Product Sourcing Manager
Valueone AB
Inköpare och upphandlare

ValueOne söker en erfaren Product Sourcing Manager för ett konsultuppdrag hos vår kund inom tillverkande industri norr om Stockholm. Uppdraget ska tillsättas i augusti och löper till årsskiftet med stor möjlighet till förlängning. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management – inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: Marknadsmässig lön, som du själv kan påverka Tjänstepension Sjuk- och vårdförsäkring Friskvårdsbidrag Personlig coachning och karriärrådgivning Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen I rollen som Product Sourcing Manager kommer du att ansvara för att säkerställa att företagets inköpsstrategi är i linje med både kommersiella och operativa behov. Du tar ägarskap för sourcing-agendan inom tre centrala områden: Produkt, Projekt och Prospekt, och fungerar som huvudkontakt mellan Inköp och interna intressenter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Vara inköpsfunktionens huvudkontakt för en eller flera produkter. Analysera och kommunicera kommersiella leveransaspekter såsom risker, kostnader och avtalstäckning samt att initiera och samordna riskreducerande åtgärder, inklusive framtagning av beslutsunderlag. Driva tidig involvering av inköp i nya affärsmöjligheter kopplade till dina produkter. Leda kostnadsuppskattningar och bedöma leverantörers kapacitet och risker för att stödja kommersiella beslut. Representera inköp i tvärfunktionella styrgrupper för produkter och projekt. Säkerställa ett effektivt informationsflöde och samordning mellan inköp och projekt genom hela produktlivscykeln. Erfarenhet och kompetens Vi söker dig som har en universitetsexamen inom teknik, ekonomi eller motsvarande, samt gedigen erfarenhet inom inköp, supply chain eller projektledning. Du har en djup förståelse för inköpsprocesser och strategisk sourcing, och du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet från en liknande roll är meriterande. På grund av säkerhetsklassning kan svenskt medborgarskap krävas. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Frank Hemgren på telefon 070 748 18 91 alternativt 010 332 29 20.

28 maj 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

28 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Senior Legal Counsel – Data Privacy, Marketing & Data Monetization
TF Bank AB
Affärs- och företagsjurister

Are you a business-oriented legal professional with deep expertise in data protection, marketing, and digital partnerships? Do you want to work in an international environment where you can shape the future strategies for how data is handled—legally, responsibly, and innovatively? Then this may be the role for you. About the RoleWe are looking for a Senior Legal Counsel to take a central role in supporting our business in matters related to data management, digital marketing, and commercial partnerships. You will work closely with the business to ensure that our models for data monetization and partner-based marketing are aligned with applicable laws and the bank’s ethical standards. Responsibilities: Provide legal advice on data protection matters (including GDPR) related to new and existing digital services. Offer legal support in areas such as marketing, customer data, loyalty programs, and partner collaborations. Develop and implement legal models for data monetization, including risk assessments and consent frameworks. Negotiate and review agreements related to data sharing and commercial partnerships. Monitor legal and regulatory developments and contribute to the evolution of internal policies on privacy, marketing compliance, and data sharing. Act as a key stakeholder in cross-functional projects involving IT, compliance, product owners, and external partners. Your Profile: Law degree with a minimum of 7 years of qualified legal experience, preferably within banking, tech, law firms, or regulatory bodies. Proven experience in data protection and marketing law. Strong understanding of digital business development, data-driven business models, and commercial partnerships. Excellent analytical skills, clear communication style, and the ability to work independently in complex environments. Fluency in both Swedish and English, written and spoken. We Offer: An international and fast-paced work environment driven by innovation and responsibility. The opportunity to influence the bank’s future strategies for data management and digital growth. Flexible work arrangements and a competitive benefits package. Apply today and become a key contributor to how we build a data-driven and legally sound future—with our customers at the center. We review applications on an ongoing basis.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Sjuksköterska sökes till äldreomsorgen i Stockholm i sommar!
Dedicare Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Nu söker vi sjuksköterskor till uppdrag inom äldreomsorgen i Stockholm under perioden juni-augusti. Heltid och deltid. Önskvärt om du har erfarenhet av äldreomsorgen och arbetat i journalsystemet Vodok. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande: Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

28 maj 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kvinnlig personlig assistent sökes till glad och nyfiken tjej i Tyresö
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Om jobbet Vi söker nu en personlig assistent till en glad och social tjej som bor tillsammans med sin familj i härliga Trollbäcken i Tyresö. På grund av hennes fysiska funktionsvariationer behöver hon hjälp i vardagen. Hon älskar att umgås med sina kompisar, lyssna på musik, besöka fritidsgården och ta en fika då och då. Hon har mycket energi, är en positiv person och vi hoppas att du också gillar att vara aktiv och engagerad! Om rollen Som assistent blir du hennes armar och ben och hennes stöd i kommunikation. Du hjälper henne i vardagen och finns med henne under såväl daglig verksamhet som utflykter. Tillsammans skapar ni en vardag fylld av skratt, upplevelser och gemenskap. Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, du som söker bör vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi söker dig som har ett genuint intresse för att hjälpa andra och som ser det fina i att vara en del av någon annans vardag. Du är ärlig, pålitlig och har en naturlig förmåga att skapa en varm och trygg miljö. Du har god fysisk styrka eftersom det förekommer både manuella och hjälpmedelsstödda lyft, men framförallt har du hjärtat på rätt ställe. Det är också viktigt att du är lyhörd och flexibel – varje dag är inte den andra lik! Det är ett plus om du har arbetat som assistent förut, men det allra viktigaste att ni klickar och att du ser henne som den nyfikna och livsglada person hon är. Din personlighet, empati och vilja att stötta hennei både stort och smått och att du är engagerad och trygg i din roll är det som gör skillnaden. Vad du kan förvänta dig av jobbet Tillsammans skapar ni en meningsfull och rolig vardag där dina idéer och initiativ är välkomna. Att vara en del av hennes liv betyder att ni både får skratta, hitta på saker, ibland bara ta det lugnt och prata om allt mellan himmel och jord. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Är du redo att bli en viktig del av vår kunds liv och tillsammans utforska nya äventyr? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid/heltid, arbetstiden är förlagd dag/kväll/helg på ett rullande schema Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Märk din ansökan med "Tyresö" Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. På Omsorg Assistans har vi som policy att begära utdrag ur belastningsregistret från Polisen för alla personer som arbetar hos våra kunder vid eventuell anställning. Vänligen kontakta oss för mer information.

28 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Senior ekonom / konsult inom kostnadsfördelning
People Experience AB
Ekonomi- och finanschefer

Om uppdraget och dig vi söker Är du en erfaren ekonom med skarp analytisk förmåga och är van att arbeta nära ledningen? Nu söker vi en självgående och affärsnära konsult till ett uppdrag där du får en nyckelroll i att analysera och utveckla en kostnadsfördelningsmodell hos ett företag i tjänstesektorn. Uppdraget startar omgående och pågår i 4 månader, med goda möjligheter till förlängning. Det finns möjlighet att vara ledig under juli månad. I detta uppdrag behöver du vara på plats på kundens kontor i centrala Stockholm 3-4 dagar i veckan. Du kommer att arbeta i nära dialog med seniora intressenter, bidra till strategiska förbättringar och säkerställa att kostnadsmodellen är både transparent och användarvänlig – ett operativt uppdrag för dig med strategisk höjd som trivs i gränslandet mellan analys, ekonomi och verksamhetsförståelse. Fokus ligger på att utvärdera, analysera och vidareutveckla företagets kostnadsfördelningsmodell med målet att förbättra transparens, precision och användbarhet i interna ekonomiska analyser. Exempel på arbetsuppgifter: Utvärdera befintlig kostnadsfördelningsmodell Förenkla, effektivisera och kvalitetssäkra metoder och strukturer Identifiera förbättringsområden utifrån verksamhets- och kostnadsdata Implementera förbättringar i nära dialog med ekonomiavdelningen Dokumentera och kommunicera analysresultat och förändringsförslag Arbeta självständigt i projektform men med tillgång till stöd från ekonomiteamet Samarbeta med seniora intressenter i organisationen (stakeholder management) Kvalifikationer Flerårig erfarenhet i roller som Business Controller, Controllerchef, Kostnadsekonom, Ekonomichef eller liknande. Gedigen bakgrund från tjänstesektorn och/eller finansiella sektorn Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kostnadsfördelning och gärna ABC-modeller Mycket goda kunskaper i Excel och vana att bygga modeller och analyser God systemvana och erfarenhet av arbete i olika ekonomisystem Stark förmåga att hantera och kommunicera med seniora beslutsfattare och ledning Personliga egenskaper Analytisk, noggrann, lösningsorienterad och god samarbetsförmåga Självgående med hög ansvarskänsla God kommunikativ förmåga – kan förklara komplexa samband på ett tydligt och pedagogiskt sätt Bekväm i att arbeta både operativt och strategiskt Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Montör till Neko Health!
Professionals Nord Stockholm AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Montörer till Neko Health! Är du intresserad av att vara en del av ett innovativt och växande företag med målsättning att förbättra hälsobranschen? Har du ett starkt tekniskt intresse och lång erfarenhet som montör? Då kan rollen hos Neko Health vara precis vad du letar efter! Information om tjänsten Neko Health är ett innovativt bolag som arbetar för att förändra synen på hälsa och sjukvård genom att erbjuda avancerad och preventiv medicinsk sjukvård. Via omfattande helkroppsskanningar och avancerad teknik ger de sina kunder möjlighet att övervaka och förbättra sin hälsa. Deras utbud innebär en heltäckande analys av kroppen, inklusive vener, hjärta, hud och blodprover. Neko Health arbetar ständigt för att förbättra och utveckla sin teknologi, det med engagerad och kompetent personal som delar intresset att förbättra sjukvården. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Neko Health under 6 månader. Förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet så finns det goda möjligheter till övergång till kundföretaget. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds En inspirerande arbetsmiljö med fokus på innovativ teknik Möjligheten att vara en del av ett företag som strävar efter att förbättra och förändra sjukvården med människan i fokus Goda utvecklingsmöjligheter i ett växande bolag Arbetsuppgifter Som montör på Neko Health arbetar du tillsammans med drivna och tekniskt intresserade kollegor. Teamet består av hårdvaruutvecklare, mekanikkonstruktörer, optikingenjörer och montörer som arbetar nära varandra för att leverera produkter av högsta kvalitet.I rollen som montör arbetar du i ett team vars huvudsakliga ansvar är att montera olika elektriska, optiska, finmekaniska och mekaniska komponenter för medicintekniska tillämpningar. Produkterna är bland de senaste på marknaden, vilket innebär att du kommer att arbeta med både prototyper, mindre serier och enheter för produktion och uppgradering av befintliga enheter. Det innebär också att du kommer att samarbeta nära ingenjörer för att identifiera utmaningar och komma med förbättringsförslag, där din erfarenhet och insikt kommer att vara avgörande. Du kommer bland annat att: Arbeta med montering av mekaniska, finmekaniska, medicintekniska och optiska komponenter. Arbeta med dragning av kablar och elektriska kopplingar i styrskåp. Genomföra olika produktionstester för att säkerställa kvalitet. Arbeta med montering av prototyper, förserier och uppgraderingar för internt bruk. Arbeta med kittning och materialhantering. Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av finmekanik, optik, elektronik eller montage gärna inom Med Tech Har tidigare erfarenhet inom lasrar och/eller kretskort Har förståelse för ESD och spårbarhet Har ett tekniskt intresse Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då det är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Det är viktigt att du trivs i en miljö där saker snabbt kan förändras och är flexibel i ditt arbetssätt. Arbetet kräver att du självständigt driver ditt arbete framåt på egen hand samtidigt som du har en god samarbetsförmåga då arbetet innebär både självständiga och teambaserade uppgifter. Dessutom är det av yttersta vikt att du har förmågan att ta emot och utföra instruktioner med hög noggrannhet.  Enligt interna riktlinjer hos Neko Health kommer vi vid den här rekryteringsprocess att genomföra en bakgrundskontroll för aktuella kandidater i processen. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Stockholm URVAL: Sker löpande KONTAKT: Jennifer Ahlberg #Neko-Health, #elektronik, #teknik, #montör, #mekanik Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

28 maj 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Betongare/Armerare
Prowork Stockholm AB
Betongarbetare

Vi letar efter självgående betongare/armerare som har erfarenhet av att jobba med både armering och gjutning. Klart meriterande om du har erfarenhet från lite mer avancerad armering. Krav: Gedigen erfarenhet inom betong/armering. Förmåga att arbeta efter ritning. Trygg med att gjuta. God kommunikationsförmåga på svenska. Yrkesbevis eller motsvarande kvalifikationer. Meriterande: Heta arbeten. Säkra lyft. Anläggning Körkort Stämmer ovanstående in på dig? Du ansöker enkelt genom att SMS.a ”Armerare” till 076-3368454, så tar vi kontakt med dig. Självklart kan du även ansöka via knappen nedanför Vi erbjuder: Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal, trevliga arbetskamrater samt ett företag som man kommer att trivas i.  Uppdragen kommer att fyllas så snart som möjligt, så vi uppmuntrar dig att inte vänta med att skicka in din ansökan.  Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork – så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se

28 maj 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Golvläggning

Vi söker erfarna mattläggare! Vi söker en fullutbildad och yrkesbevisad mattläggare som kan ta eget ansvar och alltid lämnar ett väl utfört arbete. Som en del av vårt team är du inte rädd för att fråga om du stöter på problem, och du ser värdet i samarbete och lagarbete. Du är engagerad i att upprätthålla vårt fokus på miljö- och kvalitetsarbete och arbetar aktivt för att hålla dessa standarder höga. Vi söker dig som: Har full utbildning och yrkesbevis som mattläggare. Innehar körkort. Är ordningsam och noggrann i ditt arbete. Är ansvarstagande och lämnar aldrig ett jobb ogjort. Är en lagspelare och förstår vikten av samarbete. Är van att hantera miljö- och kvalitetskrav. Kan kommunicera på svenska, både i tal och skrift. Har inga problem med att genomgå drogtester, om det skulle bli aktuellt. För oss är nykterhet viktigt eftersom det handlar om människors säkerhet och förmåga att upprätthålla ett friskt och hälsosamt liv. Hanterar digitala verktyg utan problem. Är villig att arbeta i ett ledningssystem där olika policyer styr våra värderingar och du kommer att anpassa dig efter dessa. Om du känner att du passar in på beskrivningen och vill vara en del av vårt team, tveka inte att höra av dig! Skicka ansökan till [email protected] Skriv "Mattläggare" i ämnesraden.

28 maj 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Golvslipare

Vi söker en golvslipare/trä med gedigen erfarenhet av golvslipning. Du kan ta eget ansvar och lämnar alltid ett väl utfört arbete. Som en del av vårt team är du inte rädd för att fråga om du stöter på problem, och du ser värdet i samarbete och lagarbete. Du är engagerad i att upprätthålla vårt fokus på miljö- och kvalitetsarbete och arbetar aktivt för att hålla dessa standarder höga. Vi söker dig som: Har full utbildning som golvslipare och parkettläggare. Innehar B körkort. Är ordningsam och noggrann i ditt arbete. Är ansvarstagande och lämnar aldrig ett jobb ogjort. Är en lagspelare och förstår vikten av samarbete. Är van att hantera miljö- och kvalitetskrav. Kan kommunicera på svenska, både i tal och skrift. Har inga problem med att genomgå drogtester, om det skulle bli aktuellt. För oss är nykterhet viktigt eftersom det handlar om människors säkerhet och förmåga att upprätthålla ett friskt och hälsosamt liv. Hanterar digitala verktyg utan problem. Är villig att arbeta i ett ledningssystem där olika policyer styr våra värderingar och du kommer att anpassa dig efter dessa. Om du känner att du passar in på beskrivningen och vill vara en del av vårt team, tveka inte att höra av dig! Skicka ansökan till [email protected] Skriv "Golvslipare" i ämnesraden.

28 maj 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025