå hur allt hänger ihop. Goda kunskaper inom CAD, erfarenhet inom Pneumatik, Hydraulik eller ventildesign är meriterade. Tjänsten är hybrid där arbetsuppgifter styr om du behöver vara på plats eller möjliggör att del av arbetet kan ske på distans. Ett par resor per år till kunder och leverantörer förekommer. Det här är en heltidstjänst, med start omgående. Placeringsort: Haninge södra Stockholm Omfattning: Heltid Anställning: Tillsvidare Kollektivavtal: Unionen WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag och är medlemmar i Almega-kompetensföretagen. WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag inom Teknik/Industri/Tillverkning i Sverige. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kundskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och ett personligt engagemang. Vi ser fram emot din ansökan, starta din nya karriär hos oss!

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Supporttekniker
Techster Solutions AB
Supporttekniker, IT

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Säkerhetsprövning: Säkerhetsprövning och registerkontroll krävs. Uppdragsbeskrivning Rollen som support-tekniker innebär primärt att ta emot och lösa incidenter och beställningar. I rollen kan även ingå installation och felsökning av både hård - och mjukvara. Roll och ansvar Ta emot och lösa incidenter och beställningar. I uppdraget ingår följande arbetsuppgifter: Hantera inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem Säkerställa information och klassning, prioritet etc Lösa incidenter enligt SLA /OLA Uppdaterar kunskapsdatabasen Installation och felsökning av både hård- och mjukvara Agera dispatcher och skicka ärenden till rätt grupp Utskick av beställda programvaror Enklare paketeringar Lägga till/ta bort olika typer ut av behörigheter Administrera användarkonton Dokumentera lösningar/rutiner för kända fel i kunskapsdatabasen Utbildning, dokumentation och kunskapsöverföring Stötta vid interna och externa livesändningar KRAV: 1. Du ska ha utbildning inom IT t.ex. NTI-gymnasiet eller KY-utbildning alternativt minst 5 års arbetslivserfarenhet inom IT som supporttekniker/klienttekniker 2. Du ska ha minst 5 års arbetslivserfarenhet under de senaste 8 åren i rollen som IT-supporttekniker 3. Du ska ha minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom ActiveDirectory 4. Du ska ha minst 1 års erfarenhet att arbeta i Service Now eller liknande ärendehanteringsverktyg. MERIT: 1. Arbetat minst 2 år med paketering av mjukvaror 2. Arbetat med Sharepoint 3. Arbetat med Streaming/ livesändningar Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025