Vill du ta steget in i en spännande säljkarriär? Vi söker dig som är driven, social och vill arbeta 75% som säljare på ett nystartat bolag i Stockholm! Vår kund är ett nystartat företag med kontor i centrala Stockholm. Hos vår kund får du möjlighet att påverka och forma företagets utveckling samtidigt som du får värdefull erfarenhet av försäljning och företagsutveckling. Arbetsuppgifter – sälj, kundkontakt och affärsutveckling Kontakt med nya kunder genom telefon, mejl och personliga möten Boka och genomföra kundmöten Presentera tjänsten på ett professionellt och engagerande sätt Assistera vid offert- och orderhantering Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser Vem söker vi? En engagerad, kommunikativ och resultatinriktad junior säljare som Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har ett stort intresse för försäljning och vill utvecklas i rollen som säljare Är van vid dator och har ett strukturerat arbetssätt Kommunicerar enkelt och trivs med många kontaktytor Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller motsvarande, men det viktigaste för oss är din attityd och vilja att utvecklas! Mer om tjänsten Arbetet är på 75 % med möjlighet till utökning på sikt Vår kund sitter i moderna och lättillgängliga lokaler i centrala Stockholm Introduktion och löpande coachning för att du ska lyckas i rollen Konkurrenskraftig timlön och möjlighet till provision Start: omgående Tjänsten är ett ”konsultuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget Vi söker en händig och teknisk person till en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Företaget förser dagligen den svenska bygg- och anläggningsbranschen med bland annat maskiner, verktyg, liftar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver. Arbetsuppgifter Som servicetekniker kommer du ha ett stort ansvar över anläggningens flöde. Du kommer att jobba med rekond underhåll av både mindre och större maskiner. Detta är en tjänst på heltid där man kommer jobba kvällspass, söndag-torsdag. Arbetstiden är förlagd mellan 16-00. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att: tvätt och rekond av företagets maskiner utföra enklare service Tillsammans med dina kollegor kommer du säkerställa att samtliga verktyg och maskiner är redo för uthyrning till företagets kunder. Din profil För att lyckas i rollen bör du: Tycka om att arbeta med händerna Har erfarenhet av någon form av tekniskt arbete och/eller skruvande B-körkort och truckkort är ett krav Du kommer bli upplärd på plats om hur arbetet ska utföras, där det även finns stora möjligheter att utvecklas. Detta är en arbetsplats där samarbete och teamkänsla står i fokus. Det kräver att man kan samarbeta och att man är noggrann i sitt arbete. Bra kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Om tjänsten Fast anställning som inleds med en provanställning. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Om tjänsten Vi söker nu en erfaren chefsassistent till generaldirektören som även bistår Formas ledningsgrupp med administrativt stöd. Dina arbetsuppgifter inkluderar att koordinera och planera generaldirektörens agenda, inklusive mötes- och resebokningar med tillhörande. Tjänsten består av såväl förberedelser som administration. Andra förekommande arbetsuppgifter - Ta emot, stämma av och fördela inbjudningar som skickas till generaldirektören - Bistå generaldirektören i arbetet med externa kontakter - Förbereda och ha ett övergripande administrativt ansvar för ledningsgruppens möten, vilket innebär att planera, säkerställa att underlag finns på plats, skriva minnesanteckningar och hålla kontroll över aktuell ärendelista - Skriva protokoll och minnesanteckningar från olika möten, sammanställa underlag för både externa och interna möten och förbereda underlagsmaterial inför generaldirektörens presentationer - Ansvara administrativt för möten och processer kopplat till beslut som fattas av GD - Bidra i planering och genomförandet av större interna och externa möten och konferenser - Eventuellt vara backup för registrator Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som chefsassistent är ett konsultuppdrag på heltid med start 11 augusti 2025 och beräknas pågå till och med den 31 december 2025 med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs huvudsakligen i Formas lokaler i centrala Stockholm med utrymme för att arbeta till viss del på distans. Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Meriterande för tjänsten: - Arbetslivserfarenhet från statlig myndighet - En för tjänsten relevant akademisk examen eller motsvarande kompetens - Flerårigt administrativt ansvar för ledningsgrupp och/eller erfarenheter av styrelsearbete - Utvecklat starka nätverk med departement, myndigheter och andra aktörer - Erfarenhet som registrator - God förmåga av IT-applikationer av olika slag samt vana av digitalt arbete Om dig För att du ska trivas med uppdraget krävs att du stimuleras av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ och är van vid att hantera många arbetsuppgifter parallellt med rätt kvalitetsnivå även under perioder av högt tempo. Du ligger steget före i planering och har förmågan att se och prioritera vad som behöver göras för att underlätta i det dagliga arbetet. Du har hög integritet, är självgående och har ett strukturerat arbetssätt. Då du kommer att samarbeta mycket, både internt och externt, krävs också att du har en god samarbetsförmåga och förmåga att arbeta i olika nätverk och med personer på olika nivåer. Du trivs också i rollen som spindeln i nätet och är flexibel. Du är prestigelös och är beredd att ta tag i de frågor som behöver genomföras. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-06-30 Om Formas Formas är en statlig myndighet med cirka 110 medarbetare. Våra verksamhetsområden omfattar miljö, areella näringar och samhällsbyggande. Det innebär att vi finansierar forskning och innovation som rör klimat, cirkulär ekonomi, livsmedel, skogs- och jordbruk, hav och vatten, stadsplanering. Därutöver utvecklar vi strategier, gör analyser, sammanställer kunskapsunderlag och kommunicerar om forskning och forskningsresultat. Vi arbetar aktivt för att ligga i framkant när det kommer till digitala lösningar och processer. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Stockholm Sport Academy söker nu nya akrobatiktränare med start i augusti. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta mellan 2-8 timmar i veckan. Träningen bedrivs i idrottshallar runt om och i Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor och tränarträffar Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för akrobatik och som vill vara med och utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kundfrågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Du kommer också att ansvara för diverse administrativa uppgifter och ärendehantering, vilket kräver noggrannhet och effektivitet. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Arbetet sker på plats på vårt kontor beläget centralt i Stockholm. Anställningen är en säsongsanställning på 100% med start omgående och löper fram till september. Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en glad och social kille på 23 år som bor i Hägersten. Jag har en cp-skada och sitter i rullstol. Jag har inget tal men kommunicerar med tecken, ljud och bliss. Som personlig assistent förväntas du vara mina armar och ben, vilket innebär att du kommer hjälpa mig med vardagliga sysslor som att laga mat, städa, diska, duscha och övrig personlig hygien. Mina intressen är musik, jag gillar framförallt dansbandsmusik. Det är inget krav att vi ska dela det intresset, men det är en fördel om du gillar att lyssna på musik eftersom jag ofta gör det. Jag tycker även om att resa med Viking Line samt till släktingar i Göteborg och varje år besöker vi Böda Camping. Detta innebär att resor i arbetet förekommer. Jag går även på daglig verksamhet fyra dagar i veckan mellan 9-15 där jag har med mig min assistent. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den fördelas på dag- och nattid, mån-sön. Det är ca. 7,5 timmars väntetid/natt. Omfattning: Behov/extra. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Som person vill vi att du ska ha en positiv grundsyn, vara social och gilla att vara aktiv. Du behöver ha "skinn på näsan", kunna ta egna initiativ och vara intresserad av att lära känna mig och mina behov. Det finns hund i hemmet så du får inte vara allergisk mot pälsdjur eller hundrädd. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg, Har erfarenhet av kommunikation med bliss, Kan hoppa in med kort varsel. Det är krav på att du: Inte är pälsdjursallergiker, Har flytande kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Stockholm Sport Academy söker nu nya parkourtränare med start i augusti. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta mellan 2-10 timmar per vecka. Träningen sker i idrottshallar runt om och i Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för parkour och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Vill du jobba som montör? Vi söker dig som är i början av arbetslivet. Är du händig, gillar att jobba med händerna och vill komma in på arbetsmarknaden? Vi söker nu flera juniora montörer. Perfekt för dig som är nyexaminerad, har jobbat lite grann eller bara vill komma igång. Om jobbet: Du kommer att arbeta praktiskt med montering – det kan vara allt från enklare delar till att bygga ihop färdiga produkter. Arbetet sker i team och du får upplärning på plats. Vi söker dig som: Är arbetsvillig och pålitlig Har en positiv inställning och vilja att lära dig Trivs med att jobba fysiskt och i ett högt tempo Inte nödvändigtvis har erfarenhet – rätt attityd räcker långt Meriterande men inget krav: Teknikintresse Vana av verktyg (från skola, hobby eller hemmaprojekt) Körkort Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSvergie), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm. På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivareThalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?
Vi söker dig som har ett stort teknikintresse och vill arbeta praktiskt i en varierande roll som el/teknisk montör. Du kommer att vara en viktig del av ett engagerat team och bidra med att bygga, installera och felsöka teknisk utrustning med el- och elektronikkomponenter. Arbetsuppgifter : Montering av el- och elektronikkomponenter enligt ritningar och instruktioner Kabeldragning och inkoppling Testning och felsökning av utrustning Samarbete med tekniker, ingenjörer och produktionsteam Din profil Vi söker dig som är praktiskt lagd och har ett öga för detaljer. Du är nyfiken på teknik, självgående och gillar att arbeta med händerna. Gymnasieutbildning med inriktning el/teknik eller motsvarande kunskaper Erfarenhet av elinstallationer, montage eller liknande (meriterande) Förmåga att läsa elscheman God svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.) Hos Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?
Är du en erfaren AI/ML-utvecklare som vill utveckla lösningar som gör skillnad? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning? Då kan vi vara en bra match! Vad vi kommer att göra tillsammans Som AI/ML-utvecklare på Softhouse hjälper du våra kunder att planera och realisera sina projekt, i olika leveranser och kunduppdrag. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. Du bidrar också med teknisk expertis vid pre-sales och införsäljning med potentiella kunder. Vårt AI-team arbetar både självständigt och tillsammans i leveranser, och träffas regelbundet för att diskutera problem och dela kunskap. Här ges du utrymme och möjlighet att vara med och utveckla Softhouse erbjudande inom AI. Vad vi söker hos dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet, utan också om att du är kommunikativ, lyhörd och driven med en fallenheten att agera förtroendeingivande gentemot våra kunder. Rollen kräver ett stort mått av självständighet samtidigt som det är viktigt att kunna samarbeta och kommunicera kring arbetet. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Minst fem års erfarenhet av AI/ML-utveckling med Python. Kanske har du efter din master arbetat i en liknande roll, eller så har du fått din erfarenhet genom PhD inom relevant område. Extra meriterande med kunskap i bibliotek så som Numpy, Scipy och Matplotlib. Förmåga och vilja att hålla muntliga presentationer och skriva rapporter. Stor kunskap inom Machine Learning, Deep Learning, och Computer Vision. Speciellt konvolutionella neurala nätverk. Du kan oberoende läsa och sätta dig in i forskningsartiklar. Erfarenhet i flera, men inte nödvändigtvis alla, av följande: Linjär algebra, signalbehandling, algoritmutveckling, statistik, JIRA, Git Vad vi erbjuder Ett stabilt och välmående bolag där du och din work-life balance är i fokus Möjlighet att vara med och driva och utveckla den interna kompetensen inom AI på Softhouse En mix av spännande inhouseprojekt och teamleveranser tillsammans med dina Softhouse-kollegor samt externa uppdrag Skräddarsydd utvecklingsplan och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter till gemensamma frukostar och aw’s Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion Låter det intressant? Skicka in din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer