Website Content Manager till ett globalt företag i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om rollen I rollen som Website Content Manager blir du en nyckelperson i ett team som arbetar med att förbättra och utveckla digitala kundresor efter att produkter har köpts. Du kommer att skapa, hantera och optimera innehåll på webbplatsen kopplat till tjänster, tillbehör och vårdprodukter. Målet är att säkerställa att rätt budskap når rätt kund – vid rätt tidpunkt.  Du övervakar viktiga mätvärden som trafik, användarengagemang och konverteringsfrekvens. Genom att använda verktyg som GA4 analyserar du data för att upptäcka förbättringsmöjligheter och utvecklar underbyggda förslag för att kontinuerligt optimera innehållet. Du samarbetar med flera olika delar av organisationen och ansvarar för att innehållet är relevant, engagerande och datadrivet. Vidare ser du till att allt innehåll som rör efterköpsresan följer gällande lagar och regler samt företagets varumärkesriktlinjer och kvalitetsstandarder. Ansvarsområden: Utveckla en innehållsstrategi för efterköpsresan. Skapa och publicera innehåll i CMS – allt från planering till optimering. Samverka med marknad och produktägare för att rulla ut kampanjer, lanseringar och initiativ. Säkerställa SEO, mätbarhet och löpande förbättringar genom GA4 och användardata. Representera innehållsteamet i strategiska forum och projekt. Identifiera och driva nya möjligheter för innehåll och förbättrad kundupplevelse. Vad vi söker: Vi tror att du har erfarenhet av liknande roller inom digital marknadsföring eller innehållsproduktion, och trivs med att arbeta strukturerat, analytiskt och nära affären. Du är van vid att navigera i större organisationer, hantera flera parallella initiativ och gillar att samarbeta över teamgränser.  Minst 4 års erfarenhet av digital utveckling med fokus på att forma online-kundresor samt leda utvecklingen av webb- och appfunktioner. Högskoleutbildning inom marknadsföring, kommunikation, journalistik eller liknande område, alternativt motsvarande relevant arbetslivserfarenhet.  Goda kunskaper i något CMS-verktyg (t.ex. Episerver, WordPress eller liknande) Erfarenhet av att arbeta med Google Analytics, gärna GA4 Förmåga att ta egna initiativ och driva processer framåt Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, både i tal och skrift Intresse för datadriven utveckling av digitala kundresor Meriterande om du har erfarenhet av SEO, Figma eller att jobba i agila team. Plats: Stockholm Datum: Uppdraget startar omgående och löper till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning Låter det här som rätt uppdrag för dig? Välkommen med din ansökan! Vi går igenom urvalet löpande. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Lösningsarkitekt inom Ekonomi & Finans 🌐
Wrknest AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om tjänsten Nu söker vi en erfaren lösningsarkitekt till vår kund som vill ta en nyckelroll i ett omfattande transformationsarbete inom ekonomi och finans. I denna roll får du möjlighet att påverka strategiska beslut och driva tekniska lösningar från idé till implementation i en komplex, integrerad IT-miljö. Du kommer arbeta nära både verksamhet och IT och fungera som en brygga mellan affärsmål och teknik, med målet att skapa lösningar som ger verkligt värde. Dina framtida arbetsuppgifter I denna roll ansvarar du för att leda arkitekturarbetet med fokus på både verksamhetsnytta och teknisk hållbarhet. Du förväntas vara en rådgivande part i hela utvecklingskedjan och bidra både operativt och strategiskt. Stötta verksamheten i IT-beslut som stöttar affärsmålen och följer arkitekturprinciper Driva arkitekturdesign och kravställning från idé till leverans Delta i och presentera inför arkitekturråd Arbeta nära nyckelpersoner i verksamheten för att skapa långsiktiga lösningar Utveckla och förvalta arkitekturprinciper, målbilder och roadmaps Omvandla icke-funktionella krav till tydliga tekniska lösningar Ge teknisk vägledning till utvecklingsteam Säkerställa teknisk riktning i linje med arkitekturvisionen Vi söker dig som Har flera års dokumenterad erfarenhet av arbete som lösningsarkitekt i större organisationer, gärna inom ekonomi eller finans, och är van att driva arbete i agila miljöer. Du har bred teknisk kompetens inom integration, molnlösningar, säkerhet och ERP-system samt är bekväm med att modellera informations- och tjänstearkitektur. För att lyckas i rollen är du van att kommunicera tekniska lösningar på ett sätt som alla kan förstå. Du ser helheten utan att tappa detaljfokus, trivs med komplexa projekt och gillar att driva förändring i organisationer som befinner sig i transformation. Du är affärsdriven, kommunikativ och samarbetsinriktad. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete beroende på bostadsort. Omfattning: Heltid, med flexibilitet i arbetsplats och arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är en väletablerad aktör inom bank- och försäkringssektorn, känd för sitt stabila varumärke och starka fokus på samhällsnytta. De befinner sig i en pågående digital transformation och satsar stort på att modernisera sina affärs- och IT-processer. Här får du vara med och göra skillnad – på riktigt. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

21 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Nattpersonal undersköterska hemtjänst
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu 2 nya medarbetare som nattpersonal till vår enhet i Bandhagen. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsten avser nattarbete, sysselsättningsgrad ca 96%. Tjänsterna är ett vikariat från och med den 1 juli 2025. Krav För att söka tjänsten behöver du uppfylla samtliga krav nedan: Du ska vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Vi ser gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Lön Fast månads- vecko- eller timlön. Tillträde 1 juli 2025. Arbetsplats Tjänsten utgår från vårt kontor på Harpsundsvägen 211, 124 59 Bandhagen Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Bli mäklare i Vasastan via uppdragsutbildning, start september 2025!

UPPDRAGSUTBILDNING: Nu öppnar ansökningsperioden för Svensk Fastighetsförmedlings uppdragsutbildning via Gävle Högskola höstterminen 2025. Vi erbjuder dig chansen att förverkliga din dröm om att bli Fastighetsmäklare genom 21 intensiva, berikande och minnesvärda månader. Parallellt med utbildningen genomför du praktik i vår bobutik i Vasastan i Stockholm. Utbildningen omfattar heltidsstudier om 120 poäng (fördelat på 21 månader) vid Gävle Högskola. Den ger de teoretiska kunskaper som gör att du efter examen kan ansöka hos FMI för registrering som fastighetsmäklare. Undervisningen följer ordinarie terminstider. Utbildningen är distansbaserad med inspelade föreläsningar och regelbundna Zoom-seminarier. Salstentamen äger rum på Gävle högskola, men det finns möjlighet att ansöka om att skriva tentamen närmare ens hemort. Vi erbjuder deltidsjobb i bobutiken efter överenskommelse. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som har en stark förmåga att skapa och vårda kundrelationer, är teamorienterad och har ett genuint intresse för service och försäljning. Du är driven, har en naturlig fallenhet för att förstå och möta kunders behov, och ser värdet i att bygga långsiktiga kontakter. Arbetet som mäklare är både fantastiskt och utmanande, och rollen kräver stort ansvarstagande, flexibilitet och initiativförmåga. Hos oss är det viktigt att du är en lagspelare som brinner för att prestera och nå dina mål, samtidigt som du är en schysst kollega som vill bidra till ett lag som vinner tillsammans. För att lyckas i rollen ser vi att du: Bor i Stockholm Tidigare arbetserfarenhet av uppsökande försäljning Tidigare arbetserfarenhet av service och kundkontakt Flytande i svenska, både i tal och skrift OM UTBILDNINGEN I samband med utbildningsstart i september 2025 kommer du att arbeta parallellt med studierna en dag i veckan i vår bobutik i Vasastan i Stockholm. Efter avslutade studier kommer du arbeta på vårt kontor i Vasastan som finansierar din utbildning. Utbildningen är en uppdragsutbildning vilket innebär att den inte är CSN-berättigad. Utdrag ur belastningsregistret görs i samtliga rekryteringsprocesser. DIN ANSÖKAN Svensk Fastighetsförmedlings Uppdragsutbildning är en utbildning som innebär en framtida anställning, därför genomförs rekryteringsprocessen på samma premisser som vid en traditionell anställning. Mer information om processens gång får du löpande under processen. Din ansökan behöver innehålla CV på svenska, bifoga även gärna personligt brev. Bifoga dina bilagor i PDF-format. Notera att du bör vara bosatt i Stockholm då du kommer att anställas i bobutiken på den orten du gör utbildningen hos. Urval granskas löpande vilket innebär att platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om rollen vänligen kontakta TA-partner Vendela Ejdenwik på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Butikschef till vår Denimbutik i Solna
MD Fashion Sweden AB
Chefer inom handel

Din profil Vi behöver förstärkning och söker dig som har några års erfarenhet av försäljning och ledarskap inom detaljhandeln. Du är en inspirerande ledare som trivs med att utbilda, coacha och motivera andra medarbetare, detta gör du med tydlig och engagerande kommunikation. Du är samtidigt lyhörd och ser till medarbetarnas individuella behov av stöttning och vägledning för att nå uppsatta mål och resultat. Som person motiveras du av att sätta höga mål och arbetar hårt. Du förstår vikten av och fokuserar på kostnader, intäkter och är van vid att arbeta med en budget och nyckeltal. Du är dessutom positiv och har en förmåga att se möjligheter och handlingsalternativ i utmanande situationer. Arbetsuppgifter Som Butikschef är du en säljande ledare och har fullt ansvar för butikens försäljning, drift och resultat. Du ansvarar för att våra besökare alltid möts av kunnig och välmotiverad personal som älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Du kommer själv att arbeta aktivt i butiken med kundbemötande såväl i kassa som på golvet. Du sätter upp försäljningsmål, säkerställer att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan. - Coacha, leda och motivera medarbetare i butik - Beställning och lagerhantering - Ansvarar för butikens drift, försäljning och resultat - Hantering och uppföljning av reklamationer Kvalifikationer För att lyckas i rollen tror vi att du har: Ca. 2 års dokumenterad erfarenhet från en ledande roll inom detaljhandel, gärna butikschef. Goda resultat och erfarenhet av försäljning, helst inom detaljhandeln. Erfarenhet av schemaläggning. Erfarenhet av att motivera och coacha medarbetare. Behärskar svenska och engelska till fullo i både tal och skrift. Tjänstens omfattning: Placeringsort: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid, Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning 6 mån) Tillträde: Omgående Löner: Lön enligt överenskommelse (enligt Handels Union krav samt betalning för OB timmar) Avtalsenliga försäkringar och tjänstepension. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår [email protected].

21 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Azure Cloud Architect till Cloudium // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens molnlösningar – och samtidigt sätta din egen prägel på ett växande företag? Om rollen Som Azure Cloud Architect hos oss kommer du att designa, implementera och underhålla avancerade Azure-lösningar för våra kunder. Du blir en del av ett litet, agilt team där dina idéer och beslut gör verklig skillnad. I rollen får du ett stort ansvar och en central position i att driva Cloudiums utveckling framåt – både tekniskt och strategiskt. Du samarbetar nära kunder och interna team för att skapa lösningar som är både smarta, skalbara och säkra. Vi söker dig som Har stark teknisk kompetens och entreprenörsanda – du ser möjligheter, tar initiativ och vågar tänka nytt. I ett mindre team trivs du med att ha inflytande och ta ägandeskap över projekt. Som problemlösare hittar du de bästa lösningarna för komplexa utmaningar och navigerar smidigt mellan teknik och kunddialog. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Flera års erfarenheter att arbeta med Azure och dess tjänster. Praktisk erfarenhet av infrastruktur, scripting, automatisering och/eller utveckling. Erfarenhet av att designa och implementera molnlösningar inom stora organisationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt. Om Cloudium Med över 35 års samlad erfarenhet inom IT har vi på Cloudium specialiserat oss på infrastruktur, SQL Server och Azure. Vi förstår de utmaningar företag möter vid övergången till molnet och erbjuder skräddarsydda lösningar som optimerar drift, säkerhet och prestanda. Vårt mål är att leverera exceptionell service och överträffa förväntningar. Med djup expertis och ett kundfokuserat arbetssätt guidar vi dig genom hela processen – från strategi till en effektiv, säker och skalbar molnlösning. Är du vår nästa kollega? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en nyckelroll i ett växande företag där dina insatser verkligen gör skillnad. Vi kombinerar teknisk spetskompetens med en innovativ och framåtdrivande kultur där vi vågar testa nytt, utvecklas och ha kul på vägen. Vill du vara med och forma Cloudiums framtid tillsammans med oss? START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

21 maj 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Servicedesk Support Specialist till Tietoevry
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Är du en person som gillar att bredda dina kunskaper inom IT, brinner för service, vill utvecklas i hög hastighet inom teknik och ledarskap och vill jobba som konsult för ett av Nordens största Tech-företag? Då är det här rollen för dig!  Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på Tietoevry i Stockholm med goda möjligheter till överrekrytering på sikt. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det finns god möjlighet att Tietoevry har möjlighet att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Tietoevry en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem. Vi söker nu en Servicedesk Support Specialist som vill bidra till en förstklassig support för en av Tietoevry Tech Services största kunder. När du jobbar för Tietoevry Tech Services som Servicedesk Support Specialist: Du kommer att ingå i ett team med 48 kollegor som levererar support till en av Tietoevrys största kunder. Du kommer att arbeta med erfarna och seniora kollegor och ledare. Tietoevry Tech Service arbetar nära varandra och delar kontinuerligt med oss av erfarenheter och kunskaper. De är kända för en bra teamsammanhållning och ett öppet och prestigelöst arbetsklimat. Arbetsuppgifter Som supporttekniker kommer du att ingå i ett stort och sammansvetsat team hos en av Tietoevrys största kunder. Tillsammans med erfarna kollegor levererar du högkvalitativ support via telefon, mejl och chatt, med målet att lösa majoriteten av ärendena redan vid första kontakt. Du arbetar i ärendehanteringssystemet ServiceNow och använder fjärrstyrnings- och automationsverktyg för felsökning. Arbetet bygger på kunskapsdelning enligt KCS-metodiken och inkluderar även deltagande i incident-, förändrings- och problemhanteringsprocesser. Rollen kräver tekniskt kunnande, servicefokus och god samarbetsförmåga i en öppen och prestigelös miljö. Vidare ingår följande arbetsuppgifter i rollen: Högkvalitativ support till kundens slutanvändare via telefon, mail och chatt. Parallelt hantera incidenter i backlogg via ärendehanteringssystemet Service Now Felsökning och avhjälpning av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automationsverktyg. Med hjälp av en gemensam kunskapsdatabas baserad på Knowledge Centered Support (KCS)-metodiken samt dina egna erfarenheter. Deltagande i incident-, förändrings- och problemhanteringsprocesser. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av teknisk förstalinjesupport eller kundtjänstarbete. Stort kundfokus, är serviceinriktad, starkt lösningsfokuserad, social och har en positiv attityd. Goda kommunikativa egenskaper, flytande språkkunskaper i svenska och engelska. I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Du är nyfiken på att lära dig mer och kan hitta lösningar på problem. Du är en person som drivs av att jobba i team och att lösa tekniska problem. För att du ska trivas i rollen är du även serviceinriktad och motiveras av att ge service i första klass. Övrig information Start: Omgående  Plats: Stockholm, nybyggda lokaler i Solna Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Julia genom att maila till [email protected]. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Målare till norra Stockholm sökes!
Submit AB
Målare

Vi på Submit söker nu efter en målare till vår samarbetspartner i Stockholm.Om företaget: Vår kund är ett erfaret och förankrat måleriföretag som sätter kvalitet, noggrannhet och kundnöjdhet i första rummet. Bolaget har funnits några år och jobbar främst i norra Stockholm och i Roslagen.  Arbetsuppgifter: Vår kund arbetar med allt från invändig målning, fasadarbeten till tapetsering. Deras uppdrag finns främst i Roslagen.  Profil: Har erfarenhet av måleri minst 4 år. Är noggrann, punktlig och har öga för detaljer Trivs med att ta eget ansvar men även samarbeta i team Har en positiv inställning och är serviceinriktad  Krav: B-Körkort Goda referenser Svenska i tal och  Plats: Stockholm/Roslagen Start: Omgående Lön: Enl ö.k Arbetstid: 7-16 vardagar  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Laboratoriespecialist till Medclair R&D team

Är du utbildad inom kemi och vill använda din kompetens för att bidra till en mer hållbar framtid? Söker du en roll där utveckling, problemlösning och noggrannhet är en naturlig del av vardagen? Hos Medclair får du chansen att arbeta i framkant med innovativ miljöteknik som gör verklig skillnad – både för klimatet och för arbetsmiljön inom vården. Vi ser fram emot din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Medclair. Om företaget Medclair är ett svenskt cleantech-företag grundat 2013 med en tydlig ambition: att minska klimatpåverkan från lustgas och samtidigt förbättra arbetsmiljön i vårdrelaterade verksamheter. Lustgas är en vanligt förekommande medicinsk gas inom exempelvis förlossningsvård, barnsjukvård och tandvård – men den är också en av de mest klimatpåverkande växthusgaserna. Medclair har därför utvecklat innovativa reningsteknologier som effektivt fångar upp och destruerar lustgas innan den släpps ut i atmosfären. Medclair har etablerat sig som en ledande aktör på området, med kunder inom såväl offentlig som privat vård. Utöver huvudprodukterna tillhandahåller Medclair också eftermarknadsservice, teknisk support och förebyggande underhåll för att säkerställa långsiktig drift och kundnöjdhet. De har sin starkaste marknadsnärvaro i Norden, men har på kort tid byggt upp en imponerande global närvaro med produkter distribuerade i över 20 länder. Arbetsuppgifter I rollen som Laboratoriespecialist hos Medclair ansvarar du för att driva utveckling och analys av funktionella kemiska material kopplade till rening av lustgas. Du arbetar praktiskt i labbmiljö där du utför kemiska analyser, materialframtagning, tester samt felsökning. Du tar fram tekniskt underlag och dokumenterar resultat i samband med labb-, pilot- och produktionsförsök. Du samarbetar nära dina kollegor i R&D-teamet såväl som andra avdelningar som produktion, marknad och kvalitet. Vid behov deltar du även i installationer och validering av system hos partners, till exempel på sjukhus eller i samarbete med universitet. I dessa fall ansvarar du för att genomföra tester och återkoppla resultat för vidareutveckling. Du bidrar också i det löpande kvalitetsarbetet genom att hantera tekniska utredningar, analysera avvikelser och ta fram rapporter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Högskoleutbildning med inriktning mot oorganisk kemi såsom material- eller processkemi eller kemiteknik • Kunskap och erfarenhet inom följande analysmetoder: SEM, XRD, IR • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift För att passa i rollen som laboratoriespecialist hos Medclair ser vi att du är en självständig och initiativtagande person med stor nyfikenhet. Då du har tätt samarbete med dina kollegor är du en kommunikativ och pedagogisk person som kan förmedla komplex information på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Eftersom du arbetar i labbmiljö är du en noggrann och kvalitetsmedveten person samtidigt som du är öppen för nya metoder och är anpassningsbar i ditt arbetssätt. Då rollen även innebär mer administrativa arbetsuppgifter i form av dokumentation och rapportering ser vi att du är en strukturerad person som har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, Skarpnäck Lön: Enligt överenskommelse

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Steelwrist söker Servicetekniker
Steelwrist AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du arbeta med marknadens mest innovativa produkter i ett snabbväxande och internationellt företag? På Steelwrist, världsledande inom tiltrotatorer och snabbfästen, söker vi nu en servicetekniker som vill vara en viktig del av vårt passionerade team inom Service och Support. Om tjänsten Som servicetekniker hos oss får du ett varierande och hands-on jobb där du arbetar både i vår moderna verkstad och ute på fältet. Du kommer att: Utföra service, felsökning och reparationer av våra produkter Arbeta med förebyggande underhåll Vara delaktig i produktutveckling genom att bidra med förbättringsförslag Ge teknisk support till våra kunder och kollegor Vem är du? Vi tror att du är en tekniskt nyfiken problemlösare som gillar att skruva, analysera och förbättra. Du har: Erfarenhet av mekaniskt arbete, gärna med maskiner Kunskap inom hydraulik och elektronik/styrsystem Förmåga att arbeta självständigt och strukturera ditt arbete Datorvana och goda kunskaper i engelska (koncernspråk) B-körkort Det är meriterande om du har gymnasieutbildning med teknisk inriktning och ett genuint intresse för maskinteknik. Vi erbjuder dig Ett spännande jobb i ett växande, internationellt företag med hög innovationstakt Möjlighet att påverka och utvecklas i din roll Ett engagerat team där idéer och initiativ uppmuntras Korta beslutsvägar och ett prestigelöst arbetsklimat Friskvårdsbidrag och hälsoundesökningar Kollektivavtal Redo att göra skillnad? Hos Steelwrist får du inte bara ett jobb – du blir en del av vår resa mot att göra grävmaskiner smartare, effektivare och mer hållbara. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025