Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. Observera att detta är en tillsvidareanställning – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!
HAVI Sverige är ett framstående företag inom logistikbranschen och har verkat i Botkyrka sedan 1990-talet. Företaget har kontinuerligt expanderat och etablerat starka samarbeten med stora restaurangkedjor som McDonald's, Pizza Hut, Subway, Espresso House och Dominos. Vi utför leveranser runt om i landet bl.a. Gävle, Dalarna, Örebro, Linköping, Motala och Storstockholmsområdet. HAVI Sveriges huvudkontor är beläget i Tumba och här finns viktiga funktioner som finans, kundsupport, inköp och lagerhantering. HAVI söker dig som är en driven och duktig CE chaufför för sommarvikariat på heltid under perioden juni till augusti, med stor chans till fortsatt anställning. Arbetstiderna kan variera så du behöver vara flexibel med arbetsschema. 40 timmars arbetsvecka under mån-lör vid heltid. Som CE chaufför kommer du att: Köra distribution med bil och släp Jobba i terminalen Ansvara för den bilen och godset som du har tilldelats Krav: C & CE behörighet(dokumenterad erfarenhet) YKB ADR 1.3 Digitalt färdskrivarkort Truckkort Erfarenhet och trivas i trafiken God svenska i tal och skrift God fysik då arbetet delvis är tungt Vi söker dig som: Trivs med att interagera med kunder, har en stark serviceinställning, är anpassningsbar och tar ansvar. Du är noggrann med att hålla ordning på utrustning och värdesätter en organiserad miljö. Säkerhet och miljöskydd är viktiga för dig och påverkar dina handlingar och beslut. Meriterande om du: Har erfarenhet från tidigare chaufförs jobb med kyl och frys transporter Övrigt: Start: Från Maj till September Arbetstider: mån-lör ( flexibla tider) Placering: Du utgår från vår anläggning i Tumba Anställningsform: Säsongsanställning ( kan finnas chans till förlängning) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Är du köksmästare och letar efter en viktig roll för framtiden? Vill du vara med och arbeta med oss på Progressio i vårt utvecklingsarbete när det kommer till att driva samarbete, utveckling och framtidens generartion. Grunden sitter i vällagad och god mat som ska vara energirik och varierat, likväl som omtyckt och gott. Samtidigt som du är en viktig del och trygghet i organisationen och dess utveckling. Letar du en utmaning? ROLLEN Som köksmästare kommer du ansvara för att helheten. Du leder du den dagliga driften, är närvarande, gillar att laga mat och är social. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för våra gäst och samarbetspartner. Du kommer att laga mat till ca 400 personer barn och ungdomare per dag som är mellan 6-15 år, säkerställa att matsalen är i uppsatt och att rutiner, inköp och listor sköts. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team God råvarukännedom Inspirationskälla Kreativ Konceptuella färdigheter Ekonomiskt lagd. Budgeten är viktig att hålla. Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor, inköp och inventering DET HÄR FÅR DU - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Friskvårdsbidrag - Dagtidsjobb - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster DET HÄR FÅR VI - Är duktig på att driva andra människor framåt - Noggrann - Social - Coachande Ledarskap - Ansvarig för budget, planering och daglig drift OM ANSTÄLLNINGEN - Tillträde 3 augusti 2025 - Anställningsgrad 87,5% (möjlighet till 100%) - Lön efter överenskommelse - Försäkring och pension via Fora - Bakgrundskoll och utdrag ur belastningsregistret är ett krav. VID FRÅGOR Magnus Olsson 0708-402940 [email protected] OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vissa ser oss som ett rekryteringsföretag, vi se ser oss som Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa
CareDx, Inc. is a leading precision medicine solutions company focused on the discovery, development, and commercialization of clinically differentiated, high-value healthcare solutions for transplant patients and caregivers. CareDx offers products, testing services, and digital healthcare solutions along the pre- and post-transplant patient journey, and is the leading provider of genomics-based information for transplant patients. The QA team in Stockholm is currently looking for a dedicated Senior QA Specialist to support their mission build a robust quality culture and ensuring product compliance. The position: As Sr QA Specialist, you will also be deputy QA Manager in the group. You will have a senior position including great responsibility in decisions and critical QA tasks. You will take on a diverse QA role, including a wide range of quality assurance activities and collaboration with several functions and Quality stakeholders in the company. This position has focus on maintaining and enhancing the Quality Management System (QMS) to ensure ongoing excellence as well as document control. The role combines both strategic and hands-on responsibilities throughout all stages of the product lifecycle. Key Responsibilities include but not limited to: Work with the implementation, oversight, and continuous improvement of quality management system (QMS). Create and update QMS documentation in accordance with CareDx procedures and applicable regulations, ISO/IEC standards and MDSAP guidelines. Manage non-conformances, corrective and preventive actions. Review and approve technical documents. Responsible for overall training in quality standards. Perform evaluation and audit of distributors and suppliers. Participate, as Quality representative, in products development projects. Support daily QA activities (e.g., product release, review change control requests). Qualifications: M.Sc. in Life Sciences, biomedical engineering, or related field. 5+ years of experience in RA/QA role within medical device. Extensive understanding in Quality Management for medical device. Extensive knowledge in ISO 13485. Strong collaboration- and organizational skills. Excellent communication skills in English, both spoken and written. Good skills in Swedish, both spoken and written. Why Join Us: CareDx offers a senior role where you will work with both tactical and operational responsibilities. You will join a dynamic team and work with frontline diagnostic products. Application: In this recruitment CareDx is collaborating with SallyQ. If you are interested in the position and want further information, contact Senior Recruitment Consultant Ellinor Crafoord 079-3554257 or [email protected] Application deadline is 5th of June 2025. About CareDx CareDx is a global medical technology company specializing in diagnostic solutions and services for transplant care. The company focuses on improving outcomes for organ transplant patients by offering innovative products that help doctors monitor transplant health and detect early signs of organ rejection. At the Stockholm site they develop and produce pre-transplant diagnostic kits for a global market.
Vill du ta första steget in i en spännande säljkarriär? Vi söker dig som är driven, social och vill arbeta deltid som säljare på ett nystartat bolag i Stockholm! Vår kund är ett nystartat företag med kontor i centrala Stockholm. Hos vår kund får du möjlighet att påverka och forma företagets utveckling samtidigt som du får värdefull erfarenhet av försäljning och företagsutveckling. Arbetsuppgifter – sälj, kundkontakt och affärsutveckling Kontakt med nya kunder genom telefon, mejl och personliga möten Boka och genomföra kundmöten Presentera tjänsten på ett professionellt och engagerande sätt Assistera vid offert- och orderhantering Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser Vem söker vi? En engagerad, kommunikativ och resultatinriktad junior säljare som Är i början av sin karriär eller studerar och vill kombinera studier med deltidsjobb? Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har ett stort intresse för försäljning och vill utvecklas i rollen som säljare Är van vid dator och har ett strukturerat arbetssätt Kommunicerar enkelt och trivs med många kontaktytor Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller motsvarande, men det viktigaste för oss är din attityd och vilja att utvecklas! Mer om tjänsten Arbetet är på deltid, cirka 20 timmar per vecka, med möjlighet till utökning på sikt Vår kund sitter i moderna och lättillgängliga lokaler i centrala Stockholm Introduktion och löpande coachning för att du ska lyckas i rollen Konkurrenskraftig timlön och möjlighet till provision Start: omgående Tjänsten är ett ”konsultuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till vårt hemtrevliga äldreboende Vaxholms äldreboende. I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Tillsammans med kunniga och engagerade kollegor är du med och formar framtidens äldreomsorg. Forenede Care Vaxholms äldreboende består av tre fastigheter med sammanlagt 83 lägenheter fördelat på sju enheter. Fem enheter är avsedda för personer med kognitiv funktionsnedsättning. Verksamheten är belägen med närhet till grönområden och goda kommunikationer. Det tar cirka 40 minuter att åka med buss från centrala Stockholm, och cirka en timme med Vaxholmsbåt. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt, ta en cykeltur eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu två kollegorpå deltid till en tillsvidareanställning med provanställning. Tillträde: Enligt överenskommelse. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-05-30 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vi söker just nu frisör / hårstylist för anställning heltid, deltid! Du har även tillfälle att hyra stol/plats om så önskas! Du kommer att jobba med förekommande uppgifter för både herr och damfrisyrer. Du har lämplig utbildning samt några års erfarenhet av yrkeslivet! Vidare ser vi även helst att du har gesällbrev. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakter, önskar vi att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift med inriktning på det svenska språket. Vi söker just dig som brinner för frisör yrket! Vill du arbeta ihop med ett härligt gäng i vår fina ljusa salong i Bredden på Kanalvägen i Upplands Väsby, sök till tjänsten nu! Arbetstid: Heltid/Deltid Ansökan med bifogat CV - personligt brev skickar du till [email protected]
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Transportbilssäljare på vår anläggning i Segeltorp. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollen Som Transportbilssäljare hos oss får du chansen att representera det starka varumärket Renault och arbeta i en dynamisk miljö där din drivkraft gör skillnad. Din huvudsakliga uppgift är att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att överlämna nycklarna till deras nya bil. Med ett proaktivt och engagerat förhållningssätt söker du aktivt upp nya kunder och bygger långsiktiga relationer. Du presenterar våra modeller, ger kvalificerade råd om tillbehör och finansieringslösningar, och säkerställer att varje kund får en förstklassig upplevelse som överträffar deras förväntningar. Vem är du? Som person är du målinriktad och har en naturlig förmåga att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Du trivs med ett högt arbetstempo och varierande uppgifter, samtidigt som du självständigt kan organisera din arbetsdag. Du är prestigelös och ser värdet i att samarbeta med andra, vilket gör att du smidigt fungerar i team. Med din sociala och förtroendeingivande personlighet skapar du affärer på ett naturligt sätt och strävar alltid efter att leverera resultat på hög nivå. Vidare ser vi att du har: Ett par års erfarenhet inom försäljning B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet av fordonsbranschen är starkt meriterande men inget krav. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Our client is looking for a Digital Marketing Specialist consultant starting now 31/05/2025 - 31/12/2025. Location: Central Stockholm We’re looking for a strategic, consumer-first Content Lead to shape the post-purchase journey across our clients' digital platforms. If you're passionate about creating meaningful online experiences that drive engagement and conversion, this role is for you. You will work closely with the full Web Content Team. What you’ll do: Craft and manage a smart content strategy focused on user experience after purchase Own content planning, creation, and performance across our digital touchpoints Work with cross-functional teams (Marketing, Product, Local Markets) to launch key initiatives and product campaigns Use data (GA4, SEO tools, etc.) to drive decisions and optimize web content performance Champion brand consistency and content compliance You bring: 4+ years of experience in digital content and UX strategy A knack for collaboration and cross-team communication CMS know-how (e.g. Drupal, WordPress, EpiServer, Magento, etc.) Google Analytics skills (GA4 a plus) A consumer-first mindset with an eye for detail and impact Who you are: You’re proactive, data-savvy, and thrive in a collaborative environment. You think big but execute with precision—always focused on delivering value to the user and the business. Sound like you? Join us and help shape content that connects, converts, and enhances the customer experience. The Place - Where happy work happens Does this sound interesting and you still want to apply? Good - if you manage to get the spot, you will also become part of The Place! As an employee at The Place, you are offered a network, mentoring and secure conditions. In The Place, you have a Worklife Partner who is interested in following and developing your working life over time.
Vi söker en engagerad och driven Projektledare som vill vara med och stärka vårt team! Är du redo för en ny utmaning? Vill du vara med och leda spännande projekt i en expansiv organisation? Har du ett intresse för byggbranschen och vill arbeta i en lösningsorienterad miljö? Då är detta jobbet för dig! Om rollen Som Projektledare hos oss får du en central roll i att driva och utveckla våra projekt. Du ansvarar för att säkerställa att projekt genomförs enligt plan och att vi levererar hög kvalitet till våra kunder. Du driver projekt från ax till limpa, från projektering till färdigställande. Tjänsten utgår från vårt kontor i Älta, Stockholm och inkluderar resor inom Sverige till olika projekt. Vi ser att du har kunskap i att rita i AutoCAD/Revit eller motsvarande då du driver projekt från start till mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ta fram ritningar och modeller i program som Solid Works/AutoCAD/Revit Projektera, planera och genomföra projekt från start till färdigställande. Ansvara för att optimera tilldelade resurser och säkerställa effektiva arbetsflöden. Säkerställa att de uppställda kvalitetskraven uppfylls. Hantera och dokumentera nödvändiga projektuppgifter. Delta i förbättrings- och optimeringsarbetet i projekten. Representera företaget gentemot kund samt driva merförsäljning. Ha ett operationellt personalansvar för personal inom projektet. Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning med inriktning mot bygg eller motsvarande kunskaper. God analytisk förmåga och förmåga att utföra uppgifter med hög kvalitet. Erfarenhet av att rita och modellera i 2D och 3D. Erfarenhet av att ta egna initiativ, arbeta självständigt och ta ansvar. En naturlig fallenhet för att skapa och vårda relationer, både internt och externt. Svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ditt engagemang. Det här erbjuder vi dig: En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Chansen att arbeta nära engagerade team i ett företag med starkt driv och fokus på lösningar. En roll där du får bidra till företagets framgång och tillväxt genom att leda spännande projekt. ITP tjänstepension via Collectum Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår Arbetstidsförkortning - Den lagstadgade semestern kompletteras med ytterliggare 5 dagars ledighet per år, sk. arbetstidsförkortning Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida, www.lwab.se, där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer