Taxiförare/Taxichaufför
W&W Transport AB
Taxiförare m.fl.

Söker deltid eller heltid förare. Finns möjlighet att jobba med Uber/Bolt Finns möjlighet att jobba med Cabonline Förare kan ha bilen med sig, behovs inte dela bilen med någon annan vid heltid jobb.

21 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sjuksköterska natt
Attendo Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Bli en del av vårt växande och dynamiska sjukskötersketeam! Nu har du chansen att kliva in i en utvecklande och spännande roll där du verkligen gör skillnad! Vi är i en spännande fas där vår HSL-organisation fortsätter växa! Vi behöver fler engagerade sjuksköterskor som vill vara med och forma framtidens vård. Hos oss möter du ett drivet och sammansvetsat team som arbetar i både dagpool och jourteam. Vi brinner för att leverera trygg och professionell vård där den behövs som mest – oavsett om det handlar om kortare eller längre uppdrag i Storstockholm eller att trygga patientsäkerheten under jourtid. Vi trivs i ett varierat tempo, där varje dag bjuder på nya utmaningar och lärdomar. Vill du ha ett flexibelt och givande arbete där du utvecklas och får nya erfarenheter? Då är vi rätt team för dig! Vi söker dig som är sjuksköterska och vill ha ett spännande och varierande arbete under jourtid (natt). Här får du en roll där du gör skillnad, med trevliga kollegor, trygg arbetsmiljö och kontorsmöjligheter när du inte är på uppdrag. Du får ett schema som är utformat för en god arbetsmiljö och med möjlighet till återhämtning mellan passen. Beskrivning av tjänsterna Tillsvidaretjänst Ren natt med tjänstgöringsgrad på 85,45% Tillträde enligt överenskommelse Körkort är ett krav Hos oss får du vara en del av ett team där ingen dag är den andra lik, där du får växa och verkligen påverka! Låter det som något för dig? Då vill vi ha dig med oss! Du vill arbeta på en arbetsplats där du, tillsammans med ditt team, verkligen kan göra skillnad och där ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill bidra med värde både för dem och deras närstående. Det här erbjuder vi dig: Ett spännande och flexibelt arbete jourtid Trevliga och stöttande kollegor i en trygg arbetsmiljö Schema anpassat för en god arbetsmiljö och återhämtning Möjlighet att arbeta från kontoret när du inte är på uppdrag En roll där du får utvecklas och skaffa bred erfarenhet Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull och älskar variation men som samtidigt vill ha tryggheten i en stabil arbetsgivare. Hos oss får du just det bästa av två världar! Vi erbjuder flexibla anställningsformer för att du ska hitta den balans som passar dig. Möjlighet att arbeta på andra orter i perioder finns utan att behöva byta anställning! Bli en del av vårt team och var med och gör skillnad varje dag! Vad mer kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation samt Svensk Sjuksköterskelegitimation utfärdad av Socialstyrelsen visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
First Line Support
Camai Consulting AB
Supporttekniker, IT

Vi söker nu dig som brinner för IT och att lösa IT-relaterade problem med tidigare erfarenhet av support. Vill du alltid ge bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll? - Kika vidare! Du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete.  Du kommer också arbeta med ett flertal tjänster och med den erfarenheten finns möjlighet att växa in i en roll med mer ansvar. För den här rollen ser vi att du har ett stort intresse inom IT, du kanske har byggt din egen dator eller älskar att felsöka din enhet när något inte fungerar som det ska. Din vilja att förstå hur saker fungerar är mer än bara ett arbete eller inlärt beteende. Därutöver trivs du sannolikt av att jobba i ett högpresterande team och drivs av viljan att göra tekniska lösningar i framkant ännu bättre. Du tycker det är intressant med nätverks- och cybersäkerhet och inser behovet av att förstå komplexa system och deras sårbarheter. Vi ser att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat. Vi söker dig som har erfarenhet inom: Minst 6 månaders erfarenhet av en servicedesk  Windows miljö Active Directory/Entra ID (Azure AD) Microsoft 365 Ärendehanteringssystem; t.ex. ServiceNow Meriterande: Windows server (exempelvis patchning) Google Workspace Mac OS SCCM Powershell Intune Som person tror vi att du är en lagspelare, du sträcker gärna ut en hjälpande hand till kollegor och ger det lilla extra i form av god service. Du är självgående och både lyssnar samt delar med dig av kunskap till teamet. Att komma i tid, föregå med gott exempel och vara en problemlösare är egenskaper som kännetecknar dig. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Lead Game Designer - Games
Embark Studios AB
Designer inom spel och digitala medier

We are looking for a talented and experienced Lead Game Designer to join THE FINALS game team here at Embark, a team that is currently numbering around ~100 developers. As a Lead Game Designer at Embark, you will be responsible for detailed design work on the project, as well as instigating and reviewing the designs of other designers. You will collaborate closely with the directors of the project, in refining concepts and ideas into tangible designs, prototypes and features, as well as working with Production leadership in helping in articulating and establishing estimates, project scope and timelines. We would like you to take on managerial responsibilities for some of the projects’ Design staff, as well as coach and mentor the projects Game Designers in design methodology and documentation practices. And inspire them to deliver high quality, balanced and scalable systems and player experiences, fitting for Live Service and Free-to-play PvP Action Games. You will also own and spearhead game features directly, and work hands-on in cross disciplinary teams while implementing gameplay features We would love if you have A creative and curious mind. 10+ years of experience designing and making games and a proven track record with multiple shipped titles. An excellent grasp of AAA PvP gameplay and systems design, including knowledge of player psychology, UX design, gameplay mechanics and dynamics. Proficiency with the Unreal Engine and experience with Blueprints and scripting. Able to adapt to varied learning and communication styles of team members and stakeholders. A good knowledge and familiarity with the various game maker disciplines, coding, animation, game physics, 3D Art, etc. Enjoyment of creative collaboration in cross disciplinary groups. Professional English communication skills.   At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together. We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability. Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Projektadministratör till kund i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Brinner du för struktur, samordning och att skapa tydlighet i komplexa initiativ? Vill du spela en nyckelroll i att modernisera den digitala kundupplevelsen hos en av Sveriges mest framåtlutade organisationer? Då är detta uppdraget för dig! Om uppdragetVi söker en Projektadministratör till ett strategiskt och omfattande digitaliseringsprogram. Målet? Att bygga en ny frontendarkitektur, migrera existerande digitala tjänster och appar, samt etablera en molnbaserad utvecklarplattform som tar användarupplevelsen till nästa nivå. Du är en viktig kugge i projektet där du jobbar nära programledaren och är en central kraft för att driva struktur, samverkan och framdrift i ett initiativ med hög komplexitet och stort genomslag. Dina arbetsuppgifter: Koordinering & struktur Samordna aktiviteter, deadlines och kommunikationsflöden Skapa och underhålla mallar, presentationsmaterial och beslutsloggar. Möten & workshopfacilitering Planera, genomföra och dokumentera workshops och styrmöten Säkerställa att deltagarna är engagerade och håller sig till deadlines. Kommunikation & programstöd Vara spindeln i nätet för informationsflöde både internt och externt Bidra till en kultur av samverkan, transparens och struktur. Stöd för förankring & beslut Arbeta nära arkitekter, linjechefer, produktägare och andra nyckelpersoner. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet som programkoordinator eller projektadministratör från teknik- eller digitaliseringsprojekt. Är van att jobba i miljöer med mjukvaru- och infrastrukturutveckling (webb & app) Förstår teknikens roll i affären och har en produktnära profil Har ett agilt arbetsätt och är van att skapa processer och tydlig dokumentation Är trygg i att facilitera workshops och att leda möten där ledningsgrupp och seniora deltagare medverkat Kommunicerar utmärkt på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Har erfarenhet från större eller internationella organisationer.   För att lyckas i rollen: Behöver du vara strukturerad, ansvarstagande och självgående. Du är en skicklig kommunikatör som får med dig andra, och trivs med att jobba i gränslandet mellan teknik, affär, produkt och organisation. Praktiskt information:Ort: Stockholm Omfattning: Heltid, 100% Startdatum:2025-06-09 Slutdatum:2027-06-09 Ansök senast:2025-05-28 Vi ser fram emot din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Website Content Manager till ett globalt företag i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om rollen I rollen som Website Content Manager blir du en nyckelperson i ett team som arbetar med att förbättra och utveckla digitala kundresor efter att produkter har köpts. Du kommer att skapa, hantera och optimera innehåll på webbplatsen kopplat till tjänster, tillbehör och vårdprodukter. Målet är att säkerställa att rätt budskap når rätt kund – vid rätt tidpunkt.  Du övervakar viktiga mätvärden som trafik, användarengagemang och konverteringsfrekvens. Genom att använda verktyg som GA4 analyserar du data för att upptäcka förbättringsmöjligheter och utvecklar underbyggda förslag för att kontinuerligt optimera innehållet. Du samarbetar med flera olika delar av organisationen och ansvarar för att innehållet är relevant, engagerande och datadrivet. Vidare ser du till att allt innehåll som rör efterköpsresan följer gällande lagar och regler samt företagets varumärkesriktlinjer och kvalitetsstandarder. Ansvarsområden: Utveckla en innehållsstrategi för efterköpsresan. Skapa och publicera innehåll i CMS – allt från planering till optimering. Samverka med marknad och produktägare för att rulla ut kampanjer, lanseringar och initiativ. Säkerställa SEO, mätbarhet och löpande förbättringar genom GA4 och användardata. Representera innehållsteamet i strategiska forum och projekt. Identifiera och driva nya möjligheter för innehåll och förbättrad kundupplevelse. Vad vi söker: Vi tror att du har erfarenhet av liknande roller inom digital marknadsföring eller innehållsproduktion, och trivs med att arbeta strukturerat, analytiskt och nära affären. Du är van vid att navigera i större organisationer, hantera flera parallella initiativ och gillar att samarbeta över teamgränser.  Minst 4 års erfarenhet av digital utveckling med fokus på att forma online-kundresor samt leda utvecklingen av webb- och appfunktioner. Högskoleutbildning inom marknadsföring, kommunikation, journalistik eller liknande område, alternativt motsvarande relevant arbetslivserfarenhet.  Goda kunskaper i något CMS-verktyg (t.ex. Episerver, WordPress eller liknande) Erfarenhet av att arbeta med Google Analytics, gärna GA4 Förmåga att ta egna initiativ och driva processer framåt Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, både i tal och skrift Intresse för datadriven utveckling av digitala kundresor Meriterande om du har erfarenhet av SEO, Figma eller att jobba i agila team. Plats: Stockholm Datum: Uppdraget startar omgående och löper till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning Låter det här som rätt uppdrag för dig? Välkommen med din ansökan! Vi går igenom urvalet löpande. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Lösningsarkitekt inom Ekonomi & Finans 🌐
Wrknest AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om tjänsten Nu söker vi en erfaren lösningsarkitekt till vår kund som vill ta en nyckelroll i ett omfattande transformationsarbete inom ekonomi och finans. I denna roll får du möjlighet att påverka strategiska beslut och driva tekniska lösningar från idé till implementation i en komplex, integrerad IT-miljö. Du kommer arbeta nära både verksamhet och IT och fungera som en brygga mellan affärsmål och teknik, med målet att skapa lösningar som ger verkligt värde. Dina framtida arbetsuppgifter I denna roll ansvarar du för att leda arkitekturarbetet med fokus på både verksamhetsnytta och teknisk hållbarhet. Du förväntas vara en rådgivande part i hela utvecklingskedjan och bidra både operativt och strategiskt. Stötta verksamheten i IT-beslut som stöttar affärsmålen och följer arkitekturprinciper Driva arkitekturdesign och kravställning från idé till leverans Delta i och presentera inför arkitekturråd Arbeta nära nyckelpersoner i verksamheten för att skapa långsiktiga lösningar Utveckla och förvalta arkitekturprinciper, målbilder och roadmaps Omvandla icke-funktionella krav till tydliga tekniska lösningar Ge teknisk vägledning till utvecklingsteam Säkerställa teknisk riktning i linje med arkitekturvisionen Vi söker dig som Har flera års dokumenterad erfarenhet av arbete som lösningsarkitekt i större organisationer, gärna inom ekonomi eller finans, och är van att driva arbete i agila miljöer. Du har bred teknisk kompetens inom integration, molnlösningar, säkerhet och ERP-system samt är bekväm med att modellera informations- och tjänstearkitektur. För att lyckas i rollen är du van att kommunicera tekniska lösningar på ett sätt som alla kan förstå. Du ser helheten utan att tappa detaljfokus, trivs med komplexa projekt och gillar att driva förändring i organisationer som befinner sig i transformation. Du är affärsdriven, kommunikativ och samarbetsinriktad. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete beroende på bostadsort. Omfattning: Heltid, med flexibilitet i arbetsplats och arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är en väletablerad aktör inom bank- och försäkringssektorn, känd för sitt stabila varumärke och starka fokus på samhällsnytta. De befinner sig i en pågående digital transformation och satsar stort på att modernisera sina affärs- och IT-processer. Här får du vara med och göra skillnad – på riktigt. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

21 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Nattpersonal undersköterska hemtjänst
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu 2 nya medarbetare som nattpersonal till vår enhet i Bandhagen. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsten avser nattarbete, sysselsättningsgrad ca 96%. Tjänsterna är ett vikariat från och med den 1 juli 2025. Krav För att söka tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav nedan: Du ska vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Vi ser gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Lön Fast månads- vecko- eller timlön. Tillträde 1 juli 2025. Arbetsplats Tjänsten utgår från vårt kontor på Harpsundsvägen 211, 124 59 Bandhagen Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Bli mäklare i Vasastan via uppdragsutbildning, start september 2025!

UPPDRAGSUTBILDNING: Nu öppnar ansökningsperioden för Svensk Fastighetsförmedlings uppdragsutbildning via Gävle Högskola höstterminen 2025. Vi erbjuder dig chansen att förverkliga din dröm om att bli Fastighetsmäklare genom 21 intensiva, berikande och minnesvärda månader. Parallellt med utbildningen genomför du praktik i vår bobutik i Vasastan i Stockholm. Utbildningen omfattar heltidsstudier om 120 poäng (fördelat på 21 månader) vid Gävle Högskola. Den ger de teoretiska kunskaper som gör att du efter examen kan ansöka hos FMI för registrering som fastighetsmäklare. Undervisningen följer ordinarie terminstider. Utbildningen är distansbaserad med inspelade föreläsningar och regelbundna Zoom-seminarier. Salstentamen äger rum på Gävle högskola, men det finns möjlighet att ansöka om att skriva tentamen närmare ens hemort. Vi erbjuder deltidsjobb i bobutiken efter överenskommelse. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som har en stark förmåga att skapa och vårda kundrelationer, är teamorienterad och har ett genuint intresse för service och försäljning. Du är driven, har en naturlig fallenhet för att förstå och möta kunders behov, och ser värdet i att bygga långsiktiga kontakter. Arbetet som mäklare är både fantastiskt och utmanande, och rollen kräver stort ansvarstagande, flexibilitet och initiativförmåga. Hos oss är det viktigt att du är en lagspelare som brinner för att prestera och nå dina mål, samtidigt som du är en schysst kollega som vill bidra till ett lag som vinner tillsammans. För att lyckas i rollen ser vi att du: Bor i Stockholm Tidigare arbetserfarenhet av uppsökande försäljning Tidigare arbetserfarenhet av service och kundkontakt Flytande i svenska, både i tal och skrift OM UTBILDNINGEN I samband med utbildningsstart i september 2025 kommer du att arbeta parallellt med studierna en dag i veckan i vår bobutik i Vasastan i Stockholm. Efter avslutade studier kommer du arbeta på vårt kontor i Vasastan som finansierar din utbildning. Utbildningen är en uppdragsutbildning vilket innebär att den inte är CSN-berättigad. Utdrag ur belastningsregistret görs i samtliga rekryteringsprocesser. DIN ANSÖKAN Svensk Fastighetsförmedlings Uppdragsutbildning är en utbildning som innebär en framtida anställning, därför genomförs rekryteringsprocessen på samma premisser som vid en traditionell anställning. Mer information om processens gång får du löpande under processen. Din ansökan behöver innehålla CV på svenska, bifoga även gärna personligt brev. Bifoga dina bilagor i PDF-format. Notera att du bör vara bosatt i Stockholm då du kommer att anställas i bobutiken på den orten du gör utbildningen hos. Urval granskas löpande vilket innebär att platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om rollen vänligen kontakta TA-partner Vendela Ejdenwik på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Butikschef till vår Denimbutik i Solna
MD Fashion Sweden AB
Chefer inom handel

Din profil Vi behöver förstärkning och söker dig som har några års erfarenhet av försäljning och ledarskap inom detaljhandeln. Du är en inspirerande ledare som trivs med att utbilda, coacha och motivera andra medarbetare, detta gör du med tydlig och engagerande kommunikation. Du är samtidigt lyhörd och ser till medarbetarnas individuella behov av stöttning och vägledning för att nå uppsatta mål och resultat. Som person motiveras du av att sätta höga mål och arbetar hårt. Du förstår vikten av och fokuserar på kostnader, intäkter och är van vid att arbeta med en budget och nyckeltal. Du är dessutom positiv och har en förmåga att se möjligheter och handlingsalternativ i utmanande situationer. Arbetsuppgifter Som Butikschef är du en säljande ledare och har fullt ansvar för butikens försäljning, drift och resultat. Du ansvarar för att våra besökare alltid möts av kunnig och välmotiverad personal som älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Du kommer själv att arbeta aktivt i butiken med kundbemötande såväl i kassa som på golvet. Du sätter upp försäljningsmål, säkerställer att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan. - Coacha, leda och motivera medarbetare i butik - Beställning och lagerhantering - Ansvarar för butikens drift, försäljning och resultat - Hantering och uppföljning av reklamationer Kvalifikationer För att lyckas i rollen tror vi att du har: Ca. 2 års dokumenterad erfarenhet från en ledande roll inom detaljhandel, gärna butikschef. Goda resultat och erfarenhet av försäljning, helst inom detaljhandeln. Erfarenhet av schemaläggning. Erfarenhet av att motivera och coacha medarbetare. Behärskar svenska och engelska till fullo i både tal och skrift. Tjänstens omfattning: Placeringsort: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid, Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning 6 mån) Tillträde: Omgående Löner: Lön enligt överenskommelse (enligt Handels Union krav samt betalning för OB timmar) Avtalsenliga försäkringar och tjänstepension. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår [email protected].

21 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025