Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 17-årig kille som är bosatt på Ekerö. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro. Kunden är rullstolsburen och för sin egen talan. Han behöver hjälp med alla moment i hans vardag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, förflyttningar av olika slag, tyngre lyft, samt personlig hygien. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är varierande och fördelas på dag-, kvälls- och nattid. Det är ca. 9 timmar väntetid/natt. Om kunden Denna kund har ett stort intresse för mat och restaurangbesök, film, datorspel och Youtube, och vi ser positivt på om du som sökande delar dessa intressen med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Inte är allergisk mot pälsdjur, Har flytande kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Innehar B-körkort, Delar kundens intressen. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vill du jobba i ett vinnande team där du kan utvecklas snabbt och tjäna riktigt bra? På Tryggsam söker vi nu fler drivna säljare som vill vara en del av vår framgångsresa! Här spelar din inställning större roll än ditt CV – vi tror på dig som vill lära dig och lyckas. Vad vi erbjuder:Garantilön + provisionsmodell utan tak Tydlig karriärstege Säljutbildning i världsklass och daglig coachning En positiv och energifylld arbetsmiljö där vi firar framgångar Tävlingar, kickoffs och roliga AW:s Vi söker dig som: Är målmedveten, driven och älskar utmaningar Trivs med att jobba mot tydliga mål Vill bygga en långsiktig karriär inom försäljning Sprider positiv energi och gillar att samarbeta Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Ingen tidigare erfarenhet? Inga problem! Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas – din vilja är viktigast. Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Hos Tryggsam är det inte bara ett jobb – det är början på något stort.
Nu söker IntegreLär en SYV. Vi söker dig som vill vara med att utveckla IntegreLär vuxenutbildning. Som SYV jobbar du som "spindeln i nätet", där intagning och administration av elever är något som görs löpande. Du har erfarenhet av att arbeta i systemet Alvis, är strukturerad, självgående och en problemlösare. Du behöver vara tillgänglig för elever och lärare, och drivande i de administrativa rutiner som behövs under en kursperiod. Deltid: Som SYV ca 20%-30% IntegreLär vuxenutbildning har funnits i 5 vår och vi utvecklas och växer mycket just nu. Gillar du utvecklingsarbete och vill vara med att påverka utformningen av utbildningen är detta arbetsplatsen för dig! Vi är ett litet team och vårt ledord är elevnära. Välkommen att ansöka.
Restaurangen expanderar och behöver därför ytterligare personal,. Nu söker vi en kock för att förbereda och tillaga mat till våra gäster. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra och arr du är en positiv person.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 35-årig man som är bosatt i Rimbo. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, i synnerhet under veckorna 31, 32 och 33. Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta personlig hygien, promenader, aktiviteter, matlagning och mathandling. Kunden går på daglig verksamhet 1 gång/veckan, och du som assistent gör honom sällskap där. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 18:00-14:00 (dagen efter), på både vardagar och under helger. Det är ca. 7 timmar väntetid/natt. 08:00-18:00, på både vardagar och under helger. Om kunden Kunden har ett intresse för musik, träning och mat, och vi ser det som positivt om dessa intressen är något du delar med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du Innehar B-körkort, Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och, Har ett intresse för musik, träning och mat. Omfattning: Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, i synnerhet under veckorna 31, 32 och 33. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker dig som är intresserad av mötesbranschen och vill jobba på våra branschledande anläggningar Nova Park och Steningevik. Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och nu behöver vi förstärkning på flera av våra avdelningar. Är du en av dem som är vill vara med på vår resa? Vi behöver främst förstärkning i köket, restaurangen och receptionen men även inom städ och fastighet på både Nova Park och Steningevik. Vi söker i första hand dig som vill arbeta extra vid behov men är även öppna för sökanden som vill arbeta heltid. Om dig För att du ska trivas hos oss och vi med dig ser vi att du är utåtriktad, lyhörd, noggrann och prestigelös. Du har en glad och positiv attityd och trivs med att arbeta i team. Vidare är du lösningsorienterad och gör ditt yttersta för att ge fantastisk service. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar att utvecklas till ditt allra bästa och utrymme att bidra till vår verksamhet. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till våra anläggningar söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Steningevik: https://www.youtube.com/watch?v=7TbXDR1q1XY Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nova Park: https://www.youtube.com/watch?v=ndRPciJSpRs Annat viktigt att veta Tillträde enligt överenskommelse. Körkort och tillgång till bil är en fördel för att lättare ta sig till och från arbetet. Med anledning av semestertider är ansökningstiden lång. Urval och intervjuer sker dock löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Hoppas du vill vara med på vår resa och att vi får möjligheten att jobba med just dig! Om arbetsgivaren - Nova Park & Steningevik Nova Park och Steningevik är två av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Anläggningarna tillhör samma koncern och arbetar mycket när varandra. Vi är kända för vårt värdskap, höga professionalism och genomgående höga kvalitet på möteslokaler, hotellrum & måltider. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och nära både Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key. Nova Park i Knivsta har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. Här finns härliga sällskapsutrymmen med bland annat Waterlounge, ett stort Spa med både inomhus och utomhus del. Steningevik, utanför Märsta, har ett fantastiskt läge, naturskönt inbäddad vid Mälarens strand, endast åtta minuter från Arlanda. Vi har 61 rum, 16 konferenslokaler och en Spa Lounge ett stenkast från vattnet.
Vi söker dig som är intresserad av mötesbranschen och vill jobba på våra branschledande anläggningar Nova Park och Steningevik. Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och nu behöver vi förstärkning på flera av våra avdelningar. Är du en av dem som är vill vara med på vår resa? Vi behöver främst förstärkning i köket, restaurangen och receptionen men även inom städ och fastighet på både Nova Park och Steningevik. Vi söker i första hand dig som vill arbeta extra vid behov men är även öppna för sökanden som vill arbeta heltid. Om dig För att du ska trivas hos oss och vi med dig ser vi att du är utåtriktad, lyhörd, noggrann och prestigelös. Du har en glad och positiv attityd och trivs med att arbeta i team. Vidare är du lösningsorienterad och gör ditt yttersta för att ge fantastisk service. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar att utvecklas till ditt allra bästa och utrymme att bidra till vår verksamhet. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till våra anläggningar söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Steningevik: https://www.youtube.com/watch?v=7TbXDR1q1XY Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nova Park: https://www.youtube.com/watch?v=ndRPciJSpRs Annat viktigt att veta Tillträde enligt överenskommelse. Körkort och tillgång till bil är en fördel för att lättare ta sig till och från arbetet. Med anledning av semestertider är ansökningstiden lång. Urval och intervjuer sker dock löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Hoppas du vill vara med på vår resa och att vi får möjligheten att jobba med just dig! Om arbetsgivaren - Nova Park & Steningevik Nova Park och Steningevik är två av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Anläggningarna tillhör samma koncern och arbetar mycket när varandra. Vi är kända för vårt värdskap, höga professionalism och genomgående höga kvalitet på möteslokaler, hotellrum & måltider. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och nära både Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key. Nova Park i Knivsta har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. Här finns härliga sällskapsutrymmen med bland annat Waterlounge, ett stort Spa med både inomhus och utomhus del. Steningevik, utanför Märsta, har ett fantastiskt läge, naturskönt inbäddad vid Mälarens strand, endast åtta minuter från Arlanda. Vi har 61 rum, 16 konferenslokaler och en Spa Lounge ett stenkast från vattnet.
Textilia är ett familjärt tvätteri i Botkyrka, vi har hög yrkesstolthet och en väl etablerad aktör i branschen. Majoriteten av det som tvättas här är textiler och arbetskläder som ägs av oss och hyrs ut till hotell och restauranger i Stockholmsområdet. Vi erbjuder även en helhetslösning och tvättar, utöver vår egna textiler, allt från t-shirts och mössor till partytält & mattor åt våra kunder. Företaget har precis byggt en ny fabrik och söker därför fler tvätteriarbetare. Idag är vi runt 60 personer som jobbar på företaget. Hos oss får du en trygg och stabil arbetsplats med kollektivavtal. Som Lastbilschaufför kommer du: Komma till jobbet till en packad bil som du sedan kör ut och levererar ren tvätt till kunder i stockholmsområdet efter turlista När du kommer tillbaka efter din dag packar du din bil med morgondagens burar & säckar Kontrollera lasten, se till att rätt gods är med på din körning och att märkningen & följesedlarna är korrekta Vara ansiktet utåt mot våra kunder och den personliga servicen är väldigt viktig för ditt arbete Burarna & säckarna som du transporterar är ibland tungt packade, vilket betyder arbetet stundtals är fysiskt krävande Krav: 2 års erfarenhet av en liknande roll C - körkort & YKB Klara av ett fysiskt krävande arbete Svenska i tal & skrift (alternativt perfekt engelska) - du kommer ha mycket kundkontakt Vi söker dig som är: Ansvarstagande & prestigelös; eftersom du till stor del kommer att arbeta självständigt & måste kunna möta kundens behov i alla lägen Noggrann & strukturerad; eftersom det är en grundförutsättning för att kunna ha koll på ditt dagliga arbete Meriterande om du har: Jobbat inom tvätteribranschen förut Övrigt: Start: Omgående efter överenskommelse Arbetstider: Vi ska börja köra två skift under året och kommer sätta arbetstiderna senare i rekryteringsprocessen. Placering: Du utgår från tvätteriet i Botkyrka Anställningsform: Heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Vill du vara med och skapa en bättre morgondag? Sigma Industry Development befinner sig i en spännande expansionsfas! Nu letar vi efter dig som vill tillhöra Sveriges bästa konsultbolag där din personliga utveckling står i fokus! Om Sigma Du kommer att tillhöra Sigmas kontor i Stockholm där företagskulturen är öppen och varm. Tillsammans strävar Sigma efter att bli ett av Sveriges mest välskötta ingenjörsinriktade konsultbolag. Du kommer att få arbeta med allt från startups till de största företagen i Svensk industri vilket kommer att ge dig stor variation i din vardag! Arbetsuppgifter Arbetet kommer vara varierande där du succesivt kommer få ta mer ansvar. Du kommer ingå i projekt inom elektrifiering, batteriteknik, autonoma system, robotik, hårdvaru-/mjukvarudiagnostik, mjukvaruutveckling och projektledning. Dina arbetsuppgifter kommer innebära kodning, test & verifiering, metodutveckling, elektronikkonstruktion och systemdesign inom hårdvara/mjukvara. Du kommer även få en gedigen introduktion samt få en tilldelad mentor som bollplank. Skallkrav Högskoleingenjör - eller Civilingenjör inom Mekatronik, inbyggda system, Datavetenskap eller annan relevant bakgrund Minst 5-10 års relevant arbetserfarenhet inom mjukvara Engelska i tal och skrift Matlab C/C++ Meriterande Kunskap inom Machine Learning /AI Svenska i tal och skrift Personliga egenskaper Professionell Engagerad Flexibel Lösningsorienterad Kommunikativ Övrig Information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Stockholm Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 9 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. I denna process samarbetar Sigma Industry med A-hub. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta A-hub.
För ett konsultuppdrag till en av våra kunder söker vi nu en Customer Success Manager Start: Omgående | Plats: Stockholm | Omfattning: Heltid Är du en relationsbyggare som älskar att göra skillnad? Har du ett öga för detaljer, ett intresse för system och en nyfikenhet som driver dig framåt? Då är du kanske den Customer Success Manager vi söker! Om rollen Som Customer Success Manager är du en nyckelperson i våra kunders upplevelse. Du arbetar proaktivt för att förstå deras behov, vägleda dem i våra system och se till att de får ut maximalt värde av våra tjänster. Du är både rådgivare och problemlösare, och din förmåga att bygga förtroende är avgörande. Exempel på arbetsuppgifter: Proaktiv kontakt med kunder för att säkerställa nöjdhet och löpande utveckling. Guidning i användandet av våra digitala system och plattformar. Samla in feedback, identifiera förbättringsområden och återkoppla till interna team. Stötta i onboarding av nya kunder. Vem är du? Vi tror att du är en självgående person med stort hjärta för service. Du gillar att arbeta strukturerat, är tekniskt nyfiken och tar gärna egna initiativ. Du har troligen: Erfarenhet av kundkontakt – gärna inom tech, SaaS eller FMCG. Vana att arbeta i och med digitala system. En kommunikativ ådra och förmåga att möta olika typer av människor. Ett nyfiket och lösningsorienterat mindset. Praktiskt Start: Så snart som möjligt. Omfattning: Heltid över sommaren, med stor chans till förlängning.
Välj ett jobb för att visa detaljer